in engeland?quote:Op donderdag 1 december 2016 13:53 schreef Mr_Klaasje het volgende:
Had James al gemeld dat de V250 mogelijk een nieuwe werkgever gevonden heeft?
Prima snelheden dus, levert dit NS ook nog wat op?quote:Op donderdag 1 december 2016 14:09 schreef Mr_Klaasje het volgende:
Italië. Voor een deel 250 km/h onder 25 kV en voor een deel 200 km/h onder 3 kV.
quote:Op donderdag 1 december 2016 13:08 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Een autobestuurder bij Leiden
Wilde de files vermijden
Hij trok aan het stuur
En reed door een muur
Toen konden geen treinen meer rijden
Laat limericks een trend worden. Ook leuker dan die gedichtjes van de NS op 5 december.quote:
Geen idee.quote:Op donderdag 1 december 2016 14:24 schreef b2py het volgende:
[..]
Prima snelheden dus, levert dit NS ook nog wat op?
Waarom zou ik dat moeten melden?quote:Op donderdag 1 december 2016 13:53 schreef Mr_Klaasje het volgende:
Had James al gemeld dat de V250 mogelijk een nieuwe werkgever gevonden heeft?
Zo kauwde een tuinman uit Drutenquote:Op donderdag 1 december 2016 15:08 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Laat limericks een trend worden. Ook leuker dan die gedichtjes van de NS op 5 december.
quote:Op donderdag 1 december 2016 15:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Een meisje in Uithuizermeeden
wilde graag naar haar vriendje in Rheden.
Helaas met de bus,
te laat voor een kus
door uitgelopen werkzaamheden.
Is een mooi ding gewordenquote:Op donderdag 1 december 2016 14:13 schreef Peterselieman het volgende:
Ondertussen heeft CAF de eerste tram voor de Uithoflijn gereed en op transport naar Nederland gezet
http://www.railjournal.co(...)-lrv-to-utrecht.html
Man man man Gaan we het dan toch nog meemaken in dit leven?quote:Op donderdag 1 december 2016 14:13 schreef Peterselieman het volgende:
Ondertussen heeft CAF de eerste tram voor de Uithoflijn gereed en op transport naar Nederland gezet
http://www.railjournal.co(...)-lrv-to-utrecht.html
*wilquote:Op donderdag 1 december 2016 17:14 schreef b2py het volgende:
En over S-Bahn gesproken, Berlijn wilt enorm uitbreiden met Light-Rail: http://www.railjournal.co(...)-rail-expansion.html
In RM stonden al foto's van de baan!quote:Op donderdag 1 december 2016 17:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Man man man Gaan we het dan toch nog meemaken in dit leven?
Mooi apparaatje.quote:Op donderdag 1 december 2016 14:13 schreef Peterselieman het volgende:
Ondertussen heeft CAF de eerste tram voor de Uithoflijn gereed en op transport naar Nederland gezet
http://www.railjournal.co(...)-lrv-to-utrecht.html
Omdat het wereldrecord tramproppen niet gebroken hoeft te worden.quote:Op donderdag 1 december 2016 17:52 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Mooi apparaatje.
Alleen waarom hebben ze er 27 nodig voor 1 tramlijntje?
Wat dacht je van "mensen vervoeren"?quote:Op donderdag 1 december 2016 17:52 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Mooi apparaatje.
Alleen waarom hebben ze er 27 nodig voor 1 tramlijntje?
27 lijkt me een beetje veel van het goeie, of gaan deze dingen om de minuut rijden?quote:Op donderdag 1 december 2016 17:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat dacht je van "mensen vervoeren"?
Paar in onderhoud / reserve / reparatie. Als je er elke 2 minuten mee gaat rijden kun je er best een stuk of 20 kwijt op een hele omloop hoor.quote:Op donderdag 1 december 2016 17:57 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
27 lijkt me een beetje veel van het goeie, of gaan deze dingen om de minuut rijden?
16 keer per uur gekoppeld rijden + reserve, en volgens mij gaan ze ook naar Nieuwegein rijden enzo of was daar nou een extra bestelling van?quote:Op donderdag 1 december 2016 17:57 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
27 lijkt me een beetje veel van het goeie, of gaan deze dingen om de minuut rijden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |