Oh zekerquote:Op maandag 10 oktober 2016 14:33 schreef James1988 het volgende:
[..]
Metronom heeft toch meer lijnen naast die lijn naar Cuxhaven?
Gewoon de krakeling met de tram....quote:Op maandag 10 oktober 2016 15:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar wat gaan we nou met het nieuwjaarsrondje doen?
Rondje Euregio?quote:Op maandag 10 oktober 2016 16:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, dat zal me wat worden
Niet dat ik enig idee heb hoor. België heb ik niet zo'n zin in eigenlijk
quote:Op maandag 10 oktober 2016 17:35 schreef Peterselieman het volgende:
Een deel van de brug moet gerepareerd worden een ander deel herbouwd.
Ja dat staat ook in het artikel: in Duitsland zijn er veel meer bezwaar- en beroepsmogelijkheden.quote:Op maandag 10 oktober 2016 17:50 schreef Peterselieman het volgende:
Precies en als het in Nederland was geweest dan had het ook niet zo lang geduurd.
Hmmnee, dat hoeft voor mij ook niet echt. Het was leuk geweest als de Beneluxtrein via Breda was gaan rijden, maar helaas.quote:Op maandag 10 oktober 2016 16:59 schreef Dr_Flash het volgende:
België heb ik niet zo'n zin in eigenlijk
Klinkt als een goed plan. National Express lijkt me leuk om mee te pakken, en misschien nog een stukje Abellio-FLIRT meepakken op de lijn die straks doorrijdt naar Arnhem?quote:Op maandag 10 oktober 2016 17:25 schreef ReisT het volgende:
Ik dacht aan met Arriva naar het zuiden, dan naar Aachen (zou ook via Liége kunnen) en dan via treintjes die de meesten nog niet kennen (National Express, Abellio) weer terug?
Aken heeft in wel meer Europese talen een andere naam, in het Spaans en Italiaans heet het Aquisgran (of zoiets).quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 23:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja, maar Aachen is een Duitse stad, die Aachen heet.
Wat bezielt wie dan ook om daar "Aix-la-Chapelle" van te maken?
Zülpich? Over de Bördebahn?quote:Op maandag 10 oktober 2016 17:25 schreef ReisT het volgende:
Ik dacht aan met Arriva naar het zuiden, dan naar Aachen (zou ook via Liége kunnen) en dan via treintjes die de meesten nog niet kennen (National Express, Abellio) weer terug?
Allejezusquote:Höchstgeschwindigkeit: 50 km/h
Het is 30 km, heb je haast James?quote:
Ik zag "180 minuten" op die pagina en ik werd al bang dat het weer zo'n zit zou worden als twee jaar terug van Keulen naar Trier, maar dat bleek het Takt te zijnquote:
Rondje Eschweiler kan er nog bij, volgens mij kan dat nu, je moet er wel komen btw.quote:Op maandag 10 oktober 2016 19:26 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ik zag "180 minuten" op die pagina en ik werd al bang dat het weer zo'n zit zou worden als twee jaar terug van Keulen naar Trier, maar dat bleek het Takt te zijn
Eigenlijk lijkt het me wel een leuke route! Misschien kunnen we iets doen zoals Heerlen - Aken - Düren - Euskirchen - Bonn, maar dan zijn we pas op de helft van de dag
Ben deze zomer nog in Koblenz geweestquote:Op maandag 10 oktober 2016 19:28 schreef James1988 het volgende:
Na Bonn zou je kunnen afzakken naar Koblenz via de linker-Rheinstrecke en dan terug via de rechter-Rheinstrecke, maar daar moet je maar net zin in hebben.
En daarbij: Koblenz ligt net niet meer in NRW dus moet je een SWT hebben (als we daarvan gebruik maken tenminste).
Ja. dat moet dus niet. Ophouden daarmedequote:Op maandag 10 oktober 2016 18:53 schreef J.B. het volgende:
[..]
Aken heeft in wel meer Europese talen een andere naam, in het Spaans en Italiaans heet het Aquisgran (of zoiets).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |