abonnement Unibet Coolblue
pi_165463916
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 september 2016 23:22 schreef PleadingTheFifth het volgende:

[..]

Was het maar zo gezellig in de auto:


"Stinksnol"
Gvd :')
pi_165464294
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2016 23:31 schreef Sander166 het volgende:

[..]

Joh..autorijden is helemaal niet zo moeilijk. Volgens mij maak je het allemaal veel moeilijker dan het is. Ik was ook zo tijdens m'n rijlessen, omdat ik alles perfect wilde doen.

Je moet gewoon laten zien dat je volgens de regeltjes kan rijden. Ze gaan je alleen laten zakken als je gevaarlijke fouten maakt. Ik was gezakt omdat ik te langzaam ging invoegen en dat is gewoon gevaarlijk. De auto schuin achter mij gaf me wel de ruimte om in te voegen, maar dat zou niet nodig geweest zijn als ik voldoende snelheid had gemaakt.

Een vriend van mij was gezakt, omdat hij op de snelweg bij het wisselen van rijstrook alleen in z'n binnenspiegel+buitenspiegel keek, maar niet over de schouder (dode hoek). Dat is ook gevaarlijk, dus terecht gezakt.
Autorijden is ook niet moeilijk, maar dhr heeft zelf geplaatst op fok dat bij zijn zesde examen de examinator keihard op de rem ging en toch geslaagd was.
pi_165464351
quote:
1s.gif Op woensdag 21 september 2016 00:14 schreef IDkaart het volgende:

[..]

Autorijden is ook niet moeilijk, maar dhr heeft zelf geplaatst op fok dat bij zijn zesde examen de examinator keihard op de rem ging en toch geslaagd was.
Lekker overdrijven, keihard op de rem :')

Scenario zat als volgt:

Ik rij op een weggetje waar je 30 mag, vlakbijk een kruising.
Er komt een fietser van rechts, die zie ik, ik ga op m`n rem.
Auto rolt met 2-3 kilometer per uur nog door, toen de fietser al voorbij was tikte de examinator zachtjes de rem aan zodat ik volledig stilstond.

Toen we terug kwamen kreeg ik alleen het bericht dat ik de auto helemaal tot stilstand moest laten komen en ook niet perse 30 moet rijden waar ik het mag maar dat ik wel gewoon geslaagd was omdat het verder een meer dan prima rit was.
pi_165464392
Maar als dit topic / deze reeks steeds blijft bij het Braddie bashen, en het zeiken op mij/m`n vlogs (Zelfs in die 3 weken dat ik weg was) Doe ik gewoon weer een TR.
Want dit is een topic over vloggen, en niet over mij en mijn rijbewijs en mijn leven, dat ik vlog prima, vind het leuk om te doen. Maar er zijn ook andere vloggers.

Dit is een beetje een soort infomercial geworden, je weet wat er komt, maar toch blijf je kijken en commentaar leveren.
Hou eens op met dat eeuwige gebash en gedoe. Snap dat het leuk is en makkelijk is om mij af te blaffen en af te zeiken, en dingen te verzinnen die jullie denken dat er in mijn hoofd om gaat, en dingen te verdraaien, hihi haha hoho hartstikke leuk.

Jullie kennen mij geen van allen, alleen van m`n vlogs, en m`n topics hier en op autoweek, maar een oordeel vellen op basis daarvan, daar zijn jullie goed in hoor.

Kijk eerst eens even naar jullie zelf.

Weet namelijk niet wat ik zieliger vind, dat ik met een Wajong uitkering thuis zit filmpjes op te nemen, of dat jullie met een baan/opleiding iemand met een wajong uitkering die onschuldige filmpjes zit op te nemen afzeiken.

Gr.
pi_165464454
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 00:21 schreef Mister-Bradge het volgende:
Maar als dit topic / deze reeks steeds blijft bij het Braddie bashen, en het zeiken op mij/m`n vlogs (Zelfs in die 3 weken dat ik weg was) Doe ik gewoon weer een TR.
Want dit is een topic over vloggen, en niet over mij en mijn rijbewijs en mijn leven, dat ik vlog prima, vind het leuk om te doen. Maar er zijn ook andere vloggers.

Dit is een beetje een soort infomercial geworden, je weet wat er komt, maar toch blijf je kijken en commentaar leveren.
Hou eens op met dat eeuwige gebash en gedoe. Snap dat het leuk is en makkelijk is om mij af te blaffen en af te zeiken, en dingen te verzinnen die jullie denken dat er in mijn hoofd om gaat, en dingen te verdraaien, hihi haha hoho hartstikke leuk.

Jullie kennen mij geen van allen, alleen van m`n vlogs, en m`n topics hier en op autoweek, maar een oordeel vellen op basis daarvan, daar zijn jullie goed in hoor.

Kijk eerst eens even naar jullie zelf.

Weet namelijk niet wat ik zieliger vind, dat ik met een Wajong uitkering thuis zit filmpjes op te nemen, of dat jullie met een baan/opleiding iemand met een wajong uitkering die onschuldige filmpjes zit op te nemen afzeiken.

Gr.
Je leeft voor jezelf ouwe reus. Boeit jou het wat een ander vindt. Zolang je zelf plezier hebt een een leuk leventje leidt en geen oude oma'tjes berooft of andere rare shit uitvoert, geniet ervan.
pi_165464474
quote:
1s.gif Op woensdag 21 september 2016 00:25 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Je leeft voor jezelf ouwe reus. Boeit jou het wat een ander vindt. Zolang je zelf plezier hebt een een leuk leventje leidt en geen oude oma'tjes berooft of andere rare shit uitvoert, geniet ervan.
Is absoluut waar! Maar het gaat hier vaak te ver, vind ik.
Kijk hoe er gepraat word man.

Ben blij dat ik niet zo`n Vomar Vlogger ben en dat ik mezelf voor niemand hoef te bewijzen.
Maar het feit dat je iemand zo loopt af te zeiken die uit tijdsverdrijf (Geen baan/werkzoekende/uitkering) Filmpjes opneemt, zeg meer over hen dan over mij.

Vind het gewoon net even té.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 21-09-2016 00:26:49 ]
pi_165464517
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 00:26 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Is absoluut waar! Maar het gaat hier vaak te ver, vind ik.
Kijk hoe er gepraat word man.

Ben blij dat ik niet zo`n Vomar Vlogger ben en dat ik mezelf voor niemand hoef te bewijzen.
Maar het feit dat je iemand zo loopt af te zeiken die uit tijdsverdrijf (Geen baan/werkzoekende/uitkering) Filmpjes opneemt, zeg meer over hen dan over mij.

Vind het gewoon net even té.
Maar dat houd je toch wel.



I learned a long time ago that there's no sense gettin' all riled up every time a bunch of idiots give you a hard time. In the end, the universe tends to unfold as it should. Plus, I have a really large penis. That keeps me happy.
pi_165464524
quote:
1s.gif Op woensdag 21 september 2016 00:29 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Maar dat houd je toch wel.


I learned a long time ago that there's no sense gettin' all riled up every time a bunch of idiots give you a hard time. In the end, the universe tends to unfold as it should. Plus, I have a really large penis. That keeps me happy.
Heb je helemaal gelijk in man!
pi_165464537
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 00:21 schreef Mister-Bradge het volgende:
Maar als dit topic / deze reeks steeds blijft bij het Braddie bashen, en het zeiken op mij/m`n vlogs (Zelfs in die 3 weken dat ik weg was) Doe ik gewoon weer een TR.
Want dit is een topic over vloggen, en niet over mij en mijn rijbewijs en mijn leven, dat ik vlog prima, vind het leuk om te doen. Maar er zijn ook andere vloggers.

Dit is een beetje een soort infomercial geworden, je weet wat er komt, maar toch blijf je kijken en commentaar leveren.
Hou eens op met dat eeuwige gebash en gedoe. Snap dat het leuk is en makkelijk is om mij af te blaffen en af te zeiken, en dingen te verzinnen die jullie denken dat er in mijn hoofd om gaat, en dingen te verdraaien, hihi haha hoho hartstikke leuk.

Jullie kennen mij geen van allen, alleen van m`n vlogs, en m`n topics hier en op autoweek, maar een oordeel vellen op basis daarvan, daar zijn jullie goed in hoor.

Kijk eerst eens even naar jullie zelf.

Weet namelijk niet wat ik zieliger vind, dat ik met een Wajong uitkering thuis zit filmpjes op te nemen, of dat jullie met een baan/opleiding iemand met een wajong uitkering die onschuldige filmpjes zit op te nemen afzeiken.

Gr.
Was jij niet diegene die alles van die Queen huppeldepup volgde en haar verschrikkelijk aan het bashen was hier op Fok! Het kwam zelfs bijna stalkerig over.
Dan moet je ook niet gaan huilen als je dat zelf overkomt. Dat is wel heel hypocriet.
pi_165464585
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 september 2016 23:22 schreef PleadingTheFifth het volgende:

[..]

Was het maar zo gezellig in de auto:


"Stinksnol"
Ja, vrij onaardig, maar ik wil ook niet bij voorbaat uitsluiten dat hij al eens een keer kennis heeft gemaakt met haar onderkant.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_165464589
Yeah Soof is er weer


Vlog: EN NOG IETS EN NOG IETS

Oja ze biedt ons internetvrienden weer eens haar excuses aan voor haar uploadschema. En haar omgeving is uhm... lekker authentiek.
pi_165464591
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 00:32 schreef praadje het volgende:

[..]

Was jij niet diegene die alles van die Queen huppeldepup volgde en haar verschrikkelijk aan het bashen was hier op Fok! Het kwam zelfs bijna stalkerig over.
Dan moet je ook niet gaan huilen als je dat zelf overkomt. Dat is wel heel hypocriet.
Cynthia braviour idd
pi_165464596
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 00:30 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Heb je helemaal gelijk in man!
Van sociaal gestoorden zoals id kaart moet je je sowieso niet veel van aantrekken ;')
pi_165464628
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 00:21 schreef Mister-Bradge het volgende:
Maar als dit topic / deze reeks steeds blijft bij het Braddie bashen, en het zeiken op mij/m`n vlogs (Zelfs in die 3 weken dat ik weg was) Doe ik gewoon weer een TR.
Want dit is een topic over vloggen, en niet over mij en mijn rijbewijs en mijn leven, dat ik vlog prima, vind het leuk om te doen. Maar er zijn ook andere vloggers.

Dit is een beetje een soort infomercial geworden, je weet wat er komt, maar toch blijf je kijken en commentaar leveren.
Hou eens op met dat eeuwige gebash en gedoe. Snap dat het leuk is en makkelijk is om mij af te blaffen en af te zeiken, en dingen te verzinnen die jullie denken dat er in mijn hoofd om gaat, en dingen te verdraaien, hihi haha hoho hartstikke leuk.

Jullie kennen mij geen van allen, alleen van m`n vlogs, en m`n topics hier en op autoweek, maar een oordeel vellen op basis daarvan, daar zijn jullie goed in hoor.

Kijk eerst eens even naar jullie zelf.

Weet namelijk niet wat ik zieliger vind, dat ik met een Wajong uitkering thuis zit filmpjes op te nemen, of dat jullie met een baan/opleiding iemand met een wajong uitkering die onschuldige filmpjes zit op te nemen afzeiken.

Gr.
Huilie huilie. Ik ben zo zielig. Ik doe weer een TR hoor jongens :'(

Jij houd er ook van om mensen of dingen te bashen dus doe niet net of jij onschuldig bent. Alle marktplaats en dashcams laten dat prima zien. Dus lul niet zo slap. Jij doet net zo hard mee. Het is alleen misschien iets minder direct.

Nee, ik ken je niet echt. Maar als ik al je filmpjes en al je posts zou bekijken kan ik me wel een beeld vormen, en weet zeker dat die voor 80% klopt. Hell, met die 100 posts en 20 filmpjes kan ik me al prima een beeld vormen.

Ik vind het veel zieliger dat iemand de hele dag filmpjes zit op te nemen, terwijl hij prima iets nuttigers met zijn tijd kan doen, dan iemand die werkt, en af en toe eens commentaar levert in zijn vrije tijd.
De mensen met normaal werk betalen jou uitkering, en werken hard. Die mogen best commentaar leveren op een of andere lamlul die de hele dag alleen maar doet wat hij leuk vind, en waarvan ze de rekeningen betalen.

[ Bericht 2% gewijzigd door OpgeFOKt1991 op 21-09-2016 00:51:57 ]
Niks interessants hier.
pi_165464636
quote:
1s.gif Op woensdag 21 september 2016 00:38 schreef IDkaart het volgende:

[..]

Cynthia braviour idd
Ja die inderdaad.
pi_165464638
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 00:45 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:

[..]

Huilie huilie. Ik ben zo zielig. Ik doe weer een TR hoor jongens :'(

Jij houd er ook van om mensen of dingen te bashen dus doe niet net of jij onschuldig bent. Alle marktplaats en dashcams laten dat prima zien. Dus lul niet zo slap. Jij doet net zo hard mee. Het is alleen misschien iets minder direct.

Nee, ik ken je niet echt. Maar als ik al je filmpjes en al je posts zou bekijken kan ik me wel een beeld vormen, en weet zeker dat die voor 80% klopt.

Ik vind het veel zieliger dat iemand de hele dag filmpjes op te nemen, terwijl hij prima iets nuttigers met zijn tijd kan doen, dan iemand die werkt, en af en toe eens commentaar levert in zijn vrije tijd.
Ja idd stel je voor dat mensen die werken of studeren in hun vrije tijd op YouTube en fok zitten :') !!!!
pi_165464661
Echt Bradge, ik vond het serieus sneu hoe jij altijd gebasht werd maar na je eigen bijdragen in het topic van die Cynthia heb ik dat gevoel totaal niet meer.
Sterker nog, je krijgt wat je verdient. Je bent geen haar beter, bah.
pi_165464822
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 00:37 schreef IDkaart het volgende:
Yeah Soof is er weer


Vlog: EN NOG IETS EN NOG IETS

Oja ze biedt ons internetvrienden weer eens haar excuses aan voor haar uploadschema. En haar omgeving is uhm... lekker authentiek.
Kan jij, als vrouw, mij vertellen of haar wenkbrauwen simpelweg 'getekend' zijn?
pi_165464828
quote:
1s.gif Op woensdag 21 september 2016 01:13 schreef PleadingTheFifth het volgende:

[..]

Kan jij, als vrouw, mij vertellen of haar wenkbrauwen simpelweg 'getekend' zijn?
Antwoord is ja. Zonde want een jaar geleden was ze knapper dan nu.
pi_165465015
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 00:51 schreef praadje het volgende:
Echt Bradge, ik vond het serieus sneu hoe jij altijd gebasht werd maar na je eigen bijdragen in het topic van die Cynthia heb ik dat gevoel totaal niet meer.
Sterker nog, je krijgt wat je verdient. Je bent geen haar beter, bah.
Ik ben uitermate benieuwd of er nog een degelijk weerwoord in reactie op het bovenstaande zal worden gefabriceerd of dat het voor altijd stil zal blijven bij de tegenpartij.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_165465041
"Ik ben zelf ook zeker niet de dunste, maar die vetkwab... :r Je moet toch in de spiegel wel kunnen zien wat je wel/niet aan kan?

Ik ga ook niet met een tank-top lopen of een shirt met lage V-hals of zo :')"


Misterbradge


Braddie heeft nog meer van dat soort opmerkingen geplaatst. Hij heeft haar echt tot op het bot vernedert cyber pesten/ stalken noem je dat geen medelijden mee koekje van eigen deeg Braddie.


What goes around comes arround...
pi_165465131
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 00:45 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:

[..]

Huilie huilie. Ik ben zo zielig. Ik doe weer een TR hoor jongens :'(

Jij houd er ook van om mensen of dingen te bashen dus doe niet net of jij onschuldig bent. Alle marktplaats en dashcams laten dat prima zien. Dus lul niet zo slap. Jij doet net zo hard mee. Het is alleen misschien iets minder direct.

Nee, ik ken je niet echt. Maar als ik al je filmpjes en al je posts zou bekijken kan ik me wel een beeld vormen, en weet zeker dat die voor 80% klopt. Hell, met die 100 posts en 20 filmpjes kan ik me al prima een beeld vormen.

Ik vind het veel zieliger dat iemand de hele dag filmpjes zit op te nemen, terwijl hij prima iets nuttigers met zijn tijd kan doen, dan iemand die werkt, en af en toe eens commentaar levert in zijn vrije tijd.
De mensen met normaal werk betalen jou uitkering, en werken hard. Die mogen best commentaar leveren op een of andere lamlul die de hele dag alleen maar doet wat hij leuk vind, en waarvan ze de rekeningen betalen.
Hij heeft een mentale beperking en weet ik veel hoeveel stoornissen, dus hij kan dingen moeilijker begrijpen dan normale mensen.

Uiteindelijk komt het erop neer dat wij gek zijn en hij normaal, omdat wij kritiek leveren op zijn gedrag en alle idiote acties die hij op het internet gooit. Van mij mogen zijn vlogs best 'verboden' worden in dit topic, aangezien hij toch niet tegen kritiek kan. Dat betekent ook gelijk het einde van zijn views.

Ik moet me alweer klaarmaken voor een nieuwe werkdag, net zoals de rest van Nederland, zodat zijn Wajong betaald kan worden :r Die hij uiteraard uitgeeft aan brandstof, gadgets en nutteloze zaken.
pi_165465290
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 00:26 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Geen baan
About that...
  Forum Admin woensdag 21 september 2016 @ 07:34:34 #174
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_165465314
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 00:21 schreef Mister-Bradge het volgende:
Maar als dit topic / deze reeks steeds blijft bij het Braddie bashen, en het zeiken op mij/m`n vlogs (Zelfs in die 3 weken dat ik weg was) Doe ik gewoon weer een TR.
Want dit is een topic over vloggen, en niet over mij en mijn rijbewijs en mijn leven, dat ik vlog prima, vind het leuk om te doen. Maar er zijn ook andere vloggers.

Dit is een beetje een soort infomercial geworden, je weet wat er komt, maar toch blijf je kijken en commentaar leveren.
Hou eens op met dat eeuwige gebash en gedoe. Snap dat het leuk is en makkelijk is om mij af te blaffen en af te zeiken, en dingen te verzinnen die jullie denken dat er in mijn hoofd om gaat, en dingen te verdraaien, hihi haha hoho hartstikke leuk.

Jullie kennen mij geen van allen, alleen van m`n vlogs, en m`n topics hier en op autoweek, maar een oordeel vellen op basis daarvan, daar zijn jullie goed in hoor.

Kijk eerst eens even naar jullie zelf.

Weet namelijk niet wat ik zieliger vind, dat ik met een Wajong uitkering thuis zit filmpjes op te nemen, of dat jullie met een baan/opleiding iemand met een wajong uitkering die onschuldige filmpjes zit op te nemen afzeiken.

Gr.
Wat wil je nou precies Braddie? Want ik zie praktisch gezien twee opties, of we vegen heel KLB braddie vlog vrij, niks geen filmpjes meer, kunnen ze er ook niet over zeuren of we laten het zoals het nu is en de ergste bashes vegen we weg.

Ik heb gisteren eens een paar van die vlogs bekeken van je, die auto van rechts, beetje dom om daar over te zeiken, die had gewoon voorrang. How to make a tosti, half in het Engels, twee keer je handen branden nadat je jezelf en de kijker daar voor waarschuwt, voorbereiding van lick my vestje, kan me niet aan de indruk onttrekken dat het een serieuze culinaire vlog was.
How to make coffee, met een senseo en twee klontjes suiker. How to haal je t-shirts from the wall, trek rats boem. Het zal best allemaal met een komische zelfspot ondertoon gemaakt zijn, maar kijk dan niet gek op als anderen ook die spot uitbuiten.

Ohja die met die stinksnol in die corsa, die keurig staat te wachten tot de voetgangers op het zebrapad voorbij zijn, die blokkeert de boel niet eens. Sterker nog jij had kruispunt vrij moeten laten om eventueel verkeer van rechts, wat langs de corsa kon, nog voor te kunnen laten.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_165465495
Ik voel een reset van het kanaal aankomen :'(
Bleuh.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')