abonnement Unibet Coolblue
pi_167654048
Een klapschoen :D
pi_167658927

1ste indruk van het WK-parcours
pi_167664882
Wat een verschrikkelijke treurnis, om een wk in een betonpark te houden. Zo te zien staat de betonfabriek waar al die zooi gemaakt wordt er ook direct achter :')

Volgens mij wordt dit een wk met een uitstraling van niks.
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_167664954
Is het WK in 2018 in Valkenburg ?!
U MAD?
pi_167665387
quote:
3s.gif Op woensdag 28 december 2016 08:45 schreef de_boswachter het volgende:
Is het WK in 2018 in Valkenburg ?!
Ja, en dan wordt t echt gaaf. Het parcours van Valkenburg was dit jaar al erg uitdagend, en dan gaan ze ook nog eens starten onderin Valkenburg op het Grendelplein, en de hele Cauberg op, bovenaan bij Therma2000 draaien ze dan het veld in. Zo'n lange startklim heb je nergens, de Raidillion op Spa en de Citadel van Namen zijn er niks bij.
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_167666406
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 09:22 schreef Gripper het volgende:

[..]

Ja, en dan wordt t echt gaaf. Het parcours van Valkenburg was dit jaar al erg uitdagend, en dan gaan ze ook nog eens starten onderin Valkenburg op het Grendelplein, en de hele Cauberg op, bovenaan bij Therma2000 draaien ze dan het veld in. Zo'n lange startklim heb je nergens, de Raidillion op Spa en de Citadel van Namen zijn er niks bij.
Nice, klinkt erg goed!!
U MAD?
pi_167675430
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 08:38 schreef Gripper het volgende:
Wat een verschrikkelijke treurnis, om een wk in een betonpark te houden. Zo te zien staat de betonfabriek waar al die zooi gemaakt wordt er ook direct achter :')

Volgens mij wordt dit een wk met een uitstraling van niks.
:') :') Wat een onzin ben je aan het praten.
pi_167675882
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 08:38 schreef Gripper het volgende:
Wat een verschrikkelijke treurnis, om een wk in een betonpark te houden. Zo te zien staat de betonfabriek waar al die zooi gemaakt wordt er ook direct achter :')

Volgens mij wordt dit een wk met een uitstraling van niks.
Wat een bullshit :')
Al die wegen zijn juist ideaal om alle frituurwagens en fritkotten neer te zetten.
pindazakje
pi_167675951
9 van de 10 terreinen hebben geen sfeer een paar weken voor de wedstrijd.
pi_167677148
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 15:36 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Wat een bullshit :')
Al die wegen zijn juist ideaal om alle frituurwagens en fritkotten neer te zetten.
Dan hoeven ze niet veel braadworsten en ajuintjes in te kopen, want het publiek zal net zo dikgezaaid zijn als bij die enerverende cross onlangs in Pontchateau.

Weet je wel hoever Luxemburg van Vlaanderen is? Geen Vlaming gaat de moeite nemen om dik 150 km te moeten rijden om op een grauw talud met uitzicht op een industrieterrein cross te kijken. Die kijkt dan voor 1x wel thuis op TV.

In Namen, een van de mooiste crossparcoursen op de kalender was het ook duidelijk minder druk dan bij welke kutjeklasse-zaterdagmiddag dorpscross in Vlaanderen. Het leeft alleen maar in het Vlaamssprekende deel. Walen geven er niks om.
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
  woensdag 28 december 2016 @ 16:20:53 #36
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_167677412
Ik vind het een mooi wk parcours.
pi_167677666
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 16:13 schreef Gripper het volgende:

[..]

Dan hoeven ze niet veel braadworsten en ajuintjes in te kopen, want het publiek zal net zo dikgezaaid zijn als bij die enerverende cross onlangs in Pontchateau.

Weet je wel hoever Luxemburg van Vlaanderen is? Geen Vlaming gaat de moeite nemen om dik 150 km te moeten rijden om op een grauw talud met uitzicht op een industrieterrein cross te kijken. Die kijkt dan voor 1x wel thuis op TV.

In Namen, een van de mooiste crossparcoursen op de kalender was het ook duidelijk minder druk dan bij welke kutjeklasse-zaterdagmiddag dorpscross in Vlaanderen. Het leeft alleen maar in het Vlaamssprekende deel. Walen geven er niks om.
Gewoon elk jaar het EK en WK organiseren in Vlaanderen.
pi_167678407
quote:
dat was toch al een tijdje bekend? Interessant om te zien hoe Stybar er voor staat tov Boom
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_167679305
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 16:46 schreef komrad het volgende:

[..]

dat was toch al een tijdje bekend?
ja maar ik was het vergeten :')
  woensdag 28 december 2016 @ 17:30:38 #41
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_167679643
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 16:13 schreef Gripper het volgende:
Weet je wel hoever Luxemburg van Vlaanderen is? Geen Vlaming gaat de moeite nemen om dik 150 km te moeten rijden om op een grauw talud met uitzicht op een industrieterrein cross te kijken. Die kijkt dan voor 1x wel thuis op TV.
150 kilometer is toch 2 keer niets? Als de (dronken) Vlamingen al geregeld in de meerderheid zijn op een WK in Nederland, waarom zou dat dan in Luxemburg anders zijn?

Als ze al gaan wegblijven, dan gaat dat enkel zijn omdat de winstkansen voor Van der Poel, Nieuwenhuis en Vos op meer dan 90% liggen en ze geen zin hebben in een hoop nederlagen, dat gaat helemaal niets met het parcours of de afstand te maken hebben.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_167679797
quote:
99s.gif Op woensdag 28 december 2016 17:30 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]
Als ze al gaan wegblijven, dan gaat dat enkel zijn omdat de winstkansen voor Van der Poel, Nieuwenhuis en Vos op meer dan 90% liggen en ze geen zin hebben in een hoop nederlagen, dat gaat helemaal niets met het parcours of de afstand te maken hebben.
Wat boeit het of een Nederlander of Belg die ze niet persoonlijk kennen wint?
Daarnaast is Van der Poel, afgezien van zijn paspoort, 100% Belg.
pindazakje
pi_167680003
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 17:35 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Wat boeit het of een Nederlander of Belg die ze niet persoonlijk kennen wint?
Natuurlijk boeit dat wel. B.v. zonder Mathieu van der Poel en Lars van der Haar zou ik ook minder interesse hebben.
  woensdag 28 december 2016 @ 17:55:45 #44
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_167680412
Een goed wk parcours is imo een snelle omloop waar ook de outsiders een kans hebben.
  woensdag 28 december 2016 @ 18:01:27 #45
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_167680547
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 17:35 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Wat boeit het of een Nederlander of Belg die ze niet persoonlijk kennen wint?
Euhm,.. hoort dat niet gewoon bij sport? Blijkbaar is voor sommige toeschouwers een intensere/leukere belevenis indien ze bij een wedstrijd voor iemand kunnen supporteren en dan kiest men vaak voor degene in wie men zichzelf het beste herkent, wat dan vaak de landgenoot is.

Ik denk dat men daar pas voor een niet-landgenoot gaat als men de sport of de deelnemers al beter kent, dan zal men eerder voor persoonlijkheid gaan. Denk ik dan.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_167680728
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 17:55 schreef kaasplankje het volgende:
Een goed wk parcours is imo een snelle omloop waar ook de outsiders een kans hebben.
Beetje afwisseling is leuker. Ene jaar zwaar, andere jaar snel. En een besneeuwd parcours zou ook wel weer een keer leuk zijn.
  woensdag 28 december 2016 @ 22:28:12 #47
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_167690627
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 16:13 schreef Gripper het volgende:

[..]

Dan hoeven ze niet veel braadworsten en ajuintjes in te kopen, want het publiek zal net zo dikgezaaid zijn als bij die enerverende cross onlangs in Pontchateau.

Weet je wel hoever Luxemburg van Vlaanderen is? Geen Vlaming gaat de moeite nemen om dik 150 km te moeten rijden om op een grauw talud met uitzicht op een industrieterrein cross te kijken. Die kijkt dan voor 1x wel thuis op TV.

In Namen, een van de mooiste crossparcoursen op de kalender was het ook duidelijk minder druk dan bij welke kutjeklasse-zaterdagmiddag dorpscross in Vlaanderen. Het leeft alleen maar in het Vlaamssprekende deel. Walen geven er niks om.
Het is een vreemd fenomeen bij die Vlaamse Belgen. Zodra ze uit hun habitat moeten treden wordt de interesse een pak minder. Namen nu, Dottenies, Harnes, Liévin, maar ook in Zeddam en zelfs Roubaix, je zag er maar weinig Vlamingen. En in Gieten zijn het altijd een stel makke schapen.

Nee, dat parcours in Bieles nodigt niet echt uit. Een beetje wind en lage temperatuur en je staat een dag lang te vernikkelen van de kou. Rudi De Bie vond het wel een uitdagend parcours, mij lijkt het meer een racebaan te gaan worden. Sneeuw dan maar.

En Valkenburg 2018, vertrouw maar op Adrianus van der Poel als supervisor parcours bouw. Veel technisch draai en keer werk, uitgevlakte loopstroken op een trap omhoog, een mooie schuine kant en balken precies zover uit elkaar dat alleen Meeusen, Pauwels en Le Phénomène daar nog net overheen kunnen springen ;). Maar die start op het Grendelplein is commercieel dan wel leuk maar met slappe tubes niet echt lekker naar boven rijden. Tot halverwege zou het toch zijn en dan de wei indraaien? En dat alleen bij de start. Geeft wel wat mogelijkheden voor een wegrenner als Boom om te laten zien hoe je daar naar voren rijdt, a la de Tenotsberg in Overijse. Ruimte zat tenslotte. Ik zet vast in op een titel prolongatie voor Mathieu ;) w/
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
pi_167691179
quote:
1s.gif Op woensdag 28 december 2016 22:28 schreef buzz1291 het volgende:

[..]
Maar die start op het Grendelplein is commercieel dan wel leuk maar met slappe tubes niet echt lekker naar boven rijden.
Op 5 bar naar boven scheuren de Cauberg op, en in de eerste doorkomst van de materiaalpost met 50 man tegelijk wisselen voor een fiets met 1,5 bar ;)
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
  donderdag 29 december 2016 @ 13:01:43 #49
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_167704280
Vanaf half 2 weer veldrijden op Sporza. ^O^

Gezien de vorst zal de ondergrond er wel hard bij liggen.
  donderdag 29 december 2016 @ 13:47:18 #50
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_167705622
Toch nog vrij glibberig met 1 blubberstrook.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')