abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 17 november 2016 @ 19:29:23 #176
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_166719405
Reacties over trollen weggehaald. Komaan zeg.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_166719433
quote:
10s.gif Op donderdag 17 november 2016 19:05 schreef Weissman het volgende:

[..]

Past niet in je algoritme zeker dat iemand wel de ballen van zijn lijf neukt _O-
Het ging mij meer om je leuke lach. Je polyamorie gedeelte geloof ik wel :+
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
  donderdag 17 november 2016 @ 19:57:52 #178
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_166720103
Wat ik me afvraag: stel ik heb de leeftijdsgrens op Tinder op 26-30 staan. Kom ik dan alle 26-jarigen tegen of alleen diegene van 26 die hun leeftijdsgrens zo hebben ingesteld dat ik daar met mijn leeftijd in val?

Vage vraag, I know :')
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  donderdag 17 november 2016 @ 20:06:37 #179
211937 escalatie
in ... 3..., 2..., 1...
pi_166720269
quote:
10s.gif Op donderdag 17 november 2016 19:57 schreef SonicVolcano het volgende:
Wat ik me afvraag: stel ik heb de leeftijdsgrens op Tinder op 26-30 staan. Kom ik dan alle 26-jarigen tegen of alleen diegene van 26 die hun leeftijdsgrens zo hebben ingesteld dat ik daar met mijn leeftijd in val?

Vage vraag, I know :')
Je komt ze dan allemaal tegen.
  donderdag 17 november 2016 @ 21:54:48 #180
416931 yats
(non) Average Joe
pi_166724124
quote:
1s.gif Op donderdag 17 november 2016 18:15 schreef Allures het volgende:

[..]

ja? Je komt toch ook wel eens een groep mensen tegen en dat het je lukt geboeid te zijn door meerdere? Op een nieuwe werkplek of zo

Zo lastig is het toch serieus niet om op te letten bij het verhaal van iemand die je boeit.
ik werk met mensen. Ik weet van tientallen mensen wie er iets aan zijn kruisbanden had en wie laatst naar ibiza was
Iemand verteld je wat en je denkt 'oh goh'. Dat weet je 3 weken later ook nog wel hoor
Niet iedereen is zoals jou he? Dat is al vaker tegen je gezegd, je generaliseert op basis van jouw ervaringen terwijl ieder persoon anders is. En op basis van jouw generalisaties deel je mensen in. Mijns inziens geen leuke eigenschap, maar dat moet je verder zelf weten. Persoonlijk (let op het woordje persoonlijk) zou ik met 5 vrouwen daten niet kunnen. Ja, natuurlijk zul je vast van allemaal wel een en ander onthouden, maar ik ga liever de diepte echt in met een date ipv met 5 dates aan de oppervlakte puur om zoveel dates te hebben. Dan lijkt het mij dat het maar om 1 ding gaat, en natuurlijk vind ik dat deel ook belangrijk in daten, maar niet het belangrijkste. Maar ook hier denken wij anders over is ons beiden bekend.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_166724554
quote:
1s.gif Op donderdag 17 november 2016 21:54 schreef yats het volgende:

[..]

Niet iedereen is zoals jou he? Dat is al vaker tegen je gezegd, je generaliseert op basis van jouw ervaringen terwijl ieder persoon anders is. En op basis van jouw generalisaties deel je mensen in. Mijns inziens geen leuke eigenschap, maar dat moet je verder zelf weten. Persoonlijk (let op het woordje persoonlijk) zou ik met 5 vrouwen daten niet kunnen. Ja, natuurlijk zul je vast van allemaal wel een en ander onthouden, maar ik ga liever de diepte echt in met een date ipv met 5 dates aan de oppervlakte puur om zoveel dates te hebben. Dan lijkt het mij dat het maar om 1 ding gaat, en natuurlijk vind ik dat deel ook belangrijk in daten, maar niet het belangrijkste. Maar ook hier denken wij anders over is ons beiden bekend.
Wat lul je nou weer dom men, over generaliserend gesproken tering. _O-
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_166724942
Je generaliseerd zelf inderdaad een beetje yatsje

Maar ik reageerde puur op het 'hoe kun je dat nou onthouden!'
Dat is imo alleen maar een soort poging handen en voeten te geven aan een veroordelend onderbuik gevoel over dat je nooit oprecht geïnteresseerd kunt zijn in meerdere mensen
We onthouden allemaal elke dag een hele boel meer. Het is echt zo lastig niet. Je hebt gewoon een geheugen. Je kunt ook songteksten en treintijden onthouden. Vooral als het boeit

Ik heb vandaag ongeveer 20 nieuwe mensen ontmoet en weet van iedereen nog wel een wetenswaardigheid. Als in contact met ze zou houden zouden die ook blijven hangen. Het is echt geen rocket sience
Maar misschien ga ik er dan inderdaad aan voorbij dat sociale contacten voor sommige mensen heel lastig zijn en overschat ik jullie
pi_166725060
quote:
1s.gif Op donderdag 17 november 2016 18:06 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Lang haar :{w
Lang haar of halflang met een halve mat, ongeschoren bakkes en een eigen plan. Allemaal eigenschappen die door dames niet gewaardeerd worden als je er op straat naar vraagt. En toch vallen ze er als bosjes voor.

quote:
1s.gif Op donderdag 17 november 2016 22:20 schreef Allures het volgende:
...

Maar misschien ga ik er dan inderdaad aan voorbij dat sociale contacten voor sommige mensen heel lastig zijn en overschat ik jullie
Misschien. Ik denk dat het gewoon een kwestie van interesse is. Als ik weinig interesse heb of passief ben vergeet ik ook de helft. Het is daarbij ook vreeeselijk onaantrekkelijk. Lekker interesse tonen en assertief blijven. Ik zoek een partner voor het leven, niet een hulp in de huishouding. Sowieso is het wel erg prettig als mensen interesse voor elkaar blijven tonen ...

[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 17-11-2016 22:31:56 ]
pi_166725120
quote:
2s.gif Op woensdag 16 november 2016 15:05 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Als je een uur niet reageert is dat natuurlijk ook helemaal niet erg.
Of als je bijvoorbeeld zegt "Ik ga ff wat eten halen, ben er straks weer" Is het ook logisch
Maar als je gewoon midden in een gesprek niks meer zegt zonder aanleiding vind ik dat wel een beetje gek :')


😉
pi_166725298
Oké dit is vaag. Kreeg net een melding van Tinder: ''you have a new top photo''. Hoe kan dat dan? Ik heb vandaag maar 1 match gehad (geen reactie op bericht, dus maar unmatched). Het is niet dat de matches volstromen. Mijn account is op 15 november aangemaakt en de teller staat op 7 matches (allen unmatched inmiddels. Tot nu toe geen reactie of interesse in meeten).

Het waren ook allemaal instant-matches. Dus wanneer ik ging liken, werd het direct een match. Het is nog niet andersom voorgekomen. Kan dat ook voorkomen of geldt dat alleen voor vrouwen? Ik heb nou niet nog een melding gehad dat ik een nieuwe match heb op basis van wat ik eerder heb geliked.

Misschien dat ik ongeduldig ben, maar dit is een beetje hoe het er nu aan toe gaat bij mij met Tinder. Niet tevreden maar goed. Ik heb ook tot nu toe 4-6x gebruik gemaakt van de like-limiet. Dus nu staat de timer op 12:00:00.
pi_166725341
Ik denk dat het voor jou serieus verstandig is als je het wat meer los laat. Ga een boek lezen of zo
pi_166725456
quote:
1s.gif Op donderdag 17 november 2016 21:54 schreef yats het volgende:

[..]

Niet iedereen is zoals jou he? Dat is al vaker tegen je gezegd, je generaliseert op basis van jouw ervaringen terwijl ieder persoon anders is. En op basis van jouw generalisaties deel je mensen in. Mijns inziens geen leuke eigenschap, maar dat moet je verder zelf weten. Persoonlijk (let op het woordje persoonlijk) zou ik met 5 vrouwen daten niet kunnen. Ja, natuurlijk zul je vast van allemaal wel een en ander onthouden, maar ik ga liever de diepte echt in met een date ipv met 5 dates aan de oppervlakte puur om zoveel dates te hebben. Dan lijkt het mij dat het maar om 1 ding gaat, en natuurlijk vind ik dat deel ook belangrijk in daten, maar niet het belangrijkste. Maar ook hier denken wij anders over is ons beiden bekend.
Zoveel vooroordelen in 1 post. Wow.

Alsof het mij om kwantiteit gaat :')

En natuurlijk het eeuwige diepte-gevoelspersoon-gentleman argument :')
pi_166725526
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2016 22:32 schreef Frank_Underwood het volgende:
Oké dit is vaag. Kreeg net een melding van Tinder: ''you have a new top photo''. Hoe kan dat dan? Ik heb vandaag maar 1 match gehad (geen reactie op bericht, dus maar unmatched). Het is niet dat de matches volstromen. Mijn account is op 15 november aangemaakt en de teller staat op 7 matches (allen unmatched inmiddels. Tot nu toe geen reactie of interesse in meeten).

Het waren ook allemaal instant-matches. Dus wanneer ik ging liken, werd het direct een match. Het is nog niet andersom voorgekomen. Kan dat ook voorkomen of geldt dat alleen voor vrouwen? Ik heb nou niet nog een melding gehad dat ik een nieuwe match heb op basis van wat ik eerder heb geliked.

Misschien dat ik ongeduldig ben, maar dit is een beetje hoe het er nu aan toe gaat bij mij met Tinder. Niet tevreden maar goed. Ik heb ook tot nu toe 4-6x gebruik gemaakt van de like-limiet. Dus nu staat de timer op 12:00:00.
Heb je soms een deadline waar je je aan moet houden? What's the rush, dude? Je unmatched ze al als even niet reageren? Bij mij kon het ook een dag ofzo duren en soms moet je dingen zn beloop laten. Ben je überhaupt wel een fatsoenlijk, vrijblijvend gesprek aangegaan of gelijk data doorgegeven waarop een date in real life jou schikt?
Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that
pi_166725709
quote:
1s.gif Op donderdag 17 november 2016 22:40 schreef Cinemaniak het volgende:

[..]

Heb je soms een deadline waar je je aan moet houden? What's the rush, dude? Je unmatched ze al als even niet reageren? Bij mij kon het ook een dag ofzo duren en soms moet je dingen zn beloop laten. Ben je überhaupt wel een fatsoenlijk, vrijblijvend gesprek aangegaan of gelijk data doorgegeven waarop een date in real life jou schikt?
Haha. Ja met 4 van de 7 had ik een leuk gesprek, maar ze wilden uiteindelijk niet afspreken. Ze gaven aan dat ze Tinder alleen gebruikte om te kijken hoeveel matches ze zouden krijgen. Dus die had ik uiteindelijk unmatched want het gesprek viel helemaal stil na de afwijzing.

De andere 3 reageerden helemaal niet na 2 dagen, dus die had ik ook maar unmatched.
  donderdag 17 november 2016 @ 23:41:22 #190
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_166727291
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2016 16:16 schreef Frank_Underwood het volgende:

[..]

Ik dacht dat de algoritme zo in mekaar zat dat:

1. Alleen mensen worden getoond die actief zijn (sinds de updates van 2 maanden terug).

2. Dat vrouwen als eerst liken en dat dus betekent dat als je als man zijnde een profiel liked en het geen match is dat je dus disliked ben.. want je krijgt wel alle vrouwelijke profielen te zien, maar die hebben jou inmiddels al naar links of rechts geswiped..
Maar dat kan dus niet als er later meiden mij matchen. Dan werken die superlikes ook niet.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  Moderator donderdag 17 november 2016 @ 23:47:14 #191
45833 crew  Fogel
pi_166727430
Ik heb zaterdag een date *G*

That's all for now.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_166727893
Goed Paiq date gehad.

Afgesproken in een café in de grote stad. Ze kwam met de taxi?

Ook goed. Bij binnenkomst wist ik gelijk dat de Paiq foto uiteraard een Facebookhoek foto was. Verder was ze best aardig en vriendelijk.

Na 2 wijntjes merkte ik al wat dubbele tongspraak. Ze bestelde toch wat loempia's maar hielp niet echt. We hadden wel een populaire tent te pakken dus spreken werd moeilijker. Op zich aardige verhalen over haar studentenleven, het was wel gezellig.

Het werd echter niet vrolijker: ze wist niet wat ze met haar leven wilde, relatie met familie was een ramp en alles was kut. En dan vooral de mensen om haar heen in de kroeg die te hard schreeuwden.

Na nog 4 bier ( wijn wilde ze niet meer) hing mevrouw half over de tafel. Of ik niet nog een bier wilde. En hoeveel de hoeren kosten? We konden nog wel ergens anders heen. Als ik maar bleef slapen :')

Ik heb gezegd dat we moesten vertrekken. Ze ging mee. Buiten toch maar fijntjes laten weten dat ik het tussen ons geen vuurwerk vond en hier bij laat. Enigszins geirriteerd vertrok ze naar de taxi's. Volgens mij had mevrouw al thuis al vantevoren aardig wat op :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_166728113
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2016 23:47 schreef Fogel het volgende:
Ik heb zaterdag een date *G*

That's all for now.
Hoe heb je je date gevonden? :P
pi_166728119
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 november 2016 00:06 schreef Godshand het volgende:
Goed Paiq date gehad.

Afgesproken in een café in de grote stad. Ze kwam met de taxi?

Ook goed. Bij binnenkomst wist ik gelijk dat de Paiq foto uiteraard een Facebookhoek foto was. Verder was ze best aardig en vriendelijk.

Na 2 wijntjes merkte ik al wat dubbele tongspraak. Ze bestelde toch wat loempia's maar hielp niet echt. We hadden wel een populaire tent te pakken dus spreken werd moeilijker. Op zich aardige verhalen over haar studentenleven, het was wel gezellig.

Het werd echter niet vrolijker: ze wist niet wat ze met haar leven wilde, relatie met familie was een ramp en alles was kut. En dan vooral de mensen om haar heen in de kroeg die te hard schreeuwden.

Na nog 4 bier ( wijn wilde ze niet meer) hing mevrouw half over de tafel. Of ik niet nog een bier wilde. En hoeveel de hoeren kosten? We konden nog wel ergens anders heen. Als ik maar bleef slapen :')

Ik heb gezegd dat we moesten vertrekken. Ze ging mee. Buiten toch maar fijntjes laten weten dat ik het tussen ons geen vuurwerk vond en hier bij laat. Enigszins geirriteerd vertrok ze naar de taxi's. Volgens mij had mevrouw al thuis al vantevoren aardig wat op :')
Paiq is toch een semi-OKcupid of Relatieplanet waar het een beetje een wanhopige boel is?
pi_166728141
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 00:25 schreef Frank_Underwood het volgende:

[..]

Paiq is toch een semi-OKcupid of Relatieplanet waar het een beetje een wanhopige boel is?
The irony _O- gvd :')
  Moderator vrijdag 18 november 2016 @ 00:26:59 #196
45833 crew  Fogel
pi_166728142
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 00:24 schreef Frank_Underwood het volgende:

[..]

Hoe heb je je date gevonden? :P
Ik ken haar al 9 a 10 jaar. Mijn voormalige buurvrouw. :D
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_166728185
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 00:26 schreef Fogel het volgende:

[..]

Ik ken haar al 9 a 10 jaar. Mijn voormalige buurvrouw. :D
:D

Wie nam het initiatief voor een date? Hoe is het ontstaan? Dit is wel een frappante hoor :P
pi_166728212
Heeft iemand Tinder Plus?
  vrijdag 18 november 2016 @ 00:46:17 #199
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_166728281
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 00:34 schreef Sucuk het volgende:
Heeft iemand Tinder Plus?
Krijg je daar een grotere lul van?
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_166728304
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2016 22:47 schreef Frank_Underwood het volgende:

[..]

Haha. Ja met 4 van de 7 had ik een leuk gesprek, maar ze wilden uiteindelijk niet afspreken. Ze gaven aan dat ze Tinder alleen gebruikte om te kijken hoeveel matches ze zouden krijgen. Dus die had ik uiteindelijk unmatched want het gesprek viel helemaal stil na de afwijzing.

De andere 3 reageerden helemaal niet na 2 dagen, dus die had ik ook maar unmatched.
Hoe snel stel jij voor om wat te gaan doen?

Ik heb namelijk dat argument nog geen enkele keer gehoord _O-

Waarschijnlijk wil je te graag en vrouwen zijn daar allergisch voor.

quote:
10s.gif Op vrijdag 18 november 2016 00:06 schreef Godshand het volgende:
Goed Paiq date gehad.
Waarom heb je het niet afgekapt na 2 wijntjes? Serieuze vraag.

Het is een eerste date, je ziet dat het al niet goed gaat, bespaar jezelf de ellende dude.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-11-2016 00:52:39 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')