abonnement Unibet Coolblue
pi_165573621
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 12:51 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Dat denk ik ook, maar als je iemand al langer kent dan is dat vaak wel lastig. Wel vind ik het prettig als ik iemand uit vriendenkringen date in de zin dat ik dan makkelijker in kan schatten wat voor een type het is. Een beetje like-minded is wel zo leuk.

[..]

Tot je vier jaar verder bent, er kinderen aan dreigen te komen en het kind ineens vegetarisch en/of christelijk opgevoed moet worden. Dat kun je voorkomen door eerder een inschatting te maken.

Verder deel ik je mening wel, maar daten is ook vooral aftasten en kijken of het klikt/werkt.
Dingen afkappen op een 'what if' omdat je misschien 4 jaar down the road nog steeds bij elkaar plakt vind ik per definitie hatelijk en kortzichtig. Sommige dingen staan niet in steen, we'll cross that bridge when we get there. Maar begrijp dat niet iedereen zo denkt, niet iedereen staat zo in het leven.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  maandag 26 september 2016 @ 12:59:05 #127
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_165573723
quote:
2s.gif Op maandag 26 september 2016 12:55 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Dingen afkappen op een 'what if' omdat je misschien 4 jaar down the road nog steeds bij elkaar plakt vind ik per definitie hatelijk en kortzichtig. Sommige dingen staan niet in steen, we'll cross that bridge when we get there. Maar begrijp dat niet iedereen zo denkt, niet iedereen staat zo in het leven.
Afkappen is niet hetzelfde als ook gewoon realistisch kijken. Als ik bij alles denk "ach, het valt wel mee want ik vind haar leuk" dan weet ik dat het daarna vies tegen kan vallen. Je kunt niet alles voor zijn en je kunt ook niet alles aan elkaar leuk vinden. Maar kijk rustig nog eens naar mijn antwoorden ;)
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  maandag 26 september 2016 @ 13:00:05 #128
416020 K44S
The bearded man
pi_165573760
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 12:42 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik denk dat dat voor iedereen wel geldt.

Ik moet zeggen dat ik daten met iemand die ik al ken ook wel prettig vind :).
Was me nog bijna gelukt ook ;(. Helaas (denk ik) te vroeg afgehaakt en daar door haar misgelopen (ze zag het niet gebeuren ;( ).

Nog altijd baal ik ervan.

Maar goed. That was that.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  maandag 26 september 2016 @ 13:08:12 #129
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_165574007
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 12:25 schreef BeamofLight het volgende:
Was eigenlijk benieuwd wat jullie verder vinden van je date die:

dikker is dan op de fotos Ligt eraan hoeveel dikker. Maar minder aantrekkelijk
gelooft in Christus Hoeft niet erg te zijn, maar zolang discussies maar wel kunenn / niet raar aflopen
kinderen heeft Vind ik minder, want heb er zelf te weinig mee
groter is dan jij bent Ideaal
vegetarier is Ik eet teveel vlees om mee te doen
neukt op de 1e date Kan
Android gebruikt Ideaal O+
pi_165574918
quote:
7s.gif Op maandag 26 september 2016 13:08 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ah, jij haat op apple, dat was het :o
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  maandag 26 september 2016 @ 13:39:43 #131
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_165575037
quote:
10s.gif Op maandag 26 september 2016 13:35 schreef HostiMeister het volgende:

Ah, jij haat op apple, dat was het :o
;)
  maandag 26 september 2016 @ 13:47:43 #132
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_165575260
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 12:51 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Dat denk ik ook, maar als je iemand al langer kent dan is dat vaak wel lastig. Wel vind ik het prettig als ik iemand uit vriendenkringen date in de zin dat ik dan makkelijker in kan schatten wat voor een type het is. Een beetje like-minded is wel zo leuk.

[..]

Tot je vier jaar verder bent, er kinderen aan dreigen te komen en het kind ineens vegetarisch en/of christelijk opgevoed moet worden. Dat kun je voorkomen door eerder een inschatting te maken.

Verder deel ik je mening wel, maar daten is ook vooral aftasten en kijken of het klikt/werkt.
In mijn geval is het oppervlakkig kennen, en ook nog niet eens zo heel lang :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_165575418
quote:
3s.gif Op maandag 26 september 2016 12:29 schreef Drieklank het volgende:
Een paar observaties:

• Ik vind dat Deezertje het ontzettend goed doet. Hij is blijkbaar voor veel vrouwen aantrekkelijk genoeg om ieder geval een eerste keer te ontmoeten. :)

• Ik krijg de indruk dat mensen met elkaar daten alsof ze shoppen voor kleding: uit het rek pakken wat je mooi vindt en uitproberen wat bij elkaar past. Dat klinkt best leuk, maar het lijkt niet alsof mensen er veel plezier aan beleven, gezien alle zorgen en teleurstellingen die ze uiten.

Daar verbaas ik me niet over, omdat het een ontmoeting is tussen twee vreemden die geen band hebben met elkaar en keihard over elkaar gaan oordelen. Geen wonder dat je daar zenuwachtig van wordt.

Is een relatie niet de band die mensen met elkaar ontwikkelen door het delen van ervaringen? Bijvoorbeeld, twee mensen vinden het leuk om te tennissen. Dus gaan ze bij een tennisvereniging, gaan ze tennissen met elkaar, krijgen ze honger en eten ze samen, praten ze over die ene keer dat de tennishal in brand stond en komen ze elkaar toevallig soms tegen in de bus naar het werk. Al die tijd zijn die mensen aan het 'daten' zonder te daten en ontwikkelen ze een band met elkaar.

Daten lijkt zo'n geforceerde manier van mensen om die band af te dwingen. :)
je doet toch het zelfde? Ik date alleen met iemand die me aanspreekt en waar ik wat mee te praten heb voor de daadwerkelijke date.
De teleurstelling kan in jouw scenario ook komen als blijkt dat je op iets anders niet matched. Dan kun je daar nog van balen want het leek zo lekker te gaan als je het alleen over tennis had.

Ik denk dat het balen gewoon meer opvalt omdat daar meer over te zeggen is in een topic als dit
Bij een geslaagde date zeg je hier na de eerste 3 dates 'ja was leuk' (zoals Samzz net) maar dat blijf ook geen weken typen
pi_165575720
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 12:25 schreef BeamofLight het volgende:
Was eigenlijk benieuwd wat jullie verder vinden van je date die:
dikker is dan op de fotos... Hangt er vanaf hoeveel.
gelooft in Christus... Voor mij een absolute nogo
kinderen heeft... Afhankelijk van hoeveel en of ze eventueel in de toekomst nog meer kinderen wil, niet perse een probleem.
groter is dan jij bent... Dan moet ze verder wel enorm leuk zijn
vegetarier is... Principieel vega gaat botsen als een malle, dus geen behoefte aan.
neukt op de 1e date... Hoeft geen probleem te zijn. Kan gebeuren
Android gebruikt... Boeien
A mind with a heart of it's own
pi_165576288
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 12:25 schreef BeamofLight het volgende:
Was eigenlijk benieuwd wat jullie verder vinden van je date die:

dikker is dan op de fotos
-kilo xtra geen probleem, obesitas neem ik afscheid. Vroeger wel gehad (dame met obesitas, erkende ze zelf ook dat ze dit had) maar toen was mijn zelfvertrouwen rond het vriespunt.
gelooft in Christus
-alleen als ze streng in de leer is en geen seks voor het huwelijk wil no-go. En als ze plannen heeft kinderen te gaan indoctrineren, mochten we ooit toevallig kroost krijgen.
kinderen heeft
-no go, in het verleden al gehad. Gedoe...
groter is dan jij bent
-voor een nacht geen probleem, maar meestal zien vrouwen die toch al niet zitten dus het probleem lost zich vanzelf op.
vegetarier is
-jammer maar overkomelijk.
neukt op de 1e date
-prima toch? Weet je dat meteen dat het goed zit, als het na 5 dates ruk blijkt te zijn heb je tijd weg gegooid.
Android gebruikt
-gebruik ik zelf ook. Maar goed, je probeert grappig te doen op je iPhone BOL
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_165576847
quote:
3s.gif Op maandag 26 september 2016 12:29 schreef Drieklank het volgende:
Een paar observaties:

• Ik vind dat Deezertje het ontzettend goed doet. Hij is blijkbaar voor veel vrouwen aantrekkelijk genoeg om ieder geval een eerste keer te ontmoeten. :)

• Ik krijg de indruk dat mensen met elkaar daten alsof ze shoppen voor kleding: uit het rek pakken wat je mooi vindt en uitproberen wat bij elkaar past. Dat klinkt best leuk, maar het lijkt niet alsof mensen er veel plezier aan beleven, gezien alle zorgen en teleurstellingen die ze uiten.

Daar verbaas ik me niet over, omdat het een ontmoeting is tussen twee vreemden die geen band hebben met elkaar en keihard over elkaar gaan oordelen. Geen wonder dat je daar zenuwachtig van wordt.

Is een relatie niet de band die mensen met elkaar ontwikkelen door het delen van ervaringen? Bijvoorbeeld, twee mensen vinden het leuk om te tennissen. Dus gaan ze bij een tennisvereniging, gaan ze tennissen met elkaar, krijgen ze honger en eten ze samen, praten ze over die ene keer dat de tennishal in brand stond en komen ze elkaar toevallig soms tegen in de bus naar het werk. Al die tijd zijn die mensen aan het 'daten' zonder te daten en ontwikkelen ze een band met elkaar.

Daten lijkt zo'n geforceerde manier van mensen om die band af te dwingen. :)
Dat klinkt leuk, maar in de praktijk leef je maar in een klein kringetje van mensen.

Je hebt als je jong bent je klas en vrienden misschien uit je dorp /wijk. Dan nog een sport of muziek vereniging. Daar lopen wel wat vrijgezellen rond. Vaak raken die snel bezet.

Dan later nog je werkplek. Maar wat als je werkplek wordt overheerst door 1 geslacht? Of leeftijd categorie waar jij niet op valt.

Ook sport of toneel clubs zijn kleine groepjes. Je hebt misschien 5 vrijgezelle dames en dan moet je ze net maar liggen.

Verder durven mensen ook niet openlijk te daten. Ik heb wel eens mensen van werk gedate. 1 nodigde ik zelf uit maar ze bleek bezet. Een ander kwam niet opdagen (hadden ook geen verdere contact gegevens). Een ander kwam ik via een dating site tegen, maar we werkten ook niet op dezelfde lokatie (dus kwamen elkaar nooit tegen).

Allen wilden het nooit openlijk bespreken op het werk dat ze daten.

Dus contact via werk gaat nooit openlijk. Ergens ook wel logisch, want als het niet goed gaat, kan dat frustraties opleveren op de werkvloer. Zelfde geld voor sporten.

Zolang het goed gaat is het leuk, met die dame tennissen. Tot ze blijkt ook met een andere tennisser thuis tactieken door te nemen. Of ze ziet je niet zitten en gaat daarna openlijk met een mede tennisser. Of het gaat wel goed, maar andere tennissers gunnen het jullie niet.


Dus dan besluiten mensen toch liever te daten. Daten is dan die ervaringen zelf op gaan bouwen. Dat werkt effectief uiteindelijk net zo goed.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_165577548
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 12:25 schreef BeamofLight het volgende:
Was eigenlijk benieuwd wat jullie verder vinden van je date die:

dikker is dan op de fotos hangt er vanaf hoeveel
gelooft in Christus als ze het maar niet van mij verlangd
kinderen heeft dealbreaker
groter is dan jij bent heel zeldzaam en liever niet, een vrouw van >1.93m ziet er al snel lomp uit.
vegetarier is ik eet veel vlees..
neukt op de 1e date geen probleem
Android gebruiktpluspunt, fuck Apple fangirls .
pi_165577804
quote:
3s.gif Op maandag 26 september 2016 12:29 schreef Drieklank het volgende:
Een paar observaties:

• Ik vind dat Deezertje het ontzettend goed doet. Hij is blijkbaar voor veel vrouwen aantrekkelijk genoeg om ieder geval een eerste keer te ontmoeten. :)

• Ik krijg de indruk dat mensen met elkaar daten alsof ze shoppen voor kleding: uit het rek pakken wat je mooi vindt en uitproberen wat bij elkaar past. Dat klinkt best leuk, maar het lijkt niet alsof mensen er veel plezier aan beleven, gezien alle zorgen en teleurstellingen die ze uiten.

Daar verbaas ik me niet over, omdat het een ontmoeting is tussen twee vreemden die geen band hebben met elkaar en keihard over elkaar gaan oordelen. Geen wonder dat je daar zenuwachtig van wordt.

Is een relatie niet de band die mensen met elkaar ontwikkelen door het delen van ervaringen? Bijvoorbeeld, twee mensen vinden het leuk om te tennissen. Dus gaan ze bij een tennisvereniging, gaan ze tennissen met elkaar, krijgen ze honger en eten ze samen, praten ze over die ene keer dat de tennishal in brand stond en komen ze elkaar toevallig soms tegen in de bus naar het werk. Al die tijd zijn die mensen aan het 'daten' zonder te daten en ontwikkelen ze een band met elkaar.

Daten lijkt zo'n geforceerde manier van mensen om die band af te dwingen. :)
Hoe ouder je bent hoe moeilijker dat wordt. Je social kring wordt kleiner, de datingpool ook en je komt minder snel nieuwe mensen tegen. Het is de ideale manier, maar niet altijd even realistisch.
  maandag 26 september 2016 @ 16:52:10 #139
416020 K44S
The bearded man
pi_165580181
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 15:15 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Hoe ouder je bent hoe moeilijker dat wordt. Je social kring wordt kleiner, de datingpool ook en je komt minder snel nieuwe mensen tegen. Het is de ideale manier, maar niet altijd even realistisch.
Het is maar net hoe je er mee omgaat.

Als je werkloos thuis zit kan je mokken dat het aan de overheid en de banken ligt.
Je kan ook actie ondernemen.

Zelfde geldt voor daten: Ga speed daten, schrijf je in op datingwebsites, onderzoek een hobby waar je sociaal voor moet zijn.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_165580419
quote:
3s.gif Op maandag 26 september 2016 12:29 schreef Drieklank het volgende:
Een paar observaties:

• Ik vind dat Deezertje het ontzettend goed doet. Hij is blijkbaar voor veel vrouwen aantrekkelijk genoeg om ieder geval een eerste keer te ontmoeten. :)

• Ik krijg de indruk dat mensen met elkaar daten alsof ze shoppen voor kleding: uit het rek pakken wat je mooi vindt en uitproberen wat bij elkaar past. Dat klinkt best leuk, maar het lijkt niet alsof mensen er veel plezier aan beleven, gezien alle zorgen en teleurstellingen die ze uiten.

Daar verbaas ik me niet over, omdat het een ontmoeting is tussen twee vreemden die geen band hebben met elkaar en keihard over elkaar gaan oordelen. Geen wonder dat je daar zenuwachtig van wordt.

Is een relatie niet de band die mensen met elkaar ontwikkelen door het delen van ervaringen? Bijvoorbeeld, twee mensen vinden het leuk om te tennissen. Dus gaan ze bij een tennisvereniging, gaan ze tennissen met elkaar, krijgen ze honger en eten ze samen, praten ze over die ene keer dat de tennishal in brand stond en komen ze elkaar toevallig soms tegen in de bus naar het werk. Al die tijd zijn die mensen aan het 'daten' zonder te daten en ontwikkelen ze een band met elkaar.

Daten lijkt zo'n geforceerde manier van mensen om die band af te dwingen. :)
Ik word nog genegeerd door de vrouwen. In het echt leven krijg ik toch meer aandacht :P
Mijn foto's zullen vast gewoon kut zijn :'(

Deezertje, help me! Ik geef je 3 euro. Reiskosten en eten moet je zelf betalen.
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
  maandag 26 september 2016 @ 17:55:45 #141
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_165581377
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 17:05 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Ik word nog genegeerd door de vrouwen. In het echt leven krijg ik toch meer aandacht :P
Mijn foto's zullen vast gewoon kut zijn :'(

Deezertje, help me! Ik geef je 3 euro. Reiskosten en eten moet je zelf betalen.
Iemand buiten internet ontmoeten heeft bij mij iig nog altjjd de voorkeur boven daten via internet, spontaner enzo. Als je wel irl sjans hebt is het toch niet zo'n halszaak dat je het via datingsites niet zo goed doet? :)
pi_165582271
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 15:15 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Hoe ouder je bent hoe moeilijker dat wordt. Je social kring wordt kleiner, de datingpool ook en je komt minder snel nieuwe mensen tegen. Het is de ideale manier, maar niet altijd even realistisch.
Mijn sociale kring is de afgelopen jaren alleen maar gegroeid en is nog steeds groeiende. Nee, dat gaat inderdaad niet vanzelf, maar als je uit je comfortzone stapt en er een beetje moeite voor wil doen, blijkt er een hoop mogelijk.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_165582836
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 18:48 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Mijn sociale kring is de afgelopen jaren alleen maar gegroeid en is nog steeds groeiende. Nee, dat gaat inderdaad niet vanzelf, maar als je uit je comfortzone stapt en er een beetje moeite voor wil doen, blijkt er een hoop mogelijk.
Dat doe ik zeker wel. Alleen lukt het me niet makkelijk om van een kennis een vriend te maken. Hoe doe jij dat?
pi_165582923
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 19:10 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Dat doe ik zeker wel. Alleen lukt het me niet makkelijk om van een kennis een vriend te maken. Hoe doe jij dat?
Mijn doel is niet vrienden maken. Mijn doel is uitzoeken waar ik blij van word. Daarbij kom ik mensen tegen die ook blij worden van die dingen. Daar spreek ik dan af en toe mee af. Sommige van die mensen zie ik alleen bij de dingen waar ik ze van ken, weer anderen kom ik af en toe op feestjes tegen en sommige daarvan sijpelen zo door de vriendschapszone in. En ja dat duurt even, dat is inherent aan vriendschap in mijn ogen. En omdat het dus ook even duurt moet dat niet je doel zijn, maar bezig zijn met dingen die jij leuk/belangrijk vindt. Daar wordt je blijer van, dat is winst op zich, maar het doet ook iets met je energie en wat je uitstraalt naar andere mensen toe (tenminste bij mij) en het geeft je de gelegenheid mensen te ontmoeten die diezelfde dingen leuke n interessant vinden.

Iets gaan doen in de hoop er vrienden mee te maken heeft imo geen zin.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  maandag 26 september 2016 @ 19:26:39 #145
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_165583159
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  maandag 26 september 2016 @ 21:50:52 #146
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_165587873
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 15:15 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Hoe ouder je bent hoe moeilijker dat wordt. Je social kring wordt kleiner, de datingpool ook en je komt minder snel nieuwe mensen tegen. Het is de ideale manier, maar niet altijd even realistisch.
Ik had het er onlangs met een collega over, eind twintig: waar begin je dan?

Ikzelf ben 33, werk onregelmatig en ben niet zo van de sportclubs en dergelijke, dan is het mazzel hebben tijdens het uitgaan wil je uberhaupt aan dates komen of via vriendenkringen mensen leren kennen. Veel meer optie heb je dan iig niet.

Over opties gesproken: ik knap echt gigantisch af op rokers :')
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_165588586
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 19:15 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Mijn doel is niet vrienden maken. Mijn doel is uitzoeken waar ik blij van word. Daarbij kom ik mensen tegen die ook blij worden van die dingen. Daar spreek ik dan af en toe mee af. Sommige van die mensen zie ik alleen bij de dingen waar ik ze van ken, weer anderen kom ik af en toe op feestjes tegen en sommige daarvan sijpelen zo door de vriendschapszone in. En ja dat duurt even, dat is inherent aan vriendschap in mijn ogen. En omdat het dus ook even duurt moet dat niet je doel zijn, maar bezig zijn met dingen die jij leuk/belangrijk vindt. Daar wordt je blijer van, dat is winst op zich, maar het doet ook iets met je energie en wat je uitstraalt naar andere mensen toe (tenminste bij mij) en het geeft je de gelegenheid mensen te ontmoeten die diezelfde dingen leuke n interessant vinden.

Iets gaan doen in de hoop er vrienden mee te maken heeft imo geen zin.
Ik ben het zo vaak met jou eens!
  dinsdag 27 september 2016 @ 00:52:05 #148
416931 yats
(non) Average Joe
pi_165592731
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 12:25 schreef BeamofLight het volgende:
Was eigenlijk benieuwd wat jullie verder vinden van je date die:

dikker is dan op de fotos : hangt er vanaf hoeveel dikker, echt obese is een nee.
gelooft in Christus : alleen als ze respecteert dat ik niet geloof
kinderen heeft : dat gaat hem niet worden
groter is dan jij bent : kan, a komt het zelden voor
vegetarier is : geen probleem
neukt op de 1e date : geen probleem
Android gebruikt : gebruik ik zelf ook
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_165596573
Happn is wel een grappige app, maar krijgen jullie er werkelijk contact mee?

Plus de app lijkt vaste punten te nemen, op de kaartjes waar je elkaar gekruist zou hebben...
"In the neighbourhood of"en dan zie je vaak vaste punten terug komen..
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  dinsdag 27 september 2016 @ 11:28:37 #150
449693 clixplicity
Pics or it didn't happen
pi_165597999
quote:
5s.gif Op dinsdag 27 september 2016 10:10 schreef Godshand het volgende:
Happn is wel een grappige app, maar krijgen jullie er werkelijk contact mee?

Plus de app lijkt vaste punten te nemen, op de kaartjes waar je elkaar gekruist zou hebben...
"In the neighbourhood of"en dan zie je vaak vaste punten terug komen..
Nog geen matches tot nu toe (3 weken). Inderdaad zie ik telkens dezelfde locaties terugkomen (verkeersknooppunten vooral). Wel regelmatig nieuwe gezichten in de resultaten, maar nog geen match tot nu toe...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')