abonnement Unibet Coolblue
pi_166976000
Was weer eens een fantastische wedstrijd. De verdedigende kwaliteiten van Karsdorp en Nelom waren weer goed zichtbaar, godverdomme zeg. Gooi die Woudenberg toch gewoon in de basis, die Nelom kan er echt helemaal niks van.
  Moderator dinsdag 29 november 2016 @ 12:16:02 #127
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_166976003


De stuurgroep die werkt aan de ontwikkeling van Feyenoord City zal woensdagochtend een inkijk geven in de haalbaarheid van het project. Zoals bekend wordt er al maanden gewerkt aan de plannen voor een Feyenoord-stadion aan de Maas en nog veel meer nieuwbouw in het gebied tussen rivier en de Kuip.

Hoewel een meerderheid van de Feyenoord-supporters heeft aangegeven niet onwelwillend te staan tegenover de bouw van een nieuw stadion, heerst er nog wel scepsis onder de aanhang. 'Wat is financieel het beste voor Feyenoord: nieuwbouw of renovatie?' is een vraag waar het Legioen graag een concreet antwoord op krijgt. Zolang met cijfers niet duidelijk wordt gemaakt wat nieuwbouw aantrekkelijker maakt ten opzichte van renovatie zal de twijfel onder het volk en een aantal politici blijven bestaan.

1,4 miljard euro

De Feyenoord City-stuurgroep zal woensdag de nieuwbouw/renovatie-vergelijking niet maken. Zij presenteren slechts de haalbaarheidsstudie van het project. Daarbij wordt, naast de ontwikkeling van een voetbalstadion, uitgegaan van winkels, woningen, beter openbaar vervoer, een hotel, scholen en veel groen. Het hele project koerst af op een totale ontwikkelingsprijs van 1,4 miljard euro, waarvan 400 miljoen euro voor het stadion. De stuurgroep gaf al eerder aan dat de voetballocatie alleen niet rendabel te maken is. Vandaar dat voor een grote stadsontwikkeling gekozen is, inclusief het stadion.

Kop van Zuid

De vergelijking met de Kop van Zuid is eerder al gemaakt door leden van de stuurgroep. Dat deel van Rotterdam is niet in één keer, maar over een periode van 20 jaar in diverse projecten met diverse financiële constructies en door diverse bouwbedrijven gerealiseerd.

Belangrijk in het Feyenoord City-verhaal is de rol van de gemeente. Naar verluidt zal om een bijdrage van 40 miljoen euro vanuit het stadhuis worden gevraagd om het stadion te kunnen realiseren. Deze dinsdag buigt het college van burgemeester en wethouders zich over de plannen. In maart is het woord aan de gemeenteraad.

Red de Kuip

Volgens de Stichting Red de Kuip, de groep architecten die voor behoud van de Kuip strijdt, is het Feyenoord City-project er enkel om de kosten voor het stadion kunstmatig laag te houden. Zij vrezen dat de club met de keuze voor nieuwbouw wordt opgezadeld met te hoge kosten, waardoor het doel, het financiële gat dichten met Ajax en PSV, niet bereikt gaat worden.

De Feyenoord City-stuurgroep bestaat uit Feyenoord-directeur Eric Gudde, stadion-directeur Jan van Merwijk, Gerard Hoetmer als president-commissaris van de club, Cees de Bruin als president-commissaris van het stadion, de wethouders Adriaan Visser en Ronald Schneider, Frank Keizer is de projectleider en David Gianotten is namens OMA de architect.

RTV Rijnmond is woensdagochtend aanwezig bij de presentatie van de haalbaarheidsstudie van Feyenoord City. Houdt radio, tv, internet en onze social media-kanalen in de gaten voor de meest actuele ontwikkelingen en het laatste nieuws.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_166976009
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 22:18 schreef Vasion het volgende:
Bilal is nog slechter dan Elia op 60%.
_O- _O-
  Moderator dinsdag 29 november 2016 @ 13:35:39 #129
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_166978038
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 12:15 schreef HulkHeld het volgende:
Was weer eens een fantastische wedstrijd. De verdedigende kwaliteiten van Karsdorp en Nelom waren weer goed zichtbaar, godverdomme zeg. Gooi die Woudenberg toch gewoon in de basis, die Nelom kan er echt helemaal niks van.
Nelom is de nieuwe Immers, qua raadselachtige basisplek. Alleen dan nóg veel bizarderderder.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  Moderator dinsdag 29 november 2016 @ 13:37:17 #130
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_166978082
quote:
Wel gezellig druk zeg op het water, zijn het net de wereldhavendagen of zo. ;)
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  dinsdag 29 november 2016 @ 13:38:02 #131
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_166978097
Elia weer lekker laten banken. Tijdens zijn blessure wonnen we alles. Berghuis en Bilal mogen het uitvechten.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 29 november 2016 @ 15:44:15 #132
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_166980592
Ik ben benieuwd wie er na de winterstop op doel staat.

In principe is Vermeer dan weer fit.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_166982858
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 15:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik ben benieuwd wie er na de winterstop op doel staat.

In principe is Vermeer dan weer fit.
Hahn maakt vanavond ook weer z'n rentree. :)
Van alles is weer waardeloos.
  dinsdag 29 november 2016 @ 18:00:37 #134
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_166983015
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 15:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik ben benieuwd wie er na de winterstop op doel staat.

In principe is Vermeer dan weer fit.
Vermeer duurt denk ik nog wel even.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_166983097
Kongolo hervat de veldtraining weer. #prayforkingkongolo #nomorenelom
BFF met GGMM
pi_166985687
College van B&W unaniem achter Feyenoord-City. Zou het dan eindelijk?
Van alles is weer waardeloos.
pi_166985836
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 12:16 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

_O- _O-
Als Elia weer z'n vorm pakt, is hij tien keer beter dan Bilal. Maar nee, het volk hier beoordeelt hem op basis van een wedstrijd of twee waarin hij terugkomt van een blessure.
pi_166986682
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 20:27 schreef Vasion het volgende:

[..]

Als Elia weer z'n vorm pakt, is hij tien keer beter dan Bilal. Maar nee, het volk hier beoordeelt hem op basis van een wedstrijd of twee waarin hij terugkomt van een blessure.
Vorig seizoen kon Elia er ook al niks van.
pi_166986792
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 november 2016 21:03 schreef Bronson_ het volgende:

[..]

Vorig seizoen kon Elia er ook al niks van.
Was wel gewoon beslissend in bijvoorbeeld de bekerfinale.
pi_166988149
quote:
Als het aan oud Feyenoordspeler Salomon Kalou ligt speelt hij nog een aantal jaren voetbal. Hij wil graag nog terugkeren naar De Kuip. Dat gaf de Ivoriaan aan tegenover Deutschen Welle.

Op dit moment speelt Kalou nog in het shirt van Herta BSC. Zijn aflopende contract wil hij graag verlengen. ‘Ik denk dat dat in januari ook wel gaat gebeuren’, vertelt Kalou. ‘Op dit moment ben ik er niet heel erg mee bezig, maar ik ga ervan uit dat het goedkomt.’

Toch sluit hij een terugkeer naar zijn oude liefde Feyenoord niet uit. Hij wil nog een aantal jaren voetballen en het liefst nog in De Kuip. ‘Ik voel me fit en ik denk dat ik nog een aantal goede voetbaljaren voor me heb liggen. Ik droom ervan mijn carrière bij Feyenoord te beëindigen. Die club zit in mijn hart, want daar begon alles voor mij. Door Feyenoord ben ik de speler en persoon die ik nu ben.’
Die gozer laat wel erg vaak weten dat ie graag hier wil afsluiten. Geen idee of het nog wat is eigenlijk.
  dinsdag 29 november 2016 @ 21:57:02 #141
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_166988199
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 21:55 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Die gozer laat wel erg vaak weten dat ie graag hier wil afsluiten. Geen idee of het nog wat is eigenlijk.
Speelt wekelijks in de top van de Bundesliga. Dus niet heel slecht. Maar zal niet snel beter worden.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_166988468
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 21:13 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Op welke posities komen er bij jullie wel grote talenten uit de jeugd aan dan?
Keeper: Bijlow
Spits: Dylan Vente
Eventueel Wehrmann, Knoester en Hansson nog.

Oh ja, Cheikh Touré (onder 17 inmiddels) schijnt ook een sensatie te zijn en speelt bij oudere jongens in al. Maar juist bij die hele jonge jongens weet je het nooit echt. Denk maar aan Slabbekoorn. Eerst zo goed, en ineens was het niks meer. De laatste keren dat ik m zag leek hij helemaal dichtgegroeid en niet vooruit te branden. Was eerst ongelooflijk maar waar echt nek-aan-nek met Nouri van Ajax, maar die laatste heeft zich wél doorontwikkeld.

Maar het waarschijnlijkst is het nog dat geen van de bovengenoemde jongens het verste komt, maar iemand die nu niet zo opvalt maar die laatste stappen gaat maken die de gedoodverfde talentjes toch niet aan bleken te kunnen.
If you have a problem... if no one else can help... and if you can find them... maybe you can hire... The A- Team.
  dinsdag 29 november 2016 @ 22:11:00 #143
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_166988644
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 22:05 schreef Jihawti het volgende:

[..]

Keeper: Bijlow
Spits: Dylan Vente
Eventueel Wehrmann, Knoester en Hansson nog.

Oh ja, Cheikh Touré (onder 17 inmiddels) schijnt ook een sensatie te zijn en speelt bij oudere jongens in al. Maar juist bij die hele jonge jongens weet je het nooit echt. Denk maar aan Slabbekoorn. Eerst zo goed, en ineens was het niks meer. De laatste keren dat ik m zag leek hij helemaal dichtgegroeid en niet vooruit te branden. Was eerst ongelooflijk maar waar echt nek-aan-nek met Nouri van Ajax, maar die laatste heeft zich wél doorontwikkeld.

Maar het waarschijnlijkst is het nog dat geen van de bovengenoemde jongens het verste komt, maar iemand die nu niet zo opvalt maar die laatste stappen gaat maken die de gedoodverfde talentjes toch niet aan bleken te kunnen.
Dat is altijd lastig te bepalen met talenten ja, of ze die stappen blijven maken.

Slabbekoorn speelt nog wel bij jullie?
Oh.
  dinsdag 29 november 2016 @ 22:29:24 #144
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_166989217
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 22:05 schreef Jihawti het volgende:

[..]

Keeper: Bijlow
Spits: Dylan Vente
Eventueel Wehrmann, Knoester en Hansson nog.

Oh ja, Cheikh Touré (onder 17 inmiddels) schijnt ook een sensatie te zijn en speelt bij oudere jongens in al. Maar juist bij die hele jonge jongens weet je het nooit echt. Denk maar aan Slabbekoorn. Eerst zo goed, en ineens was het niks meer. De laatste keren dat ik m zag leek hij helemaal dichtgegroeid en niet vooruit te branden. Was eerst ongelooflijk maar waar echt nek-aan-nek met Nouri van Ajax, maar die laatste heeft zich wél doorontwikkeld.

Maar het waarschijnlijkst is het nog dat geen van de bovengenoemde jongens het verste komt, maar iemand die nu niet zo opvalt maar die laatste stappen gaat maken die de gedoodverfde talentjes toch niet aan bleken te kunnen.
Rashaan Fernandes
Nigel Robertha
pi_166989458
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 22:11 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dat is altijd lastig te bepalen met talenten ja, of ze die stappen blijven maken.

Slabbekoorn speelt nog wel bij jullie?
Nee, die is weg.
  dinsdag 29 november 2016 @ 22:53:36 #146
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_166990077
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 21:55 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Die gozer laat wel erg vaak weten dat ie graag hier wil afsluiten. Geen idee of het nog wat is eigenlijk.
Vorig seizoen was ie heel goed, nu speelt ie niet altijd. Zou mooi zijn als Hertha niet echt behoefte heeft om z'n contract te verlengen, misschien maken we dan kans.
  dinsdag 29 november 2016 @ 22:56:46 #147
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_166990182
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 22:29 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Rashaan Fernandes
Nigel Robertha
Kan me niet voorstellen dat dat zoveel is, beginnen wel de leeftijd te bereiken dat ze kansen zouden krijgen als ze goed genoeg zouden zijn. Spelen ook niet echt de sterren van de hemel bij de beloften volgens mij.
pi_166991438
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 22:05 schreef Jihawti het volgende:

[..]

Keeper: Bijlow
Spits: Dylan Vente
Eventueel Wehrmann, Knoester en Hansson nog.

Oh ja, Cheikh Touré (onder 17 inmiddels) schijnt ook een sensatie te zijn en speelt bij oudere jongens in al. Maar juist bij die hele jonge jongens weet je het nooit echt. Denk maar aan Slabbekoorn. Eerst zo goed, en ineens was het niks meer. De laatste keren dat ik m zag leek hij helemaal dichtgegroeid en niet vooruit te branden. Was eerst ongelooflijk maar waar echt nek-aan-nek met Nouri van Ajax, maar die laatste heeft zich wél doorontwikkeld.

Maar het waarschijnlijkst is het nog dat geen van de bovengenoemde jongens het verste komt, maar iemand die nu niet zo opvalt maar die laatste stappen gaat maken die de gedoodverfde talentjes toch niet aan bleken te kunnen.
Wat is er met die donkere dwerg gebeurd? Was dacht ik nog kleiner dan Clasie
pi_166993413
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 23:43 schreef Henrys het volgende:

[..]

Wat is er met die donkere dwerg gebeurd? Was dacht ik nog kleiner dan Clasie
Geen contract gekregen van Feyenoord, op proef bij AZ ook geen contract gekregen, toen naar Slovenië of wat dan ook gegaan en volgens mij ook geen contract gekregen.
pi_166993419
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 november 2016 21:07 schreef Typisch het volgende:

[..]

Was wel gewoon beslissend in bijvoorbeeld de bekerfinale.
Neemt niet weg dat hij gemiddeld gezien ondermaats was/is.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')