abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 12 oktober 2016 @ 16:22:39 #1
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_165914172


Na de eindelijk weer eens succesvolle deelnames van Anouk (haalde de finale, werd 9e), The Common Linnets (haalden de finale, werden 2e), Trijntje (hebben we het nooit meer over) en Douwe Bob (haalde de finale, werd 11e) staat De Commissie - bestaande uit Jan Smit, Daniël Dekker, Cornald Maas en de AVROTROS directeur - voor de moeilijke vraag:

WIE GAAT ER VOLGEND JAAR NAMENS NEDERLAND NAAR HET EUROVISIE?

Waylon heeft aangegeven dat hij nog weleens solo zou willen, O'g3ne heeft een keer of honderdzeventien aangegeven dat zij ook graag zouden willen, Caro Emerald en Sharon Doorson en Eva Simons hebben onlangs aangegeven er open voor te staan en zo zijn er inmiddels vast meer die best willen.

De Commissie heeft onze hulp nodig, zo vinden wij. Daarom gaan we ze helpen kiezen. Vul onderstaande twee polls in. Let op, bovenste rijtje is dus wie wél, onderste wie niet moet gaan. De kliklijst staat boven elke poll. Geef na het stemmen als je wilt ook even in het topic aan waarom uitgerekend diegenen wel en niet.

Allereerst vragen we je wie er volgens jou WEL moet gaan.
Je keuze kan je hieronder aangeven (nu niet misklikken Pisces...).

Poll: Wie moet er volgend jaar naar het ESF?
Waylon
O'g3ne
Dotan
Caro Emerald
Kovacs
Kensington
Wouter Hamel
Sharon Doorson
Glennis Grace
Eva Simons
Bo Saris
Within Temptation
Simone Simons (Epica)
Maan
Miss Montreal
Wat is het ESF?
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

* roos85 stemt op Typhoon maar die stond niet bij de keuzes
* Nexum vindt nogmaals Anouk maar dan met rock ook een goede optie

EN WIE MOET ER ABSOLUUT ECHT ECHT ECHT NIET GAAN?
Roep dat hier:

Poll: En wie moet er juist absoluut NIET gaan?
Pierre Kartner
Sylvana Simons
Sieneke
O'g3ne
Waylon
Mijn moeder
Maan
Caro Emerald
Miss Montreal
Ruud Lubbers
Wouter Hamel
Wat is het ESF?
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

* We gaan er in deze poll van uit dat Jan Smit het sowieso niet in zijn hoofd haalt...

Tevens hopen we dat je je keuze in het topic zou willen toelichten. Waarom diegene juist wel en waarom diegene juist niet. :)

En nu maar hopen dat De Commissie af en toe eens komt kijken naar de tussenstand...
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  woensdag 12 oktober 2016 @ 16:24:43 #2
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_165914205
Maar even serieus. OG¤Ne of hoe je het ook schrijft op muziek van Afrojack. Dit is voor het eerst dat ik enthousiast ben over de dames. Ik denk echt wel dat dat internationaal kan scoren. Wij vinden het allemaal veel te veel aanstelleritis, maar een aantal landen kan dat vast wel waarderen. Voor de wat meer mainstreamklanten een Afrojack-deuntje, en je kunt een dikke hit te pakken hebben. Ik hoop hier vurig op. Afrojack is dacht ik het NSF ook wel goed gezind, niet voor niets zat hij ooit in de jury.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  † In Memoriam † woensdag 12 oktober 2016 @ 16:35:38 #3
368283 ato
pi_165914398
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 16:24 schreef Andromache het volgende:
Maar even serieus. OG¤Ne of hoe je het ook schrijft op muziek van Afrojack. Dit is voor het eerst dat ik enthousiast ben over de dames. Ik denk echt wel dat dat internationaal kan scoren. Wij vinden het allemaal veel te veel aanstelleritis, maar een aantal landen kan dat vast wel waarderen. Voor de wat meer mainstreamklanten een Afrojack-deuntje, en je kunt een dikke hit te pakken hebben. Ik hoop hier vurig op. Afrojack is dacht ik het NSF ook wel goed gezind, niet voor niets zat hij ooit in de jury.
Als de dames gaan en inderdaad een ESF samenwerking hebben met Afrojack, ben ik ook zeer voorzichtig positief..
Life can be a bitch, so like it..
  woensdag 12 oktober 2016 @ 17:53:40 #4
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_165915930
Maar bovenal: voer live een videoclip op, dat is wat dit tv-evenement vraagt. Ik kan het niet genoeg benadrukken. Hebben wij een beetje clipregisseurs in den lande? Te veel deelnemers denken nog dat ze vooral voor een zaal aan het optreden zijn. Er is niet nagedacht over de videopresentatie. Dat is iets wat zwaar meetelt.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_165916476
Ik geloof ook niet dat ze niet gevraagd zijn of ze van niks weten.
Dat doen alle mensen die het uiteindelijk worden.

Maar och als het toch waar is... :7
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_165918407
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 17:53 schreef Andromache het volgende:
....Hebben wij een beetje clipregisseurs in den lande? ...
De clipregisseurs van TopNotch zijn goed voor een kleine 800 miljoen views op hun honderden video s
dis wel een aardige

  woensdag 12 oktober 2016 @ 20:11:26 #7
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_165918598
Ik denk dat die man met kaal haar van Radio 2 en Corland Maes niets zien in een super populair eigentijds meidengroepje. Zij denken waarschijnlijk dat we gaan scoren met nostalgie. Dus Ruth Jacott. Of Justine Pemelay.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_165919723
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 13:01 schreef TheVulture het volgende:
Ik mag hopen dat als ze echt de waarheid spreken dat ze het dan ook niet gaan worden. Ik denk dat een artiest al lang zijn kalender vrijgespeeld moet hebben in mei om te kunnen deelnemen.
Er zit anders wel een groot gat tussen de optredens in hun tour. Tot aan 8 april meer dan ééns per week en dan opeens tot 2 juni hebben ze niks ingepland. Het is mij wel duidelijk.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 12 oktober 2016 @ 21:06:58 #9
163650 Greys
pi_165919792
Alsof AVROTROS daar geld in gaat steken, in een goede videoclip achtig toestand op het podium.

En AVROjack gaat daar denk ik echt niet aan meewerken voor een grijpstuiver. Dan moet dat piepkleine budget verdeeld worden onder de drie meiden, de dj, de rechten voor zowel Ogene als afrojack, de clipmaker en Pannecoucke die dat naar het podium moet gaan vertalen met vette beelden en zijn tijd en gage.

Geloof er niks van. Daar is het geld niet voor.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_165920062
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 21:04 schreef Knutknuttsson het volgende:

[..]

Er zit anders wel een groot gat tussen de optredens in hun tour. Tot aan 8 april meer dan ééns per week en dan opeens tot 2 juni hebben ze niks ingepland. Het is mij wel duidelijk.
-O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_165920093
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 21:04 schreef Knutknuttsson het volgende:

[..]

Er zit anders wel een groot gat tussen de optredens in hun tour. Tot aan 8 april meer dan ééns per week en dan opeens tot 2 juni hebben ze niks ingepland. Het is mij wel duidelijk.
Oh ;(
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 12 oktober 2016 @ 21:43:11 #12
163650 Greys
pi_165920685
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 21:04 schreef Knutknuttsson het volgende:

[..]

Er zit anders wel een groot gat tussen de optredens in hun tour. Tot aan 8 april meer dan ééns per week en dan opeens tot 2 juni hebben ze niks ingepland. Het is mij wel duidelijk.
Oh. Kak.

Hoewel, kan ook nog zijn dat ze dat vrij hebben gehouden omdat ze ervan overtuigd waren de ze gevraagd zouden worden. (wishful thinking)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 12 oktober 2016 @ 21:45:38 #13
163650 Greys
pi_165920741
Ik begin me trouwens steeds meer af te vragen waarom we Michael Prins niet zouden sturen. Schrijft eigen nummers. Heeft een onderscheidende stem. Een solo pianist is wel weer eens leuk en valt vaak op tussen het overige geweld. Steady goede live zang. Heeft inmiddels ook veel ervaring met optreden. Het is niet helemaal mijn eigen smaak (dan liever Waylon) maar op zich best een goede optie die maar weinig wordt genoemd.

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 12 oktober 2016 @ 21:45:51 #14
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_165920750
Jullie wijvennijd is inderdaad wishful thinking. Kwik, Kwek en Kwak gaan ons de overwinning schenken.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_165920785
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 21:45 schreef Mani89 het volgende:
Jullie wijvennijd is inderdaad wishful thinking. Kwik, Kwek en Kwak gaan ons de overwinning schenken.
Krijg ik nog mijn geld terug als het laatste niet uitkomt?
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_165920938
Als ik miljonair was had een touroptreden geregeld in mei
pi_165920946
quote:
11s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 21:45 schreef Greys het volgende:
Ik begin me trouwens steeds meer af te vragen waarom we Michael Prins niet zouden sturen. Schrijft eigen nummers. Heeft een onderscheidende stem. Een solo pianist is wel weer eens leuk en valt vaak op tussen het overige geweld. Steady goede live zang. Heeft inmiddels ook veel ervaring met optreden. Het is niet helemaal mijn eigen smaak (dan liever Waylon) maar op zich best een goede optie die maar weinig wordt genoemd.

Ik vind Michael persoonlijk heel goed. Beter dan Douwe zelfs
  woensdag 12 oktober 2016 @ 21:55:26 #18
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_165920965
quote:
6s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 21:47 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Krijg ik nog mijn geld terug als het laatste niet uitkomt?
Ik ga in ieder geval een hoop van mijn spaarvarkens stukslaan om daar geld op te zetten.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  woensdag 12 oktober 2016 @ 21:55:57 #19
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_165920980
quote:
11s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 21:45 schreef Greys het volgende:
Ik begin me trouwens steeds meer af te vragen waarom we Michael Prins niet zouden sturen. Schrijft eigen nummers. Heeft een onderscheidende stem. Een solo pianist is wel weer eens leuk en valt vaak op tussen het overige geweld. Steady goede live zang. Heeft inmiddels ook veel ervaring met optreden. Het is niet helemaal mijn eigen smaak (dan liever Waylon) maar op zich best een goede optie die maar weinig wordt genoemd.

Ik zie een singersongwriter met een hoedje. Nee dankjewel. Dat hij een flinke verkoudheid krijgt zeg.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 12 oktober 2016 @ 21:56:36 #20
163650 Greys
pi_165920992
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 21:54 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:

[..]

Ik vind Michael persoonlijk heel goed. Beter dan Douwe zelfs
Ik vind hem qua uitstraling en performance ietsje minder dan Douwe. Maar achter een piano merk je daar weinig tot niets van, dus in die hoedanigheid zie ik hem héél graag eens op het ESF :Y
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 12 oktober 2016 @ 21:57:40 #21
163650 Greys
pi_165921020
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 21:55 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Ik zie een singersongwriter met een hoedje. Nee dankjewel. Dat hij een flinke verkoudheid krijgt zeg.
Als jouw KKK maisjes mogen dan mag hoedje ook een keer Mani! We hebben meerdere jaren te vullen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 12 oktober 2016 @ 22:00:23 #22
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_165921075
Zo'n moeilijk kijkende sing-a-songwriter die doet alsof hij de last van de wereld op zijn schouders draagt terwijl hij nog gewoon bij zijn ouders woont enzo. Amai. Dan ga ik dus echt niet kijken hoor.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_165921094
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 21:04 schreef Knutknuttsson het volgende:

[..]

Er zit anders wel een groot gat tussen de optredens in hun tour. Tot aan 8 april meer dan ééns per week en dan opeens tot 2 juni hebben ze niks ingepland. Het is mij wel duidelijk.
_O- en dat ze nog niets hebben gehoord lijkt mij ook sterk. Bericht van juni:

quote:
O'G3NE is in beeld als mogelijke Nederlandse inzending voor het volgende Eurovisie Songfestival. Jan Smit, die in het selectiecomité zit, wil met het trio gaan praten.
"Er zijn een aantal artiesten die graag mee willen doen, maar dat we met O'G3NE om de tafel moeten gaan lijkt mij duidelijk. We gaan ze zeker benaderen", zei Smit woensdagmiddag in de radioshow van Gijs Staverman op NPO Radio 2.
+ door super veel positieve reacties na de Beste Zangers en veel Nederlanders die overal via social media roepen dat ze moeten gaan, heb ik het idee dat de AvroTros ook denkt dat dit de goede keuze is. Ik kan het me gewoon bijna niet meer voorstellen dat ze het niet worden :') tenzij ze vorig jaar al iets afgesproken hebben met een andere artiest ofzo.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 12 oktober 2016 @ 22:03:42 #24
163650 Greys
pi_165921157
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 22:00 schreef Mani89 het volgende:
Zo'n moeilijk kijkende sing-a-songwriter die doet alsof hij de last van de wereld op zijn schouders draagt terwijl hij nog gewoon bij zijn ouders woont enzo. Amai. Dan ga ik dus echt niet kijken hoor.
Douwe kwam uit hetzelfde programma. Die viel achteraf best mee. :7
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 12 oktober 2016 @ 22:04:54 #25
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_165921179
quote:
10s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 22:03 schreef Greys het volgende:

[..]

Douwe kwam uit hetzelfde programma. Die viel achteraf best mee. :7
Omdat hij lekker veel drugs gebruikte. Dan ben je al op de helft.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')