meer donkere mensen in rotterdam. Die staan op en gaan naar bed met kip!quote:Op donderdag 3 november 2016 19:19 schreef James1988 het volgende:
Ja, inderdaad.
https://www.thehenhouse.nl/
edit: Wauw, wat een verschillen in openingstijden.
Breda: 17:00 - 21:00
Rotterdam: 11:00 - 23:00
Als je driekwart van de dag gesloten bent komt er idd geen hondquote:
Dat geflatter aan de kul lijkt me niets...quote:Op donderdag 3 november 2016 19:24 schreef Salatrel het volgende:
[..]
meer donkere mensen in rotterdam. Die staan op en gaan naar bed met kip!
Nouja Fles beweert dat ik in spanje werk...quote:Op donderdag 3 november 2016 18:29 schreef James1988 het volgende:
[..]
Je dacht 'de dienstregeling van TERs is me niet kut genoeg, ik wil Renfe'?
quote:Op donderdag 3 november 2016 19:45 schreef Dr_Flash het volgende:
nee dat je vanaf een +34 telefoonnummer belt. Of je daar bent om te werken of dat je de ibizahoertjes af loopt te vegen, geen idee
Bronquote:ELTEN - Agenten hebben donderdagavond waarschijnlijk het leven van een 56-jarige automobilist gered. De man uit Emmerik was met zijn auto het spoor opgereden en kon net voor de trein arriveerde uit zijn auto getrokken worden. Zijn auto werd wel geschept door de trein, wat een ravage veroorzaakte. Wonderwel raakte niemand gewond. De 110 passagiers van de trein, een ICE, zijn geëvacueerd.
Volgens de politie reed de 56-jarige over de Emmericher Strasse in Elten en wilde hij na het spoor rechts afslaan. De man was echter zo onder invloed dat hij al op de spoorwegovergang met zijn stuur draaide. Hierdoor kwam hij op de rails terecht.
Aanrijding
Kort daarop zagen agenten het voertuig op het spoor staan. Ze konden de 'zwaar beschonken man' uit de auto halen, waarna de spoorbomen zakten voor een naderende ICE. De machinist kon een aanrijding met de auto van de man niet meer voorkomen. Volgens de politie werd de auto opzij geramd en naar de overzijde van het spoor geslingerd. De trein kwam 150 meter verderop tot stilstand.
Geen gewonden
De inzittenden van de trein zijn per bus naar Arnhem gebracht.
De 30 minuten slaan nergens op maar Amsterdam in 1,5 uur lijkt me niet eens zo vergezocht. Dan moeten ze Wierden-Zwolle verdubbelen, daar een IC over laten rijden en met 200 over de Hanzelijn knallen, met 160 door Lelydorp en over de Flevolijn, dan kom je een heel eind in de buurt.quote:Op vrijdag 4 november 2016 13:14 schreef Peterselieman het volgende:
Schaterlachend het weekend in. De gemeente Enschede wil een IC-verbinding met Zwolle die er maximaal 30 minuten over doet
Ook Münster moet in 30 minuten bereikt kunnen worden en Amsterdam in 1,5 uur
Je zou bijna denken dat het de bedoeling is...quote:Op vrijdag 4 november 2016 12:52 schreef boriq het volgende:
Zoals ook in de aanbesteding gevraagd stond, en voor zover dat nog niet bekend was: Uit de NSR materieellengten in de perron- en spoorlengten van Prorail blijkt dat de 5 baks ICNG wordt 110 meter lang, en de 8 baks ICNG 160,5m. Daarmee passen resp. 15 en 16 bakken mooi binnen het "maximum" van 340m voor intercitytreinen.
Is vast toevalquote:Op vrijdag 4 november 2016 15:27 schreef b2py het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat het de bedoeling is...
Handig nu we net een aantal perrons op 325 meter hebben gebouwd.. "Want VIRM12 is maar 320 meter lang."quote:Op vrijdag 4 november 2016 12:52 schreef boriq het volgende:
Zoals ook in de aanbesteding gevraagd stond, en voor zover dat nog niet bekend was: Uit de NSR materieellengten in de perron- en spoorlengten van Prorail blijkt dat de 5 baks ICNG wordt 110 meter lang, en de 8 baks ICNG 160,5m. Daarmee passen resp. 15 en 16 bakken mooi binnen het "maximum" van 340m voor intercitytreinen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |