abonnement Unibet Coolblue
pi_165553421
Is er iemand in omgeving Arnhem/Nijmegen die mij misschien kan en wil helpen met het afvoeren van grofvuil? Mijn berging staat inmiddels vol na een succesvolle verhuizing. En er komt nog wel wat meer aan, dus het hoeft niet op stel en sprong.

Mijn auto is niet groot genoeg helaas en heeft ook geen trekhaak om een aanhanger te huren. En met 2/3 mensen gaat het denk een stukje sneller en is het ook iets beter voor mijn rug die na een verhuizing toch niet helemaal 100% voelt ;(
pi_165553756
Kunnen ze daar in de buurt niet ophalen?
pi_165554451
Dan moet het alsnog aan de straat en daar ligt mijn schuur niet aan :( opzich een optie maar dan heb ik op een dinsdag avond hulp nodig... :@
pi_165555469
Bel de gemeente die hebben een keer in de zoveel tijd volgens mij ophaal dienst
pi_165556303
Ik ga even kijken want het lijkt erop dat ze het misschien toch uit de berging komen halen. Ga daar morgen even voor bellen om het zeker te weten. Anders meld ik mij nog even :@ :)
pi_165561744
Tvp
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  zondag 25 september 2016 @ 23:29:10 #7
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_165566424
De DAR wil het aan de straat hebben, en daar moet je een afspraak voor maken dus het is niet gezegd dat dat op dinsdagavond is.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_165574350
Klopt, moet idd aan de straat gezet worden en dat is niet zo makkelijk helaas in mijn uppie. Ik had een PM van iemand, als dat gaat werken zou het opgelost zijn anders is hulp alsnog welkom.
pi_167461222
Uiteindelijk is het gelukt om een datum te prikken met een mede-Fok!'er en hebben we vandaag met z'n 2en een auto vol geladen en naar de stort gebracht.
Daarnaast heeft hij nog aangeboden om even samen 2 stellingkasten in elkaar te zetten en zo kan ik 2017 met een lege berging gaan beginnen!

Fijn dat FHF hier iets in kon betekenen en mensen bij elkaar brengt om elkaar te helpen!
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 19 december 2016 @ 23:40:46 #10
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_167462470
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2016 23:07 schreef Lingue het volgende:
Uiteindelijk is het gelukt om een datum te prikken met een mede-Fok!'er en hebben we vandaag met z'n 2en een auto vol geladen en naar de stort gebracht.
Daarnaast heeft hij nog aangeboden om even samen 2 stellingkasten in elkaar te zetten en zo kan ik 2017 met een lege berging gaan beginnen!

Fijn dat FHF hier iets in kon betekenen en mensen bij elkaar brengt om elkaar te helpen!
Super!! ^O^
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')