abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 16 december 2016 @ 15:33:29 #51
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_167371116
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 15:28 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dat zeg ik ook niet, maar het probleem van de slechte jaren bij Ajax is vaak niet eens dat er met teveel jeugd werd gespeeld maar er juist middelmatige, oudere spelers werden aangetrokken die niks toevoegden. Maar dan wel die talenten in de weg zaten met hun dure salarissen.

Ik zeg niet dat je met een A1 de Europa League in moet, maar wel dat als je grote talenten hebt ze best back-up kunnen zijn in je team. Bij Ajax hoort doorstroming van de jeugd in grote getalen, waardoor ze zich ontwikkelen. Daarom kiezen grote talenten ook voor Ajax omdat ze hier snel aan spelen toe kunnen komen.
Klopt.

Maar Ajax heeft veel (super)talenten gehad de laatste jaren en vele gingen voor geld weg via de achterdeur voor meer nieuw talent.

Blijkbaar zit er ergens een probleem dat al die talenten er op een gegeven moment geen bal meer van kunnen.

Gudelj, Bazoer, Fischer, El Ghazi, etc etc.

Je kan niet alleen met toekomst komen maar moet dit soort jongens echt een 2de kans geven en als reserve houden in geval van nood ipv voor een stuiver weg doen want geld is mooi.

Dit geldt trouwens ook voor PSV. Wie had btw verwacht dat Feyenoord zover zou komen met het minste selectie van de 3 aan het begin van het seizoen
  vrijdag 16 december 2016 @ 15:35:05 #52
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_167371152
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 15:30 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Nee het gaat vaak mis dat het al schort aan de basisvaardigheden wat voetballende kwaliteit betreft. Al hebben onze talenten dat nu wel door het Cruijff plan in de jeugd, maar maken ze gewoon gestaag een ontwikkeling door. En dat het wisselvallig is hoort bij jeugd, is niet erg leren ze alleen maar van.
Raar. Het Ajax Youth team speelt jaarlijks elk Youth Team aan vlaarden.

Toptalenten worden de hemel in geprezen als ze in Ajax 1 spelen en na een tijdje kunnen ze niks meer

Ik zeg mentaliteit
  vrijdag 16 december 2016 @ 15:37:18 #53
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_167371211
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 15:31 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Nee dat is menselijk om een mindere ploeg te onderschatten als je daarvoor goed gepresteerd hebt in Europa met dat team. Je ziet het zelfs bij Barcelona of Real Madrid die dan ineens onderuit gaan tegen een veel mindere ploeg, het is irritant maar het is gewoon heel erg menselijk om te denken "dat doen we wel even" als je daarvoor in goede vorm zat.
Sure maar gelukkig zit topsport wel in het bloed bij grote ploegen en heerst er een goede mentaliteit tot zoverre ik dat mag zeggen.

Qua kwaliteit kunnen ze het zich veroorloven om eens een potje te verliezen of overdonderd te worden als ze er maar staan bij de grote wedstrijden en niet te veel verliezen.
  vrijdag 16 december 2016 @ 15:37:39 #54
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_167371218
Tijd om alle vleugels te vervangen !!!!!!!!!!!!!!?#&#%#%#$%
RED ONS HENNIEGOD
  vrijdag 16 december 2016 @ 15:39:10 #55
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_167371249
quote:
9s.gif Op vrijdag 16 december 2016 15:37 schreef PowerLoungen het volgende:
Tijd om alle vleugels te vervangen !!!!!!!!!!!!!!?#&#%#%#$%
El Ghazi en Traore kunnen geen bal er van. Tijd om ze te verkopen en nieuw talent erin te zetten
  vrijdag 16 december 2016 @ 15:44:14 #56
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_167371374
quote:
9s.gif Op vrijdag 16 december 2016 15:39 schreef wickedmen het volgende:

[..]

El Ghazi en Traore kunnen geen bal er van. Tijd om ze te verkopen en nieuw talent erin te zetten
El Ghazi ruilen voor Wolters en Traore mag weg voor 1 miljaar
RED ONS HENNIEGOD
pi_167371391
PSV dus met Guardado en Hendrix, aardig op oorlogssterkte dus.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_167371451
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 december 2016 15:35 schreef wickedmen het volgende:

[..]

Raar. Het Ajax Youth team speelt jaarlijks elk Youth Team aan vlaarden.

Toptalenten worden de hemel in geprezen als ze in Ajax 1 spelen en na een tijdje kunnen ze niks meer

Ik zeg mentaliteit
Ja allemaal mentaliteit :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 16 december 2016 @ 15:49:54 #59
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_167371481
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 december 2016 15:48 schreef Caland het volgende:

[..]

Ja allemaal mentaliteit :')
Ik geloof niet dat een Nederlands elftal telkens 3de of 2de wordt op een WK en dan totaal verzaakt
pi_167371547
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 december 2016 15:33 schreef wickedmen het volgende:

[..]

Klopt.

Maar Ajax heeft veel (super)talenten gehad de laatste jaren en vele gingen voor geld weg via de achterdeur voor meer nieuw talent.

Blijkbaar zit er ergens een probleem dat al die talenten er op een gegeven moment geen bal meer van kunnen.

Gudelj, Bazoer, Fischer, El Ghazi, etc etc.

Je kan niet alleen met toekomst komen maar moet dit soort jongens echt een 2de kans geven en als reserve houden in geval van nood ipv voor een stuiver weg doen want geld is mooi.

Dit geldt trouwens ook voor PSV. Wie had btw verwacht dat Feyenoord zover zou komen met het minste selectie van de 3 aan het begin van het seizoen
Gudelj heeft er nooit veel van gebakken, Bazoer zat in een dipje en Ajax wilde al veel transferperiodes van hem af (vonden hem zeker niet in het systeem passen) Fischer en El Ghazi blonken eerst vooral uit in doelpunten maken maar was voetballend al pover, en toen ze hun rendement ook verloren bleef er bar weinig over.

Heeft dus niet zoveel met mentaliteit te maken, een dip krijgt elk talent bij elke club.
Oh.
pi_167371571
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 december 2016 15:35 schreef wickedmen het volgende:

[..]

Raar. Het Ajax Youth team speelt jaarlijks elk Youth Team aan vlaarden.

Toptalenten worden de hemel in geprezen als ze in Ajax 1 spelen en na een tijdje kunnen ze niks meer

Ik zeg mentaliteit
In sommige gevallen zal het best aan de mentaliteit liggen, maar bij veel jeugdspelers die doorstromen ligt het ook dat hun kwaliteit niet toereikend genoeg is. Of dat ze al te snel de grote man moeten zijn en kapot gaan aan die druk.
Oh.
pi_167371610
quote:
9s.gif Op vrijdag 16 december 2016 15:37 schreef PowerLoungen het volgende:
Tijd om alle vleugels te vervangen !!!!!!!!!!!!!!?#&#%#%#$%
Ben jij het daar niet mee eens dan?
Oh.
  vrijdag 16 december 2016 @ 15:57:22 #63
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_167371639
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 15:56 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ben jij het daar niet mee eens dan?
Alles mag weg inderdaad op Sinkgraven en Tete na
RED ONS HENNIEGOD
pi_167371662
quote:
9s.gif Op vrijdag 16 december 2016 15:57 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Alles mag weg inderdaad op Sinkgraven en Tete na
Cerny mag nog wel een jaartje in Jong Ajax blijven en proberen in vorm te komen, maar met de overige vleugelspelers ben ik het mee eens. En met Veltman en Dijks wat pure middelmaat is.
Oh.
  vrijdag 16 december 2016 @ 16:06:01 #65
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_167371847
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 15:58 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Cerny mag nog wel een jaartje in Jong Ajax blijven en proberen in vorm te komen, maar met de overige vleugelspelers ben ik het mee eens. En met Veltman en Dijks wat pure middelmaat is.
Laatste 2 mogen wat mij betreft Denswil en van Rhijn vergezellen bij het Feyenoord van België
RED ONS HENNIEGOD
pi_167371942
Op het plaatje daarachter kan je al een beetje zien wat voor nieuwe stoeltjes we krijgen.
Oh.
pi_167371956
quote:
9s.gif Op vrijdag 16 december 2016 16:06 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Laatste 2 mogen wat mij betreft Denswil en van Rhijn vergezellen bij het Feyenoord van België
Vind ik prima, daar kijk ik toch niet naar.
Oh.
  vrijdag 16 december 2016 @ 16:12:19 #68
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_167371970
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 15:53 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Gudelj heeft er nooit veel van gebakken, Bazoer zat in een dipje en Ajax wilde al veel transferperiodes van hem af (vonden hem zeker niet in het systeem passen) Fischer en El Ghazi blonken eerst vooral uit in doelpunten maken maar was voetballend al pover, en toen ze hun rendement ook verloren bleef er bar weinig over.

Heeft dus niet zoveel met mentaliteit te maken, een dip krijgt elk talent bij elke club.
Gudelj wordt bekritiseerd omdat hij verdedigend vaak verzaakt en zijn vrije trappen de 2de ring in vliegen (wat trouwens zijn sterkste punt was bij AZ).

Maar in het juiste systeem is hij een meerwaarde.

Ik snap niet wat je bedoelt met dat Fischer en El Ghazi voetballend verzaken. Ze speelden prachtig en voetballend en technisch hebben ze vele doelpunten gescoord.

Fischer en El Ghazi en de gebroeders De Boer hebben ook aangegeven dat Fischer en El Ghazi verzaakten omdat ze mentaal zo graag wilden dat het een nadeel werd
  vrijdag 16 december 2016 @ 16:13:07 #69
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_167371993
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 15:54 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

In sommige gevallen zal het best aan de mentaliteit liggen, maar bij veel jeugdspelers die doorstromen ligt het ook dat hun kwaliteit niet toereikend genoeg is. Of dat ze al te snel de grote man moeten zijn en kapot gaan aan die druk.
Dat geloof ik niet als onze jeugdopleidingen een van de beste in Europa zijn en onze Youth ploegen alles kapot spelen
pi_167372253
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 16:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Op het plaatje daarachter kan je al een beetje zien wat voor nieuwe stoeltjes we krijgen.
[ afbeelding ]
Dat was iets van de Benfica fans in de EL finale van 2013
pi_167372257
Afscheid de Boer bij Ajax - PSV
  vrijdag 16 december 2016 @ 16:26:23 #72
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_167372292
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 december 2016 15:33 schreef wickedmen het volgende:
Klopt.

Maar Ajax heeft veel (super)talenten gehad de laatste jaren en vele gingen voor geld weg via de achterdeur voor meer nieuw talent.

Blijkbaar zit er ergens een probleem dat al die talenten er op een gegeven moment geen bal meer van kunnen.

Gudelj, Bazoer, Fischer, El Ghazi, etc etc.

Je kan niet alleen met toekomst komen maar moet dit soort jongens echt een 2de kans geven en als reserve houden in geval van nood ipv voor een stuiver weg doen want geld is mooi.


Dit geldt trouwens ook voor PSV. Wie had btw verwacht dat Feyenoord zover zou komen met het minste selectie van de 3 aan het begin van het seizoen
quote:
9s.gif Op vrijdag 16 december 2016 15:39 schreef wickedmen het volgende:

[..]

El Ghazi en Traore kunnen geen bal er van. Tijd om ze te verkopen en nieuw talent erin te zetten
Hoe erg kun je jezelf tegenspreken.
Eerst moet El Ghazi een 2de kans krijgen en daarna moet je hem verkopen omdat hij er geen bal van kan :')
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_167372302
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 december 2016 16:12 schreef wickedmen het volgende:

[..]

Gudelj wordt bekritiseerd omdat hij verdedigend vaak verzaakt en zijn vrije trappen de 2de ring in vliegen (wat trouwens zijn sterkste punt was bij AZ).

Maar in het juiste systeem is hij een meerwaarde.

Ik snap niet wat je bedoelt met dat Fischer en El Ghazi voetballend verzaken. Ze speelden prachtig en voetballend en technisch hebben ze vele doelpunten gescoord.

Fischer en El Ghazi en de gebroeders De Boer hebben ook aangegeven dat Fischer en El Ghazi verzaakten omdat ze mentaal zo graag wilden dat het een nadeel werd
Gudelj kreeg kritiek omdat hij altijd heel laf terug of breed tikte en nooit eens een goede bal vooruit gaf. En hij liep rond met een airtje alsof hij Maradona was, en dat was walgelijk.

Fischer komt overzicht tekort en paste ook niet echt in het systeem, want een linksbuiten was hij niet. Ging ook alleen maar naar binnen en El Ghazi komt voetballend veel te kort.
Oh.
pi_167372336
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 16:24 schreef Brammess het volgende:

[..]

Dat was iets van de Benfica fans in de EL finale van 2013
Huh wat raar.
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 16:24 schreef Brammess het volgende:
Afscheid de Boer bij Ajax - PSV
Benieuwd hoe ze hem ontvangen
Oh.
pi_167372354
Oh.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')