abonnement Unibet Coolblue
  zondag 2 oktober 2016 @ 18:49:59 #1
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_165713245



Wat is Roamler?

Roamler is een app voor je telefoon waarbij het er om draait dat je opdrachten uitvoert voor de opdrachtgever. Hetzij voor geld hetzij voor de xp die je kan verdienen, waardoor je in een hoger lvl komt.

De bedragen die je per opdracht krijgt zijn zeer verschillend. In theorie variëren de bedragen van 2 tot 50 euro maar in de praktijk is 25 euro toch wel de max. Maar opdrachten van een euro of 2 a 3 zijn meer gangbaar, De prijzen lopen wel op maar het heeft er erg mee te maken wat voor opdracht het is. Is het een onderzoek naar een weekaanbieding en er wordt niet bij vermeld dat de inzending sluit als er genoeg opdrachten binnen zijn kan je er van uitgaan dat hij zaterdagmiddag meer waard is dan maandagochtend. Of je er op wilt wachten is aan jou, en houd er daarbij rekening mee dat zolang jij de opdracht niet reserveert, anderen hem kunnen claimen en hij dus weg is. Probeer voor jezelf te beredeneren wie de opdrachtgever is en welk gewin ze halen uit de gegevens va de opdracht en je kan beter inschatten hoe je een opdracht moet doen en of de beloning zal oplopen.

Er zijn verschillende soorten opdrachten,

*opdrachten die je thuis kan uitvoeren door iets creatief te doen. Voor deze opdrachten krijg je alleen xp's en geen geld
*opdrachten die je op straat kunt doen: een voorbeeld is fotografeer een skatespot, op deze manier brengen ze alle skatespots in kaart. Voor dit soort opdrachten krijg je ook geen geld maar wel xp's
*en als laatste de opdrachten voor geld en xp. Dit is natuurlijk waar het allemaal omdraait. Uiteindelijk kan iedereen wel wat geld gebruiken
Uitleg over de opdrachten voor geld
Een opdrachtgever kan heel veel verschillende opdrachten geven.

Wekelijks keert de ''babymelk check'' terug. Dit is een vrij simpele opdracht die ongeveer 3 minuten kost. Je maakt een foto van het schap en beantwoord de vragen die je op je scherm krijgt en telt de producten die aanwezig zijn.
Er zijn ook babymelk check + opdrachten, iets meer werk en iets meer beloning. Je begint net de babymelkcheck en als je klaar bent vraag je naar de voorraad bij de servicesbalie of het magazijn.

Nog een voorbeeld van een opdracht is, 'de kaascheck'. Vanmiddag was dit bijvoorbeeld een opdracht, het was de bedoeling om een foto te maken van een actiekoeling in de opgegeven AH en die naar Roamler te sturen.

Een ander voorbeeld zijn de terraschecks. Hier is het de bedoeling dat je om een drankje vraagt in de opgegeven locatie. Je moet dan een foto maken van de kaart en van het drankje. Zo controleren ze of een drankje wel in het juiste glas wordt geschonken. Je beloning is dan xp's geld en de vergoeding wat je voor het drankje kwijt was.
Voor sommige opdrachten heb je een toestemmingsbrief in je app voor andere opdrachten ben je anoniem.


Waarom doen bedrijven dit?

Bedrijven gebruiken liever Roamler-gebruikers als 'misteryshopper' dan dat ze een professioneel persoon moeten gaan inhuren. Op deze manieren zien ze op het hoofdkantoor heel gemakkelijk en snel hoe er in een vestiging wordt omgegaan met bepaalde producten.
Hoe word ik een Roamler?
Een Roamler kun je op 2 manieren worden.
1.Probeer een account aan te maken op een locatie waar nog maar weinig andere Roamlers zijn.
2. Een invite krijgen van een andere Roamler.
Dit lijkt heel simpel, je vraagt even aan een Roamler of hij/zij je even wilt inviten, maar zo gemakkelijk gaat dat niet. Als je lvl 3 bent op Roamler kun pas je iemand anders inviten. Maar je stuurt niet zomaar naar een willekeurig iemand een invite.

Waarom niet? Omdat met elke opdracht die de Roamler-gebruiker uitvoert diegene die de invite heeft verstuurd ook namelijk 2% van zijn inkomsten binnenkrijgt van Roamler zelf. Plus 2 euro wanneer deze persoon level 2 bereikt. Daarom is het belangrijk dat diegene die een invite weg kan geven zeker weet dat jij er echt gebruik van gaat maken omdat het anders zonde zou zijn. Invites weggeven in je eigen gebied is niet handig!

Invites
Je kunt een DM/PM sturen naar 1 van de volgende users als je een invite zou willen en er ook echt voor in wilt zetten om een actieve Roamler te zijn.

Wie hebben er momenteel een invite te vergeven?
- Tinos85
- loezzzje
- Sunri5e
- pl4kkie
- dekkered
- liesje1979
- eenjongen...
- IJsbeertje21
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: screenshots
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
pi_165746522
Iemand 'Verdwaald winkelwagentje' in Roamler al gezien? Benieuwd hoeveel mensen er 'verraden' gaan worden die een wagentje in de tuin hebben staan.
pi_165749572
Wil ik bij de mac een chili chicken opdracht doen, ligt die app er weer uit :(
pi_165749990
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 14:17 schreef loezzzje het volgende:
Wil ik bij de mac een chili chicken opdracht doen, ligt die app er weer uit :(
Grrr inderdaad
  dinsdag 4 oktober 2016 @ 17:34:53 #5
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_165753102
De burgers worden steeds minder.

Big tasty 》QP 》Cheeseburger 》ChiliChicken.

Volgende week dus de hamburger :@
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
pi_165754871
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 17:34 schreef Zelfscanner het volgende:
De burgers worden steeds minder.

Big tasty 》QP 》Cheeseburger 》ChiliChicken.

Volgende week dus de hamburger :@
Daarvoor had je de gewone hamburger en de Big Mac nog. Pff afgelopen weken elke week wel een keer bij die tent gezeten...
  dinsdag 4 oktober 2016 @ 19:37:32 #7
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_165755363
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 19:17 schreef GS-Raw het volgende:

[..]

Daarvoor had je de gewone hamburger en de Big Mac nog. Pff afgelopen weken elke week wel een keer bij die tent gezeten...
Ik ook. En dan nog de losse hamburger opdracht. Helemaal fantastisch.

Stiekem wil ik de meastro proberen. :@
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
pi_165755681
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 19:37 schreef Zelfscanner het volgende:

[..]

Ik ook. En dan nog de losse hamburger opdracht. Helemaal fantastisch.

Stiekem wil ik de meastro proberen. :@
Die is ook al geweest toch? :o.
  dinsdag 4 oktober 2016 @ 20:06:41 #9
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_165756200
quote:
3s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 19:48 schreef Anne het volgende:

[..]

Die is ook al geweest toch? :o.
Geen idee? In iedergeval niet die met kip.
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
pi_165759664
en een mcflurry ook nog plz :P
pi_165791699
Iemand de huishoudcheck bij de jumbo al gedaan? Ik wilde 'm toen tot dat ik zag dat je 14-31! foto's moet maken voor ¤ 2,50 echt een belachelijk lage vergoeding...
pi_165792984
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 16:33 schreef Miek95 het volgende:
Iemand de huishoudcheck bij de jumbo al gedaan? Ik wilde 'm toen tot dat ik zag dat je 14-31! foto's moet maken voor ¤ 2,50 echt een belachelijk lage vergoeding...
Aan begonnen en weer weggeklikt...
pi_165793538
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 16:33 schreef Miek95 het volgende:
Iemand de huishoudcheck bij de jumbo al gedaan? Ik wilde 'm toen tot dat ik zag dat je 14-31! foto's moet maken voor ¤ 2,50 echt een belachelijk lage vergoeding...
Ja, echt van het padje. 31 (!) foto's voor 2,50 euro (en mogelijkheid tot een kleine bonus van 2,50 euro)....
Mensen die die opdrachten accepteren en uitvoeren verpesten de markt.
pi_165794038
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 18:35 schreef detulp050 het volgende:

[..]

Ja, echt van het padje. 31 (!) foto's voor 2,50 euro (en mogelijkheid tot een kleine bonus van 2,50 euro)....
Mensen die die opdrachten accepteren en uitvoeren verpesten de markt.
Inderdaad! Hier in de buurt had iemand de check ook geaccepteerd zag ik, maar kwam later ook weer terug. Dus beter wachten we allemaal met uitvoeren, totdat de check flink is opgelopen. ;)
pi_165794044
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 18:35 schreef detulp050 het volgende:

[..]

Ja, echt van het padje. 31 (!) foto's voor 2,50 euro (en mogelijkheid tot een kleine bonus van 2,50 euro)....
Mensen die die opdrachten accepteren en uitvoeren verpesten de markt.
Tjah...denk dat Roamler er wel blij mee is dat er blijkbaar mensen zijn die het voor dit geld doen.
pi_165815500
Heeft er toevallig iemand een invite voor smartspotter? Net een paar dagen bezig met Roamler, ben erg enthousiast!
pi_165874509
Hoi allemaal, ik ben ook al een tijdje actief op zowel Roamler als smartshopper. Vraagje aan jullie 'oude rotten': is er bij multi value ook een app? Of voer je alles via je Explorer op je telefoon in?
pi_165874674
Dit werkt via een app genaamd MobiAudit & dan server URL multi-value.shopmetrics.com
pi_165875882
Gelukt, dank je wel! Laatste vraag: hoe doen zij het met uitbetalen? Bouw je net als bij die andere 2 een tegoed op? Of is het een maandelijkse betaling?
  Moderator maandag 10 oktober 2016 @ 19:04:51 #20
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_165877432
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 17:47 schreef Suziekoe het volgende:
Gelukt, dank je wel! Laatste vraag: hoe doen zij het met uitbetalen? Bouw je net als bij die andere 2 een tegoed op? Of is het een maandelijkse betaling?
Na een aantal weken krijg je het gestort. Geloof 6-7 weken zoiets.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_165877645
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 19:04 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Na een aantal weken krijg je het gestort. Geloof 6-7 weken zoiets.
Oké thanks!
  † In Memoriam † maandag 10 oktober 2016 @ 19:30:10 #22
21636 Feestkabouter
pi_165878072
ik zag hier eerder vanmiddag een post met deze url:
https://multi-value.nl/my(...)one-android-windows/

waarom is die post weggehaald??
pi_165878239
Dat ben ik ook al eens tegengekomen, dat ze een naam zochten, maar kon hem in de playstore niet vinden. En ik was eigenlijk ook heel benieuwd naar jullie ervaringen, is het moeilijker dan bijvoorbeeld roamler?
pi_165880047
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 19:30 schreef Feestkabouter het volgende:
ik zag hier eerder vanmiddag een post met deze url:
https://multi-value.nl/my(...)one-android-windows/

waarom is die post weggehaald??
Dat mag je aan de user zelf vragen;

GC / Het Roamler en Smartspotter topic #26 - Met meer opdrachten
  † In Memoriam † maandag 10 oktober 2016 @ 20:55:01 #25
21636 Feestkabouter
pi_165881027
quote:
1s.gif Op maandag 10 oktober 2016 20:31 schreef Anne het volgende:

[..]

Dat mag je aan de user zelf vragen;

GC / Het Roamler en Smartspotter topic #26 - Met meer opdrachten
dat was dus Mr_Tony82?
ik zal het doen
pi_165899036
De verzorgingscheck bij Smart is ook weer terug, gelukkig maar want die miste ik al. :-)

Vrijdag maar eens op pad :)
  † In Memoriam † dinsdag 11 oktober 2016 @ 20:13:51 #27
21636 Feestkabouter
pi_165899351
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 19:59 schreef Miek95 het volgende:
De verzorgingscheck bij Smart is ook weer terug, gelukkig maar want die miste ik al. :-)

Vrijdag maar eens op pad :)
dat betekent dat volgende week vrijdag de vergoeding interessant wordt....... mooi, dan ben ik net terug van vakantie :)
  Moderator dinsdag 11 oktober 2016 @ 20:29:41 #28
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_165899758
Sinds deze week is hier vlakbij een Etos (was eerst een DA), dus kan ik dat ook eindelijk eens proberen, als niet iemand anders hem voor 2 euro gaat doen.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_165902584
hier is ook een etos op de oude DA plek gaan zitten. gelukkig maar want er zijn vaker opdracht bij de etos dan DA.
pi_165902764
Wij krijgen binnenkort een Kruidvat op het plein, naast de Etos! Ik kan m'n hart ophalen dan!
pi_165918345
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 20:13 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

dat betekent dat volgende week vrijdag de vergoeding interessant wordt....... mooi, dan ben ik net terug van vakantie :)
Best kans dat de check dan al niet meer in de app staat, want de vergoeding ging de laatste weken al op de eerste vrijdag na verschijning al omhoog. :)
  † In Memoriam † woensdag 12 oktober 2016 @ 20:14:21 #32
21636 Feestkabouter
pi_165918655
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 19:59 schreef Miek95 het volgende:

[..]

Best kans dat de check dan al niet meer in de app staat, want de vergoeding ging de laatste weken al op de eerste vrijdag na verschijning al omhoog. :)
ja ik moet zeggen dat het de laatste weken soms vreemd verliep.
de opdracht verschijnt, dan loopt de vergoeding richting de vrijdag een beetje op, dan verdwijnt de opdracht een paar dagen, en dan vanaf dinsdag of zo is ie er opnieuw met weer een lage vergoeding (met dezelfde inhoud) en dan loopt het richting de vrijdag/zaterdag weer op, maar dan wel wat harder.
pi_165920779
Opdr van 30 min afgekeurd vanwege een foto verkeerd :'(
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_165929212
Wat irritant wanneer je een foto moet maken van de kassa wanneer bepaald promotiemateriaal niet aanwezig is (Smartspotter). Eerst wachten totdat de medewerker eindelijk weg is en dan snel een foto maken. Werd net aangesproken waarom ik foto's van de kassa maak, beetje gênant...
pi_165939174
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2016 13:24 schreef GS-Raw het volgende:
Wat irritant wanneer je een foto moet maken van de kassa wanneer bepaald promotiemateriaal niet aanwezig is (Smartspotter). Eerst wachten totdat de medewerker eindelijk weg is en dan snel een foto maken. Werd net aangesproken waarom ik foto's van de kassa maak, beetje gênant...
Bij welke opdracht is dat? Net de schap in beeld en product en actiemateriaal gedaan, lange checks die gelukkig wel veel opleveren. Ik doe overigens niet beide checks in één winkel tegelijk, want lang bij de maandverband, tandpasta etc, blijven staan valt ook op....
pi_165941301
Whoehoe, de cool cat opdracht gedaan met m'n dochter, goedgekeurd! Was een leuke opdracht om te doen en m'n dochter had er ook lol in!
pi_165941321
Oja en toen kwam ik in de parkeergarage ook nog een chocolade automaat tegen!
pi_165941367
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2016 13:24 schreef GS-Raw het volgende:
Wat irritant wanneer je een foto moet maken van de kassa wanneer bepaald promotiemateriaal niet aanwezig is (Smartspotter). Eerst wachten totdat de medewerker eindelijk weg is en dan snel een foto maken. Werd net aangesproken waarom ik foto's van de kassa maak, beetje gênant...
Ja moest ik vanochtend bij de Etos, afgekeurd want het hele kassanmeubel stond er niet op... pfff en het is al zo een rot Etos om foto's te maken....
pi_165942036
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2016 20:51 schreef Miek95 het volgende:

[..]

Bij welke opdracht is dat? Net de schap in beeld en product en actiemateriaal gedaan, lange checks die gelukkig wel veel opleveren. Ik doe overigens niet beide checks in één winkel tegelijk, want lang bij de maandverband, tandpasta etc, blijven staan valt ook op....
Was bij 'Spellen', moest je oa een apart actieschap op de foto zetten die niet aanwezig was. Eerst een paar foto's van het spellenschap en toen wat kopstellingen. Als laatste nog een foto van de kassa, maar toen viel ik al behoorlijk op. Opdracht is nog afgekeurd ook, jammerrr.
pi_165942075
quote:
1s.gif Op donderdag 13 oktober 2016 21:39 schreef Suziekoe het volgende:

[..]

Ja moest ik vanochtend bij de Etos, afgekeurd want het hele kassanmeubel stond er niet op... pfff en het is al zo een rot Etos om foto's te maken....
Is ook gewoon bijna niet te doen, hoe vaak komt het voor dat een kassa onbemand is? En dan moet je ook nog eens een ideale foto kunnen maken, waardeloos.
pi_165943111
quote:
1s.gif Op donderdag 13 oktober 2016 21:57 schreef GS-Raw het volgende:

[..]

Is ook gewoon bijna niet te doen, hoe vaak komt het voor dat een kassa onbemand is? En dan moet je ook nog eens een ideale foto kunnen maken, waardeloos.
Klopt, echt niet te doen... En die spellen opdracht had ik idd ook gedaan, ook afgekeurd. Stond vlakbij de kassa, was me allemaal gelukt. Alleen geen folders en toen was ik vergeten de foto's te doen, dat besefte ik op het moment van versturen. Stom, eigen schuld...
pi_165951194
Roamler heeft het druk of ze hebben een teamuitje, sommige opdrachten staan al bijna 20 uur in de wacht voor het nakijken. De schap-opdrachten waren veel werk, maar voor 15 euro nog te doen. De Flessenopdracht bij SS is echt supermakkelijk voor die 5-8 euro.
pi_165956061
Hoe doen jullie het met die afschuwelijke scheermesjes op de foto zetten? Ik ben daar een beetje te laf voor... maar die komt pas aan het eind, al die moeite voor niks...
pi_165956647
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 18:10 schreef Suziekoe het volgende:
Hoe doen jullie het met die afschuwelijke scheermesjes op de foto zetten? Ik ben daar een beetje te laf voor... maar die komt pas aan het eind, al die moeite voor niks...
Die hoeft niet persé he, als het niet lukt niet doen! Ik probeer het wel maar kijk op het moment zelf of er gelegenheid is voor een foto. Ik heb namelijk geen zin in gedoe met personeel. :)

Vanavond hield steeds een klant mij in de gaten bij de Jumbo, echt irritant. Gelukkig zei hij niets tegen personeel, want Jumbo's en mystery-shoppers is geen goede combinatie. ;)
pi_165956992
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 18:10 schreef Suziekoe het volgende:
Hoe doen jullie het met die afschuwelijke scheermesjes op de foto zetten? Ik ben daar een beetje te laf voor... maar die komt pas aan het eind, al die moeite voor niks...
"Mag ik even een foto maken, dan kan mijn vrouw (of man) zeggen welke ik voor hem moet halen" en klaar. Meestal reken ik gelijk iets af bij de kassa en dan is het helemaal makkelijk, want de kassa bij de servicebalie is gewoon open en dan pak ik hem zo mee.
pi_165957454
Ja, bij de ene vomar had ik mazzel, zat in een lage vitrine. Maar gisteren hing het precies achter de kassa, superstil in de winkel, voelde me echt bekeken. Met veel pijn en moeite een foto gemaakt van die stomme dingen, loop ik weg, moest ik er nog 1 maken (voor vrouwen)... was er zo klaar mee dat ik hem heb geannuleerd. Stom achteraf, had het gewoon moeten vragen.
pi_165957480
Wel net voor het eerst bij een Etos toestemming gevraagd en gekregen! Was echt super relaxed, heb er meteen een andere opdracht bij gedaan. Nu afwachten tot ze goedgekeurd worden...
pi_165957713
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 19:34 schreef Suziekoe het volgende:
Ja, bij de ene vomar had ik mazzel, zat in een lage vitrine. Maar gisteren hing het precies achter de kassa, superstil in de winkel, voelde me echt bekeken. Met veel pijn en moeite een foto gemaakt van die stomme dingen, loop ik weg, moest ik er nog 1 maken (voor vrouwen)... was er zo klaar mee dat ik hem heb geannuleerd. Stom achteraf, had het gewoon moeten vragen.
Of gewoon invullen dat het niet lukte, want dat mag ook! Staat in de opdracht :)
Die foto's zijn namelijk optionieel ;)
pi_165957748
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 19:35 schreef Suziekoe het volgende:
Wel net voor het eerst bij een Etos toestemming gevraagd en gekregen! Was echt super relaxed, heb er meteen een andere opdracht bij gedaan. Nu afwachten tot ze goedgekeurd worden...
Fijn zeg! Ik las dat het hoofdkantoor inmiddels een bericht op Sam heeft geplaatst. Ik ga binnenkort eens navragen bij mijn Etos waar ik ben weggestuurd of ze 't hebben gelezen en of ik toch weer checks mag doen :)

Meestal krijg je toestemming, soms ook niet. Ik ben al in vele Etossen geweest en voer soms ook leuke gesprekken met de medewerkers over de opdrachten, of ze helpen mij even...
pi_165963228
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 19:46 schreef Miek95 het volgende:

[..]

Fijn zeg! Ik las dat het hoofdkantoor inmiddels een bericht op Sam heeft geplaatst. Ik ga binnenkort eens navragen bij mijn Etos waar ik ben weggestuurd of ze 't hebben gelezen en of ik toch weer checks mag doen :)

Meestal krijg je toestemming, soms ook niet. Ik ben al in vele Etossen geweest en voer soms ook leuke gesprekken met de medewerkers over de opdrachten, of ze helpen mij even...
Degene die ik gevraagd had moest het ook navragen, maar die tweede dame was juist heel verbaasd dat ik het vroeg. Ze zei: sommigen doen het gewoon...
pi_165963238
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 19:45 schreef Miek95 het volgende:

[..]

Of gewoon invullen dat het niet lukte, want dat mag ook! Staat in de opdracht :)
Die foto's zijn namelijk optionieel ;)
Dat meen je niet... Als ik dat had geweten...
pi_165963343
Oké, vanmiddag ben ik op mijn werk aangesproken door een meisje, haar telefoon liep vast. Ik zag dat logo staan in de OP, dat blijkt dus dit te zijn... ik dacht dat het een school opdracht was :')_ ik heb der geholpen en shit.

Hoe word ik een roamler?

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 14-10-2016 23:39:31 ]
  † In Memoriam † vrijdag 14 oktober 2016 @ 23:43:54 #53
21636 Feestkabouter
pi_165963539
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 23:34 schreef Vlaggenroof het volgende:
Oké, vanmiddag ben ik op mijn werk aangesproken door een meisje, haar telefoon liep vast. Ik zag dat logo staan in de OP, dat blijkt dus dit te zijn... ik dacht dat het een school opdracht was :')_ ik heb der geholpen en shit.

Hoe word ik een roamler?
Op uitnodiging. Als je me je e-mailadres stuurt kan ik jou een uitnodiging sturen en dan kun je aan de gang!
Ik heb nog een paar uitnodigingen over...
pi_165966170
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 23:43 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

Op uitnodiging. Als je me je e-mailadres stuurt kan ik jou een uitnodiging sturen en dan kun je aan de gang!
Ik heb nog een paar uitnodigingen over...
Gestuurd! Bedankt
  † In Memoriam † zaterdag 15 oktober 2016 @ 08:39:56 #55
21636 Feestkabouter
pi_165966531
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 06:51 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Gestuurd! Bedankt
en jij hebt een uitnodiging ontvangen.
succes!!
pi_165966823
En gaan jullie nog op pad vandaag? Ik ga vandaag op pad voor o.a. babymelk, totemchecks, flessencheck, gekoeld checks, sappenchecks en kwarkchecks. Ik hoop dat de luiercheck bij de AH ook nog gaat oplopen. :)
pi_165966909
Ik ben al op pad geweest en heb de Combinatiecheck en Schap in beeld opdracht gedaan. Had ook nog de promotiematerialen opdracht geaccepteerd, maar die heb ik weer geannuleerd, want ik had het gehad.

Ergens halverwege werd ik aangesproken door een medewerkster en toen waren direct álle ogen op mij gericht. Niet alleen die van de werknemers, maar ook van klanten, waarbij er eentje zichzelf er ook nog mee bemoeide :').

De werkneemster taaide overigens direct af toen ik met een knipoog zei dat ik eigenlijk niet mocht vertellen wie ik was; "mysteryshopper".

Maar goed... Hoe is het ook mogelijk om +- 40 scherpe en duidelijke foto's onopvallend te maken, wanneer er 20-25 man personeel rond loopt.

Heel misschien ga ik straks nog een rondje doen in een dorp verderop, maar ik acht de kans klein :P. Tenzij de vergoeding ineens vet piekt.
pi_165966937
De kwark & flessen opdracht is niet echt in de buurt voor mij en moet vanmiddag werken dus kan niet wat verder weg gaan. Totem opdracht is bijna vervuld dus grote kans dat ie dadelijk weg is :{
pi_165967066
hoi,

ik heb vandaag tijd en zin om op pad te gaan zijn er maar weinig opdrachten bij mij in de buurt jammer zeg en als er een opdracht is dan weinig vergoeding erg jammer, ik zou graag meer opdrachten willen zien. ik heb wel laatst een leuk zakcentje verdiend met de roamler shiften die zou ik wel vaker willen uitvoeren :-) weten jullie zo waneer deze in de app komen te staan?
leven is hard stoeprand is harder
  Moderator zaterdag 15 oktober 2016 @ 09:57:37 #60
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_165967081
Er staan hier wel een aantal van die schapchecks open (maar niet meer hier lokaal, dus er is al weer iemand geweest grr) voor een leuke vergoeding, maar ik heb vanmiddag al een hoop te doen en volgens mij zijn ze enorm lang.
Ook is het fotograferen van enorm veel schappen op zaterdag niet de beste keuze :P
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_165967167
Ik heb een flink aantal 'Flessen' op de route gezet voor 8 euro per stuk. Die is bij de COOP echt in&out. De 'Schap in Beeld' was gisteravond nog aanwezig voor de COOP's in de buurt, maar nu staan er alleen nog Poeisz' in...?
Verder zie ik wel wat ik tegenkom tijdens de route. Gisteren 80 euro verdiend, vandaag nog 64 euro pakken en ik heb een leuk weekend gehad :)
pi_165967177
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 09:57 schreef djkoelkast het volgende:
Ook is het fotograferen van enorm veel schappen op zaterdag niet de beste keuze :P
Ik geef bij klanten die in de weg staan vaak aan: "Mag ik er even bij, ik moet even een foto maken voor het hoofdkantoor" :P
pi_165967223
Gisteren toevallig 5x 'Kwark' kunnen meepakken voor 6 euro per stuk. Hoop dat ze goed zijn ze zijn schijnbaar niet meer zo snel met nakijken bij SS.
pi_165967433
Maar hoe zit het met melden bij belastingsdienst? Of geven jullie dit ook niet op? Heb geen idee verder..
pi_165967511
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 10:34 schreef Vlaggenroof het volgende:
Maar hoe zit het met melden bij belastingsdienst? Of geven jullie dit ook niet op? Heb geen idee verder..
Bij mij is het de moeite niet van het opgeven in ieder geval. Ik doe af en toe een opdracht en verdien hooguit 3 of 4 tientjes per maand ofzo.
pi_165967577
Ik heb vandaag ook een drukke dag, jammer want die schap in beeld geeft een mooie vergoeding! Maar ja, met 3 jonge kinderen en een moeder in een revalidatiecentrum is het altijd lastig plannen. Daarom probeer ik er vaak een paar op vrijdagmiddag te doen, na m'n werk zonder kinderen!
pi_165967587
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 09:23 schreef Miek95 het volgende:
En gaan jullie nog op pad vandaag? Ik ga vandaag op pad voor o.a. babymelk, totemchecks, flessencheck, gekoeld checks, sappenchecks en kwarkchecks. Ik hoop dat de luiercheck bij de AH ook nog gaat oplopen. :)
Die flessen check staat er bij mij niet in. Wat houdt dat in? Vanmiddag ben ik in Amsterdam, misschien heb ik dan geluk.
pi_165971260
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 10:56 schreef Suziekoe het volgende:

[..]

Die flessen check staat er bij mij niet in. Wat houdt dat in? Vanmiddag ben ik in Amsterdam, misschien heb ik dan geluk.
Bij de COOP fotografeer je de flesseninname (2x), de gevel en beantwoord je drie vragen...
pi_165971304
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 10:56 schreef Suziekoe het volgende:

[..]

Die flessen check staat er bij mij niet in. Wat houdt dat in? Vanmiddag ben ik in Amsterdam, misschien heb ik dan geluk.
Foto's maken van de flessenautomaat. Deze check is alleen uit te voeren in de Coop.
Ik heb net voor 30 euro, een schap in beeld, een flessencheck en gekoeld check kunnen doen :)
Allemaal makkelijke checks die genoeg opleveren...
pi_165971310
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 10:06 schreef detulp050 het volgende:
Ik heb een flink aantal 'Flessen' op de route gezet voor 8 euro per stuk. Die is bij de COOP echt in&out. De 'Schap in Beeld' was gisteravond nog aanwezig voor de COOP's in de buurt, maar nu staan er alleen nog Poeisz' in...?
Verder zie ik wel wat ik tegenkom tijdens de route. Gisteren 80 euro verdiend, vandaag nog 64 euro pakken en ik heb een leuk weekend gehad :)
Had jij die van Rhenen op de planning staan? Sorry, maar die heb ik uitgevoerd. Ik woon daar in de buurt en kon daar meerdere checks doen..
pi_165971381
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 14:47 schreef Miek95 het volgende:
Had jij die van Rhenen op de planning staan? Sorry, maar die heb ik uitgevoerd. Ik woon daar in de buurt en kon daar meerdere checks doen..
Nee hoor, er stond een hele reeks in Noord-Nederland in de app, maar die waren blijkbaar afgelopen. Heb nu Kwark en Flessen gedaan in dezelfde regio. Totaal van vandaag en gisteren is rond de 170 euro :)
pi_165971764
¤170, kolere. Jaloers.. :P
pi_165971998
Ik ook jaloers!
pi_165972033
Zit wel een uur of vijf werk in alles bij elkaar, gelukkig geen reiskosten.
Ik had heel veel COOPs waar ik de Flessenopdracht (¤8) kon combineren met de Snoepgoedopdracht (¤15). Daarnaast in diezelfde dorpen dan ook de Kwarkopdracht bij Jumbo kunnen meepikken voor ¤6,50 tot ¤9,00 per stuk.
De reistijd was nog het leeuwendeel van de moeite.
pi_165972047
Als ik geen sociaal leven en gezin zou hebben, dan was ik vandaag de hele provincie Friesland doorgereden. >20 'Schap in Beeld' opdrachten voor ¤15 per stuk. ¤300 voor een dag werk lijkt me prima deal
pi_165972103
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 15:46 schreef detulp050 het volgende:
Als ik geen sociaal leven en gezin zou hebben, dan was ik vandaag de hele provincie Friesland doorgereden. >20 'Schap in Beeld' opdrachten voor ¤15 per stuk. ¤300 voor een dag werk lijkt me prima deal
Same here. Die weinige momenten dat ik eens een weekend vrij heb staat er amper iets op wat de moeite waard is... maar komt wel, als de jongste naar school is!
pi_165972435
Staat al een opdracht op meer dan 48 uur in de 'wacht op goedkeuring' bij Roamler. :{
pi_165973006
quote:
15s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 16:18 schreef detulp050 het volgende:
Staat al een opdracht op meer dan 48 uur in de 'wacht op goedkeuring' bij Roamler. :{
Bij mij ook al. Het is dat ik volgende week vakantie heb, want anders had ik geen tijd gehad om de opdracht eventueel opnieuw uit te voeren. Ik wacht nog op 23 euro, ben benieuwd...
pi_165973035
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 15:46 schreef detulp050 het volgende:
Als ik geen sociaal leven en gezin zou hebben, dan was ik vandaag de hele provincie Friesland doorgereden. >20 'Schap in Beeld' opdrachten voor ¤15 per stuk. ¤300 voor een dag werk lijkt me prima deal
Staan er nog steeds zoveel in dan? Ik heb het idee dat er nu niet veel meer in de app staan. Ik wilde er nog 1 doen bij de Coop, maar die was helaas weg. Nu moest ik even wat ophalen in de plaats waar ik 'm wilde uitvoeren dus keek nog even in de app maar nog steeds weg. Kom ik thuis, staat de opdracht weer in de app :/
pi_165973546
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 17:04 schreef Miek95 het volgende:

[..]

Staan er nog steeds zoveel in dan?
Hij staat er bij mij nu niet meer in... Niet voor de COOP, ook niet voor Poeisz. Ze zullen er genoeg binnen hebben denk ik.
pi_165981126
Ik heb een keer 5 dagen op goedkeuring van een opdracht moeten wachten. Dan is 48 uur nog niet veel ;)
pi_166013307
Feestkabouter heb je weer veel checks gedaan vandaag? Ik wilde een paar kwarkchecks doen maar die waren helaas al heel vroeg verdwenen en dacht toen Feestkabouter is vast op pad ;)

Vandaag een schap in beeld check gedaan, afgekeurd omdat ik iets vergeten ben maar daar ga ik niet mee akkoord want ik heb 't echt nagekeken...

[ Bericht 12% gewijzigd door Miek95 op 17-10-2016 18:39:05 ]
  † In Memoriam † maandag 17 oktober 2016 @ 20:18:13 #83
21636 Feestkabouter
pi_166020104
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2016 15:18 schreef Miek95 het volgende:
Feestkabouter heb je weer veel checks gedaan vandaag? Ik wilde een paar kwarkchecks doen maar die waren helaas al heel vroeg verdwenen en dacht toen Feestkabouter is vast op pad ;)

als dit Whatsapp was zou ik nu een screenshot sturen van Smartspotter....... maar dit is zo'n beetje wat ik bovenaan zie staan:

Spellen! ¤3,00 - ¤3,50 SP 25
Dichtstbijzijnde spot: 7741,5km
  Moderator maandag 17 oktober 2016 @ 20:25:20 #84
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_166020275
De kabouter is toch op vakantie tot eind van de week ;)
Hier stonden ook een aantal dure checks open, maar ik kon vanmiddag niet weg, toen was opeens alles weg. Waarschijnlijk voldoende inzendingen landelijk.

Maar 7700km ver, waar zit je dan?
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  † In Memoriam † maandag 17 oktober 2016 @ 20:53:36 #85
21636 Feestkabouter
pi_166021405
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2016 20:25 schreef djkoelkast het volgende:
De kabouter is toch op vakantie tot eind van de week ;)
Hier stonden ook een aantal dure checks open, maar ik kon vanmiddag niet weg, toen was opeens alles weg. Waarschijnlijk voldoende inzendingen landelijk.

Maar 7700km ver, waar zit je dan?
  Moderator maandag 17 oktober 2016 @ 20:57:11 #86
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_166021577
Curacao, jij liever dan ik :P
Veel plezier ;)
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_166022120
Wellicht daar nog een verdwaald winkelwagentje te vinden. ;)
pi_166022143
Of eieren.
  † In Memoriam † maandag 17 oktober 2016 @ 21:31:35 #89
21636 Feestkabouter
pi_166022852
ik zie de eieren opdracht niet staan helaas, niks wat geld oplevert
  dinsdag 18 oktober 2016 @ 05:55:55 #90
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_166029804
Er zit toch echt een AH op Curaçao :+
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
  † In Memoriam † dinsdag 18 oktober 2016 @ 07:03:40 #91
21636 Feestkabouter
pi_166029899
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 05:55 schreef Zelfscanner het volgende:
Er zit toch echt een AH op Curaçao :+
dat klopt.
2 zelfs (al schijnt er nog discussie/onderhandeling gaande te zijn of die 2e ook wel of niet die naam mag voeren).
maar iemand pikt de opdrachten steeds net voor mijn neus weg denk ik :P
  dinsdag 18 oktober 2016 @ 07:14:52 #92
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_166029918
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 07:03 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

dat klopt.
2 zelfs (al schijnt er nog discussie/onderhandeling gaande te zijn of die 2e ook wel of niet die naam mag voeren).
maar iemand pikt de opdrachten steeds net voor mijn neus weg denk ik :P
1 daar heet toch Van den Tweel?
pi_166035709
Goede week bij Smart Spotter, de kwark en flessen opdrachten was echt extreem makkelijk 60 euro verdienen. Bij Roamler staat daarintegen helemaal niets deze week.
pi_166035864
Mijn kwark-opdracht is afgekeurd helaas :6.
Ik had de promotie niet in beeld gebracht bij de actieplek; die promotie was er dan ook niet. Zelfs geen prijskaartje; niks. Maar ook daar had ik dan een overzichtsfoto van moeten maken.

Ik kan mij echter herinneren dat er stond "Maak een foto van bovenaf", maar bij SmartSpotter kun je de opdrachten niet terug bekijken, of wel?
pi_166036100
quote:
3s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 14:13 schreef Anne het volgende:
Mijn kwark-opdracht is afgekeurd helaas :6.
Ik had de promotie niet in beeld gebracht bij de actieplek; die promotie was er dan ook niet. Zelfs geen prijskaartje; niks. Maar ook daar had ik dan een overzichtsfoto van moeten maken.

Ik kan mij echter herinneren dat er stond "Maak een foto van bovenaf", maar bij SmartSpotter kun je de opdrachten niet terug bekijken, of wel?
Er stond zeker 'van bovenaf', maar in de voorbeeldfoto bedoelen ze daarmee 'schuin bovenaf'. Dus je ziet de inhoud van boven en de koeling en de posters erbij.
pi_166036134
Ik had zelf een paar afgekeurde opdrachten bij Roamler omdat er in het wasmiddelenschap ergens een Neutral wasverzachter verstopt zat. Terecht afgekeurd? Ja. Kut? Ja!
Naar mijn mening kunnen ze heel makkelijk de foto met de Neutral aan de volgende meter plakken, maar flexibel als een loden deur wat dat betreft. Helaas.
pi_166036146
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 14:05 schreef Remzz het volgende:
Goede week bij Smart Spotter, de kwark en flessen opdrachten was echt extreem makkelijk 60 euro verdienen. Bij Roamler staat daarintegen helemaal niets deze week.
Heb afgelopen week 208 euro bij SS en 90 bij Roamler. Net geen record. Vooral door de Kwark en Flessen :Y
pi_166036394
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 14:25 schreef detulp050 het volgende:
Ik had zelf een paar afgekeurde opdrachten bij Roamler omdat er in het wasmiddelenschap ergens een Neutral wasverzachter verstopt zat. Terecht afgekeurd? Ja. Kut? Ja!
Naar mijn mening kunnen ze heel makkelijk de foto met de Neutral aan de volgende meter plakken, maar flexibel als een loden deur wat dat betreft. Helaas.
Ah, bij mij was ook een opdracht afgekeurd met die meters tellen. Maar in mijn geval gelukkig wel onterecht :).
Wel balen ja!
pi_166036474
quote:
3s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 14:13 schreef Anne het volgende:
Mijn kwark-opdracht is afgekeurd helaas :6.
Ik had de promotie niet in beeld gebracht bij de actieplek; die promotie was er dan ook niet. Zelfs geen prijskaartje; niks. Maar ook daar had ik dan een overzichtsfoto van moeten maken.

Ik kan mij echter herinneren dat er stond "Maak een foto van bovenaf", maar bij SmartSpotter kun je de opdrachten niet terug bekijken, of wel?
Ja als je een promotiekoeling vond dan moest je van bovenaf een foto maken. Maar in 6 winkels had ik geen 1 promotiekoeling gevonden en toen heb ik daarvan gewoon foto's van voren gemaakt.
pi_166036767
quote:
3s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 14:13 schreef Anne het volgende:
Mijn kwark-opdracht is afgekeurd helaas :6.
Ik had de promotie niet in beeld gebracht bij de actieplek; die promotie was er dan ook niet. Zelfs geen prijskaartje; niks. Maar ook daar had ik dan een overzichtsfoto van moeten maken.

Ik kan mij echter herinneren dat er stond "Maak een foto van bovenaf", maar bij SmartSpotter kun je de opdrachten niet terug bekijken, of wel?
Ik had exact hetzelfde. Er was geen enkele actiekoeling met zuivel aanwezig en heb dit ook benoemd. Bij de ene Jumbo werd hij goedgekeurd, bij de andere niet....
pi_166036905
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 14:54 schreef GS-Raw het volgende:

[..]

Ik had exact hetzelfde. Er was geen enkele actiekoeling met zuivel aanwezig en heb dit ook benoemd. Bij de ene Jumbo werd hij goedgekeurd, bij de andere niet....
Dat is dan helemaal flauw en inconsequent :o.
Ik heb overigens geen zin om er een discussie over te beginnen bij ze. Ik heb een e-mail ontvangen met de uitleg waarom ie is afgekeurd, maar daar ben ik het dus eigenlijk alsnog niet mee eens.

Maar laat lekker maar :P. Geen Kwark-opdrachten meer voor en van mij :6.
pi_166037124
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 14:54 schreef GS-Raw het volgende:

[..]

Ik had exact hetzelfde. Er was geen enkele actiekoeling met zuivel aanwezig en heb dit ook benoemd. Bij de ene Jumbo werd hij goedgekeurd, bij de andere niet....
Ik heb gewoon foto's lopen maken van actiekoelingen met gehakt en groentemix, dat vonden ze ook prima je kon ook aanvinken 'geen zuivel'
pi_166037209
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 15:17 schreef Remzz het volgende:

[..]

Ik heb gewoon foto's lopen maken van actiekoelingen met gehakt en groentemix, dat vonden ze ook prima je kon ook aanvinken 'geen zuivel'
Maar dat stond er niet duidelijk vind ik. En binnen 1 uur wordt de ene goedgekeurd en de andere niet..... Toen ik het nog een keer wou proberen was hij opeens weg en gisteren stond hij er weer.
pi_166040143
Ik heb ook een keer bij Roamler gehad dat ik netjes aangaf bij opmerkingen dat ik geen foto kon maken omdat er iets was (weet al niet meer wat). Wordt ie afgekeurd, omdat die foto dus ontbreekt. Ik dus in een bericht van ja dat heb ik toch aangegeven? Zegt ze, oja, je hebt gelijk, mijn fout. Dus ik zeg van kan je hem dan aub goedkeuren? Zegt ze: Dat kan niet meer, eenmaal afgekeurde opdrachten kan ik niet meer goedkeuren. Wordt me ff een 10tje door de neus geboord. Thanks he !
pi_166040341
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 17:42 schreef Vincentoo het volgende:
Dus ik zeg van kan je hem dan aub goedkeuren? Zegt ze: Dat kan niet meer, eenmaal afgekeurde opdrachten kan ik niet meer goedkeuren. Wordt me ff een 10tje door de neus geboord. Thanks he !
Dat is onzin, bij mij maakte ze laatst ook een foutje en werd keurig hersteld.
pi_166041365
Dat zou idd raar zijn. Haar fout maar herstellen kan ze hem niet. Ze moet gewoon alsnog dat geld storten.
  dinsdag 18 oktober 2016 @ 20:17:49 #107
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_166043253
Complimenten voor een etos hier. Ik kwam binnen, personeel helemaal vrolijk en ging praten met mij.
Heb een half uur extra in de winkel gestaan en over alles en nog wat van etos gepraat. (Zoals klachten dat ze 2 weken geen make-up konden bestellen :{ )

Boden mij drinken aan en ik kreeg omdat het inmiddels keihard ging regenen ook nog een gratis paraplu aangeboden. :D

Nog nooit meegemaakt dit _O_
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
  † In Memoriam † dinsdag 18 oktober 2016 @ 22:06:10 #108
21636 Feestkabouter
pi_166046401
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 07:14 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

1 daar heet toch Van den Tweel?
Dat klopt, maar wel AH producten en karretjes en logo op de kleding van het personeel. Zoals ik al aangaf: er wordt nog over gesproken of onderhandeld. De andere AH, die wel echt officieel AH het, is overigens van dezelfde ondernemer.
pi_166046714
En jullie ook druk aan het shiften?

Ik heb zelf al flink wat shifts gedaan vanavond en ga morgenochtend er nog een paar doen :)
pi_166047191
Ik vind dat je voor SS wel mega veel foto's moet maken. Vind die app ook vet onoverzichtelijk, denk ik dat ik klaar ben en dan heb ik met mn stomme kop gewoon minstens 3 vragen overgeslagen ofzo :')
pi_166047321
Hallo,

Ik ben nieuw op dit forum, maar al wel een tijdje bezig met zowel roamler, smartspotter en multi-value.
Even een vraagje : ik lees dat je van smartspotter een jaaropgave krijgt. Geven jullie dit ook op bij de belastingdienst?

Baalde vanavond! Ik kom net 90 xp te kort voor level 4 en daar staan allemaal shifts in. Had ik mooi tijd voor gehad vanavond!
pi_166047521
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 22:29 schreef SLP_ het volgende:
Ik vind dat je voor SS wel mega veel foto's moet maken. Vind die app ook vet onoverzichtelijk, denk ik dat ik klaar ben en dan heb ik met mn stomme kop gewoon minstens 3 vragen overgeslagen ofzo :')
Dat is echt per opdracht verschillend! Soms heb je opdrachten waarbij je maar 2 foto's moet maken...
pi_166047591
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 22:33 schreef Bloempje1983 het volgende:
Hallo,

Ik ben nieuw op dit forum, maar al wel een tijdje bezig met zowel roamler, smartspotter en multi-value.
Even een vraagje : ik lees dat je van smartspotter een jaaropgave krijgt. Geven jullie dit ook op bij de belastingdienst?

Baalde vanavond! Ik kom net 90 xp te kort voor level 4 en daar staan allemaal shifts in. Had ik mooi tijd voor gehad vanavond!
Ik geef het wel op bij de belastingdienst ja. Ik heb afgelopen jaar 4000 euro verdiend en wil geen risico lopen op een hoge boete achteraf. Overigens heb ik van smartspotter nooit een jaaropgave ontvangen...

Alle creatieve opdrachten al gedaan? Misschien krijg je zo snel 90 XP bij elkaar ;)
pi_166051864
Ik zit nu op 450 euro van alles bij elkaar. Ben er sinds mei mee bezig. Weet niet zo goed wat ik ermee moet.
Alle creatieve opdrachten heb ik gedaan. Staan voor mij nu nog dezelfde opdrachten als gisteravond in. Allemaal ver weg. Dus moet toch even geduld hebben.
Hoe lang blijven die shifts meestal staan? Ik had ze laatst bij level 3 ook, maar die waren ook best snel weer weg.
pi_166051889
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 09:10 schreef Bloempje1983 het volgende:
Ik zit nu op 450 euro van alles bij elkaar. Ben er sinds mei mee bezig. Weet niet zo goed wat ik ermee moet.
Alle creatieve opdrachten heb ik gedaan. Staan voor mij nu nog dezelfde opdrachten als gisteravond in. Allemaal ver weg. Dus moet toch even geduld hebben.
Hoe lang blijven die shifts meestal staan? Ik had ze laatst bij level 3 ook, maar die waren ook best snel weer weg.
Ik zal even in mijn glazen bol kijken 8-). Moment..
pi_166052195
quote:
14s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 09:12 schreef Anne het volgende:

[..]

Ik zal even in mijn glazen bol kijken 8-). Moment..
Nou gezien?
Ik vroeg niet of ze nu lang blijven staan hè? Maar of ze Meestal lang blijven staan, bij level 3 waren ze zo weer weg. Nu staan ze er bij level 4 al heel lang in
pi_166052239
quote:
1s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 09:40 schreef Bloempje1983 het volgende:

[..]

Nou gezien?
Ik vroeg niet of ze nu lang blijven staan hè? Maar of ze Meestal lang blijven staan, bij level 3 waren ze zo weer weg. Nu staan ze er bij level 4 al heel lang in
Komt doordat het er nu gewoon heel veel zijn :Y.
pi_166052278
De shifts zijn trouwens allemaal al gedaan :).
De opdrachten staan dan misschien nog wel in de app, maar er zijn geen shifts meer.


Oh nee, toch nog wel een paar.
pi_166052315
quote:
3s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 09:50 schreef Anne het volgende:
De shifts zijn trouwens allemaal al gedaan :).
De opdrachten staan dan misschien nog wel in de app, maar er zijn geen shifts meer.


Oh nee, toch nog wel een paar.
Oké dankje! Zat te twijfelen of ik op pad zou gaan voor 2 opdrachten, maar dan bespaar ik me nu even de moeite. Want als ze dan ook nog afgekeurd worden...
pi_166052330
quote:
1s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 09:53 schreef Bloempje1983 het volgende:

[..]

Oké dankje! Zat te twijfelen of ik op pad zou gaan voor 2 opdrachten, maar dan bespaar ik me nu even de moeite. Want als ze dan ook nog afgekeurd worden...
Hoezo zouden ze worden afgekeurd?
pi_166052392
quote:
11s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 09:55 schreef Anne het volgende:

[..]

Hoezo zouden ze worden afgekeurd?
Ik bedoel als ik een roamler opdracht doe. Zul je net zien dat ik er speciaal voor op pad ga, om de 90 xp bij elkaar te krijgen en dan worden die afgekeurd, zodat ik er alsnog niet aankom.
pi_166054039
quote:
1s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 10:01 schreef Bloempje1983 het volgende:

[..]

Ik bedoel als ik een roamler opdracht doe. Zul je net zien dat ik er speciaal voor op pad ga, om de 90 xp bij elkaar te krijgen en dan worden die afgekeurd, zodat ik er alsnog niet aankom.
Dan moet je er dus voor zorgen dat ze niet worden afgekeurd ;-)
pi_166055857
quote:
1s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 11:51 schreef GS-Raw het volgende:

[..]

Dan moet je er dus voor zorgen dat ze niet worden afgekeurd ;-)
Inderdaad, maar soms zijn ze zo flauw met afkeuren bij roamler!
pi_166057341
Die opdrachten in het Engels over biertjes (Amsterdam) zien er wel leuk uit. Gratis biertjes drinken haha :D
pi_166057528
Jammer dat ik nog geen lvl 4 ben. Er staan heel veel shifts in. Zijn die lastig om te doen?
pi_166057683
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 14:38 schreef Suziekoe het volgende:
Jammer dat ik nog geen lvl 4 ben. Er staan heel veel shifts in. Zijn die lastig om te doen?
Yeps, je bent redelijk lang met 1 shift bezig. Het is dat ik vakantie heb en het gisteravond/vanochtend de hele tijd regende en daardoor geen zin had om naar buiten te gaan maar anders was ik niet aan die shifts begonnen. Overigens staan er nu nog heel veel shifts in de app maar zijn er alleen nog wasmiddelen, en scheermessen voor mannen shifts beschikbaar...

[ Bericht 0% gewijzigd door Miek95 op 19-10-2016 15:00:10 ]
pi_166059502
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 17:53 schreef GS-Raw het volgende:

[..]

Dat is onzin, bij mij maakte ze laatst ook een foutje en werd keurig hersteld.
En toch is het zo :

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spoiler want de afbeelding is zo groot :9
pi_166059828
Roamler sucks big balls. Afgekeurde schap-in-beeld opdrachten staan nu als Roamler Shifts in delen opgedeeld in de app. 1 foutje gemaakt hele opdracht afgekeurd, terwijl als ze mijn opdracht in delen knippen dan is 7/8e deel goed en zou ik 14 euro per opdracht krijgen. En bedankt he! Heel jofel!

pi_166060614
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 16:05 schreef Vincentoo het volgende:

[..]

En toch is het zo :

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spoiler want de afbeelding is zo groot :9
Als je dan toch met screenshots gaat strooien, plaats dan ook even een screenshot van de berichtjes ervoor waarom je opdracht precies is afgekeurd?

Ik ben wel benieuwd namelijk :Y.
pi_166061344
Dat is echt raar. Ik heb al 1 of 2x gehad dat ze mijn opdracht alsnog goedkeuren. Het duurt dan wel ongeveer een dag voordat dat geld erbij staat. Misschien moet een leidinggevende dat doen ofzo.
pi_166061438
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 16:05 schreef Vincentoo het volgende:

[..]

En toch is het zo :

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spoiler want de afbeelding is zo groot :9
Dan ben je genaaid want ik had laatst ook 1 dat onterecht was afgekeurd en werd alsnog goedgekeurd. Duurde wel een paar dagen trouwens.
pi_166061454
quote:
14s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 16:46 schreef Anne het volgende:

[..]

Als je dan toch met screenshots gaat strooien, plaats dan ook even een screenshot van de berichtjes ervoor waarom je opdracht precies is afgekeurd?

Ik ben wel benieuwd namelijk :Y.
:).
pi_166062539
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 17:18 schreef loezzzje het volgende:
Dat is echt raar. Ik heb al 1 of 2x gehad dat ze mijn opdracht alsnog goedkeuren. Het duurt dan wel ongeveer een dag voordat dat geld erbij staat. Misschien moet een leidinggevende dat doen ofzo.
Of misschien missen we de rest van de context :P.
  woensdag 19 oktober 2016 @ 19:18:38 #134
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_166064003
SS kan er vandaag ook wat van. Alles goedkeuren en er 1 afkeuren omdat de GPS wat anders aangaf...

Ja koekkoek, je moet ook een foto van de voorgevel maken. Dan kan je toch wel heel makkelijk zien dat ik gewoon voor de deur stond. :|W
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
  woensdag 19 oktober 2016 @ 19:31:10 #135
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_166064394
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 16:17 schreef detulp050 het volgende:
Roamler sucks big balls. Afgekeurde schap-in-beeld opdrachten staan nu als Roamler Shifts in delen opgedeeld in de app. 1 foutje gemaakt hele opdracht afgekeurd, terwijl als ze mijn opdracht in delen knippen dan is 7/8e deel goed en zou ik 14 euro per opdracht krijgen. En bedankt he! Heel jofel!

[ afbeelding ]
Klopt. Daarom ben ik ook met die droeftoeter van Roamler gestopt. Ze naaien je waar ze je naaien kunnen alleen maar om de centen in eigen zak te houden.
pi_166065308
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 19:18 schreef Zelfscanner het volgende:
SS kan er vandaag ook wat van. Alles goedkeuren en er 1 afkeuren omdat de GPS wat anders aangaf...

Ja koekkoek, je moet ook een foto van de voorgevel maken. Dan kan je toch wel heel makkelijk zien dat ik gewoon voor de deur stond. :|W
Even met ze bellen of mailen en het komt wel goed, heb ik ook een keer gehad. Bleek de stip op de kaart bij het verkeerde adres te staan waar een soortgelijke winkel stond.
pi_166065323
In deze context ging het erom dat ze de babymelk nummer 6 niet op de foto konden zien. Ik had in de opdracht aangegeven dat dit kwam omdat er een mega paal midden in dat gangpad staat, en dat het daarom onmogelijk was om net dat hoekje op de foto te zetten. Maar toch afgekeurd...
pi_166066362
Kun je dan niet meerdere foto's maken? Je moet toch sowieso 3 foto's maken van het schap. 1 van voor, 1 links & 1 rechts. Kunnen ze het dan niet op 1 van die andere foto's zien?
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 19 oktober 2016 @ 20:39:23 #139
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_166066648
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 19:57 schreef Vincentoo het volgende:
In deze context ging het erom dat ze de babymelk nummer 6 niet op de foto konden zien. Ik had in de opdracht aangegeven dat dit kwam omdat er een mega paal midden in dat gangpad staat, en dat het daarom onmogelijk was om net dat hoekje op de foto te zetten. Maar toch afgekeurd...
zo had ik ook elke week 1 filiaal van een Plus waar de paal er bij stond. Deed ik gewoon een extra meter invullen en bij de opmerkingen gaf ik aan dat het 1 meter minder was en die extra meter de hoek was die ik niet op de totaalfoto er bij kon krijgen.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_166066669
Sowieso; in je eerdere berichtje zei je dat je helemaal geen foto kon maken en nu toch wel, maar niet goed genoeg. Volgens mij vertel je een beetje de halve waarheid, want nu is een screenshot weer teveel van het goede, maar goed :P.

Roamler kan dus wel opdrachten alsnog goedkeuren en doen dat ook wanneer ze iets onterecht hebben afgekeurd (bij mij dus nog, afgelopen zondag). Bij jou kunnen ze de opdracht niet meer goedkeuren, dus zal daar wel een reden voor zijn.
pi_166071735
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 16:17 schreef detulp050 het volgende:
Roamler sucks big balls. Afgekeurde schap-in-beeld opdrachten staan nu als Roamler Shifts in delen opgedeeld in de app. 1 foutje gemaakt hele opdracht afgekeurd, terwijl als ze mijn opdracht in delen knippen dan is 7/8e deel goed en zou ik 14 euro per opdracht krijgen. En bedankt he! Heel jofel!

[ afbeelding ]
Dit had ik ook van de week......
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_166072678
quote:
14s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 20:40 schreef Anne het volgende:
Sowieso; in je eerdere berichtje zei je dat je helemaal geen foto kon maken en nu toch wel, maar niet goed genoeg. Volgens mij vertel je een beetje de halve waarheid, want nu is een screenshot weer teveel van het goede, maar goed :P.

Roamler kan dus wel opdrachten alsnog goedkeuren en doen dat ook wanneer ze iets onterecht hebben afgekeurd (bij mij dus nog, afgelopen zondag). Bij jou kunnen ze de opdracht niet meer goedkeuren, dus zal daar wel een reden voor zijn.
Heb het bericht teruggezocht en het bleek dit te zijn. Wellicht dat ze van de opdrachtgever alles op de foto moeten hebben en dat t daarom niet goed was? Ik weet t niet.

Maar was ook al een maand geleden gebeurt ofzo, dus niet meer heel relevant
pi_166072700
quote:
99s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 20:39 schreef Nizno het volgende:

[..]

zo had ik ook elke week 1 filiaal van een Plus waar de paal er bij stond. Deed ik gewoon een extra meter invullen en bij de opmerkingen gaf ik aan dat het 1 meter minder was en die extra meter de hoek was die ik niet op de totaalfoto er bij kon krijgen.
Goeie, die ga ik ook voortaan doen!
  † In Memoriam † donderdag 20 oktober 2016 @ 00:49:13 #144
21636 Feestkabouter
pi_166073499
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 19:57 schreef Vincentoo het volgende:
In deze context ging het erom dat ze de babymelk nummer 6 niet op de foto konden zien. Ik had in de opdracht aangegeven dat dit kwam omdat er een mega paal midden in dat gangpad staat, en dat het daarom onmogelijk was om net dat hoekje op de foto te zetten. Maar toch afgekeurd...
Bij sommige versies van de app komen de extra berichten aan het eind bij sommige opdrachten niet door.
Kijk eens in je geschiedenis, zie je jouw opmerking aan het eind van die opdracht staan?

Laatst gaven ze mij aan dat de app gerepareerd was een deze bug niet meer zou voorkomen, maar toch wel. En ze informeren de Roamlers er niet over.....

Ik word hier op het forum regelmatig afgemaakt omdat ik zo klaag over bepaalde gedragingen en een stukje mentaliteit van Roamler, maar de laatste dagen gaat iedereen ineens lekker tekeer hoor!
  † In Memoriam † donderdag 20 oktober 2016 @ 02:49:42 #145
21636 Feestkabouter
pi_166074065
quote:
1s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 23:40 schreef Vincentoo het volgende:

[..]

Heb het bericht teruggezocht en het bleek dit te zijn. Wellicht dat ze van de opdrachtgever alles op de foto moeten hebben en dat t daarom niet goed was? Ik weet t niet.

Maar was ook al een maand geleden gebeurt ofzo, dus niet meer heel relevant
Het gebeurt regelmatig dat het resultaat van een opdracht niet bruikbaar is voor een klant, terwijl jij de opdracht wel volgens instructie hebt uitgevoerd.... Dan is de instructie van Roamler dus verkeerd en heb jij niks verkeerd gedaan.
pi_166075765
quote:
1s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 00:49 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

Ik word hier op het forum regelmatig afgemaakt omdat ik zo klaag over bepaalde gedragingen en een stukje mentaliteit van Roamler, maar de laatste dagen gaat iedereen ineens lekker tekeer hoor!
Weet je waar ik je al vaker op heb aangesproken? Dat je voor jezelf moet praten, met je "iedereen". Sfeermakerij weer. Bah bah.
pi_166093791
Iemand nog tips voor wanneer ik het beste de product en promotie in beeld check kan doen, zonder al te veel last van medewerkers? Ik ben van plan 'm in de Hoogvliet te doen, meestal vullen ze daar 's avonds aan.
pi_166100374
Heeft iemand die BP check al gedaan bij ss? Lijkt mij zo lastig, die er bij mij in staat is vrij klein...
  vrijdag 21 oktober 2016 @ 08:21:38 #149
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_166100433
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 08:11 schreef Suziekoe het volgende:
Heeft iemand die BP check al gedaan bij ss? Lijkt mij zo lastig, die er bij mij in staat is vrij klein...
Ik doe hem vrij vaak, ook bij kleine stations. De eerste foto maak ik terwijl ik naar binnen loop en even stop alsof ik een berichtje krijg; de tweede meestal terwijl ik achter een andere klant in de rij sta of een vraag stel over een product waarvan ik zeker weet dat ze het niet verkopen (oid)
pi_166101239
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 08:21 schreef detulp050 het volgende:

[..]

Ik doe hem vrij vaak, ook bij kleine stations. De eerste foto maak ik terwijl ik naar binnen loop en even stop alsof ik een berichtje krijg; de tweede meestal terwijl ik achter een andere klant in de rij sta of een vraag stel over een product waarvan ik zeker weet dat ze het niet verkopen (oid)
Oké dan toch maar eens proberen, de vergoeding is wel de moeite waard.
pi_166105767
Vanochtend toch even een poging gewaagd voor de product en actiemateriaalcheck in de Hoogvliet en deze is gelukt en goedgekeurd :D Toch weer 10 euro in de pocket. Lekker weekje zo met al die shifts en andere checks, nu al ruim 100 euro verdiend...
  vrijdag 21 oktober 2016 @ 14:49:14 #152
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_166106292
Mocht je nog ¤2 willen verdienen dan mag je voor Roamler nog 2-24 foto's maken bij de Aldi. 24 foto's voor 2 euro!
pi_166106357
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 14:49 schreef detulp050 het volgende:
Mocht je nog ¤2 willen verdienen dan mag je voor Roamler nog 2-24 foto's maken bij de Aldi. 24 foto's voor 2 euro!
Haha ik zag hem ook net! Echt super chill op de drukke vrijdag joh!
  † In Memoriam † vrijdag 21 oktober 2016 @ 16:15:48 #154
21636 Feestkabouter
pi_166107822
quote:
1s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 09:04 schreef Anne het volgende:

[..]

Weet je waar ik je al vaker op heb aangesproken? Dat je voor jezelf moet praten, met je "iedereen". Sfeermakerij weer. Bah bah.
Ok, daar heb je inderdaad een punt.
Mijn woordkeuze 'iedereen' was niet terecht, niet bij nagedacht. Het was niet bedoeld als stemmingmakerij, maar ik snap wel dat deze zo overkwam.
pi_166112175
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 14:49 schreef detulp050 het volgende:
Mocht je nog ¤2 willen verdienen dan mag je voor Roamler nog 2-24 foto's maken bij de Aldi. 24 foto's voor 2 euro!
Haha nee dank je! In mijn stad is die vanavond gedaan zag ik. Nou geef mij maar opdrachten van 7,50 voor een paar foto's van eieren :) Binnenkort weer eens op zoek naar wat toko's voor eieren. :P
pi_166113251
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 14:49 schreef detulp050 het volgende:
Mocht je nog ¤2 willen verdienen dan mag je voor Roamler nog 2-24 foto's maken bij de Aldi. 24 foto's voor 2 euro!
Valt mee, hoor. Ik heb hem gedaan, kwam neer op 7 foto's. En goedgekeurd! :-)
pi_166113261
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 14:20 schreef Miek95 het volgende:
Vanochtend toch even een poging gewaagd voor de product en actiemateriaalcheck in de Hoogvliet en deze is gelukt en goedgekeurd :D Toch weer 10 euro in de pocket. Lekker weekje zo met al die shifts en andere checks, nu al ruim 100 euro verdiend...
Lekker!!
pi_166114569
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 20:52 schreef Suziekoe het volgende:

[..]

Lekker!!
Zeker :) Ik probeer iedere week minimaal 40 euro te verdienen en meestal lukt dat wel. Ik voer vooral 's avonds en in het weekend opdrachten uit. En even naar buiten gaan helpt tegen mijn vermoeidheid, die ik helaas dagelijks ervaar. De strijd tegen vermoeidheid is niet altijd even makkelijk en om mijn hoofd leeg te maken, ga ik vaak even fietsen en opdrachten doen.
pi_166119574
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 21:28 schreef Miek95 het volgende:

[..]

Zeker :) Ik probeer iedere week minimaal 40 euro te verdienen en meestal lukt dat wel. Ik voer vooral 's avonds en in het weekend opdrachten uit. En even naar buiten gaan helpt tegen mijn vermoeidheid, die ik helaas dagelijks ervaar. De strijd tegen vermoeidheid is niet altijd even makkelijk en om mijn hoofd leeg te maken, ga ik vaak even fietsen en opdrachten doen.
En zo word je nog rijk ook! Vervelend trouwens dat je dat hebt. :-(
  zaterdag 22 oktober 2016 @ 08:02:08 #160
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_166120499
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 oktober 2016 00:55 schreef Suziekoe het volgende:

[..]

En zo word je nog rijk ook! Vervelend trouwens dat je dat hebt. :-(
Rijk? Van Roamler? Ik denk dat als je het allemaal netjes bij de belastingdienst opgeeft je zelfs onder het minimumloon betaald krijgt voor wat je er voor moet doen.
  zaterdag 22 oktober 2016 @ 08:02:22 #161
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_166120500
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 14:49 schreef detulp050 het volgende:
Mocht je nog ¤2 willen verdienen dan mag je voor Roamler nog 2-24 foto's maken bij de Aldi. 24 foto's voor 2 euro!
_O-

Blijkbaar zijn er toch gekken die het doen.
  † In Memoriam † zaterdag 22 oktober 2016 @ 08:31:05 #162
21636 Feestkabouter
pi_166120608
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2016 08:02 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Rijk? Van Roamler? Ik denk dat als je het allemaal netjes bij de belastingdienst opgeeft je zelfs onder het minimumloon betaald krijgt voor wat je er voor moet doen.
Rijk zeker niet nee.
Maar als ik het goed plan kom ik aan 15 a 20 euro per uur (en soms zelfs meer), dat is nog wel een stukje boven het bruto minimum uurloon. Ik zit zelden onder die 15 euro per uur (andersgezegd: ik ga niet op pad als ik dat niet kan verdienen).
pi_166120634
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2016 08:02 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

_O-

Blijkbaar zijn er toch gekken die het doen.
Kan Roamler hem volgende week voor 1,50 aanbieden :')

Net zo achterlijk als de Kwark! of Kids! bij SS :D
pi_166122113
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2016 08:37 schreef detulp050 het volgende:

[..]

Kan Roamler hem volgende week voor 1,50 aanbieden :')

Net zo achterlijk als de Kwark! of Kids! bij SS :D
Kwark! Werd vorige week bij mij afgekeurd, deed hem deze week exact hetzelfde en nu is hij wel goedgekeurd. Erg apart....
pi_166171925
Crasht de roamler app bij jullie ook?
  † In Memoriam † maandag 24 oktober 2016 @ 18:52:51 #166
21636 Feestkabouter
pi_166176082
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2016 15:02 schreef SLP_ het volgende:
Crasht de roamler app bij jullie ook?
als ik een heel dagje op pad ben voor opdrachten meestal wel tussen de 10 en 30 keer (het loopt erg uiteen).
ik heb het idee dat Flitsmeister en Roamler niet zo lekker samen gaan, dus ik probeer Flitsmeister wel echt uit te schakelen als ik op mijn bestemming ben.
pi_166176192
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2016 18:52 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

als ik een heel dagje op pad ben voor opdrachten meestal wel tussen de 10 en 30 keer (het loopt erg uiteen).
ik heb het idee dat Flitsmeister en Roamler niet zo lekker samen gaan, dus ik probeer Flitsmeister wel echt uit te schakelen als ik op mijn bestemming ben.
Ik heb geen flitsmeister dus daar kan het bij mij niet aan liggen. Gister deed ie het gewoon, maar nu krijg ik hem niet eens geopend.
pi_166176468
Altijd leuk die hele simpele opdrachten bij de PLUS op maandag. Fototje van normale schap, 1tje van de actieplek en klaar ben je in 30 seconden.
pi_166176969
Die opdrachten zijn echt ideaal ja! D
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2016 19:12 schreef Remzz het volgende:
Altijd leuk die hele simpele opdrachten bij de PLUS op maandag. Fototje van normale schap, 1tje van de actieplek en klaar ben je in 30 seconden.
Die opdrachten zijn echt ideaal ja! Ik doe ze vaak bij Boni en Hoogvliet, 2 foto's voor 5 euro en dat soms keer 2 of 3 :)

Opdracht bij de Aldi is nu opgelopen naar 7,50. Helaas is de Aldi hier al om 18:00 uur dicht, best vroeg voor een supermarkt. :P
  † In Memoriam † maandag 24 oktober 2016 @ 19:54:10 #170
21636 Feestkabouter
pi_166177444
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2016 19:34 schreef Miek95 het volgende:
Die opdrachten zijn echt ideaal ja! D

[..]

Die opdrachten zijn echt ideaal ja! Ik doe ze vaak bij Boni en Hoogvliet, 2 foto's voor 5 euro en dat soms keer 2 of 3 :)

Opdracht bij de Aldi is nu opgelopen naar 7,50. Helaas is de Aldi hier al om 18:00 uur dicht, best vroeg voor een supermarkt. :P
gisteren ook 7,50, vanmorgen weer helemaal terug naar 2 euro |:(
pi_166177488
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2016 19:54 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

gisteren ook 7,50, vanmorgen weer helemaal terug naar 2 euro |:(
Zo vreemd is dat! Zaterdagavond stond de opdracht zelfs voor 10 euro in de app, maar toen waren alle Aldi's al lang gesloten...
pi_166192700
Is er toevallig iemand die nog een invite over heeft?
Zou dit ook graag willen proberen.
pi_166192810
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 14:09 schreef Grav1ty het volgende:
Is er toevallig iemand die nog een invite over heeft?
Zou dit ook graag willen proberen.
Helaas, geen invite voor je. Maar als je je aanmeldt zal het vast niet heel lang duren voor je aan de slag kunt. Ik moest 3 dagen wachten ofzo.
pi_166193152
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 14:09 schreef Grav1ty het volgende:
Is er toevallig iemand die nog een invite over heeft?
Zou dit ook graag willen proberen.
Ik heb wel een invite, volgens mij moet je me dan jouw mail adres geven.
pi_166193185
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 14:34 schreef Suziekoe het volgende:

[..]

Ik heb wel een invite, volgens mij moet je me dan jouw mail adres geven.
Ja dat klopt, ik heb mijn email naar je gestuurd.
Bedankt!
  dinsdag 25 oktober 2016 @ 14:37:23 #176
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_166193203
Zou mijn naam uit de OP kunnen? M'n account is inactief omdat ik er een hele tijd niks mee gedaan heb en ik kan dus ook geen invites weggeven.
pi_166198462
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 14:36 schreef Grav1ty het volgende:

[..]

Ja dat klopt, ik heb mijn email naar je gestuurd.
Bedankt!
Ik heb je een invite gestuurd!
pi_166198472
Nou, ik heb mijn eerste MV opdracht voor morgen. Bij de Kruidvat... Briefing doorgelezen en allemachtig, hoe moet ik dat allemaal gaan onthouden...? Iemand tips? Vooral de producten en prijzen controleren...
  Moderator dinsdag 25 oktober 2016 @ 18:56:01 #179
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_166198785
"boodschappenlijstje" maken met tips er op voor jezelf.
Ik doe die van Kruidvat niet, ik ga niet akkoord met de voorwaarden daar, maar zo doe ik het altijd bij de Aldichecks.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_166199562
Ik maak inderdaad altijd een lijstje met steekwoorden, wat net een boodschappenlijstje lijkt :Y.
pi_166200465
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 18:56 schreef djkoelkast het volgende:
"boodschappenlijstje" maken met tips er op voor jezelf.
Ik doe die van Kruidvat niet, ik ga niet akkoord met de voorwaarden daar, maar zo doe ik het altijd bij de Aldichecks.
Met welke voorwaarden bedoel je dan?
  Moderator dinsdag 25 oktober 2016 @ 19:50:36 #182
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_166200590
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 19:47 schreef Suziekoe het volgende:

[..]

Met welke voorwaarden bedoel je dan?
Dat ze je bezoek op camera mogen opzoeken en intern mogen gebruiken voor evaluatie, training etc.
Dat zie ik niet zitten.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_166201115
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 19:50 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Dat ze je bezoek op camera mogen opzoeken en intern mogen gebruiken voor evaluatie, training etc.
Dat zie ik niet zitten.
Ohhh oké. Ik had me een tijdje geleden al opgegeven maar nog geen opdracht gedaan, en nu belden ze of ik deze als eerste opdracht wil doen. Maar ben er een beetje zenuwachtig voor...
Maar wat ik begrijp zijn de Aldi opdrachten dus makkelijker?
pi_166201192
Oh en mag je ook nog iets anders kopen buiten die medicijnen? Bv luiers?
pi_166201339
Is t niet bij zo'n beetje alle mv opdrachten dat ze camerabeelden mogen gebruiken?

Ik heb kruidvat meerdere keren gedaan. Is best simpel hoor. Gewoon inderdaad een lijstje maken met de dingen die je moet controleren.
Ik maak vaak in mijn mobiel ondertussen aantekeningen die ik later weer in t rapport gebruik.
als je paracetamol koopt wordt er meestal gevraags: heeft u nog vragen over het gebruik van...? Ik vraag dan altijd hoeveel ik er op een dag mag.
pi_166202275
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 20:06 schreef Suziekoe het volgende:
Oh en mag je ook nog iets anders kopen buiten die medicijnen? Bv luiers?
Je krijgt 3 euro van je aankopen vergoed, inclusief medicijn. De rest van de kosten zijn voor jezelf. En je krijgt 7.50 voor het bezoek en verslag als hij akkoord bevonden wordt
  Moderator dinsdag 25 oktober 2016 @ 22:08:19 #187
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_166205847
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 20:10 schreef Bloempje1983 het volgende:
Is t niet bij zo'n beetje alle mv opdrachten dat ze camerabeelden mogen gebruiken?

Ik heb kruidvat meerdere keren gedaan. Is best simpel hoor. Gewoon inderdaad een lijstje maken met de dingen die je moet controleren.
Ik maak vaak in mijn mobiel ondertussen aantekeningen die ik later weer in t rapport gebruik.
als je paracetamol koopt wordt er meestal gevraags: heeft u nog vragen over het gebruik van...? Ik vraag dan altijd hoeveel ik er op een dag mag.
Het staat er bij de Kruidvatopdrachten specifiek bij.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  † In Memoriam † woensdag 26 oktober 2016 @ 08:48:05 #188
21636 Feestkabouter
pi_166212588
en bij een hoop andere opdrachten staat het er niet bij en werkt het toch hetzelfde: de winkel krijgt de exacte gegevens (bon) van het onderzoek van hun hoofdkantoor die de opdrachtgever is. de winkel kan dus precies nazoeken op de camerabeelden wie het is geweest en hoe jouw bezoek aan de winkel is verlopen.
  † In Memoriam † woensdag 26 oktober 2016 @ 08:49:42 #189
21636 Feestkabouter
pi_166212599
ik was gisteren in de buurt van een straten-check (Roamler), en bij het accepteren word ik ineens geconfronteerd met een document Algemene Voorwaarden (waarschijnlijk omdat de overheid de opdrachtgever is).
Ik ben niet verder gegaan, iemand dat wel gedaan? Ervaringen mee?
pi_166224408
Verzorgingscheck is ook flink wat waard nu! Het verbaast mij eerlijk gezegd dat wel dat de check er nog in staat, want de folderacties waren afgelopen maandag al afgelopen en je moet dus oude folderacties fotograferen, heel vaag!

Jullie nog op pad geweest? Ik helaas niet, alles is weg als ik thuis kom ;)
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 26 oktober 2016 @ 19:18:22 #191
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_166224409
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 08:49 schreef Feestkabouter het volgende:
ik was gisteren in de buurt van een straten-check (Roamler), en bij het accepteren word ik ineens geconfronteerd met een document Algemene Voorwaarden (waarschijnlijk omdat de overheid de opdrachtgever is).
Ik ben niet verder gegaan, iemand dat wel gedaan? Ervaringen mee?
ik heb ze alleen in de verte gezien dus nee niet gedaan.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  woensdag 26 oktober 2016 @ 19:21:34 #192
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_166224495
Ik heb vandaag al ruim 200 euro verdient met alleen al verzorging. :)
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
pi_166224550
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 19:21 schreef Zelfscanner het volgende:
Ik heb vandaag al ruim 200 euro verdient met alleen al verzorging. :)
Toevallig in Amersfoort en omgeving geweest? Ik wilde er 1 doen op station daar, maar alle checks in de buurt van Amersfoort waren ineens verdwenen. Ik hoop er vrijdag nog 1 te doen, mits de check er nog instaat ;)
pi_166224572
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 19:21 schreef Zelfscanner het volgende:
Ik heb vandaag al ruim 200 euro verdient met alleen al verzorging. :)
Wow wat een bedrag! Ben jij dan de hele dag op pad en aan t rijden?
pi_166224667
Iemand nog een invite over?
pi_166224680
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 19:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Iemand nog een invite over?
Voor Roamler heb ik er 1 ja, stuur maar even een berichtje :)
  woensdag 26 oktober 2016 @ 20:39:40 #197
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_166226945
quote:
1s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 19:24 schreef Bloempje1983 het volgende:

[..]

Wow wat een bedrag! Ben jij dan de hele dag op pad en aan t rijden?
Van 9 tot 3. rugzak met eten en drinken en powerbank mee. :)

Want smorgens stonden ze voor 10-11,25 erin. Iets te enthousiast waren ze denk ik, staat nu weer op 8 euro.
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
  woensdag 26 oktober 2016 @ 20:42:59 #198
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_166227070
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 19:23 schreef Miek95 het volgende:

[..]

Toevallig in Amersfoort en omgeving geweest? Ik wilde er 1 doen op station daar, maar alle checks in de buurt van Amersfoort waren ineens verdwenen. Ik hoop er vrijdag nog 1 te doen, mits de check er nog instaat ;)
Straal Eindhoven-Den Bosch.
:@
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
pi_166227082
Is het nog wat? heb 't al maanden niet gedaan
(she/her)
pi_166228594
quote:
1s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 20:42 schreef Zelfscanner het volgende:

[..]

Straal Eindhoven-Den Bosch.
:@
Oh okay, niet bij mij in de buurt dus. Kreeg je van iedere Etos toestemming? Daar ben ik namelijk wel benieuwd naar. Ik ben een tijdje geleden weggestuurd bij de Etos in mijn woonplaats, zag dat iemand anders er is geweest voor check. Dus ik ga het denk ook maar weer eens proberen. :-)
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 26 oktober 2016 @ 21:26:47 #201
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_166228673
Ik kreeg bij de Etos altijd toestemming, bij de eerste keer dat ik 'gesnapt' werd uitleg gegeven en dat werd prima geaccepteerd.
En daarna nooit problemen gehad bij filialen. Zowel in Deventer als in de regio Groningen no problemos.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_166228744
Ik meld mij ook altijd direct, maar sommige Etossen zijn niet op de hoogte en geven dan geen toestemming, jammer genoeg...
pi_166246299
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 20:43 schreef Fylax het volgende:
Is het nog wat? heb 't al maanden niet gedaan
pi_166254383
quote:
99s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 21:26 schreef Nizno het volgende:
Ik kreeg bij de Etos altijd toestemming, bij de eerste keer dat ik 'gesnapt' werd uitleg gegeven en dat werd prima geaccepteerd.
En daarna nooit problemen gehad bij filialen. Zowel in Deventer als in de regio Groningen no problemos.
Deventer Flora of binnenstad?
pi_166263935
Zo, eerste opdracht voor MV gedaan en goedgekeurd whoehoe! Maar nu moet ik m'n rekeningnummer invoeren en ik kan absoluut niet vinden waar dat moet via de website... Iemand enig idee?
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 28 oktober 2016 @ 17:02:33 #206
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_166265835
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 00:26 schreef Bloempje1983 het volgende:

[..]

Deventer Flora of binnenstad?
beide.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator vrijdag 28 oktober 2016 @ 18:11:58 #207
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_166267088
Gisteren 20 euro verdient met 2 checks: verzorgingscheck en hondenvoer check. Dat was even lekker terugkomen uit de VS *O*

Was dit toeval of zijn er meer riante checks de laatste tijd?
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 28 oktober 2016 @ 18:15:03 #208
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_166267140
Mijn account is dood door inactiviteit :{

Lekker mee, want stond nog 60¤ op.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_166267233
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 18:15 schreef Nattekat het volgende:
Mijn account is dood door inactiviteit :{

Lekker mee, want stond nog 60¤ op.
Je kunt je account gewoon weer laten activeren :-)
pi_166267240
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 18:11 schreef MaJo het volgende:
Gisteren 20 euro verdient met 2 checks: verzorgingscheck en hondenvoer check. Dat was even lekker terugkomen uit de VS *O*

Was dit toeval of zijn er meer riante checks de laatste tijd?
Redelijk toeval ja, meeste checks waren de laatste tijd 2 euro waard...
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 28 oktober 2016 @ 18:29:19 #211
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_166267345
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 18:20 schreef Miek95 het volgende:

[..]

Je kunt je account gewoon weer laten activeren :-)
Hoe dan? _O-
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_166267398
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 18:29 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Hoe dan? _O-
Even een mailtje sturen naar Roamler.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 28 oktober 2016 @ 18:33:43 #213
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_166267406
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 18:33 schreef Miek95 het volgende:

[..]

Even een mailtje sturen naar Roamler.
Zo makkelijk kan het zijn soms.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_166280797
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 18:33 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Zo makkelijk kan het zijn soms.
NLsupport@roamler.com en wacht niet te lang, tegoed blijft niet eeuwig op je wachten.
  zaterdag 29 oktober 2016 @ 18:05:38 #215
374964 slangpie
bak oe 'n ei.
pi_166285431
Iemand een invité voor mij? :)
nerovetsrethca
pi_166290674
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 oktober 2016 18:05 schreef slangpie het volgende:
Iemand een invité voor mij? :)
Stuur ff een pm naar
eleusis

Ik heb mijn invite ook via hem, hij is vast bereid om ook wat anderen te helpen :)
pi_166291679
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 oktober 2016 18:05 schreef slangpie het volgende:
Iemand een invité voor mij? :)
Stuur even een pm, dan stuur ik je 'm z.s.m. :)
pi_166297492
Is de honden- en kattenvoercheck lastig?
pi_166298042
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2016 10:35 schreef Ayva het volgende:
Is de honden- en kattenvoercheck lastig?
Nee, alleen de foto's zijn soms lastig om te maken in krappe winkels (al het voer moet je fotograferen)
  Moderator dinsdag 1 november 2016 @ 16:19:38 #220
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_166348457
Altijd hetzelfde, wil ik net gaan voor 2 van die verzorgingschecks zijn ze opeens weg :(
Gisteren alle tijd, stonden ze er helemaal niet in.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  dinsdag 1 november 2016 @ 16:33:04 #221
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_166348794


Hier heb je ze! De medewerkers van Roamler die onze inzendingen om pietluttigheden afkeuren.
pi_166348859
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 16:33 schreef Sunri5e het volgende:
[ afbeelding ]

Hier heb je ze! De medewerkers van Roamler die onze inzendingen om pietluttigheden afkeuren.
Goddammo, waar kan ik solliciteren. O+

Die vent rechts in het midden. :+
  dinsdag 1 november 2016 @ 16:36:51 #223
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_166348895
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 16:35 schreef einschtein het volgende:

[..]

Goddammo, waar kan ik solliciteren. O+

Die vent rechts in het midden. :+
Dat is die Martijn. Dat is de ergste.
pi_166348943
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 16:36 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Dat is die Martijn. Dat is de ergste.
Oh shit, dát is Martijn _O-
pi_166349657
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 16:39 schreef einschtein het volgende:

[..]

Oh shit, dát is Martijn _O-
Ik moest lachen _O-
pi_166349718
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2016 17:18 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Ik moest lachen _O-
Lol
pi_166352591
De meeste medewerkers herken ik wel :-)

Iemand wel eens in de Etos geweest in Lienden? Daar staat nog een verzorgingscheck open, twijfel nog of ik 'm ga doen. Straks krijg ik geen toestemming en heb ik in totaal 20 km voor niks gereden...
pi_166353055
^ ik doe altijd opdrachten in de etos zonder toestemming. maar ik kijk van tevoren wel hoe druk het is in de winkel. anders wordt je zo opgemerkt.

ik vind Martijn trouwens wel meevallen hoor. hij moedigt mij altijd aan als ik een rondje aan het doen ben en hij meerdere opdrachten voor mij aan het nakijken is :P
  dinsdag 1 november 2016 @ 23:00:18 #229
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_166359431
Slapend rijk met de verzorging opdracht. :D
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
  Moderator dinsdag 1 november 2016 @ 23:44:01 #230
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_166360555
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 23:00 schreef Zelfscanner het volgende:
Slapend rijk met de verzorging opdracht. :D
Heb jij ze hier weggekaapt :(
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  Moderator woensdag 2 november 2016 @ 15:05:52 #231
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_166370147
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 19:38 schreef Miek95 het volgende:
De meeste medewerkers herken ik wel :-)

Iemand wel eens in de Etos geweest in Lienden? Daar staat nog een verzorgingscheck open, twijfel nog of ik 'm ga doen. Straks krijg ik geen toestemming en heb ik in totaal 20 km voor niks gereden...
Ik zat ook al te twijfelen om erheen te rijden :D ik heb zelf nooit moeilijkheden gehad in de Etos. Gewoon melden dat je een check doet, vaak willen ze zelfs helpen :)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_166374667
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2016 15:05 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik zat ook al te twijfelen om erheen te rijden :D ik heb zelf nooit moeilijkheden gehad in de Etos. Gewoon melden dat je een check doet, vaak willen ze zelfs helpen :)
De opdracht is daar helaas al gedaan. Voor jou nog best een eindje rijden toch?
  Moderator woensdag 2 november 2016 @ 19:27:31 #233
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_166374964
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 19:13 schreef Miek95 het volgende:

[..]

De opdracht is daar helaas al gedaan. Voor jou nog best een eindje rijden toch?
Zit nu bij mijn ouders dus dan valt het mee ;)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  † In Memoriam † donderdag 3 november 2016 @ 22:17:55 #234
21636 Feestkabouter
pi_166402327
zo, de nekhangers komen mijn neus uit......
33 Albert Heijns in 2 dagen, 16 lege Roamler-doosjes in mijn auto.
ik heb nu nog een voorraadje van 291 nieuwe nekhangers in mijn auto liggen, en 104 oude nekhangers van de vorige Warninks actie....... veel van de oude nekhangers die ik heb weggehaald uit de winkels heb ik waarschijnlijk ook zelf een paar maanden geleden om die flessen gehangen (de kortingsactie van die oude nekhangers liep maar tot en met augustus).

maar ik ben sinds mijn vakantie wel lekker op dreef! ruim 950 euro in 14 dagen
pi_166419059
Zo net even een paar honden en kattenvoedingchecks bij de Welkoop gedaan. Ideaal, met een toestemmingsbrief en weinig klanten in de winkel :)
Verder weinig opdrachten voor Roamler, heb het idee dat er steeds meer opdrachten komen voor Roamler Works i.p.v. de gewone Roamler. Smartspotter heeft sinds maanden ook eens een rustige week. Gelukkig morgen wel weer babymelk...
  † In Memoriam † vrijdag 4 november 2016 @ 21:17:10 #236
21636 Feestkabouter
pi_166421853
Erg groot deel van mijn verdiensten is Works inderdaad
pi_166426525
Moet wel works zijn. Ik zou me anders afvragen hoe je aan 900 euro in 2 weken komt, er staat praktisch niets in de app.
  † In Memoriam † zaterdag 5 november 2016 @ 01:27:56 #238
21636 Feestkabouter
pi_166426703
overigens heb ik vorige week 500 euro via Smartspotter verdiend, en daar zien we allemaal exact hetzelfde staan.

maar met 8 keer hondenvoer/kattenvoer a 17,50 (bonus meegerekend) en nog een aardig aantal andere (kleine) dingen is denk ik ongeveer 1/3 deel van mijn Roamler-verdiensten geen Works, en dus 2/3 deel wel Works.
pi_166427271
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 01:27 schreef Feestkabouter het volgende:
overigens heb ik vorige week 500 euro via Smartspotter verdiend, en daar zien we allemaal exact hetzelfde staan.

maar met 8 keer hondenvoer/kattenvoer a 17,50 (bonus meegerekend) en nog een aardig aantal andere (kleine) dingen is denk ik ongeveer 1/3 deel van mijn Roamler-verdiensten geen Works, en dus 2/3 deel wel Works.
Jeetje wat een verdiensten! Daarnaast geen baan? Hoeveel tijd besteed jij gemiddeld aan roamler, Smartspotter e.d?
  † In Memoriam † zaterdag 5 november 2016 @ 18:38:12 #240
21636 Feestkabouter
pi_166434866
Variërend van 20 tot 50 uur per week
pi_166448979
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 18:38 schreef Feestkabouter het volgende:
Variërend van 20 tot 50 uur per week
Oké, ik een heeeel stik minder!
Wel leuk dat je er zoveel mee verdiend!
pi_166462229
Belastingdienst vind dat vast ook _O-
pi_166464694
Heeft er nog iemand een invite code voor roamler O-)
  † In Memoriam † zondag 6 november 2016 @ 23:11:59 #244
21636 Feestkabouter
pi_166467107
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 21:59 schreef mtchel112 het volgende:
Heeft er nog iemand een invite code voor roamler O-)
ik heb je een PM gestuurd
  † In Memoriam † zondag 6 november 2016 @ 23:12:27 #245
21636 Feestkabouter
pi_166467118
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 20:38 schreef loezzzje het volgende:
Belastingdienst vind dat vast ook _O-
die vinden het altijd leuk als mensen veel verdienen
  zondag 6 november 2016 @ 23:43:47 #246
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_166467880
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 20:38 schreef loezzzje het volgende:
Belastingdienst vind dat vast ook _O-
Vooral als je dat niet hoeft te betalen. _O_
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
pi_166468325
quote:
1s.gif Op zondag 6 november 2016 23:43 schreef Zelfscanner het volgende:

[..]

Vooral als je dat niet hoeft te betalen. _O_
was t maar zo'n feest.
pi_166475401
quote:
1s.gif Op zondag 6 november 2016 23:43 schreef Zelfscanner het volgende:

[..]

Vooral als je dat niet hoeft te betalen. _O_
Jij hoeft geen belasting te betalen?;-)
  maandag 7 november 2016 @ 14:40:49 #249
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_166476371
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 18:38 schreef Feestkabouter het volgende:
Variërend van 20 tot 50 uur per week
Je verdiensten worden netto dan toch een stuk minder dan 500 euro? Wat zegt de belastingdienst er van?
  maandag 7 november 2016 @ 14:41:10 #250
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_166476379
quote:
1s.gif Op zondag 6 november 2016 23:43 schreef Zelfscanner het volgende:

[..]

Vooral als je dat niet hoeft te betalen. _O_
Daar kom je nog wel echter.
pi_166476549
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2016 13:50 schreef GS-Raw het volgende:

[..]

Jij hoeft geen belasting te betalen?;-)
Denkt dat de belastingdienst zal zeggen; in your dreams ;)
pi_166508407
Gisteren in een supermarkt (zeg liever even geen naam) jammer genoeg voor de eerste keer aangesproken. De medewerker, waarschijnlijk een leidinggevende, vertelde me dat ik de foto`s meteen moest verwijderen. Daarnaast vroeg hij waar ik mee bezig was en omdat ik niet zoveel zin had dit in een drukke supermarkt te bespreken vroeg ik of dit onder vier ogen kon. Toen moest ik het uitleggen aan een andere collega die er gelukkig verder geen groot probleem van maakte, maar wel vertelde dat dit volgens de huisregels niet toegestaan is. Daarnaast zou volgens de eerste persoon zelfs mijn telefoon in beslag genomen kunnen worden en de politie had er ook nog bij kunnen komen.

Nu mijn vraag aan jullie, is dit laatste waar met in beslagname van telefoon en politie? Het zal misschien eerder bangmakerij zijn maar mij zien ze in ieder geval niet meer in dat filiaal. :X
Tok.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 8 november 2016 @ 20:07:51 #253
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_166508453
Enkel de politie mag je telefoon in beslag nemen. En aangezien je de wet niet hebt overtreden, hoef je je daar ook geen zorgen over te maken.

Zelfs die foto's hoef je niet te verwijderen.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  † In Memoriam † dinsdag 8 november 2016 @ 21:05:58 #254
21636 Feestkabouter
pi_166510361
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 20:06 schreef kip_zonder-kop het volgende:
in een supermarkt aangesproken. De leidinggevende vertelde me dat ik de foto`s meteen moest verwijderen. Daarnaast vroeg hij waar ik mee bezig was.

vertelde dat dit volgens de huisregels niet toegestaan is. Daarnaast zou zelfs mijn telefoon in beslag genomen kunnen worden en de politie had er ook nog bij kunnen komen.
quote samengevat

ik heb dit ook meegemaakt, hier eerder al een keer beschreven.
in mijn geval was het een Nettorama........... ik ben toch wel erg benieuwd welke keten het bij jou was (ik neem toch aan geen AH of Jumbvo of Plus was).
bij sommige supermarkten zie ik bij de ingang een bord waarop staat dat er geen dieren mee naar binnen mogen, geen foto's mogen worden gemaakt, en nog wat dingen. het typische was: die supermarkt geeft nergens aan dat je binnen geen foto's zou mogen maken (maar dat wist ik op het moment van mijn discussie niet. hoe dan ook, ik heb die kerel verteld dat het qua hun mogelijkheden om mijn telefoon in beslag te nemen allemaal wel mee zou vallen (hij dreigde er ook alleen mee).
ik was op dat moment echt met een prijs-spionage opdracht bezig, en heb er op zich uiteraard wel begrip voor dat ze daar geen zin in hebben, alleen was de kerel in de discussie daarover verre van fair (zij spioneren immers zelf ook bij de concurrent).
ik heb sindsdien ook niet meer van dat soort opdrachten gedaan, in geen enkele winkel. ik doe in die ene winkel ondanks de serieuze waarschuwing van die kerel nog wel regelmatig een babymelk opdracht, zonde om die 5 euro voor die 30 seconden werk te laten liggen.

ik heb het trouwens een keer extremer meegemaakt bij een Plus in een niet zo prettige buurt, maar dat is weer een verhaal apart. ik denk dat daar de achtergrond is dat ze daar veel last hebben van diefstal of andere criminaliteit.
  † In Memoriam † dinsdag 8 november 2016 @ 21:08:35 #255
21636 Feestkabouter
pi_166510442
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 november 2016 20:07 schreef Nattekat het volgende:
Enkel de politie mag je telefoon in beslag nemen. En aangezien je de wet niet hebt overtreden, hoef je je daar ook geen zorgen over te maken.

Zelfs die foto's hoef je niet te verwijderen.
stel dat de winkel buiten duidelijk heeft aangegeven dat binnen geen foto's mogen worden gemaakt, dan heb je misschien nog geen wet overtreden, maar dan zouden ze misschien wel een civiele zaak tegen je kunnen beginnen omdat je hun huisregels hebt overtreden. maar zolang het geen prijs-spionage opdracht is denk ik niet dat ze enige vorm van schade zouden kunnen formuleren waarop ze dan een claim zouden kunnen baseren.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 8 november 2016 @ 21:28:47 #256
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_166511116
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 21:08 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

stel dat de winkel buiten duidelijk heeft aangegeven dat binnen geen foto's mogen worden gemaakt, dan heb je misschien nog geen wet overtreden, maar dan zouden ze misschien wel een civiele zaak tegen je kunnen beginnen omdat je hun huisregels hebt overtreden. maar zolang het geen prijs-spionage opdracht is denk ik niet dat ze enige vorm van schade zouden kunnen formuleren waarop ze dan een claim zouden kunnen baseren.
Zo ver laten ze het nooit komen.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_166511154
Ben wel benieuwd bij welke keten het was. Hier in de stad, is er een nieuwe Roamler actief en die was vooral erg actief bij de Jumbo maar ineens bleven alle opdrachten staan, sindsdien kijk ik ook erg uit daar. Ik ken namelijk de manager heel goed en ik heb zo'n vermoeden dat hij mij de winkel uitzet..

Iemand weleens negatieve ervaringen gehad bij Hoogvliet? Ik kom daar iedere week voor meerdere checks, maar ben nog nooit aangesproken. Ik heb geen idee of je in de Hoogvliet mag fotograferen namelijk.
  Moderator woensdag 9 november 2016 @ 08:17:18 #258
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_166527271
Verzorging bij de Etos is terug, alleen geen 20 maar 2 euro ;(
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_166530974
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 08:17 schreef djkoelkast het volgende:
Verzorging bij de Etos is terug, alleen geen 20 maar 2 euro ;(
daar beginnen ze meestal mee en dan is het hopen dat ze uiteindelijk meer worden.
  Moderator woensdag 9 november 2016 @ 10:34:23 #260
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_166531010
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 10:32 schreef loezzzje het volgende:

[..]

daar beginnen ze meestal mee en dan is het hopen dat ze uiteindelijk meer worden.
Hij staat maar 3 dagen open.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  † In Memoriam † woensdag 9 november 2016 @ 10:39:31 #261
21636 Feestkabouter
pi_166531113
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 10:34 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Hij staat maar 3 dagen open.
en dan een paar dagen dicht, en dan in de loop van volgende week staat ie weer open, beginnend bij 2 euro, en dan loopt het wel verder op.
in mijn planning ga ik dus volgende week vrijdag babymelk en deze Etos-opdracht doen
  Moderator woensdag 9 november 2016 @ 12:41:07 #262
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_166533748
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 10:39 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

en dan een paar dagen dicht, en dan in de loop van volgende week staat ie weer open, beginnend bij 2 euro, en dan loopt het wel verder op.
in mijn planning ga ik dus volgende week vrijdag babymelk en deze Etos-opdracht doen
Dan wacht ik ook, ik ben er het weekend niet, maar kan wellicht nog wat 'uitheemse' opdrachten doen als ik daar ben waar ik ben :P
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_166536446
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 21:05 schreef Feestkabouter het volgende:ik heb het trouwens een keer extremer meegemaakt bij een Plus in een niet zo prettige buurt, maar dat is weer een verhaal apart. ik denk dat daar de achtergrond is dat ze daar veel last hebben van diefstal of andere criminaliteit.
Het ging hier om een Dirk van den Broek in een ook niet zo`n prettige buurt, dus daarom zullen ze me ook extra in de gaten gehouden hebben. Blijkbaar hadden ze ook gezien dat ik vaker foto`s daar maak. Kan best kloppen want in de loop van de tijd heb ik mijn tactiek aangepast. Uiteraard probeer ik nog steeds zo onopvallend foto`s te maken maar wel gewoon met telefoon open zodat ik precies zie wat er op mijn beeld staat. Dan sta ik even bij een plek en ben ik meteen weer weg, in plaats van steeds rond te lopen en te checken of de foto`s wel goed zijn gelukt. Maar tactiek misschien maar weer aanpassen.

Overigens heb ik bij de Dirk in mijn buurt nog nooit problemen gehad en bij alle Dekamarkten ook niet. Ik ga er waarschijnlijk gewoon mee door maar dat filiaal laat ik toch echt links liggen. En ik zal voor de gein de huisregels van een supermarkt wat vaker proberen te lezen.
Tok.
  woensdag 9 november 2016 @ 16:32:45 #264
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_166538463
Of ss/roamler spreekt een keer de supermarkten aan. Er staat altijd wel 'laat ze contact opnemen' maar dat heeft volgens mij 0x geholpen.
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
pi_166542061
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 08:17 schreef djkoelkast het volgende:
Verzorging bij de Etos is terug, alleen geen 20 maar 2 euro ;(
Ik zie alleen maar opdrachten van 2 en 2,50 euro. :')
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  Moderator woensdag 9 november 2016 @ 18:50:12 #266
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_166542076
quote:
1s.gif Op woensdag 9 november 2016 18:49 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Ik zie alleen maar opdrachten van 2 en 2,50 euro. :')
Hopelijk wat leuke benzinechecks bij de BP, kan ik onderweg weer een paar keer gratis tanken :P
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_166542958
Hier echt bijna geen opdrachten. Ja alleen hele lange checks voor 2 euro, maar die weiger ik te doen...
pi_166545626
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 19:21 schreef Vincentoo het volgende:
Hier echt bijna geen opdrachten. Ja alleen hele lange checks voor 2 euro, maar die weiger ik te doen...
Hier hetzelfde. Afgelopen week en ook deze week nog maar weinig verdiend. Ik vind of de opdrachten te veel werk of ze zijn gewoon niet doen. De drogisterijcheck bij SS verdient best goed, maar hoe doe je die onopvallend in een kleine winkel...

Bij Roamler staan nu de categorieën checks in de app. Ik vind ze eigenlijk geen bal aan, hoop dat ze nog flink gaan oplopen...
  Moderator woensdag 9 november 2016 @ 20:42:49 #269
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_166545727
Die drogisterijen mag/moet je je toch voorstellen, dus dat hoeft niet onopvallend.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_166545842
Das bij de Etos opdrachten ja, maar niet bij de drogistopdracht. Paar maanden geleden ook eens opdrachten gedaan in drogisterijen, kreeg toen bijna nergens toestemming. En het nadeel van SS is dat je geen geld krijgt als je geen toestemming krijg i.t.t. Roamler.
  † In Memoriam † woensdag 9 november 2016 @ 23:16:10 #271
21636 Feestkabouter
pi_166551276
Wat een geklaag..... Toch weer 223 euro vandaag, op een paar euro's na allemaal met works.
Morgen weer zo'n dag! Er is echt zat te doen en ze verwachten de komende tijd alleen maar meer een meer... ik weet nu door de overkill al niet meer hoe ik mijn routes moet kiezen omdat er in alle richtingen zoveel te doen is!
  Moderator woensdag 9 november 2016 @ 23:49:03 #272
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_166552519
Ik vind dat ze te veel willen weten voor works, dus heb me daarvoor niet aangemeld.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_166552907
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 23:49 schreef djkoelkast het volgende:
Ik vind dat ze te veel willen weten voor works, dus heb me daarvoor niet aangemeld.
ik ook niet. en works moet je toch ook allemaal promotie materiaal plaatsen en weghalen enzo? dat vind ik niet eens leuk om te doen. laat mij maar foto's maken.
pi_166554724
quote:
1s.gif Op woensdag 9 november 2016 23:16 schreef Feestkabouter het volgende:
Wat een geklaag.....
Volgens mij ben jij zelf ook niet vies van een potje klagen ;-)
  † In Memoriam † donderdag 10 november 2016 @ 18:48:08 #275
21636 Feestkabouter
pi_166565447
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 00:01 schreef loezzzje het volgende:

[..]

ik ook niet. en works moet je toch ook allemaal promotie materiaal plaatsen en weghalen enzo? dat vind ik niet eens leuk om te doen. laat mij maar foto's maken.
bij de eerste winkel is het een beetje uitvogelen hoe het zit, maar daarna ben ik bij de meeste winkels echt ongeveer 2 en echt maximaal 3 minuten bezig met het daadwerkelijke 'werk' waar het om gaat.
daarna zit ik een minuut later weer in mijn auto op weg naar de volgende locatie.

ok 1 keer eerder een paar displays gebouwd, dat kostte misschien een paar minuten meer (inclusief het vullen ervan).
  † In Memoriam † donderdag 10 november 2016 @ 18:54:47 #276
21636 Feestkabouter
pi_166565553
quote:
1s.gif Op donderdag 10 november 2016 08:35 schreef GS-Raw het volgende:

[..]

Volgens mij ben jij zelf ook niet vies van een potje klagen ;-)
dat klopt, ik zeg ook niet dat het niet zo is.
ik klaag het nodige als er dingen misgaan. beloftes en afspraken niet worden nagekomen. opdrachten onterecht worden afgekeurd. opdrachten heel onlogisch/onhandig/onduidelijk zijn opgesteld. en daarnaast ben ik volgens mij ook vaak enthousiast.

sinds ik een tijdje terug een keer een goed gesprek heb gehad met Roamler gaat het naar mijn beleving een stuk soepeler tussen hen en mij, dus mijn klachten over hun mentaliteit/opstelling zijn nu flink minder. neemt niet weg dat er nog wel eens iets handiger had gekund in mijn ogen. maar ja, andersom voer ik ook af en toe opdrachten uit die uiteindelijk terecht worden afgekeurd.

maar terug naar jouw tekst........ anderen klagen over mijn geklaag, en nu klaag ik andersom over het geklaag van anderen.
zeker omdat het klachten zijn die ik zelf heel anders ervaar: er zou zo weinig te verdienen zijn. ik zie dat heel anders, ook buiten het Works-deel om. maar goed, niet iedereen heeft een auto natuurlijk.
pi_166575273
Het gaat volgens mij ook niet om wat er in de app staat, meer om de opdrachten en wat er mee verdiend kan worden. 10/20 foto's maken voor 2 euro. Dat is gewoon niet rendabel. Vorig jaar stonden er heel veel opdrachten in de app, ook maar voor 2 euro maar de opdrachten waren een stuk korter. Dan is het goed te doen. Maarja dat was vorig jaar.
  † In Memoriam † vrijdag 11 november 2016 @ 00:10:07 #278
21636 Feestkabouter
pi_166575458
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 23:59 schreef loezzzje het volgende:
Het gaat volgens mij ook niet om wat er in de app staat, meer om de opdrachten en wat er mee verdiend kan worden. 10/20 foto's maken voor 2 euro. Dat is gewoon niet rendabel. Vorig jaar stonden er heel veel opdrachten in de app, ook maar voor 2 euro maar de opdrachten waren een stuk korter. Dan is het goed te doen. Maarja dat was vorig jaar.
de afgelopen weken heb ik o.a. ook aardig gescoord met de ambachtscreme en de messenactie bij esso tankstations (allebei lekker verdienen met weinig werk). en ook nog een andere tankstation opdracht (over de bakery): 1 of 2 foto's en ik was klaar. en zoals eerder genoemd de honden/kattenvoer checks (in 5 delen): die waren best flink wat werk, maar als je na de eerste winkel de producten een beetje kent kun je in volgende winkels vlot aan de slag, binnen een half uurtje was ik klaar. ik heb 12 winkels gedaan en krijg voor 11 daarvan de bonus.

nu weer de gewone verzorgingschecks die je kunt combineren met de tandenborstel opdracht, levert samen ook aardig op.

maar het klopt, er staan ook echt genant oninteressante opdrachten in waarvan je je echt afvraagt op hoeveel zwart zaad je moet zitten voordat je die overweegt.
pi_166575744
en bij SS vooral zie ik wel eens iets staan en dan denk ik oh daar kan ik wel een rondje voor maken. voordat ik er 2 geaccepteerd heb staat er al weer; geen spots meer beschikbaar. dus dan heb ik 2 opdrachten geaccepteerd voor 2 euro de stuk. ja dat is dan ook de moeite niet meer. en bij roamler eigenlijk bijna hetzelfde verhaal, de opdrachten verdwijnen heel snel, en de vervelende oninteressante blijven staan.
  † In Memoriam † vrijdag 11 november 2016 @ 01:56:03 #280
21636 Feestkabouter
pi_166576435
ik heb de mensen bij SS de suggestie gedaan om ervoor te zorgen dat als je een opdracht binnen 5 minuten annuleert, het niet meetelt voor je status. op die manier kun je een route testen zonder in de problemen te komen. de eerste reactie was positief, hij vond het een interessant plan en zou het gaan bespreken.
  Moderator vrijdag 11 november 2016 @ 07:47:28 #281
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_166577110
Ik baal echt even van roamler. Bij de categorieën check (deel 1) moet je aan het eind foto's maken bij de servicebalie. Ik neem nooit opdrachten aan waarbij je je bekend moet maken dus als ik dat van tevoren wist had ik de opdracht niet aangenomen.
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  vrijdag 11 november 2016 @ 07:51:51 #282
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_166577131
quote:
1s.gif Op woensdag 9 november 2016 23:16 schreef Feestkabouter het volgende:
Wat een geklaag..... Toch weer 223 euro vandaag, op een paar euro's na allemaal met works.
Morgen weer zo'n dag! Er is echt zat te doen en ze verwachten de komende tijd alleen maar meer een meer... ik weet nu door de overkill al niet meer hoe ik mijn routes moet kiezen omdat er in alle richtingen zoveel te doen is!
Dat klink allemaal erg mooi maar ik heb toch een aantal vragen. Hoeveel tijd ben je er dagelijks aan kwijt? Heb je daarnaast nog een andere baan? Dat lijkt mij namelijk lastig combineren. Wat zegt de belastingdienst er van?
  † In Memoriam † vrijdag 11 november 2016 @ 08:51:02 #283
21636 Feestkabouter
pi_166577527
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 07:51 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Dat klink allemaal erg mooi maar ik heb toch een aantal vragen. Hoeveel tijd ben je er dagelijks aan kwijt? Heb je daarnaast nog een andere baan? Dat lijkt mij namelijk lastig combineren. Wat zegt de belastingdienst er van?
nee geen baan, opkrabbelend uit grote dip en een beetje aan de studie.
tijd: dat verschilt uiteraard. tussen de 20 en 50 uur per week.gisteren 4, de 223 euro eergisteren was in dik 7 uur. als de verdiensten niet minimaal 15 euro bruto per uur zijn ga ik niet op pad, maar soms loopt het zelfs op tot 30 euro per uur.
pi_166577604
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 08:51 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

nee geen baan, opkrabbelend uit grote dip en een beetje aan de studie.
tijd: dat verschilt uiteraard. tussen de 20 en 50 uur per week.gisteren 4, de 223 euro eergisteren was in dik 7 uur. als de verdiensten niet minimaal 15 euro bruto per uur zijn ga ik niet op pad, maar soms loopt het zelfs op tot 30 euro per uur.
En wat zegt de Belastingdienst er van? ;-)
  vrijdag 11 november 2016 @ 09:10:35 #285
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_166577698
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 08:51 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

nee geen baan, opkrabbelend uit grote dip en een beetje aan de studie.
tijd: dat verschilt uiteraard. tussen de 20 en 50 uur per week.gisteren 4, de 223 euro eergisteren was in dik 7 uur. als de verdiensten niet minimaal 15 euro bruto per uur zijn ga ik niet op pad, maar soms loopt het zelfs op tot 30 euro per uur.
Dan verdien je volgens mij onder maat. Wat zegt de belastingdienst er van? Hoe is je pensioen geregeld? Wat gebeurt er met je inkomsten als je ziek bent? En erger nog, wat gebeurt er als je voorgoed arbeidsongeschikt bent? Je hebt helemaal geen sociale zekerheid.Als je je verdiensten niet opgeeft bij de belastingdienst en ze komen er achter dan zit je voorlopig in een veel grotere dip want dan doe je aan belastingontduiking.

Als je uit een dip komt heb je volgens mij behoefte aan structuur. En niet aan dit soort onzekerheid en ongeregelde werktijden. Maar dat is natuurlijk mijn mening en dat kan ik ook verkeerd hebben.

[ Bericht 0% gewijzigd door Sunri5e op 11-11-2016 10:40:43 ]
pi_166585400
Blijkbaar heeft mijn geklaag geholpen, want opeens zijn er volop checks :-) Vanmiddag even een rondje gedaan en ga er morgen nog 2 doen, er staat vooral bij SS zoveel in de app en voor mooie bedragen...
  † In Memoriam † vrijdag 11 november 2016 @ 18:08:21 #287
21636 Feestkabouter
pi_166586777
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 09:10 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Wat zegt de belastingdienst er van? Hoe is je pensioen geregeld? Wat gebeurt er met je inkomsten als je ziek bent? En erger nog, wat gebeurt er als je voorgoed arbeidsongeschikt bent? Je hebt helemaal geen sociale zekerheid.Als je je verdiensten niet opgeeft bij de belastingdienst en ze komen er achter dan zit je voorlopig in een veel grotere dip want dan doe je aan belastingontduiking.

Als je uit een dip komt heb je volgens mij behoefte aan structuur. En niet aan dit soort onzekerheid en ongeregelde werktijden. Maar dat is natuurlijk mijn mening en dat kan ik ook verkeerd hebben.
ik pak dit allemaal op mijn eigen manier aan, komt goed.
En ik snap dat het interessant is om antwoord te krijgen op de vragen die worden gesteld, omdat het ook voor anderen interessant kan zijn, maar ik kies ervoor om geen antwoord te geven. Mijn situatie is nogal specifiek en persoonlijk.
  † In Memoriam † vrijdag 11 november 2016 @ 18:10:29 #288
21636 Feestkabouter
pi_166586807
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 07:47 schreef MaJo het volgende:
Ik baal echt even van roamler. Bij de categorieën check (deel 1) moet je aan het eind foto's maken bij de servicebalie. Ik neem nooit opdrachten aan waarbij je je bekend moet maken dus als ik dat van tevoren wist had ik de opdracht niet aangenomen.
dat soort dingen vind ik echt wel weer heel slordig van ze, dat is wel echt kut als je daar aan het eind van zo'n opdracht pas achter komt.
de algemene opdracht-info nemen ze soms niet zo serieus als nodig is, dat vind ik echt een misser. ook qua aantal foto's zitten ze er soms flink naast.
  vrijdag 11 november 2016 @ 18:49:00 #289
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_166587408
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 18:08 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

ik pak dit allemaal op mijn eigen manier aan, komt goed.
En ik snap dat het interessant is om antwoord te krijgen op de vragen die worden gesteld, omdat het ook voor anderen interessant kan zijn, maar ik kies ervoor om geen antwoord te geven. Mijn situatie is nogal specifiek en persoonlijk.
Jammer. Ik was erg benieuwd naar je antwoorden. Het klink allemaal erg leuk die bedragen maar je moet er ook nog belasting over betalen. Daarnaast heb je 0,0 sociale zekerheid. Naar mijn idee zit zelfs onder het minimum loon en kunt dus beter gaan werken. Roamler moet je zien als aanvulling. Niet als je basis inkomen waar je afhankelijk van bent.
pi_166587857
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 18:49 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Jammer. Ik was erg benieuwd naar je antwoorden. Het klink allemaal erg leuk die bedragen maar je moet er ook nog belasting over betalen. Daarnaast heb je 0,0 sociale zekerheid. Naar mijn idee zit zelfs onder het minimum loon en kunt dus beter gaan werken. Roamler moet je zien als aanvulling. Niet als je basis inkomen waar je afhankelijk van bent.
Als het voor hem voldoende inkomsten genereert en hij zich er prettig bij voelt dan is het prima toch?
  vrijdag 11 november 2016 @ 19:20:10 #291
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_166587963
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 19:14 schreef GS-Raw het volgende:

[..]

Als het voor hem voldoende inkomsten genereert en hij zich er prettig bij voelt dan is het prima toch?
Tuurlijk. Alleen wordt er gedaan of dat er super veel mee verdient wordt. Maar als je het omrekent hoeveel tijd hij er mee bezig is verdient hij gewoon minder dan het minimum loon en heeft ook geen sociale zekerheid en bouwt hij geen pensioen op.
pi_166588338
Maar hij doet wel iets wat hij leuk vindt. Ik zeg altijd maar, als ik mijn werk maar leuk vind dan is t goed. Natuurlijk wil iedereen veel verdienen maar als ik daarmee een kutbaantje zou hebben dan zou het voor mij ook niet hoeven.
pi_166588653
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 19:21 schreef Vincentoo het volgende:
Hier echt bijna geen opdrachten. Ja alleen hele lange checks voor 2 euro, maar die weiger ik te doen...
laatst eens gekeken bij die katten en hondenvoer check. Kwartier bezig geweest voor niets, want afgekeurd omdat ik geen foto had gemaakt van de hondenbrokken (de andere producten van dat merk waren er niet...) sindsdien doe ik de 2-3 euro opdrachten alleen als het onder 4 foto's is
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  † In Memoriam † vrijdag 11 november 2016 @ 23:34:04 #294
21636 Feestkabouter
pi_166595326
Minimum uurloon is bruto 8,80, dat verdubbel ik altijd, vaak tripleer ik het
pi_166596742
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 november 2016 19:48 schreef Marco001 het volgende:

[..]

laatst eens gekeken bij die katten en hondenvoer check. Kwartier bezig geweest voor niets, want afgekeurd omdat ik geen foto had gemaakt van de hondenbrokken (de andere producten van dat merk waren er niet...) sindsdien doe ik de 2-3 euro opdrachten alleen als het onder 4 foto's is
Heb al 3 weken geen opdracht 'kunnen' doen hierdoor. Voorheen verdiende ik minimaal 50 euro per maand met Roamler. Nu ligt het even stil...
pi_166599637
Ik ben ook al bijna 2 weken terug van vakantie maar heb nog geen 1 opdracht gedaan. Het zijn allemaal van die oninteressante opdrachten. En als er dan een keer iets in staat dan kan ik niet.

Valt het jullie ook op dat die jumbo & ah promo checks tegenwoordig nog maar 2,50 zijn?
  zaterdag 12 november 2016 @ 09:00:31 #297
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_166599786
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 23:34 schreef Feestkabouter het volgende:
Minimum uurloon is bruto 8,80, dat verdubbel ik altijd, vaak tripleer ik het
Klopt. Echter kost een werknemer voor een werkgever 30% meer dan dat. Dat is 11,50 euro. Daar komt dan nog reiskostenvergoeding bovenop. Zo'n werknemer heeft dan ook zekerheid zoals een verzekering, uitkering bij werkloosheid en pensioen. Je zit dus nagenoeg op hetzelfde loon als iemand die minimaal verdient maar die heeft dan wel de zekerheden die jij niet hebt.

Daarom ben ik zo benieuwd hoe jij dat opbouwt? Want naar mijn idee zie jij alles wat je verdient bij Roamler als winst. Dat is in mijn ogen zwaar onterecht.
pi_166600210
Iemand van jullie bezig met een rondje keukenmessenchecks? Ik wilde er vanochtend 2 doen, maar ineens weg :( Kijk ik nu in de app, zijn er opeens alweer 4 verdwenen...
pi_166601024
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 november 2016 09:00 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Klopt. Echter kost een werknemer voor een werkgever 30% meer dan dat. Dat is 11,50 euro. Daar komt dan nog reiskostenvergoeding bovenop. Zo'n werknemer heeft dan ook zekerheid zoals een verzekering, uitkering bij werkloosheid en pensioen. Je zit dus nagenoeg op hetzelfde loon als iemand die minimaal verdient maar die heeft dan wel de zekerheden die jij niet hebt.

Daarom ben ik zo benieuwd hoe jij dat opbouwt? Want naar mijn idee zie jij alles wat je verdient bij Roamler als winst. Dat is in mijn ogen zwaar onterecht.
Je hebt hier wel een punt, het is bijna te hopen dat Feestkabouter geen belastingaangifte doet omdat er anders nog minder overblijft. Aan de andere kant is de pakkans met zulke bedragen best groot.
  zaterdag 12 november 2016 @ 10:55:53 #300
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_166601169
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 november 2016 10:44 schreef GS-Raw het volgende:

[..]

Je hebt hier wel een punt, het is bijna te hopen dat Feestkabouter geen belastingaangifte doet omdat er anders nog minder overblijft. Aan de andere kant is de pakkans met zulke bedragen best groot.
Daarom vind ik het jammer dat hij de vragen niet wil beantwoorden. Ik ben gewoon erg benieuwd naar of hij Roamler idd bij de belastingdienst opgeeft. Als jij voor de rest lekker bijstand trekt of een uitkering krijgt en daarnaast nog toeslagen ontvangt dan val je denk ik snel door de mand met dit soort bedragen.
  zaterdag 12 november 2016 @ 10:57:53 #301
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_166601191
Vol
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')