abonnement Unibet Coolblue
pi_165660419
quote:
10s.gif Op donderdag 29 september 2016 22:53 schreef onlogisch het volgende:
Wat was Feyenoord ongelooflijk slecht zeg :')
Gewoon twee matige teams tegen elkaar. In dat hele Fenerbahce zit net zo weinig voetbal, alleen zijn het wat meer atleten dan de onze. Eeuwig zonde dat zo'n van Persie daar zijn laatste voetbaljaren moet slijten. :N
pi_165660475
Wat een teringwedstrijd. Aan de andere kant, thuis alles winnen en een punt ophalen bij Zorya lijkt me genoeg om door te gaan en dat klinkt niet echt onmogelijk ofzo. Was nou ook niet echt onder de indruk van die Turken.
  donderdag 29 september 2016 @ 23:03:35 #103
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_165660480
quote:
10s.gif Op donderdag 29 september 2016 23:00 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ja. Jij niet dan? Ze jaagden Feyenoord compleet af.
Echt, dit 90 min lang.
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_165660518
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 23:01 schreef IkBenNietFries het volgende:
Ach, werd tijd dat we weer eens verloren. Niet allemaal zo pessimistisch.
Dat sowieso, alleen zie ik ze allemaal de batterijtjes leeglopen voor 0 punten. Onze selectie is nier breed genoeg voor Europees voetbal en een bekercompetitie met deze speelwijze.
pi_165660553
Volgens mij hebben hier mensen een compleet andere wedstrijd gezien dan ik. Ik vond dat Fenerbahce tactisch wel aardig staan, en individuele kwaliteit zat. Maar die gasten zaten er volgens mij halverwege de 2e helft gewoon volledig doorheen.

Feyenoord heeft hier verloren door een gebrek aan doorzettingsvermogen en spelers die het verschil kunnen maken. Maar als je als team wat beter staat, haal je hier 3 punten.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_165660638
Thuis 2-0, niks aan de hand.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_165660653
Ik heb ons geen drie ballen naar elkaar zien schuiven. Kuijt was echt de dissident die elke enigszins kansrijke aanval wist te verzieken. Kan natuurlijk gebeuren dat je een keer niet in de wedstrijd zit, maar als trainer hoor je in te grijpen.

Verder geen lijn kunnen ontdekken. Lichtpuntje was misschien Bilal die nog een soort van dreiging/flair over zich had.
#12 is not for sale!
pi_165660658
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 23:08 schreef De_Pel het volgende:
Thuis 2-0, niks aan de hand.
Als je enigzins in vorm bent en inzet toont, moet dat heel goed lukken.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_165660707
Maargoed. Als je de 20e van Luhansk wint is er niks aan de hand.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  donderdag 29 september 2016 @ 23:11:00 #110
445795 Boma
De Voorzitter
pi_165660734
Achteraf makkelijk lullen natuurlijk maar eigenlijk onbegrijpelijk dat Berghuis hier in de basis stond als je de afgelopen paar wedstrijden in ogenschouw neemt.

Dat Fener kan er trouwens echt geen kut van, maakt een ingecalculeerd verlies uiteindelijk onnodig zuur.
Mijn gedacht!
pi_165660741
quote:
10s.gif Op donderdag 29 september 2016 23:05 schreef H.FR het volgende:

Feyenoord heeft hier verloren door een gebrek aan doorzettingsvermogen en spelers die het verschil kunnen maken. Maar als je als team wat beter staat, haal je hier 3 punten.
Dat laatste vraag ik me af. Je ziet bij Feyenoord dat vrijwel iedere speler in paniek raakt als er weinig tijd en ruimte is. Dat betekent meestal een gebrek aan kwaliteit. In de eredivisie is het allemaal een tempootje en een niveautje lager, dan kom je nog weg met dat bejaardenvoetbal
  Moderator donderdag 29 september 2016 @ 23:12:59 #112
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_165660792
quote:
10s.gif Op donderdag 29 september 2016 23:00 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ja. Jij niet dan? Ze jaagden Feyenoord compleet af.
psv deed dat ook, maar na een lastig begin wist Feyenoord zich te herstellen.
Waarom lukte dat hier niet, totáál niet zelfs. Tegen zo'n middelmatig kutteam?
Vanwege het phiiiiiiiiiiiiiiieeeew WIJ ZIJN BOOS publiek? :?
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_165660799
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 23:11 schreef Boma het volgende:
Achteraf makkelijk lullen natuurlijk maar eigenlijk onbegrijpelijk dat Berghuis hier in de basis stond als je de afgelopen paar wedstrijden in ogenschouw neemt.

Dat Fener kan er trouwens echt geen kut van, maakt een ingecalculeerd verlies uiteindelijk onnodig zuur.
feyenoord en fener kunnen er voetballend beide heel weinig van.
pi_165660817
quote:
1s.gif Op donderdag 29 september 2016 23:04 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Dat sowieso, alleen zie ik ze allemaal de batterijtjes leeglopen voor 0 punten. Onze selectie is nier breed genoeg voor Europees voetbal en een bekercompetitie met deze speelwijze.
Ik ben ook bang dat de breedte ons gaat opbreken. De wissels zijn van te voren bekend: Bilal en Kramer. Andere spelers komen simpelweg niet voor in het verhaal, waarschijnlijk terecht. Al als je de basis vandaag zag voetballen dan geloof ik niet dat een Tapia of Veijnovic het nu heel veel slechter had gedaan.
#12 is not for sale!
pi_165660857
Nouja, nu allemaal weer de focus richting het altijd gezellige Tilburg.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_165661096
quote:
1s.gif Op donderdag 29 september 2016 23:04 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Dat sowieso, alleen zie ik ze allemaal de batterijtjes leeglopen voor 0 punten. Onze selectie is nier breed genoeg voor Europees voetbal en een bekercompetitie met deze speelwijze.
Precies dit eigenlijk.

Zelfde als vorig jaar. Dat vechtvoetbal ga je in de eredivisie nooit 34 wedstrijden volhouden en in wedstrijden als vandaag al helemaal niet. Fysiek stonden zij er gewoon een stuk beter op zoals je van tevoren ook wel kon verwachten.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 29 september 2016 @ 23:24:24 #117
3185 Adelante
To let it go now
pi_165661120
quote:
1s.gif Op donderdag 29 september 2016 23:13 schreef Haringkop het volgende:

[..]

Ik ben ook bang dat de breedte ons gaat opbreken. De wissels zijn van te voren bekend: Bilal en Kramer. Andere spelers komen simpelweg niet voor in het verhaal, waarschijnlijk terecht. Al als je de basis vandaag zag voetballen dan geloof ik niet dat een Tapia of Veijnovic het nu heel veel slechter had gedaan.
Hankouri had het hier beter gedaan dan Berghuis :7
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_165661131
Zal je zien Ajax wint Klassieker en gaat ons daardoor voorbij in punten. Gevolg is crisis van 40-45 wedstrijden en we eindigen het seizoen als vierde. Achter Heerenveen en PSV.
blablablabla
pi_165661175
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 23:24 schreef Elan het volgende:
Zal je zien Ajax wint Klassieker en gaat ons daardoor voorbij in punten. Gevolg is crisis van 40-45 wedstrijden en we eindigen het seizoen als vierde. Achter Heerenveen en PSV.
En dat na een verlies pot van 1-0 in Turkije.

Van een aantal verbaast het me dat jullie nog leven, ik had mezelf al lang van een hoog gebouw gegooid.
pi_165661230
En het was vanavond pure aids natuurlijk, qua tempo, afjagen, slordigheid. Alles wat de afgelopen wedstrijden slecht ging, ging vandaag nog slechter. Kuyt was bar slecht, Berghuis is al wedstrijden echt helemaal niets, Jorgenson staat op een eilandje, Toornstra vandaag ook bijzonder matig, El Ahmadi niet gezien, Vilhena dramatisch. Enige voldoende was voor Jones. Zegt genoeg.

Op naar zondag _O_ Winnen in Tilburg _O_
pi_165661254
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 23:26 schreef Scrummie het volgende:

[..]

En dat na een verlies pot van 1-0 in Turkije.

Van een aantal verbaast het me dat jullie nog leven, ik had mezelf al lang van een hoog gebouw gegooid.
Als je bedenkt hoeveel baggerwedstrijden wij als Feyenoorders al hebben doorstaan, dan kan je concluderen dat wij niet snel zullen kiezen voor deze ultieme wanhoopsdaad
pi_165661261
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 23:26 schreef Scrummie het volgende:

[..]

En dat na een verlies pot van 1-0 in Turkije.

Van een aantal verbaast het me dat jullie nog leven, ik had mezelf al lang van een hoog gebouw gegooid.
Vanavond werd weer pijnlijk duidelijk dat als ze niet vol erop knallen het een uiterst matig elftal is en blijft. In die zin precies wat Caland zegt. Ergens komt sowieso weer zo'n kantelmoment en geef je het seizoen uit handen.
blablablabla
  Moderator donderdag 29 september 2016 @ 23:30:49 #123
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_165661284
Benieuwd hoe lang Kuyt nog mag aanmodderen.
pi_165661317
Dit soort wedstrijden met vier aanvallers starten is ook vragen problemen. Had gewoon een extra middenvelder bij gemoeten.
#12 is not for sale!
pi_165661333
quote:
1s.gif Op donderdag 29 september 2016 23:29 schreef Elan het volgende:

[..]

Vanavond werd weer pijnlijk duidelijk dat als ze niet vol erop knallen het een uiterst matig elftal is en blijft. In die zin precies wat Caland zegt. Ergens komt sowieso weer zo'n kantelmoment en geef je het seizoen uit handen.
Valt ook allemaal wel weer mee. Gelukkig is het niveauverschil tussen de Europa League en de Eredivisie immens groot.

In de Europa League worden alle tekortkomingen van Feyenoord natuurlijk genadeloos blootgelegd, maar in de Eredivisie is Feyenoord nog steeds in staat om driekwart van de tegenstanders makkelijker te verslaan dan vorig seizoen het geval is geweest.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')