abonnement Unibet Coolblue
pi_167291761
Je vergeet de reden waarom dit gevraagd is:

Martine is door Janine uit de gevangenis gehaald om haar dochter te zien. Ze vond Ludo niet lief en dus heeft ze hem tot de grond toe kapot gemaakt en zijn hele fortuin versnipperd en over hem uitgestrooid *) Ludo vond dit niet lief en liet haar opdraaien voor de moord op de vader van Isabella (geschift wijf dat als lesbo alle lekkere wijven uit Meerdijk in bed heeft gehad) en haar (Martine) in een bootje de zee op gestuurd.

Meer hoef je volgens mij niet te weten. De Riks, Ludo's, Laura's en Linda's zijn niet die van 1998.
't Echte en 't ware!
  maandag 12 december 2016 @ 23:13:37 #52
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_167292171
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2016 22:58 schreef Japepk het volgende:
Je vergeet de reden waarom dit gevraagd is:

Martine is door Janine uit de gevangenis gehaald om haar dochter te zien. Ze vond Ludo niet lief en dus heeft ze hem tot de grond toe kapot gemaakt en zijn hele fortuin versnipperd en over hem uitgestrooid *) Ludo vond dit niet lief en liet haar opdraaien voor de moord op de vader van Isabella (geschift wijf dat als lesbo alle lekkere wijven uit Meerdijk in bed heeft gehad) en haar (Martine) in een bootje de zee op gestuurd.

Meer hoef je volgens mij niet te weten. De Riks, Ludo's, Laura's en Linda's zijn niet die van 1998.
Ludo begon: hij heeft Frits erfenis aan Sjors verduisterd toen hij nog bij de bank werkte. Het was 5 miljoen gulden waard.

Martine kwam hierachter en heeft het geld op sluwe manier toch afgetroggeld achter Sjors rug om: Sjors had aangegeven als ze ooit een flink geldbedrag kreeg het aan een goed doel te geven.

Toen Martine weer in het bedrijfsleven kwam, startte de rivaliteit tussen Martine en Ludo.
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
  maandag 12 december 2016 @ 23:14:50 #53
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_167292213
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2016 20:50 schreef DSMichaelfan het volgende:

[..]

Oké, komt ie:

• Arnie is als baby verwisseld met Dennis Tuinman, die hier pas achter kwam na relaties te hebben gehad met ieder vrouwelijk lid van de familie Alberts, inclusief een huwelijk met moeder Laura
• De kinderen van Frits van Houten ontdekte dat Frits nog leefde maar eigenlijk was dit Frits' kwaadaardige tweelingbroer Hans ofzoiets idk
• Ludo's zoon bleek nog te leven, maar dat is eigenlijk zijn broer, want Ludo's vader (die dood ging maar toen toch nog leefde en toen weer dood ging) heeft Ludo's eerste vrouw (die ook nog bleek te leven maar alweer dood is) verkracht. Ludo heeft wel een andere zoon met haar gehad, die inmiddels al 2 keer ontploft is maar nog steeds leeft volgens mij. Ludo heeft ook nog een broer en een zus, en die laatste is ook al een keertje dood gegaan maar leeft ook nog steeds. Hij heeft ook nog een buitenechtelijk kind met de al 2 keer overleden Isabella, dit kind is ook 2 keer dood gegaan btw maar woont nu in Utrecht met het kind van Robert en Laura die Ome Willem vermoord heeft. Ludo zelf is trouwens ook nog een keertje doodgegaan in de tussentijd, maar dat was maar voor een paar maanden.
• Rik is de serie uitgegaan en weer terug gekomen en weer weggegaan en weer terug gekomen en weer weggegaan en weer terug gekomen en weer weggegaan en weer terug gekomen en weer weggegaan en weer terug gekomen en is in de tussentijd 4 keer getrouwd waarvan 2 keer met Anita, maar Aita is dood. Rik heeft ook Mega Toby vermoord, maar zijn straf duurde vrij kort omdat Ferri Somogyi geen goede DJ bleek te zijn. Rik heeft ook 3 zonen die alledrie Job heten, maar waarvan alleen de eerste cool was omdat dat Teun Kuilboer was.
• Charlie is aangereden door Robert, en toen heeft Lieke van Lexmond haar plaats ingenomen. De familie Fisscher (inclusief 3 Morrissen en een stel neven en nichten met vage namen die beginnen met een F) heeft jarenlang Meerdijk geterroriseerd maar woont nu met z'n allen op Curacao of Aruba of iets dergelijks who gives a fuck
• Dokter SImon is nog een keer terug gekomen om weer dood te gaan want dat is traditie
• Jef is nog 2 keer getrouwd en heeft de Koning overgenomen en heeft uiteindelijk een heel emotioneel afscheid gehad blijkbaar al was hij na een half jaar weer terug om Sinterklaas te spelen
• Er is nog ergens een familie Huygens geweest maar die herinnert niemand zich. Daarna kwam familie Bouwhuis die bijna allemaal alweer dood zijn en die allemaal met de dochter van Rik & Anita geneukt hebben. Papa Bouwhuis woont nu samen met Linda en de cast van Spangas.
• Meneer Harmsen is getrouwd met Hennie maar toen ging Hennie dood en nu woont Harmsen in Scandinavië ergens.
• Roos is getrouwd met een TV dokter en toen doodgegaan aan pillen.
• Er zijn nog allerlei Cleo's en Meike's en Sylvester's en Terra's en Tracey's en Yasmine's geweest maar die zijn niet zo heel belangrijk want die speelden allemaal maar 1 jaar mee ofzo om vervolgens te floppen behalve Sylvester want dat was Johnny de Mol.
• Benjamin was een geest en Dorothea kon met hem praten en Benjamin's broertje heeft Pascale vermoord en is nu de broer van Linda de Mol in die kutserie. Dorothea heeft nog een zoon die nu in de serie zit maar in 10 jaar nog nooit boeiend is geweest dus /care.
• Sjors heeft een kindje gekregen, maar wie was de vader?????
• Rosa is dood.

Ik denk dat ik het belangrijkste zo wel heb samengevat.
_O-

maar iemand die sinds 1998 niet gekeken heeft, weet niet eens wie Rosa was of dat Maxime de loterij won.. lol
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
  maandag 12 december 2016 @ 23:40:34 #54
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_167292751
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2016 20:50 schreef DSMichaelfan het volgende:

[..]

Oké, komt ie:

• Arnie is als baby verwisseld met Dennis Tuinman, die hier pas achter kwam na relaties te hebben gehad met ieder vrouwelijk lid van de familie Alberts, inclusief een huwelijk met moeder Laura
• De kinderen van Frits van Houten ontdekte dat Frits nog leefde maar eigenlijk was dit Frits' kwaadaardige tweelingbroer Hans ofzoiets idk
• Ludo's zoon bleek nog te leven, maar dat is eigenlijk zijn broer, want Ludo's vader (die dood ging maar toen toch nog leefde en toen weer dood ging) heeft Ludo's eerste vrouw (die ook nog bleek te leven maar alweer dood is) verkracht. Ludo heeft wel een andere zoon met haar gehad, die inmiddels al 2 keer ontploft is maar nog steeds leeft volgens mij. Ludo heeft ook nog een broer en een zus, en die laatste is ook al een keertje dood gegaan maar leeft ook nog steeds. Hij heeft ook nog een buitenechtelijk kind met de al 2 keer overleden Isabella, dit kind is ook 2 keer dood gegaan btw maar woont nu in Utrecht met het kind van Robert en Laura die Ome Willem vermoord heeft. Ludo zelf is trouwens ook nog een keertje doodgegaan in de tussentijd, maar dat was maar voor een paar maanden.
• Rik is de serie uitgegaan en weer terug gekomen en weer weggegaan en weer terug gekomen en weer weggegaan en weer terug gekomen en weer weggegaan en weer terug gekomen en weer weggegaan en weer terug gekomen en is in de tussentijd 4 keer getrouwd waarvan 2 keer met Anita, maar Aita is dood. Rik heeft ook Mega Toby vermoord, maar zijn straf duurde vrij kort omdat Ferri Somogyi geen goede DJ bleek te zijn. Rik heeft ook 3 zonen die alledrie Job heten, maar waarvan alleen de eerste cool was omdat dat Teun Kuilboer was.
• Charlie is aangereden door Robert, en toen heeft Lieke van Lexmond haar plaats ingenomen. De familie Fisscher (inclusief 3 Morrissen en een stel neven en nichten met vage namen die beginnen met een F) heeft jarenlang Meerdijk geterroriseerd maar woont nu met z'n allen op Curacao of Aruba of iets dergelijks who gives a fuck
• Dokter SImon is nog een keer terug gekomen om weer dood te gaan want dat is traditie
• Jef is nog 2 keer getrouwd en heeft de Koning overgenomen en heeft uiteindelijk een heel emotioneel afscheid gehad blijkbaar al was hij na een half jaar weer terug om Sinterklaas te spelen
• Er is nog ergens een familie Huygens geweest maar die herinnert niemand zich. Daarna kwam familie Bouwhuis die bijna allemaal alweer dood zijn en die allemaal met de dochter van Rik & Anita geneukt hebben. Papa Bouwhuis woont nu samen met Linda en de cast van Spangas.
• Meneer Harmsen is getrouwd met Hennie maar toen ging Hennie dood en nu woont Harmsen in Scandinavië ergens.
• Roos is getrouwd met een TV dokter en toen doodgegaan aan pillen.
• Er zijn nog allerlei Cleo's en Meike's en Sylvester's en Terra's en Tracey's en Yasmine's geweest maar die zijn niet zo heel belangrijk want die speelden allemaal maar 1 jaar mee ofzo om vervolgens te floppen behalve Sylvester want dat was Johnny de Mol.
• Benjamin was een geest en Dorothea kon met hem praten en Benjamin's broertje heeft Pascale vermoord en is nu de broer van Linda de Mol in die kutserie. Dorothea heeft nog een zoon die nu in de serie zit maar in 10 jaar nog nooit boeiend is geweest dus /care.
• Sjors heeft een kindje gekregen, maar wie was de vader?????
• Rosa is dood.

Ik denk dat ik het belangrijkste zo wel heb samengevat.
_O- _O- _O-
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_167330961
Klijne spoiler gewoon ff snel tussen door !!

Wo 21 dec. 2016

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Straks wat meer !

[ Bericht 1% gewijzigd door MMXMMX op 14-12-2016 22:00:08 ]
Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
pi_167331756
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2016 21:10 schreef MMXMMX het volgende:
Klijne spoiler gewoon ff snel tussen door !!

Wo 21 dec. 2016

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Straks wat meer !
vind je? ik vind het echt verschrikkelijk staan :P
  donderdag 15 december 2016 @ 17:25:22 #57
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_167347656
ik vind Nina echt zo'n verschrikkelijk verwend rijkeluiskind, zo komt ze op mij over, ik weet dat het een soapserie is, maar zo'n rol wil denk ik bijna niemand spelen

ze zou wel een hele goede slechterik kunnen worden

http://rtlxl.nl/#!/u/df59751d-14cb-4d80-9510-e0c72a4b465d

kijk maar deze scene, vond ik echt lachwekkend hoe ze zich aanstelde over dat er 1 glitterknoopje te weinig op haar jurk zat :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 15 december 2016 @ 17:26:15 #58
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_167347674
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2016 21:10 schreef MMXMMX het volgende:
Klijne spoiler gewoon ff snel tussen door !!

Wo 21 dec. 2016

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Straks wat meer !
Hopelijk is hij alleen maar terug om als slachtoffer te dienen als Martine er is.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  donderdag 15 december 2016 @ 17:35:24 #59
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_167347827
quote:
14s.gif Op donderdag 15 december 2016 17:26 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Hopelijk is hij alleen maar terug om als slachtoffer te dienen als Martine er is.
dat hij bv weer wordt ontvoerd of zo :+
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 15 december 2016 @ 17:38:46 #60
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_167347893
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 17:35 schreef TheVoice4ever het volgende:

[..]

dat hij bv weer wordt ontvoerd of zo :+
Laat Lucas Maxime en Sjors maar de slachtoffers worden is er plek voor Nick Marcus en Wiet/Amy in de serie.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  donderdag 15 december 2016 @ 17:41:40 #61
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_167347947
quote:
14s.gif Op donderdag 15 december 2016 17:38 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Laat Lucas Maxime en Sjors maar de slachtoffers worden is er plek voor Nick Marcus en Wiet/Amy in de serie.
liever Nina, maar die zal de nieuwe slechterik worden denk ik, tenminste ik heb zo mijn vermoedens, tis een soapserie maar zoals zij haar personeel zat af te blaffen vond ik hilarisch en als ik door haar zou worden afgeblaft, dan zou ik echt niet meer willen werken voor haar :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 15 december 2016 @ 17:46:12 #62
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_167348029
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 17:41 schreef TheVoice4ever het volgende:

[..]

liever Nina, maar die zal de nieuwe slechterik worden denk ik, tenminste ik heb zo mijn vermoedens, tis een soapserie maar zoals zij haar personeel zat af te blaffen vond ik hilarisch en als ik door haar zou worden afgeblaft, dan zou ik echt niet meer willen werken voor haar :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zowel Nina als Bing zijn bij vlagen als ze scčnes met personeel moeten spelen opeens bad ja viel mij ook al op.

Om een scčne daarna weer als vrienden met dezelfde mensen om te gaan.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  donderdag 15 december 2016 @ 17:49:14 #63
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_167348073
quote:
14s.gif Op donderdag 15 december 2016 17:46 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Zowel Nina als Bing zijn bij vlagen als ze scčnes met personeel moeten spelen opeens bad ja viel mij ook al op.

Om een scčne daarna weer als vrienden met dezelfde mensen om te gaan.
ja maar die ogen steeds van Nina, ik noem haar voortaan big eyes :+

en dat Marly al 11 jaar nu de rol speelt van Nina, wow :D

https://nl.wikipedia.org/wiki/Marly_van_der_Velden

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 15 december 2016 @ 18:02:00 #64
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_167348277
Ik ben benieuwd wie Lucas deze keer uit de kast trekt ik gok op Job.

Rover is pedofilie als ze dat zouden doen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  donderdag 15 december 2016 @ 18:53:07 #65
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_167349193
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 18:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik ben benieuwd wie Lucas deze keer uit de kast trekt ik gok op Job.

Rover is pedofilie als ze dat zouden doen.
Job is toch met Anna :D

en waarom schrijft eigenlijk Wikipedia bij Marly van der velden, als enigste van alle castleden van GTST, de rijke Nina Sanders, en niet bv ook bij Ferry Doedens die ook een Sanders familielid speelt :)
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 15 december 2016 @ 19:16:54 #66
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_167349728
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 18:53 schreef TheVoice4ever het volgende:

[..]

Job is toch met Anna :D

en waarom schrijft eigenlijk Wikipedia bij Marly van der velden, als enigste van alle castleden van GTST, de rijke Nina Sanders, en niet bv ook bij Ferry Doedens die ook een Sanders familielid speelt :)
Weet je nog toen Anna een trio voorstelde met een man en Job raar reageerde? Toen wisten ze al dat Lucas terug kwam.

Morris reageerde vroeger vergelijkbaar en was ook opeens bi daarna.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_167350441
Als er iemand niet gay is dan is t Job wel :')
  vrijdag 16 december 2016 @ 09:41:27 #68
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_167364418
quote:
14s.gif Op donderdag 15 december 2016 19:16 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Weet je nog toen Anna een trio voorstelde met een man en Job raar reageerde? Toen wisten ze al dat Lucas terug kwam.

Morris reageerde vroeger vergelijkbaar en was ook opeens bi daarna.
ja klopt helemaal :), maar je gaf geen antwoord op mijn vraag eigenlijk :)
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  vrijdag 16 december 2016 @ 10:13:14 #69
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_167364962
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 18:53 schreef TheVoice4ever het volgende:

[..]

Job is toch met Anna :D

en waarom schrijft eigenlijk Wikipedia bij Marly van der velden, als enigste van alle castleden van GTST, de rijke Nina Sanders, en niet bv ook bij Ferry Doedens die ook een Sanders familielid speelt :)
Denk toch dat Nina wel wat meer op haar bankrekening heeft staan dan Lucas eerlijk gezegd. Nina heeft zelf een heel succesvol bedrijf.
  vrijdag 16 december 2016 @ 10:16:36 #70
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_167365006
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 10:13 schreef GwaiLow het volgende:

[..]

Denk toch dat Nina wel wat meer op haar bankrekening heeft staan dan Lucas eerlijk gezegd. Nina heeft zelf een heel succesvol bedrijf.
dat verklaart een hoop, ik zie Nina ooit haar vader opvolgen als slechterik mocht hij uit de serie gaan, soms vind ik Nina nu ook al heel gemeen overkomen, lijkt wel of de serie in Nina de verwende rijkeluisprinses willen zien, die nooit genoeg heeft, tis een serie en alles kan in een serie :D
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  vrijdag 16 december 2016 @ 10:24:28 #71
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_167365109
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 10:16 schreef TheVoice4ever het volgende:

[..]

dat verklaart een hoop, ik zie Nina ooit haar vader opvolgen als slechterik mocht hij uit de serie gaan, soms vind ik Nina nu ook al heel gemeen overkomen, lijkt wel of de serie in Nina de verwende rijkeluisprinses willen zien, die nooit genoeg heeft, tis een serie en alles kan in een serie :D
Denk je? Ik zou dat juist een hele slechte karakter switch vinden. Nina is een veel gevoeliger persoon dan Ludo. Ook is Nina veel eerlijker en kan ze totaal niet tegen bepaalde ''ludo-praktijken''. Nina kan natuurlijk wel een hele gemene bitch zijn, maar niet te vergelijken met Ludo denk ik. Een slechterik zie ik niet in haar. Of er moet echt een karakter switch komen. Waar je zeker gelijk in hebt is dat alles kan in een serie :D
  vrijdag 16 december 2016 @ 10:26:38 #72
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_167365143
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 10:24 schreef GwaiLow het volgende:

[..]

Denk je? Ik zou dat juist een hele slechte karakter switch vinden. Nina is een veel gevoeliger persoon dan Ludo. Ook is Nina veel eerlijker en kan ze totaal niet tegen bepaalde ''ludo-praktijken''. Nina kan natuurlijk wel een hele gemene bitch zijn, maar niet te vergelijken met Ludo denk ik. Een slechterik zie ik niet in haar. Of er moet echt een karakter switch komen. Waar je zeker gelijk in hebt is dat alles kan in een serie :D
ja dat mag, maar wat denk jij dan van Nina wat er nog kan gebeuren qua cliffhangers en komende jaren :)
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  vrijdag 16 december 2016 @ 10:55:56 #73
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_167365671
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 10:26 schreef TheVoice4ever het volgende:

[..]

ja dat mag, maar wat denk jij dan van Nina wat er nog kan gebeuren qua cliffhangers en komende jaren :)
Ehh geen idee, schrijvers bedenken vast wel weer wat gekke dingen. Misschien dat Ludo haar zoon blijkt te zijn ipv haar vader op de 1 of andere wonderbaarlijke manier. _O-
  vrijdag 16 december 2016 @ 13:57:34 #74
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_167369069
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 10:55 schreef GwaiLow het volgende:

[..]

Ehh geen idee, schrijvers bedenken vast wel weer wat gekke dingen. Misschien dat Ludo haar zoon blijkt te zijn ipv haar vader op de 1 of andere wonderbaarlijke manier. _O-
ja, maar ik vond dat met die kledinglijn zo grappig, dat ze haar personeel de huid volschelde alleen vanwege 1 glitterknoopje

mijn favoriet karakter momenteel is Anna, ik vond het hilarisch dat ze tegen Nina zei over hun ruzie met de sapsalon overname, wapper maar weer met je creditcard, en ja ik vind Anna echt leuk :)
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  vrijdag 16 december 2016 @ 14:02:46 #75
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_167369202
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
pi_167370655
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 19:41 schreef loezzzje het volgende:
Als er iemand niet gay is dan is t Job wel :')
Job steekt 'm overal in waar maar een gat in zit dus ik zou daar niet zo vanuit gaan :')
pi_167373207
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 15:13 schreef SSJKliko het volgende:

[..]

Job steekt 'm overal in waar maar een gat in zit dus ik zou daar niet zo vanuit gaan :')
Daar heb je ook weer een punt :P
  vrijdag 16 december 2016 @ 17:36:26 #78
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_167374099
hi Loezzzje, wie zijn jouw favoriete karakters uit de serie?

ik vind Anna, Rik en Sam wel leuk :)

meeste irritant maar wel grappig voor mij: Nina, Sjors en Rikki
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
pi_167388720
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 19:41 schreef loezzzje het volgende:
Als er iemand niet gay is dan is t Job wel :')
Job stopt hem over al in denk ik
Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
pi_167388721
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 19:41 schreef loezzzje het volgende:
Als er iemand niet gay is dan is t Job wel :')
Job stopt hem overal in denk ik :+
Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
pi_167391882
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 17:49 schreef TheVoice4ever het volgende:

[..]

ja maar die ogen steeds van Nina, ik noem haar voortaan big eyes :+

en dat Marly al 11 jaar nu de rol speelt van Nina, wow :D

https://nl.wikipedia.org/wiki/Marly_van_der_Velden

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Onbegrijpelijk...ik vind het de meest matige die er in zit.... en ik kan er niks aan doen, maar ik vind haar een irritant hoofd hebben
  zaterdag 17 december 2016 @ 13:13:41 #82
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_167391926
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2016 13:11 schreef totebel het volgende:

[..]

Onbegrijpelijk...ik vind het de meest matige die er in zit.... en ik kan er niks aan doen, maar ik vind haar een irritant hoofd hebben
ja vind ik ook, en zoals ze bitchy overkomt ook niet echt leuk vind ik :)
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
pi_167392301
Ach je hebt ook helemaal geen acteertalent nodig om in GTST te spelen. Je moet er alleen goed uitzien, een BNer persoonlijkheid hebben, en misschien wat connecties hebben.
The show must go on
  zaterdag 17 december 2016 @ 15:34:35 #84
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_167394176
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 13:36 schreef Kokoswater het volgende:
Ach je hebt ook helemaal geen acteertalent nodig om in GTST te spelen. Je moet er alleen goed uitzien, een BNer persoonlijkheid hebben, en misschien wat connecties hebben.
ja dat klopt, en Nina vind ik gewoon het slechtste karakter uit de serie, of een van de slechtste dan, het stereotypische verwende rijkeluiskind die als een prinses behandeld wil worden, dat is de omschrijving van de rol van Nina Sanders :+
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
pi_167414988
Terwijl Nina als opstandige tiener leuk begon, in het begin kon ze echt lekker de bitch uithangen. Toen is ze ergens geswitcht naar verwend nest met de blik van een dom hert.
't Echte en 't ware!
  maandag 19 december 2016 @ 14:41:55 #86
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_167443692
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2016 13:06 schreef Japepk het volgende:
Terwijl Nina als opstandige tiener leuk begon, in het begin kon ze echt lekker de bitch uithangen. Toen is ze ergens geswitcht naar verwend nest met de blik van een dom hert.
ik zie Nina ook nog wel de slechterik worden, ze is al een verwend rijk prinsesje die altijd wil hebben zoals zij het wil :)
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 19 december 2016 @ 14:47:12 #87
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_167443807
Nina is soms al een tijdelijke slechterik zo als elk personage wel eens rare dingen doet in een soap.
Het ding met Nina en wel meer personages OA Lucas Rikki en Sjoerd bijvoorbeeld is dat ze nare dingen Doen maar na een huilbuil of een sorry is ze alles vergeven en vergeten.

terwijl bij een Ludo Thijs of een Aysen dingen langer kwalijk blijven worden genomen.


Neem Lucas bijvoorbeeld die heeft in nieuwe tijden alleen maar gelogen en bedrogen zelfs een meisje doen geloven dat hij er mee wilde trouwen en zwaar misbruik van die mensen gemaakt maar hij had hiv dus was hij opeens zielig en maakte het allemaal niks meer uit.

Rikkie die verliefd was op Anton en maar bleef volhouden dat hij haar wilde verkrachten een zelfmoord poging van Rikkie verder en opeens was alles weer goed.

Of nu bijvoorbeeld Sjoerd en Rikkie die al seizoenen lang aan het liegen zijn over Teddy.
Tegen de tijd dat het uitkomt heb je even boze Thijs en Aysen en daarna gaat iedereen weer vrolijk verder en wijzen ze waarschijnlijk een boze Aysen of Thijs nog als slechterik aan ook. Terwijl Sjoerd en Rikkie liegen al ruim een jaar tegen de partners en Sjoerd ook tegen zijn vader bijvoorbeeld.

Een slechterik onder deze schrijvers is niet slechter als de niet slechte mensen in Meerdijk ze worden er alleen maar harder opafgerekend Nick is ook zo De vernieling in geholpen.

Recentelijk trouwens wel een goed voorbeeld wat betreft Nina'is toen ze stiekem bleef doen met Noud en zowel Ludo Janine als Noud wezen haar erop dat het eigenlijk niet kon.

[ Bericht 32% gewijzigd door Dr.Mikey op 19-12-2016 14:59:52 ]
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 19 december 2016 @ 16:04:26 #88
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_167445781
Nina en Bing zijn boos omdat Bing en Marcus op non actief zijn gezet door Ludo.

Nick en Stefano zijn voor minder geooferd.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_167465097
Hehe, gaat het nou eindelijk eens uitkomen dat Sjoerd de vader van Teddy is?
pi_167469277
Ma 26 dec. 2016

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
  dinsdag 20 december 2016 @ 18:30:44 #91
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_167478997
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2016 11:38 schreef MMXMMX het volgende:
Er is een soort kerstdiner en daar komt ineens Sil opdagen iedereen blij
Wat zingt ze? Ademnood? :P
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
pi_167479795
Die persco met ludo :D zag niet aankomen dat die Bing opeens als schuldige zou aanwijzen, dat was wel verrassend gedaan. Dacht dat die alleen over Marcus zou beginnen.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  woensdag 21 december 2016 @ 15:06:02 #93
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_167498546
quote:
14s.gif Op maandag 19 december 2016 14:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nina is soms al een tijdelijke slechterik zo als elk personage wel eens rare dingen doet in een soap.
Het ding met Nina en wel meer personages OA Lucas Rikki en Sjoerd bijvoorbeeld is dat ze nare dingen Doen maar na een huilbuil of een sorry is ze alles vergeven en vergeten.

terwijl bij een Ludo Thijs of een Aysen dingen langer kwalijk blijven worden genomen.

Neem Lucas bijvoorbeeld die heeft in nieuwe tijden alleen maar gelogen en bedrogen zelfs een meisje doen geloven dat hij er mee wilde trouwen en zwaar misbruik van die mensen gemaakt maar hij had hiv dus was hij opeens zielig en maakte het allemaal niks meer uit.

Rikkie die verliefd was op Anton en maar bleef volhouden dat hij haar wilde verkrachten een zelfmoord poging van Rikkie verder en opeens was alles weer goed.

Of nu bijvoorbeeld Sjoerd en Rikkie die al seizoenen lang aan het liegen zijn over Teddy.
Tegen de tijd dat het uitkomt heb je even boze Thijs en Aysen en daarna gaat iedereen weer vrolijk verder en wijzen ze waarschijnlijk een boze Aysen of Thijs nog als slechterik aan ook. Terwijl Sjoerd en Rikkie liegen al ruim een jaar tegen de partners en Sjoerd ook tegen zijn vader bijvoorbeeld.

Een slechterik onder deze schrijvers is niet slechter als de niet slechte mensen in Meerdijk ze worden er alleen maar harder opafgerekend Nick is ook zo De vernieling in geholpen.

Recentelijk trouwens wel een goed voorbeeld wat betreft Nina'is toen ze stiekem bleef doen met Noud en zowel Ludo Janine als Noud wezen haar erop dat het eigenlijk niet kon.
ja Nina voelt zich echt het rijke verwende prinsesje die denkt dat ze alles mag doen, en als iemand iets tegen haar zegt, dan is het huilen :+, echt een soapserie stereotypisch rijk verwend kind
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  woensdag 21 december 2016 @ 15:25:37 #94
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_167499011
quote:
14s.gif Op maandag 19 december 2016 14:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nina is soms al een tijdelijke slechterik zo als elk personage wel eens rare dingen doet in een soap.
Het ding met Nina en wel meer personages OA Lucas Rikki en Sjoerd bijvoorbeeld is dat ze nare dingen Doen maar na een huilbuil of een sorry is ze alles vergeven en vergeten.

terwijl bij een Ludo Thijs of een Aysen dingen langer kwalijk blijven worden genomen.

Neem Lucas bijvoorbeeld die heeft in nieuwe tijden alleen maar gelogen en bedrogen zelfs een meisje doen geloven dat hij er mee wilde trouwen en zwaar misbruik van die mensen gemaakt maar hij had hiv dus was hij opeens zielig en maakte het allemaal niks meer uit.

Rikkie die verliefd was op Anton en maar bleef volhouden dat hij haar wilde verkrachten een zelfmoord poging van Rikkie verder en opeens was alles weer goed.

Of nu bijvoorbeeld Sjoerd en Rikkie die al seizoenen lang aan het liegen zijn over Teddy.
Tegen de tijd dat het uitkomt heb je even boze Thijs en Aysen en daarna gaat iedereen weer vrolijk verder en wijzen ze waarschijnlijk een boze Aysen of Thijs nog als slechterik aan ook. Terwijl Sjoerd en Rikkie liegen al ruim een jaar tegen de partners en Sjoerd ook tegen zijn vader bijvoorbeeld.

Een slechterik onder deze schrijvers is niet slechter als de niet slechte mensen in Meerdijk ze worden er alleen maar harder opafgerekend Nick is ook zo De vernieling in geholpen.

Recentelijk trouwens wel een goed voorbeeld wat betreft Nina'is toen ze stiekem bleef doen met Noud en zowel Ludo Janine als Noud wezen haar erop dat het eigenlijk niet kon.
Precies, als alles uit komt krijgen Aysen en Thijs vast een relatie. Zou best een leuke combi zijn trouwens lol
  woensdag 21 december 2016 @ 15:26:33 #95
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_167499035
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2016 18:30 schreef LetsGame het volgende:

[..]

Wat zingt ze? Ademnood? :P
All i want for cristmas geloof ik.
  woensdag 21 december 2016 @ 17:14:28 #96
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_167501655
hi GwaiLow, wat vind jij van Nina Sanders :)
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 21 december 2016 @ 18:19:20 #97
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_167503107
Die Thijs ook laten betalen voor Teddy en hem een emotionele band laten opbouwen met een kind dat niet van hem is eigenlijk is het eens streek die je ergste vijand nog niet aandoet.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  woensdag 21 december 2016 @ 20:05:51 #98
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_167506139
Die snor :D
pi_167506450
Aysen :') wat acteert die slecht zeg met die zogenaamde hormonen.
pi_167513786
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2016 20:12 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Aysen :') wat acteert die slecht zeg met die zogenaamde hormonen.
Irriteer me er mateloos aan. Ontzettend overdreven ook.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')