abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 27 januari 2017 @ 11:04:06 #176
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_168462832
Als die S hetzelfde is kun je die er toch in knallen?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_168463184
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 11:04 schreef fathank het volgende:
Als die S hetzelfde is kun je die er toch in knallen?
Ik geef maar een voorbeeld aan. De S vs de RS zijn vaak identieke auto's, alleen het verschil dat de motor wat meer opgepompt is, het exterieur en interieur zijn aangepast enz enz. Maar zo speciaal dat het een 100% prijsstijging op onderdelen niet verantwoord.

Ik smijt er geen S spul in, zeker niet, op z'n auto als dit zit je aan het verkeerde adres als het allemaal maar goedkoop moet. Het scheelt wel als je bepaalde onderdelen in Duitsland, Polen of zelfs verder weg kunt halen.

NL > DE gerust 2 tientjes op een onderdeel van 200 euro.
  vrijdag 27 januari 2017 @ 11:23:42 #178
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_168463252
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 11:20 schreef Jism het volgende:

[..]

Ik geef maar een voorbeeld aan. De S vs de RS zijn vaak identieke auto's, alleen het verschil dat de motor wat meer opgepompt is, het exterieur en interieur zijn aangepast enz enz. Maar zo speciaal dat het een 100% prijsstijging op onderdelen niet verantwoord.

Ik smijt er geen S spul in, zeker niet, op z'n auto als dit zit je aan het verkeerde adres als het allemaal maar goedkoop moet. Het scheelt wel als je bepaalde onderdelen in Duitsland, Polen of zelfs verder weg kunt halen.

NL > DE gerust 2 tientjes op een onderdeel van 200 euro.
Je betaald niet voor de kwaliteit maar voor de naam. Maar dat weet je van te voren als je zo'n auto koopt.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  vrijdag 27 januari 2017 @ 11:37:09 #179
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_168463593
Dus je weet dat onderdelen precies hetzelfde zijn maar je betaald er liever 2x de prijs omdat er dan rs op het doosje staat?

Bij audi lachen ze zich rot :D
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  vrijdag 27 januari 2017 @ 13:07:23 #180
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_168464962
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2017 20:35 schreef Fer het volgende:

[..]

Je stuur zagen in luttele seconden door, is maar plastic he.
Jij hebt nog nooit een stuur doorgezaagd dus... :N
  vrijdag 27 januari 2017 @ 18:20:49 #181
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_168471303
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 11:20 schreef Jism het volgende:

[..]

Ik geef maar een voorbeeld aan. De S vs de RS zijn vaak identieke auto's, alleen het verschil dat de motor wat meer opgepompt is, het exterieur en interieur zijn aangepast enz enz. Maar zo speciaal dat het een 100% prijsstijging op onderdelen niet verantwoord.

Ik smijt er geen S spul in, zeker niet, op z'n auto als dit zit je aan het verkeerde adres als het allemaal maar goedkoop moet. Het scheelt wel als je bepaalde onderdelen in Duitsland, Polen of zelfs verder weg kunt halen.

NL > DE gerust 2 tientjes op een onderdeel van 200 euro.
Ik denk persoonlijk dat je er beter same spec S parts van de dealer op kunt schroeven als cheapass imitatierommel uit Polen. Grappig dat je dat in één zin zo effe opsomt..
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_168486183
Denk dat Ts niet inziet dat de 70000km die hij ermee gereden heeft de auto minder waard maakt. Daarom is het eigenlijk gewoon zonde om met zoiets veel te rijden, ding staat beter in een garage voor in het weekend.
.
  zaterdag 28 januari 2017 @ 10:52:41 #183
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_168487124
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 januari 2017 09:44 schreef Fer het volgende:
Denk dat Ts niet inziet dat de 70000km die hij ermee gereden heeft de auto minder waard maakt. Daarom is het eigenlijk gewoon zonde om met zoiets veel te rijden, ding staat beter in een garage voor in het weekend.
In de OP kan je lezen/betrekenen dat TS 'm heeft gekocht met ongeveer 290000 op de teller.
Dan maakt die 70K extra erbij ook weinig verschil meer. Topprijzen worden wellicht betaald voor compleet originele RS-jes met 100000 km of minder. Boven de 2-2,5 ton maakt het allemaal weinig meer uit. Dan kijk je naar recente werkzaamheden om de waarde te kunnen inschatten. Zoals bv. die turbo's of dure remklusjes/bakrevisies ed.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_168487145
- wech -

[ Bericht 84% gewijzigd door Sounddragon op 28-01-2017 12:47:59 ]
<hr>
pi_168490922
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 januari 2017 09:44 schreef Fer het volgende:
Denk dat Ts niet inziet dat de 70000km die hij ermee gereden heeft de auto minder waard maakt. Daarom is het eigenlijk gewoon zonde om met zoiets veel te rijden, ding staat beter in een garage voor in het weekend.
De enige uitvoeringen die veel geld opleveren zijn het liefst op nederlands kenteken en het liefst een zo laag mogelijke stand. Leitner heeft er eentje staan en kan daar ¤ 99.000 voor vragen ja. Moet je eens kijken hoe gaaf dat ding eruit ziet.

Maar zo'n auto is dan ook gedoemd om de rest van z'n tijd in een showroom te blijven staan. Auto's zijn gebruiksvoorwerpen en moet je hoe dan ook mee rijden. Er 70k mee rijden zegt dat de betrouwbaarheid in ieder geval goed zit, ook na 300.000 km.

Hier en daar een tegenslagje ( :> ) maar motorisch ideaal. V6 met 2 turbo's, sloot koppel en je kunt er uren in cruisen. Teminste, dat is mijn beleving. :)
pi_168492211
Leuke bakkies staan daar te koop bij Leitner zeg (hoop pauper ook, maar toch stiekem guilty pleasure)
I am a Koala who Stretches :P
pi_168496823
Laatst en enige onderhoudsbeurt was in 2001, ding is van binnen dus helemaal kapotgerot/ uitgedroogd.
niet geschoten is ook niet verkeerd.
pi_168517602
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2017 18:27 schreef NightFlight het volgende:
Laatst en enige onderhoudsbeurt was in 2001, ding is van binnen dus helemaal kapotgerot/ uitgedroogd.
Je weet niet waar je het over hebt .... echt.

Als ik die auto met de mijnes vergelijk, dan is het interieur ter voorbeeld SPIKGAAF. Geen krasje, gebruikssporen, helemaal niets op te merken. Het exterieur zoals de motor, velgen, body van de auto, in nagenoeg PERFECTE staat.

Dat zijn de RS4's waar een hoofdprijs voor gevraagd mag worden. En er loopt echt wel iemand op deze aardkloot die die auto sooner or later hebben wil. Het is een collectors item, zoals vele modellen bij Leitner.
  zondag 29 januari 2017 @ 15:31:16 #189
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_168517928
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2017 15:21 schreef Jism het volgende:

[..]

Je weet niet waar je het over hebt .... echt.

Als ik die auto met de mijnes vergelijk, dan is het interieur ter voorbeeld SPIKGAAF. Geen krasje, gebruikssporen, helemaal niets op te merken. Het exterieur zoals de motor, velgen, body van de auto, in nagenoeg PERFECTE staat.

Dat zijn de RS4's waar een hoofdprijs voor gevraagd mag worden. En er loopt echt wel iemand op deze aardkloot die die auto sooner or later hebben wil. Het is een collectors item, zoals vele modellen bij Leitner.
Denk zelf dat wanneer hij niet zo spuuglelijk rood was hij allang verkocht zou zijn.
And so is the past
  zondag 29 januari 2017 @ 17:13:31 #190
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_168521041
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2017 15:21 schreef Jism het volgende:

[..]

Je weet niet waar je het over hebt .... echt.

Als ik die auto met de mijnes vergelijk, dan is het interieur ter voorbeeld SPIKGAAF. Geen krasje, gebruikssporen, helemaal niets op te merken. Het exterieur zoals de motor, velgen, body van de auto, in nagenoeg PERFECTE staat.

Dat zijn de RS4's waar een hoofdprijs voor gevraagd mag worden. En er loopt echt wel iemand op deze aardkloot die die auto sooner or later hebben wil. Het is een collectors item, zoals vele modellen bij Leitner.
Ja en de pakkingen, rubbers etc in en om de motor?
Kan prima uitgedroogd zijn ondertussen, zie je niet van buiten.

Hoe zit het met de aanslag in de cilinders? Even met de hoon erdoor en je kijkt al tegen een complete motorrevisie aan. Dat ding is leuk om te laten staan, anders komt er alleen maar ellende van.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_168536399
Maar daar is dat ding ook voor bedoeld. Er is geen hond die er een ton voor neerlegt om vervolgens te gaan hoeken als een malle, want dan schrijf je enorm af. Dat ding komt als verzamelobject in de garage en gaat over vijf jaar weer de verkoop in voor het dubbele.
Schip ahoy!
  maandag 30 januari 2017 @ 10:04:53 #192
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_168537466
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2017 08:18 schreef Piet__Piraat het volgende:
Maar daar is dat ding ook voor bedoeld. Er is geen hond die er een ton voor neerlegt om vervolgens te gaan hoeken als een malle, want dan schrijf je enorm af. Dat ding komt als verzamelobject in de garage en gaat over vijf jaar weer de verkoop in voor het dubbele.
Wel treurig voor zo'n auto. Altijd maar binnen staan. :(
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  maandag 30 januari 2017 @ 11:44:57 #193
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_168539471
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2017 15:21 schreef Jism het volgende:

[..]

Je weet niet waar je het over hebt .... echt.

Als ik die auto met de mijnes vergelijk, dan is het interieur ter voorbeeld SPIKGAAF. Geen krasje, gebruikssporen, helemaal niets op te merken. Het exterieur zoals de motor, velgen, body van de auto, in nagenoeg PERFECTE staat.

Dat zijn de RS4's waar een hoofdprijs voor gevraagd mag worden. En er loopt echt wel iemand op deze aardkloot die die auto sooner or later hebben wil. Het is een collectors item, zoals vele modellen bij Leitner.
Je kan voor dat geld ook een hagelnieuwe kopen. Het blijft een oude auto, en de kleur is mwah.
  maandag 30 januari 2017 @ 13:47:28 #194
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_168541811
quote:
14s.gif Op zondag 29 januari 2017 15:31 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Denk zelf dat wanneer hij niet zo spuuglelijk rood was hij allang verkocht zou zijn.
Wat zeg jij is wel de enige echt LZ3M Misanorood hoor, aldus Jism.
Irene is bae <3
  maandag 30 januari 2017 @ 13:54:31 #195
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_168541966
quote:
10s.gif Op maandag 30 januari 2017 13:47 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

Wat zeg jij is wel de enige echt LZ3M Misanorood hoor, aldus Jism.
Rood past wat mij betreft totaal niet bij een Audi. Alleen die A1 Sportback oid komt er redelijk mee weg.
And so is the past
  maandag 30 januari 2017 @ 13:59:12 #196
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_168542062
Leitner heeft een E61 die kost de helft en 127pk extra.
http://autoleitner.nl/nl/index/aanbod/1483972619
Had daar alleen weer liever een camel interieur ingezien.
  maandag 30 januari 2017 @ 14:49:17 #197
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_168543167
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2017 13:59 schreef kaasplankje het volgende:
Leitner heeft een E61 die kost de helft en 127pk extra.
http://autoleitner.nl/nl/index/aanbod/1483972619
Had daar alleen weer liever een camel interieur ingezien.
Maar die is niet bootachtig genoeg.

Helaas te modern voor Jism.
Irene is bae <3
  maandag 30 januari 2017 @ 15:16:11 #198
202243 x3ro
Sprezzatura
pi_168543725
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2017 13:59 schreef kaasplankje het volgende:
Leitner heeft een E61 die kost de helft en 127pk extra.
http://autoleitner.nl/nl/index/aanbod/1483972619
Had daar alleen weer liever een camel interieur ingezien.
Verdiep je maar eens in de V10 en de runningcosts (dan doel ik op (preventief) onderhoud). De M5 V10 is een van die auto's waar je behoorlijk op leeg kan lopen. In verhouding is zo'n B5 RS dan ineens goed te doen.
Eigen schuld, plat hoofd
De iene dea rent veur zien leave, den andere wandelt hiel rustig veurbij.
  maandag 30 januari 2017 @ 16:22:29 #199
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_168545428
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2017 15:16 schreef x3ro het volgende:

[..]

Verdiep je maar eens in de V10 en de runningcosts (dan doel ik op (preventief) onderhoud). De M5 V10 is een van die auto's waar je behoorlijk op leeg kan lopen. In verhouding is zo'n B5 RS dan ineens goed te doen.
wat moet daar allemaal aan gebeuren dan?
  maandag 30 januari 2017 @ 16:32:44 #200
202243 x3ro
Sprezzatura
pi_168545682
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2017 16:22 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

wat moet daar allemaal aan gebeuren dan?
Buiten de 20 liter op 100 bij normaal gebruik willen de SMG bakken nog wel eens issues geven. Fijne bijkomstigheid is dat de dealer de gehele unit doet vervangen en dat is niet bepaald goedkoop. Andere puntjes zijn de drijfstanglagers en vanosleidingen bij deze blokken. Verder zijn het behoorlijk onderhoudsintensieve blokken, dus je kan er, afhankelijk van de vorige eigenaar, enorm mee de boot in gaan. Je zou niet de eerste zijn die bij BMW een complete nieuw S85 blok kan laten plaatsen als gevolg van een van deze issues.
Eigen schuld, plat hoofd
De iene dea rent veur zien leave, den andere wandelt hiel rustig veurbij.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')