Het kutte met zwanen is, is dat ze beschermd zijn.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 16:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Hebben we dierenambulances die een spoorbrug op mogen? Hoeveel fratsen moeten er uitgehaald worden? Het is maar een fakking dier ja. Jammerdepammer.
Óf deze zinsdelen zijn tegenstrijdig, óf de machinist heeft de zwaan eerst de nek omgedraaid en daarna over de reling gegooid.quote:De NS laat aan NH weten dat de zwaan al dood was toen hij over de reling werd gegooid. "De machinist heeft de moeilijke beslissing moeten maken om het hevig bloedende dier uit zijn lijden te verlossen. Hij leefde dus niet meer toen hij over de reling werd gegooid. Een hele nare situatie. Deze collega heeft onder druk deze zware beslissing moeten nemen. Ze zijn beiden erg ontdaan over het gebeuren."
quote:Op donderdag 13 oktober 2016 17:56 schreef James1988 het volgende:
de machinist heeft de zwaan eerst de nek omgedraaid en daarna over de reling gegooid.
Ik weet niet welke softwareversie de goederenboeren draaien, maar ik kan mij geheel niet vinden in zijn verhaal. Al die dingen die hij noemt heb ik nog niet meegemaakt en er ook geen collega's over gehoord.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 16:26 schreef Peterselieman het volgende:
Als ik het verhaal van mich op Somda mag geloven gaat het nog wel even duren voordat Bombardier de problemen met ETCS te boven is met haar locomotieven. Wat voor programmeurs huren ze daar in en hoe onlogisch hebben ze alle processen vormgegeven?
http://www.somda.nl/forum/15278/p594494/Ontwikkelingen+HSL/
Dat lees ik er gewoon uit?quote:Op donderdag 13 oktober 2016 17:56 schreef James1988 het volgende:
[..]
Óf deze zinsdelen zijn tegenstrijdig, óf de machinist heeft de zwaan eerst de nek omgedraaid en daarna over de reling gegooid.
Die moet toch gewoon per drgl 2017 van start gaan? Er zou immers geen pad zijn op Dordrecht-Breda.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 18:10 schreef MTL het volgende:
Overigens gaat de IC Den Haag - Breda vanaf 23 januari 2017 officieel rijden. Proefbedrijf vanaf 3 december tot 23 januari (e.e.a. heeft te maken met werkzaamheden aan de Willemsspoortunnel, waar 2x 16 dagen aan gewerkt wordt).
3 december dus alquote:Op donderdag 13 oktober 2016 19:19 schreef dennistd het volgende:
[..]
Die moet toch gewoon per drgl 2017 van start gaan? Er zou immers geen pad zijn op Dordrecht-Breda.
Als je van 15m hoogte op zo'n hard oppervlakte valt als je al zo verzwakt bent is die kans vrij aannemelijk. Maar better save than sorry in zo'n situatie.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 19:20 schreef James1988 het volgende:
Maar ik lees ook dat men er vanuit gaat dat het beest wel is overleden door de val (15 meter).
Die aanname was van Luudie.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 19:20 schreef James1988 het volgende:
Maar ik lees ook dat men er vanuit gaat dat het beest wel is overleden door de val (15 meter).
Een beest met holle botten en veren valt niet zo snel met zoveel luchtweerstand.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 19:29 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Als je van 15m hoogte op zo'n hard oppervlakte valt als je al zo verzwakt bent is die kans vrij aannemelijk. Maar better save than sorry in zo'n situatie.
Wel joooh. Lange nek en zo. Kijk je weleens naar kogelslingeren?quote:Op donderdag 13 oktober 2016 20:07 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Een beest met holle botten en veren valt niet zo snel met zoveel luchtweerstand.
Die valt best hard op de grond, weet ik uit ervaringquote:Op donderdag 13 oktober 2016 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel joooh. Lange nek en zo. Kijk je weleens naar kogelslingeren?
Niet op ingaan. Niet op ingaan. Niet op ingaan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |