abonnement Unibet Coolblue
  maandag 28 november 2016 @ 15:54:42 #76
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_166956490
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 14:20 schreef Onnoman het volgende:

[..]

ik bedoel die aflevering dat de president het doet met een varken..
dat verhaal is gewoon teringslecht bedacht
nee juist niet, heerlijk die anti climax.
Zelfde ook met Shut Up & Dance. Geweldig.

Waldo was jammer, goed concept maar slecht uitgewerkt en Be Right Back was gewoon echt een vrouwenaflevering.

Nu moet ik zeggen dat ik White Christmas en buiten de hierboven genoemde aflevering de rest nog moet kijken, dus ik zal vast nog wel een paar pareltjes gemist hebben.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_166956540
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 15:44 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

The Affair heb ik ook het hele seizoen gekeken, maar ga er niet verder mee. Vond het toch wel heel erg matig, en bleef alleen kijken in de hoop op een plottwist en omdat McNulty uit The Wire erin speelt. Maar verder had het een veel te hoog soap-gehalte, en is het natuurlijk weer een typische Showtime serie die er gewoon telkens een seizoen extra bij uitmelken als het goed loopt, ipv één duidelijk groot en doordacht verhaal van tevoren te hebben.
Oh, ff opgezocht en ik wist niet dat die gast ook in The Wire speelde. Vind hem in ieder geval in The Affair niet zo veel aan (ik vind Cole dan boeiender/leuker/aantrekkelijker).

Ik vind vooral het 'detective-gedeelte' nog wel leuk (en het 'affaire-gedeelte' vooralsnog niet zo), maar krijg beetje bij beetje de indruk dat dat op een sof zal uitlopen...
Tails tell tales
pi_166956541
Die twee documentaire series over kastelen zijn heel aardig.

De serie over UK: gaat over de 6 belangrijkste kastelen in Groot-Brittannië.
http://www.allflicks.nl/film/80095866/
De serie over Ierland: gaat meer over de geschiedenis van de kastelen in heel Ierland.
http://www.netflix-nederl(...)-irish-castles-2014/

Ook aardig is de docu: The Witness.
http://www.opnetflix.nl/the-witness/25173

Kitty Genoveze, dan 28 jaar oud, wordt midden in de nacht in 1964 in Kew Gardens NY vermoord. 'Er zijn 38 getuigen, maar niemand belt de politie': luidt het bericht daarna in de pers. Kort hierna wordt het 9-1-1 alarmnummer ingevoerd in de VS. Kitty Genoveze wordt symbool in de Amerikaanse cultuur voor hoe onverschillig en afgestompt de bevolking is geworden.
Haar broer Bill is 16 op dat moment, en zijn reactie op de onverschilligheid in de Amerikaanse cultuur zal voor hem bij belangrijke keuzes in zijn leven een doorslaggevende rol spelen. Zo gaat-ie naar Vietnam, om niet onverschillig te willen zijn, daar verliest hij beide benen.
Vanaf 2004 gaat hij op zoek naar het verhaal achter de gebeurtenissen van de moord op zijn zus. Was het echt wel zo dat er 38 onverschillige getuigen waren? Een integer gebrachte persoonlijke zoektocht waarbij zowel intermenselijke als maatschappelijke motieven centraal staan.

[ Bericht 10% gewijzigd door Ryan3 op 28-11-2016 18:28:27 ]
I´m back.
pi_166956959
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 14:20 schreef Onnoman het volgende:

[..]

dat verhaal is gewoon teringslecht bedacht
Woah! Ik vind Black Mirror sowieso een erg toffe serie en ik vind juist het plot van de eerste aflevering van het eerste seizoen echt fenomenaal goed O+ _O_
Let me see you stripped down to the bone
  maandag 28 november 2016 @ 16:30:05 #80
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_166957031
Begonnen aan Paranoid (TV Mini-Series 2016) - IMDb
Eerste 3 afleveringen vallen mij 100% mee. Plot is wel leuk gevonden en de verschillende karakters met allemaal een refalrandje worden overtuigend neergezet.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 28 november 2016 @ 16:37:19 #81
163650 Greys
pi_166957169
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 14:49 schreef freaky40 het volgende:
Begonnen aan de nieuwe Gilmore Girls serie, ik kende het niet en heb geen enkele aflevering gezien van vorige seizoenen toen het op mainstream TV was. Maar het is makkelijk genoeg om er in te komen, alleen de karakters zijn nieuw voor mij dus dat is even wennen. Maar dat is best te doen. Eerste indruk, erg droog en hilarisch zeer snelle dialogen en geen lachband er onder. Dat is toch ook wel een must. Erg geslaagd wat mij betreft.
Dat je dan niet eerst de gewone seizoenen kijkt die ook op Netflix staan :o

Deze nieuwe zijn maar 4 afleveringen 'hoe is het nu met' zeg maar. Zonde als je de rest niet gezien hebt, dan mis je echt alles.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 28 november 2016 @ 16:47:13 #82
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_166957361
Gillmore Girls vind ik echt vreselijk saai. Greysje, Frequentie vond ik maar mwah, hejje nog tips?
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_166957395
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 15:51 schreef Forbry het volgende:

[..]

Ik vond Fifteen Million Merits (S01E02), White Christmas (S2E04), Nosedive (S03E01) en Hated in the Nation (S03E06) het beste. The National Anthem (S01E01) en The Waldo Moment (S02E03) het minst.

Maar dat heb ik nog maar duizend keer in dit topic vermeld geloof ik :@
Ja die jij opnoemt zijn ook wel goed, al vond ik die Fifteen Million Merits maar vaag. Begreep niet helemaal hoe ze in die wereld kwamen en waar het allemaal op sloeg.

Nosedive was wel een goede met de social media in het heden.
Oh.
pi_166957408
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2016 16:25 schreef minilot het volgende:

[..]

Woah! Ik vind Black Mirror sowieso een erg toffe serie en ik vind juist het plot van de eerste aflevering van het eerste seizoen echt fenomenaal goed O+ _O_
Hoewel die aflevering wat mij betreft tot de minsten behoort, maakte die alsnog wel indruk. Sowieso een erg hoog "WTF?-gehalte" en ik kreeg een steen in mijn maag bij het hele gebeuren, dus qua uitvoering zat het ook best goed vond ik. Eigenlijk vond ik geen enkele aflevering echt slecht, ook 'Waldo' vond ik nog best aardig :Y

Maar al met al vond ik de 4 in post #74 genoemden wel (en ook wel met kop en schouders) boven de rest uitsteken.
Tails tell tales
pi_166957411
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 15:57 schreef Forbry het volgende:

[..]

Oh, ff opgezocht en ik wist niet dat die gast ook in The Wire speelde. Vind hem in ieder geval in The Affair niet zo veel aan (ik vind Cole dan boeiender/leuker/aantrekkelijker).

Ik vind vooral het 'detective-gedeelte' nog wel leuk (en het 'affaire-gedeelte' vooralsnog niet zo), maar krijg beetje bij beetje de indruk dat dat op een sof zal uitlopen...
Nee het is verder allemaal wat cliché dus daarom stond het me erg tegen.
Oh.
pi_166957426
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 16:50 schreef Forbry het volgende:

[..]

Hoewel die aflevering wat mij betreft tot de minsten behoort, maakte die alsnog wel indruk. Sowieso een erg hoog "WTF?-gehalte" en ik kreeg een steen in mijn maag bij het hele gebeuren, dus qua uitvoering zat het ook best goed vond ik. Eigenlijk vond ik geen enkele aflevering echt slecht, ook 'Waldo' vond ik nog best aardig :Y

Maar al met al vond ik de 4 in post #74 genoemden wel (met kop en schouders) boven de rest uitsteken.
White Bear hoort ook wel in dat rijtje :P Die aflevering was echt ziek.
Oh.
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 28 november 2016 @ 17:18:05 #87
335263 freaky40
pi_166957880
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2016 16:37 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat je dan niet eerst de gewone seizoenen kijkt die ook op Netflix staan :o

Deze nieuwe zijn maar 4 afleveringen 'hoe is het nu met' zeg maar. Zonde als je de rest niet gezien hebt, dan mis je echt alles.
Dat laat ik even lekker aan mij voorbij gaan. Nog zoveel te zien op Netflix.
Allemaal cabaretteketet!
pi_166957956
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 16:50 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ja die jij opnoemt zijn ook wel goed, al vond ik die Fifteen Million Merits maar vaag. Begreep niet helemaal hoe ze in die wereld kwamen en waar het allemaal op sloeg.

Nosedive was wel een goede met de social media in het heden.
Nou ja, uitleg gaven ze er niet echt aan, maar desondanks vond ik de wereld in FMM best wel geloofwaardig aandoen. :)

Vooral de boodschap die ze wilden uitdragen vond ik wel heel duidelijk en die boodschap speelde ook heel erg op mijn gevoel in. Vond dat echt een hele nare aflevering en juist om die reden vond ik 'm ook zo goed. En ik vond zowel dat meisje (in Downton Abbey ook al zo'n schatje O+ ) als die jongen hartstikke sympathiek, wat het natuurlijk alleen nog maar veel naarder maakte allemaal. :')

quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 16:51 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

White Bear hoort ook wel in dat rijtje :P Die aflevering was echt ziek.
Wel de volgende op mijn lijstje met 'best of' denk ik, maar vond die persoonlijk toch nog iets minder dan die andere 4. Mijn vader was helemaal wild van die aflevering, belde echt speciaal op om dat te melden :D O+

Qua plót vond ik 'Shut Up and Dance' ook erg briljant, maar die vond ik buiten het plot om ietwat saaiig (in vergelijking) en qua ídee vond 'The Entire History of You' ook erg briljant, maar die vond ik qua uitvoering dan weer iets minder.
Tails tell tales
pi_166958050
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 17:22 schreef Forbry het volgende:

[..]

Nou ja, uitleg gaven ze er niet echt aan, maar desondanks vond ik de wereld in FMM best wel geloofwaardig aandoen. :)

Vooral de boodschap die ze wilden uitdragen vond ik wel heel duidelijk en die boodschap speelde ook heel erg op mijn gevoel in. Vond dat echt een hele nare aflevering en juist om die reden vond ik 'm ook zo goed. En ik vond zowel dat meisje (in Downton Abbey ook al zo'n schatje O+ ) als die jongen hartstikke sympathiek, wat het natuurlijk alleen nog maar veel naarder maakte allemaal. :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Wel de volgende op mijn lijstje met 'best of' denk ik, maar vond die persoonlijk toch nog iets minder dan die andere 4. Mijn vader was helemaal wild van die aflevering, belde echt speciaal op om dat te melden :D O+

Qua plót vond ik 'Shut Up and Dance' ook erg briljant, maar die vond ik buiten het plot om ietwat saaiig (in vergelijking) en qua ídee vond 'The Entire History of You' ook erg briljant, maar die vond ik qua uitvoering dan weer iets minder.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 28 november 2016 @ 17:42:09 #90
163650 Greys
pi_166958291
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 16:47 schreef oh-oh het volgende:
Gillmore Girls vind ik echt vreselijk saai. Greysje, Frequentie vond ik maar mwah, hejje nog tips?
Ik vind The 4400 momenteel erg fijn! Niet verwacht van te voren. En The Affair.

En heb jij nashville al gezien? Wel even door de eerste 2 afl heen bijten. Daarna erg de moeite. Behalve als je een tyfushekel hebt aan kuntriemuziek, dan moet je het jezelf niet aandoen uiteraard aangezien het over die muziekbusiness gaat.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 28 november 2016 @ 17:43:38 #91
163650 Greys
pi_166958318
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 17:18 schreef freaky40 het volgende:

[..]

Dat laat ik even lekker aan mij voorbij gaan. Nog zoveel te zien op Netflix.
Ja maar ik bedoel dat je dan zo weinig aan die vier speciale nieuwe afleveringen hebt ;) Dan weet je helemaal niet wie wie is en wie wat waarom deed. Maar als je het alsnog leuk vindt is dat alleen maar tof natuurlijk :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 28 november 2016 @ 17:44:43 #92
335263 freaky40
pi_166958354
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2016 17:43 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja maar ik bedoel dat je dan zo weinig aan die vier speciale nieuwe afleveringen hebt ;) Dan weet je helemaal niet wie wie is en wie wat waarom deed. Maar als je het alsnog leuk vindt is dat alleen maar tof natuurlijk :P
Maakt me niet zoveel uit, kom je zo ook wel achter.
Allemaal cabaretteketet!
pi_166958806
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 15:15 schreef Forbry het volgende:
Eerst The Crown maar eens proberen, daarna The Affair waarschijnlijk nog éénmaal een kans geven en 'next in line' dan 'The Expanse' of 'The Last Kingdom' denk ik (tenzij NF in de tussentijd met nog interessantere dingen op de proppen komt natuurlijk).
Ik was fijn The Crown aan het kijken en ineens had ik de laatste aflevering gezien! Hmpf :( Dus nu kijk ik uit naar seizoen 2. Zal wel volgend jaar najaar worden.

Ben ook bijna klaar met 3%, interessant concept.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_166958867
3% is wel leuk. Heb wel even de audio op Portugees gezet, want die Engelse dub is echt enorm slecht.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_166958929
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 18:05 schreef Monolith het volgende:
3% is wel leuk. Heb wel even de audio op Portugees gezet, want die Engelse dub is echt enorm slecht.
Ik kijk ook gewoon in het Portugees :Y Was wel benieuwd naar de Engelse versie, maar daar zal ik me niet meer aan wagen :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_166959231
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_166959437
The coolest tech. The weirdest weapons. The craziest escapes. Three science-loving sleuths put them under the microscope.

Kari Byron, Tory Belleci and Grant Imahara rank history's greatest inventions, heists and more in this series from the producers of "MythBusters."


When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_166960845
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 14:20 schreef Onnoman het volgende:

[..]

ik bedoel die aflevering dat de president het doet met een varken..
dat verhaal is gewoon teringslecht bedacht
dat was een prachtverhaal,
doet alles om het land te redden en wordt dan verguisd door het hele land.
pi_166960927
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 15:15 schreef Forbry het volgende:
Eerst The Crown maar eens proberen, daarna The Affair waarschijnlijk nog éénmaal een kans geven en 'next in line' dan 'The Expanse' of 'The Last Kingdom' denk ik (tenzij NF in de tussentijd met nog interessantere dingen op de proppen komt natuurlijk).
ik zou dan the last kingdom direct achter the crown zetten.
fijne serie is dat.
  maandag 28 november 2016 @ 19:53:45 #100
242879 Onnoman
The On And Only
pi_166961534
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 19:26 schreef Soohr het volgende:

[..]

dat was een prachtverhaal,
doet alles om het land te redden en wordt dan verguisd door het hele land.
maar dat is gewoon lulkoek
geen enkele president zou dat doen
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')