abonnement Unibet Coolblue
pi_166122628
Laatst zaten we op FF Dan hoef je in de rust niet eens gaan proberen wat te halen. Anders ben je in de 55e minuut pas weer boven. Met dat soort zaken valt echt nog wel winst te behalen.
blablablabla
pi_166122630
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 oktober 2016 11:47 schreef Elan het volgende:

[..]

Voor wiens falen? Ben je recent in De Kuip geweest? Horeca en skyboxen zorgen normaliter voor flink wat extra inkomsten. Bij ons mag je blij zijn als je in de rust schraal bier en wat koffie kunt hosselen .
Duidelijk recent niet in de Kuip geweest jij
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_166122635
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2016 11:32 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Waarom niet? En wat wel dan? Een echt dak? Weg met dat dak. Dat tent gebeuren is een prima oplossing.
"An sich" heb ik geen problemen met zo'n tentdak, maar loop dan niet 10 jaar te schreeuwtoeteren dat je het beste stadion van de melkweg wil bouwen, je budget op te schroeven etc om vervolgens nig niet met de oplossing te komen die ze wenselijk achten.

En die uitspraak "het wordt geen luxe ding" is natuurlijk simpelweg een schande, compleet krankzinnig.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_166122640
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 oktober 2016 11:50 schreef Caland het volgende:

[..]

Duidelijk recent niet in de Kuip geweest jij
Tegen Excelsior thuis.
blablablabla
pi_166122669
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 oktober 2016 11:47 schreef Elan het volgende:

[..]

Voor wiens falen? Ben je recent in De Kuip geweest? Horeca en skyboxen zorgen normaliter voor flink wat extra inkomsten. Bij ons mag je blij zijn als je in de rust schraal bier en wat koffie kunt hosselen .
Knap dat je denkt dat ik het over de omstandigheden binnen De Kuip heb. Alsof ik weet wat daar binnen plaatsvindt. Ik heb het over het beleid van Feyenoord. Alles wat ik steeds lees, geeft me het gevoel dat Feyenoord nog daadwerkelijk denkt dat er met een NIEUWE KUIP wel opeens een Engeltje met een ladder uit de lucht komt nederdalen.
pi_166122724
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2016 11:53 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Knap dat je denkt dat ik het over de omstandigheden binnen De Kuip heb. Alsof ik weet wat daar binnen plaatsvindt. Ik heb het over het beleid van Feyenoord. Alles wat ik steeds lees, geeft me het gevoel dat Feyenoord nog daadwerkelijk denkt dat er met een NIEUWE KUIP wel opeens een Engeltje met een ladder uit de lucht komt nederdalen.
Ja want de prestaties van afgelopen jaren zijn natuurlijk onacceptabel :') .
Met meer exploitatie inkomsten kun je wellicht weer wat aanhaken bij Ajax en PSV.

Wij hebben om verschillende redenen een stuk minder te besteden dan Ajax en PSV, groter stadion zou prima begin zijn om die kloof kleiner te maken. Dus logisch dat beleidsbepalers dat hoog op hun prioriteiten lijstje hebben staan.
blablablabla
  zaterdag 22 oktober 2016 @ 12:04:14 #82
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_166122785
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2016 11:50 schreef De_Pel het volgende:

[..]

"An sich" heb ik geen problemen met zo'n tentdak, maar loop dan niet 10 jaar te schreeuwtoeteren dat je het beste stadion van de melkweg wil bouwen, je budget op te schroeven etc om vervolgens nig niet met de oplossing te komen die ze wenselijk achten.

En die uitspraak "het wordt geen luxe ding" is natuurlijk simpelweg een schande, compleet krankzinnig.
Wat lopen mensen hier nou al 10 jaar te roepen? "Ik hoop in ieder geval dat ze de unieke sfeer van De Kuip kunnen behouden/creëeren". Dat gaat niet als iedereen een stoeltje van een meter breed met armleuningen heeft. Je kan nog alle kanten op met die uitspraak, maar reken maar dat het stadion alle voorzieningen zal hebben die de fans nodig hebben.
pi_166123029
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 11:33 schreef satecl het volgende:

[..]

Ja hoor.

Ik ken overigens genoeg Joodse vrienden die zich helemaal de kanjer in zuipen en blowen voordat ze die betonbak binnen gaan(tjacka bijvoorbeeld). Dat lijkt me dus sterk.
:D :')

Al ben ik wel een keer geweigerd trouwens
Gino ♥
pi_166123387
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2016 10:28 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Wat is daar vreemd aan? Nou Camp is ook in de diepte gegaan om uit te breiden
Ja, daar heb je op de hoogste ring ook een verrekijker nodig. Overhangende tribunes zijn veel mooier en zorgen dat je meer fans dicht op het veld hebt. Met zo'n stijle constructie zonder overhanging krijg je een heel andere sfeer.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  zaterdag 22 oktober 2016 @ 13:10:55 #85
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_166123801
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 oktober 2016 12:41 schreef H.FR het volgende:

[..]

Ja, daar heb je op de hoogste ring ook een verrekijker nodig. Overhangende tribunes zijn veel mooier en zorgen dat je meer fans dicht op het veld hebt. Met zo'n stijle constructie zonder overhanging krijg je een heel andere sfeer.
Het gaat meer om het feit dat een deel van het stadion onder het 'straatniveau' zit. Dat doen ze op heel veel plekken en daar is wat mij betreft ook niets mis mee. Het stadion wordt er iets minder imposant door omdat een deel van de hoogte verzonken is, maar omdat de tribunesredelijk steil worden zal het nog steeds hoog genoeg zijn denk ik.
pi_166125278
Dit doet mij denken aan Arsenal een paar jaar geleden. Iedereen was fel tegen de verhuizing van Highbury naar het Emirates Stadium en dat laatste is toch een prachtig complex geworden. Financieel is Arsenal er ook op vooruit gegaan.

Ik zie de plannen voor de Nieuwe Kuip, Feyenoord City wel zitten. Goed voor ons cluppie en onze stad.

[ Bericht 15% gewijzigd door Erasmus op 22-10-2016 14:25:34 ]
pi_166127580
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 oktober 2016 13:10 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Het gaat meer om het feit dat een deel van het stadion onder het 'straatniveau' zit. Dat doen ze op heel veel plekken en daar is wat mij betreft ook niets mis mee. Het stadion wordt er iets minder imposant door omdat een deel van de hoogte verzonken is, maar omdat de tribunesredelijk steil worden zal het nog steeds hoog genoeg zijn denk ik.
Als ik het goed begrijp is het maaiveld verhoogd en wordt vanaf dat punt de parterre ervaren als een verdiepte tribune. Stadion zal dus per saldo even hoog zijn.

Het maaiveld is hierin namelijk niet het fysieke grondniveau, maar het niveau van de verhoging, het platform. Wellicht te vergelijken met het Estádio do Dragão van FC Porto. Ook de Allianz Arena heeft een verhoogd maaiveld (op die enorme parkeergarage).

[ Bericht 0% gewijzigd door Oldground op 22-10-2016 16:48:29 ]
Van alles is weer waardeloos.
pi_166127685
Die kritieken op het dak snap ik ook niet zo. Voorop gesteld, had er liever geen gehad, maar als er dan een dak moet komen dan maar zo. Een massief dak vergt veel te veel zware constructie en zal het zonlicht erg belemmeren. De reguliere kunstof daken (zoals Warschau, Frankfurt, Boekarest etc.) hebben allemaal zo'n mega kubus in het midden met een kabelconstructie. Dat is en niet fraai en je kunt gedag zeggen tegen de helicopter.
Van alles is weer waardeloos.
pi_166127782
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2016 16:47 schreef Oldground het volgende:
Die kritieken op het dak snap ik ook niet zo. Voorop gesteld, had er liever geen gehad, maar als er dan een dak moet komen dan maar zo. Een massief dak vergt veel te veel zware constructie en zal het zonlicht erg belemmeren. De reguliere kunstof daken (zoals Warschau, Frankfurt, Boekarest etc.) hebben allemaal zo'n mega kubus in het midden met een kabelconstructie. Dat is en niet fraai en je kunt gedag zeggen tegen de helicopter.
Hoop niet dat ze rekening houden met de fucking helikopter. :+
pi_166127993
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2016 16:47 schreef Oldground het volgende:
Die kritieken op het dak snap ik ook niet zo. Voorop gesteld, had er liever geen gehad, maar als er dan een dak moet komen dan maar zo. Een massief dak vergt veel te veel zware constructie en zal het zonlicht erg belemmeren. De reguliere kunstof daken (zoals Warschau, Frankfurt, Boekarest etc.) hebben allemaal zo'n mega kubus in het midden met een kabelconstructie. Dat is en niet fraai en je kunt gedag zeggen tegen de helicopter.
De helikopter :') komop man
pi_166128006
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 oktober 2016 14:22 schreef o.us2.0 het volgende:
Dit doet mij denken aan Arsenal een paar jaar geleden. Iedereen was fel tegen de verhuizing van Highbury naar het Emirates Stadium en dat laatste is toch een prachtig complex geworden. Financieel is Arsenal er ook op vooruit gegaan.

Ik zie de plannen voor de Nieuwe Kuip, Feyenoord City wel zitten. Goed voor ons cluppie en onze stad.
Ik zit nu in het Emirates stadion en het is een grote sfeerloze bedoening.
pi_166128059
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2016 16:47 schreef Oldground het volgende:
Die kritieken op het dak snap ik ook niet zo. Voorop gesteld, had er liever geen gehad, maar als er dan een dak moet komen dan maar zo. Een massief dak vergt veel te veel zware constructie en zal het zonlicht erg belemmeren. De reguliere kunstof daken (zoals Warschau, Frankfurt, Boekarest etc.) hebben allemaal zo'n mega kubus in het midden met een kabelconstructie. Dat is en niet fraai en je kunt gedag zeggen tegen de helicopter.
De grap met het dak is natuurlijk dat we eerst 10 jaar moesten horen hoe onmisbaar het was en nu vertellen ze doodleuk dat het aantal overdekte evenementen ook wel meevalt waardoor je met een tentdoek ook wel uit de voeten kan...

Iets was sommige supporters al jaren riepen, maar dan werd je meteen als conservatief neergezet.

Iedereen weet dat er iets moet gebeuren met het stadion. Maar ik ben wel benieuwd nu naar de argumentatie. HNS had volgens de verkenners desastreus uitgepakt, vervolgens kets vernieuwbouw af op +\- 12 miljoen (:')) en gaan we gewoon weer opnieuw verder met een megalomaan project. Alleen nu is Koolhaas met z'n club er aan verbonden, alsof dat ineens het verschil gaat maken..

Het zal mij benieuwen.
#12 is not for sale!
pi_166128087
afgaande op de publieke belangstelling en sfeer bij de laatste training leeft de klassieker meer bij ajax dan bij feyenoord.
http://nos.nl/artikel/213(...)k-bij-feyenoord.html

[ Bericht 12% gewijzigd door F.M.D. op 22-10-2016 17:24:52 ]
pi_166128387
Berghuis of Bilal morgen? Zeg het maar.
pi_166128471
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2016 17:26 schreef Scrummie het volgende:
Berghuis of Bilal morgen? Zeg het maar.
berghuis en bilal. toornstra wissel. zit weer in een dipje.
pi_166128489
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 oktober 2016 16:53 schreef Typisch het volgende:

[..]

Hoop niet dat ze rekening houden met de fucking helikopter. :+
Met het nieuwe stadion gewoon in Range Rovers komen.
pi_166128615
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 oktober 2016 17:33 schreef Vasion het volgende:

[..]

Met het nieuwe stadion gewoon in Range Rovers komen.
Opel is sponsor, gewoon kadetjes... :D
pi_166128781
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2016 17:10 schreef F.M.D. het volgende:
afgaande op de publieke belangstelling en sfeer bij de laatste training leeft de klassieker meer bij ajax dan bij feyenoord.
http://nos.nl/artikel/213(...)k-bij-feyenoord.html
Nee, bij Feyenoord hebben ze dit gewoon vakkundig de nek omgedraaid.
#12 is not for sale!
  zaterdag 22 oktober 2016 @ 18:24:22 #99
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_166129549
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2016 17:10 schreef F.M.D. het volgende:
afgaande op de publieke belangstelling en sfeer bij de laatste training leeft de klassieker meer bij ajax dan bij feyenoord.
http://nos.nl/artikel/213(...)k-bij-feyenoord.html
Ook geen wonder met alle maatregelingen van el presidente Gudde.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_166129553
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2016 17:40 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Opel is sponsor, gewoon kadetjes... :D
Corsaatjes dan, Kadetjes zijn er al even niet meer.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')