abonnement Unibet Coolblue
pi_166838790

Welkom bij Het Hardlooptopic! Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat.. Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen!

>>>Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen. Stuur EERST even een PM/DM naar mosselmossel en meld je DAARNA aan op Endomondo

>>> Ben je fervent Strava gebruiker? Join de Fok! Hardlopers club

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 2016 Challenge
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: PRs bijhouden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Divers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Blogs van enkele vaste posters
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 4% gewijzigd door wyccie op 26-11-2016 23:10:35 ]
pi_166840498
Vandaag voor het eerst interval training gedaan : 3x een set van 4x200m met 100m tussendoor rustig dribbelen. De intervals van 200m in 1:12, dat was relatief relaxed.
Het ging wel prima. Trainer gaf aan dat ik mogelijk volgende week een groepje hoger kon, dus niet meer in het langzaamste groepje.
Ik zie het wel, belangrijkste is dat het soepel ging.
pi_166844015
wyccie,

ik heb een paar aanvullingen voor de OP:

Mijn inmiddels tradionele HM vlak voor de Kerst (derde jaar op rij)
1
2
 [b] 18 december 2016 - [url=http://www.stepone.to/winter+step+one+loop/winter+step+one+loop+2016.html]Winter Step One Loop (Borne)[/url][/b]
[*] McTwente - HM


1
2
 [b] 18 maart 2017 - [url=http://www.vuurtorentrail.nl/]Vuurtorentrail (Hollum)[/url][/b]
[*] McTwente - 18 km

Er is verder nog een wensenlijstje van evenementen waar ik nog niet voor ingeschreven ben:
- Midwintermarathon (Asselronde; 25 km)
- Marathon Rotterdam (M)
- Roparun

De laatste is nog erg onzeker, de rest van mijn programma zal daar ook deels van afhangen.
pi_166844422
Ik dacht dat je twijfelde of je überhaupt een marathon aan wilde/aan kon en dan ook maar meteen een roparun erbij waar je zo'n 60-70km rent? :P
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_166844639
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 10:43 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik dacht dat je twijfelde of je überhaupt een marathon aan wilde/aan kon en dan ook maar meteen een roparun erbij waar je zo'n 60-70km rent? :P
Aangezien ik afgelopen april mijn eerste marathon heb gelopen, weet ik inmiddels dat ik dat aankan. Het ging de laatste kilometers niet van harte, maar uitlopen is uitlopen. 8-)
Als de Roparun doorgaat (lees: als we ons team compleet krijgen), zal 2017 helemaal hierop worden afgestemd. Dus alles wat niet in de voorbereiding past, zal even moeten wachten.

En ik twijfel zeker of ik die 60-70 km aan kan, maar ik denk dat met een goede voorbereiding dit moet kunnen. Maar het zal allesbehalve makkelijk worden, mede door de combinatie met een paar dagen heel weinig slapen...
pi_166844649
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 10:56 schreef McTwente het volgende:

[..]

Aangezien ik afgelopen april mijn eerste marathon heb gelopen, weet ik inmiddels dat ik dat aankan. Het ging de laatste kilometers niet van harte, maar uitlopen is uitlopen. 8-)
Als de Roparun doorgaat (lees: als we ons team compleet krijgen), zal 2017 helemaal hierop worden afgestemd. Dus alles wat niet in de voorbereiding past, zal even moeten wachten.

En ik twijfel zeker of ik die 60-70 km aan kan, maar ik denk dat met een goede voorbereiding dit moet kunnen. Maar het zal allesbehalve makkelijk worden, mede door de combinatie met een paar dagen heel weinig slapen...
Oh wacht even, ik haalde je door de war met Steffelonio geloof ik!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_166845042
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 10:57 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Oh wacht even, ik haalde je door de war met Steffelonio geloof ik!
Dit ben ik ;) :

Zwart met groene accenten


Wederom zwart met groene accenten


En nee, ik heb niet zo lang gelopen dat het inmiddels alweer licht was. :P
pi_166845103
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 00:40 schreef BlueT het volgende:
Vandaag voor het eerst interval training gedaan : 3x een set van 4x200m met 100m tussendoor rustig dribbelen. De intervals van 200m in 1:12, dat was relatief relaxed.
Het ging wel prima. Trainer gaf aan dat ik mogelijk volgende week een groepje hoger kon, dus niet meer in het langzaamste groepje.
Ik zie het wel, belangrijkste is dat het soepel ging.
progressie ^O^
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_166845117
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 11:20 schreef McTwente het volgende:

[..]

Dit ben ik ;) :

Zwart met groene accenten
[ afbeelding ]

Wederom zwart met groene accenten
[ afbeelding ]

En nee, ik heb niet zo lang gelopen dat het inmiddels alweer licht was. :P
Haha ja de puntjes zijn weer verbonden in mijn hoofd ;)

Jammer dat de foto's niet helemaal scherp zijn, ziet er wel soepel en snel uit!
Heb je een fles aan je arm voor de 15k?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_166845253
En ook ik wil in de OP.

1
2
 [b]29 januari 2017 - [url=http://www.puinduinrun.nl]Puinduinrun (Den Haag)[/url][/b]
[*] pijll - 9 km
pi_166845314
Ik heb nog overlegd met mijn trainer of ik me zou inschrijven voor de Puinduinrun maar hij zei; ik zou het niet doen in je marathonvoorbereiding, kans dat je iets blesseert is groot, dus je kan dan beter een goede training draaien. Ik ga wel Egmond (halve), Schoorl (10km) en CPC (halve) doen.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_166845380
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 11:31 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb nog overlegd met mijn trainer of ik me zou inschrijven voor de Puinduinrun maar hij zei; ik zou het niet doen in je marathonvoorbereiding, kans dat je iets blesseert is groot, dus je kan dan beter een goede training draaien. Ik ga wel Egmond (halve), Schoorl (10km) en CPC (halve) doen.
Erg jammer, zo'n trainer. Dan doe je toch gewoon maar 1 rondje? Kans is dan groot dat je 'm ook nog wint ook :)
pi_166845418
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 11:24 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Haha ja de puntjes zijn weer verbonden in mijn hoofd ;)

Jammer dat de foto's niet helemaal scherp zijn, ziet er wel soepel en snel uit!
Heb je een fles aan je arm voor de 15k?
Zaterdag liep ik wel soepel, maar niet snel. Maar dat was wel bewust, omdat ik zondag ook liep. Dus dat was lekker ontspannen lopen.
Zondag ging het wel iets sneller, maar nog niet op het tempo dat ik graag had willen lopen. Toen had ik inderdaad mijn eigen drinken mee. Ik vind het altijd vervelend om afhankelijk te zijn van de drankposten, als het daar druk ik sla ik ze liever over. Daarnaast drink ik vrij veel onderweg, dus ik wil ook graag tussendoor kunnen drinken als ik daar behoefte aan heb.
pi_166845563
quote:
1s.gif Op woensdag 23 november 2016 11:34 schreef pijll het volgende:

[..]

Erg jammer, zo'n trainer. Dan doe je toch gewoon maar 1 rondje? Kans is dan groot dat je 'm ook nog wint ook :)
De logica van maar 1 rondje doen snap ik niet echt, dat past juist nog minder in een marathonvoorbereiding ;) Ach ik ga binnenkort voor mezelf wel een keer een leuke traptraining doen.
Ik ga zondag wel de duinstrandloop doen dus mijn eerste lokale haagloopje is een feit ;)
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_166846253
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 11:31 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb nog overlegd met mijn trainer of ik me zou inschrijven voor de Puinduinrun maar hij zei; ik zou het niet doen in je marathonvoorbereiding, kans dat je iets blesseert is groot, dus je kan dan beter een goede training draaien. Ik ga wel Egmond (halve), Schoorl (10km) en CPC (halve) doen.
Voor mij precies de reden waarom ik 'm ook niet ga doen in 2017. Misschien in 2018.
  woensdag 23 november 2016 @ 12:19:47 #17
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_166846263
Angst regeert
F means you're fucked
pi_166846347
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 12:19 schreef YUR het volgende:
Angst regeert
Ja ;(
pi_166846574
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 11:43 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

De logica van maar 1 rondje doen snap ik niet echt, dat past juist nog minder in een marathonvoorbereiding ;) Ach ik ga binnenkort voor mezelf wel een keer een leuke traptraining doen.
Ik ga zondag wel de duinstrandloop doen dus mijn eerste lokale haagloopje is een feit ;)
Als je mij nou haast bij de puinduin, kan je ook nooit geblesseerd raken. Hooguit aan je motivatiespier.

Ook zojuist ingeschreven voor de duinstrandloop, wordt de 4de keer en hopelijk voor de 4de keer een PR. ( 2013 51:59 - 2014 46:47 - 2015 42:11 - 2016 < 41:00 ?)
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_166847082
Wat is de WLEWEW leeg :o
  woensdag 23 november 2016 @ 13:07:07 #21
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_166847218
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 12:58 schreef GotC het volgende:
Wat is de WLEWEW leeg :o
Nou...laat jezelf toevoegen :D
F means you're fucked
pi_166847243
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 11:43 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

De logica van maar 1 rondje doen snap ik niet echt, dat past juist nog minder in een marathonvoorbereiding ;) Ach ik ga binnenkort voor mezelf wel een keer een leuke traptraining doen.
Ik ga zondag wel de duinstrandloop doen dus mijn eerste lokale haagloopje is een feit ;)
Niet ieder loopje hoeft in de marathontraining te passen. Soms mag je gewoon iets doen voor de leuk.
pi_166847283
quote:
1s.gif Op woensdag 23 november 2016 13:08 schreef pijll het volgende:

[..]

Niet ieder loopje hoeft in de marathontraining te passen. Soms mag je gewoon iets doen voor de leuk.
Ja, weet je wat ik leuk vind? Naar Boston gaan en daar een goede marathon lopen! En gezien mijn blessuregevoeligheid van het afgelopen jaar wil ik niet teveel risico lopen om uiteindelijk helemaal niet te kunnen lopen. Dus daar laat ik een trappenloopje graag voor schieten hoor. Ik zal hem vast wel eens een keer lopen.
Dus laat me gewoon ;) Het is allang duidelijk dat ik andere dingen leuk vind dan velen hier.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  woensdag 23 november 2016 @ 13:20:38 #24
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_166847440
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 12:58 schreef GotC het volgende:
Wat is de WLEWEW leeg :o
Ik had hem kunnen spekken, alleen heb ik me juist weer afgemeld voor het crosscircuit omdat dat totaal niet uitkomt met m'n voorbereiding voor de sallandtrail..
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  woensdag 23 november 2016 @ 13:21:34 #25
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_166847457
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 13:10 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ja, weet je wat ik leuk vind? Naar Boston gaan en daar een goede marathon lopen! En gezien mijn blessuregevoeligheid van het afgelopen jaar wil ik niet teveel risico lopen om uiteindelijk helemaal niet te kunnen lopen. Dus daar laat ik een trappenloopje graag voor schieten hoor. Ik zal hem vast wel eens een keer lopen.
Dus laat me gewoon ;) Het is allang duidelijk dat ik andere dingen leuk vind dan velen hier.
Groot gelijk! Zou zelf ook zo min mogelijk risico willen lopen dan.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')