abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_175769220
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2017 14:48 schreef Breuls het volgende:
Het s je Amazon-account, dus ik denk niet dat dat mogelijk is. Maar je weet het pas als je het aan Amazon vraagt. Ze hebben prima support; klik op een knopje op de website en je telefoon gaat met een supportmedewerker aan de lijn. Kan ik aanbevelen. :)
Oh, ik begrijp dat het om een Amazon-account gaat. Voor eventueel instellen op andere apparaten vind ik dat niet handig. Zie nu dat m'n vraag wat onduidelijk is ;)

Ik ga Amazon nog doornemen en eventueel contact opnemen (hoewel ik het idee heb dat het niet mogelijk is).
Americans think 100 years is a long time,
Europeans think 100 miles is a long way.
pi_175779845
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 december 2017 20:34 schreef Aether het volgende:

[..]

Oh, ik begrijp dat het om een Amazon-account gaat. Voor eventueel instellen op andere apparaten vind ik dat niet handig. Zie nu dat m'n vraag wat onduidelijk is ;)
Dat is het nog steeds. Je wil Amazon Prime Video gebruiken zonder Amazon-account? Wat voor nut heeft dat?
quote:
Ik ga Amazon nog doornemen en eventueel contact opnemen (hoewel ik het idee heb dat het niet mogelijk is).
Contact opnemen is prima mogelijk. Werkt heel makkelijk, in mijn ervaring. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zondag 24 december 2017 @ 13:18:41 #78
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_175969762
Zo, ik heb S2 van Fear the Walking Dead gekeken. Meer van genoten dan van het laatste seizoen van de gewone Walking Dead.

Zat even verder te kijken en ze hebben ook Mr. Robot en Hawa Five O. Ik blijf nog ff lid dus.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_176210994
Parks en recreation staat op amazon
pi_176229652
amazon heeft er vandaag veel oude films op gegooid zoals

third encounter of the third kind, the Sum of al fears, untouchables, fight club, terminator salvation,insidious 2,

gattaca, mee the parents, meet the fokkers, meet the spartans, the Longest yard, little fokkers,

watchman, hitch,the karate kid en nog wat meer

Ik weet alleen niet of alles Nederlands ondertiteld is
  maandag 8 januari 2018 @ 18:01:26 #81
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_176370726
Wat ondertitels betreft, ik heb regelmatig dat ze voor of achter lopen op de gesproken tekst. Hebben meer gebruikers daar last van?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
  vrijdag 12 januari 2018 @ 22:52:39 #82
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_176464931
Ugh, Er is een cross-over episode met NCIS LA. Waar kan ik die serie kijken?
pi_176470556
Volgens Film.nl kun je die alleen in winkels kopen. Maar die informatie is ook niet altijd juist.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_176567102
Ik heb de afgelopen week The Marvelous Mrs. Maisel gekeken. Over een huisvrouw in de jaren 50 die, nadat haar man haar verlaat, besluit een comedian te worden. We zien hoe ze daadwerkelijk grappig is, haar best doet om een show op te bouwen en dergelijke, en tegelijk wat voor impact het op haar heeft dat ze nu alleen is met haar twee kinderen.

De serie is grappig (maar het is geen comedy) en origineel qua setting (New York, 1958, upper class Joodse families, underground comedy clubs) en heerlijk vlot geschreven. Rachel Broshanan (o.a. House of Cards) speelt Miriam Maisel, de hoofdrol, en is absoluut geweldig: ze staat eenvoudig op zichzelf, straalt op de momenten dat Miriam een comedy-routine doet en is heel boeiend om naar te kijken. Ze won overigens een Golden Globe voor deze rol, en dat is niet onterecht.

Er is 1 seizoen van acht afleveringen, en een tweede komt eraan.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_176611155
Hmm..klinkt als interessant.

Grappig is dat ik gisteren of zo een film zat te kijken en waar ik in eerste instantie helemaal geen weet over had. De film was:

Boeiend, grappig en het kijken waard.

Btw.. wat is de meerwaarde van Amazone t.o.v. wat we al hebben aan Netflix/Ziggo Films e.d.
Hij die geld verliest, verliest veel. Hij die een vriend verliest, verliest veel meer. Hij die het vertrouwen verliest, verliest alles
pi_176611433
Staat die film op Prime? Da's ook snel; die is hier nog niet eens in de bioscoop geweest.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')