Banggood weet het zelf het beste! Zie:quote:Op donderdag 14 september 2017 18:14 schreef OranjeOnder het volgende:
Als ik via PDM bestel heb ik dan gegarandeerd geen extra kosten meer of anders worden ze terugbetaald? Meer specifiek: geldt dit bij verzending vanuit alle warehouses van Banggood dus óók vanuit HongKong? Mocht iemand dit met zekerheid weten zou het fijn zijn wanneer het antwoord zo spoedig mogelijk zou kunnen komen. Alvast dank!
quote:Op zaterdag 12 november 2016 04:20 schreef Banggood het volgende:
GOED NIEUWS!
Voor al onze producten waarbij de verzendmethode PDM (Priority Direct Mail) beschikbaar is, betaal je geen extra kosten als inklaringskosten en BTW meer wanneer je deze verzendmethode selecteert!
Dit geldt momenteel voor al onze Chinese warehouses, en nog niet voor het warehouse in Hong Kong, waarvan een deel van de telefoons en tablets wordt verzonden. Voor dit warehouse runnen we momenteel een test voor Italiaanse klanten, en als die er gretig gebruik van maken volgt PDM bij dat warehouse voor Nederlandse klanten ook snel!
Mocht je na PDM te hebben gebruikt onverhoopt toch een keer worden verrast door extra kosten, dan betalen wij deze op vertoon van de factuur direct terug!
quote:Op vrijdag 24 maart 2017 09:29 schreef Banggood het volgende:
[ afbeelding ]
Nu ook Priority Direct Mail beschikbaar voor ons Warehouse in Hong Kong !
Dit geld voor zowel klanten in Nederland als in België, en net als bij het CN Warehouse garanderen we ook hier dat je niet met douanekosten te maken krijgt als je kiest voor verzendmethode PDM.
Wanneer je een product aanschaft, controleer dan nog even goed in je winkelmandje of PDM ook echt geselecteerd staat als verzendmethode voor je afrekent. Onverhoopt toch kosten? Dan betalen we je die direct terug!
Explosiegevaar volgens mij.quote:Op dinsdag 19 september 2017 18:35 schreef glsf het volgende:
Waarom is er eigenlijk bij powerbanks geen PDM mogelijk?
banggood support zit (tijdelijk) niet meer op het forum.quote:Op maandag 11 juni 2018 11:26 schreef djbosanac het volgende:
ik wil twee telefoons bestellen. Ik kom uit Duitsland. PDM is beschikbaar betekend dit dat er geen extra kosten bij komen? Want het wordt vanuit HK verzonden.
en zo ja moet ik dan gewoon cservice@banggood.com een email sturen en mijn geld terugvragen??
Hoe lang is tijdelijk? Inmiddels al bijna 6 maanden. Wel apart dat ze er zo prompt mee zijn gestopt zonder vooraankondiging.quote:Op maandag 11 juni 2018 17:26 schreef RobertNL het volgende:
[..]
banggood support zit (tijdelijk) niet meer op het forum.
Hoe het met pdm e de Duitsland zit durf ik niet te zeggen, bij bezorgen in Nederland werkte het wel zo.
Ja, heb nog geen nieuw (Nederlands) contact. Ik hoop dat er binnenkort schot in komt, maar dit is een relatief begrip weet ik uit - Chinese- ervaring.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 14:21 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Hoe lang is tijdelijk? Inmiddels al bijna 6 maanden. Wel apart dat ze er zo prompt mee zijn gestopt zonder vooraankondiging.
Jammer, ik vond ze wel sterk overkomen met Nederlandse support.quote:Op donderdag 14 juni 2018 21:08 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ja, heb nog geen nieuw (Nederlands) contact. Ik hoop dat er binnenkort schot in komt, maar dit is een relatief begrip weet ik uit - Chinese- ervaring.
Neem contact op met Banggood Customer Services (gegevens kun je vinden op hun website). Hier ga je niet geholpen worden omdat er momenteel niemand is om je te helpen.quote:Op donderdag 14 juni 2018 22:17 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Hey, heb vorige week dit product ontvangen:
https://www.banggood.com/(...)2.html?rmmds=myorder
Het product is beschadigd(gebogen) geleverd aan mij. Heb bij "Confirm delivery" dit aangegeven maar nog geen reply. Wat moet ik nu doen?
Zou zelf los van elkaar doenquote:Op donderdag 21 juni 2018 11:11 schreef pipo_de_junk het volgende:
dag Mensjes,
heb een vraaagje, wil 2 setjes Led lampen voor onze autos bestellen. prijs ligt rond de 100 euro. met PDM hoef ik geen extra kosten te betalen,
is het alsnog verstand om samen met PDM te bestellen of allebei los?
vind het vreemd ook dat PDM gratis verzending is? dus geen exta kosten..
dan doen we dat ;-), ik dacht dan hoef ik het maar 1 keer terug te vragen ipv 2x als ze beiden worden vast gehouden.quote:
Geen ervaring met EDM, wel met PDM. PDM is altijd rap. PDM heeft zich wmb al bewezen, zou daarom altijd voor PDM gaan.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 15:38 schreef eddepetfokt het volgende:
Welke methode is in jullie ervaring sneller, pdm of edm?
Is geen slecht toestel, zeker niet voor dat geld, maar wat wil je ermee? Er komt waarschijnlijk geen Android 7 of 8 update voor uit en dat is dan gelijk de reden waarom ze ze zo goedkoop aanbieden.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 21:06 schreef pootpotter het volgende:
Dat Priority Direct Mail , is dat nog steeds dat je geen BTW etc. hoeft te betalen?
https://www.banggood.com/(...)95.html?rmmds=search
Dit gaat me dan dus 87 euro kosten totaal?
Goed om te zien dat hier een NL aanspreekpunt is, ik ben trouwe klant.quote:Op maandag 21 augustus 2017 03:34 schreef Banggood het volgende:
[..]
[..]
Hi, Priority Direct Mail en Priority Air Mail is inderdaad hetzelfde (dus geen extra kosten), en het is mij ook niet duidelijk waarom dat in het rijtje met beschikbare verzendmethoden en in het orderoverzicht niet hetzelfde heet. Omdat het regelmatig verwarring oplevert ga ik vragen om te kijken of het mogelijk is voortaan ook in het orderoverzicht aan PDM vast te houden.
Ik heb alle DHL papieren die ik kreeg tbv douanekosten opgestuurd, maar ze vragen mij ook om 'the official document of the customs fee'. Welk document heb jij daarvoor gebruikt en hoe kwam je daaraan?quote:Op vrijdag 6 juli 2018 10:45 schreef pipo_de_junk het volgende:
mijn Ervaring met PDM.
snelle levering zoiezo.. (zolang de douane jou pakketje er niet tussen uit pakt).
ik moest dus 38 euro bij betalen..
ik contact opgenomen met Banggood.. moest dus een kopie sturen van de douane brief.
kreeg een reactie terug dat ze alleen de BTW terug betalen en dat de inklaringskosten hier los van stonden..
ik heb de tekst hier van de TS gekopieerd waar letterlijk in stond BTW en Inklaringskosten worden vergoed.. en ja hoor, krijg nu het volledige bedrag teruggestort op mijn Paypall account.
het werkt dus wel, helaas proberen ze het wel om het bedrag te verlagen.
grt.
Je kan mailen naar dhlquote:Op zaterdag 21 juli 2018 11:12 schreef JapieGijs het volgende:
[..]
Ik heb alle DHL papieren die ik kreeg tbv douanekosten opgestuurd, maar ze vragen mij ook om 'the official document of the customs fee'. Welk document heb jij daarvoor gebruikt en hoe kwam je daaraan?
We zouden eigenlijk een bedank knop moeten hebben op Fok!quote:Op maandag 23 juli 2018 12:59 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Je kan mailen naar dhl
dhl.nldutypayments@dhl.com
En vragen om de factuur
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |