abonnement Unibet Coolblue
pi_166889382
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2016 10:47 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Kuyt was behoorlijk droevig, vooral tegen Pogba.
Dat dit maar zijn laatste seizoen voor Feyenoord zal zijn, die speelt al weken drama.
pi_166889412
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 12:23 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

Dat dit maar zijn laatste seizoen voor Feyenoord zal zijn, die speelt al weken drama.
Hij moet gewoon niet op 10 spelen. Voor de goal is hij uiteindelijk nog wel regelmatig beslissend in de Eredivisie. In Europa komt hij tekort.
BFF met GGMM
pi_166889417
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 12:01 schreef Scrummie het volgende:
Ach, alles moet mee zitten in zo'n wedstrijd, dat is toch wel bekend. Maak je die 0-1, krijg je een heel andere wedstrijd (waarbij de uitslag ook nog 4-1 kan worden) maar dan moeten hun nog meer komen, krijg je zelf meer ruimte, en als je het dan compact houd kan je een puntje pakken of de 0-1 vasthouden. Maar die 0-1 viel niet, hun zijn 10 keer zo goed, onze sterkhouder speelde niet, achterin hadden we een Dammers zonder 1 eredivisie duel, dus dan is 4-0 niet raar. Sterker nog, ook met Botteghin en El Ahmadi zou 4-0 niet vreemd zijn.
Ik vraag me af in hoeverre het resultaat anders had geweest als Botteghin en KEA erbij hadden geweest. Ik vind die Vilhena aanvallend trouwens ook wel droevig hoor. Die moet zich gewoon richten op een verdedigende rol, want als buffelaar dient hij prima, maar een bal naar voren spelen.. man man man. En maar lopen en lopen.
pi_166889425
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 12:24 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Hij moet gewoon niet op 10 spelen. Voor de goal is hij uiteindelijk nog wel regelmatig beslissend in de Eredivisie. In Europa komt hij tekort.
En waar moet hij wel spelen dan? Op recht heb je er ook niks aan.
pi_166889448
De zeges van Ajax en AZ hebben er overigens voor gezorgd dat we weer dichterbij Zwitserland op de coëfficiënt-ranking zijn gekomen. Op dit moment staan we 13e, geen directe plaatsing CL meer.
pi_166889450
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 12:25 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

En waar moet hij wel spelen dan? Op recht heb je er ook niks aan.
Stap af van de buitenspelers en zet hem naast Jorgenson in de spits, misschien...
BFF met GGMM
pi_166889475
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 12:27 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Stap af van de buitenspelers en zet hem naast Jorgenson in de spits, misschien...
Dan krijg je gepiel door het midden, daar waar we 0 creativiteit hebben. Wie van de spelers heeft op dit moment een individuele actie waarmee hij ruimte creëert en een goede voortzetting heeft? En noem a.u.b. geen Elia op basis van die 1 actie van gister, want hij ramt die bal weer zonder te kijken voor nadat hij die bal met geluk mee kreeg.
pi_166889522
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 12:29 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

Dan krijg je gepiel door het midden, daar waar we 0 creativiteit hebben. Wie van de spelers heeft op dit moment een individuele actie waarmee hij ruimte creëert en een goede voortzetting heeft? En noem a.u.b. geen Elia op basis van die 1 actie van gister, want hij ramt die bal weer zonder te kijken voor nadat hij die bal met geluk mee kreeg.
ik heb de wedstrijd niet gezien. Ik zag op FB (ja ik weet het :') ) dat men eventueel Clasie in de winter terug wil halen. Dat zou een optie zijn.
BFF met GGMM
pi_166889570
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 12:33 schreef DonRaja het volgende:

[..]

ik heb de wedstrijd niet gezien. Ik zag op FB (ja ik weet het :') ) dat men eventueel Clasie in de winter terug wil halen. Dat zou een optie zijn.
Is alleen geen man met creativiteit, wel 1 die een pass durft te geven, maar of je daar nou makkelijker een tegenstander mee kapot speelt. Geen enkele middenvelder van ons draait een keer verrassend open waardoor hij direct een tegenstander kwijt is en een opening creëert. Ik mis dat zo bij Feyenoord, al jaren. Het is allemaal statisch en hoekig een aanval opzetten, daar waar het bij Ajax zo soepel loopt, alles en iedereen in beweging. Dat moet Feyenoord toch ook kunnen..
pi_166889634
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 12:37 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

Is alleen geen man met creativiteit, wel 1 die een pass durft te geven, maar of je daar nou makkelijker een tegenstander mee kapot speelt. Geen enkele middenvelder van ons draait een keer verrassend open waardoor hij direct een tegenstander kwijt is en een opening creëert. Ik mis dat zo bij Feyenoord, al jaren. Het is allemaal statisch en hoekig een aanval opzetten, daar waar het bij Ajax zo soepel loopt, alles en iedereen in beweging. Dat moet Feyenoord toch ook kunnen..
Toch moet ik zeggen dat ik snelle combinaties, 1x raken e.d. bij Feyenoord ook wel zie. Die automatismen komen wel weer terug als we weer een paar weken met hetzelfde middenveld kunnen spelen. Waar ik mij meer zorgen over maak is de kracht (of het gebrek daaraan) van de wisselspelers.
BFF met GGMM
pi_166889682
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 12:41 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Toch moet ik zeggen dat ik snelle combinaties, 1x raken e.d. bij Feyenoord ook wel zie. Die automatismen komen wel weer terug als we weer een paar weken met hetzelfde middenveld kunnen spelen. Waar ik mij meer zorgen over maak is de kracht (of het gebrek daaraan) van de wisselspelers.
Mwuah, ik zie dat niet terug eerlijk gezegd. En als het gebeurt, dan is dat naar achteren. Er worden zoveel ballen ingespeeld op de zijkant met het idee "ik ben er vanaf' om hem vervolgens weer teruggekaatst te krijgen. Vind het aanvallende van Feyenoord uiterst saai om naar te kijken en het is vaak met geluk dat als Karsdorp of Kongolo niet in de aanval worden betrokken er een keer een opening wordt gevonden.
pi_166889882
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 12:33 schreef DonRaja het volgende:

[..]

ik heb de wedstrijd niet gezien. Ik zag op FB (ja ik weet het :') ) dat men eventueel Clasie in de winter terug wil halen. Dat zou een optie zijn.
Geen beste bron. Maar met Clasie heb je wel een serieuze kans op het kampioenschap. Clasie/El Ahmadi/Vilhena. En dan afwisselend Kuyt en Toornstra op rechtsbuiten.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  Moderator vrijdag 25 november 2016 @ 13:12:52 #213
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_166890119
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2016 12:58 schreef H.FR het volgende:

[..]

Geen beste bron. Maar met Clasie heb je wel een serieuze kans op het kampioenschap. Clasie/El Ahmadi/Vilhena. En dan afwisselend Kuyt en Toornstra op rechtsbuiten.
Zet dat kampioenschap nou uit je hoofd. Dat gaat niet gebeuren.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_166890182
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 13:12 schreef Gert het volgende:

[..]

Zet dat kampioenschap nou uit je hoofd. Dat gaat niet gebeuren.
Wat een gelul is dit. Zo lang je bovenaan staan heb je een kans, en als je er dan vol voor gaat zie je vanzelf waar je eindigt.
  Forum Admin vrijdag 25 november 2016 @ 13:16:05 #215
35723 crew  GGMM
pi_166890184
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2016 12:58 schreef H.FR het volgende:

[..]

Geen beste bron. Maar met Clasie heb je wel een serieuze kans op het kampioenschap. Clasie/El Ahmadi/Vilhena. En dan afwisselend Kuyt en Toornstra op rechtsbuiten.
Hahaha
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_166890207
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2016 12:58 schreef H.FR het volgende:

[..]

Geen beste bron. Maar met Clasie heb je wel een serieuze kans op het kampioenschap. Clasie/El Ahmadi/Vilhena. En dan afwisselend Kuyt en Toornstra op rechtsbuiten.
De bron was Hugo Borst die in Betweters het opperde omdat we te afhankelijk zijn van El Ahmadi.

Clasie terug zou echt briljant zijn verder, maar geloof dat ie juist een basis plekje heeft gekregen de laatste 5 wedstrijden.
  Forum Admin vrijdag 25 november 2016 @ 13:17:09 #217
35723 crew  GGMM
pi_166890216
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 13:16 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Wat een gelul is dit. Zo lang je bovenaan staan heb je een kans, en als je er dan vol voor gaat zie je vanzelf waar je eindigt.
Doe niet zo dom. Feyenoord heeft toch veel te weinig kwaliteit.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_166890240
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2016 13:17 schreef GGMM het volgende:

[..]

Doe niet zo dom. Feyenoord heeft toch veel te weinig kwaliteit.
Oké.
  Forum Admin vrijdag 25 november 2016 @ 13:26:50 #219
35723 crew  GGMM
pi_166890436
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 13:17 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Oké.
Dank je.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Moderator vrijdag 25 november 2016 @ 13:33:37 #220
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_166890570
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 13:16 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Wat een gelul is dit. Zo lang je bovenaan staan heb je een kans, en als je er dan vol voor gaat zie je vanzelf waar je eindigt.
Prima joh. Dream on.
Wake up call: Feyenoord is nog voor de winterstop van de 1e plek af en eindigt als 3e.
Keurig volgens de begrotingen-ranglijst.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_166890646
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 13:33 schreef Gert het volgende:

[..]

Prima joh. Dream on.
Wake up call: Feyenoord is nog voor de winterstop van de 1e plek af en eindigt als 3e.
Keurig volgens de begrotingen-ranglijst.
Oh. Zit het zo. Nouja, oke.
  Moderator vrijdag 25 november 2016 @ 13:38:02 #222
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_166890654
quote:
13s.gif Op vrijdag 25 november 2016 13:37 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Oh. Zit het zo. Nouja, oke.
Ja. Sorry..
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  vrijdag 25 november 2016 @ 13:43:44 #223
364924 CommissarisMissionaris
Keizerlijk uitzonderlijk.
pi_166890736
Geen Karim, geen Eric, en meteen spelen wij weer droevig :{
pi_166890738
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 november 2016 11:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Waarom zouden ze die afkeuren? :?
Overtreding op Tapia door Rooney.
pi_166890946
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 november 2016 13:43 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Geen Karim, geen Eric, en meteen spelen wij weer droevig :{
Nou dat droevig viel ook wel mee, 1e helft was redelijk gelijk opgaand, de 2 - 0 was de doodsteek toen was het over. Fouten werden gewoon genadeloos afgestraft.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')