abonnement Unibet Coolblue
  Moderator / Redactie Sport / Devops donderdag 1 december 2016 @ 22:14:55 #1
176766 crew  zoem
zoemt
pi_167034540


Expeditie Robinson is een televisieprogramma waarin deelnemers moeten overleven op een onbewoond eiland en tegen elkaar strijden voor de overwinning en de titel 'Robinson'.
De show is bedacht door een Brit en voor het eerst op tv gebracht in Zweden. De Nederlandstalige versie is vanaf het begin een coproductie geweest tussen een Nederlandse en een Vlaamse productiemaatschappij met deelnemers uit Nederland en Vlaanderen. Inmiddels zijn we met enkel Nederlanders verdergegaan. De serie ontleent zijn naam aan het 18de-eeuwse verhaal over de zeeman Robinson Crusoe die na een schipbreuk op een onbewoond eiland terecht komt, en daar probeert te overleven.

Dit wordt het 17e seizoen van Expeditie Robinson. Dit seizoen wordt het programma wederom gepresenteerd door Nicolette Kluijver en Dennis Weening.
Expeditie Robinson is vanaf 8 september elke donderdag om 20:30 uur te zien op RTL 5.

De kandidaten:

• Anna Nooshin (29, Modeblogster)
• Bartho Braat (66, Acteur)
• Bertie Steur (42, Boer)
• Chloé Leenheer (26, Actrice)
• Dave Roelvink (21, Model)
• Dio (28, rapper)
• Elle van Rijn (49, Actrice)
• Gaby Blaaser (30, Acrice)
• Jalou Langeree (28, Kitesurfer)
• Jayjay Boske (30, Presentator)
• Jesse Jazz Vuijk(21, Miss Nederland)
• Koos van Plateringen (42, presentator)
• Kraantje Pappie (30, hiphopartiest)
• Lex Uiting (29, Presentator)
• Suzanne Klemann (53, Zangeres)
• Thomas Dekker (32, Perziksap)













SPOILER: zw versies
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
----------------------------------------------------

De échte Robinson van ER 2016:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_167034547
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2016 22:12 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

Be careful where you wish for :P
ja jij hebt je zin he _O-
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 1 december 2016 @ 22:15:46 #3
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_167034573
Uit principe ben ik voor JayJay en Bertie.
En Suus en Anna :)
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_167034595
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2016 22:15 schreef Prisha het volgende:

[..]

ja jij hebt je zin he _O-
:) inderdaad, zonder de plottwist was het maar een zwakke aflevering geweest. Maar we krijgen nu wel een treurige finale.
pi_167034601
quote:
99s.gif Op donderdag 1 december 2016 22:15 schreef Nizno het volgende:
Uit principe ben ik voor JayJay en Bertie.
En Suus en Anna :)
JayJay & Bertie ^O^ en Bartho
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_167034634
quote:
99s.gif Op donderdag 1 december 2016 22:15 schreef Nizno het volgende:
Uit principe ben ik voor JayJay en Bertie.
En Suus en Anna :)
+1
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_167034697
Dio, huilen als maatje Dave wordt genaaid. Daarna woedend zijn op Jalou, maar uiteindelijk net zo erg te zijn ... ...,

Iedereen mag van mij ER winnen, maar niet meneertje Dio
pi_167034699
Maar even kijken. Nu nog 4 op het eiland. Volgende week valt nog eentje af. Dan zijn er nog 3.
De halve finale dan? En dan nog een aflevering met de finale, meestal in 2 stukken, dus nog 4 afleveringen?

Dan zitten we op 29 december, zou best wel eens kunnen kloppen
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_167034747
Dio ^O^

JayJay en Bertie in de finale AUB.
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 1 december 2016 @ 22:21:27 #10
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_167034764
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2016 22:19 schreef Oliver23 het volgende:
Dio, huilen als maatje Dave wordt genaaid. Daarna woedend zijn op Jalou, maar uiteindelijk net zo erg te zijn ... ...,

Iedereen mag van mij ER winnen, maar niet meneertje Dio
zoiets zei ik toen al dat ik liever Dio er uit had dan Jalou maar nee toen was Dio de held...
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  † In Memoriam † donderdag 1 december 2016 @ 22:21:36 #11
368283 ato
pi_167034771
Ik vond Anna juist oprecht, maar bleef bij haar standpunt.
Ik vond haar sterk over komen in de discussie, daarom heb ik toch een zwak voor Anna.
Ik vond Thomas een sukkel in de discussie..

Maar ik ben ook dubbel, ik vind dat Dio het spel goed speelt en Jessie ook.

Toch gun ik Jay Jay of Bertie het meest om te winnen.
Life can be a bitch, so like it..
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 1 december 2016 @ 22:21:49 #12
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_167034778
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2016 22:19 schreef Prisha het volgende:
Maar even kijken. Nu nog 4 op het eiland. Volgende week valt nog eentje af. Dan zijn er nog 3.
De halve finale dan? En dan nog een aflevering met de finale, meestal in 2 stukken, dus nog 4 afleveringen? Dan zitten we op 29 december, zou best wel eens kunnen kloppen
er zijn er nog 2 op afvallerseiland
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_167034795
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2016 22:13 schreef zoem het volgende:

[..]

Inderdaad. De geschiedenis van ER heeft zo goed als altijd uitgewezen dat vriendschappen vroeg of laat sneuvelen, zeker als de vriendenkring uit meer dan 2 personen bestaat. Vier man kun je nou eenmaal niet tot de finale te vriend houden. Richting de eindstreep verschuift het spel steeds meer van groepjes naar individuele strijd. Dat is soms hard, maar hoort er wel bij.
Dit inderdaad.

De band tussen Dio en Thomas was goed, maar ook weer niet bijzonder goed. Ze hebben ook niet vanaf het begin op hetzelfde eiland gezeten.

Ook zaten Dio en Jessie nu samen op winnaarseiland, en ze hebben beiden op Thomas gestemd. Van beiden alleen maar slim, Dio krijgt een makkelijkere finale en Jessie heeft meer kans om te blijven.
pi_167034815
quote:
99s.gif Op donderdag 1 december 2016 22:21 schreef Nizno het volgende:

[..]

er zijn er nog 2 op afvallerseiland
ja die zullen in de halve finale aflevering op de proppen komen...er kwamen nog 2 naar hun eiland.

Volgende week Thomas, en de week erna de laatste afvaller, en dan meteen halve finale erachteraan denk ik
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_167034817
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2016 22:19 schreef Prisha het volgende:
Maar even kijken. Nu nog 4 op het eiland. Volgende week valt nog eentje af. Dan zijn er nog 3.
De halve finale dan? En dan nog een aflevering met de finale, meestal in 2 stukken, dus nog 4 afleveringen?

Dan zitten we op 29 december, zou best wel eens kunnen kloppen
Kutzooi dan moet ik werken :')
pi_167034826
Ik moet eerlijk zijn, in Thomas z'n schoenen zou ik woest zijn en geen woord meer wisselen.
ik die hele discussie niet eens aangaan.
pi_167034840
Laatste aflevering is trouwens toch niet zo boeiend
pi_167034843
Met de timing van zijn boek dacht Thomas nu zeker menen te moeten laten zien dat hij ook fair kan spelen?

Beetje naïef wel....
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  Moderator / Redactie Sport / Devops donderdag 1 december 2016 @ 22:23:57 #19
176766 crew  zoem
zoemt
pi_167034846
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2016 22:23 schreef 44rdbei het volgende:
Ik moet eerlijk zijn, in Thomas z'n schoenen zou ik woest zijn en geen woord meer wisselen.
ik die hele discussie niet eens aangaan.
Realistisch gezien moest het groepje van 4 vroeg of laat uit elkaar vallen. Dus linksom of rechtsom moest iemand eruit gestemd worden. Dit verdiende geen schoonheidsprijs, maar gezien de fase van het spel geen onrealistische zet.
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 1 december 2016 @ 22:25:13 #20
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_167034883
quote:
9s.gif Op donderdag 1 december 2016 22:23 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Laatste aflevering is trouwens toch niet zo boeiend
klopt
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_167034908
quote:
99s.gif Op donderdag 1 december 2016 22:25 schreef Nizno het volgende:

[..]

klopt
Kan ik mooi doorheen zappen als ik thuiskom van mijn werk :Y)
pi_167034919
quote:
9s.gif Op donderdag 1 december 2016 22:23 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Laatste aflevering is trouwens toch niet zo boeiend
Hoop geklets en zo. Vorig jaar was het geneuzel van Rianne wel grappig.
En Dit jaar gaat vast dit moment tussen Dio en Thomas besproken worden.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_167034953
Mijn favoriete winnaar nu:

1. Jessie
2. JJ
3. Thomas
4. Dio
5. Bertie
6. Anna
7. Suzanne

maar zelfs Jessie vind ik niet heel tof als winnares. :{
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator / Redactie Sport / Devops donderdag 1 december 2016 @ 22:27:36 #24
176766 crew  zoem
zoemt
pi_167034961
quote:
9s.gif Op donderdag 1 december 2016 22:23 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Laatste aflevering is trouwens toch niet zo boeiend
Zal wel een live-uitzending worden met een hoop gepraat en 10~15min finalebeelden. Enige wat leuk is om te horen zijn de verhalen over complotten en zaken die niet in beeld zijn geweest.
pi_167035254
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2016 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijn favoriete winnaar nu:

1. Jessie
2. JJ
3. Thomas
4. Dio
5. Bertie
6. Anna
7. Suzanne

maar zelfs Jessie vind ik niet heel tof als winnares. :{
1. Anna
2. JJ
3. Thomas
4. Bertie
5. Suus
6. Jessie
7. Dio

[ Bericht 0% gewijzigd door Oliver23 op 01-12-2016 23:36:02 ]
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 1 december 2016 @ 22:42:24 #26
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_167035323
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2016 22:39 schreef Oliver23 het volgende:

[..]

1. Anna
2. JJ
3. Thomas
4. Bertie
5. Suus
6. Jessie
7. Dio
4.
en 4 staat dubbel omdat je het Bertie eigenlijk toch gunt?
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  donderdag 1 december 2016 @ 22:42:40 #27
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_167035333
Sjees wat is Anna kut zeg. Naïef, slaafs en zwak meehobbelen en dan ook nog janken als het tegenzit. :')
pi_167035528
Team Jay Jay en Bertie :)
De rest is echt kansloos bezig geweest :+
SOONY
pi_167035564
1. Bertie.
2. Suus.
3. De vogel
4. JJ
5. Jessie
6 Anna
7 Dio
8. Thomas
pi_167035627
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2016 22:23 schreef zoem het volgende:

[..]

Realistisch gezien moest het groepje van 4 vroeg of laat uit elkaar vallen. Dus linksom of rechtsom moest iemand eruit gestemd worden. Dit verdiende geen schoonheidsprijs, maar gezien de fase van het spel geen onrealistische zet.
Spel of niet, op dat moment voel je je gewoon genaaid door je maat waar je al weken mee samen speelt.
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 1 december 2016 @ 22:56:51 #31
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_167035663
Bertie
Suus
JayJay

Helaas gun ik het de rest niet.
Jessie die geen statement kan maken, Dio die eerst jankt dat zn vriendje er uit gaat en nu doodleuk de dolk uitdeelt, Anna die huilt.

En Thomas, ach die gun ik het niet want Bertie en JayJay
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_167036186
Ik heb niks met dio, maar wat een heerlijke zet dit! Zo hoort robinson te gaan. Die Anna is echt triest..
Beetje immuniteit wegflikkeren, doos :')!!!!!
  donderdag 1 december 2016 @ 23:17:42 #33
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_167036301
Anna met d'r immuniteit. |:( :') Wat een doos. Dio die in een keer wel het spel speelt. :o Finale mag van mij Jay Jay, Suus, Dio worden en dat JayJay wint. :P
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_167037212
Anna :')

Maar ja, als ze slim is stemt ze samen met Jessie en Suzanne Dio weg mits hij die proef niet wint.
pi_167038035
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2016 22:04 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind deze actie toch wel hoog op de lijst van matennaaien binnenkomen zeg... tuurlijk zijn er wel vaker complotten geswitched maar deze steek van Dio was wel vrij diep onder de gordel omdat ze al vanaf dag 1 zo ongeveer matties waren
Over matennaaien gesproken, volgens mij is laatst nog een boek uitgebracht van een oud-wielrenner die zijn voormalige ploegmaten erbij lapt. Geen idee meer wie het was, maar goed, ik zeg het maar even.

Ik heb nooit zoveel respect voor mensen die kwaad worden omdat ze in het spel genaaid zijn. Ik snap dat als je 4 weken met mensen opgescheept zit, het lastig wordt om spel en persoonlijke gevoelens gescheiden te houden. Maar iemand vies en leugenaars noemen gaat ver, omdat ze ondertussen moeten weten dat het nooit iets persoonlijks is (ze konden het goed met elkaar vinden)
pi_167038130
Thomas Dekker die anderen beschuldigt van matennaaierij.
Michael Boogerd verslikt zich nu voor de tv in zijn koffie.
  † In Memoriam † vrijdag 2 december 2016 @ 00:32:18 #37
368283 ato
pi_167038430
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2016 00:17 schreef Wuwwa het volgende:
Thomas Dekker die anderen beschuldigt van matennaaierij.
Michael Boogerd verslikt zich nu voor de tv in zijn koffie.
Hahaha dat is waar
Life can be a bitch, so like it..
  vrijdag 2 december 2016 @ 00:34:10 #38
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_167038459
quote:
1s.gif Op donderdag 1 december 2016 23:14 schreef Stefanovich het volgende:
Ik heb niks met dio, maar wat een heerlijke zet dit! Zo hoort robinson te gaan. Die Anna is echt triest..
Beetje immuniteit wegflikkeren, doos :')!!!!!
En dan boos zijn op de anderen omdat ze dat gedaan heeft.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_167038470
1. Jay Jay
2. Bertie
3. Dio

Rest is me om het even. Suus zou ik nog graag weggespeeld zien worden door Jay Jay, gewoon vanwege de karma. Jessie en Anna vind ik beide sowieso niet finalewaardig, die zijn puur ver gekomen door de juiste vriendjes te hebben.
  vrijdag 2 december 2016 @ 00:36:10 #40
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_167038481
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2016 22:22 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Dit inderdaad.

De band tussen Dio en Thomas was goed, maar ook weer niet bijzonder goed. Ze hebben ook niet vanaf het begin op hetzelfde eiland gezeten.

Ook zaten Dio en Jessie nu samen op winnaarseiland, en ze hebben beiden op Thomas gestemd. Van beiden alleen maar slim, Dio krijgt een makkelijkere finale en Jessie heeft meer kans om te blijven.
Heeft Jessie wel gestemd? Nee toch?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_167038776
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2016 22:22 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Dit inderdaad.

De band tussen Dio en Thomas was goed, maar ook weer niet bijzonder goed. Ze hebben ook niet vanaf het begin op hetzelfde eiland gezeten.

Ook zaten Dio en Jessie nu samen op winnaarseiland, en ze hebben beiden op Thomas gestemd. Van beiden alleen maar slim, Dio krijgt een makkelijkere finale en Jessie heeft meer kans om te blijven.
Niet waar

Thomas heeft alleen de 3 stemmen van Suus gekregen (plus de zwarte stem van de proef). Dio en Jessie hebben helemaal niks ingezet juist.
pi_167039028
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2016 00:13 schreef Wuwwa het volgende:

Ik heb nooit zoveel respect voor mensen die kwaad worden omdat ze in het spel genaaid zijn. Ik snap dat als je 4 weken met mensen opgescheept zit, het lastig wordt om spel en persoonlijke gevoelens gescheiden te houden. Maar iemand vies en leugenaars noemen gaat ver, omdat ze ondertussen moeten weten dat het nooit iets persoonlijks is (ze konden het goed met elkaar vinden)
Het was lachwekkend. Dit zijn de mensen die al wekenlang bepalen wie er systematisch uit gestemd worden, die dachten te kunnen bepalen wie de finale gingen spelen.
En wanneer dan 1 van hen er uit gestemd wordt gaan ze verhaal halen, en niet een beetje zeg.

Indien Dio geen immuniteit had gehad, hadden Anna, Jessie en Suzanne hem weggestemd, en Anna en Thomas zouden dat gewoon laten gebeuren. Waarschijnlijk heeft Jessie dat aan Dio verteld, en hebben ze de rollen terecht omgedraaid, het was stomvervelend hoe een paar tot dan toe het hele beloop hebben bepaald.
pi_167039082
De vier hebben onder leiding van Thomas een afspraak gemaakt die uiteindelijk voor de sportman op papier het voordeligst is (het openlijk uitvechten in een laatste immuniteitsproef). De rest heeft hiermee ingestemd, om zo ver mogelijk te geraken (meerderheid). Maar als je vlak voor het einde geen gebruik maakt van een kans om je eigen positie voor een finaleplek te verbeteren/in eigen hand te houden, ben je speltechnisch gezien geen knip voor de neus waard. Prima gespeeld van Dio en Jessie (en niet te vergeten van Suus die koos offert en stemmen bewaart) en heel achterlijk van Anna om in deze fase een vrijstelling (!) te burnen. (Als Thomas dekker zo fel tegen mij zou zijn als ik m'n vrijstelling zou willen bewaren, zou er toch een heel groot lichtje bij me branden. Wat denkt ie wel niet om dat van mij te eisen?)

Als je zelf de eerste stoot niet uitdeelt, doet een ander het wel bij jou, altijd het initiatief in handen houden!
pi_167040519
1. JJ
2. Bertie
3. Jessie
4. Suus
5. Dio
6. Thomas
7. Anna

Eigenlijk is die 3 t/m 7 me om het even
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_167040650
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2016 01:30 schreef Wuwwa het volgende:
De vier hebben onder leiding van Thomas een afspraak gemaakt die uiteindelijk voor de sportman op papier het voordeligst is (het openlijk uitvechten in een laatste immuniteitsproef). De rest heeft hiermee ingestemd, om zo ver mogelijk te geraken (meerderheid). Maar als je vlak voor het einde geen gebruik maakt van een kans om je eigen positie voor een finaleplek te verbeteren/in eigen hand te houden, ben je speltechnisch gezien geen knip voor de neus waard. Prima gespeeld van Dio en Jessie (en niet te vergeten van Suus die koos offert en stemmen bewaart) en heel achterlijk van Anna om in deze fase een vrijstelling (!) te burnen. (Als Thomas dekker zo fel tegen mij zou zijn als ik m'n vrijstelling zou willen bewaren, zou er toch een heel groot lichtje bij me branden. Wat denkt ie wel niet om dat van mij te eisen?)

Als je zelf de eerste stoot niet uitdeelt, doet een ander het wel bij jou, altijd het initiatief in handen houden!
Precies dit. Waarom zou je je troeven in het spel weggooien om het 'eerlijk' te spelen. Je hebt niet voor niets immuniteit, extra stemmen etc. Dit was niet voor iedereen een voordelige manier om het te spelen. Vooral Jessie heeft dit slim gedaan.
pi_167040660
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2016 01:20 schreef Za het volgende:

[..]

Het was lachwekkend. Dit zijn de mensen die al wekenlang bepalen wie er systematisch uit gestemd worden, die dachten te kunnen bepalen wie de finale gingen spelen.
En wanneer dan 1 van hen er uit gestemd wordt gaan ze verhaal halen, en niet een beetje zeg.

Indien Dio geen immuniteit had gehad, hadden Anna, Jessie en Suzanne hem weggestemd, en Anna en Thomas zouden dat gewoon laten gebeuren. Waarschijnlijk heeft Jessie dat aan Dio verteld, en hebben ze de rollen terecht omgedraaid, het was stomvervelend hoe een paar tot dan toe het hele beloop hebben bepaald.
_O_
  † In Memoriam † vrijdag 2 december 2016 @ 09:49:15 #47
368283 ato
pi_167041179
1) Jay Jay
2) Bertie
3) Jessie
4) Dio
5) Anna
6) Suus
7) Thomas
Life can be a bitch, so like it..
  vrijdag 2 december 2016 @ 09:50:31 #48
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_167041208
Boos worden als mensen het spel spelen. Het is geen theekransje.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 2 december 2016 @ 10:00:58 #49
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_167041423
Natuurlijk wordt het spel gewoon gespeeld (zoals Dio tot vervelens toe herhaalde), maar ik snap de boosheid van Thomas en Anna ook volkomen hoor. Dit is precies zo verlopen als toen Dave eruit gestemd werd nadat er gezamenlijk besloten was om Gaby 1 stem per persoon te geven maar 'de andere kamp' dit vervolgens niet deed. Nu hadden ze al weken een afspraak staan om eerst de hele andere kamp eruit te stemmen en vervolgens allemaal met lege handen de laatste ronde in te gaan om het zo eerlijk mogelijk te houden. Of dat nou saai / suf of een theekransje is laat ik even buiten beschouwing, maar die afspraak hebben ze met zijn allen gemaakt.

En als je je niet aan die afspraak houdt, prima, maar ga dan niet om de haverklap roepen dat je elkaar nooit zou naaien, dat Thomas "je homie" is, et cetera. Dan komt dit echt enorm triest over. Als je je in de situatie inleeft, dat je al 27 dagen met elkaar optrekt (24/7) en dus zogenaamd zulke goede vrienden bent maar vervolgens keihard een dolk in je rug krijgt? Dan zouden wij ons allemaal héél kut voelen. Dus die boosheid snap ik volledig en ik vind het ook terecht.

Zeker als je bedenkt dat Dio dit helemaal niet had hoeven doen. Natuurlijk is het weer 'lekker tactisch', maar als je jezelf toch zo goed vindt dat je verwacht met gemak van de drie overgebleven vrouwen te kunnen winnen dan vind ik het ergens ook wel zwak dat je zoiets doet puur om met die 'zwakke vrouwen' over te kunnen blijven :{
  † In Memoriam † vrijdag 2 december 2016 @ 10:23:07 #50
368283 ato
pi_167041877
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 december 2016 09:50 schreef Copycat het volgende:
Boos worden als mensen het spel spelen. Het is geen theekransje.
Zoals Xurk zegt, de boosheid mag wel hoor.
Ik kan mij dat wel voorstellen. Tuurlijk is het een spel, maar als je een spel speelt samen met je matties.
En vervolgens 1 van je matties eruit laat stemmen kan ik mij de boosheid wel voorstellen.

Maar ik ben als tv kijker ook weer dubbel in, het houdt het wel spannend zo.
Dio speelde slim ( of is het door de producers voorgedragen dat hij het spel tactisch moet spelen?)

Maar op naar de volgende aflevering.
Life can be a bitch, so like it..
  vrijdag 2 december 2016 @ 10:26:09 #51
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_167041938
Je matties? Je moet het allemaal in de context van het spel zien. Het zijn geen matties, kenden ze elkaar hiervoor überhaupt? Als ze zelf wel geloven dat e de beste maatjes zijn, verdienen ze het verlies helemaal dubbel en dwars.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_167041956
Wat me eigenlijk altijd wel opvalt is dat die mannen elkaar eigenlijk altijd naaien op een gegeven moment, waardoor er dus weer 3 zwakke vrouwen zo ver komen (die jessie en suzanne man :') )... Zou mij niks verbazen als het nu weer zo ging...
PSN: Metal_Akilla
  vrijdag 2 december 2016 @ 10:38:14 #53
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_167042151
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2016 10:26 schreef Akilla het volgende:
Wat me eigenlijk altijd wel opvalt is dat die mannen elkaar eigenlijk altijd naaien op een gegeven moment, waardoor er dus weer 3 zwakke vrouwen zo ver komen (die jessie en suzanne man :') )... Zou mij niks verbazen als het nu weer zo ging...
Zo zie je maar weer dat "sterk zijn" niet de garantie is voor een Robinson. En zo speel je t spel ook.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  vrijdag 2 december 2016 @ 10:38:35 #54
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_167042154
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 december 2016 10:26 schreef Copycat het volgende:
Je matties? Je moet het allemaal in de context van het spel zien. Het zijn geen matties, kenden ze elkaar hiervoor überhaupt? Als ze zelf wel geloven dat e de beste maatjes zijn, verdienen ze het verlies helemaal dubbel en dwars.
Nee, alleen Jayjay en Alex kenden elkaar volgens mij.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  vrijdag 2 december 2016 @ 10:38:48 #55
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_167042161
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2016 10:26 schreef Akilla het volgende:
Wat me eigenlijk altijd wel opvalt is dat die mannen elkaar eigenlijk altijd naaien op een gegeven moment, waardoor er dus weer 3 zwakke vrouwen zo ver komen (die jessie en suzanne man :') )... Zou mij niks verbazen als het nu weer zo ging...
Ja pfff, het zijn echt zulke verdomde sukkels. Hoe lang is het geleden dat een man Expeditie Robinson won? Wees godverdomme nou eens solidair met elkaar. Dio met zijn ''ik sta straks in de halve finale met 3 meisjes'' :') En dan is de volgende proef opeens geen fysieke proef meer en wint een van die ''meisjes'' met gemak.

Het lijkt wel of de kandidaten nooit Expeditie Robinson hebben gekeken en geen idee hebben wat er zoal kan gebeuren. Lex was een beetje een druiloor, maar hij had wel in de gaten dat vrouwen elkaar vaak steunen. (zoals Jessie met haar plannen) Alleen kwam zijn suggestie voor een mannenfront veel te vroeg en hadden Dave en co al een band gevormd met enkele vrouwen.
pi_167042312
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2016 10:38 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Zo zie je maar weer dat "sterk zijn" niet de garantie is voor een Robinson. En zo speel je t spel ook.
mwah dio is ook niet zo heel sterk, maar het is meer dat vrouwen elkaar langer steunen oid en mannen ineens "tactisch" gaan spelen of dat hun ego zo erg in de weg zit dat ze de banden die ze hebben maar verbreken (hoe vaak ze wel niet al verder dan 1 ronde kijken of dat ze zeggen dat met 2 meisjes in de finale het ook wel makkelijk is...)
PSN: Metal_Akilla
pi_167042473
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2016 10:45 schreef Akilla het volgende:

[..]

mwah dio is ook niet zo heel sterk, maar het is meer dat vrouwen elkaar langer steunen oid en mannen ineens "tactisch" gaan spelen of dat hun ego zo erg in de weg zit dat ze de banden die ze hebben maar verbreken (hoe vaak ze wel niet al verder dan 1 ronde kijken of dat ze zeggen dat met 2 meisjes in de finale het ook wel makkelijk is...)
Het is nu toch al een paar keer zo dat de vrouwen eerst verspreid complotjes aangaan met de mannen. Die lopen vervolgens spaak in hun voordeel en dan zetten ze een vrouwencomplot op en dan krijg je weer van die zwakke vrouwen in de finale.
  vrijdag 2 december 2016 @ 11:00:15 #58
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_167042613
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2016 10:45 schreef Akilla het volgende:

[..]

mwah dio is ook niet zo heel sterk,
Toch deed ie de schommel proef echt heel goed. Behendigheid en kracht. 3x op een rij immuniteit door een proef zegt toch ook wel wat. Daarin doet hij het gewoon heel goed.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_167043304
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 december 2016 10:26 schreef Copycat het volgende:
Je matties? Je moet het allemaal in de context van het spel zien. Het zijn geen matties, kenden ze elkaar hiervoor überhaupt? Als ze zelf wel geloven dat e de beste maatjes zijn, verdienen ze het verlies helemaal dubbel en dwars.
Veel kandidaten lijken bezig met een zelf-ontdekkingsreis. Dan ontstaat er 'kortsluiting' als het vernieuwde zelfbeeld vol van principes, positiviteit en altruïsme wordt geconfronteerd met de realiteit van een opportunistisch spel.

Anna illustreerde dat goed door, eenmaal geconfronteerd met de stemming, te balen over het verbranden van haar immuniteitsstem. Kennelijk was die keuze gebaseerd op een droombeeld van haar omgeving waarin haar nieuw gevonden zelfbeeld stand kon houden.

Mooie tv.
Charity is injurious unless it helps the recipient to become independent of it.
Socialisten vechten allang niet meer tegen het kapitalisme maar tegen de realiteit.
  † In Memoriam † vrijdag 2 december 2016 @ 11:33:41 #60
368283 ato
pi_167043338
Ach matties neem ik ook niet serieus.

Als je goed terug lees heb ik het over mijn rol als tv kijker.
Op zo'n eiland zoek je toch een ' maatje' .

Ik kan mij voorstellen dat als je een soort van band heb je boos of verdrietig wordt
Ik geloof wel dat je emo wordt.

Maar anderzijds zie ik wel het voordeel dat je taktisch moet spelen, Dio is nu eenmaal sterker dan de meiden.

En geloof me maar, alles is weer gezellig en eensgezind met elkaar.
Dat zag ik een keer op de vlog beelden van Anna..

Welke vrouwelijke winnaar was in jullie ogen wel een terechte winnaar?
Dus geen zwak poppetje?
Life can be a bitch, so like it..
pi_167043343
Fuck. Ik haat het dat die Suzanne er nog in zit. Erger me dood aan dat mens
pi_167043375
quote:
Wees godverdomme nou eens solidair met elkaar.
Om vervolgens bij de laatste 4 maar te hopen dat je niet laatste wordt. Met solidariteit win je geen finaleplek, met slim spelen wel. Als je in een verbondje zit met twee mensen die elkaar nooit zouden afvallen, moet je daar zo snel mogelijk uit.

Helaas voor de mannen bestaat de meerderheid, helemaal bij BNers, toch vaak uit haantjes. Ze willen vaak gezien worden als de sterkste survivalist, waardoor je onbewust een schietschijf op je rug hebt staan. Haantjes hebben altijd de neiging om andere minder aanwezige mannen weg te werken (Lex, Koos). Vrouwen hebben meer het gevoel om onder de radar te blijven, en kunnen hierdoor beter dienen als stemvoer voor de kerels die ze volgen, en zo langer in het spel blijven.
pi_167043390
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2016 11:33 schreef Gutanoth het volgende:
Fuck. Ik haat het dat die Suzanne er nog in zit. Erger me dood aan dat mens
Zij zit in een fantastische positie.

Heerlijk getroll ook door Jessie ruimhartig te complimenteren. _O-
Charity is injurious unless it helps the recipient to become independent of it.
Socialisten vechten allang niet meer tegen het kapitalisme maar tegen de realiteit.
pi_167043422
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2016 11:33 schreef Gutanoth het volgende:
Fuck. Ik haat het dat die Suzanne er nog in zit. Erger me dood aan dat mens
Had er inderdaad veel liever Koos gezien. Oogt meer als een overlever, had interessantere teksten en schroomde zich niet om het spel te spelen.
pi_167043515
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2016 11:38 schreef Wuwwa het volgende:

[..]

Had er inderdaad veel liever Koos gezien. Oogt meer als een overlever, had interessantere teksten en schroomde zich niet om het spel te spelen.
Ik wil sowieso een finale met Dio, Bertie en Jayjay, dus wat dat betreft maakt het me niet zo uit. Maar ik zie het nu al wel gebeuren dat Suus met haar smerige rattenhoofd de expeditie wint net als die smerige van vorig jaar.
  Moderator vrijdag 2 december 2016 @ 12:05:24 #66
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_167043928
Mijn voorspelling voor de komende afleveringen:
Thomas wint van JayJay
Anna word eruit gestemd
Bertie wint van Anna
Halve finale van Thomas, Bertie, Suus, Dio en Jessie.
Jessie en Suus vallen af (als er 2 afvallen?)
Finale tussen Thomas, Bertie en Dio.
Dio wint de finale.
pi_167044095
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2016 12:05 schreef Momo... het volgende:
Mijn voorspelling voor de komende afleveringen:
Thomas wint van JayJay
Anna word eruit gestemd
Bertie wint van Anna
Halve finale van Thomas, Bertie, Suus, Dio en Jessie.
Jessie en Suus vallen af (als er 2 afvallen?)
Finale tussen Thomas, Bertie en Dio.
Dio wint de finale.
ik hoop nog steeds dat jayjay of bertie die expeditie gaat winnen.
Jayjay weet iig wie er wint (op youtube werd ie ergens aan leugendetector aangesloten), ik weet niet of je die finale gespeeld moet hebben om dat te weten, of dat hun onderling geen geheimhoudingsplicht hebben.
pi_167044262
Jessie heeft niet gestemd, dat lieten ze zien dus Dio heeft geen stemmen meer en Anna en Jessie sowieso nog ieders een.

Waar slaapt Thomas voordat hij in de ochtend naar afvallerseiland gaat?
pi_167044551
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2016 12:22 schreef Nober het volgende:
Jessie heeft niet gestemd, dat lieten ze zien dus Dio heeft geen stemmen meer en Anna en Jessie sowieso nog ieders een.

Waar slaapt Thomas voordat hij in de ochtend naar afvallerseiland gaat?
Thomas kreeg 4 stemmen (3 van Suzanne en 1 zwarte stem). Dio (2 stemmen over) en Jessie (1) stemden niet, plus was het niet de afspraak dat iedereen uit het groepje zijn/haar stemmen zou inzetten? Als Anna zou van 'haar woord' zou zijn, zou dat betekenen dat ze dus geen stemmen meer heeft. Anders zou het helemaal belachelijk zijn dat ze zo verontwaardigd doet, als iedereen stemloos zou zijn behalve Anna in de volgende ronde.

Zou dus betekenen dat Dio bepaalt wie er tijdens de volgende eilandraad verdwijnt.
pi_167044631
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2016 12:38 schreef Wuwwa het volgende:

[..]

Thomas kreeg 4 stemmen (3 van Suzanne en 1 zwarte stem). Dio (2 stemmen over) en Jessie (1) stemden niet, plus was het niet de afspraak dat iedereen uit het groepje zijn/haar stemmen zou inzetten? Als Anna zou van 'haar woord' zou zijn, zou dat betekenen dat ze dus geen stemmen meer heeft. Anders zou het helemaal belachelijk zijn dat ze zo verontwaardigd doet, als iedereen stemloos zou zijn behalve Anna in de volgende ronde.

Zou dus betekenen dat Dio bepaalt wie er tijdens de volgende eilandraad verdwijnt.
1 van Suzanne, 2 van Dio.

Anna heeft haar immuniteitsstem ingezet en stemde op Suzanne

1 Jessie, Dio
0 Suzanne, Anna

[ Bericht 2% gewijzigd door Nober op 02-12-2016 13:06:08 ]
pi_167044906
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2016 11:33 schreef ato het volgende:
Ach matties neem ik ook niet serieus.

..

Welke vrouwelijke winnaar was in jullie ogen wel een terechte winnaar?
Dus geen zwak poppetje?
Karin uit seizoen 1
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_167046141
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2016 12:42 schreef Nober het volgende:

[..]

1 van Suzanne, 2 van Dio.

Anna heeft haar immuniteitsstem ingezet en stemde op Suzanne

1 Jessie, Dio
0 Suzanne, Anna
http://imgur.com/w3Bxldm
Volgens mij heeft ie toch echt een of meerdere briefjes in zn koker zitten, die hij vervolgens sluit.
Laten we maar zeggen dat het opnieuw erg onduidelijk is laten zien door de productie (net als met Berties overwinning over Lex)
  vrijdag 2 december 2016 @ 13:47:55 #73
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_167046150
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2016 12:54 schreef Prisha het volgende:

[..]

Karin uit seizoen 1
Edith Bosch? In elk geval fysiek geen zwak poppetje ;)
pi_167046303
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2016 13:47 schreef Xurk het volgende:

[..]

Edith Bosch? In elk geval fysiek geen zwak poppetje ;)
Zover ik me kan herrineren was ze niet bijzonder. Ze heeft amper wat laten zien behalve dan misschien de finale winnen, en dat was ook nog eens de kneusjes finale.
pi_167046790
Terugkijkend zegt ie op minuut 41, dat Dio 2 stemmen had, en dat hij maar 1 stem hoeft bij te leggen en dan heeft Thomas er 5 en zou hij verliezen.

Kennelijk ging hij er toen nog vanuit dat Jessie haar laatste stem zou inzetten op Suus die er dan 4 zou hebben. En dan heeft hij er dus uiteindelijk 1 ingezet. Thomas kreeg er 4, Jessie zette niks in: Suus bleef op 3 steken
pi_167047338
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2016 12:05 schreef Momo... het volgende:
Mijn voorspelling voor de komende afleveringen:
Anna word eruit gestemd
Bertie wint van Anna
Iets in mij zegt dat Bertie weleens hopeloos kan falen met die proef ... ...
  † In Memoriam † vrijdag 2 december 2016 @ 14:47:34 #77
368283 ato
pi_167047631
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2016 12:54 schreef Prisha het volgende:

[..]

Karin uit seizoen 1
Oh ja vond ik ook terecht
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † vrijdag 2 december 2016 @ 14:49:49 #78
368283 ato
pi_167047689
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2016 13:54 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

Zover ik me kan herrineren was ze niet bijzonder. Ze heeft amper wat laten zien behalve dan misschien de finale winnen, en dat was ook nog eens de kneusjes finale.
Ik vond haar vooral zeikerig over komen.
Maar in andere programma's komt zij wel symphatiek over.
Life can be a bitch, so like it..
  vrijdag 2 december 2016 @ 16:11:52 #79
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_167049454
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2016 11:36 schreef Rockefellow het volgende:

[..]

Zij zit in een fantastische positie.

Heerlijk getroll ook door Jessie ruimhartig te complimenteren. _O-
Ik denk dat dat ook voor een groot deel gemeend was. Anna is het prototype van een 20e eeuwse vrouw; braaf doen wat de kwade man wil.
Thomas wil freewheelend naar de finale door Anna haar immuniteit op te geven: prima. Ja en amen. Kan me voorstellen dat Suzanne daar droevig van wordt (ik al als man) en het goed vind dat Jessie wel voor haarzelf durft op te komen.
  Moderator / Redactie Sport / Devops vrijdag 2 december 2016 @ 16:26:10 #80
176766 crew  zoem
zoemt
pi_167049717
Opmerking van Suus naar Jessie was ook wel gemeend denk ik. Ze cijfert zichzelf regelmatig weg en kwam nu een keer voor zichzelf op. Ethisch gezien vuil spel, maar ER-technisch een logische zet.
pi_167049811
Hahaha. Die Thomas over integriteit, matennaaierij en jezelf in de spiegel kunnen aankijken. _O- Ik heb er de gehele werkdag stilletjes om kunnen lachen. O+
Jullie vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  vrijdag 2 december 2016 @ 16:40:31 #82
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_167049949
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 december 2016 16:11 schreef pfaf het volgende:

[..]

Ik denk dat dat ook voor een groot deel gemeend was. Anna is het prototype van een 20e eeuwse vrouw; braaf doen wat de kwade man wil.
Thomas wil freewheelend naar de finale door Anna haar immuniteit op te geven: prima. Ja en amen. Kan me voorstellen dat Suzanne daar droevig van wordt (ik al als man) en het goed vind dat Jessie wel voor haarzelf durft op te komen.
T kwam op mij ook niet over als een bewust valse opmerking, maar idd als gemeend. Desalniettemin was de timing wel fantastisch natuurlijk, met Anna er naast :D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  vrijdag 2 december 2016 @ 16:42:12 #83
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_167049975
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2016 11:33 schreef ato het volgende:
Ach matties neem ik ook niet serieus.

Als je goed terug lees heb ik het over mijn rol als tv kijker.
Op zo'n eiland zoek je toch een ' maatje' .

Ik kan mij voorstellen dat als je een soort van band heb je boos of verdrietig wordt
Ik geloof wel dat je emo wordt.

Maar anderzijds zie ik wel het voordeel dat je taktisch moet spelen, Dio is nu eenmaal sterker dan de meiden.

En geloof me maar, alles is weer gezellig en eensgezind met elkaar.
Dat zag ik een keer op de vlog beelden van Anna..

Welke vrouwelijke winnaar was in jullie ogen wel een terechte winnaar?
Dus geen zwak poppetje?
Waarom zou een zwak poppetje geen terechte winnaar zijn?
Als je wint heb je t gewoon goed gedaan. Door geluk, door freewheelen, door kracht, door tactiek.... Er is niet 1 manier om "terechte" winnaar te zijn in mijn ogen.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 2 december 2016 @ 16:50:44 #84
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_167050117
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2016 11:33 schreef ato het volgende:
Ach matties neem ik ook niet serieus.

Als je goed terug lees heb ik het over mijn rol als tv kijker.
Op zo'n eiland zoek je toch een ' maatje' .

Ik kan mij voorstellen dat als je een soort van band heb je boos of verdrietig wordt
Ik geloof wel dat je emo wordt.

Maar anderzijds zie ik wel het voordeel dat je taktisch moet spelen, Dio is nu eenmaal sterker dan de meiden.

En geloof me maar, alles is weer gezellig en eensgezind met elkaar.
Dat zag ik een keer op de vlog beelden van Anna..

Welke vrouwelijke winnaar was in jullie ogen wel een terechte winnaar?
Dus geen zwak poppetje?
Fatima ook al had ik echt een tyfus hekel aan haar tijdens ER.

Tanya Dexters (moest naar afvallers eiland overleefde daar alleen kwam terug en won)

En die Drentse Chinees die met die smerig spellende Groninger en die andere Aziaat overbleef. (Ben de namen even kwijt was een van de laatste seizoenen met onbekende mensen)
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_167050531
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 december 2016 16:11 schreef pfaf het volgende:

[..]

Ik denk dat dat ook voor een groot deel gemeend was. Anna is het prototype van een 20e eeuwse vrouw; braaf doen wat de kwade man wil.
Thomas wil freewheelend naar de finale door Anna haar immuniteit op te geven: prima. Ja en amen. Kan me voorstellen dat Suzanne daar droevig van wordt (ik al als man) en het goed vind dat Jessie wel voor haarzelf durft op te komen.
Jessie volgde enkel het plan van Dio, dat had ze alleen nooit gedaan. Je kon ook zien dat ze er spijt van had achteraf.
pi_167050627
Ja inderdaad lijkt het erop dat ze het nu weer goed met elkaar kunnen vinden, al is ze op twitter nog vrij fel op mensen die haar uitbarsting niet begrijpen:

@RobinDraastens
#ExpeditieRobinson is een SPEL met menselijke poppen maar sommige deelnemers begrijpen dat niet. @AnnaNooshin #AnnaNooshin #Nooshin #rtl5

‏@AnnaNooshin
@RobinDraastens doei robin ga er lekker zelf zitten

In het seizoen met Fatima en de pokerbroertjes is die Lodewijk de tuinman er vrij vroeg door hen uitgestemd (op en top Robinson, Bertie 2.0 qua huttenbouw, maar had niets met het spel en tactiek). Die is na afloop van het programma tijdens reünies en dergelijke nog zeer boos op ze geweest, in zoverre zelfs dat ook de andere kandidaten hem maar links lieten liggen. Zij begrepen toen ook wel dat het een spel was en dat die tactische keuze voor Fatima en co ook heel moeilijk was omdat iedereen hem graag mocht. Om iemand daar persoonlijk op (blijven) aan te vallen is lager dan een backstab in het spel.
  Redactie Sport vrijdag 2 december 2016 @ 17:34:11 #87
274204 crew  Mexicanobakker
pi_167051031
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 december 2016 16:50 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Fatima ook al had ik echt een tyfus hekel aan haar tijdens ER.

Tanya Dexters (moest naar afvallers eiland overleefde daar alleen kwam terug en won)

En die Drentse Chinees die met die smerig spellende Groninger en die andere Aziaat overbleef. (Ben de namen even kwijt was een van de laatste seizoenen met onbekende mensen)
HiuKwan?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_167054021
Deze foto direct na afloop van de uitzending van gisterenavond _O-

  vrijdag 2 december 2016 @ 20:01:52 #89
220317 24Fan
Ik ben 12, wat is dit?
pi_167054832
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2016 19:34 schreef Oliver23 het volgende:
Deze foto direct na afloop van de uitzending van gisterenavond _O-

[ afbeelding ]
Lekker wijf :7 :7
₂₄fᵃⁿ ₂₄fᵃⁿ ₂₄fᵃⁿ ₂₄fᵃⁿ₂₄fᵃⁿ
  † In Memoriam † vrijdag 2 december 2016 @ 20:15:14 #90
368283 ato
pi_167055214
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2016 19:34 schreef Oliver23 het volgende:
Deze foto direct na afloop van de uitzending van gisterenavond _O-

[ [url=http://i67.ti

nypic.com/10mu35l.jpg]afbeelding[/url] ]
Die is wel leuk
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † vrijdag 2 december 2016 @ 20:16:20 #91
368283 ato
pi_167055250
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 december 2016 16:50 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Fatima ook al had ik echt een tyfus hekel aan haar tijdens ER.

Tanya Dexters (moest naar afvallers eiland overleefde daar alleen kwam terug en won)

En die Drentse Chinees die met die smerig spellende Groninger en die andere Aziaat overbleef. (Ben de namen even kwijt was een van de laatste seizoenen met onbekende mensen)
Oh ja Tanya was ook een terechte winnaar
Life can be a bitch, so like it..
pi_167058506
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2016 16:40 schreef Ang3l het volgende:

[..]

T kwam op mij ook niet over als een bewust valse opmerking, maar idd als gemeend. Desalniettemin was de timing wel fantastisch natuurlijk, met Anna er naast :D
Ik had nog even teruggekeken, denk ook dat Suus het wel meende ja. En tegelijkertijd wel beseft dat ze de lachende derde in dit hele verhaal is.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_167066947
quote:
6s.gif Op vrijdag 2 december 2016 17:34 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

HiuKwan?
En Hans en Yin.
Wat een heerlijk vuil seizoen was dat toen.

Het is nu ook wel vuil hoor, eerst werd Kraantje Pruillip er niet uit gestemd en nu Suzanne. Ik kan er wel van genieten. Dio is een goede speler, zowel in proeven als in het spel. Ik kan het wel waarderen.
pi_167068249
Het trouwens wel trouwens wel een gek seizoen. Veel mensen die opgeven en om de aflevering een plottwist, deze plottwist had ik ook echt niet zien aankomen. Ook winnaarseiland lijkt wat minder over de top dan in de afgelopen seizoenen.
  zaterdag 3 december 2016 @ 11:00:57 #95
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_167068348
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2016 09:24 schreef Coritchando het volgende:

[..]

En Hans en Yin.
Wat een heerlijk vuil seizoen was dat toen.

Het is nu ook wel vuil hoor, eerst werd Kraantje Pruillip er niet uit gestemd en nu Suzanne. Ik kan er wel van genieten. Dio is een goede speler, zowel in proeven als in het spel. Ik kan het wel waarderen.
ja, de manipulatie van die draaiende balk proef (oid) vond ik ook een knap staaltje sabotage.
pi_167068507
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2016 10:55 schreef 44rdbei het volgende:
Het trouwens wel trouwens wel een gek seizoen. Veel mensen die opgeven en om de aflevering een plottwist, deze plottwist had ik ook echt niet zien aankomen. Ook winnaarseiland lijkt wat minder over de top dan in de afgelopen seizoenen.
Ja. Maar wel wat leuker zo...vorig jaar was in mijn ogen echt hét dieptepunt van ER. Misschien luisteren ze een beetje naar de kritiek? Geen idee wat de kijkcijfers doen trouwens.

Het zou mooi zijn volgend jaar een ER zonder BN'ners...you never know :)
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_167069110
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2016 11:09 schreef Prisha het volgende:

[..]

Ja. Maar wel wat leuker zo...vorig jaar was in mijn ogen echt hét dieptepunt van ER. Misschien luisteren ze een beetje naar de kritiek? Geen idee wat de kijkcijfers doen trouwens.

Het zou mooi zijn volgend jaar een ER zonder BN'ners...you never know :)
of 50-50, bn-er eiland tegen de niet-bners
pi_167069843
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 december 2016 11:00 schreef Marrije het volgende:

[..]

ja, de manipulatie van die draaiende balk proef (oid) vond ik ook een knap staaltje sabotage.
Oh ja, die was ik al bijna vergeten. Alles om JayJay (die nu wel leuk blijkt te zijn) eruit te knallen.

Qua complotten is het echt 1 van de beste seizoenen ooit wat mij betreft.
pi_167069912
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2016 10:55 schreef 44rdbei het volgende:
Het trouwens wel trouwens wel een gek seizoen. Veel mensen die opgeven en om de aflevering een plottwist, deze plottwist had ik ook echt niet zien aankomen. Ook winnaarseiland lijkt wat minder over de top dan in de afgelopen seizoenen.
Winnaarseiland is weer zoals het hoort. De winnaar van een proef mag best beloond worden wat mij betreft en de oplossing met de munten vind ik echt een verademing. Zo hoort het te zijn.

Nee, ben erg te spreken over dit seizoen qua opzet. Leuke proeven, geen overdaad aan luxe, veel complotten en twists.

Het voelt als een seizoen met onbekende Nederlanders ;)
  zaterdag 3 december 2016 @ 19:51:30 #100
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_167080285
Ik snap totaal niet waarom Anna haar immu.stem in heeft gezet.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_167093142
quote:
15s.gif Op zaterdag 3 december 2016 19:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik snap totaal niet waarom Anna haar immu.stem in heeft gezet.
Omdat het een dom wicht is?
  zondag 4 december 2016 @ 13:26:21 #102
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_167093288
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2016 13:20 schreef Coritchando het volgende:

[..]

Omdat het een dom wicht is?
Blijkbaar wel inderdaad.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  zondag 4 december 2016 @ 13:28:33 #103
220317 24Fan
Ik ben 12, wat is dit?
pi_167093341
quote:
9s.gif Op zondag 4 december 2016 13:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Blijkbaar wel inderdaad.
Laat haar maar lekker uitgedroogde cassavewortels in haar doos stoppen. Wedden dat ze dat doet als ze "off camera" is en "even" moet plassen.
₂₄fᵃⁿ ₂₄fᵃⁿ ₂₄fᵃⁿ ₂₄fᵃⁿ₂₄fᵃⁿ
  zondag 4 december 2016 @ 17:41:37 #104
268495 Oliver23
Ninja Mime!
pi_167099119
Finale is op 22 december hoorde ik net bij Carlo's TV Café.

Het schijnt een finale te worden, waar alle spellen bij elkaar komen. En op 22 december starten ze gelijk met de finale en pas daarna gaan ze nababbelen
  zondag 4 december 2016 @ 18:28:00 #105
442280 Prisha
Moonshine!
pi_167100099
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2016 17:41 schreef Oliver23 het volgende:
Finale is op 22 december hoorde ik net bij Carlo's TV Café.

Het schijnt een finale te worden, waar alle spellen bij elkaar komen. En op 22 december starten ze gelijk met de finale en pas daarna gaan ze nababbelen
Hey top dank je! Ik zat er aardig bij in de buurt...weekje te laat.
Shit..nog maar 3 afleveringen dus -O-
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  PR en moderator woensdag 7 december 2016 @ 22:24:09 #106
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_167178136
Ik heb 'm net pas teruggekeken, maar de tering wat een jankzakkerij zeg :')
Ik ergerde me al leip aan de voorspelbaarheid, die stomme 'afspraak is afspraak' en gewoon alle spanning eruit trekken door eerst Koos en dan Suzanne eruit te spelen. Had al gehoopt dat een van hen zoiets zou flikken. Dio mag echt wel die finale in van mij, die speelt het spel zowel fysiek als tactisch goed _O_
Maar dan die tenenkrommende treurnis van Thomas zeg, gatverdamme :') :r
En die Anna was alleen maar leip omdat ze zelf zo dom was om die enorm kostbare immuniteitsstem van haar op een zinloze eilandraad in te zetten :') Deze eilandraad zat ze sowieso veilig en daarna was er nog maar één eilandraad over, hoe dom ben je om die niet te bewaren :? Puur omdat je een 'afspraak' had met iemand tegen wie je 't toch in de (halve) finale zou gaan verliezen :') Probeert daarvoor dan maar de schuld bij anderen te leggen (die wel slim genoeg waren om voor zichzelf te kiezen zo laat in het spel), ipv gewoon te erkennen dat 't haar eigen domme fout was om die immuniteitsstem weg te spelen :') 'Afspraak is afspraak' in Expeditie Robinson, puh-lease :') :X

Oh en de JayJay en Bertie liefde trouwens O+ Ik hoop echt dat Thomas verliest :r

[ Bericht 3% gewijzigd door Moira op 07-12-2016 22:31:18 ]
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  PR en moderator woensdag 7 december 2016 @ 22:28:56 #107
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_167178324
quote:
15s.gif Op zaterdag 3 december 2016 19:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik snap totaal niet waarom Anna haar immu.stem in heeft gezet.
Was oprecht geen enkele reden voor. Ze schiet liever zichzelf in d'r voet door d'r enige kans op de (halve) finale gratis weg te gooien, dan dat ze zich niet aan een afspraak houdt (in een spel waar niemand zich aan afspraken houdt) met iemand tegen wie ze 't toch zou verliezen :')
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  PR en moderator woensdag 7 december 2016 @ 22:41:27 #108
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_167178787
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2016 01:30 schreef Wuwwa het volgende:
De vier hebben onder leiding van Thomas een afspraak gemaakt die uiteindelijk voor de sportman op papier het voordeligst is (het openlijk uitvechten in een laatste immuniteitsproef). De rest heeft hiermee ingestemd, om zo ver mogelijk te geraken (meerderheid). Maar als je vlak voor het einde geen gebruik maakt van een kans om je eigen positie voor een finaleplek te verbeteren/in eigen hand te houden, ben je speltechnisch gezien geen knip voor de neus waard. Prima gespeeld van Dio en Jessie (en niet te vergeten van Suus die koos offert en stemmen bewaart) en heel achterlijk van Anna om in deze fase een vrijstelling (!) te burnen. (Als Thomas dekker zo fel tegen mij zou zijn als ik m'n vrijstelling zou willen bewaren, zou er toch een heel groot lichtje bij me branden. Wat denkt ie wel niet om dat van mij te eisen?)

Als je zelf de eerste stoot niet uitdeelt, doet een ander het wel bij jou, altijd het initiatief in handen houden!
Bohh goed verwoord ja
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_167180232
Deze ER maakt toch vooral duidelijk dat er een verband is tussen schoonheid en domheid + saaiheid. Anna en Jessie, wat zijn dat een verschrikkelijk domme en saaie wichten zeg :')
pi_167180486
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 22:24 schreef Moira. het volgende:
Ik heb 'm net pas teruggekeken, maar de tering wat een jankzakkerij zeg :')
Ik ergerde me al leip aan de voorspelbaarheid, die stomme 'afspraak is afspraak' en gewoon alle spanning eruit trekken door eerst Koos en dan Suzanne eruit te spelen. Had al gehoopt dat een van hen zoiets zou flikken. Dio mag echt wel die finale in van mij, die speelt het spel zowel fysiek als tactisch goed _O_
Maar dan die tenenkrommende treurnis van Thomas zeg, gatverdamme :') :r
En die Anna was alleen maar leip omdat ze zelf zo dom was om die enorm kostbare immuniteitsstem van haar op een zinloze eilandraad in te zetten :') Deze eilandraad zat ze sowieso veilig en daarna was er nog maar één eilandraad over, hoe dom ben je om die niet te bewaren :? Puur omdat je een 'afspraak' had met iemand tegen wie je 't toch in de (halve) finale zou gaan verliezen :') Probeert daarvoor dan maar de schuld bij anderen te leggen (die wel slim genoeg waren om voor zichzelf te kiezen zo laat in het spel), ipv gewoon te erkennen dat 't haar eigen domme fout was om die immuniteitsstem weg te spelen :') 'Afspraak is afspraak' in Expeditie Robinson, puh-lease :') :X

Oh en de JayJay en Bertie liefde trouwens O+ Ik hoop echt dat Thomas verliest :r
Waarom de haat naar Thomas? Is juist iemand die het geweldig sluw speelt, hij windt Anna om zijn vinger en laat haar haar immuniteit verspelen; geniaal.

Verder wel met je eens.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_167180530
Wel grappig om deze Dio te horen praten, na de Dio die volledig mad was nadat Dave eruit werd gestemd. Echt genottelijk hoe hypocriet de mens is :')
pi_167180555
quote:
1s.gif Op woensdag 7 december 2016 23:40 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Waarom de haat naar Thomas? Is juist iemand die het geweldig sluw speelt, hij windt Anna om zijn vinger en laat haar haar immuniteit verspelen; geniaal.

Verder wel met je eens.
Hij had niet zo zuur naar huis moeten gaan. Gewoon zeggen: top gespeeld beiden, ik had niet zo teringhard moeten falen in de proeven, nota bene als "topsporter".
  PR en moderator woensdag 7 december 2016 @ 23:45:39 #113
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_167180616
quote:
1s.gif Op woensdag 7 december 2016 23:40 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Waarom de haat naar Thomas? Is juist iemand die het geweldig sluw speelt, hij windt Anna om zijn vinger en laat haar haar immuniteit verspelen; geniaal.

Verder wel met je eens.
Ja natuurlijk, maar om dan vervolgens zo te reageren op mensen die je eigen sluwe spelletje niet meespelen, en hypocriet te gaan zitten jankzakken en drama schoppen dat je zélf eens slachtoffer bent geworden van een 'sluw spelletje' (wat je in deze fase van het spel ook wel kunt verwachten), mensen ook gewoon niet uit laten praten en doen alsof de wereld vergaat omdat iemand in ER zich niet aan jóúw 'afspraak' heeft gehouden, daar krijg ik gewoon kriebels van :X
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_167180668
quote:
1s.gif Op woensdag 7 december 2016 23:45 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ja natuurlijk, maar om dan vervolgens zo te reageren op mensen die je eigen sluwe spelletje niet meespelen, en hypocriet te gaan zitten jankzakken en drama schoppen dat je zélf eens slachtoffer bent geworden van een 'sluw spelletje' (wat je in deze fase van het spel ook wel kunt verwachten), mensen ook gewoon niet uit laten praten en doen alsof de wereld vergaat omdat iemand in ER zich niet aan jóúw 'afspraak' heeft gehouden, daar krijg ik gewoon kriebels van :X
Ach, dat is de teleurstelling en frustratie die spreekt natuurlijk. Maar idd jammer dat hij niet zo sportief reageerde als Jayjay bijvoorbeeld.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  PR en moderator woensdag 7 december 2016 @ 23:47:59 #115
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_167180674
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 23:43 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Hij had niet zo zuur naar huis moeten gaan. Gewoon zeggen: top gespeeld beiden, ik had niet zo teringhard moeten falen in de proeven, nota bene als "topsporter".
Dit idd. Eerst vond ik het een saaie kutaflevering omdat die domme afspraak van hem imo al de spanning uit de afgelopen 3 afleveringen heeft gezogen, toen werd ik blij omdat er eindelijk eens wat tegengas werd gegeven en het spel gewoon fatsoenlijk wordt gespeeld (voor eigen gewin op dit punt). Maar die reacties van hem en die hele discussie, wat een treurige dramaschopperij :X
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  PR en moderator woensdag 7 december 2016 @ 23:48:32 #116
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_167180687
quote:
1s.gif Op woensdag 7 december 2016 23:47 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Ach, dat is de teleurstelling en frustratie die spreekt natuurlijk. Maar idd jammer dat hij niet zo sportief reageerde als Jayjay bijvoorbeeld.
Ja snap ik ook wel idd, maar ik vind 'm daardoor wel des te meer een dwaas.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_167182862
Spel of niet, ik zou nooit een vriend (want dat waren ze wel inmiddels) zo behandelen en ook zo behandeld willen worden door een vriend. Spel spelen prima, maar wees daar dan open in (zonder je plan bekend te maken). Maar goed hier zijn mensen die wel backstabben voor een fucking spel. Waarin Dio ook nog gewoon veilig was en de meeste kans had om te winnen. Thomas heeft volgens mij nog nooit een kans gehad om Dio te verslaan.
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
pi_167182975
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 07:29 schreef Omega het volgende:
Spel of niet, ik zou nooit een vriend (want dat waren ze wel inmiddels) zo behandelen en ook zo behandeld willen worden door een vriend. Spel spelen prima, maar wees daar dan open in (zonder je plan bekend te maken). Maar goed hier zijn mensen die wel backstabben voor een fucking spel. Waarin Dio ook nog gewoon veilig was en de meeste kans had om te winnen. Thomas heeft volgens mij nog nooit een kans gehad om Dio te verslaan.
:')
  donderdag 8 december 2016 @ 09:02:44 #119
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_167183544
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 23:29 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Deze ER maakt toch vooral duidelijk dat er een verband is tussen schoonheid en domheid + saaiheid. Anna en Jessie, wat zijn dat een verschrikkelijk domme en saaie wichten zeg :')
Maar wel lekker om naar te kijken. Al worden ze wel steeds magerder....
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_167183807
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 23:29 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Deze ER maakt toch vooral duidelijk dat er een verband is tussen schoonheid en domheid + saaiheid. Anna en Jessie, wat zijn dat een verschrikkelijk domme en saaie wichten zeg :')
nah..alleen bij ER dan :)
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_167183824
quote:
1s.gif Op woensdag 7 december 2016 23:45 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ja natuurlijk, maar om dan vervolgens zo te reageren op mensen die je eigen sluwe spelletje niet meespelen, en hypocriet te gaan zitten jankzakken en drama schoppen dat je zélf eens slachtoffer bent geworden van een 'sluw spelletje' (wat je in deze fase van het spel ook wel kunt verwachten), mensen ook gewoon niet uit laten praten en doen alsof de wereld vergaat omdat iemand in ER zich niet aan jóúw 'afspraak' heeft gehouden, daar krijg ik gewoon kriebels van :X
Ze waren wel behoorlijk van slag....je gaat je bijna afvragen of ze het programma wel kennen. De tijd dat survivallen minstens zo belangrijk was als het spel is allang vervlogen.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  PR en moderator donderdag 8 december 2016 @ 09:28:03 #122
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_167183872
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 09:25 schreef Prisha het volgende:

[..]

Ze waren wel behoorlijk van slag....je gaat je bijna afvragen of ze het programma wel kennen. De tijd dat survivallen minstens zo belangrijk was als het spel is allang vervlogen.
En vooral zo laat in het spel, als er nog maar 5 over zijn _O- Dat je op dat punt echt nog verwacht dat mensen zichzelf in de voet schieten door jou als sterke stoere grote man erin te houden :') Nja, Anna wel dus _O-
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  PR en moderator donderdag 8 december 2016 @ 09:29:31 #123
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_167183897
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 07:29 schreef Omega het volgende:
Spel of niet, ik zou nooit een vriend (want dat waren ze wel inmiddels) zo behandelen en ook zo behandeld willen worden door een vriend. Spel spelen prima, maar wees daar dan open in (zonder je plan bekend te maken). Maar goed hier zijn mensen die wel backstabben voor een fucking spel. Waarin Dio ook nog gewoon veilig was en de meeste kans had om te winnen. Thomas heeft volgens mij nog nooit een kans gehad om Dio te verslaan.
Jij zou dus ook de finale niet halen. Heb je ooit eerder ER gekeken?
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_167184223
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 07:29 schreef Omega het volgende:
Spel of niet, ik zou nooit een vriend (want dat waren ze wel inmiddels) zo behandelen en ook zo behandeld willen worden door een vriend. Spel spelen prima, maar wees daar dan open in (zonder je plan bekend te maken). Maar goed hier zijn mensen die wel backstabben voor een fucking spel. Waarin Dio ook nog gewoon veilig was en de meeste kans had om te winnen. Thomas heeft volgens mij nog nooit een kans gehad om Dio te verslaan.
Is dit seizoen je ER ontmaagding?

Expeditie Robinson != Echt Leven.
pi_167184654
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 09:47 schreef Coritchando het volgende:

[..]

Is dit seizoen je ER ontmaagding?

Expeditie Robinson != Echt Leven.
Als je 4 weken op een eiland zit is dat wel het echte leven. Het is wel makkelijk om vanaf de bank te zeggen dat het maar een spelletje is.
pi_167184714
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 10:11 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

Als je 4 weken op een eiland zit is dat wel het echte leven. Het is wel makkelijk om vanaf de bank te zeggen dat het maar een spelletje is.
Zeker makkelijk. Maar na jaren en jaren ER kijken denk ik dat ik wel een redelijk oordeel kan vellen.
pi_167196287
Ik heb voor vanavond een ER pannenkoekje over van mijn laatste meel. Extra klein en zonder spek voor de ultieme robinson ervaring :Y)
  donderdag 8 december 2016 @ 19:32:11 #128
220317 24Fan
Ik ben 12, wat is dit?
pi_167196348
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 19:30 schreef 44rdbei het volgende:
Ik heb voor vanavond een ER pannenkoekjes over van mijn laatste meel. Extra klein en zonder spek voor de ultieme robinson ervaring :Y)
Plas je dan ook gewoon tussen de kamerplantjes net als op het eiland?
₂₄fᵃⁿ ₂₄fᵃⁿ ₂₄fᵃⁿ ₂₄fᵃⁿ₂₄fᵃⁿ
pi_167196455
quote:
1s.gif Op donderdag 8 december 2016 19:32 schreef 24Fan het volgende:

[..]

Plas je dan ook gewoon tussen de kamerplantjes net als op het eiland?
dan kan ik beter een plantje in de tuin gebruiken, is wel koud buiten Maarja.
pi_167197689
quote:
1s.gif Op donderdag 8 december 2016 19:30 schreef 44rdbei het volgende:
Ik heb voor vanavond een ER pannenkoekje over van mijn laatste meel. Extra klein en zonder spek voor de ultieme robinson ervaring :Y)
oeh goed bezig ^O^
ik zal maar niet zeggen wat ik hier op t bord heb :@
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_167197726
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 20:22 schreef Prisha het volgende:

[..]

oeh goed bezig ^O^
ik zal maar niet zeggen wat ik hier op t bord heb :@
Zeg maar wel :P
pi_167197783
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 20:23 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

Zeg maar wel :P
euh...ok...Big Tasty, zonder bacon :@ en veel ketchup
Ook wel een klein beetje ER als ik erover nadenk...samensmeltingsdiner of zo...toch?
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_167197965
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 20:25 schreef Prisha het volgende:

[..]

euh...ok...Big Tasty, zonder bacon :@ en veel ketchup
Ook wel een klein beetje ER als ik erover nadenk...samensmeltingsdiner of zo...toch?
Lekker toch, niks mis mee.
pi_167197989
quote:
1s.gif Op donderdag 8 december 2016 20:31 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

Lekker toch, niks mis mee.
guilty pleasure :)

We gaan beginnen *O* *O* *O*
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_167198050
Ik zag de vogel al :o
pi_167198072
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 20:33 schreef 44rdbei het volgende:
Ik zag de vogel al :o
nu al reclame? nee dus...mindfuck }:|
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_167198101
Ik kijk mee *O*
pi_167198105
topshow
  Moderator / Redactie Sport / Devops donderdag 8 december 2016 @ 20:35:33 #139
176766 crew  zoem
zoemt
pi_167198114
Zal de productie ergens een stokje voor steken?
  donderdag 8 december 2016 @ 20:35:34 #140
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_167198115
Goedenavond :W
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
pi_167198131
Suus helemaal happy...de anderen in mineur _O-
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_167198133
Oei de meisjes hebben fitty ;(
  Moderator / Redactie Sport / Devops donderdag 8 december 2016 @ 20:36:45 #143
176766 crew  zoem
zoemt
pi_167198162
Waar blijft de intro
  Moderator / Redactie Sport / Devops donderdag 8 december 2016 @ 20:37:00 #144
176766 crew  zoem
zoemt
pi_167198170
Daar dus *O*
pi_167198174
MUZIEK MAESTRO *O* *O*
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_167198177
Als jessie ER wint dna is nog slechter winnares dan vprig jaar
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  donderdag 8 december 2016 @ 20:37:10 #147
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_167198180
*O*
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
pi_167198183
Anna vindt zichzelf iets te moreel superieur nu.
pi_167198191
*O* *O*
Twinning = boring
pi_167198202
quote:
1s.gif Op donderdag 8 december 2016 20:37 schreef Chai het volgende:
Anna vindt zichzelf iets te moreel superieur nu.
die vind zichzelf altijd heel wat
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_167198257
JayJay en Bertie O+
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_167198299
wehehehe zitten ze hoor in basiskamp
Twinning = boring
pi_167198305
Ik vond Anna wel leuk maar van mij mag ze nu wel vertrekken met haar zeurende zure bek
pi_167198317
Wat een jankerd
pi_167198335
Tering, die lege blik van Anna tijdens die knuffel.
pi_167198360
Als Suus nu immuniteit wint :')
pi_167198363
echt hoogverraad (volgens Suus)
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_167198369
Suus lacht zich dood
  Moderator / Redactie Sport / Devops donderdag 8 december 2016 @ 20:42:26 #159
176766 crew  zoem
zoemt
pi_167198375
quote:
1s.gif Op donderdag 8 december 2016 20:41 schreef mootie het volgende:
Tering, die lege blik van Anna tijdens die knuffel.
Ik vind dat ze zo heel vaak kijkt. Zo emotieloos naar buiten toe.
pi_167198376
quote:
1s.gif Op donderdag 8 december 2016 20:42 schreef HRC2020 het volgende:
Suus lacht zich dood
die is echt de lachende derde :Y
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_167198378
Dio gaat er nu uit
Twinning = boring
pi_167198389
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 20:42 schreef Inca het volgende:
Dio gaat er nu uit
dat vermoeden heb ik ook...
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_167198393
Suus heeft een beetje een krankzinnige blik in der ogen.
  donderdag 8 december 2016 @ 20:43:10 #164
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_167198404
Zou ze nog kunnen zingen?
heitieh
pi_167198420
JayJay gaat de proef doen...en hij gunt Bertie de halve finale
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_167198428
Ach die JayJay
  Moderator / Redactie Sport / Devops donderdag 8 december 2016 @ 20:44:14 #167
176766 crew  zoem
zoemt
pi_167198437
In before reclame.
pi_167198444
vogel *O*
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_167198457
oehhhh de eerste finalist wordt bekend
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  Moderator / Redactie Sport / Devops donderdag 8 december 2016 @ 20:45:05 #170
176766 crew  zoem
zoemt
pi_167198474
Ze laten een mogelijk winnend beeld van JJ zien. Zal hij dit keer verliezen?
pi_167198475
Krijg meer sympathie voor Jay. Is leuker geworden zonder invloed van de andere jongens :)
The secret of getting ahead is getting started
pi_167198488
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 20:41 schreef NewHorizon het volgende:
Als Suus nu immuniteit wint :')
dan wint ze dus de proef en is ze de eerste finalist
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_167198491
Foute vrienden is viesnep
  Moderator donderdag 8 december 2016 @ 20:45:47 #174
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_167198500
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 20:45 schreef zoem het volgende:
Ze laten een mogelijk winnend beeld van JJ zien. Zal hij dit keer verliezen?
Ik heb zon gevoel ja
pi_167198507
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 20:45 schreef zoem het volgende:
Ze laten een mogelijk winnend beeld van JJ zien. Zal hij dit keer verliezen?
je doet de goden verzoeken }:|
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  Moderator donderdag 8 december 2016 @ 20:46:08 #176
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_167198515
quote:
6s.gif Op donderdag 8 december 2016 20:45 schreef Bolasie het volgende:
Foute vrienden is viesnep
Wie weet wat er nep is aan Robinson
pi_167198536
quote:
1s.gif Op donderdag 8 december 2016 20:40 schreef HRC2020 het volgende:
Ik vond Anna wel leuk maar van mij mag ze nu wel vertrekken met haar zeurende zure bek
Ze kan t gewoon niet verkroppen dat ze haar immuniteit kwijt is en dat jessie het spel slimmer heeft gespeeld.
The secret of getting ahead is getting started
pi_167198538
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 20:46 schreef Momo... het volgende:

[..]

Wie weet wat er nep is aan Robinson
Nicolette
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_167198561
quote:
6s.gif Op donderdag 8 december 2016 20:45 schreef Bolasie het volgende:
Foute vrienden is viesnep
Hoezo. Ikvind het een heerlijk programma >:)
The secret of getting ahead is getting started
  Moderator / Redactie Sport / Devops donderdag 8 december 2016 @ 20:49:08 #180
176766 crew  zoem
zoemt
pi_167198608
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 20:45 schreef Prisha het volgende:

[..]

je doet de goden verzoeken }:|
Moet de productie maar niet van die voorspelbare beelden maken. Ik hoop dat JJ en Bertie door gaan, al is het maar om het basiskamp te fucken.
pi_167198661
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 20:49 schreef zoem het volgende:

[..]

Moet de productie maar niet van die voorspelbare beelden maken. Ik hoop dat JJ en Bertie door gaan, al is het maar om het basiskamp te fucken.
maar misschien doen ze dat juist omdat ze denken dat wij dat denken.
Ik heb heel graag beiden door ja
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 8 december 2016 @ 20:51:03 #182
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_167198682
oke ik ben bij, dankzij de reclamevogel :)
Wel jammer dat ik daardoor alsnog in de reclame terecht kom omdat het zo lang duurt....
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_167198760
nou daar gaan we...de proef...ben er niet gerust op
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_167198780
Dit wint JJ weer.
pi_167198785
Please niet Jay naar huis ;(
  donderdag 8 december 2016 @ 20:53:51 #186
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_167198786
JJ heeft wel een goeie techniek
heitieh
  donderdag 8 december 2016 @ 20:54:05 #187
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_167198797
Met dat been zo hoog
heitieh
pi_167198816
pffff spannend wel
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  donderdag 8 december 2016 @ 20:54:39 #189
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_167198822
Komop JayJay *O*
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
pi_167198832
Go jj *O*
The secret of getting ahead is getting started
pi_167198841
pleasepleaseplease
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 8 december 2016 @ 20:55:29 #192
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_167198852
duimuh
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_167198854
thomas wiebelt al teveel
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_167198863
Jay is zelf bijna net zo hoog als die vaas
pi_167198887
manman
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_167198888
Gaat erg moeizaam nu
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 8 december 2016 @ 20:56:40 #197
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_167198903
thomas laat die kruik vallen. kom op
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_167198921
En als niemand het haalt?
pi_167198922
ppppppppppppffffffffffffffffffffftttttttttt spannenddddddddddddddddddddddddd
Twinning = boring
pi_167198927
hahahaha
  Moderator / Redactie Sport / Devops donderdag 8 december 2016 @ 20:57:20 #201
176766 crew  zoem
zoemt
pi_167198929
Oei Thomas heeft geen munitie meer.
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 8 december 2016 @ 20:57:25 #202
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_167198933
en nu?

oehhh uithoudingsvermogen
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_167198935
wat nu??
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_167198939
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 20:57 schreef Prisha het volgende:
wat nu??
Blijven staan..
  donderdag 8 december 2016 @ 20:57:43 #205
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_167198941
quote:
99s.gif Op donderdag 8 december 2016 20:57 schreef Nizno het volgende:
en nu?
Gewoon doorgaan
heitieh
  Moderator / Redactie Sport / Devops donderdag 8 december 2016 @ 20:57:44 #206
176766 crew  zoem
zoemt
pi_167198944
Nu uithoudingsvermogen
pi_167198949
Holy fuck :D
pi_167198952
Jammer dit, had liever een rematch gezien
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 8 december 2016 @ 20:58:12 #209
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_167198960
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 20:57 schreef zoem het volgende:
Nu uithoudingsvermogen
Ik kan niet meer doorspoelen jammer genoeg....... ;(
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_167198965
nee krijgen we het nog niet te zien :(
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_167198985
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 20:58 schreef Prisha het volgende:
nee krijgen we het nog niet te zien :(
tuurlijk paar uur verder
Twinning = boring
pi_167198991
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 20:58 schreef Inca het volgende:

[..]

tuurlijk paar uur verder
grrrrrrrrr
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 8 december 2016 @ 20:59:31 #213
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_167199008
gaat ze nou gewoon doodleuk bekokstoven met degenen die ze niet meer liev vindt?
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_167199010
Anna houd je bek
  Moderator / Redactie Sport / Devops donderdag 8 december 2016 @ 21:00:21 #215
176766 crew  zoem
zoemt
pi_167199030
quote:
99s.gif Op donderdag 8 december 2016 20:59 schreef Nizno het volgende:
gaat ze nou gewoon doodleuk bekokstoven met degenen die ze niet meer liev vindt?
Kans is relatief groot dat Dio de immuniteit wint als het om fysieke kracht gaat. Dus ze wil vast met de sterkste aanpappen.
pi_167199033
Gewoon alsnog Anna eruit stemmen.
Wat een gejank.
pi_167199037
shit dit is wel spannend
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_167199039
Dit wint Jay
pi_167199046
Jay is stabieler
The secret of getting ahead is getting started
pi_167199051
ja wankel dan wankel man
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  Moderator / Redactie Sport / Devops donderdag 8 december 2016 @ 21:01:14 #221
176766 crew  zoem
zoemt
pi_167199054
Thomas wiebelt
pi_167199055
jay lijkt een levend standbeeld
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_167199057
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 21:00 schreef zoem het volgende:

[..]

Kans is relatief groot dat Dio de immuniteit wint als het om fysieke kracht gaat. Dus ze wil vast met de sterkste aanpappen.
Dio Heeft ook meeste stemmen
pi_167199064
oeh jayjay sukkel neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_167199065
Team flamingo
  Moderator / Redactie Sport / Devops donderdag 8 december 2016 @ 21:01:36 #226
176766 crew  zoem
zoemt
pi_167199066
Neee ;(
pi_167199069
NEEEEEEEEE
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 8 december 2016 @ 21:01:40 #228
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_167199070
sukkel
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_167199072
kut
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  donderdag 8 december 2016 @ 21:01:41 #230
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_167199073
Neeee
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
pi_167199074
Hahaha what de fack
pi_167199075
Neeeeee
pi_167199076
Oneeeeeeee
The secret of getting ahead is getting started
pi_167199079
waarom kijkt ie dan opzij |:(
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  donderdag 8 december 2016 @ 21:01:57 #235
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_167199082
Wtf?
heitieh
pi_167199091
:'(
pi_167199096
Neeeeeeeeeeeee!
pi_167199100
sukkel had niet moeten kijken
Twinning = boring
pi_167199104
oh wat dom zeg....kijkt ie op zij..lacht om Thomas die wankelt...en kuckelt dan zelf om |:(
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_167199111
JJ sukkel, hij was winnende ;(
pi_167199113
Wat is hij kaal, wat is hij klein.....maar jammer dat Thomas gewonnen heeft
pi_167199135
Daar nekt zijn eigen arrogantie hem
pi_167199147
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 21:02 schreef Prisha het volgende:
oh wat dom zeg....kijkt ie op zij..lacht om Thomas die wankelt...en kuckelt dan zelf om |:(
Hehe ook wel grappig.
Precies hoe jayjay is eigenlijk.
The secret of getting ahead is getting started
pi_167199148
Thomas had ook sportief kunnen zijn en JJ kunnen laten winnen :(
Twinning = boring
  donderdag 8 december 2016 @ 21:04:19 #245
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_167199175
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 21:03 schreef Inca het volgende:
Thomas had ook sportief kunnen zijn en JJ kunnen laten winnen :(
Dat is juist niet sportief :D
heitieh
pi_167199195
TeamSuus *O*
pi_167199208
quote:
99s.gif Op donderdag 8 december 2016 21:04 schreef Joooo-pi het volgende:

[..]

Dat is juist niet sportief :D
Jawel uit respect
Twinning = boring
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 8 december 2016 @ 21:05:23 #248
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_167199215
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 21:04 schreef 44rdbei het volgende:
TeamSuus *O*
Suus en Bertie naar de finale.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_167199234
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 21:05 schreef Inca het volgende:

[..]

Jawel uit respect
Niks respect. Thomas heeft ook dezelfde weg af gelegd.
The secret of getting ahead is getting started
pi_167199250
quote:
99s.gif Op donderdag 8 december 2016 21:05 schreef Nizno het volgende:

[..]

Suus en Bertie naar de finale.
:Y ook teamBertie natuurlijk
  Moderator donderdag 8 december 2016 @ 21:06:23 #251
447051 crew  Peejtur
pi_167199251
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 21:03 schreef Inca het volgende:
Thomas had ook sportief kunnen zijn en JJ kunnen laten winnen :(
Ja jij bent gek :')
pi_167199266
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 20:45 schreef zoem het volgende:
Ze laten een mogelijk winnend beeld van JJ zien. Zal hij dit keer verliezen?
Ja dus
pi_167199272
quote:
1s.gif Op donderdag 8 december 2016 21:06 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

:Y ook teamBertie natuurlijk
Ik ook :W
The secret of getting ahead is getting started
pi_167199309
Laat die koker gewoon naar beneden vallen
The secret of getting ahead is getting started
pi_167199313
Dio fietst er wel weer doorheen
  Moderator donderdag 8 december 2016 @ 21:09:13 #256
447051 crew  Peejtur
pi_167199324
Dio doet er zand bij.....
pi_167199331
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 21:08 schreef Poison-Ivy het volgende:
Laat die koker gewoon naar beneden vallen
Vaak zijn er een hoop aanvullende regels die wij niet zien, zoals niet eraf springen, gooien, etc
pi_167199339
Boeoe Anna :'(
  Moderator / Redactie Sport / Devops donderdag 8 december 2016 @ 21:09:50 #259
176766 crew  zoem
zoemt
pi_167199341
Gewoon stiekem zand meescheppen
pi_167199347
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 21:09 schreef Peejtur het volgende:
Dio doet er zand bij.....
Zou ik ook doen, kunnen ze toch niks van zeggen
pi_167199361
quote:
1s.gif Op donderdag 8 december 2016 21:10 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

Zou ik ook doen, kunnen ze toch niks van zeggen
Dat kunnen ze vast wel ;)
pi_167199366
Daar gaat die van Dio
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  Moderator / Redactie Sport / Devops donderdag 8 december 2016 @ 21:10:45 #263
176766 crew  zoem
zoemt
pi_167199369
Vogel :W
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 8 december 2016 @ 21:10:49 #264
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_167199372
pokke dio
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_167199374
birdie
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_167199379
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 21:09 schreef zoem het volgende:
Gewoon stiekem zand meescheppen
Slim
The secret of getting ahead is getting started
pi_167199382
quote:
99s.gif Op donderdag 8 december 2016 21:10 schreef Nizno het volgende:
pokke dio
misschien kan ie heel slecht mikken :P
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  Moderator / Redactie Sport / Devops donderdag 8 december 2016 @ 21:11:09 #268
176766 crew  zoem
zoemt
pi_167199383
Thomas trekt zich weer al terug uit de afspraak :') :')
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 8 december 2016 @ 21:11:12 #269
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_167199385
echt? zat thomas nu te fucken?
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_167199390
Waar hadden ze ruzie over?
Geen referral hier.
pi_167199391
Zucht kutvogel :(
  Moderator donderdag 8 december 2016 @ 21:11:37 #272
447051 crew  Peejtur
pi_167199400
Oww gaat Thomas nu JJ en Bertie naaien?
pi_167199403
Wat een klootzak die Thomas, hij moet duelleren... o|O o|O
pi_167199404
Alweer reclame |:(
Twinning = boring
  donderdag 8 december 2016 @ 21:11:47 #275
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_167199405
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 21:11 schreef zoem het volgende:
Thomas trekt zich weer al terug uit de afspraak :') :')
maar hij is wel iemand van principes!
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
  donderdag 8 december 2016 @ 21:12:07 #276
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_167199417
Ik verstond er weinig van, behalve: je mag op je strepen staan.
heitieh
pi_167199418
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 21:10 schreef zoem het volgende:
Vogel :W
Wtf. Heb in de vorige reclame even snel gedoucht zonder iets te missen. Was nog geen kwartier geleden? :')
pi_167199425
Wat een schijnheilige rotvent, niksnut is het gewoon
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 8 december 2016 @ 21:12:55 #279
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_167199463
quote:
99s.gif Op donderdag 8 december 2016 21:12 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik verstond er weinig van, behalve: je mag op je strepen staan.
iets over jij hebt een belofte aan jayjay gedaan
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_167199469
Thomas gaat voor eigen succes.
pi_167199473
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 21:12 schreef thijsz92 het volgende:
Wat een schijnheilige rotvent, niksnut is het gewoon
Het gebrek aan handdoekjes breekt hem op.
  Moderator / Redactie Sport / Devops donderdag 8 december 2016 @ 21:13:24 #282
176766 crew  zoem
zoemt
pi_167199484
quote:
1s.gif Op donderdag 8 december 2016 21:12 schreef Chai het volgende:

[..]

Wtf. Heb in de vorige reclame even snel gedoucht zonder iets te missen. Was nog geen kwartier geleden? :')
Het ER-fragment duurde van 20.53 tot 21.11.
pi_167199491
Als Thomas zich echt niet aan zn afspraak gaat houden, dan is het echt een klootzak. En ik vond JayJay zoo lief :)
pi_167199502
Bertie zit daar niet om proeven te doen. Wat een barbaar die Thomas. :r _O-
  Moderator / Redactie Sport / Devops donderdag 8 december 2016 @ 21:15:19 #285
176766 crew  zoem
zoemt
pi_167199580
Thomas maakt Dio eerst uit voor verrader en nu gaat hij hetzelfde bij Bertie. Hypocriet :{
  donderdag 8 december 2016 @ 21:15:29 #286
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_167199590
Geen screencaps van Jessie nog? -O-
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_167199595
quote:
1s.gif Op donderdag 8 december 2016 21:03 schreef Poison-Ivy het volgende:

[..]

Hehe ook wel grappig.
Precies hoe jayjay is eigenlijk.
Wel typisch ja :D
pi_167199618
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 21:13 schreef SLP_ het volgende:
Als Thomas zich echt niet aan zn afspraak gaat houden, dan is het echt een klootzak. En ik vond JayJay zoo lief :)
Had hem echt de finale gegund, ondanks zijn slechte start ;(
pi_167199681
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 21:13 schreef SLP_ het volgende:
Als Thomas zich echt niet aan zn afspraak gaat houden, dan is het echt een klootzak. En ik vond JayJay zoo lief :)
Afspraken gelden niet in het spel
pi_167199683
quote:
1s.gif Op donderdag 8 december 2016 21:15 schreef HRC2020 het volgende:

[..]

Had hem echt de finale gegund, ondanks zijn slechte start ;(
Hij reageerde iig een stuk beter op zijn weggestemd worden.
pi_167199710
quote:
1s.gif Op donderdag 8 december 2016 21:17 schreef Oliver23 het volgende:

[..]

Afspraken gelden niet in het spel
Waarom verwijt hij Dio dat dan?
  donderdag 8 december 2016 @ 21:20:01 #292
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_167199782
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 21:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Geen screencaps van Jessie nog? -O-
Dit.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
  Moderator donderdag 8 december 2016 @ 21:20:57 #293
447051 crew  Peejtur
pi_167199801
Ik vind Anna leuker hoor :Y
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 8 december 2016 @ 21:21:04 #294
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_167199806
suus weer in de problemen
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_167199829
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 21:15 schreef zoem het volgende:
Thomas maakt Dio eerst uit voor verrader en nu gaat hij hetzelfde bij Bertie. Hypocriet :{
Dat deed Dio zelf ook natuurlijk
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 8 december 2016 @ 21:22:11 #296
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_167199854
ja hoor.... eikel
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_167199863
Suus eindigt niet als laatste, afgaande op ze dat formuleerde.
pi_167199864
:')
Geen referral hier.
pi_167199868
nou Dio wint...goh...verrassend
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  Moderator donderdag 8 december 2016 @ 21:22:34 #300
447051 crew  Peejtur
pi_167199869
ZUCHT!
  Moderator donderdag 8 december 2016 @ 21:22:40 #301
447051 crew  Peejtur
pi_167199872
Bah
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')