abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_173777807
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 18:14 schreef OranjeOnder het volgende:
Als ik via PDM bestel heb ik dan gegarandeerd geen extra kosten meer of anders worden ze terugbetaald? Meer specifiek: geldt dit bij verzending vanuit alle warehouses van Banggood dus k vanuit HongKong? Mocht iemand dit met zekerheid weten zou het fijn zijn wanneer het antwoord zo spoedig mogelijk zou kunnen komen. Alvast dank!
Banggood weet het zelf het beste! Zie:

quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 04:20 schreef Banggood het volgende:
GOED NIEUWS!
Voor al onze producten waarbij de verzendmethode PDM (Priority Direct Mail) beschikbaar is, betaal je geen extra kosten als inklaringskosten en BTW meer wanneer je deze verzendmethode selecteert! :D

Dit geldt momenteel voor al onze Chinese warehouses, en nog niet voor het warehouse in Hong Kong, waarvan een deel van de telefoons en tablets wordt verzonden. Voor dit warehouse runnen we momenteel een test voor Italiaanse klanten, en als die er gretig gebruik van maken volgt PDM bij dat warehouse voor Nederlandse klanten ook snel!

Mocht je na PDM te hebben gebruikt onverhoopt toch een keer worden verrast door extra kosten, dan betalen wij deze op vertoon van de factuur direct terug! :)
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 09:29 schreef Banggood het volgende:
[ afbeelding ]

Nu ook Priority Direct Mail beschikbaar voor ons Warehouse in Hong Kong :D !
Dit geld voor zowel klanten in Nederland als in Belgi, en net als bij het CN Warehouse garanderen we ook hier dat je niet met douanekosten te maken krijgt als je kiest voor verzendmethode PDM.

Wanneer je een product aanschaft, controleer dan nog even goed in je winkelmandje of PDM ook echt geselecteerd staat als verzendmethode voor je afrekent. Onverhoopt toch kosten? Dan betalen we je die direct terug! ;)
:)
pi_173778257
Hartelijk dank Azerdion!
Belangstelling voor een Vodafone F&F code? Stuur een DM of mailtje met daarin je e-mail adres en ik regel het snel voor je!
pi_173875082
Waarom is er eigenlijk bij powerbanks geen PDM mogelijk?
pi_173878613
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 18:35 schreef glsf het volgende:
Waarom is er eigenlijk bij powerbanks geen PDM mogelijk?
Explosiegevaar volgens mij.
Of zoiets, want batterijen ingebouwd in een apparaat kunnen weer wel. Maar die zijn vaak een stuk kleiner (minder mah) dan powerbanks, dus wellicht is er een mah grens.
pi_173953547
Hoe staat het met PDM tot 10KG was het?
Is er al nieuws?
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')