abonnement Unibet Coolblue
pi_166890683
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 11:17 schreef Wuwwa het volgende:
Een quote van Dio vertelt eigenlijk het hele verhaal: 'We willen het eerlijk spelen, ik wil van het goede in de mens uitgaan'. Kortom, met een groepje van 5 een sterke band opbouwen en dan de rest één voor één wegspelen. Als de minderheid hier iets probeert tegen te doen is dat 'niet eerlijk' en hij maakt het vervolgens persoonlijk. Mensen als Jessie en Anna zijn mentaal niet sterk en individueel genoeg om initiatief hierin te tonen (bijv. met Suzanne samenwerken zodat je zeker bent van de laatste 3). Zo kun je nooit een spel ten toon spreiden wat interessant is voor de kijker. Productie probeert het te compenseren door extra stemmen in te voeren, of door de keuze voor 1 van de drie voordelen in aflevering 1, maar dat heeft niet geholpen het verrassend te maken.
Als het spel niet interessant is, moet het meer van het survivallen komen. Maar het enige wat ze bijv. eten is bananen, meel/rijst. Ze hebben wat energie gestoken in het uit de boom tikken van kokosnoten, maar er wordt nauwelijks vis gevangen. Verder stond de fundering van het onderdak al klaar en toen het regende konden ze een hele hut met dak en al van een bootje strippen (Bizar overigens waarom dat daar zo staat).
Ik begrijp niet dat er zo weinig gedaan is met die vlotten / hutten. Had gedacht dat ze een prominente rol zouden gaan spelen op een of andere manier.

Verder kan ik je niet vinden in de kritiek. Ze hebben ook wel eens kant en klare hutten gehad, zijn wel eens weggehaald ivm de hevige storm, hebben wel eens leguanen gevangen en ga zo maar door.

Wat er simpelweg misgaat (in mijn ogen) is dat er mensen gestuurd worden die geen 50.000 euro nodig hebben en ze durven deze C garnituur niet bijna dood te laten gaan. Ze krijgen constant eten toegestopt.
Gewoon terug naar onbekende Nederlanders en Belgen waar 50.000 een hoop geld voor is. Weg met winnaarseiland en afvallerseiland en zorg dat het stemmen spannender wordt. Ze hebben ooit eens iets met balletjes gedaan, dat was een stuk spannender omdat je 2 stemmen uit MOEST brengen op 2 verschillende personen. Dan heb je ineens een heel stuk minder vriendjespolitiek.
pi_166891285
Om het spel te voeden zouden ze bijvoorbeeld een immuniteitsketting ingepakt kunnen verstoppen ergens op het eiland dat kan worden ingezet (tussen het stemmen en de uitslag in). Telkens als het wordt ingezet wordt ie de dag erna weer verstopt. Zo zorg je voor meer paranoia bij een meerderheid en je biedt elk individu de kans om het spel om te draaien.
Extra stemmen kan wel extra strategie opleveren, maar dat werkt vooral wanneer er twee gelijkwaardige groepen tegen elkaar strijden. Het is goed voor 1 verrassing door een kleine groep (Dave-exit), om vervolgens weer in een grotere stemachterstand te komen.
Ik vraag me ook af wat de mogelijke invoering van een jury (afvallers vanaf de samensmelting), die bij de laatste 2/3 overblijvers voor de uiteindelijke winnaar stemt, kan doen voor het spel. Het zorgt ervoor dat je als lid van een dominant verbond ook goed contact moet blijven houden met degene die je weg wilt hebben. Goed contact kan weer tot breuken leiden t.o.v. je vriendjes enz.

Sorry voor de lange posts, maar sinds ik Survivor kijk zie ik pas het verschil in spanning en wat daar nog aan schort bij ER (m.n. de laatste 4 jaar, alleen het pokertrio, de Geza-Jan oorlog en de Dave-exit aflevering waren afleveringen die je bijblijven). Om nog maar over de montage te zwijgen (Reclamevogel, slecht in beeld brengen van de balansproef op afvallerseiland enz.)
pi_166893612
Dat Survivor is wel tof, maar zijn daar ook ondertitels voor te vinden?
Hoor op mijn werk de hele dag door al Engels, wel fijn om thuis wat te ontspannen :Y
pi_166893682
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 10:33 schreef Rockefellow het volgende:

[..]

Het zijn mooie mensen om te zien maar dodelijk saai.

Ik vind de regie dit jaar ook erg slecht en de muziek om te huilen.
Ik vind het niet saai, zitten best wel leuke persoonlijkheden tussen.
En de muziek is een beetje makkelijk gekozen, erg veel komt uit Game of Thrones. Maar slecht vind ik het niet.
pi_166893939
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 16:20 schreef Coritchando het volgende:
Dat Survivor is wel tof, maar zijn daar ook ondertitels voor te vinden?
Hoor op mijn werk de hele dag door al Engels, wel fijn om thuis wat te ontspannen :Y
Op zich hoor je ook met ondertitels Engels, ;)
Maar niet dat ik weet...
pi_166894079
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 16:42 schreef Wuwwa het volgende:

[..]

Op zich hoor je ook met ondertitels Engels, ;)
Maar niet dat ik weet...
Ja, maar dan kan ik gewoon lui lezen :P
pi_166894961
Ik ben wel redelijk enthousiast dit jaar :) . Maar ja. ik vond vorig jaar zo'n zepert. Dat weervrouwtje die won :X slappe hap
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  Forum Admin / PR vrijdag 25 november 2016 @ 18:44:02 #258
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_166895479
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 17:58 schreef Prisha het volgende:
Ik ben wel redelijk enthousiast dit jaar :) . Maar ja. ik vond vorig jaar zo'n zepert. Dat weervrouwtje die won :X slappe hap
Die had na twee dagen al een beschimmeld gezicht en toen was ik er wel klaar mee :r
pi_166895543
Met haar bouwkundige opleiding en daardoor in de finale te komen en ook nog eens te winnen :r
SOONY
pi_166896640
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 17:58 schreef Prisha het volgende:
Ik ben wel redelijk enthousiast dit jaar :) . Maar ja. ik vond vorig jaar zo'n zepert. Dat weervrouwtje die won :X slappe hap
Omg dat heb ik geblokt blijkbaar heb zo'n hekel aan haar. Als ik haar ook bij het weer zie erger ik me weer :')
pi_166896690
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 11:17 schreef Wuwwa het volgende:
Een quote van Dio vertelt eigenlijk het hele verhaal: 'We willen het eerlijk spelen, ik wil van het goede in de mens uitgaan'. Kortom, met een groepje van 5 een sterke band opbouwen en dan de rest één voor één wegspelen. Als de minderheid hier iets probeert tegen te doen is dat 'niet eerlijk' en hij maakt het vervolgens persoonlijk. Mensen als Jessie en Anna zijn mentaal niet sterk en individueel genoeg om initiatief hierin te tonen (bijv. met Suzanne samenwerken zodat je zeker bent van de laatste 3). Zo kun je nooit een spel ten toon spreiden wat interessant is voor de kijker. Productie probeert het te compenseren door extra stemmen in te voeren, of door de keuze voor 1 van de drie voordelen in aflevering 1, maar dat heeft niet geholpen het verrassend te maken.
Als het spel niet interessant is, moet het meer van het survivallen komen. Maar het enige wat ze bijv. eten is bananen, meel/rijst. Ze hebben wat energie gestoken in het uit de boom tikken van kokosnoten, maar er wordt nauwelijks vis gevangen. Verder stond de fundering van het onderdak al klaar en toen het regende konden ze een hele hut met dak en al van een bootje strippen (Bizar overigens waarom dat daar zo staat).
En hierom heb ik ook een hekel aan dat walgelijke ventje Dio.
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 25 november 2016 @ 20:28:31 #262
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_166897657
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_166897813
quote:
99s.gif Op vrijdag 25 november 2016 20:28 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
klopt niks van, volledig geoutilleerd boerenbedrijf is meer haar ding :D

[ Bericht 0% gewijzigd door HaverMoutKoekje op 25-11-2016 21:44:48 ]
  vrijdag 25 november 2016 @ 21:39:12 #264
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_166899727
quote:
99s.gif Op vrijdag 25 november 2016 20:28 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
_O_ :D
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  zaterdag 26 november 2016 @ 12:47:33 #265
160961 Evi_90
Met de groeten van Johannes V.
pi_166908923
Ik hoop dat Bertie en JayJay allebei naar de halve finale gaan. :)
Het is patat.
  zaterdag 26 november 2016 @ 14:44:06 #266
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_166911102
Bertiegodin _O_

Verder een vrij saai seizoen, vond het vorig jaar veel leuker met O+ Rianne O+ Ik mis interessante, grappige en boeiende persoonlijkheden.
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
pi_166911137
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2016 14:44 schreef Revanches het volgende:
Bertiegodin _O_

Verder een vrij saai seizoen, vond het vorig jaar veel leuker met O+ Rianne O+ Ik mis interessante, grappige en boeiende persoonlijkheden.
Heb ik ook ja, heb eigenlijk ook het idee dat er heel weinig klik is tussen deelnemers. En je ziet niet heel veel persoonlijke ontwikkeling bij deelnemers. (Maar moet zeggen dat ik niet alles gezien heb.)
pi_166915731
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2016 14:44 schreef Revanches het volgende:
Bertiegodin _O_

Verder een vrij saai seizoen, vond het vorig jaar veel leuker met O+ Rianne O+ Ik mis interessante, grappige en boeiende persoonlijkheden.
Wel grappig dat je dat zo zegt....ik heb het precies andersom...vond het vorig jaar zo saai met als trieste dieptepunt die finale.
Vind het nu leuker.

Rianne was wel een leuke uitzondering overigens.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  zaterdag 26 november 2016 @ 23:15:19 #269
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_166922585
Wat voor beesten waren die 'wormen'? Een soort larven?
Scratch a liberal and you will find a fascist
  maandag 28 november 2016 @ 09:41:22 #270
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_166949820
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2016 23:15 schreef EdvandeBerg het volgende:
Wat voor beesten waren die 'wormen'? Een soort larven?
Kokos wormen.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_166982312
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2016 14:45 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Heb ik ook ja, heb eigenlijk ook het idee dat er heel weinig klik is tussen deelnemers. En je ziet niet heel veel persoonlijke ontwikkeling bij deelnemers. (Maar moet zeggen dat ik niet alles gezien heb.)
Bij Jayjay zie je die ontwikkeling wel een beetje.
pi_166986076
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 november 2016 17:19 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Bij Jayjay zie je die ontwikkeling wel een beetje.
Maar komt dat niet gewoon doordat hij alleen met Bertie op een eiland zit? Of is hij echt tot zelfinzichten gekomen?
  woensdag 30 november 2016 @ 11:22:11 #273
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_166996103
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 20:37 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Maar komt dat niet gewoon doordat hij alleen met Bertie op een eiland zit? Of is hij echt tot zelfinzichten gekomen?
Hij zat toch ook een tijdje met Barto en die andere knakker erbij? Denk voornamelijk dat JayJay zo irritant was omdat zn vriend ook op het eiland zat, en hij gewoon een bepaalde tactiek wilde toepassen door zich anders voor de doen dan hij is. Of misschien was dat wel zijn echte ik, dunno eig.
  woensdag 30 november 2016 @ 11:23:33 #274
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_166996129
quote:
2s.gif Op zaterdag 26 november 2016 12:47 schreef Evi_90 het volgende:
Ik hoop dat Bertie en JayJay allebei naar de halve finale gaan. :)
Vrees dat dit niet kan. Ik hoop toch dat JayJay het haalt, dat zou wel aardig baas zijn. Tuurlijk zou Bertie ook leuk zijn, maar denk dat JayJay het liever zou willen dan Bertie. Bertie vind het allemaal wel mooi geweest volgens mij.
  woensdag 30 november 2016 @ 11:36:46 #275
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_166996411
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 11:23 schreef GwaiLow het volgende:

[..]

Vrees dat dit niet kan. Ik hoop toch dat JayJay het haalt, dat zou wel aardig baas zijn. Tuurlijk zou Bertie ook leuk zijn, maar denk dat JayJay het liever zou willen dan Bertie. Bertie vind het allemaal wel mooi geweest volgens mij.
JayJay heeft tenminste nog proeven gedaan etc. Bertie wou bij de eerste verloren proef gelijk naar huis. Dan mag ze wel al drie weken op afvallerseiland zitten dan nog vind ik dat ze veel te makkelijk opgaf in weze.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')