abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 19 oktober 2016 @ 12:49:41 #51
62913 Blik
The one and Only!
pi_166055327
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 10:56 schreef FrankRicard het volgende:

[..]

Eigenlijk wil je gewoon The Shield zien, maar die staat niet op Netflix ;)
Jammer genoeg niet meer, blij dat ik die nog gezien heb voordat die eraf is gehaald. Mooie serie!
  Admin woensdag 19 oktober 2016 @ 13:03:32 #52
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_166055673
quote:
1s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 08:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Narcos heeft me verpest... Elke keer als ik een nieuwe item over Zuid Amerika hoor, zeker als het over drugs gaat, hoor ik Plato O Plomo. :')
En een snor _O-
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin woensdag 19 oktober 2016 @ 13:07:44 #53
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_166055787
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 11:17 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik vind dit nog steeds één van de beste, onderschatte series:
http://www.netflix-nederland.nl/serieuze-inspiratie-utopia/

Voornaamste kritiek is dat er wat te veel onnodig geweld in zit, maar dat lijkt me dan niet zo'n punt. :P
Eens! Briljante serie, en een die niemand kent :{
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin woensdag 19 oktober 2016 @ 13:11:03 #54
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_166055875
Iemand al aan "legends' begonnen?

Komt traag op gang, maar wordt wel wat.

En "Frequency"? Bij dat soort series is het echt balen dat er maar eens per week een nieuwe bijkomt, die hoor je achter elkaar te bingen :9
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_166057047
quote:
17s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 13:11 schreef yvonne het volgende:
En "Frequency"? Bij dat soort series is het echt balen dat er maar eens per week een nieuwe bijkomt, die hoor je achter elkaar te bingen :9
Gewoon tot mei wachten, dan kun je alles achterelkaar kijken :+
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Admin woensdag 19 oktober 2016 @ 14:31:07 #56
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_166057389
Hm, Arrow a05e03 komt pas op maandag. Waarom nou weer die vertraging? Als je meedoet met de VS, doe het dan goed.

Ik weet wel dat een paar dagen niet veel is, maar als je dan toch door lokaal legaal aanbod de mogelijkheid krijgt om bij te blijven met een serie, is het wel zo mooi als je niet een halve week recaps en forumdiscussies hoeft te negeren voordat je eindelijk in kunt springen.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_166057500
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 14:31 schreef Breuls het volgende:
Hm, Arrow a05e03 komt pas op maandag. Waarom nou weer die vertraging? Als je meedoet met de VS, doe het dan goed.

Ik weet wel dat een paar dagen niet veel is, maar als je dan toch door lokaal legaal aanbod de mogelijkheid krijgt om bij te blijven met een serie, is het wel zo mooi als je niet een halve week recaps en forumdiscussies hoeft te negeren voordat je eindelijk in kunt springen.
met arrow kan ik dat prima opsparen. Had na het vorige seizoen eigenlijk al besloten ermee te kappen, zo slecht werd het. Maar vind het eerder storend bij Designated Survivor. Zie je in het weekend de nieuwste aflevering vertaald en al online staan, niet legaal natuurlijk. Maar dan kriebelt het wel om het toch te kijken
pi_166057766
Zojuist een bonus aflevering van Scream gekeken, een Halloween special :) . Het is wel wat voorspelbaar, maar zeker een leuke 'wegkijker' voor een regenachtige dag als vandaag ^O^
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
  Admin woensdag 19 oktober 2016 @ 14:59:23 #59
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_166057915
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 14:37 schreef planethugo het volgende:

[..]

met arrow kan ik dat prima opsparen. Had na het vorige seizoen eigenlijk al besloten ermee te kappen, zo slecht werd het. Maar vind het eerder storend bij Designated Survivor. Zie je in het weekend de nieuwste aflevering vertaald en al online staan, niet legaal natuurlijk. Maar dan kriebelt het wel om het toch te kijken
Arrow is een serie die samenspeelt met andere series. Volgende maand hebben ze een crossover; moet je dus wachten met die andere series kijken totdat Arrow op Netflix online is.

Ik waardeer het enorm dat Netflix de serie zo actueel aanbiedt en hoop dat ze dat met meer series, die niet (meer) in Nederland worden uitgezonden, kunnen doen, maar ik hoop ook dat dit een stap is naar niet meer hoeven wachten.

Ik vraag me ook af waarom die vertraging er is. Het zal toch niet vanwege zoiets sufs als ondertiteling zijn?
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin woensdag 19 oktober 2016 @ 14:59:57 #60
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_166057931
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 14:51 schreef KillerBee4ever het volgende:
Zojuist een bonus aflevering van Scream gekeken, een Halloween special :) . Het is wel wat voorspelbaar, maar zeker een leuke 'wegkijker' voor een regenachtige dag als vandaag ^O^
Beter/slechter dan de eerdere seizoenen?
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_166058209
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 14:59 schreef Breuls het volgende:

[..]

Ik vraag me ook af waarom die vertraging er is. Het zal toch niet vanwege zoiets sufs als ondertiteling zijn?
Ik vermoed dat het originele netwerk gewoon een tijdelijk alleenrecht wilt (uitzenden + herhaling) maar ook geschikt maken voor Netflix, distributie, ondertiteling en dubs.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Admin woensdag 19 oktober 2016 @ 15:15:41 #62
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_166058218
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 14:59 schreef Breuls het volgende:

[..]

Arrow is een serie die samenspeelt met andere series. Volgende maand hebben ze een crossover; moet je dus wachten met die andere series kijken totdat Arrow op Netflix online is.
Even voor de volledigheid; één van die series is The Flash, dat in Nederland bij FOX te zien is. Die moeten echter nog drie afleveringen van het vorige seizoen en het laatste wat ik hoorde is dat S3 gepland staat voor begin volgend jaar ( :o ). De derde serie, Legends of Tomorrow, is in Nederland (nog) nergens te zien. En dan hoort eigenlijk Supergirl er nog bij; ook nergens te zien.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_166058324
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 14:59 schreef Breuls het volgende:

[..]

Arrow is een serie die samenspeelt met andere series. Volgende maand hebben ze een crossover; moet je dus wachten met die andere series kijken totdat Arrow op Netflix online is.

Ik waardeer het enorm dat Netflix de serie zo actueel aanbiedt en hoop dat ze dat met meer series, die niet (meer) in Nederland worden uitgezonden, kunnen doen, maar ik hoop ook dat dit een stap is naar niet meer hoeven wachten.

Ik vraag me ook af waarom die vertraging er is. Het zal toch niet vanwege zoiets sufs als ondertiteling zijn?
dat weet ik idd, vorige jaren ook netjes bij het bijkijken tot aflevering 7 ofzo wat was dat bijgekeken en toen de dubbele crossovers gekeken. Maar nu met supergirl er nog bij gaat dat niet lukken want dat heb ik nog nooit gezien.
  Admin woensdag 19 oktober 2016 @ 15:23:01 #64
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_166058340
quote:
7s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 15:15 schreef Aether het volgende:

[..]

Ik vermoed dat het originele netwerk gewoon een tijdelijk alleenrecht wilt (uitzenden + herhaling) maar ook geschikt maken voor Netflix, distributie, ondertiteling en dubs.
Het alleenrecht in de VS hebben ze al bij The CW. Netflix krijgt Arrow (en de rest van DCTV) pas aan het einde van het seizoen. Internationaal is er vanaf dag 1 al geen alleenrecht meer; de Canadese zender CTV zendt de serie uit op dezelfde dag als The CW. Hetzelfde geldt voor Australië.

Nu zullen er vast ook wel kosten aan verbonden zitten om het heel snel te mogen uitzenden, maar toch.

Bij ondertiteling, misschien zelfs dubs, kan ik me iets voorstellen, maar laten we wel wezen, zo'n aflevering wordt niet afgemonteerd en direct naar de uitzendstraat gestuurd. Daar zit voldoende tijd tussen voor distributie, dus waarom niet voor ondertiteling? HBO krijgt dat ook prima voor elkaar met hun series. Netflix zelf ook met hun originals (en zelfs de semi-originals).
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin woensdag 19 oktober 2016 @ 15:24:09 #65
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_166058362
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 15:22 schreef planethugo het volgende:

[..]

dat weet ik idd, vorige jaren ook netjes bij het bijkijken tot aflevering 7 ofzo wat was dat bijgekeken en toen de dubbele crossovers gekeken. Maar nu met supergirl er nog bij gaat dat niet lukken want dat heb ik nog nooit gezien.
De crossover staat wat meer los van Supergirl dan van de rest; zij wordt aan het einde van een aflevering door Flash opgehaald, naar het andere universum meegenomen en doet dan mee aan de crossover. Ik denk dat je dat dus redelijk onafhankelijk kunt volgen.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_166058518
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 15:23 schreef Breuls het volgende:

[..]

Het alleenrecht in de VS hebben ze al bij The CW. Netflix krijgt Arrow (en de rest van DCTV) pas aan het einde van het seizoen. Internationaal is er vanaf dag 1 al geen alleenrecht meer; de Canadese zender CTV zendt de serie uit op dezelfde dag als The CW. Hetzelfde geldt voor Australië.
Ik bedoelde inderdaad het alleenrecht in VS/NA.
quote:
Bij ondertiteling, misschien zelfs dubs, kan ik me iets voorstellen, maar laten we wel wezen, zo'n aflevering wordt niet afgemonteerd en direct naar de uitzendstraat gestuurd. Daar zit voldoende tijd tussen voor distributie, dus waarom niet voor ondertiteling? HBO krijgt dat ook prima voor elkaar met hun series. Netflix zelf ook met hun originals (en zelfs de semi-originals).
Ik heb geen idee. Netflix is hierbij afhankelijk van een derde partij en kiezen ze gewoon een week om zo een constante periode te updaten i.p.v. de ene keer 2 en dan weer 4 dagen.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_166058836
quote:
Original Series Produced In Germany Commences Principal Photography
BEVERLY HILLS, Calif. - October 18th, 2016 - Netflix and Wiedemann & Berg Television announced today the start of principal photography on Dark, the first German Netflix original series. The creators and showrunners, Helmer Baran bo Odar and Jantje Friese, who previously collaborated on Who am I - No System is safe, once again join forces as co-creators and co-showrunners of Dark. Together with Quirin Berg, Max Wiedemann and Justyna Müsch, Baran bo Odar and Jantje Friese also act as executive producers. The director of photography is Nikolaus Summerer.

The mystery family saga stars Louis Hofmann, Oliver Masucci, Jördis Triebel, Maja Schöne, Sebastian Rudolph, Anatole Taubman, Mark Waschke, Karoline Eichhorn, Stephan Kampwirth, Anne Ratte-Polle, Andreas Pietschmann, Lisa Vicari, Angela Winkler, Michael Mendl and many more. Shooting will take place until the end of March in locations throughout Berlin and the surrounding area. Dark, a family saga, will debut exclusively on Netflix in late 2017.

The first German production from the world’s leading Internet TV Network is set in a German town in present day where the disappearance of two young children exposes the double lives and fractured relationships among four families. In ten, hour-long episodes, the story takes on a surprising twist that ties back to the same town in 1986.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Admin woensdag 19 oktober 2016 @ 15:44:45 #68
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_166058916
quote:
7s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 15:30 schreef Aether het volgende:

Ik heb geen idee. Netflix is hierbij afhankelijk van een derde partij en kiezen ze gewoon een week om zo een constante periode te updaten i.p.v. de ene keer 2 en dan weer 4 dagen.
De vraag is dus eigenlijk: vanwege welke factoren is dat anders bij Arrow, Frequency en Designated Survivor dan bij Orphan Black, From Dusk Till Dawn en Scream?
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_166059110
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 14:59 schreef Breuls het volgende:

[..]

Beter/slechter dan de eerdere seizoenen?
Het speelt zich af op een eiland, dat maakt het wellicht wat interessanter :) .
Of het beter of slechter is? Dit vind ik voor anderen slecht te bepalen, ikzelf vond dit al geen sterke serie, maar vind 'm leuk genoeg om te volgen.
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
  Admin woensdag 19 oktober 2016 @ 15:55:58 #70
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_166059240
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 15:51 schreef KillerBee4ever het volgende:

[..]

Het speelt zich af op een eiland, dat maakt het wellicht wat interessanter :) .
Of het beter of slechter is? Dit vind ik voor anderen slecht te bepalen, ikzelf vond dit al geen sterke serie, maar vind 'm leuk genoeg om te volgen.
Je kunt niet bepalen wat anderen leuk vinden, maar als je zelf beschrijft wat je er goed of slecht aan vond (en waarom) kunnen anderen daar een conclusie uit trekken. ;)

(Da's overigens het kernconcept van een review. :P)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_166059297
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 15:55 schreef Breuls het volgende:

[..]

(Da's overigens het kernconcept van een review. :P)
Het was niet mijn bedoeling om een review te geven, anders verpest (spoilers) ik het misschien juist :D . Het was meer om te zeggen: er staat een nieuwe aflevering op Netflix, lol :+
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
pi_166061109
Nice dat Frequency ook wekelijks op Netflix getoond wordt. Op deze manier haal je piraterij weg _O_
(she/her)
pi_166061350
Zelfs geen special van PLL dit jaar ;( alhoewel dat niet aan Netflix ligt :@
pi_166064470
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 15:44 schreef Breuls het volgende:

[..]

De vraag is dus eigenlijk: vanwege welke factoren is dat anders bij Arrow, Frequency en Designated Survivor dan bij Orphan Black, From Dusk Till Dawn en Scream?
Grotendeels weer een rechtenverhaal. Kan zijn dat het eerst elders uitgezonden moet worden voordat het op Netflix mag etc.
  Admin woensdag 19 oktober 2016 @ 19:54:28 #75
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_166065217
quote:
2s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 19:33 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Grotendeels weer een rechtenverhaal. Kan zijn dat het eerst elders uitgezonden moet worden voordat het op Netflix mag etc.
Ja, dat weet ik. Mijn vraag richtte zich op het onduidelijke deel in 'grotendeels'. ;)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')