abonnement Unibet Coolblue
  maandag 30 januari 2017 @ 22:10:21 #205
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_168555192
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2017 18:30 schreef x3ro het volgende:

[..]

Het zijn stuk voor stuk punten die niet specifiek een RS4 B5 isue zijn, maar dat van de M5 E60(verbruik daargelaten) dus waar heb je het over?
Hij bedoelt dat bij beide auto's de motoren onderhouds-intensief en kostbaar zijn, dat het specifiek andere punten zijn is niet heel boeiend.
Of de M5 daarin echt meetbaar duurder is als de RS4... tjah zijn er niet veel te weinig gebouwd om dat objectief te beoordelen?
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_168569337
quote:
14s.gif Op zondag 29 januari 2017 15:31 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Denk zelf dat wanneer hij niet zo spuuglelijk rood was hij allang verkocht zou zijn.
:')

De kleur rood is naar mjn mening de mooiste op de zilveren na.

quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2017 17:13 schreef daNpy het volgende:

[..]

Ja en de pakkingen, rubbers etc in en om de motor?
Kan prima uitgedroogd zijn ondertussen, zie je niet van buiten.

Hoe zit het met de aanslag in de cilinders? Even met de hoon erdoor en je kijkt al tegen een complete motorrevisie aan. Dat ding is leuk om te laten staan, anders komt er alleen maar ellende van.
Dat ding zal echt wel een keer worden gestart om alles in beweging te houden. Zo'n auto die verwarmd in een showroom staat vergaat niet zo gauw hoor. Zijn ook allerlei middeltjes om rubbers vooral in goede staat te behouden.

quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2017 11:44 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Je kan voor dat geld ook een hagelnieuwe kopen. Het blijft een oude auto, en de kleur is mwah.
Voor ¤ 99.000 kan je inderdaad heel veel kopen, maar de B5 RS4 is gewoon een cult-car. Die heeft straks de status als dat nu de RS2 heeft. Vindt maar eens een betaalbare RS2.

quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2017 13:59 schreef kaasplankje het volgende:
Leitner heeft een E61 die kost de helft en 127pk extra.
http://autoleitner.nl/nl/index/aanbod/1483972619
Had daar alleen weer liever een camel interieur ingezien.
En een Km-stand van 61.000, al is dat mischien stiekem ook niet meer. :>

quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2017 16:51 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Niet veel anders dan een RS4 dus.
Dat valt best mee. Mijn auto heeft een km-stand van 360.000 inmiddels en rijdt een M5 E39 eruit. Een S4 met 400PK ook. Onderhoudskosten heeft iedere auto. Het grotste nadeel aan de mijnes is dat de 16 jarige leeftijd een grote rol speelt.

quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2017 17:44 schreef BoneThugss het volgende:
Trouwens respect voor TS dat hij zo'n auto rijdend houdt. :)
Volgende week nieuwe remmen (voor / achter), schijven zo groot als een 14 velgen. Tegelijkertijd 2x 3.5 inch downpipes op maat lassen en er een complete 3.5inch HMS uitlaat eronder plaatsen.

Optisch het e.a aan de auto fixen, kofferbakklep heeft een klein roestplekje (Bekende kwaal van de hele B5 modellen), deurklinkje ontbreekt en uiteindelijk werken naar motorrevisie.

Motorrevisie is mischien het leukste maar ook meteen het duurste. We kopen een gebruikt blok ergens vandaan (liefst PL/DE) en werken deze in de garage uit.

Afgelopen zaterdag was m'n auto 'klaar' na 4 dagen arbeid. Er was een ABS probleem gaande, het systeem stond steeds voor mij te remmen omdat het dacht dat mijn auto in onbalans was. Dit was te wijten aan een gescheurde ABS ring. Hier gaat normaal de sensor overheen en als het wiel harder of zachter draait dan de rest dan weet ESP dat er iets niet goed is.

Er waren ook meteen 2 motorsteunen vervangen, 1 ashoes (blijvend probleem bij deze auto's) en het onderstel moest zowel voor als achter deels los om erbij te komen. Grote beurt met nieuwe bougies, filters en vloeistoffen, en de auto is voorlopig weer good to go.

Aangezien het zaterdagmiddag was toen ik m'n auto retour kreeg, en het stuur een kwart scheef stond, moest ik de gok wel wagen om bij kwikfit uit te lijnen. :')



Ze hebben het goed gedaan ook nog. Zowel voor als achter, en het rijdt zelfs iets beter dan voorheen. Kosten? 8 tientjes, inclusief ruitenvloeistof. Ze vonden het een mooie auto en leuk om te zien dat ik er zo content mee ben.



Uiteindelijk de halve avond gespendeerd de auto te wassen en te poetsen.



Alles lekker in de was gezet, het leer ook een behandeling gegeven en de stoelen met een speciaal goedje uitgepoetst:



Dus.... de auto kan weer even mee :)
  dinsdag 31 januari 2017 @ 18:16:52 #207
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_168571266
Wat een investering aan werk en geld. ^O^
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_168572350
Goed bezig kerel, dat moet klauwen met geld gekost hebben. Maar dat heb je bij zo'n auto.

Mocht je ooit in de buurt van Arnhem komen, stuur me dan een DM. :)
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_168588334
Baal er zo van dat met 1.5 uur poetsen, dat ding weer supersmerig is na een kleine 150km. Gaat nergens meer over.
pi_168588796
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2017 12:55 schreef Jism het volgende:
Baal er zo van dat met 1.5 uur poetsen, dat ding weer supersmerig is na een kleine 150km. Gaat nergens meer over.
Ik snap dat je er van baalt, maar zo raar is dat niet. Er ligt een hoop troep op de weg :Y.
  woensdag 1 februari 2017 @ 13:30:54 #211
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_168589323
Daarom poets ik niet. Vuil is een extra beschermlaag voor de lak :+
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_168602893
quote:
14s.gif Op woensdag 1 februari 2017 13:30 schreef fathank het volgende:
Daarom poets ik niet. Vuil is een extra beschermlaag voor de lak :+
Ah, jij hebt hetzelfde poetsbeleid als ik. Waar vuil zit, zit geen pekel :D
Eén uitzondering: ik heb van de week de kentekenplaat gepoetst. Die was écht niet meer te lezen en ik wilde geen bon oplopen daarvoor.
Schip ahoy!
  woensdag 1 februari 2017 @ 23:17:59 #213
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_168605583
Ik heb dan ook geen RS4 :+
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_168663533
Na de winter poets ik alles pas weg.
Een uitzondering: de kentekenplaat. Kans op bon voor onleesbare kentekenplaar is kleiner. En minder hoog dan gemiddelde bon voor te hard rijden is mijn ervaring ;p
niet geschoten is ook niet verkeerd.
pi_168675537
Kan me niet voorstellen dat de winter met al dat zout op straat goed zou zijn voor je lak.

Vandaag maar even afgespoeld...

  Moderator zondag 5 februari 2017 @ 11:39:05 #216
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_168681314
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2017 11:25 schreef lipje het volgende:
Willen jullie dit kinderachtige gepraat in een ander topic voortzetten?
Of gewoon niet :P
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_168681368
Wat is er kinderachtig aan praten over de pekel van je auto afwassen? 8)7
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  Moderator zondag 5 februari 2017 @ 11:49:33 #218
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_168681455
quote:
7s.gif Op zondag 5 februari 2017 11:43 schreef Geralt het volgende:
Wat is er kinderachtig aan praten over de pekel van je auto afwassen? 8)7
Niets. Maar daar ging het niet over ;)
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_169037866
Remmen zijn binnen. Groter dan 14 inch wielen. :D Gaat om zowel blokken als schijven voor voor & achter.



Deze week gaan we de flensen opmeten vanaf turbo's, dit om zo een op maat gemaakte downpipe (2x 3.5 inch) te kunnen maken. Als dat gelukt is dan gaat de uitlaat (HMS 3.5 inch) eronder met 2 eindstukjes. Ik maak me wel een klein beetje zorgen opdat dat 3.5 inch niet teveel kabaal gaat maken.


Dit is een willekeurige video van een andere duitsert met ook een 3.5inch uitlaat, maar het klinkt allemaal best hard.

Ook loop ik het risico dat er een gigantische dreun vanaf een bepaald toerental mischien zal komen, dat merk je vooral tussen de 80 en 120kmph. Nu is het nog lekker rustig eerlijk gezegd. :D
pi_169038816
Waarom neem je dat risico dan? Lijkt me voor de verkoop ook niet per se bevorderend?
Schip ahoy!
  dinsdag 21 februari 2017 @ 11:41:51 #221
465142 PluggieOD
LAAG = RELATIEF
pi_169041426
quote:
14s.gif Op woensdag 1 februari 2017 13:30 schreef fathank het volgende:
Daarom poets ik niet. Vuil is een extra beschermlaag voor de lak :+
Mijn pa zij altijd waar die olie lekt roesttie niet :P

Mooie RS4, mooie techniek.
  dinsdag 21 februari 2017 @ 17:16:29 #222
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_169048918
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 08:21 schreef Piet__Piraat het volgende:
Waarom neem je dat risico dan? Lijkt me voor de verkoop ook niet per se bevorderend?
Gewoon doorverkopen aan tokkies toch lekker hard en vlammend.
Irene is bae <3
pi_169050057
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 00:31 schreef Jism het volgende:

Deze week gaan we de flensen opmeten vanaf turbo's, dit om zo een op maat gemaakte downpipe (2x 3.5 inch) te kunnen maken. Als dat gelukt is dan gaat de uitlaat (HMS 3.5 inch) eronder met 2 eindstukjes. Ik maak me wel een klein beetje zorgen opdat dat 3.5 inch niet teveel kabaal gaat maken.


Dit is een willekeurige video van een andere duitsert met ook een 3.5inch uitlaat, maar het klinkt allemaal best hard.

Ook loop ik het risico dat er een gigantische dreun vanaf een bepaald toerental mischien zal komen, dat merk je vooral tussen de 80 en 120kmph. Nu is het nog lekker rustig eerlijk gezegd. :D
Dat geluid O+ O+ *O* *O* _O_ _O_ _O_
pi_169060352
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 08:21 schreef Piet__Piraat het volgende:
Waarom neem je dat risico dan? Lijkt me voor de verkoop ook niet per se bevorderend?
De verkoop boeit me eerlijk gezegd ook niet meer. :D

quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 11:41 schreef PluggieOD het volgende:

[..]

Mijn pa zij altijd waar die olie lekt roesttie niet :P

Mooie RS4, mooie techniek.
Jup. Bij dealers in duitsland is de kans dat je een boekje over de eerste RS2/RS4 kunt vinden aanzienlijk. Ze zijn er best trots op.
pi_169114408


Ze hebben de niet geperforeerde remmen geleverd, ondanks bestelling & doos geperforeerd met koeieletters stond.

Uiteindelijk maar eieren voor m'n geld gekozen. Het verschil krijg ik terug. Maar ik heb al zo lang op die dingen staan wachten weer.
  vrijdag 24 februari 2017 @ 13:25:07 #226
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_169115008
Waarom met minder genoegen nemen :?.

Die remmen gaan langer mee dan dat je er op moet wachten.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_169115161
De meningen verschillen over geperforeerd vs niet geperforeerd. Maar de garage zei me dat niet geperforeerde remmen op een RS6 C5 beter gingen dan een set met wel geperforeerde.

Geperforeerd heeft meer afvoerkanalen voor o.a vocht, remstof en remgas dat ontstaat tussen pad en schijf, en een extra koelende werking als je er flink op gaat staan beuken. Maar dat geperforeerde kan zorgen voor snellere scheurtjes.

Maar de keren dat ik op de ring ermee rijdt is ook op 2 vingers te tellen :P

Ze zijn 365mm groot, 30mm dik, en achter 325mm groot. Voor heeft 2 zuigers, achter 1.
pi_169115434
Vandaag haat ik mn Audi en wil hem het liefst in de fik steken. Kutauto!
Hi,ras mach galoo de micho
pi_169115468
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 13:43 schreef raspberryPi het volgende:
Vandaag haat ik mn Audi en wil hem het liefst in de fik steken. Kutauto!
Doneer 'm voor een 200kmph crashtest.


pi_169115577
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 13:44 schreef Jism het volgende:

[..]

Doneer 'm voor een 200kmph crashtest.


Nee, zo erg is het nog niet. Door die storm gister is er wat blad in gewaaid waardoor de afvoer verstopt raakte, en met wassen is ie vol water gelopen, gevolg accu stuk. Mocht hem niet bij de carwash laten staan dus moest ie op zon auto ambulance naar de garage gebracht worden. En dat terwijl ik vorige week ook al een dure reparatie heb moeten betalen.Echt zo balen dit.
Hi,ras mach galoo de micho
pi_169116084
Ik denk dat er al wat langer blad & rotzooi in dat afvoertje zat. 1 storm gaat daar geen kilo's aan bladeren in doen waaien :P

Een accu kost een tientje of 7, je kunt deze zelfs bij de kwikfit weghalen incl 3 jaar garantie.
pi_169116323
Waarschijnlijk zat er al langer blad in klopt. Hij word nu gemaakt, maar vanmorgen stond ik echt op het punt van flink doorflippen. Ook omdat hij niet gesleept kon worden, daar baal ik nog het. meest van.
Hi,ras mach galoo de micho
pi_169116394
Zet dat ding ergens op een parkeerplaats, noteer type accu en hoeveel AH, rij met iemand naar de kwikfit, koop een accu, vervang 'm on the spot en klaar.

Dat reinigen van afvoergootjes moet je wel eens in de zoveel tijd doen. Je hebt zowel voor (onder de kap) als achter (bij reservewiel) afvoertjes gaande.

Kan geen kwaad die eens in de zoveel tijd te reinigen. Als je een dakraam (electrisch) hebt, heb je ook daar afvoerslangetjes. Die kan je het beste 'zachtjes' doorspuiten eens in het jaar.
pi_169116582
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 14:27 schreef Jism het volgende:
Zet dat ding ergens op een parkeerplaats, noteer type accu en hoeveel AH, rij met iemand naar de kwikfit, koop een accu, vervang 'm on the spot en klaar.

Dat reinigen van afvoergootjes moet je wel eens in de zoveel tijd doen. Je hebt zowel voor (onder de kap) als achter (bij reservewiel) afvoertjes gaande.

Kan geen kwaad die eens in de zoveel tijd te reinigen. Als je een dakraam (electrisch) hebt, heb je ook daar afvoerslangetjes. Die kan je het beste 'zachtjes' doorspuiten eens in het jaar.
Ja thnx voor de tip, die man heeft hem ontstopt, nieuwe accu zit er in, en mn schatje rijd weer.
Hi,ras mach galoo de micho
pi_169288304
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2017 14:12 schreef Jism het volgende:

[..]

De enige uitvoeringen die veel geld opleveren zijn het liefst op nederlands kenteken en het liefst een zo laag mogelijke stand. Leitner heeft er eentje staan en kan daar ¤ 99.000 voor vragen ja. Moet je eens kijken hoe gaaf dat ding eruit ziet.

Maar zo'n auto is dan ook gedoemd om de rest van z'n tijd in een showroom te blijven staan. Auto's zijn gebruiksvoorwerpen en moet je hoe dan ook mee rijden. Er 70k mee rijden zegt dat de betrouwbaarheid in ieder geval goed zit, ook na 300.000 km.

Hier en daar een tegenslagje ( :> ) maar motorisch ideaal. V6 met 2 turbo's, sloot koppel en je kunt er uren in cruisen. Teminste, dat is mijn beleving. :)
Van leitner is ook al verkocht, waar ook wel echt in nieuwstaat.
pi_169290162
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 19:18 schreef akaQ het volgende:

[..]

Van leitner is ook al verkocht, waar ook wel echt in nieuwstaat.
Die auto verdwijnt in de showroom, en komt daar nooit meer uit. :D Als je 99k neerlegt voor een RS4 B5 in zo'n toestand, is een meter rijden al ¤ 500 in mindering.

Remmen waren dikwijls al geinstalleerd en ingereden. Qua performance best goed.



Nu dacht ik een leuk dealtje te hebben geslagen, maar ik kwam een beetje bedrogen uit. :D



RS6 winterset... echter de ET waarde wijkt af (ET30 ipv ET20) voor de RS4. Blijkbaar kan dat niet zonder gebruik van spacers en in mijn geval, de auto te moeten verhogen.



Dat werkt dus niet. _O- De set staat inmiddels weer te koop en ik ben me aan het fixeren op Sportec RS4 B5 velgen.
pi_169426926
Nou het verkopen van de velgen valt wat tegen. De markt hiervoor is kleiner dan de RS4/S4 en het vinden van potentieele kopers valt niet mee. Vind het zonde de velgen zelf niet te gebruiken, dus ben met o.a enkele experts wezen praten over het gebruik van spoorverbreders.



De auto heeft namelijk fabrieksopgaaf ET20. De velgen zijn ET30. Ik moet dus een spoorverbreders setje van teminste 10mm gebruiken om terug op ET20 te komen. Heeft het effect op het onderstel, banden of bijv. wiellagers? Niet als je binnen de fabrieksopgaaf blijft.

In de regel kan iedere auto spoorverbreders gebruiken, maar hoe langer je gaat hoe groter de stress is. Ook bij al reeds versleten lagers en met plots gebruik van spacers kan zo'n lager het begeven natuurlijk.

De knoop dus doorgehakt, en een 10mm spacer set aangeschaft:



Liep alleen nog tegen het probleem aan met dat de langere wielbouten conisch waren ipv bol. Die moet ik vandaag even terug inruilen voor de wel juiste set. Vandaag dus 2 dingen doen:

- De auto verhogen
- De velgen installeren, met volgende week kijken voor nieuwe zomerbanden.

Qua bandenmaat ga ik weer terug naar het origineel, 255/35/18 ipv 235/35/19 wat nu het geval is. Grip zal een stukje beter worden (contact met de weg, banden zijn weer wat breder) en het verbruik zal ietsjes toenemen (meer weerstand).

Maar dat is voor zo'n auto helemaal niet erg. Geen overbodige luxe zelfs.



Wel even de auto nog wezen poetsen afgelopen week.
pi_169436642


Perfect fit. :Y)

Voor:



Na:





En aangezien ik toch bezig was, meteen de losliggende instaplijsten vastgezet.



Wel eerst ondergrondjes ontvet. Prop kit erop, vastzetten en laten drogen:



Zit weer voor de komende 10 jaar.

Auto is verhoogd met voor 2.5cm en achter met 2cm, omdat de band o.a schaafde tegen de wielkast met insturen en vooral met kleine drempels al achter hoorbaar was. Ik denk dat het nog iets zakken moet met een halve cm achter en een hele cm voor.

Al met al erg tevreden erover. Je zou denken waarom de oude wegdoen? Ik vind ze niet zo speciaal genoeg eerlijk gezegd. Het zijn velgen waar je snel op uitgekeken raakt. Deze daarintegen blijven me 'verwonderen' iedere dag dat ik naar de auto kijk, en zo moet het ook.



Qua bandenmaat ook een flinke kluif: 255 / 18 / Y index. Die komen zowat voor ¤ 200 per stuk. Nu zitten er nog winterbanden op (1 seizoen gebruikt) maar die gaan er vanzelfsprekend weer vanaf.
  zaterdag 11 maart 2017 @ 18:55:48 #239
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_169438023
Stuk beter zo. Veel minder sjonnie imo.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_169438445
ik zou persoonlijk een 1.8 logo op de achterkant zetten })
Kids are like farts in that way. They never seem to bother the owner as much as they bother everyone else.
pi_169463601
Auto moet 1cm voor nog omhoog... Het wiel loopt namelijk aan bij drempels in de wielkast.



Jammer, want op het oog een best goede hoogte zo.
pi_169829195
Het is wel een taaie
pi_169829675
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 17:41 schreef Jism het volgende:
Qua bandenmaat ook een flinke kluif: 255 / 18 / Y index. Die komen zowat voor ¤ 200 per stuk. Nu zitten er nog winterbanden op (1 seizoen gebruikt) maar die gaan er vanzelfsprekend weer vanaf.
200 euro per stuk? Wat is de hoogte dan? Goede Goodyears koop je in 255/35/18 voor 140 euro per stuk. Al moet jij mogelijk Pilot Sports hebben met dat vermogen?
Schip ahoy!
pi_169829689
Alles is duur bij zo'n bak, mijn Ford F250 XLT 487 Cobrajet met 500 PK en sper achter vrat ook banden.
  dinsdag 28 maart 2017 @ 09:25:16 #246
202243 x3ro
Sprezzatura
pi_169830654
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 07:28 schreef Piet__Piraat het volgende:

[..]

200 euro per stuk? Wat is de hoogte dan? Goede Goodyears koop je in 255/35/18 voor 140 euro per stuk. Al moet jij mogelijk Pilot Sports hebben met dat vermogen?
Michelin PS hikken al tegen de 200 aan, dus als hij zoiets of een set PSS's als zomerset heeft ben je wel om en nabij de 800 kwijt voor een set.
Eigen schuld, plat hoofd
De iene dea rent veur zien leave, den andere wandelt hiel rustig veurbij.
pi_169835818
Klopt. En vergeet niet dat het _moet_ gaan om Y index banden (300kmph) omdat de auto een V-max heeft van 310kmph.

Je bent zo 800 euro kwijt, en je doet er nagenoeg 20k mee. Voor slijt altijd wat sneller dan achter, komt omdat de motor zo ver voorin de neus ook ligt.
pi_169838013
Zo'n Y-codering is redelijk standaard op die bandenmaat toch? Ik heb er echt nog nooit een setje banden niet om besteld (omdat ze dus standaard zo hoog zitten).
Schip ahoy!
pi_169838195
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 14:40 schreef Jism het volgende:
Klopt. En vergeet niet dat het _moet_ gaan om Y index banden (300kmph) omdat de auto een V-max heeft van 310kmph.

Je bent zo 800 euro kwijt, en je doet er nagenoeg 20k mee. Voor slijt altijd wat sneller dan achter, komt omdat de motor zo ver voorin de neus ook ligt.
dubbel
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_169838208
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 16:42 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Blijft een gruwelijke auto. 800 euro voor 4 bandjes. :D

Trouwens, je wou hem toch verkopen of niet?

maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_169838648
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 16:32 schreef Piet__Piraat het volgende:
Zo'n Y-codering is redelijk standaard op die bandenmaat toch? Ik heb er echt nog nooit een setje banden niet om besteld (omdat ze dus standaard zo hoog zitten).
Nee.

Ik heb er nu nog winter banden onder zitten, ze moeten eronder vandaan, maar die hebben gewoon een V codering. Dat is 240kmph en niet harder.

Je hebt ze nog hoger dan Y zelfs; en zelfs banden die bij bugatti's worden gelijmd aan de velg om zo vast te blijven zitten met zulk vermogen.

Auto blijft overigens gewoon. Kreeg er niet het bod voor dat ik wou, jammer dan. Rij ik 'm lekker zelf.
pi_170953173
De kogel is door de kerk. Ik schaf een RS6 C5 Avant aan met een heuse V8-biturbo. Na 2.5 jaar is het wel welletjes met de Audi RS4 B5 geweest. Erg veel lol aan beleefd. Zal later wat meer posten. :)
pi_171139158
https://www.autoscout24.n(...)7c-e053-e250040a6517

Issie alweer in de verkoop? :P

[edit] ow wacht dit is een V10 :D
Het onderscheid komt met de jaren, tot je jezelf onderschijt...
pi_173907407
Is de rs6 er al?
Kids are like farts in that way. They never seem to bother the owner as much as they bother everyone else.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')