abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 4 november 2016 @ 17:40:04 #201
371603 Mr_Klaasje
Brekebeen in actie!
pi_166416752
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 14:26 schreef ReisT het volgende:

[..]

De 30 minuten slaan nergens op maar Amsterdam in 1,5 uur lijkt me niet eens zo vergezocht. Dan moeten ze Wierden-Zwolle verdubbelen, daar een IC over laten rijden en met 200 over de Hanzelijn knallen, met 160 door Lelydorp en over de Flevolijn, dan kom je een heel eind in de buurt.
De grap is.. Als je die 30 minuten naar Zwolle binnenhaalt dan krijg je die anderhalf uur er gratis bij met 140 km/h. Als je wel harder rijdt door Flevoland kan de ambitie naar Zwolle wat achteruit. Nu is dat ook net die ene die ik het meeste betwijfel qua haalbaarheid. Alleen al naar Almelo ben je al meer dan 10 minuten kwijt.
pi_166416822
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 17:38 schreef Mr_Klaasje het volgende:

[..]

Handig nu we net een aantal perrons op 325 meter hebben gebouwd.. "Want VIRM12 is maar 320 meter lang."
Dat past toch gewoon?
  Redactie Sport vrijdag 4 november 2016 @ 17:57:20 #203
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_166417004
Ik tel 320,5m en 330m, dat past dus niet aan een perron van 320m
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  vrijdag 4 november 2016 @ 18:00:42 #204
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_166417049
320,5 meter zou moeten passen zolang de deuren niet in de eerste of laatste 50 centimeter zitten.
  vrijdag 4 november 2016 @ 18:01:58 #205
146033 ReisT
Fahrtreppenbenutzungshinweise
pi_166417070
De perrons zijn gewoon 340 m lang, er is geen enkel probleem.
  vrijdag 4 november 2016 @ 18:16:16 #206
418719 Prins_Pils
Lekkere pauper.
pi_166417202
'De perrons'? Van Builenpestinga Hbf ofzo? :?
doei
  vrijdag 4 november 2016 @ 18:23:53 #207
146033 ReisT
Fahrtreppenbenutzungshinweise
pi_166417288
De perrons van intercitystations volgens de norm.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 4 november 2016 @ 19:04:19 #208
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_166418245
CAF boert maar goed de laatste tijd. Niet alleen mag het bedrijf treinen leveren aan de NS, maar ook trams in Amsterdam en Utrecht. Ook De Lijn heeft nu een order voor 146 trams bij het Spaanse bedrijf geplaatst. En er volgen metro's voor Brussel.

Een deel is natuurlijk nog wel onder voorbehoud ivm bezwaarprocedures en voornemens van gemeentes.

https://railmagazine.nl/de-lijn-plaatst-grote-order-bij-caf/
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_166419499
Het is een beetje saai op treintjesgebied
  vrijdag 4 november 2016 @ 20:09:46 #210
67518 bork
Schaffner ohne Zwangzug
pi_166420053
GRATIS reizen met reclame app https://www.welect.de/ (in Ruhrgebiet)
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
pi_166421205
Oeps, Thalys heeft blijkbaar de bovenleiding naar beneden gehaald tussen Breda en Rotterdam :X
Officiële prognose momenteel op 22:30, maar ik geloof niet dat dat gehaald gaat worden. Overigens was de eerste melding problemen met het materieel, dus vandaar die korte prognose. Toen was nog niets bekend over de bovenleiding :X

[ Bericht 1% gewijzigd door MTL op 04-11-2016 21:17:46 ]
  vrijdag 4 november 2016 @ 21:20:47 #212
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_166421973
Reisinformatie heeft het over een "gestrande trein"...

Als er geen draad meer hangt is die idd gestrand :D
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 4 november 2016 @ 21:29:55 #213
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_166422276
op de HSL nog wel. Dat zie je niet vaak
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_166424454
Te hopen voor Infraspeed dat er geen dunne plek zat
  Heeft over alles een mening 2022 vrijdag 4 november 2016 @ 23:00:13 #215
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_166424660
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2016 22:51 schreef b2py het volgende:
Te hopen voor Infraspeed dat er geen dunne plek zat
BOeiend.

Te hopen voor de reizigers dat het enigszins snel gemaakt kan worden ^O^
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Heeft over alles een mening 2022 vrijdag 4 november 2016 @ 23:00:36 #216
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_166424669
Availability management yes ^O^

Vingertjewijzen no :N
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Sport zaterdag 5 november 2016 @ 01:52:04 #217
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_166426805
Twee personen 1e klas retour België voor 49 euro: https://treintickets.nsin(...)html?partner=NSPROMO
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  zaterdag 5 november 2016 @ 08:29:36 #218
371603 Mr_Klaasje
Brekebeen in actie!
pi_166427547
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2016 18:01 schreef ReisT het volgende:
De perrons zijn gewoon 340 m lang, er is geen enkel probleem.
Het lijkt mee te vallen: In de meeste recent gerealiseerde projecten zit het wel goed. Amersfoort Schothorst lijkt een uitzondering te zijn: 319 meter. Formeel mag VIRM12 dan eigenlijk niet eens. In de praktijk gaat dat natuurlijk gewoon goed.
pi_166428481
quote:
11s.gif Op vrijdag 4 november 2016 21:29 schreef Peterselieman het volgende:
op de HSL nog wel. Dat zie je niet vaak
Ik vind het ook echt onbegrijpelijk dat ze Den Haag - Venlo nu vervangen door Den Haag - Eindhoven. Die HSL ligt te vaak plat voor een trein die altijd aardig bezet is en daarbij vind ik het raar dat je het personeel van (uiteindelijk) 4 standplaatsen op een verplichte cursus gaat sturen voor een tijdswinst van 9 minuten :')

Vreemd kosten - baten plaatje vind ik het :')
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_166429855
Ik snap je redenatie niet, geen vooruitgang omdat de trein vol zit en straks over een lijn gaat rijden waar de toekomst is? Vervolgvraag, hoe zou jij het oplossen om een snellere reis te bieden tegen minimale extra kosten?
pi_166429887
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 november 2016 12:27 schreef b2py het volgende:
Ik snap je redenatie niet, geen vooruitgang omdat de trein vol zit en straks over een lijn gaat rijden waar de toekomst is? Vervolgvraag, hoe zou jij het oplossen om een snellere reis te bieden tegen minimale extra kosten?
Dat is zijn redenatie niet, leer lezen.
Bier.
pi_166429901
De HSL ligt te vaak plat en de trein zit goed vol die er nu overheen geleid gaat worden en dat lijkt hem een slechte ontwikkeling om dat over de HSL te duwen, dat staat er toch? Ps, moet jij niet slapen? :P
pi_166429939
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 10:31 schreef renwan het volgende:

[..]

Ik vind het ook echt onbegrijpelijk dat ze Den Haag - Venlo nu vervangen door Den Haag - Eindhoven. Die HSL ligt te vaak plat voor een trein die altijd aardig bezet is en daarbij vind ik het raar dat je het personeel van (uiteindelijk) 4 standplaatsen op een verplichte cursus gaat sturen voor een tijdswinst van 9 minuten :')

Vreemd kosten - baten plaatje vind ik het :')
Je personeel verplicht op training sturen is niet raar, punt uit. Als je dat serieus raar vindt dan heb je gewoon niets te zoeken in de grotemensenwereld.

NS en ProRail en het ministerie en de reizigersorganisaties en het CBS enzo, werken met ingewikkelde statistische modellen en gebruiken daarnaast klantcontactinformatie om vast te stellen hoeveel mensen dingen willen of niet willen en hoeveel mensen ergens voordeel van hebben. Die 9 minuten kan zich eenvoudig vertalen in 30 minuten minder reistijd. Of een kwartier op andere plekken. Dat heeft ook een vrij heftige impact op mensen (opeens 2x15 minuten extra vrije tijd per dag is niet mis). De voordelen, met andere woorden het aantal mensen wat voordeel heeft bij een trein over de HSL, is simpelweg groter dan het aantal mensen dat nadeel heeft van de nieuwe constructie (is de redenatie).

En trouwens, ik vraag me af hoeveel mensen er daadwerkelijk van Den Haag naar Venlo moeten, ik denk 1 of 2 per trein. En ik denk dat dat bij omklappen naar Utrecht positief uitpakt voor de Venloërs. De sprinter van Zwolle naar Utrecht Centraal zit ook vol maar er reist praktisch niemand met die trein tussen die twee stations. Den Haag-Aidshoven is veel belangrijker.
Bier.
pi_166430041
Overigens is het in de toekomst als ICNG is ingestroomd de bedoeling om Den Haag - Venlo weer in ere te herstellen
  Redactie Sport zaterdag 5 november 2016 @ 13:37:09 #225
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_166430703
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 08:29 schreef Mr_Klaasje het volgende:

[..]

Het lijkt mee te vallen: In de meeste recent gerealiseerde projecten zit het wel goed. Amersfoort Schothorst lijkt een uitzondering te zijn: 319 meter. Formeel mag VIRM12 dan eigenlijk niet eens. In de praktijk gaat dat natuurlijk gewoon goed.
En Schothorst is dan ook speciaal verlengd vanwege de werkzaamheden bij Utrecht, waardoor de 11700 en 2800 gekoppeld rijden. Daarom moet daar twaalf bakken VIRM passen. Als je alleen naar Den Haag rijdt (en het Rotterdam-deel dus gewoon apart rijdt vanaf Utrecht) heb je aan tien bakken VIRM wel genoeg lijkt me.
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')