abonnement Unibet Coolblue
pi_167266897
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2016 21:31 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Je moet eens terug lezen naar de reacties tijdens de komst van Traore. Ajax zou erop vooruit gegaan zijn....
Ja, namelijk een speler die in het voorseizoen een sterk Real Madrid en Bayern aan gort speelde en met Costa zou concurreren om de spitspositie volgens Conte, raar hé zo'n opmerking?
  zondag 11 december 2016 @ 21:36:27 #277
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_167266944
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2016 21:32 schreef skysherrif het volgende:

[..]

[..]

Milik kwam natuurlik ook nog lang niet tot zn recht aangezien hij het ook met younes en ghazi moest doen vorig jaar. Kon voetballend nog wel een hoop leren.

Achteraf zal muric nu kapot hard balen ja, ook onbegrijpelijk dat we geen middenvelders verhuren maar wel een van onze weinige buitenspelers.
Is verder ook een momentenspeler en zal het tij ook niet keren, maar was wel een extra optie die je had kunnen testen.
Oh.
pi_167266978
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2016 21:36 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Is verder ook een momentenspeler en zal het tij ook niet keren, maar was wel een extra optie die je had kunnen testen.
Die had je vandaag mooi kunnen inbrengen bijvoorbeeld.
  zondag 11 december 2016 @ 21:38:47 #279
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_167267068
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2016 21:37 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Die had je vandaag mooi kunnen inbrengen bijvoorbeeld.
Bij dat Pescara speelt hij toch nooit.
Oh.
pi_167268720
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2016 21:13 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Gewoon een momentenvoetballer, en als zijn schoten er niet ingaan of zijn passjes niet afgemaakt worden lijkt het heel erg matig.
waar op zich niks mis mee is. als je vijf prachtige ballen per wedstrijd af levert ben je goed bezig. moeten ze wel afgemaakt worden.
  zondag 11 december 2016 @ 22:37:11 #281
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_167269407
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2016 22:21 schreef Adames het volgende:

[..]

waar op zich niks mis mee is. als je vijf prachtige ballen per wedstrijd af levert ben je goed bezig. moeten ze wel afgemaakt worden.
Normaal wel ja, al viel dat vandaag tegen. Vooral zijn schoten en vrije trappen waren erg matig.
Oh.
pi_167271013
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2016 18:47 schreef Pedroso het volgende:
Volgende week nog even verliezen van PSV (zie het nog gebeuren ook) en we staan weer gelijk met een slecht presterend PSV
Die kans lijkt me vrij groot.
  zondag 11 december 2016 @ 23:33:12 #283
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_167271060
Stel dat een speler van Twente nu direct had gescoord na de handsbal van Viergever, had Viergever dan toch nog een kaart gekregen? Of is het dan de voordeelregel en komt hij er goed mee weg?
  Moderator zondag 11 december 2016 @ 23:34:03 #284
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_167271072
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2016 23:33 schreef leolinedance het volgende:
Stel dat een speler van Twente nu direct had gescoord na de handsbal van Viergever, had Viergever dan toch nog een kaart gekregen? Of is het dan de voordeelregel en komt hij er goed mee weg?
Ik zou zeggen voordeelregel, maar zeker weet ik dat ook niet. Interessante vraag :)
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_167271086
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2016 23:33 schreef leolinedance het volgende:
Stel dat een speler van Twente nu direct had gescoord na de handsbal van Viergever, had Viergever dan toch nog een kaart gekregen? Of is het dan de voordeelregel en komt hij er goed mee weg?
Nee dan had ie alsnog geel gekregen
pi_167271089
Tweede geel mag je volgens mij gewoon nog daarna geven. :Y
pi_167272663


[ Bericht 100% gewijzigd door DonRaja op 12-12-2016 10:04:09 ]
pi_167272786
Wat een gezeik hier na een off-day in een lastige uitwedstrijd. Gewoon meer dan een handvol spelers onder hun niveau, da's teveel van het goede. Normaal zou je nog een puntje pakken, nu ga je door een ongelukkig moment het schip in.

Voor gisteren ging het crescendo in de competitie, en waren we zelfs nog titelkandidaat nummer 1. En nu weten we ineens op voorhand dat we volgende week ook wel zullen verliezen? Kom op zeg...
pi_167273357
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2016 23:33 schreef leolinedance het volgende:
Stel dat een speler van Twente nu direct had gescoord na de handsbal van Viergever, had Viergever dan toch nog een kaart gekregen? Of is het dan de voordeelregel en komt hij er goed mee weg?
Was mijn inziens eigenlijk direct rood, ontneemt een heel directe grote scoringskans, met een zeer bewuste handsbal. Maakt niet heel veel verschil, was 1 wedstrijd schorsing geweest, al had hij netto gezien wel 1 extra gele kaart gehad dan (die nu met die 2e erbij geschrapt wordt).

Maar even uitgaande van dat de scheids het geel vindt, ja, hij zou hem alsnog een tweede gele kaart kunnen geven na het doelpunt ja. Hetzelfde als dat de overtreding nog buiten de 16 had gebeurd, maar de scheids voordeel had gegeven. :)

Of ie het ook had gedaan is natuurlijk nog altijd de vraag :')
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  maandag 12 december 2016 @ 09:12:00 #290
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_167273639
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2016 07:04 schreef Fargo het volgende:
Wat een gezeik hier na een off-day in een lastige uitwedstrijd. Gewoon meer dan een handvol spelers onder hun niveau, da's teveel van het goede. Normaal zou je nog een puntje pakken, nu ga je door een ongelukkig moment het schip in.

Voor gisteren ging het crescendo in de competitie, en waren we zelfs nog titelkandidaat nummer 1. En nu weten we ineens op voorhand dat we volgende week ook wel zullen verliezen? Kom op zeg...
dit dus, ik schrik gewoon bijna van de draaiende wind hier.
dit soort wedstrijden (zoals mijn vriend inslag al zei) heb je er gewoon tussen zitten. Twente heeft dit seizoen gewoon een prima ploeg.

Viergever is gewoon kut ja, die doet/deed het voldoende de afgelopen weken, maar dit is ook viergever.

youness veltman dijks en klaassen worden al weken de maat genomen hier, en terecht. die moeten ook gewoon vervangen worden.
Volgende week moet je wel punt(en) pakken tegen psv anders moet je toch weer 6 punten gaan inhalen. (niet meer in eigen hand)

deze wedstrijd gewoon vergeten, kan gebeuren.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_167274165
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2016 09:12 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

dit dus, ik schrik gewoon bijna van de draaiende wind hier.
dit soort wedstrijden (zoals mijn vriend inslag al zei) heb je er gewoon tussen zitten. Twente heeft dit seizoen gewoon een prima ploeg.

Viergever is gewoon kut ja, die doet/deed het voldoende de afgelopen weken, maar dit is ook viergever.

youness veltman dijks en klaassen worden al weken de maat genomen hier, en terecht. die moeten ook gewoon vervangen worden.
Volgende week moet je wel punt(en) pakken tegen psv anders moet je toch weer 6 punten gaan inhalen. (niet meer in eigen hand)

deze wedstrijd gewoon vergeten, kan gebeuren.
Da's het enige echt jammere aan gisteren, dat je al die punten bent ingelopen op Feyenoord de afgelopen weken en dat je met wat pech volgende week na de winterstop opnieuw kunt beginnen.
  maandag 12 december 2016 @ 10:02:03 #292
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_167274218
quote:
1s.gif Op maandag 12 december 2016 09:58 schreef Fargo het volgende:

[..]

Da's het enige echt jammere aan gisteren, dat je al die punten bent ingelopen op Feyenoord de afgelopen weken en dat je met wat pech volgende week na de winterstop opnieuw kunt beginnen.
verbaast mij vooral dat iedereen de zeer zwakke wedstrijden van Fey alweer is vergeten. Ze winnen nu met goed spel van een doodop AZ. nogmaals Twente is echt geen slechte ploeg momenteel, dat loopt gewoon goed. Fey gaat echt nog wel punten verspelen. doe allemaal niet zo achterlijk zeg. Ajax verliest een keer in, wat 23 wedstrijden?
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  maandag 12 december 2016 @ 10:14:13 #293
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_167274382
Wie hopen we te loten ? Rostov zou ik wel graag revanche op nemen. AA Gent lijkt mij de (op papier) makkelijkste. Die spelen niet lekker de laatste weken.

Borussia Mönchengladbach
FK Rostov
Legia Warschau
PFK Ludogorets
FK Krasnodar
Manchester United
Olympiacos FC
RSC Anderlecht
Astra Giurgiu
Athletic Club
AA Gent
PAOK Saloniki
Villarreal
Hapoel Beer-Sjeva
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_167274503
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2016 10:02 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

verbaast mij vooral dat iedereen de zeer zwakke wedstrijden van Fey alweer is vergeten. Ze winnen nu met goed spel van een doodop AZ. nogmaals Twente is echt geen slechte ploeg momenteel, dat loopt gewoon goed. Fey gaat echt nog wel punten verspelen. doe allemaal niet zo achterlijk zeg. Ajax verliest een keer in, wat 23 wedstrijden?
Precies. En natuurlijk mogen de speler bekritiseerd worden die niet goed speelden, met name Veltman en Younes. Maar de roep om nieuwe spelers lijkt me wat overdreven. Ik vind dat we beter spelers dan bijvoorbeeld Feyenoord hebben. Zelfs onze vaak verguisde Viergever vind ik niet minder dan een Van der Heijden of Botteghin, wat echt geen geweldenaars zijn.
  maandag 12 december 2016 @ 10:23:47 #295
131800 Tarado
capô de fusca
pi_167274511
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2016 10:02 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

verbaast mij vooral dat iedereen de zeer zwakke wedstrijden van Fey alweer is vergeten. Ze winnen nu met goed spel van een doodop AZ. nogmaals Twente is echt geen slechte ploeg momenteel, dat loopt gewoon goed. Fey gaat echt nog wel punten verspelen. doe allemaal niet zo achterlijk zeg. Ajax verliest een keer in, wat 23 wedstrijden?
maar dat doet toch niets af aan wat hij zegt, het is gewoon jammer want onnodig.
pi_167274513
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2016 10:14 schreef mokkiemok het volgende:
Wie hopen we te loten ? Rostov zou ik wel graag revanche op nemen. AA Gent lijkt mij de (op papier) makkelijkste. Die spelen niet lekker de laatste weken.

Borussia Mönchengladbach
FK Rostov
Legia Warschau
PFK Ludogorets
FK Krasnodar
Manchester United
Olympiacos FC
RSC Anderlecht
Astra Giurgiu
Athletic Club
AA Gent
PAOK Saloniki
Villarreal
Hapoel Beer-Sjeva
Op Gladlach, United en misschien de Spaanse clubs na, zou Ajax van iedereen vrij eenvoudig moeten winnen lijkt me.
pi_167274514
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2016 10:02 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

verbaast mij vooral dat iedereen de zeer zwakke wedstrijden van Fey alweer is vergeten. Ze winnen nu met goed spel van een doodop AZ. nogmaals Twente is echt geen slechte ploeg momenteel, dat loopt gewoon goed. Fey gaat echt nog wel punten verspelen. doe allemaal niet zo achterlijk zeg. Ajax verliest een keer in, wat 23 wedstrijden?
Wat vooral balen is is dat Gio het licht heeft gezien en Kuijt op de bank heeft gezet. Het resultaat was meteen zichtbaar. Hoelang gaat Bosz nog aanmodderen met Klaassen en manke vleugels?
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  maandag 12 december 2016 @ 10:24:41 #298
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_167274526
quote:
1s.gif Op maandag 12 december 2016 10:23 schreef Fargo het volgende:

[..]

Precies. En natuurlijk mogen de speler bekritiseerd worden die niet goed speelden, met name Veltman en Younes. Maar de roep om nieuwe spelers lijkt me wat overdreven. Ik vind dat we beter spelers dan bijvoorbeeld Feyenoord hebben. Zelfs onze vaak verguisde Viergever vind ik niet minder dan een Van der Heijden of Botteghin, wat echt geen geweldenaars zijn.
vergelijken met feyenoord is weer het andere uiterste.
er moet echt wel een poppetje op linksvoor bij. en veltman moet gewoon vervangen worden door Tete.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_167274535
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2016 10:14 schreef mokkiemok het volgende:
Wie hopen we te loten ? Rostov zou ik wel graag revanche op nemen. AA Gent lijkt mij de (op papier) makkelijkste. Die spelen niet lekker de laatste weken.

Borussia Mönchengladbach
FK Rostov
Legia Warschau
PFK Ludogorets
FK Krasnodar
Manchester United
Olympiacos FC
RSC Anderlecht
Astra Giurgiu
Athletic Club
AA Gent
PAOK Saloniki
Villarreal
Hapoel Beer-Sjeva
Denk dat we Rostov zeker meer partij kunnen bieden in deze fase van het seizoen, maar blijft voor mij een onaantrekkelijke tegenstander. Anderlecht of Gent lijkt me leuk. Manchester misschien?
  maandag 12 december 2016 @ 10:25:35 #300
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_167274539
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2016 10:23 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Wat vooral balen is is dat Gio het licht heeft gezien en Kuijt op de bank heeft gezet. Het resultaat was meteen zichtbaar. Hoelang gaat Bosz nog aanmodderen met Klaassen en manke vleugels?
Ik denk dat Kuyt ziekies was, volgende week speelt hij weer.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')