abonnement Unibet Coolblue
pi_172059908
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 07:44 schreef Jovatov het volgende:
https://www.vi.nl/pro/opi(...)eld/share/e78c188b7a

Hier word je toch zielsongelukkig van?

Niets 'communicatieprobleem' of Wang die, omdat Ado naar de media stapt, dus besluit het geld niet over te maken.

Het is allemaal geleend geld waar Wang het mee moet doen. Dat is de enige reden dat Wangs geld telkens te laat komt.

Bedankt gemeente/van der Kallen...
Of er is gelogen bij de overname of men is heel erg naïef geweest. Je wilt toch weten wat de financiële positie is van zo'n bedrijf? Ik krijg ook geen hypotheek als ik geen inkomsten en vermogen kan laten zien maar een voetbalclub kopen zonder geld kan wel.
pi_172060058
Goed kijken wie dat artikel heeft geschreven.. Meneer Taco.. Als ik iemand niet serieus neem..
  vrijdag 30 juni 2017 @ 08:48:35 #253
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_172060381
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 08:18 schreef MonkNL het volgende:
Goed kijken wie dat artikel heeft geschreven.. Meneer Taco.. Als ik iemand niet serieus neem..
Het is hetzelfde beeld als wat Jol/Deetman schetsen: UVS die ADO met doorgeleend geld steunt...

Wat zie jij als oorzaak van het chronische te laat/niet-betalen van Wang?
pi_172062927
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 08:48 schreef Jovatov het volgende:

[..]

Het is hetzelfde beeld als wat Jol/Deetman schetsen: UVS die ADO met doorgeleend geld steunt...

Wat zie jij als oorzaak van het chronische te laat/niet-betalen van Wang?
In China zelf is dat ook een groot probleem. Het chronisch te laat betalen van personeel. Als je daar voor iemand werkt, dan werk je dan een paar maanden gratis, want de achterstand krijg je nooit uitbetaald,als je wilt wisselen van baan.
  vrijdag 30 juni 2017 @ 11:12:24 #255
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_172063356
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 10:52 schreef Idisrom het volgende:

[..]

In China zelf is dat ook een groot probleem. Het chronisch te laat betalen van personeel. Als je daar voor iemand werkt, dan werk je dan een paar maanden gratis, want de achterstand krijg je nooit uitbetaald,als je wilt wisselen van baan.
Heb je daar een bron voor?
Bovendien lijkt mij het uitbetalen van personeel ook wel wat anders dan het overmaken van geld bij zakelijke overeenkomsten?

Ik zit wat te googelen, en kennelijk kan het ook allemaal anders lopen.
Een andere Chinese sportgroep LeSportsprobeerde eerder ook een Chinese voetbalclub over te nemen. Maar toen de eerste betaling niet binnenkwam ketste dat af:

quote:
In January, LeSports said it would invest Rmb2bn to acquire a 50 per cent stake in football club Beijing Guoan. But Guoan’s chairman in September said the deal had been terminated because the first scheduled payment was not made.
Bron

Als het in China normaal is om niet/te laat betalen, waarom is deze Chinese club dan met de aandelenoverdracht gestopt toen de eerste betaling niet binnenkwam?

Als van der Kallen net zo strak om was gegaan met UVS hadden we niet nu al drie jaar onrust.
pi_172067692
Wang wordt vervangen door Zheng.

AD-artikel
  User die overal opduikt 2022 maandag 3 juli 2017 @ 11:55:49 #257
186611 Haags
pi_172135269
Kevin Jansen voor twee seizoenen naar NEC.
Zonder wrijving geen glans
pi_172135593
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2017 11:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Kevin Jansen voor twee seizoenen naar NEC.
Zal misschien iets te maken hebben met Gorter en het misschien terug komen van Immers? Geen idee verder, vind het wel jammer.
pi_172136987
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2017 12:10 schreef MonkNL het volgende:

[..]

Zal misschien iets te maken hebben met Gorter en het misschien terug komen van Immers? Geen idee verder, vind het wel jammer.
De geruchten gaan dat Immers vanmiddag al gepresenteerd wordt.
  User die overal opduikt 2022 maandag 3 juli 2017 @ 14:21:35 #260
186611 Haags
pi_172138592
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2017 13:03 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

De geruchten gaan dat Immers vanmiddag al gepresenteerd wordt.
Yep en dit is inmiddels ook waarheid.
Zonder wrijving geen glans
  maandag 3 juli 2017 @ 20:07:33 #261
48858 Kabuto_Raiger
remember 2011-03-11
pi_172160477
Gorter ook getekend, goede zaak.
  dinsdag 4 juli 2017 @ 13:10:53 #263
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_172162220
Prima nieuws inderdaad, afwachten wat de KNVB gaat doen.
pi_172196866
Jeffrey van As was er zaterdagmiddag duidelijk over. ‘Ik denk dat het beter is dat Kastaneer een andere club gaat zoeken. Vanwege alles wat er is gebeurd. Ik denk dat hij toe is aan een stap naar het buitenland’, stelde de technisch manager.

Voor Gervane Kastaneer is geen plaats meer bij ADO Den Haag. Dat is zo sinds hij januari een bal op zijn oog kreeg. Tot die tijd begreep iedereen op de club dat hij geld waard was. In januari kwam die belangstellende club ook. De Duitse Bundesliga-club FSV Mainz 05 ging het gesprek aan en kreeg uiteindelijk ook overeenstemming met zowel Kastaneer als ADO Den Haag over een transfer. Er was nog één verzoek aan Kastaneer: zou je ondanks je aanstaande transfer naar Mainz nog een keer kunnen meespelen in de thuiswedstrijd tegen PEC Zwolle? De Duitse ploeg protesteerde, maar toen er uiteindelijk op zijn gevoel werd gespeeld om in ieder geval voor eigen publiek afscheid te nemen, ging de 21-jarige aanvaller door de knieën. De zaakwaarnemer van Kastaneer ging pas mee in het verhaal op het moment dat ADO Den Haag een garantie overlegde voor het geval er iets mis zou gaan. Die garantie was een nieuwe driejarige aanbieding bij ADO Den Haag van twee ton per seizoen die door algemeen directeur Mattijs Manders per e-mail voor de wedstrijd aan Kastaneer werd gedaan.

U kent inmiddels het vervolg. Kastaneer opende op 21 januari na tien minuten de score, maar moest al na 21 minuten worden vervangen omdat hij een bal op zijn oog kreeg. De schade was aanzienlijk: Kastaneer werd in Duitsland onderzocht en er bleek een risicovolle operatie noodzakelijk om het zicht in één van zijn ogen te redden.

Dat was het moment dat de voetbalwereld van de speler van Jong Oranje instortte. FSV Mainz keurde de speler af vanwege zijn oogblessure, maar vergoedde wel beide kostbare operaties die nodig waren om het zicht te herstellen.


Kastaneer lag zes dagen plat in een Duits ziekenhuis, maar van ADO Den Haag werd taal noch teken vernomen sinds duidelijk was dat Kastaneer geen geld meer opbracht maar geld zou kosten. Behalve coach Zeljko Petrovic nam niemand van het management de moeite te informeren naar het herstel. Daarna brak een periode aan waarin ADO Den Haag er alles aan deed om duidelijk te maken dat de club onder de afgesproken verbintenis uit wil. De aanvaller mocht niet meetrainen met het eerste elftal, coach Alfons Groenendijk gaf aan dat hij niet in zijn toekomstplannen voorkwam en Kastaneer ontving een ontslagbrief van de club. Tevens werd hij uit de groepsapp van de eerste selectie verwijderd.

Alles wordt uit de kast gehaald om een speler de deur uit te jagen, wiens enige pech was dat hij een bal op zijn oog kreeg toen hij ADO Den Haag wilde helpen.

Wat een grafclub :r
pi_172197145
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 19:19 schreef hafcfan het volgende:
Jeffrey van As was er zaterdagmiddag duidelijk over. ‘Ik denk dat het beter is dat Kastaneer een andere club gaat zoeken. Vanwege alles wat er is gebeurd. Ik denk dat hij toe is aan een stap naar het buitenland’, stelde de technisch manager.

Voor Gervane Kastaneer is geen plaats meer bij ADO Den Haag. Dat is zo sinds hij januari een bal op zijn oog kreeg. Tot die tijd begreep iedereen op de club dat hij geld waard was. In januari kwam die belangstellende club ook. De Duitse Bundesliga-club FSV Mainz 05 ging het gesprek aan en kreeg uiteindelijk ook overeenstemming met zowel Kastaneer als ADO Den Haag over een transfer. Er was nog één verzoek aan Kastaneer: zou je ondanks je aanstaande transfer naar Mainz nog een keer kunnen meespelen in de thuiswedstrijd tegen PEC Zwolle? De Duitse ploeg protesteerde, maar toen er uiteindelijk op zijn gevoel werd gespeeld om in ieder geval voor eigen publiek afscheid te nemen, ging de 21-jarige aanvaller door de knieën. De zaakwaarnemer van Kastaneer ging pas mee in het verhaal op het moment dat ADO Den Haag een garantie overlegde voor het geval er iets mis zou gaan. Die garantie was een nieuwe driejarige aanbieding bij ADO Den Haag van twee ton per seizoen die door algemeen directeur Mattijs Manders per e-mail voor de wedstrijd aan Kastaneer werd gedaan.

U kent inmiddels het vervolg. Kastaneer opende op 21 januari na tien minuten de score, maar moest al na 21 minuten worden vervangen omdat hij een bal op zijn oog kreeg. De schade was aanzienlijk: Kastaneer werd in Duitsland onderzocht en er bleek een risicovolle operatie noodzakelijk om het zicht in één van zijn ogen te redden.

Dat was het moment dat de voetbalwereld van de speler van Jong Oranje instortte. FSV Mainz keurde de speler af vanwege zijn oogblessure, maar vergoedde wel beide kostbare operaties die nodig waren om het zicht te herstellen.


Kastaneer lag zes dagen plat in een Duits ziekenhuis, maar van ADO Den Haag werd taal noch teken vernomen sinds duidelijk was dat Kastaneer geen geld meer opbracht maar geld zou kosten. Behalve coach Zeljko Petrovic nam niemand van het management de moeite te informeren naar het herstel. Daarna brak een periode aan waarin ADO Den Haag er alles aan deed om duidelijk te maken dat de club onder de afgesproken verbintenis uit wil. De aanvaller mocht niet meetrainen met het eerste elftal, coach Alfons Groenendijk gaf aan dat hij niet in zijn toekomstplannen voorkwam en Kastaneer ontving een ontslagbrief van de club. Tevens werd hij uit de groepsapp van de eerste selectie verwijderd.

Alles wordt uit de kast gehaald om een speler de deur uit te jagen, wiens enige pech was dat hij een bal op zijn oog kreeg toen hij ADO Den Haag wilde helpen.

Wat een grafclub :r
Je moet niet alles geloven wat taco schrijft
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 5 juli 2017 @ 19:58:24 #266
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_172197991
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juli 2017 19:29 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Je moet niet alles geloven wat taco schrijft
de helft is al erg genoeg
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_172203326
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juli 2017 19:29 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Je moet niet alles geloven wat taco schrijft
Waarom zal het niet kloppen? Hoe zit het dan?
  donderdag 6 juli 2017 @ 13:48:22 #268
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_172214231
ADODenHaag twitterde op donderdag 06-07-2017 om 13:34:19 TRANSFERNIEUWS | ADO Den Haag haalt met Bas Kuipers linksback binnen | https://t.co/a78hBfSuVF https://t.co/YljUklhiOY reageer retweet
pi_172215206
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juli 2017 22:36 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Waarom zal het niet kloppen? Hoe zit het dan?
Dit is maar 1 kant van het verhaal. Taco schrijft altijd negatief over ADO.
pi_172215212
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 13:48 schreef Tweek het volgende:
ADODenHaag twitterde op donderdag 06-07-2017 om 13:34:19 TRANSFERNIEUWS | ADO Den Haag haalt met Bas Kuipers linksback binnen | https://t.co/a78hBfSuVF https://t.co/YljUklhiOY reageer retweet
Schijnt dat de volgende aanwinst Bjorn Kuipers is.
pi_172261499
Er is weer 3,9 miljoen euro gestort vanuit China.
Ik wil dit toch als positief benadrukken.
Hoe had ADO er voor gestaan zonder deze externe injecties vanuit China?

Artikel uit het AD
  zaterdag 8 juli 2017 @ 09:13:54 #272
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_172261823
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 08:29 schreef Idisrom het volgende:
Er is weer 3,9 miljoen euro gestort vanuit China.
Ik wil dit toch als positief benadrukken.
Hoe had ADO er voor gestaan zonder deze externe injecties vanuit China?

Artikel uit het AD
Het is een kortetermijnoplossing en symptoombestrijding. Volgend jaar krijg je precies hetzelfde gezeik.

Maar voor nu is het wel prettig
pi_172326481
StevenStroo twitterde op maandag 10-07-2017 om 20:05:59 Lex Immers schiet van één meter voor een leeg doel over. Ongelogen. reageer retweet
Classic Lex is back.
  vrijdag 14 juli 2017 @ 04:20:27 #274
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_172404904
Benieuwd of Kanon nog getekend wordt voor de wedstrijd in China, want ze spelen tegen de ploeg waar Cheick Tioté nog geen twee maanden geleden overleed, ze teamgenoot in het team dat de Africa Cup won. En dan heeft hij zelf ook nog hartproblemen.

Weet niet of dit artikel voorbij gekomen is hier: https://www.nrc.nl/nieuws(...)on-11001125-a1562352

Maar jezus Kanon heeft het ook niet makkelijk gehad.
pi_172412533
Dat artikel was echt schrijnend inderdaad. Arme jongen.
pi_172521574
Emailed the club, they said that you don't need a club card and that you can buy a ticket on the day of the game, 1 ticket per valid id (passport i assume) per person, cheers guys (Y)

I'm gonna be in Den Haag on the day you play Utrecht, what are the chances of me getting a ticket for this game, I'm a Middlesbrough fan but follow the eredivisie as well.

thank you :)
[/quote]
pi_172543382
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2017 10:36 schreef Middlesbroughfan28 het volgende:
Emailed the club, they said that you don't need a club card and that you can buy a ticket on the day of the game, 1 ticket per valid id (passport i assume) per person, cheers guys (Y)

I'm gonna be in Den Haag on the day you play Utrecht, what are the chances of me getting a ticket for this game, I'm a Middlesbrough fan but follow the eredivisie as well.

thank you :)
[/quote]

For the real football-experience, buy a ticket for "Haaglanden K - S". The chance you can buy a ticket for this match is 100%. You can already buy them online:

https://adodenhaag.nl/tic(...)icketing-zonder-s-cc
wie zaait zal oogsten.....
pi_172647409
Op Immers na halen we wel veel B garnituur binnen zeg. Nu is die testspeler Lorenzen voor 2 jaar vastgelegd. Komt van Werder Bremen maar speelde in praktijk vooral voor het tweede. Is wel Oegandees international.
pi_172677087
quote:
Ik kan zo met deze link niet vinden, wat jij ons zou wil laten zien (gezien je smiley).
  dinsdag 25 juli 2017 @ 21:40:34 #281
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_172677344
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 21:32 schreef Idisrom het volgende:

[..]

Ik kan zo met deze link niet vinden, wat jij ons zou wil laten zien (gezien je smiley).
In het buitenland wordt er nogal gelachen dat ado niet gewoon een sponsor heeft, maar twee hele industrieën. Denk ik. Want ik kan de link ook niet zien en had hem al eerder gelezen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_172677852
quote:
Een behoorlijk kinderachtig filmpje helaas.
  woensdag 26 juli 2017 @ 03:58:08 #283
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_172681828
Wie wil met mij een tientje wedden dat er een Chinese speler mee terugkomt van die trip?
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
  donderdag 27 juli 2017 @ 14:29:43 #284
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_172713164
quote:
5s.gif Op woensdag 26 juli 2017 03:58 schreef JAM het volgende:
Wie wil met mij een tientje wedden dat er een Chinese speler mee terugkomt van die trip?
https://www.vi.nl/nieuws/(...)rainingen-in-beijing

Wordt het Cai, Cao of Chen.
  donderdag 27 juli 2017 @ 15:28:55 #285
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_172714514
Met hun historie (die beperkt online te vinden is) voorspelt niet veel soeps, oa een derde klasser in Portugal...

Als er, naast magere voetbalkwaliteiten ook nog een taal- en cultuurbarrière is, vrees ik dat hier niet echt veel goeds van gaat komen.

Maar wie weet verrassen ze.
  donderdag 27 juli 2017 @ 15:48:14 #286
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_172714933
Qua sponsorinkomsten is het wel heel interessant. Enig idee hoe oud die gasten zijn?
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
  donderdag 27 juli 2017 @ 15:54:20 #287
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_172715058
marcelvink888 twitterde op donderdag 27-07-2017 om 13:48:10 Chinezen #ADO in principe niet op proef om contract te verdienen. Krijgen de kans te ruiken aan het niveau van de #eredivisie #uvs #denhaag reageer retweet
Aldus Telegraaf journo in Beijing.
  donderdag 27 juli 2017 @ 16:07:40 #288
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_172715311
Als de Telegraaf iets over Den Haag te melden heeft sla ik altijd even over.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
  donderdag 27 juli 2017 @ 16:14:21 #289
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_172715448
'Ze vielen zeker niet uit de toon, maar het is moeilijk om ze op één training te beoordelen', vertelde ADO-trainer Fons Groenendijk over de drie Chinezen die op proef zijn. Ook vrijdag traint het trio nog mee. 'Maar in de wedstrijd komen ze niet in actie.'
Van Omroep West. Ik wil maar zeggen, zo'n speler tekenen levert een hoop mert knaken op dan het kost. Als hij dan ook nog mee kan voetballen is het helemaal feest.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_173018763
Toch maar weer een seizoenskaart gehaald voor de Aad Mansveld tribune...ben benieuwd. Dit wordt weer een jaartje strijden in het rechterrijtje. Echt beter zijn ze er niet op geworden! Ik heb die spits van de week gezien tegen Excelsior en die moet nog wel even wennen.
wie zaait zal oogsten.....
  woensdag 9 augustus 2017 @ 14:25:01 #291
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_173018964
Zolang ze in de Eredivisie blijven en het bestuurlijk gezien wat rustiger gaat dan afgelopen jaren (lijkt me toch niet teveel gevraagd) ben ik een tevreden man.
pi_173074035
Loshangend zand! Wordt een zwaar seizoen zo
wie zaait zal oogsten.....
pi_173074820
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 21:42 schreef cohen het volgende:
Loshangend zand! Wordt een zwaar seizoen zo
Wel de nodige kansen en 3 goals verschil was geflatteerd. Tegen mindere ploegen dan Utrecht ga je wel punten pakken.
  zaterdag 12 augustus 2017 @ 03:39:03 #294
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_173080254
Ik vond het allemaal zo slecht niet hoor. Paar goede kansen gehad, twee keer het houtwerk in de weg. De 1-0 had afgekeurd moeten worden en zie, toen Den Haag in de tweede helft meer ging drukken komt er natuurlijk ook meer ruimte achterin (met de 3-0 ten gevolg). Utrecht heeft ook een goede ploeg hè. Als ze zo tegen mindere goden spelen wordt het een prima seizoen.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_173080565
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 03:39 schreef JAM het volgende:
Ik vond het allemaal zo slecht niet hoor. Paar goede kansen gehad, twee keer het houtwerk in de weg. De 1-0 had afgekeurd moeten worden en zie, toen Den Haag in de tweede helft meer ging drukken komt er natuurlijk ook meer ruimte achterin (met de 3-0 ten gevolg). Utrecht heeft ook een goede ploeg hè. Als ze zo tegen mindere goden spelen wordt het een prima seizoen.
Eens. Veel pech met houtwerk en arbitrage. Doe je weinig aan. Die derde is inderdaad een gevolg van de pressie. Utrecht is een team dat in de top 5 hoort. Daar kan je van verliezen. Maar uit de manier waarop geeft toch wel hoop voor ADO. Kansloos was het zeker niet.
pi_173082845
Dat is wel zo. Utrecht heeft een goede ploeg.
wie zaait zal oogsten.....
pi_173097034
Hi all; just wanted to say that i had a great time at your match, even though you guys lost 3-0. Personally think that the score was a harsh reflection on the game, *Becker* should have scored the 1v1 in the first few minutes, Johnsen post at 0-1, along with some inspired keeping from David Jensen. I found your fans, players and staff made me feel most welcome before, during and after the game. I hope to return to ADO for a game again, good experience. All the best for the rest of the season 👍🏻

[ Bericht 1% gewijzigd door Middlesbroughfan28 op 13-08-2017 00:38:04 ]
  zaterdag 12 augustus 2017 @ 22:59:18 #298
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_173099078
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 22:08 schreef Middlesbroughfan28 het volgende:
Hi all; just wanted to say that i had a great time at your match, even though you guys lost 3-0. Personally think that the score was a harsh reflection on the game, Marengo should have scored the 1v1 in the first few minutes, Johnsen post at 0-1, along with some inspired keeping from David Jensen. I found your fans, players and staff made me feel most welcome before, during and after the game. I hope to return to ADO for a game again, good experience. All the best for the rest of the season 👍🏻
Good to hear you had a great time! Always welcome!
  woensdag 16 augustus 2017 @ 14:36:58 #299
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_173184187
Kanon eindelijk klaar met het UWV. Vandaag voor vijf jaar getekend. O+.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
  woensdag 16 augustus 2017 @ 14:43:34 #300
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_173184349
quote:
14s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 14:36 schreef JAM het volgende:
Kanon eindelijk klaar met het UWV. Vandaag voor vijf jaar getekend. O+.
Goed nieuws ^O^ .
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')