abonnement Unibet Coolblue
pi_166578930
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 09:00 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Ja, Dio zei min of meer wat ik dacht en hoopte dat hij zelf zou zeggen. Gaby is een idiote bitch die alles heeft verpest met haar onstabiele gedrag, en geen genade voor Jalou.
Ik denk dat Gaby thuis huilend op de bank lag tijdens de uitzending.
pi_166580389
Op zich was het tactisch niet slecht van Gaby om de switch naar het andere groepje te maken, ze stond duidelijk onderaan de rangorde binnen kamp Dave. Dat ze vervolgens de trekker niet over durfde te halen, ligt waarschijnlijk aan de zeer minimale arbeid die verricht werd door haar in het kamp en daarnaast werd ze continu opgepept bij vele moeilijke momenten. Ze kon het dus moreel gezien niet maken. Als je dan de eer aan jezelf houdt en eruit stapt, word je gezien als een zwakke opgever. Voorstellen om op haar te stemmen (spelbeïnvloeding voor minder gezichtsverlies), en daarbij ff ieders plannen openbaar te maken, is egoïstischer dan wat Koos en co hiermee gedaan hebben.
Ik denk dat als Gaby daar initiatief had getoond en doortrekt na een switch en zo haar eigen positie verbetert, dat ze in ieder geval wat meer respect had gekregen van de hardcore ER-kijkers. Als je niet bereid bent om het spel te spelen en continu jezelf probeert in te likken binnen de populairste groep, zou ik van te voren nagaan of ik competent ben voor deelname.
pi_166580639
Waar blijven de nieuwe foto's? :( hebben ze halverwege de fotograaf naar huis gestuurd ofzo...
pi_166586840
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 12:29 schreef 44rdbei het volgende:
Waar blijven de nieuwe foto's? :( hebben ze halverwege de fotograaf naar huis gestuurd ofzo...
Welke foto's :?
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  † In Memoriam † vrijdag 11 november 2016 @ 18:27:29 #80
368283 ato
pi_166587057
Anna, Dio, Thomas en Jessie hebben het taktisch spel overgenomen van Koos, Suzanne en Jalou.
Volgende week gaat Jessie eruit of Koos denk ik.

Ik denk eerder Jessie, leuke meid maar kan niets toevoegen in het 'slimme' vrienden clubje.

Jalou verliest het van Jay Jay.

Wat een afknapper dat Dave gekozen heeft om weg te gaan..
Heeft hij een telefoontje gekregen van het thuisfront of zo?

Bertie mag het van mij winnen.
Life can be a bitch, so like it..
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 11 november 2016 @ 18:35:21 #81
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_166587169
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 18:27 schreef ato het volgende:

Wat een afknapper dat Dave gekozen heeft om weg te gaan..
Heeft hij een telefoontje gekregen van het thuisfront of zo?
Het programma is bijna een half jaar geleden al opgenomen dus dat zal altijd gissen blijven wat zijn reden is geweest.
Denk eerder dat hij gewoon echt de motivatie van het vertrekken ook bij Dennis gegeven heeft. Geen achterdeurtjes maar gewoon accepteren dat je er uit bent gevlogen met een goed doordachte actie.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  † In Memoriam † vrijdag 11 november 2016 @ 18:48:23 #82
368283 ato
pi_166587391
Wel jammer, alhoewel hij weer niet zo goed overkomt in de media met de rechtszaak.
Life can be a bitch, so like it..
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 11 november 2016 @ 18:56:13 #83
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_166587551
Ik snap Dave wel er kan er maar 1 terug dus de rest gaat altijd voor jan kut naar afvallers eiland.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_166589114
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 18:12 schreef Prisha het volgende:

[..]

Welke foto's :?
op de website van ER worden foto's geplaatst na de uitzending, maar sinds 2 weken zijn er geen foto's meer bijgeplaatst.
pi_166595356
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 22:51 schreef thealterego1 het volgende:
Ik lees normaal vooral mee, maar nu toch even een ideetje delen. Anna en Jessie zaten op een apart eiland en wisten toen nog niet beter dan dat Koos, Suus en Jalou samen gingen stemmen. Dus max 12 stemmen. Dat kon de groep van Anna coveren met 13 stemmen.

Dio en Thomas hebben bedacht dat ze met hun plannetje dat ook met minder stemmen konden doen. Als ze elkaar pas weer op de eilandraad zagen, is het dan niet logischer dat Dio en Thomas weinig stemmen hebben ingezet, en Anna en Jessie allebei meer?
Ik lees ook altijd alleen mee maar dit is precies wat ik dacht.
Ze wilden samen 13 stemmen inzetten dus ieder 3 stemmen en ééntje 4.
Dus of Anna en Jessie hebben samen 7 stemmen ingezet en Dio en Thomas niks, of J+A samen 6 en Dio of Thomas 1.

We zullen het volgende week zien 😏
hoi
pi_166595842
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 22:26 schreef Moira. het volgende:

[..]

Dat denk ik haast wel. Dat ze daar boven ipv stemmen invullen dan hun immuniteitsstem in de bus doen ofzo (met hun naam erop geschreven?). En dat ze dan voordat ze de stemmen uit de bus halen zeggen dat iemand de immuniteitsstem heeft ingezet en dus alle stemmen op die persoon ongeldig zijn ofzo.
Mocht Anna de immuniteitsstem inzetten en de meeste stemmen krijgen, zullen ze pas na het tellen van de stemmen zeggen dat Anna voor immuniteit had gekozen denk ik. Plottwist enzo. :P
pi_166600114
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 november 2016 23:34 schreef vigonoah het volgende:

[..]

Ik lees ook altijd alleen mee maar dit is precies wat ik dacht.
Ze wilden samen 13 stemmen inzetten dus ieder 3 stemmen en ééntje 4.
Dus of Anna en Jessie hebben samen 7 stemmen ingezet en Dio en Thomas niks, of J+A samen 6 en Dio of Thomas 1.

We zullen het volgende week zien 😏
Ik zag volgens mij dat dio wel op Jalou stemde
pi_166602023
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 november 2016 23:58 schreef Operc het volgende:

[..]

Mocht Anna de immuniteitsstem inzetten en de meeste stemmen krijgen, zullen ze pas na het tellen van de stemmen zeggen dat Anna voor immuniteit had gekozen denk ik. Plottwist enzo. :P
en wat zonde van alle ingezette stemmen :P
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_166605801
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 11:44 schreef Prisha het volgende:

[..]

en wat zonde van alle ingezette stemmen :P
Ja klopt. :Y ze zullen het sowieso niet voor het stemmen bekendmaken lijkt me.
  zaterdag 12 november 2016 @ 15:05:36 #90
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_166605860
Ze kan die immuniteitstem toch pas inzetten als ze bij de stemtafel staat?
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
  zaterdag 12 november 2016 @ 18:38:08 #91
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_166609886
Even het eerste kwartier van gisteren terugkijken.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  zaterdag 12 november 2016 @ 18:47:08 #92
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_166610025
Wat een huichelaars.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 12 november 2016 @ 18:47:57 #93
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_166610034
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 18:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Even het eerste kwartier van gisteren terugkijken.
Zou wel niet veel zijn Expeditie werd eergisteren uitgezonden.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  zaterdag 12 november 2016 @ 18:48:56 #94
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_166610052
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 november 2016 18:47 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Zou wel niet veel zijn Expeditie werd eergisteren uitgezonden.
uh.. ja, je hebt gelijk. :@

eerste kwartier van eergisteren dan dus.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_166655880
Even wat achterklap.

Thomas Dekker huurde hoeren in en Dave Roelvink is nu ook al DJ en geweigerd door een school.

quote:
Oud-wielrenner Thomas Dekker huurde voor Tour prostituees in

Oud-wielrenner Thomas Dekker heeft voorafgaand aan de Tour de France van 2007 samen met Michael Boogerd enkele prostituees ingehuurd. Dat gebeurde vlak voor de dopingcontroles.

"We hebben samen een fles wijn opengetrokken, maar dat is niet genoeg vermaak", vertelt de huidige Expeditie Robinson-deelnemer in zijn biografie, geschreven door AD-journalist Thijs Zonneveld. Een deel van het boek is gepubliceerd op de website van de krant.

"Drank is leuk, maar vrouwen zijn leuker."
Dekker ging het internet op om een paar prostituees uit te zoeken. "Om 1.00 uur 's nachts staan er een paar Oost-Europese hoeren voor de deur van onze kamer. Michael en ik zijn een beetje teleurgesteld: ze zijn een stuk minder mooi dan op de foto's van de site. Heel erg glamoureus is het niet, midden in de nacht op een kleine hotelkamer."

Slapen
"We kiezen er allebei een uit. Om een uur of drie gaan we slapen. Om zes uur gaat de wekker alweer: Michael moet een baxter met water in zijn lichaam laten lopen", vervolgt hij.

De wielrenner moest dat doen om ervoor te zorgen dat hij niet door de mand valt bij een dopingcontrole. "Als er zoiets bestaat als een normaal leven, dan zijn we er compleet van losgeslagen." Nu.nl
quote:
School in Arnhem annuleert dj-klus van Dave Roelvink

Het Montessori College in Arnhem heeft Dave Roelvink geweigerd als dj op een groot schoolfeest. Roelvink zou komen draaien op een schoolfeest, maar ouders van de scholengemeenschap maakten duidelijk het optreden van de omstreden Roelvink niet op prijs te stellen.

Een woordvoerder van de school heeft een bericht van De Gelderlander bevestigd. Er zouden zich na de aankondiging van het optreden zeker veertig ouders hebben gemeld die niet wilden dat Roelvink voor hun kinderen zou optreden.

Tegen Roelvink loopt momenteel een rechtszaak. Hij staat terecht voor een juwelendiefstal en het verspreiden van een seksfilmpje dat hij maakte in een bubbelbad. Het meisje in het filmpje stelde hier geen toestemming voor te hebben gegeven.

Het Openbaar Ministerie eiste eerder deze week een werkstraf van 240 uur tegen de BN'er en een schadevergoeding van 23.000 euro. De school overweegt Roelvink alsnog te vragen voor het feest als hij wordt vrijgesproken. Nu.nl
  maandag 14 november 2016 @ 22:40:25 #96
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_166660534
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 20:08 schreef luxerobots het volgende:
Even wat achterklap.

Thomas Dekker huurde hoeren in en Dave Roelvink is nu ook al DJ en geweigerd door een school.

[..]


[..]

Om eerlijk te zijn, interesseert het me niet zo dat Thomas hoeren huurde.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_166660646
Thomas komt vooral sloom en oninteressant over.
SOONY
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 14 november 2016 @ 22:56:57 #98
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_166660979
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 20:08 schreef luxerobots het volgende:
Even wat achterklap.

Thomas Dekker huurde hoeren in en Dave Roelvink is nu ook al DJ en geweigerd door een school.

[..]

[..]

Bedankt Hans
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  dinsdag 15 november 2016 @ 00:49:56 #99
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_166662921
ik ben inmiddels weer bij. Wellicht is dit al eens eerder ter sprake gekomen maar ik vraag het toch; waarom heeft Chloe geen aanbod gekregen om naar afvallerseiland te gaan?
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_166665265
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 00:49 schreef Byzantynixschii het volgende:
ik ben inmiddels weer bij. Wellicht is dit al eens eerder ter sprake gekomen maar ik vraag het toch; waarom heeft Chloe geen aanbod gekregen om naar afvallerseiland te gaan?
Ze was anorexia dun, zwak, ziek en misselijk.
SOONY
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')