abonnement Unibet Coolblue
pi_167445815
Niks mis met moddervelden, vond het juist heerlijk. Mede door kunstgras ben ik gestopt.

Excelsior zou voor Hahn natuurlijk het makkelijkst zijn, maar om Go Ahead van degradatie te behoeden zou natuurlijk ook wel tof zijn. Al kan dat bij Excelsior natuurlijk ook.
Van alles is weer waardeloos.
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 19 december 2016 @ 16:07:55 #127
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_167445891
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2016 16:05 schreef Oldground het volgende:
Niks mis met moddervelden, vond het juist heerlijk. Mede door kunstgras ben ik gestopt.

Excelsior zou voor Hahn natuurlijk het makkelijkst zijn, maar om Go Ahead van degradatie te behoeden zou natuurlijk ook wel tof zijn. Al kan dat bij Excelsior natuurlijk ook.
Hahn of Bijlow wie van de twee zien we als toekomstige doelman van Feyenoord ik neig naar Bijlow.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_167446889
quote:
14s.gif Op maandag 19 december 2016 16:07 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Hahn of Bijlow wie van de twee zien we als toekomstige doelman van Feyenoord ik neig naar Bijlow.
Op basis van al die minuten dat je hem in actie hebt gezien?
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_167446913
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2016 16:46 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Op basis van al die minuten dat je hem in actie hebt gezien?
Met Vermeer (of Jones) voor zich zal Hahn denk ik ook wel verder willen kijken binnenkort. Die kwam hier niet heen om tot zijn 28e op de bank te zitten. Logisch gevolg is dan dat Bijlow doorschuift achter de eerste keeper.

Al denk ik ook niet dat Bijlow snel eerste keus wordt, dan wordt er wel weer iemand anders gehaald.

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 19-12-2016 16:48:37 ]
pi_167447006
quote:
14s.gif Op maandag 19 december 2016 16:48 schreef Typisch het volgende:

[..]

Met Vermeer (of Jones) voor zich zal Hahn denk ik ook wel verder willen kijken binnenkort. Die kwam hier niet heen om tot zijn 28e op de bank te zitten. Logisch gevolg is dan dat Bijlow doorschuift achter de eerste keeper.

Al denk ik ook niet dat Bijlow snel eerste keus wordt, dan wordt er wel weer iemand anders gehaald.
Ik vraag me ten zeerste af of ie Jones voor zich moet dulden.
Het hangt er natuurlijk een beetje om hoe Vermeer uit zijn blessure terugkomt. Als ie goed speelt en verkocht wordt komende zomer (hij zal ook og wel even in het buitenland willen kijken), en Hahn nu nog een half jaar verhuurd wordt, lijkt me dat Hahn klaar is om 1e keeper te worden.

Dan kun je Bijlow en eventueel Jones erachter houden. :)

Als Vermeer niet verkocht wordt deze zomer lijkt het me logisch dat Hahn wel wilt vertrekken ja. :)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_167447023
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2016 16:52 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Ik vraag me ten zeerste af of ie Jones voor zich moet dulden.
Het hangt er natuurlijk een beetje om hoe Vermeer uit zijn blessure terugkomt. Als ie goed speelt en verkocht wordt komende zomer (hij zal ook og wel even in het buitenland willen kijken), en Hahn nu nog een half jaar verhuurd wordt, lijkt me dat Hahn klaar is om 1e keeper te worden.

Dan kun je Bijlow en eventueel Jones erachter houden. :)

Als Vermeer niet verkocht wordt deze zomer lijkt het me logisch dat Hahn wel wilt vertrekken ja. :)
Ben benieuwd of Vermeer gelijk Jones gaat vervangen.
pi_167447027
quote:
Uitpunten Fenerbahįe en Zorya Luhansk
De uitpunten voor de Europese uitwedstrijden tegen Fenerbahįe en Zorya Luhansk zijn alleen toegekend aan supporters die hun uitkaart hebben laten scannen in het bezoekersvak. Bij binnenkomst in het bezoekersvak waren de supporters zelf verantwoordelijk voor het scannen van de uitkaart bij een steward van Feyenoord. Het is niet mogelijk om uitpunten te claimen indien je uitkaart niet gescand is.
Zal wel weer lekker amateuristisch geregeld zijn geweest, als ik de informail van Feyenoord zo lees :')
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_167447080
quote:
14s.gif Op maandag 19 december 2016 16:53 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ben benieuwd of Vermeer gelijk Jones gaat vervangen.
Ik vind Jones zo richting de winterstop nou ook niet zo een overdreven solide indruk maken eigenlijk. Laat veel los, en staat soms ineens heel raar gepositioneerd (zoals ie bv uitkwam tegen Vitesse dit weekend). Speelt zeker wel redelijk solide, en met redelijk veel rust, maar zie hem toch ook regelmatig 'foutjes' maken
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_167447095
quote:
14s.gif Op maandag 19 december 2016 16:53 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ben benieuwd of Vermeer gelijk Jones gaat vervangen.
Verwacht het niet eerlijk gezegd.

Ik denk dat Gio Jones voorlopig zal laten staan op basis van zijn goede eerste seizoenshelft.

Persoonlijk zou ik overigens wel meteen Vermeer in het doel zetten. In de eerste plaats omdat ik dat gewoon een betere keeper vind, maar ook omdat Vermeer een keeper is met een contract (en transferwaarde) bij ons en Jones is voorlopig alleen nog maar gehuurd en aan het einde van het seizoen weer weg (als zijn contract niet verlengd wordt althans).
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_167447148
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2016 16:55 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Verwacht het niet eerlijk gezegd.

Ik denk dat Gio Jones voorlopig zal laten staan op basis van zijn goede eerste seizoenshelft.

Persoonlijk zou ik overigens wel meteen Vermeer in het doel zetten. In de eerste plaats omdat ik dat gewoon een betere keeper vind, maar ook omdat Vermeer een keeper is met een contract (en transferwaarde) bij ons en Jones is voorlopig alleen nog maar gehuurd en aan het einde van het seizoen weer weg (als zijn contract niet verlengd wordt althans).
Ik zou ook met Vermeer starten als hij 100% fit is. Maar ik weet niet of dat het geval is.
Jones is niet gehuurd. :+
pi_167447225
quote:
14s.gif Op maandag 19 december 2016 16:57 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ik zou ook met Vermeer starten als hij 100% fit is. Maar ik weet niet of dat het geval is.
Jones is niet gehuurd. :+
maar wel weg aan het eind van het seizoen, als er niets wordt aangeboden :P
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_167447232
quote:
14s.gif Op maandag 19 december 2016 16:57 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ik zou ook met Vermeer starten als hij 100% fit is. Maar ik weet niet of dat het geval is.
Jones is niet gehuurd. :+
Dat dacht ik echt, maar hij is transfervrij overgenomen van Liverpool inderdaad. :P

:@
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_167447260
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2016 17:00 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Dat dacht ik echt, maar hij is transfervrij overgenomen van Liverpool inderdaad. :P

:@
Hij was zelfs contractloos volgens mij, hield alleen zijn conditie op peil daar
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  maandag 19 december 2016 @ 17:03:27 #139
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_167447284
quote:
1s.gif Op maandag 19 december 2016 17:00 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

maar wel weg aan het eind van het seizoen, als er niets wordt aangeboden :P
Ik zou hem alleen iets aanbieden als ie een rol als 3e keeper accepteert. Hij wordt in maart 35, dus misschien dat ie akkoord gaat met een Graafland rol. Hahn dan als 2e keeper en Bijlow verhuren.
pi_167447575

:')
pi_167447718
Vermeer moet als hij weer fit is gewoon weer op goal. Ik verwacht ook zeker dat Gio dat doet.

Hahn zit in een beetje lastige fase, omdat hij natuurlijk afhankelijk is van Vermeer. Weet niet of die nog wilde plannen heeft voor zijn carričre. Bijlow is echt langetermijn en zal eerst nog heel wat minuten moeten maken. Nog nooit zien spelen ook, dus kan zijn potentie verder ook moeilijk inschatten.
Van alles is weer waardeloos.
pi_167447741
quote:
10s.gif Op maandag 19 december 2016 17:17 schreef Grifte het volgende:
[ afbeelding ]
:')
:D
Van alles is weer waardeloos.
pi_167447798
quote:
1s.gif Op maandag 19 december 2016 15:06 schreef Caland het volgende:

[..]

Nouja het wordt wel steeds duidelijker dat er wel een verband bestaat tussen zware knieblessures en kunstgras. Dat durft zelfs een Ron Jans al toe te geven.

Het effect van kunstgras op een bal (met name door de stuit) is imo ook wel anders dan op echt gras, dus een team dat de hele week in eigen stadion traint op dat kunstgras heeft daar wel voordeel bij.

Maar buiten dat is het natuurlijk ronduit beschamend dat een eredivisieclub geen goeie mat kan financieren waar 1 keer in de 2 weken op gespeeld wordt.
Zelfs Ron Jans al? En waar/wanneer is dat verband duidelijk laten zien?
pi_167448305
quote:
10s.gif Op maandag 19 december 2016 17:17 schreef Grifte het volgende:
[ afbeelding ]
:')
:D _O-
Feyenoord Rotterdam
  maandag 19 december 2016 @ 17:43:49 #145
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_167448354
quote:
10s.gif Op maandag 19 december 2016 17:17 schreef Grifte het volgende:
[ afbeelding ]
:')
Waaaaaaaaaaaaaaaaat. :')
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_167448733
Die tweet is gelukkig wel weer weg inmiddels..
  maandag 19 december 2016 @ 18:10:56 #147
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_167449110
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2016 11:29 schreef Luni het volgende:

[..]

Ik hoop nog steeds dat we hem kunnen verkopen in de winterstop voor een leuk bedrag eaan een Turkse club.
Turkije gun je je ergste vijand nog niet.
pi_167469633
Jörgensen nu al meer balcontacten dan Kramer heel vorog seizoen.

http://www.vi.nl/nieuws/d(...)ef.htm?channel=phone
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_167469679
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2016 11:54 schreef H.FR het volgende:
Jörgensen nu al meer balcontacten dan Kramer heel vorog seizoen.

http://www.vi.nl/nieuws/d(...)ef.htm?channel=phone
en al bij meer doelpunten betrokken dan Kramer het gehele vorige seizoen.

Staat op 16 doelpunten en 10 assists in 26 wedstrijden. ^O^
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_167470277
Kramergod heeft desondanks misschien wel de belangrijkste kool dit seizoen gemaakt.
blablablabla
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')