De grap is.. Als je die 30 minuten naar Zwolle binnenhaalt dan krijg je die anderhalf uur er gratis bij met 140 km/h. Als je wel harder rijdt door Flevoland kan de ambitie naar Zwolle wat achteruit. Nu is dat ook net die ene die ik het meeste betwijfel qua haalbaarheid. Alleen al naar Almelo ben je al meer dan 10 minuten kwijt.quote:Op vrijdag 4 november 2016 14:26 schreef ReisT het volgende:
[..]
De 30 minuten slaan nergens op maar Amsterdam in 1,5 uur lijkt me niet eens zo vergezocht. Dan moeten ze Wierden-Zwolle verdubbelen, daar een IC over laten rijden en met 200 over de Hanzelijn knallen, met 160 door Lelydorp en over de Flevolijn, dan kom je een heel eind in de buurt.
Dat past toch gewoon?quote:Op vrijdag 4 november 2016 17:38 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
Handig nu we net een aantal perrons op 325 meter hebben gebouwd.. "Want VIRM12 is maar 320 meter lang."
BOeiend.quote:Op vrijdag 4 november 2016 22:51 schreef b2py het volgende:
Te hopen voor Infraspeed dat er geen dunne plek zat
Het lijkt mee te vallen: In de meeste recent gerealiseerde projecten zit het wel goed. Amersfoort Schothorst lijkt een uitzondering te zijn: 319 meter. Formeel mag VIRM12 dan eigenlijk niet eens. In de praktijk gaat dat natuurlijk gewoon goed.quote:Op vrijdag 4 november 2016 18:01 schreef ReisT het volgende:
De perrons zijn gewoon 340 m lang, er is geen enkel probleem.
Ik vind het ook echt onbegrijpelijk dat ze Den Haag - Venlo nu vervangen door Den Haag - Eindhoven. Die HSL ligt te vaak plat voor een trein die altijd aardig bezet is en daarbij vind ik het raar dat je het personeel van (uiteindelijk) 4 standplaatsen op een verplichte cursus gaat sturen voor een tijdswinst van 9 minutenquote:Op vrijdag 4 november 2016 21:29 schreef Peterselieman het volgende:
op de HSL nog wel. Dat zie je niet vaak
Dat is zijn redenatie niet, leer lezen.quote:Op zaterdag 5 november 2016 12:27 schreef b2py het volgende:
Ik snap je redenatie niet, geen vooruitgang omdat de trein vol zit en straks over een lijn gaat rijden waar de toekomst is? Vervolgvraag, hoe zou jij het oplossen om een snellere reis te bieden tegen minimale extra kosten?
Je personeel verplicht op training sturen is niet raar, punt uit. Als je dat serieus raar vindt dan heb je gewoon niets te zoeken in de grotemensenwereld.quote:Op zaterdag 5 november 2016 10:31 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik vind het ook echt onbegrijpelijk dat ze Den Haag - Venlo nu vervangen door Den Haag - Eindhoven. Die HSL ligt te vaak plat voor een trein die altijd aardig bezet is en daarbij vind ik het raar dat je het personeel van (uiteindelijk) 4 standplaatsen op een verplichte cursus gaat sturen voor een tijdswinst van 9 minuten
Vreemd kosten - baten plaatje vind ik het
En Schothorst is dan ook speciaal verlengd vanwege de werkzaamheden bij Utrecht, waardoor de 11700 en 2800 gekoppeld rijden. Daarom moet daar twaalf bakken VIRM passen. Als je alleen naar Den Haag rijdt (en het Rotterdam-deel dus gewoon apart rijdt vanaf Utrecht) heb je aan tien bakken VIRM wel genoeg lijkt me.quote:Op zaterdag 5 november 2016 08:29 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
Het lijkt mee te vallen: In de meeste recent gerealiseerde projecten zit het wel goed. Amersfoort Schothorst lijkt een uitzondering te zijn: 319 meter. Formeel mag VIRM12 dan eigenlijk niet eens. In de praktijk gaat dat natuurlijk gewoon goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |