abonnement Unibet Coolblue
pi_166013790
Dat klinkt heerlijk Room O+ Koesteren die momenten!

Wel pittig hoor om nu een master te starten :o hoe lang staat er voor?

Ik doe nu een post bachelor maar dat moet in februari klaar zijn dus ruim voordat de baby arriveert :)

39 weken voor Burd & Vivi *O* Hebben jullie al een exacte datum afgesproken voor jullie synchroon bevalling? O-)

En verder heb ik bedacht dat ik nog op vakantie wil dit jaar en hoop ik dat het nog lukt wat leuks & betaalbaars te vinden rondom kerst. Bij voorkeur ergens met goed weer :+
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 maandag 17 oktober 2016 @ 16:07:12 #77
269689 crew  Viv
pi_166014362
quote:
1s.gif Op maandag 17 oktober 2016 15:45 schreef Fazzoletti het volgende:
39 weken voor Burd & Vivi *O* Hebben jullie al een exacte datum afgesproken voor jullie synchroon bevalling? O-)
Nope, ik zag laatst wel toffe Halloween-kostuums met buik, maar Burdie wil vast niet zo lang wachten. :+
  maandag 17 oktober 2016 @ 16:24:11 #78
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_166014767
Halloween vind ik een prima datum hoor Viv :+.
KuikenGuppy
  maandag 17 oktober 2016 @ 16:28:51 #79
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_166014877
Ik denk wel steeds afwisselend: "kom maar nu, nu, NU!" *O* en "waaaah bevallen :o, blijf nog maar minstens een maand zitten waar je zit!"
KuikenGuppy
  maandag 17 oktober 2016 @ 16:31:46 #80
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_166014964
Twee weken is dan wel een goed compromis ;)

Dat klinkt heel gezellig, Room! O+
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_166014966
Kinderen maken & opvoeden en ook nog studies en zware trainingen op het werk volgen. Stoere vrouwen allemaal hierl. O+ .

Burdie, heb je al eens gedacht aan een zwangerschapsmassage? Heb ik gedaan toen ik in week 41 zat, bij een echt professionele dame en het was heel fijn en ontspannend. Deed mijn lijf en geest echt goed. Heb je trouwens nog wat met hypnobirthing gedaan dit keer?
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 maandag 17 oktober 2016 @ 16:33:23 #82
269689 crew  Viv
pi_166015013
quote:
1s.gif Op maandag 17 oktober 2016 16:28 schreef Burdie het volgende:
blijf nog maar minstens een maand zitten waar je zit!"
That ship has sailed! ;)
  maandag 17 oktober 2016 @ 16:38:50 #83
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_166015168
Vandaag een groeiecho laten maken, de kleine is in ieder geval wat aan de grote kant. Over twee weken nog een keer een groeiecho.

Vriendin moet van de week naar het ziekenhuis om haar suiker te laten controleren ivm mogelijke zwangerschapssuiker. Afwachten maar.

Verder gelukkig wel alles goed en op de echo krulletjes kunnen zien O+
pi_166015965
Yes wat een babyboom! Proficiat verse moeders O+
  maandag 17 oktober 2016 @ 17:07:38 #85
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_166015978
Viv, ik durf misschien wel zo lang te wachten, als de baby het goed blijft doen.

Toch maar even de rest van mijn post in een spoiler.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KuikenGuppy
pi_166016775
quote:
1s.gif Op maandag 17 oktober 2016 15:45 schreef Fazzoletti het volgende:
Dat klinkt heerlijk Room O+ Koesteren die momenten!

Wel pittig hoor om nu een master te starten :o hoe lang staat er voor?

Ik doe nu een post bachelor maar dat moet in februari klaar zijn dus ruim voordat de baby arriveert :)

4 jaar deeltijd (master is heir standaard 2 jaar voltijd). Ik ga dus wel wat verlof nemen denk ik, maar ik wil erg graag het eerste examen inleveren, zodat ik in elk geval een start heb gemaakt. Dat maakt het weer oppakken een stuk eenvoudiger, denk ik.

Burdie, wat schrijf je dapper. Het klinkt als goede, grote stappend ie je hebt genomen, door selectief om te gaan met bijv. hypnobirthing. Ik hoop zo voor je dat deze bevalling "overzichtelijk" blijft voor je. Het is je zo gegund!
pi_166017249
quote:
1s.gif Op maandag 17 oktober 2016 17:07 schreef Burdie het volgende:
Viv, ik durf misschien wel zo lang te wachten, als de baby het goed blijft doen.

Toch maar even de rest van mijn post in een spoiler.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er bewondering voor hoe je het aanpakt. Snap ook goed dat hypnobirthing even voor jou had afgedaan maar daarom ook zo mooi dat je er toch wat van hebt kunnen gebruiken.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  maandag 17 oktober 2016 @ 18:14:06 #88
11682 Moonah
Jolie femme
pi_166017336
quote:
2s.gif Op maandag 17 oktober 2016 18:09 schreef Franny_G het volgende:
lokquote
Franny, ik heb geen tijd om alles door te spitten. Maar ik ben wel benieuwd hoe het inmiddels met jou gaat? Zakt de misselijkheid?
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_166019508
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2016 18:14 schreef Moonah het volgende:

[..]

Franny, ik heb geen tijd om alles door te spitten. Maar ik ben wel benieuwd hoe het inmiddels met jou gaat? Zakt de misselijkheid?
Haha, wat aardig van je! :) . Ja, het gaat inmiddels beter. Ben vorige week de hele week thuis geweest van werk en nu is het herfstvakantie, dat komt mooi uit. Heb zwaardere medicijnen gekregen tegen de misselijkheid en die lijken te helpen: ik heb nu al vijf dagen niet hoeven overgeven. Dus ik sterk ook weer wat aan (en man, die buik groeit ineens zeg! :o . :D .) Deze week gaat we het nieuws ook echt aan iedereen vertellen en daar verheug ik me op.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_166021224
Je leest even een weekje niet mee en meteen een enorrrrme babyboom!

Sproetjes *O* Wat onwijs heftig klinkt het, maar wat een mooi ventje en ook een hele toffe naam! Gefeliciteerd!

Nectarientje *O* Een verrassingsmeisje O+ Gefeliciteerd en een spoedig herstel gewenst!

Justme *O* Het was even wachten maar dan heb je ook wat! Gefeliciteerd! Jammer dat je niet meer in Utrecht terecht kon en het klinkt best pittig met die weeën zo kort op elkaar. Hoop dat jullie allemaal wat bijgekomen zijn inmiddels.

En Veruca *O* Toch een mooie termijn gehaald joh! En ook echt een schitterende naam O+ Gefeliciteerd! Jammer dat het niet ging zoals je hoopte, ik hoop dat de koorts afzakt (of al is afgezakt) en dat jullie snel naar huis mogen :)
pi_166021394
quote:
2s.gif Op maandag 17 oktober 2016 19:51 schreef Franny_G het volgende:

[..]

Haha, wat aardig van je! :) . Ja, het gaat inmiddels beter. Ben vorige week de hele week thuis geweest van werk en nu is het herfstvakantie, dat komt mooi uit. Heb zwaardere medicijnen gekregen tegen de misselijkheid en die lijken te helpen: ik heb nu al vijf dagen niet hoeven overgeven. Dus ik sterk ook weer wat aan (en man, die buik groeit ineens zeg! :o . :D .) Deze week gaat we het nieuws ook echt aan iedereen vertellen en daar verheug ik me op.
Wat fijn dat de medicatie lijkt te helpen! En goed dat je van je werk thuis bent gebleven. Zo veel overgeven is vreselijk uitputtend. En dan de "gewone" zwangerschapsmoeheid er bij.
Wat tof van je buik <3
Heb je het I al verteld?
pi_166021451
En OMG nu sta ik in de top 10 maar dat kan helemaal niet want ik ben pas net zwanger en december duurt nog heeeeeeeel lang!

Vandaag 32 weken wisseldag 8)7

Tinos ik hoop voor jullie dat het meevalt! Krulletjes op de echo is wel O+ O+ O+

Burdie je klinkt superstoer vind ik, en een goed idee om nu de delen die je wel aanspreken mee te nemen en de rest lekker te laten voor wat het is. Ik hoop dat je je rust kunt vinden en deze kracht vast kunt houden straks tijdens de bevalling!
  maandag 17 oktober 2016 @ 21:16:03 #93
11682 Moonah
Jolie femme
pi_166022252
quote:
2s.gif Op maandag 17 oktober 2016 19:51 schreef Franny_G het volgende:

[..]

Haha, wat aardig van je! :) . Ja, het gaat inmiddels beter. Ben vorige week de hele week thuis geweest van werk en nu is het herfstvakantie, dat komt mooi uit. Heb zwaardere medicijnen gekregen tegen de misselijkheid en die lijken te helpen: ik heb nu al vijf dagen niet hoeven overgeven. Dus ik sterk ook weer wat aan (en man, die buik groeit ineens zeg! :o . :D .) Deze week gaat we het nieuws ook echt aan iedereen vertellen en daar verheug ik me op.
Fijn! :)
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_166030036
quote:
1s.gif Op maandag 17 oktober 2016 12:52 schreef Sylver_ het volgende:

[..]

Nietes, die heeft Quoi net opgegeten :(
Maar er liggen nog restjes op M zijn hoofd!


Veruca_Assault gefeliciteerd! Inderdaad toch mooie termijn gehaald :s).

Justme elders al gefeliciteerd ;). Maar 15e he.. extra druk want volle maan? :+

[ Bericht 14% gewijzigd door Unihipili op 18-10-2016 07:55:36 ]
pi_166030723
Ik heb me aangemeld voor Mom in Balance :o , no way back anymore 8-)
Al weken vind ik dat ik weer moet gaan sporten maar qua energie zag ik het niet zitten.

De vk zei vorige week nog tegen me dat het juist heel fijn is om ook echt iets voor deze zwangerschap te doen :) Had ze wel een punt :@ Dusss zaterdag aan de slag *O*

Franny, gelukkig werken je meds goed! En deze week vrij is ook lekker :) Hoe lang mag je die medicijnen gebruiken, zolang nodig of een max periode?
pi_166031653
Fazz, dapper om weer te gaan sporten :D Maar als het lukt wel fijn natuurlijk. Hooelijk geeft het je energie. Ik zie momenteel het naar beneden lopen om te plassen als een obstakel :').

Net bij de vk vandaan. Alles goed, baby gemiddeld groot (nou ja, mn bm dan), bloeddruk lekker lasg en het hoofdje ligt vast in de bekkeningang! En dan nu met de beentjes omhoog 😍
  dinsdag 18 oktober 2016 @ 10:40:14 #97
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_166031704
Goed bezig Fazz!
Room weer een sticker, altijd fijn :).
Hier een lekker rustig dagje zonder kuiken O+.
Ik zit kneuterig op de bank te haken (kuiken trakteert bij de gastouder op gehaakte poppetjes als de baby geboren is, ik maak nu net de laatste af). Vandaag even de beentjes bij elkaar houden, want vanavond ga ik nog even met m'n man uit eten. Nu het nog kan O+.
KuikenGuppy
pi_166032295
De listerioserichtlijn is herzien:
quote:
Op basis van literatuur en in overleg met het Voedingscentrum is softijs verwijderd uit het lijstje met risicoproducten.
Bron: http://www.rivm.nl/Docume(...)richtlijn_Listeriose
Net even jammer zo na de zomer, maar inhalen is toegestaan ;)
pi_166032403
Jeej voor alle goede berichten en controles! Komend weekend weer wat baby's? O+

Hier ook lekker wat extra werk/druk met bijna 30 weken. Maar toch liever nu dan straks met twee kindjes en kolven enzo, dan is een gewone dag al een uitdaging, denk ik :D

Oeh softijs, is nu ook nog wel lekker ;)
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 dinsdag 18 oktober 2016 @ 11:40:57 #100
269689 crew  Viv
pi_166032876
Leuk Burdie, om nog even uit eten te gaan. O+

Softijs en milkshakes heb ik gewoon gehad in de zwangerschap, wel alleen bij McDonald's vanwege de snelle doorlooptijd en hygiëne. Het Voedingscentrum waarschuwde er ook niet voor in hun overzicht van wat je beter niet kan eten/drinken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')