abonnement Unibet Coolblue
pi_174450188
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 13:09 schreef GewoneMan het volgende:
ik zeg nee... maak er maar persona non grata van! dit soort gasten kunnen wij in Nederland noch Europa gebruiken. DNA en vingerafdrukken afnemen op de lijst van terroristen zetten en alle staats papieren zoals rijbewijs, paspoort etc door de shredder.
Hij staat niet eens op de nationale terroristenlijst... terwijl hij wat was het twee jaar bij de is zat en dus twee jaar gevechtstraining...
WoW een vogel
pi_174450258
Wat ik niet snap zn zus zat steeds met Reda te chatten toen hij bij IS zat en dan zeiken mensen over die sleepwet terwijl hier zoveel nuttige informatie in die chat moet zijn geweest :’)
WoW een vogel
  maandag 16 oktober 2017 @ 13:29:11 #78
307622 Perox
(niet de echte)
pi_174450413
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 13:21 schreef KaaskopJJ het volgende:
Wat ik niet snap zn zus zat steeds met Reda te chatten toen hij bij IS zat en dan zeiken mensen over die sleepwet terwijl hier zoveel nuttige informatie in die chat moet zijn geweest :’)
Ja, want als we ook maar 1 nuttige uitwerking weten te scoren, is meteen die hele Sleepwet terecht!

Logix 2.0 8)7
  maandag 16 oktober 2017 @ 13:30:26 #79
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_174450432
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 13:29 schreef Perox het volgende:

[..]

Ja, want als we ook maar 1 nuttige uitwerking weten te scoren, is meteen die hele Sleepwet terecht!

Logix 2.0 8)7
Hoeveel potentiele levens kan je redden met die regel en hoeveel extra zullen dood gaan door die regel? wat als je die afweging maakt? wat denk jij?
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_174450455
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 13:21 schreef KaaskopJJ het volgende:
Wat ik niet snap zn zus zat steeds met Reda te chatten toen hij bij IS zat en dan zeiken mensen over die sleepwet terwijl hier zoveel nuttige informatie in die chat moet zijn geweest :’)
En daarom moet de hele wijk worden afgeluisterd.. En daarom is het belangrijk dat een minister goedkeuring geeft aan zo'n handeling in plaats van een rechter die nog enigsinds kritisch naar zo'n situatie kijkt..
  maandag 16 oktober 2017 @ 13:37:03 #81
307622 Perox
(niet de echte)
pi_174450543
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 13:30 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Hoeveel potentiele levens kan je redden met die regel en hoeveel extra zullen dood gaan door die regel? wat als je die afweging maakt? wat denk jij?
Hoeveel levens zijn er precies verloren gegaan aan terrorisme de afgelopen jaren in NL, die voorkomen hadden kunnen worden met de Sleepwet?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 16 oktober 2017 @ 13:38:49 #82
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_174450577
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 13:37 schreef Perox het volgende:

[..]

Hoeveel levens zijn er precies verloren gegaan aan terrorisme de afgelopen jaren in NL, die voorkomen hadden kunnen worden met de Sleepwet?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus geen antwoord op mijn vraag? typisch. Jammer.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  maandag 16 oktober 2017 @ 13:40:58 #83
307622 Perox
(niet de echte)
pi_174450622
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 13:38 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Dus geen antwoord op mijn vraag? typisch. Jammer.
Dat is omdat die vraag van jou zo gesteld wordt dat deze niet te beantwoorden is. Dat noemen ze een dooddoener. :W
pi_174450821
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 13:30 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Hoeveel potentiele levens kan je redden met die regel en hoeveel extra zullen dood gaan door die regel? wat als je die afweging maakt? wat denk jij?
Geef zelf eens antwoord op deze vraag.
pi_174450828
Graag de rode loper uitrollen voor deze arme terugkerende jongen. Hij was namelijk slachtoffer van deze witte racistische maatschappij.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_174450951
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 13:54 schreef 2NutZ het volgende:

[..]


Maar goed, voor jou dan... ik denk namelijk dat je een boel preventief kan stoppen d.m.v.. informatie inwinnen. Maar dat is mijn bescheiden mening ;)
Je vroeg zelf om aantallen, geef die zelf dan ook. Jouw punt is gebaseert op deze aantallen omdat je met een vraagstelling naar aantal potentieel geredde mensen je punt maakte. Als je zelf geen indicatie kan geven van hoe veel mensen er gered zullen worden met deze wetgeving is het ongefundeert geroeptoeter. Dus nogmaals, hoeveel mensen zullen met deze wetgeving gered gaan worden?


En het zou je sieren als je me niet zomaar achterlijk noemt, is nergens voor nodig.
pi_174451103
Kunnen we geen actie op touw zetten om massaal vrolijke ansichtkaartjes te versturen naar jihadisten die graag terug willen naar Nederland maar dat om 1 of andere reden niet lukt? Lijkt me fantastisch als je in een syrische cel zit en je zit je levensbeslissingen te overdenken dat de cipier komt, dat je denkt dat je weer slaag krijgt maar dan heeft hij opeens een postzak vol met vrolijke ansichtkaarten uit het land waar je zo van houdt. Zoiets:




















Dat is toch een hartverwarmend gebaar?
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_174451171
quote:
1s.gif Op maandag 16 oktober 2017 12:00 schreef KaaskopJJ het volgende:

[..]

Dat FB profiel van hem is sowieso fake. Post heel de tijd oude nieuwsberichten.
Ik zag in de media dat van een paar mensen de NL nationaliteit is afgepakt, hopelijk ook van hem komt ie niet zomaar meer de EU in...
Volgens mij zit hij nog vast in de media zeggen ze niks over die rechtszaak in juli.
Welk Facebookprofiel?
Van Reda zal de nationaliteit niet worden afgenomen.

In een speech van Koenders voor Turkije heeft hij gezegd blij te zijn met de goede samenwerking, en daarbij als voorbeeld gegeven dat ze recent "Reda N." hadden overgebracht naar Nederland. Raar, want daar was nergens anders informatie over te vinden.
  maandag 16 oktober 2017 @ 14:13:00 #89
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_174451179
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 10:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
Maar is Floortje Dessing nu ook een Syrie-gangster dan?
Ze is wel gegaan.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_174671456
Reda is helemaal niet terug in Nederland. Hij had dinsdag pas zijn rechtszaak in Turkije
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-nu-veilig-in-de-cel

Lekker hypocriet trouwens. Michael P verkracht drie meiden en ontvoert en vermoord er eentje en iedereen vindt dat hij nooit meer vrij mag komen. Reda N. heeft waarschijnlijk wel iets meer gedaan dan "drie meiden verkrachten en een van hen ook ontvoeren en vermoorden" en zou gewoon terug de maatschappij in moeten? Psychopaat.
domme gans
pi_174671479
quote:
1s.gif Op maandag 16 oktober 2017 14:12 schreef Physsic het volgende:

[..]

Welk Facebookprofiel?
Van Reda zal de nationaliteit niet worden afgenomen.

In een speech van Koenders voor Turkije heeft hij gezegd blij te zijn met de goede samenwerking, en daarbij als voorbeeld gegeven dat ze recent "Reda N." hadden overgebracht naar Nederland. Raar, want daar was nergens anders informatie over te vinden.
Reda heeft onder eigen naam Facebook. Daar is 18 september voor het laatst iets gepost. Alle post zijn heel de tijd gericht op nieuws over Syriegangers. Denk eerder dat iemand anders onder zijn naam post of dat de Turkse politie zijn internetminuten heeft afgepakt.
domme gans
pi_174671496
Sitting in de class wondering why the hell I had to enjoy lessons with an idiot like this... Wtf.
domme gans
  donderdag 26 oktober 2017 @ 14:59:05 #93
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_174671508
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 14:56 schreef hijisechteenmongool het volgende:
Reda is helemaal niet terug in Nederland. Hij had dinsdag pas zijn rechtszaak in Turkije
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-nu-veilig-in-de-cel

Lekker hypocriet trouwens. Michael P verkracht drie meiden en ontvoert en vermoord er eentje en iedereen vindt dat hij nooit meer vrij mag komen. Reda N. heeft waarschijnlijk wel iets meer gedaan dan "drie meiden verkrachten en een van hen ook ontvoeren en vermoorden" en zou gewoon terug de maatschappij in moeten? Psychopaat.
Ja maar Reda is bruin en dus al bij geboorte zielig en verdient, wat hij ook doet, medelijden.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_174671536
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 14:59 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Ja maar Reda is bruin en dus al bij geboorte zielig en verdient, wat hij ook doet, medelijden.
:')

Ben je nu echt zo dom dat het aan je voorbijgaat of doe je maar alsof?
  donderdag 26 oktober 2017 @ 15:03:17 #95
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_174671552
quote:
1s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 15:01 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

:')

Ben je nu echt zo dom dat het aan je voorbijgaat of doe je maar alsof?
:')

Moet ik hier echt op reageren? ben je zo dom?
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_174675350
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 14:57 schreef hijisechteenmongool het volgende:

[..]

Reda heeft onder eigen naam Facebook. Daar is 18 september voor het laatst iets gepost. Alle post zijn heel de tijd gericht op nieuws over Syriegangers. Denk eerder dat iemand anders onder zijn naam post of dat de Turkse politie zijn internetminuten heeft afgepakt.
Dat leek mij ook vreemd, want in juli ofzo was zijn voorarrest nog verlengd. Daarom snap ik ook niet waar Koenders het over had (of over wie). Zie mijn post op de laatste pagina:
NWS / Familie IS-gangers boos omdat NL overheid terugreis niet regelt

Nederland heeft wel geprobeerd om Reda in Nederland te kunnen vervolgen, maar dat is dus mislukt.
pi_174675639
Beter kan deze getraumatiseerde jongeman zo snel mogelijk bijkomen in het buurthuis. Walgelijk dat de Nederlandse overheid deze terrorist idealist niet wil faciliteren met zijn terugkomst.
pi_174675655
Laat Reda maar gewoon sterven daar, zoals hij het zelf voor ogen had.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_174676309
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 18:54 schreef MadJackthePirate het volgende:
Beter kan deze getraumatiseerde jongeman zo snel mogelijk bijkomen in het buurthuis. Walgelijk dat de Nederlandse overheid deze terrorist idealist niet wil faciliteren met zijn terugkomst.
Dat wil de Nederlandse overheid wel. :)
pi_174676815
De enige juiste straf is levenslang wegens medeplichtigheid aan genocide.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')