abonnement Unibet Coolblue
pi_165745752
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 11:06 schreef Happel het volgende:

Wel vind ik dat uitsupporters op thuisvakken zich hebben in te houden.
Eens!
pi_165747489
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 10:45 schreef Caland het volgende:

[..]

Dat is pas 1 keer het geval geweest bij NEC, maar toen probeerden ze alsnog van al die mensen het kaartje in te nemen om vervolgens de eigen supporters op wiens (s)cc dat kaartje was gekocht een waarschuwing/koopverbod te geven.

Laatste jaren is er op die zijde een legitimatiecontrole geweest. Niet uit de regio=geen toegang.

Vaak lijkt het ook dat er door de thuisclub een extra uitvak is gemaakt maar meestal is dat niet het geval. Over het algemeen zijn die vakken dan gewoon massaal opgekocht door Feyenoorders.
Maar ja, een flink deel van de Feyenoorders in de thuisvakken zijn volgens mij ook gewoon mensen uit de regio met een clubcard van die regioclub die zo mooi een keer een wedstrijdje van Feyenoord meepakken...
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
pi_165747739
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 12:53 schreef ender_xenocide het volgende:

[..]

Maar ja, een flink deel van de Feyenoorders in de thuisvakken zijn volgens mij ook gewoon mensen uit de regio met een clubcard van die regioclub die zo mooi een keer een wedstrijdje van Feyenoord meepakken...
Mijn vriendin is voor NEC en we wonen binnenkort in Rotterdam, dus zij kan ondanks haar clubvoorkeur niet naar NEC - Feyenoord :')
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  dinsdag 4 oktober 2016 @ 13:07:07 #79
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_165747867
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 13:03 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Mijn vriendin is voor NEC en we wonen binnenkort in Rotterdam, dus zij kan ondanks haar clubvoorkeur niet naar NEC - Feyenoord :')
Op de nieuwe ID's staat geen woonplaats toch?

Vorige jaren heb ik bij NEC gewoon eretribune gepakt. Daar controleren ze niet.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 4 oktober 2016 @ 13:30:46 #80
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_165748533
Van beek eruit scheelt ook wel. Die had al eigenhandig het aantal tegendoelpunten verdubbeld.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  dinsdag 4 oktober 2016 @ 13:41:35 #81
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_165748825
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 13:30 schreef fathank het volgende:
Van beek eruit scheelt ook wel. Die had al eigenhandig het aantal tegendoelpunten verdubbeld.
Had je alsnog het minst aantal tegendoelpunten in de eredivisie gehad.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_165753755
Kaartjes Zorya-uit kosten ¤8,-, waarvan maar ¤5,- voor het echte kaartje. Dat zijn nog eens schappelijke prijzen :D
SPOILER: verkoopinfo
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_165754424
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 18:19 schreef ace_eleven het volgende:
Kaartjes Zorya-uit kosten ¤8,-, waarvan maar ¤5,- voor het echte kaartje. Dat zijn nog eens schappelijke prijzen :D
SPOILER: verkoopinfo
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is het nut van omwisselen eigenlijk bij jullie? Je koopt een kaart,dat geen omwisselbiljet is. Deze moet je in Nederland omwisselen.. waarom krijg je dan niet meteen een wedstrijdkaart?
  dinsdag 4 oktober 2016 @ 19:04:47 #84
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_165754579
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 18:58 schreef Neede_Radical het volgende:

[..]

Wat is het nut van omwisselen eigenlijk bij jullie? Je koopt een kaart,dat geen omwisselbiljet is. Deze moet je in Nederland omwisselen.. waarom krijg je dan niet meteen een wedstrijdkaart?
Dat snapt in dit geval niemand.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_165757025
Ben ik nou eigenlijk de enige hier die Jørgensen nog geen geweldenaar vind? Speelt best aardig, en in zijn balconcontacten en inzet 800x beter dan kraamgeval, maar het is ook niet alsof hij ze uit alle hoeken en standen er ik schiet ofZo. Ik hoop vooral dat hij nog een paar stappen door kan groeien richting niveau Pelle, al denk ik niet dat hij dat niveau uiteinendelijk ook daadwerkelijk gaat halen. Voor de eredivisie best leuk, maar verder niet heel indrukwekkend ofZo.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_165757707
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 20:41 schreef De_Pel het volgende:
Ben ik nou eigenlijk de enige hier die Jørgensen nog geen geweldenaar vind? Speelt best aardig, en in zijn balconcontacten en inzet 800x beter dan kraamgeval, maar het is ook niet alsof hij ze uit alle hoeken en standen er ik schiet ofZo. Ik hoop vooral dat hij nog een paar stappen door kan groeien richting niveau Pelle, al denk ik niet dat hij dat niveau uiteinendelijk ook daadwerkelijk gaat halen. Voor de eredivisie best leuk, maar verder niet heel indrukwekkend ofZo.
Bij de teams maakt hij ook gewoon een prima kans om in de spits te staan. Dus we hebben misschien wel weer de beste spits. Prima spelert. Heeft zelf ook aangegeven het niet erg te vinden als dit zijn eindstation is. En ik ook niet. Kunnen we de komende jaren goed gebruiken lijkt me.

Geen Pelle, maar een prima spits voor Feyenoord.
pi_165757967
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 20:41 schreef De_Pel het volgende:
Ben ik nou eigenlijk de enige hier die Jørgensen nog geen geweldenaar vind? Speelt best aardig, en in zijn balconcontacten en inzet 800x beter dan kraamgeval, maar het is ook niet alsof hij ze uit alle hoeken en standen er ik schiet ofZo. Ik hoop vooral dat hij nog een paar stappen door kan groeien richting niveau Pelle, al denk ik niet dat hij dat niveau uiteinendelijk ook daadwerkelijk gaat halen. Voor de eredivisie best leuk, maar verder niet heel indrukwekkend ofZo.
Hij is niet zo'n afmaker als Pellè inderdaad, maar waarin hij naar mijn mening beter is dan Pellè is het functioneren als kapstok, als aanspeelpunt.

Hij is zo onvoorstelbaar balvast dat hij enorm belangrijk is in het behouden van balbezit en het opbouwen van een aanval. Meevoetballend misschien wel beter dan Pellè. Alleen lijkt het misschien wel ten koste te gaan van scherpte voor het doel.

Maar vooralsnog kan hij nog altijd zeer indrukwekkende cijfers overleggen dus hebben we eigenlijk ook wat doelgerichtheid niet echt te klagen.

Misschien maakt hij ook nog wel stappen en dan sluit ik niet uit dat hij het Pellè niveau weet te benaderen of zelfs beter wordt dan Pellè.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_165758060
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 21:16 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Hij is niet zo'n afmaker als Pellè inderdaad, maar waarin hij naar mijn mening beter is dan Pellè is het functioneren als kapstok, als aanspeelpunt.

Hij is zo onvoorstelbaar balvast dat hij enorm belangrijk is in het behouden van balbezit en het opbouwen van een aanval. Meevoetballend misschien wel beter dan Pellè. Alleen lijkt het misschien wel ten koste te gaan van scherpte voor het doel.

Maar vooralsnog kan hij nog altijd zeer indrukwekkende cijfers overleggen dus hebben we eigenlijk ook wat doelgerichtheid niet echt te klagen.

Misschien maakt hij ook nog wel stappen en dan sluit ik niet uit dat hij het Pellè niveau weet te benaderen of zelfs beter wordt dan Pellè.
Ik hoop dat Makaay hem een en ander kan bijleren.
pi_165759404
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 20:41 schreef De_Pel het volgende:
Ben ik nou eigenlijk de enige hier die Jørgensen nog geen geweldenaar vind? Speelt best aardig, en in zijn balconcontacten en inzet 800x beter dan kraamgeval, maar het is ook niet alsof hij ze uit alle hoeken en standen er ik schiet ofZo. Ik hoop vooral dat hij nog een paar stappen door kan groeien richting niveau Pelle, al denk ik niet dat hij dat niveau uiteinendelijk ook daadwerkelijk gaat halen. Voor de eredivisie best leuk, maar verder niet heel indrukwekkend ofZo.
Ik heb het gevoel dat hij nog niet in vorm is. En als je dan kijkt welke bijdrage hij al aan het spel levert, maar ook aan goals en assists. Dan zie ik zijn toekomst rooskleurig in.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_165759482
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 21:16 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Hij is niet zo'n afmaker als Pellè inderdaad, maar waarin hij naar mijn mening beter is dan Pellè is het functioneren als kapstok, als aanspeelpunt.

Hij is zo onvoorstelbaar balvast dat hij enorm belangrijk is in het behouden van balbezit en het opbouwen van een aanval. Meevoetballend misschien wel beter dan Pellè. Alleen lijkt het misschien wel ten koste te gaan van scherpte voor het doel.

Maar vooralsnog kan hij nog altijd zeer indrukwekkende cijfers overleggen dus hebben we eigenlijk ook wat doelgerichtheid niet echt te klagen.

Misschien maakt hij ook nog wel stappen en dan sluit ik niet uit dat hij het Pellè niveau weet te benaderen of zelfs beter wordt dan Pellè.
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het een best spelertje en 6 uit 8 is netjes, maar ik zie hem niet in z'n eentje iets forceren als het tegenzit ofZo. Bij bijvoorbeeld Pelle had ik altijd wel het beeld dat hij maar 1 keer goed hoeft te vallen, bij hem heb ik dat (nog) niet. Wellicht kan Makaay inderdaad nog wel wonderen met hem, we gaan het zien :)
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
  dinsdag 4 oktober 2016 @ 23:33:21 #91
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_165761916
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 22:05 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Begrijp me niet verkeerd, ik vind het een best spelertje en 6 uit 8 is netjes, maar ik zie hem niet in z'n eentje iets forceren als het tegenzit ofZo. Bij bijvoorbeeld Pelle had ik altijd wel het beeld dat hij maar 1 keer goed hoeft te vallen, bij hem heb ik dat (nog) niet. Wellicht kan Makaay inderdaad nog wel wonderen met hem, we gaan het zien :)
Zo'n speler is het inderdaad misschien minder. Maar als je hem goed bedient maakt ie het tot nu toe wel gewoon vaak af, ik heb hem nog niet opzichtig kansen zien missen. Wat Pellè ook had was dat als ie zelf een keer een mindere dag had, hij een beetje doelloos rond ging sloffen, Jörgensen lijkt me juist iemand die altijd alles geeft en in ieder geval het team probeert te helpen. Als de wisselwerking met de vleugelspelers en middenvelders nog beter wordt gaan we alleen maar meer van hem profiteren denk ik.
  dinsdag 4 oktober 2016 @ 23:34:07 #92
444325 IkBenNietFries
Friese Feyenoorder
pi_165761938
De beste man is ook nog maar 25 hè.
  dinsdag 4 oktober 2016 @ 23:54:54 #93
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_165762320
Ik vind hem vooral erg efficiënt. Hij is zich altijd heel erg bewust van z'n omgeving, loopt zich nooit vast en weet vrijwel altijd wat hij met de bal gaat doen (maakt eigenlijk altijd de goede keuze). Met zijn manier van spelen komen onze andere spelers ook veel in scoringspositie.
2000 light years from home
pi_165762671
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 23:33 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Zo'n speler is het inderdaad misschien minder. Maar als je hem goed bedient maakt ie het tot nu toe wel gewoon vaak af, ik heb hem nog niet opzichtig kansen zien missen. Wat Pellè ook had was dat als ie zelf een keer een mindere dag had, hij een beetje doelloos rond ging sloffen, Jörgensen lijkt me juist iemand die altijd alles geeft en in ieder geval het team probeert te helpen. Als de wisselwerking met de vleugelspelers en middenvelders nog beter wordt gaan we alleen maar meer van hem profiteren denk ik.
Is ook zeker waar. Ik durf zelfs te stellen dat als je met 6 punten verschil kampioen wordt, je met Kramer in de spits gewoon 3e had geworden. Desalniettemin vrees ik dat steeds meer tegenstanders zich op ons in gaan stellen en zich ingraven. Dan heb je eigenlijk alleen Elia, mits in goede vorm, die uit het niets iets kan forceren. En het veldspel is dan nog niet van het niveau dat je wie dan ook gewoon van t kastje naar de muur tikt tot er kansen komen.

Achja, het leven van een Feyenoorder he... Hoort erbij, dat zwartkijken...
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_165762699
Overigens heeft hij me tot nu toe wel positief verrast hoor. Die 2,5-3,5m aankopen van van Geel schat ik gewoonlijk niet zo hoog meer in...
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
  woensdag 5 oktober 2016 @ 00:31:58 #96
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_165762751
quote:
1s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 00:22 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Is ook zeker waar. Ik durf zelfs te stellen dat als je met 6 punten verschil kampioen wordt, je met Kramer in de spits gewoon 3e had geworden. Desalniettemin vrees ik dat steeds meer tegenstanders zich op ons in gaan stellen en zich ingraven. Dan heb je eigenlijk alleen Elia, mits in goede vorm, die uit het niets iets kan forceren. En het veldspel is dan nog niet van het niveau dat je wie dan ook gewoon van t kastje naar de muur tikt tot er kansen komen.

Achja, het leven van een Feyenoorder he... Hoort erbij, dat zwartkijken...
Als zoiets gebeurt moet je geduldig blijven, zeker in uitwedstrijden komt er vanzelf ruimte als ze gaan geloven dat er iets te halen valt. Verdedigend staat het om één of andere reden heel goed, dus we hoeven niet meteen te panikeren als er een beetje druk naar voren wordt gezet door de tegenstander. Thuis is een ander verhaal, maar tot nu toe hebben we steeds kunnen scoren, dus we doen toch íets goed. Ik vind het een beetje lastig te analyseren, dat was toch makkelijker toen het slecht ging :P

quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 00:25 schreef De_Pel het volgende:
Overigens heeft hij me tot nu toe wel positief verrast hoor. Die 2,5-3,5m aankopen van van Geel schat ik gewoonlijk niet zo hoog meer in...
Nu Botteghin, Bilal en Toornstra ineens beginnen te functioneren blijken die 2,5-3,5m aankopen niet eens allemaal zo slecht geweest. Maar goed, eerst eens zien of ze dat langere tijd vol kunnen houden.
pi_165762905
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 00:31 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Als zoiets gebeurt moet je geduldig blijven, zeker in uitwedstrijden komt er vanzelf ruimte als ze gaan geloven dat er iets te halen valt. Verdedigend staat het om één of andere reden heel goed, dus we hoeven niet meteen te panikeren als er een beetje druk naar voren wordt gezet door de tegenstander. Thuis is een ander verhaal, maar tot nu toe hebben we steeds kunnen scoren, dus we doen toch íets goed. Ik vind het een beetje lastig te analyseren, dat was toch makkelijker toen het slecht ging :P
Zullen genoeg ploegjes zijn die genoegen gaan nemen met een bloedeloos gelijkspelletje, of die vol op de counter gaan....

Tja... Als je voor Feyenoord bent leer je snel zat om de wat betere periodes te wantrouwen :P

quote:
[..]

Nu Botteghin, Bilal en Toornstra ineens beginnen te functioneren blijken die 2,5-3,5m aankopen niet eens allemaal zo slecht geweest. Maar goed, eerst eens zien of ze dat langere tijd vol kunnen houden.
Bottegod lijkt het zowaar waard te zijn, maar eerst maar zien dat hij het volhoud ja. Toornstra is gewoon veel te wisselvallig voor zijn prijs en leeftijd. Ga je ook nooit meer fatsoenlijk doorverkopen. In beste doen goed genoeg voor Feyenoord, maar meer zal het nooit worden. Bilal ga ik voor 3 goede acties na 2 jaar al helemaal geen goede aankoop vinden. Veel te veel geld voor een talentje wat nog niets bewezen had, zeker gezien ons huishoudboekje. Hebben we spelers als tapia en de fiets nog niet eens gehad. Nee, ik blijf Geel maar zo zo vinden.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
  woensdag 5 oktober 2016 @ 01:13:50 #98
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_165763008
quote:
1s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 00:57 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Zullen genoeg ploegjes zijn die genoegen gaan nemen met een bloedeloos gelijkspelletje, of die vol op de counter gaan....

Tja... Als je voor Feyenoord bent leer je snel zat om de wat betere periodes te wantrouwen :P

[..]

Bottegod lijkt het zowaar waard te zijn, maar eerst maar zien dat hij het volhoud ja. Toornstra is gewoon veel te wisselvallig voor zijn prijs en leeftijd. Ga je ook nooit meer fatsoenlijk doorverkopen. In beste doen goed genoeg voor Feyenoord, maar meer zal het nooit worden. Bilal ga ik voor 3 goede acties na 2 jaar al helemaal geen goede aankoop vinden. Veel te veel geld voor een talentje wat nog niets bewezen had, zeker gezien ons huishoudboekje. Hebben we spelers als tapia en de fiets nog niet eens gehad. Nee, ik blijf Geel maar zo zo vinden.
Toornstra heeft ook onder Rutten een hele goede periode gehad, daar zit inderdaad een periode tussen van wisselvalligheid/bankzitten, maar als er één van die drie is die z'n waarde al heeft bewezen is hij het wel. Hij heeft genoeg kwaliteit om zich nog 5 jaar staande te houden bij ons en zo lang hij één van de betere middenvelders is zie ik hem graag spelen. Weinig doorverkoopwaarde inderdaad, maar spelers zoals hij die altijd alles geven, gewoon normaal doen en voor de nodige ervaring zorgen als we weer eens een jonge generatie hebben kan je altijd gebruiken. Botteghin is een stuk beperkter in z'n spel en ik verwacht eigenlijk niet dat die nog 3 jaar in de basis staat, zo lang hij een rots in de branding is mag ie natuurlijk blijven staan.

Over Bilal ben ik het eigenlijk helemaal niet eens, ik heb echt het idee dat ie aan z'n zwakke punten gewerkt heeft, hij heeft meer rust in z'n spel, maakt vaker de juiste keuzes en heeft vooral z'n voorzetten verbeterd. Voorlopig zijn het nog maar een paar goede acties, maar ik zie hem dit eigenlijk wel doortrekken. Nog steeds pas 21 ook.

Er is een reden dat ik Kramer, Vejinovic en Tapia (al schrijf ik die ook nog niet af) niet noemde natuurlijk. Je koopt voor 2 tot 4 miljoen zelden zekerheidjes, maar een 50% score is niet slecht.
  woensdag 5 oktober 2016 @ 03:59:21 #99
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_165763551
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 20:41 schreef De_Pel het volgende:
Ben ik nou eigenlijk de enige hier die Jørgensen nog geen geweldenaar vind? Speelt best aardig, en in zijn balconcontacten en inzet 800x beter dan kraamgeval, maar het is ook niet alsof hij ze uit alle hoeken en standen er ik schiet ofZo. Ik hoop vooral dat hij nog een paar stappen door kan groeien richting niveau Pelle, al denk ik niet dat hij dat niveau uiteinendelijk ook daadwerkelijk gaat halen. Voor de eredivisie best leuk, maar verder niet heel indrukwekkend ofZo.
Laten we eerlijk wezen Pelle was wel een uitzondering qua niveau voor de Eredivisie. Je mag in je handjes knijpen dattie uberhaupt in de buurt gaat komen.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  woensdag 5 oktober 2016 @ 07:18:54 #100
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_165763975
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 20:41 schreef De_Pel het volgende:
Ben ik nou eigenlijk de enige hier die Jørgensen nog geen geweldenaar vind? Speelt best aardig, en in zijn balconcontacten en inzet 800x beter dan kraamgeval, maar het is ook niet alsof hij ze uit alle hoeken en standen er ik schiet ofZo. Ik hoop vooral dat hij nog een paar stappen door kan groeien richting niveau Pelle, al denk ik niet dat hij dat niveau uiteinendelijk ook daadwerkelijk gaat halen. Voor de eredivisie best leuk, maar verder niet heel indrukwekkend ofZo.
Gewoon een goede spits voor de eredivisie, maar niemand verwact denk ik dat zijn plafond hoger is en hij nog door kan naar de Europese subtop.

Maar dat hoeft toch ook helemaal niet? Met een speler die goed functioneert ben ik tevreden, zeker na Kramer, Kazim, Te Vrede. Hijhoeft toch niet per se zijn plafond hoger te hebben?
Laffe huichelaar
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')