abonnement Unibet Coolblue
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 17 november 2016 @ 22:02:46 #1
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_166724360


Expeditie Robinson is een televisieprogramma waarin deelnemers moeten overleven op een onbewoond eiland en tegen elkaar strijden voor de overwinning en de titel 'Robinson'.
De show is bedacht door een Brit en voor het eerst op tv gebracht in Zweden. De Nederlandstalige versie is vanaf het begin een coproductie geweest tussen een Nederlandse en een Vlaamse productiemaatschappij met deelnemers uit Nederland en Vlaanderen. Inmiddels zijn we met enkel Nederlanders verdergegaan. De serie ontleent zijn naam aan het 18de-eeuwse verhaal over de zeeman Robinson Crusoe die na een schipbreuk op een onbewoond eiland terecht komt, en daar probeert te overleven.

Dit wordt het 17e seizoen van Expeditie Robinson. Dit seizoen wordt het programma wederom gepresenteerd door Nicolette Kluijver en Dennis Weening.
Expeditie Robinson is vanaf 8 september elke donderdag om 20:30 uur te zien op RTL 5.

De kandidaten:

• Anna Nooshin (29, Modeblogster)
• Bartho Braat (66, Acteur)
• Bertie Steur (42, Boer)
• Chloé Leenheer (26, Actrice)
• Dave Roelvink (21, Model)
• Dio (28, rapper)
• Elle van Rijn (49, Actrice)
• Gaby Blaaser (30, Acrice)
• Jalou Langeree (28, Kitesurfer)
• Jayjay Boske (30, Presentator)
• Jesse Jazz Vuijk(21, Miss Nederland)
• Koos van Plateringen (42, presentator)
• Kraantje Pappie (30, hiphopartiest)
• Lex Uiting (29, Presentator)
• Suzanne Klemann (53, Zangeres)
• Thomas Dekker (32, Wielrenner)













SPOILER: zw versies
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
----------------------------------------------------

De échte Robinson van ER 2016:



Aantal stemmen over (post-samensmelting):
Anna - 4 stemmen
Dio - 3 stemmen
Thomas - 3 stemmen
Jessie - 3 stemmen
Suzanne - 3 stemmen
Koos - 3 stemmen (mogelijk 2)

[ Bericht 0% gewijzigd door Nizno op 17-11-2016 22:15:56 ]
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_166724382
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2016 22:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Nee, maar wat ik zag liggen op de borden. Dat zou ik echt niet gaan eten.
ha you ain't seen nothing yet >:)

maar ik denk dat je versteld van jezelf zou staan in sommige situaties...ik heb het mensen zien doen die erbij zworen nooit maar dan ook nooit zoiets te eten
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_166724397
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2016 22:03 schreef Prisha het volgende:

[..]

ha you ain't seen nothing yet >:)

maar ik denk dat je versteld van jezelf zou staan in sommige situaties...ik heb het mensen zien doen die erbij zworen nooit maar dan ook nooit zoiets te eten
Ja, wellicht.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_166724477
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2016 22:03 schreef Prisha het volgende:

[..]

ha you ain't seen nothing yet >:)

maar ik denk dat je versteld van jezelf zou staan in sommige situaties...ik heb het mensen zien doen die erbij zworen nooit maar dan ook nooit zoiets te eten
Zoals een hamburger?
pi_166724508
quote:
1s.gif Op donderdag 17 november 2016 22:07 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

Zoals een hamburger?
wat was dat geweldig...over mind fuck gesproken _O_
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_166724580
In de OP staat nog steeds dat Koos 3 stemmen heeft, in de aflevering stond dat hij er 2 had, wat ik vorige week ook nog zei :P
pi_166724632
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2016 22:10 schreef BillDauterive het volgende:
In de OP staat nog steeds dat Koos 3 stemmen heeft, in de aflevering stond dat hij er 2 had, wat ik vorige week ook nog zei :P
^O^ klopt
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_166724670
Damn ik zit hier nog een beetje beteuterd te zitten. De afgelopen afleveringen waren best leuk op het eind, en nu dit.

Damn -O-
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  † In Memoriam † donderdag 17 november 2016 @ 22:14:35 #9
368283 ato
pi_166724751
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2016 22:12 schreef Prisha het volgende:
Damn ik zit hier nog een beetje beteuterd te zitten. De afgelopen afleveringen waren best leuk op het eind, en nu dit.

Damn -O-
Volgende week wordt het weer leuk
Life can be a bitch, so like it..
pi_166724807
quote:
1s.gif Op donderdag 17 november 2016 22:14 schreef ato het volgende:

[..]

Volgende week wordt het weer leuk
ja dat is waar. De eetproef alleen al. Het gaat weer :)
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_166724892
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2016 22:12 schreef Prisha het volgende:
Damn ik zit hier nog een beetje beteuterd te zitten. De afgelopen afleveringen waren best leuk op het eind, en nu dit.

Damn -O-
Was inderdaad een beetje een matige aflevering.
  † In Memoriam † donderdag 17 november 2016 @ 22:19:17 #12
368283 ato
pi_166724903
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2016 22:16 schreef Prisha het volgende:

[..]

ja dat is waar. De eetproef alleen al. Het gaat weer :)
Goed zo 😉
Life can be a bitch, so like it..
  donderdag 17 november 2016 @ 22:24:48 #13
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_166725063
Volgende week ben ik trouwens iets later.

Net zo laat als vandaag eigenlijk. :@
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_166728078
Wat gebeurt er als Koos volgende week immuniteit wint?
Sue Me
pi_166728932
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 00:21 schreef Staaf het volgende:
Wat gebeurt er als Koos volgende week immuniteit wint?
Niks, stemmen die vandaag zijn ingezet tellen dan wel mee.
  vrijdag 18 november 2016 @ 09:16:44 #16
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_166729845
quote:
1s.gif Op donderdag 17 november 2016 22:18 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

Was inderdaad een beetje een matige aflevering.
Komt omdat Dave niet in beeld was.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 18 november 2016 @ 09:54:59 #17
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_166730310
En mag Koos nu ook gewoon mee stemmen volgende week?
Ja he ? rare dingen verzinnen ze dit jaar.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_166730440
_O-
  vrijdag 18 november 2016 @ 10:07:44 #19
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_166730530
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 06:48 schreef Max23 het volgende:

[..]

Niks, stemmen die vandaag zijn ingezet tellen dan wel mee.
Maar hoe weten ze dat er nu niet al reeds op Dio gestemd is. Aangezien de pot dicht blijft. Je kan er op gokken dat Dio de volgende proef niet wint.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  vrijdag 18 november 2016 @ 10:25:42 #20
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_166730790
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 10:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Maar hoe weten ze dat er nu niet al reeds op Dio gestemd is. Aangezien de pot dicht blijft. Je kan er op gokken dat Dio de volgende proef niet wint.
Ik neem aan dat Dennis achteraf wel even gecheckt heeft of niemand stiekem op Dio heeft gestemd. Dan krijgt diegene een bitchslap van het productieteam.
pi_166731527
Stomme uitzending zo. Volgende week weer een bazenuitzending waarschijnlijk en dan kan ik het niet zien :{
Vincent zag het koren,
Einstein het getal,
Zeppelin de zeppelin,
en Johan zag de bal.
pi_166732722
Kijk het net terug, wat een zeik aflevering en wat een belachelijk iets dat met de stemmen van 2 eilandraden bij elkaar op te stellen. Welke achterlijke stagiaire heeft dat verzonnen?
pi_166733171
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 09:16 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Komt omdat Dave niet in beeld was.
Voor een deel wel, Dave was best een leuke deelnemer.
pi_166733458
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 12:16 schreef Jaytje07 het volgende:
Kijk het net terug, wat een zeik aflevering en wat een belachelijk iets dat met de stemmen van 2 eilandraden bij elkaar op te stellen. Welke achterlijke stagiaire heeft dat verzonnen?
Denk dat dit uit de hoge hoed komt die ontstaan is toen gabi eruit is gestapt, ze moeten een eliminatie rekken naar 2 afleveringen.

Wist niet dat dio veganist was (ben ik ook) ik vergeef hem die worst omdat die anders waarschijnlijk toch weggepleurt zou worden, al had ik voor mn deelname contractueel laten vastleggen dat ze bij zo'n proef een portie minder bestellen en ik die proef verlies, al had ik bij deze proef dan nog die ladder kunnen bouwen om de zwarte stem te ontlopen (of ze hadden een seitanworst ofzo op moeten hangen). Maar als ie gaat vissen (als ie dat al gedaan heeft) dan mag ie zichzelf geen veganist noemen, maar een gelegenheidsvegetarier oid. en die volgende proef zijn levende beesten volgens mij.. gewoon vrijlaten die beesten.
Expeditie robinson is geen legitieme survival situatie, maar een veredeld spelletje, als veganist zijnde gewoon verhongeren (als je niet genoeg plantvoedsel kunt fixen) of desnoods naar huis als je het niet op kan brengen een maandje op rantsoen te leven (dan had je uberhaupt al niet mee moeten doen).
Zullen de meeste hier wel geen begrip voor op kunnen brengen aangezien ik ervan uitga dat de meeste gewoon alledaagse vleeseters zijn.
pi_166733676
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 12:57 schreef Skunk-m het volgende:

[..]

Denk dat dit uit de hoge hoed komt die ontstaan is toen gabi eruit is gestapt, ze moeten een eliminatie rekken naar 2 afleveringen.

Wist niet dat dio veganist was (ben ik ook) ik vergeef hem die worst omdat die anders waarschijnlijk toch weggepleurt zou worden, al had ik voor mn deelname contractueel laten vastleggen dat ze bij zo'n proef een portie minder bestellen en ik die proef verlies, al had ik bij deze proef dan nog die ladder kunnen bouwen om de zwarte stem te ontlopen (of ze hadden een seitanworst ofzo op moeten hangen). Maar als ie gaat vissen (als ie dat al gedaan heeft) dan mag ie zichzelf geen veganist noemen, maar een gelegenheidsvegetarier oid. en die volgende proef zijn levende beesten volgens mij.. gewoon vrijlaten die beesten.
Expeditie robinson is geen legitieme survival situatie, maar een veredeld spelletje, als veganist zijnde gewoon verhongeren (als je niet genoeg plantvoedsel kunt fixen) of desnoods naar huis als je het niet op kan brengen een maandje op rantsoen te leven (dan had je uberhaupt al niet mee moeten doen).
Zullen de meeste hier wel geen begrip voor op kunnen brengen aangezien ik ervan uitga dat de meeste gewoon alledaagse vleeseters zijn.
Wat een onzin. :') Omdat iemand een bepaald vrij in te vullen begrip niet 100% consequent invult degradeer je hem gelijk helemaal? sjonge jonge. Alsof jij de regels bepaald, narcist. Neem aan dat hij er thuis zijn hele levensstijl helemaal op aangepast heeft, vind ik toch niet niks.

Sws achterlijk imo om zoveel waarde te hechten aan overdreven consequent zijn in dat soort dingen. Niet iedereen heeft dezelfde motieven als jij voor een bepaalde levensstijl, al is dat misschien lastig voor te stellen. :)

En voor je vooringenomenheid kan ik idd geen begrip opbrengen, al ben ik geen vleeseter.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')