abonnement Unibet Coolblue
pi_166955449
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 14:40 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb daar nou echt geen moeite mee. Als je je nou gewoon concentreert dan weet ik zeker dat het steeds beter gaat! Daarbij maakt ie het steeds simpeler als je vaak fout zit :+
wat het zo lastig maakt is dat je geen klote kunt zien met het water. daardoor stap je per ongeluk een blokje te ver.
pi_166955648
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 14:33 schreef redboyke het volgende:

[..]

ik ben net revered geworden met nightfallen moet nog 2 dingen doen om loremaster te zijn maar heb die questen nog niet gekregen. krijg je die pas bij exalted?
De questline voor A Growing Crisis krijg je op ongeveer 8000/21000 in revered.

De questline voor A change of seasons krijg je op ongeveer 20000/21000 in revered.

Dus ja die zijn reputation gated, maar je hoeft er nog niet helemaal exalted voor te zijn. Voor a growing crisis zul je Xavius om moeten leggen.
pi_166955734
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 15:03 schreef icemotion het volgende:

[..]

De questline voor A Growing Crisis krijg je op ongeveer 8000/21000 in revered.

De questline voor A change of seasons krijg je op ongeveer 20000/21000 in revered.

Dus ja die zijn reputation gated, maar je hoeft er nog niet helemaal exalted voor te zijn. Voor a growing crisis zul je Xavius om moeten leggen.
wow duurt nog een eeuwifheid dan haha :D jammer dat het spel je zo tegenhoud om verder te gaan je kan in 2 dagen van 100 naar 110 en vervolgens duurt het maanden om beetje rep te krijgen en constant die kut ancient mana te moeten zoeken. 1200x mana voor een quest dacht wtf dude!

en ik heb nog altijd mijn life relic niet unlocked ik weet niet wanneer ik die krijg maar ik krijg gewoon geen orderhall questen.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 28-11-2016 15:11:58 ]
pi_166955816
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 15:08 schreef redboyke het volgende:

[..]

wow duurt nog een eeuwifheid dan haha :D jammer dat het spel je zo tegenhoud om verder te gaan je kan in 2 dagen van 100 naar 110 en vervolgens duurt het maanden om beetje rep te krijgen en constant die kut ancient mana te moeten zoeken. 1200x mana voor een quest dacht wtf dude!

en ik heb nog altijd mijn life relic niet unlocked ik weet niet wanneer ik die krijg maar ik krijg gewoon geen orderhall questen.
Ancient mana zoeken gaat het snelst in Suramar stad. Vooral dingen als Twice-fortified Arcwine gaan hard. Ik heb meestal maar 5-10 minuten nodig om een hoop ancient mana te farmen.
pi_166955903
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 15:13 schreef icemotion het volgende:

[..]

Ancient mana zoeken gaat het snelst in Suramar stad. Vooral dingen als Twice-fortified Arcwine gaan hard. Ik heb meestal maar 5-10 minuten nodig om een hoop ancient mana te farmen.
wist niet dat dat bestond. zit ik constant die ancient mana crystals op AH te kopen. en ze zijn ook 200g duurder geworden stonden gisteren op 670g voor 1!
heb nog geen gold verdiend met legion alleen maar gold verloren. vooral die bonusroll coins kosten teveel geld vind ik. en je krijgt er te weinig voor terug.
die gold missies in de orderhall doe ik ook niet want dat kost dan weer resources en die zijn bijna ook op en mijn mannetjes kunnen alles al aan minstens 100% slaag kans ook al zijn ze niet epic. weet niet of het wel zin heeft om orderhall te upgraden. ga het wel moeten doen om te kunnen vliegen maar nu is het voorlopig gewoon nutteloos vind ik.

[ Bericht 25% gewijzigd door #ANONIEM op 28-11-2016 15:23:48 ]
  † In Memoriam † maandag 28 november 2016 @ 15:51:20 #281
159966 lifeblind
pi_166956440
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 15:18 schreef redboyke het volgende:

[..]

wist niet dat dat bestond. zit ik constant die ancient mana crystals op AH te kopen. en ze zijn ook 200g duurder geworden stonden gisteren op 670g voor 1!
wut?! :o :D

Minuutje of 10 in Suramar is inderdaad voldoende, meestal wat rondjes door Twilight Vineyards is al voldoende (al heb ik 't idee dat ze de spawnrates daar steeds meer en meer nerfen :( )
pi_166956633
Vineyards zijn ook heel populair. Ik ren zelf vooral rondjes in de Evermoon commons / Bazaar. Daar is n hoop te vinden. Je moet er alleen wat meer van die guards dodgen met hun illusion gezanik. xD
pi_166956642
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 15:18 schreef redboyke het volgende:

[..]

wist niet dat dat bestond. zit ik constant die ancient mana crystals op AH te kopen. en ze zijn ook 200g duurder geworden stonden gisteren op 670g voor 1!
heb nog geen gold verdiend met legion alleen maar gold verloren. vooral die bonusroll coins kosten teveel geld vind ik. en je krijgt er te weinig voor terug.
die gold missies in de orderhall doe ik ook niet want dat kost dan weer resources en die zijn bijna ook op en mijn mannetjes kunnen alles al aan minstens 100% slaag kans ook al zijn ze niet epic. weet niet of het wel zin heeft om orderhall te upgraden. ga het wel moeten doen om te kunnen vliegen maar nu is het voorlopig gewoon nutteloos vind ik.
Meer worldquesten doen dan heb je resources zat :D
pi_166956743
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 14:50 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Zijn er echt maar zo weinig?!
Denk t? :D Heb geen andere gehad als deze iig
pi_166956991
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 15:08 schreef redboyke het volgende:

en ik heb nog altijd mijn life relic niet unlocked ik weet niet wanneer ik die krijg maar ik krijg gewoon geen orderhall questen.
Als je geen orderhall quest krijgt maar wel 110 bent dan is het waarschijnlijk bugged. Even op wowhead zien waar je questchain verdergaat en daar heen gaan om de questchain daar op te pikken. Ik had er ook last van op mijn main dat een quest niet in mijn orderhall spawnde
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_166957013
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2016 22:56 schreef redboyke het volgende:

[..]

nope guild waar ik in zit is dood. :( niemand is meer legion komen spelen. pas toen ik tegen de guildmaster zei dat ik takeover ging doen kwam die online maar ben de enige die online is altijd. ben beetje beu altijd in m'n eentje te spelen. maar vind het ook moeilijk om met anderen dungeon te doen dan gaan ze weer wat van je verwachten enzo.
Wat houdt je tegen om een andere guild te zoeken? Leukste van WoW is om met guildies/vrienden te spelen en op TS of Discord te kletsen. Anders kan ik net zo goed Skyrim spelen.. :)
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
pi_166957086
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 15:51 schreef lifeblind het volgende:

[..]

wut?! :o :D

Minuutje of 10 in Suramar is inderdaad voldoende, meestal wat rondjes door Twilight Vineyards is al voldoende (al heb ik 't idee dat ze de spawnrates daar steeds meer en meer nerfen :( )
zal daar ook eens rondlopen.
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 16:03 schreef Maureentje het volgende:

[..]

Meer worldquesten doen dan heb je resources zat :D
ik ga meestal eerst voor de questen die loot geven en tegen dat ik de loot heb gehad heb ik al geen zin meer om nog recources te gaan farmen.
morgen ook verhuizen. zenuwachtig voor.
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 16:27 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Als je geen orderhall quest krijgt maar wel 110 bent dan is het waarschijnlijk bugged. Even op wowhead zien waar je questchain verdergaat en daar heen gaan om de questchain daar op te pikken. Ik had er ook last van op mijn main dat een quest niet in mijn orderhall spawnde
ben 110 en heb de 3 wapens hunter heb ook al in die toren geweest in de lodge maar volgens zygor guide zou ik van die questgiver voor de order hall mission ding nog een quest moeten oppikken maar die heeft geen quest.

quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 16:29 schreef Junglebeast het volgende:

[..]

Wat houdt je tegen om een andere guild te zoeken? Leukste van WoW is om met guildies/vrienden te spelen op TS of Discord. Beetje kletsen in gchat. Anders kan ik net zo goed Skyrim spelen.. :)
omdat ik verlegen iemand ben. en altijd schrik heb om dingen niet goed te doen. ik durff ook niet goed praten op TS meestal luisterde ik altijd. alleen ken ik de GM van vroeger nog IRL en ja kon geen nee zeggen. skyrim heb ik ook al eeuwen geleden gekocht maar nooit gespeeld :P
pi_166958663
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 15:18 schreef redboyke het volgende:

wist niet dat dat bestond. zit ik constant die ancient mana crystals op AH te kopen. en ze zijn ook 200g duurder geworden stonden gisteren op 670g voor 1!
heb nog geen gold verdiend met legion alleen maar gold verloren. vooral die bonusroll coins kosten teveel geld vind ik. en je krijgt er te weinig voor terug.
die gold missies in de orderhall doe ik ook niet want dat kost dan weer resources en die zijn bijna ook op en mijn mannetjes kunnen alles al aan minstens 100% slaag kans ook al zijn ze niet epic. weet niet of het wel zin heeft om orderhall te upgraden. ga het wel moeten doen om te kunnen vliegen maar nu is het voorlopig gewoon nutteloos vind ik.
Woah, ben je serieus :o Mana verzamelen stelt niets voor en jij koopt het op het AH. Omdat het zo makkelijk is heb ik er nog nooit aan gedacht die dingen op het AH te zetten, maar bedankt voor de tip :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_166958707
Oh, en als je geen zin meer in WoW hebt Skyrim gaan spelen _O_
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 28 november 2016 @ 18:29:20 #290
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_166959353
Skyrim :')
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_166960347
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 17:56 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Woah, ben je serieus :o Mana verzamelen stelt niets voor en jij koopt het op het AH. Omdat het zo makkelijk is heb ik er nog nooit aan gedacht die dingen op het AH te zetten, maar bedankt voor de tip :D
ik zal wel in verkeerde tijde in surumar geweest zijn dan :P iedere keer ik zo'n node zag stond het met een pijltje naar boven dus ik dacht zal wel op een dak staan ofzo en dan moet je weer zoeken hoe je daar moet geraken.
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 17:57 schreef Isabeau het volgende:
Oh, en als je geen zin meer in WoW hebt Skyrim gaan spelen _O_
is die texture pack zelfde als remastered?
heb 419games op steam en als ik er 20 ervan heb uitgespeeld dan is het al veel.
maar op de een of andere manier ga ik toch altijd terug naar wow.
pi_166960429
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 19:09 schreef redboyke het volgende:

ik zal wel in verkeerde tijde in surumar geweest zijn dan :P iedere keer ik zo'n node zag stond het met een pijltje naar boven dus ik dacht zal wel op een dak staan ofzo en dan moet je weer zoeken hoe je daar moet geraken.

is die texture pack zelfde als remastered?
heb 419games op steam en als ik er 20 ervan heb uitgespeeld dan is het al veel.
maar op de een of andere manier ga ik toch altijd terug naar wow.
Probeer de tip hierboven maar, in het vineyards gebied in Suramar city is het heel makkelijk mana verzamelen :Y

Ik wilde remastered gaan spelen binnen kort, maar ja, zelfde probleem:"

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_166962859
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 16:34 schreef redboyke het volgende:

[..]

omdat ik verlegen iemand ben. en altijd schrik heb om dingen niet goed te doen. ik durff ook niet goed praten op TS meestal luisterde ik altijd. alleen ken ik de GM van vroeger nog IRL en ja kon geen nee zeggen. skyrim heb ik ook al eeuwen geleden gekocht maar nooit gespeeld :P
Ja dat kan een drempel zijn. Maar aan de andere kant kan het je juist een drempel over helpen. Genoeg social guilds die wat kleiner zijn en redelijk actief zijn die wellicht een verlegen persoon willen aannemen. Op welk realm zit je en welke faction?
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
pi_166964463
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 20:38 schreef Junglebeast het volgende:

[..]

Ja dat kan een drempel zijn. Maar aan de andere kant kan het je juist een drempel over helpen. Genoeg social guilds die wat kleiner zijn en redelijk actief zijn die wellicht een verlegen persoon willen aannemen. Op welk realm zit je en welke faction?
Kul Tiras Alliance
ik had tegen een vriend gezegd dat ik erover aan het nadenken was om van server te veranderen.
en hij verklaarde me gek. hij doet is amper online en er is niemand actief in de guild. ze zijn allemaal gestopt bij draednor of van server veranderd.

Kul Tiras is beetje dode server vind ik. 15min wachten op een dungeon vind ik best lang en was de vorige keer op bezoek op een andere server en had het idee dat het daar sneller ging.
snap ook niet dat er millioenen mensen wow spelen en dat het zo lang duurt om in een dungeon of LFR te kunnen. zal wel nadeel zijn van hunter te spelen :'(

normaal stoort het me zo niet om alleen te spelen maar als je volledig geleveld bent ben je min of meer verplicht om met anderen te spelen als je toch wat betere uitrusting wilt.
  † In Memoriam † maandag 28 november 2016 @ 23:01:43 #295
159966 lifeblind
pi_166967225
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 21:34 schreef redboyke het volgende:

[..]

Kul Tiras Alliance
ik had tegen een vriend gezegd dat ik erover aan het nadenken was om van server te veranderen.
en hij verklaarde me gek. hij doet is amper online en er is niemand actief in de guild. ze zijn allemaal gestopt bij draednor of van server veranderd.

Kul Tiras is beetje dode server vind ik. 15min wachten op een dungeon vind ik best lang en was de vorige keer op bezoek op een andere server en had het idee dat het daar sneller ging.
snap ook niet dat er millioenen mensen wow spelen en dat het zo lang duurt om in een dungeon of LFR te kunnen. zal wel nadeel zijn van hunter te spelen :'(

normaal stoort het me zo niet om alleen te spelen maar als je volledig geleveld bent ben je min of meer verplicht om met anderen te spelen als je toch wat betere uitrusting wilt.
DPS heeft altijd een lange(re) queue dan een tank of healer, omdat er simpelweg veel meer DPS zijn.

En met andere mensen samen spelen is wel een beetje het hele idee van een MMORPG he :P
pi_166973129
Dungeon queues zijn cross-realm dus daar zal je realm weinig effect op hebben. Het is meer hoe druk het is. Er zijn heel veel DPS spelers, en dat varieert nog wel eens qua queue tijden. Ik heb ook wel eens queues van een half uur of meer meegemaakt als DPS.

Als tank heb ik meestal een queue van 3 seconden xD :p
pi_166973145
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 09:39 schreef icemotion het volgende:
Dungeon queues zijn cross-realm dus daar zal je realm weinig effect op hebben. Het is meer hoe druk het is. Er zijn heel veel DPS spelers, en dat varieert nog wel eens qua queue tijden. Ik heb ook wel eens queues van een half uur of meer meegemaakt als DPS.

Als tank heb ik meestal een queue van 3 seconden xD :p
Healer onder de minuut, standaard. Als ik NU een dungeon wil gaan doen, dan doe ik die nu. Kan me voorstellen dat het als dps vervelend is als je NU tijd hebt, dat je dan alsnog heel lang moet wachten.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_166979563
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 21:34 schreef redboyke het volgende:

[..]

Kul Tiras Alliance
ik had tegen een vriend gezegd dat ik erover aan het nadenken was om van server te veranderen.
en hij verklaarde me gek. hij doet is amper online en er is niemand actief in de guild. ze zijn allemaal gestopt bij draednor of van server veranderd.

Kul Tiras is beetje dode server vind ik. 15min wachten op een dungeon vind ik best lang en was de vorige keer op bezoek op een andere server en had het idee dat het daar sneller ging.
snap ook niet dat er millioenen mensen wow spelen en dat het zo lang duurt om in een dungeon of LFR te kunnen. zal wel nadeel zijn van hunter te spelen :'(

normaal stoort het me zo niet om alleen te spelen maar als je volledig geleveld bent ben je min of meer verplicht om met anderen te spelen als je toch wat betere uitrusting wilt.
Zo te zien zit KT samen met Alonsus en Anachronus in een merged realm. Dus je kan ook prima guilds joinen die op die andere realms zitten. Ik zie zo snel al een NL/BE guild. De oranje duivels.

http://eu.battle.net/wow/(...)ster?sort=rank&dir=a

Je kan altijd vragen of ze een plekje hebben.
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
pi_166981722
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 14:44 schreef Junglebeast het volgende:

[..]

Zo te zien zit KT samen met Alonsus en Anachronus in een merged realm. Dus je kan ook prima guilds joinen die op die andere realms zitten. Ik zie zo snel al een NL/BE guild. De oranje duivels.

http://eu.battle.net/wow/(...)ster?sort=rank&dir=a

Je kan altijd vragen of ze een plekje hebben.
ow dat wist ik niet dat je guilds op andere servers kon joinen dacht enkel je eigen server.

ben vandaag verhuisd en er ging internet zijn maar er is geen internet zit nu effe op mobiel internet gelukkig is dat er nog :)
pi_166982826
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 16:41 schreef redboyke het volgende:

[..]

ow dat wist ik niet dat je guilds op andere servers kon joinen dacht enkel je eigen server.

ben vandaag verhuisd en er ging internet zijn maar er is geen internet zit nu effe op mobiel internet gelukkig is dat er nog :)
Alleen op merged realms kan je joinen.....
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')