abonnement Unibet Coolblue
pi_165286378


Welkom bij de Fok!Fotografie Slowchat!

Fotografie is natuurlijk een hele serieuze zaak, maar de fotograaf erachter is natuurlijk niet altijd even serieus met fotografie bezig! Kortom, wij zijn ook mensen die af en toe probleempjes hebben met auto's of de economische crisis, peinzen over wat we vanavond zullen gaan eten en we maken ons ook wel eens zorgen om wanneer de wasmachine het zal begeven... Slowchat time!

Merken
Canon || Nikon || Pentax || Sony || Olympus || Panasonic || Leica || Fuji || Hasselblad || Mamiya

Handige Links
DPReview || DxO
Google
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_165289900
Stormlooptopic
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_165290383
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 08:23 schreef over_hedge het volgende:

Waar? Met welke foto? Gefeliciteerd!
Club dag van Nikon Club Nederland :P Opdracht: I Am Different, terplekke schieten en inleveren, dus geen nabewerking op de computer (wel in camera RAW conversie). Gewonnen met deze foto:



Prijs dus een D5300 met kitlens. Verrassend leuk cameraatje, als je al jaren met volframe pro bodies schiet. :) Vooral leuk op de nieuwe 105mm *O*

pi_165291336
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 12:22 schreef Uncle het volgende:

[..]

Club dag van Nikon Club Nederland :P Opdracht: I Am Different, terplekke schieten en inleveren, dus geen nabewerking op de computer (wel in camera RAW conversie). Gewonnen met deze foto:

[ afbeelding ]

Prijs dus een D5300 met kitlens. Verrassend leuk cameraatje, als je al jaren met volframe pro bodies schiet. :) Vooral leuk op de nieuwe 105mm *O*

[ afbeelding ]
Nice *O* Je gaat de prijs ook echt gebruiken dus? Ik had hem op marktplaats gezet denk ik :@
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_165292967
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 12:22 schreef Uncle het volgende:

[..]

Club dag van Nikon Club Nederland :P Opdracht: I Am Different, terplekke schieten en inleveren, dus geen nabewerking op de computer (wel in camera RAW conversie). Gewonnen met deze foto:

[ afbeelding ]

Prijs dus een D5300 met kitlens. Verrassend leuk cameraatje, als je al jaren met volframe pro bodies schiet. :) Vooral leuk op de nieuwe 105mm *O*

[ afbeelding ]
Mooie prijs hoor :D
pi_165309147
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 13:22 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Nice *O* Je gaat de prijs ook echt gebruiken dus? Ik had hem op marktplaats gezet denk ik :@
Ja ook getwijfeld maat hewonnen dus tweedehands zonder bon; geen (overdraagbare) garantie. Slecht voor de prijs dus.

Daarnaast zit er een meer dan prima sensor in, met prima low light mogelijkheden en veel pixels, voor mijn doen dan :')

Alleen wat 'klein' in de bediening. Leuk om er een tijdje naast te houden voor wat probeersels.
  FOK!fotograaf woensdag 14 september 2016 @ 07:19:53 #8
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_165310852
Goedemorgen hier!
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 14 september 2016 @ 08:56:31 #10
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_165311791


Dat zijn een paar fijne complimenten :9
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_165311802
quote:
6s.gif Op woensdag 14 september 2016 08:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]

Dat zijn een paar fijne complimenten :9
Marco borsato heeft ervaring met concert fotografie :o
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 14 september 2016 @ 09:01:41 #12
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_165311838
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 08:58 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Marco borsato heeft ervaring met concert fotografie :o
Hij is zelf enthousiaste hobby fotograaf en schiet wel eens een showtje ja :Y
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_165312179
quote:
7s.gif Op woensdag 14 september 2016 09:01 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Hij is zelf enthousiaste hobby fotograaf en schiet wel eens een showtje ja :Y
Ah kijk, dat wist ik dan weer niet. Nice :)
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 14 september 2016 @ 09:32:50 #14
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_165312228
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 09:29 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Ah kijk, dat wist ik dan weer niet. Nice :)
Doet ook mee met het nieuwe RTL programma (het perfecte plaatje) met o.a. ook Humberto.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_165312689
quote:
7s.gif Op woensdag 14 september 2016 09:32 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Doet ook mee met het nieuwe RTL programma (het perfecte plaatje) met o.a. ook Humberto.
Wat ik me oprecht afvraag he, heb jij ook nog een groep mensen om je heen die ECHT objectief naar jouw beelden kijkt en soms ook gewoon zegt als het niet goed is?

Ik volg jouw uiteraard op je social kanalen en daar komen alleen maar complimenten langs. Mooi natuurlijk al die veren in je reet, maar soms ook bij platen waarvan ik dan denk van 'mwah bart, dat is niet zo mooi als iedereen nu zegt' (bijv die foto's uit Londen).

Nu zeg ik niet dat mijn mening altijd de juiste is (smaak enzo) maar ik heb zelf bewust wel wat mensen om me heen verzameld die soms ook gewoon even roepen dat het niet goed genoeg is. Dat wil ik ook want ik zie echt genante beelden (serieus) langskomen van collega's die dan nog overspoeld worden met complimenten. Ik kan me voorstellen dat je dan zelf op een moment ook gaat denken dat alles wat je maakt geweldig is en je daardoor je scherpte verliest.

:P

#serieuzediscussieopdevroegemorgen
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 14 september 2016 @ 10:05:05 #16
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_165312875
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 09:57 schreef Uncle het volgende:

[..]

Wat ik me oprecht afvraag he, heb jij ook nog een groep mensen om je heen die ECHT objectief naar jouw beelden kijkt en soms ook gewoon zegt als het niet goed is?

Ik volg jouw uiteraard op je social kanalen en daar komen alleen maar complimenten langs. Mooi natuurlijk al die veren in je reet, maar soms ook bij platen waarvan ik dan denk van 'mwah bart, dat is niet zo mooi als iedereen nu zegt' (bijv die foto's uit Londen).

Nu zeg ik niet dat mijn mening altijd de juiste is (smaak enzo) maar ik heb zelf bewust wel wat mensen om me heen verzameld die soms ook gewoon even roepen dat het niet goed genoeg is. Dat wil ik ook want ik zie echt genante beelden (serieus) langskomen van collega's die dan nog overspoeld worden met complimenten. Ik kan me voorstellen dat je dan zelf op een moment ook gaat denken dat alles wat je maakt geweldig is en je daardoor je scherpte verliest.

:P

#serieuzediscussieopdevroegemorgen
Dat is vanaf het begin al vrij summier geweest, ik had geen mensen om me heen die echt objectief naar beelden konden kijken. De mede concert fotografen zijn alleen maar gevuld met afgunst dus die zijn niet objectief en de fans ook niet natuurlijk.

Ik heb er een aantal die wel kunnen zeggen of iets mooi is of niet maar het over grote deel en zeker op de socials zijn gewoon 'fans' die nog steeds krijgen wat ze willen. Of dat perse een slecht of goed ding is laat ik verder in het midden aangezien het een boel exposure oplevert.

De wisseling naar weer Z/W van Kensington zou wel iets kunnen zijn waar mensen weer kritisch naar beeld kunnen gaan kijken.

'aanvulling' merk ook dat ik vanaf dag 1 vrij alleen was met opbouwen, vooral een hoop vluchtige contacten en altijd maar vanuit eigen perspectief gaan kijken en denken zonder verder achtergrond te hebben. Dat kan natuurlijk ook af en toe zorgen voor mindere beelden. Grappig dat je trouwens de Londen foto's benoemd want dat was voor mij 1 van de leukere dingen om zelf te doen zonder daar een opdracht aan te hangen.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  woensdag 14 september 2016 @ 10:10:51 #17
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_165313003
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 09:57 schreef Uncle het volgende:

[..]

Wat ik me oprecht afvraag he, heb jij ook nog een groep mensen om je heen die ECHT objectief naar jouw beelden kijkt en soms ook gewoon zegt als het niet goed is?

Ik volg jouw uiteraard op je social kanalen en daar komen alleen maar complimenten langs. Mooi natuurlijk al die veren in je reet, maar soms ook bij platen waarvan ik dan denk van 'mwah bart, dat is niet zo mooi als iedereen nu zegt' (bijv die foto's uit Londen).

Nu zeg ik niet dat mijn mening altijd de juiste is (smaak enzo) maar ik heb zelf bewust wel wat mensen om me heen verzameld die soms ook gewoon even roepen dat het niet goed genoeg is. Dat wil ik ook want ik zie echt genante beelden (serieus) langskomen van collega's die dan nog overspoeld worden met complimenten. Ik kan me voorstellen dat je dan zelf op een moment ook gaat denken dat alles wat je maakt geweldig is en je daardoor je scherpte verliest.

:P

#serieuzediscussieopdevroegemorgen
Tsja, dat is social media he? Iedereen vind alles knap en leuk en positief en vernieuwd en helemaal toppie want het is mooier dan ze het zelf kunnen.

Welke foto's uit londen bedoel je? Kan ze zo snel niet vinden.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 14 september 2016 @ 10:13:42 #18
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_165313051
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 10:10 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Tsja, dat is social media he? Iedereen vind alles knap en leuk en positief en vernieuwd en helemaal toppie want het is mooier dan ze het zelf kunnen.

Welke foto's uit londen bedoel je? Kan ze zo snel niet vinden.
Hierrr
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_165313071
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 10:10 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Tsja, dat is social media he? Iedereen vind alles knap en leuk en positief en vernieuwd en helemaal toppie want het is mooier dan ze het zelf kunnen.

Welke foto's uit londen bedoel je? Kan ze zo snel niet vinden.
Sociaal media en alles knap en leuk? :D Dan kom ik op de verkeerde social medias denk ik _O- Ik zie vooral dat mensen op alle kunnen zeiken. Op de meest leuke dingen krijgen mensen het nog voor elkaar om er iets negatiefs over te zeggen. :P

Ik vond die london fotos ook niet zo super :@ al vind ik deze wel erg tof
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  woensdag 14 september 2016 @ 10:16:39 #20
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_165313118
quote:
Ik vind zelf de korrels/grain niet zo mooi, verder heb ik er weinig nuttigs over te melden denk ik :')
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 10:14 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Sociaal media en alles knap en leuk? :D Dan kom ik op de verkeerde social medias denk ik _O- Ik zie vooral dat mensen op alle kunnen zeiken. Op de meest leuke dingen krijgen mensen het nog voor elkaar om er iets negatiefs over te zeggen. :P
Ik bedoel met eigen werk (in wat voor vorm dan ook) posten he?
quote:
Ik vond die london fotos ook niet zo super :@ al vind ik deze wel erg tof
[ afbeelding ]
Denk alleen wel dat ik die in kleur mooier zou vinden.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_165313209
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_165313611
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 10:14 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Sociaal media en alles knap en leuk? :D Dan kom ik op de verkeerde social medias denk ik _O- Ik zie vooral dat mensen op alle kunnen zeiken.
Of ik lees oostindisch. Ik meen, vooral op jouw eigen kanalen, voornamelijk complimenten te zien (deels terecht natuurlijk) maar herken dat ook bij mijn eigen foto's.

Dat er altijd gezeikt wordt is uiteraard waar.

Daarom is het in mijn ogen waardevol om regelmatig te sparren met vakgenoten. En niet met internetfotografen waar het nooit goed genoeg is ;)
pi_165313734
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2016 10:44 schreef Uncle het volgende:

[..]

Of ik lees oostindisch. Ik meen, vooral op jouw eigen kanalen, voornamelijk complimenten te zien (deels terecht natuurlijk) maar herken dat ook bij mijn eigen foto's.

Dat er altijd gezeikt wordt is uiteraard waar.

Daarom is het in mijn ogen waardevol om regelmatig te sparren met vakgenoten. En niet met internetfotografen waar het nooit goed genoeg is ;)
Mijn eigen kanalen? Volg jij mij dan? :P Ik heb sowieso niet zo veel volgers op facebook etc dus krijg sowieso weinig "feedback". Post er ook niet zo veel op, maar dat komt na Afrika wel weer.

De portfolio websites (500px, viewbug) krijg ik dan wel veel views, alleen daar krijg je niet zo vaak comments, en zo wel dan is het vaak idd alleen positief ipv opbouwend.

Maar kritisch en onderbouwend zijn op elkaar is altijd goed ja. Vind ik ook prima als iemand dat bij mijn fotos doet. Kan je altijd nog van leren, of je eigen visie er op uitleggen.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_165313947
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 10:52 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Mijn eigen kanalen? Volg jij mij dan? :P Ik heb sowieso niet zo veel volgers op facebook etc dus krijg sowieso weinig "feedback". Post er ook niet zo veel op, maar dat komt na Afrika wel weer.
Dacht dat ik op Bart reageerde :P

Probleem van internet beoordelingen is dat creativiteit niet quantificeerbaar is. Dus grijpt men terug naar basis'regeltjes' of pixelneuzerij.

De reflectie in mijn winnende foto hierboven is gewoon een iPhone voor mijn lens. Zeg het maar niet op internet dan maken ze je kapot *O*
pi_165313964
quote:
14s.gif Op woensdag 14 september 2016 11:02 schreef Nalbandian het volgende:
Eindelijk een zinvolle discussie in de SC, hulde :Y)
Goedemorgen :P
pi_165314013
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2016 11:06 schreef Uncle het volgende:

[..]

De reflectie in mijn winnende foto hierboven is gewoon een iPhone voor mijn lens. Zeg het maar niet op internet dan maken ze je kapot *O*
En terecht. Apple :r
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_165314198
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 11:09 schreef over_hedge het volgende:

[..]

En terecht. Apple :r
Nikon :r
pi_165314232
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2016 11:18 schreef Uncle het volgende:

[..]

Nikon :r
Je hebt zeker ook nog een xbox? :D
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_165314355
Ik post ook een keer iets over een zinvolle discussie _O-

Canon :')
pi_165314710
:P gewoon serieus reageren dan komt het allemaal weer goed
pi_165314862
Hebben jullie eigenlijk een 500px en of viewbug?
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_165315770
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 11:51 schreef over_hedge het volgende:
Hebben jullie eigenlijk een 500px en of viewbug?
Nope.
pi_165317494
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 11:19 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Je hebt zeker ook nog een xbox? :D
Een Wii *O*
pi_165317664
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2016 14:25 schreef Uncle het volgende:

[..]

Een Wii *O*
Nintendo *O*
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_165323146
Voor mij is het een voordeel dat ik vaker in de meer vrije cultuurcentra fotografeer. Daar zitten mensen uit allerhande kunsthoeken die vaak interesant kommentaar geven, dingen opmerken in je stijl die je niet zelf merkt zodat je die beter kunt uitdiepen.
pi_165323449


Krijg toch altijd schrik van dit soort foto's _O-
pi_165323663
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 19:19 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]

Krijg toch altijd schrik van dit soort foto's _O-
Werd pas echt een probleem als het een nikon was.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_165324480
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 19:28 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Werd pas echt een probleem als het een nikon was.
Vandaar dat de mijne het nog doen :Y

Canon *O*
pi_165324508
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2016 20:05 schreef Uncle het volgende:

[..]

Vandaar dat de mijne het nog doen :Y

Canon *O*
Jij hebt je camera in de vriezer gedaan?

Als het goed is kunnen ze er wel gewoon tegen. Hoog uit even uitkijken dat je niet in 1x een te warme ruimte in gaat.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_165330981
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 20:06 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Jij hebt je camera in de vriezer gedaan?

Als het goed is kunnen ze er wel gewoon tegen. Hoog uit even uitkijken dat je niet in 1x een te warme ruimte in gaat.
pi_165333726
Natuurijs is best wel koud soms hoor... Vorig jaar -17 bij de start van de alternatieve elfstedentocht ;) 's nachts nog iets kouder als je startrails wilde schieten... :P



Camera al veilig gesteld. Statief ook zo mooi wit :9
pi_165337513
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 08:09 schreef Uncle het volgende:
Natuurijs is best wel koud soms hoor... Vorig jaar -17 bij de start van de alternatieve elfstedentocht ;) 's nachts nog iets kouder als je startrails wilde schieten... :P

[ afbeelding ]

Camera al veilig gesteld. Statief ook zo mooi wit :9
Dat ziet er vrij koud uit ja.
quote:
Best bizar dat die nog "gewoon" fotos maakt.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_165344300
Canon kan dat :Y
pi_165344512
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 18:18 schreef Uncle het volgende:
Canon kan dat :Y
Beroerde dynamic range, maar je kan hem wel in het vuur gooien B-) !
pi_165386029
Flamewar _O-
pi_165440378
quote:
6s.gif Op maandag 19 september 2016 20:54 schreef Nalbandian het volgende:
_O_ Sigma _O_
*; *; betaalbaar en prima spul. O+
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_165444315
De nieuwe 500 is ook niet zo heel betaalbaar. :P
pi_165444481
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2016 07:11 schreef Uncle het volgende:
De nieuwe 500 is ook niet zo heel betaalbaar. :P
Die 12-24 F4 en 85 1.4 daarentegen wel 8-)
pi_165444531
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 september 2016 07:51 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

Die 12-24 F4 en 85 1.4 daarentegen wel 8-)
Is het gewicht van die 85mm al bekend. 87mm filtermaat dus dat zal flink in dr papieren gaan lopen.

Ik snap sigma op zij wel. Die kiezen duidelijk scherpte boven rendering. Maar ik denk dat ze moeten oppassen met formaat en gewicht van hun arts. Het moet wel werkbaar blijven voor de massa. De 50mm was ook al een gigantische toename tov Nikon en canon 50's... niet zo nifty meer
pi_165444547
Ik heb de 70 200 van sigma. Daar toch wel erg blij mee. En scheelt zo 1000 euro met de canon variant die niet eens zoveel beter is
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_165444566
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 september 2016 08:00 schreef Uncle het volgende:

[..]

Is het gewicht van die 85mm al bekend. 87mm filtermaat dus dat zal flink in dr papieren gaan lopen.

Ik snap sigma op zij wel. Die kiezen duidelijk scherpte boven rendering. Maar ik denk dat ze moeten oppassen met formaat en gewicht van hun arts. Het moet wel werkbaar blijven voor de massa. De 50mm was ook al een gigantische toename tov Nikon en canon 50's... niet zo nifty meer
Nee, niet bekend. Aan de andere kant, de 85 1.2 van Canon staat ook niet echt bekend als een lichtgewicht. Hetzelfde geldt voor de 11-24 F4. Maar de beelden die je ermee kan creëren :9~ . Scherpte zal wel goed zitten, en de vraag is inderdaad hoe de rendering zal zijn. Persoonlijk hou ik wel van scherpte, dus laat maar komen Sigma :D !
  dinsdag 20 september 2016 @ 08:19:54 #54
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_165444624
Rendering?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_165444647
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2016 08:19 schreef kanovinnie het volgende:
Rendering?
Scherpte is voor amateurs, en rendering is voor de pro's B-) !
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 20 september 2016 @ 08:26:32 #56
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_165444659
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2016 08:03 schreef over_hedge het volgende:
Ik heb de 70 200 van sigma. Daar toch wel erg blij mee. En scheelt zo 1000 euro met de canon variant die niet eens zoveel beter is
totdat je ooit de versie van Canon hebt, dan wil je niet meer terug en denk je "waarom heb ik niet gelijk even wat meer uitgegeven?"
Nothing lasts forever but the certainty of change
  dinsdag 20 september 2016 @ 08:29:18 #57
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_165444675
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2016 08:26 schreef Tokus het volgende:

[..]

totdat je ooit de versie van Canon hebt, dan wil je niet meer terug en denk je "waarom heb ik niet gelijk even wat meer uitgegeven?"
Ik heb geen geld om in 1 keer 2 pro body's, een 24-70 en 70-200 f/2.8 IS en meerdere (tele)prime's te kopen.

Ik ben dan ook best een pauper.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  dinsdag 20 september 2016 @ 08:29:58 #58
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_165444679
Ik ga denk een paar lenzen verkopen jongelui.
10-20 sigma. 50 mm f/1.8 en 8 mm fisheye. Allemaal canon.

Iemand interesse?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_165445012
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2016 08:26 schreef Tokus het volgende:

[..]

totdat je ooit de versie van Canon hebt, dan wil je niet meer terug en denk je "waarom heb ik niet gelijk even wat meer uitgegeven?"
Nee hoor. Heb die van canon wel eens gebruikt. En er is echt niet zo veel kwaliteitsverschil. Al helemaal niet een 1000 euro verschil. want met ""wat meer" heb je het gewoon over het dubbelen :P
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_165445039
Afgelopen vrijdag heb ik de Pentax K1 eens kunnen bevoelen. Fullframe en duidelijk groter/zwaarder dan m'n K5. mooi ding alleen voor mijn manier van fotograferen waarbij ik goed moet kunnen bewegen toch minder handig. Ik zie me met de K1 niet even uit de losse pols midden in het peloton wat foto's schieten. Dan is de K5 met de 2.4/35 handiger. Qua prijs zit de K1 op zowat het dubbele, de lenzen ervoor ook in vergelijking met de lenzen voor de K5.
Ik blijf dus bij de K5. Ik denk wel dat de goede 2.8 Pentax lenzen nu wat vaker 2e hands te vinden zijn omdat er mensen overstappen en gelijk nieuwe lenzen kopen.
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 20 september 2016 @ 14:30:34 #61
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_165450538
* Dark_Angelus moest van zichzelf maar eens op vakantie en heeft zowaar een weekje gevonden op een eiland. Zon, wijn, niets doen *O*
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_165450732
quote:
6s.gif Op dinsdag 20 september 2016 14:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
* Dark_Angelus moest van zichzelf maar eens op vakantie en heeft zowaar een weekje gevonden op een eiland. Zon, wijn, niets doen *O*
Ik google op plaatjes met de omschrijving "Kensington fireball island fisheye photo", maar krijg geen hits. Ben je je camera vergeten?
pi_165451104
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2016 08:29 schreef kanovinnie het volgende:
Ik ga denk een paar lenzen verkopen jongelui.
10-20 sigma. 50 mm f/1.8 en 8 mm fisheye. Allemaal canon.

Iemand interesse?
Welke 8mm en prijsindicatie? 98% nee, 2% maybe interesse :P
pi_165451132
quote:
6s.gif Op dinsdag 20 september 2016 14:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
* Dark_Angelus moest van zichzelf maar eens op vakantie en heeft zowaar een weekje gevonden op een eiland. Zon, wijn, niets doen *O*
  dinsdag 20 september 2016 @ 15:00:50 #65
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_165451138
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2016 14:59 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Welke 8mm en prijsindicatie? 98% nee, 2% maybe interesse :P
Walimex Pro 8 mm f/3,8

200 eurie ofzo?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 20 september 2016 @ 15:22:49 #66
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_165451661
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 september 2016 14:39 schreef DonJames het volgende:

[..]

Ik google op plaatjes met de omschrijving "Kensington fireball island fisheye photo", maar krijg geen hits. Ben je je camera vergeten?
_O- Hahaha, shit.
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2016 15:00 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Werd wel weer eens tijd *O*
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  dinsdag 20 september 2016 @ 15:28:19 #67
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_165451789
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 september 2016 15:22 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

_O- Hahaha, shit.

[..]

Werd wel weer eens tijd *O*
Het is altijd tijd om op vakantie te gaan ^O^
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_165452121
volgende week vrijdag ga ik eindelijk *O*
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 20 september 2016 @ 15:54:17 #69
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_165452319
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2016 15:28 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Het is altijd tijd om op vakantie te gaan ^O^
Da's waar. Maar goed, daar had ik simpelweg niet de financiële middelen voor afgelopen jaren. Dus nu wel weer *O*
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_165460488
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 september 2016 08:24 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

Scherpte is voor amateurs, en rendering is voor de pro's B-) !
Niet overdrijven :P

Met rendering bedoel ik de 3D look van bijv de Nikon 1.4's. Niet zozeer de scherpte of de onscherpte maar het verloop van scherp naar onscherp is vrij uniek. Met name de 58, 85 en de nieuwe 105 excelleren daar in.

Scherpte is bij alle lenzen tegenwoordig gewoon goed genoeg. Scherpte doet er wat mij betreft niet toe zo lang het scherp genoeg is. Of je moet high fashion schieten voor grote afdrukken.
pi_165461249
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 september 2016 21:52 schreef Uncle het volgende:

[..]

Scherpte is bij alle lenzen tegenwoordig gewoon goed genoeg. Scherpte doet er wat mij betreft niet toe zo lang het scherp genoeg is. Of je moet high fashion schieten voor grote afdrukken.
Mijn Canon 50 1.4 doet het op 1.4 toch echt veel minder dan het Sigma equivalent. De Canon is gewoon wollig te noemen, terwijl de Sigma gewoonweg scherp is!

Canon :')
  woensdag 21 september 2016 @ 05:52:20 #72
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_165465098

Al die gasten op een rij _O_
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_165465515
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 05:52 schreef kanovinnie het volgende:
Al die gasten op een rij _O_
Foto's en wippen is gegarandeerd succes voor een FOT meet!!! *O* *O* *O*
  woensdag 21 september 2016 @ 08:08:50 #74
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_165465520
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 08:07 schreef Uncle het volgende:

[..]

Foto's en wippen is gegarandeerd succes voor een FOT meet!!! *O* *O* *O*
Als jij nou nog eens wat van die schaatsmeisjes meeneemt.....
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  Moderator woensdag 21 september 2016 @ 08:23:04 #75
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_165465630
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2016 08:29 schreef kanovinnie het volgende:
Ik ga denk een paar lenzen verkopen jongelui.
10-20 sigma. 50 mm f/1.8 en 8 mm fisheye. Allemaal canon.

Iemand interesse?
Die Sigma 10-20 wat zou die moeten kosten? En waar woon je? Ivm ophalen
Kranplätze müssen verdichtet sein
  woensdag 21 september 2016 @ 08:40:10 #76
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_165465744
quote:
1s.gif Op woensdag 21 september 2016 08:23 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Die Sigma 10-20 wat zou die moeten kosten? En waar woon je? Ivm ophalen
~225*? Ik woon in de buurt van Amsterdam en werk bij Sloterdijk.

*De goedkoopste op marktplaats is 200 (maar voor Nikon) de rest staat voor 250 te koop
hier kan je wat foto's vinden die ik er zelf mee geschoten heb
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_165465775
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 08:07 schreef Uncle het volgende:

[..]

Foto's en wippen is gegarandeerd succes voor een FOT meet!!! *O* *O* *O*
krijg je wel een beetje een mannen overschot _O- amper vrouwen te vinden in dit topic
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  Moderator woensdag 21 september 2016 @ 17:28:55 #78
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_165474621
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 08:40 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

~225*? Ik woon in de buurt van Amsterdam en werk bij Sloterdijk.

*De goedkoopste op marktplaats is 200 (maar voor Nikon) de rest staat voor 250 te koop
hier kan je wat foto's vinden die ik er zelf mee geschoten heb
Hmm oke... Zit doos, zonnekap, tasje en dergelijke er allemaal nog bij?
Kranplätze müssen verdichtet sein
  woensdag 21 september 2016 @ 17:32:48 #79
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_165474681
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 17:28 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Hmm oke... Zit doos, zonnekap, tasje en dergelijke er allemaal nog bij?
Tasje? Staat me wel iets van bij. Doos zal ik nog wel hebben, zonnekap sowieso (voor zo ver die nut heeft) Ik zal effe op zolder kijken, ik laat het je weten.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  Moderator woensdag 21 september 2016 @ 17:41:39 #80
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_165474837
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 17:32 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Tasje? Staat me wel iets van bij. Doos zal ik nog wel hebben, zonnekap sowieso (voor zo ver die nut heeft) Ik zal effe op zolder kijken, ik laat het je weten.
Ok, laat maar even weten dan :)
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_165477652
Weten jullie nog leuke fotografie websites? net zoiets als flicker (ookal vind ik die maar kut :P ) 500px en viewbug?
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_165477656
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 17:32 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Tasje? Staat me wel iets van bij. Doos zal ik nog wel hebben, zonnekap sowieso (voor zo ver die nut heeft) Ik zal effe op zolder kijken, ik laat het je weten.
Zonnekap heeft wel veel zin hoor :Y
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_165479842
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 19:53 schreef over_hedge het volgende:
Weten jullie nog leuke fotografie websites? net zoiets als flicker (ookal vind ik die maar kut :P ) 500px en viewbug?
Photocrowd? Zoom.nl? ;)
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_165481417
quote:
1s.gif Op woensdag 21 september 2016 21:00 schreef Ener-G het volgende:

[..]

Photocrowd? Zoom.nl? ;)
Photocrowd ziet er wel leuk uit :)
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_165481781
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 21:42 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Photocrowd ziet er wel leuk uit :)
Ga je weer likes en kuddo's sparen *O*
pi_165481801
quote:
1s.gif Op woensdag 21 september 2016 21:51 schreef Uncle het volgende:

[..]

Ga je weer likes en kuddo's sparen *O*
Kuddos? Was dat niet van superdudes en sugababes _O-
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 22 september 2016 @ 10:05:35 #87
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_165489214
Goedemorgen *O*
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  donderdag 22 september 2016 @ 10:53:02 #88
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_165489995
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 21:52 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Kuddos? Was dat niet van superdudes en sugababes _O-
Strava _O_

Kan je ook je foto's op zetten :P
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  FOK!fotograaf maandag 26 september 2016 @ 07:07:53 #89
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_165568196
Goedemorgen!
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  FOK!fotograaf maandag 3 oktober 2016 @ 17:52:05 #92
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_165731752
't wil niet echt vlotten hier...! :D
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 3 oktober 2016 @ 17:59:06 #93
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_165731879
Lekker rustig aan :7
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_165732056
Allemaal druk aan het foto's maken!! *O*
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 3 oktober 2016 @ 18:11:15 #95
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_165732142
Op vakantie vooral.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_165736239
quote:
10s.gif Op maandag 3 oktober 2016 18:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
Op vakantie vooral.
Hard werken!!! #jeweettoch

  FOK!fotograaf maandag 3 oktober 2016 @ 20:55:55 #97
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_165736508
quote:
10s.gif Op maandag 3 oktober 2016 18:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
Op vakantie vooral.
Alsof daar geen foto's worden gemaakt :D
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_165737302
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2016 20:49 schreef Uncle het volgende:

[..]

Hard werken!!! #jeweettoch

[ afbeelding ]
Nice, maar die ene die je op Instagram gepost had, holy mackerel _O_ !
pi_165738233
quote:
6s.gif Op maandag 3 oktober 2016 21:21 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

Nice, maar die ene die je op Instagram gepost had, holy mackerel _O_ !
OW dat ben jij :P die link had ik nog niet gelegd...

Instavriendjes *O*
pi_165738284
quote:
1s.gif Op maandag 3 oktober 2016 21:49 schreef Uncle het volgende:

[..]

OW dat ben jij :P die link had ik nog niet gelegd...

Instavriendjes *O*
:W
  FOK!fotograaf maandag 3 oktober 2016 @ 21:55:49 #101
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_165738480
Heb Uncle inmiddels gevonden op Insta... Waar ben jij dan Nal? :P
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_165738592
quote:
10s.gif Op maandag 3 oktober 2016 21:55 schreef Xilantof het volgende:
Heb Uncle inmiddels gevonden op Insta... Waar ben jij dan Nal? :P
You've got a new friend on Instagram B-)
  FOK!fotograaf maandag 3 oktober 2016 @ 22:14:56 #103
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_165739119
quote:
7s.gif Op maandag 3 oktober 2016 21:58 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

You've got a new friend on Instagram B-)
Die naam had ik dus nooit gevonden... :6
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_165739159
quote:
10s.gif Op maandag 3 oktober 2016 22:14 schreef Xilantof het volgende:

[..]

Die naam had ik dus nooit gevonden... :6
Instanonymous -O-
  FOK!fotograaf maandag 3 oktober 2016 @ 22:17:10 #105
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_165739188
quote:
1s.gif Op maandag 3 oktober 2016 22:16 schreef Uncle het volgende:

[..]

Instanonymous -O-
Ach, iedereen heeft nu weer nieuwe vriendjes *O*
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_165739249
quote:
10s.gif Op maandag 3 oktober 2016 22:14 schreef Xilantof het volgende:

[..]

Die naam had ik dus nooit gevonden... :6
_O-
pi_165739911
quote:
10s.gif Op maandag 3 oktober 2016 22:17 schreef Xilantof het volgende:

[..]

Ach, iedereen heeft nu weer nieuwe vriendjes *O*
^)
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 3 oktober 2016 @ 23:05:41 #108
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_165740606
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2016 20:55 schreef Xilantof het volgende:

[..]

Alsof daar geen foto's worden gemaakt :D
Ik heb m'n camera nooit mee op vakantie nee.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_165741534
quote:
10s.gif Op maandag 3 oktober 2016 23:05 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Ik heb m'n camera nooit mee op vakantie nee.
Je telefoon staat vast vol mooie prentjes nu!! FOT / [Telefoonfoto's] Show ze hier #2 - Point and shoot *O*
  dinsdag 4 oktober 2016 @ 06:02:01 #110
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_165743305
Ik heb geen nieuwe volgers :'(
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_165743792
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 06:02 schreef kanovinnie het volgende:
Ik heb geen nieuwe volgers :'(
-O-

jij hebt iedereen al *O*
  dinsdag 4 oktober 2016 @ 08:27:21 #113
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_165743833
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 08:23 schreef Uncle het volgende:

[..]

-O-

jij hebt iedereen al *O*
Oja, dat was het.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  FOK!fotograaf donderdag 6 oktober 2016 @ 06:48:14 #115
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_165783959
Goedemorgen!
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_165783989
Het goedemorgen topic :Y
  FOK!fotograaf donderdag 6 oktober 2016 @ 18:27:29 #117
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_165793447
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 07:05 schreef Uncle het volgende:
Het goedemorgen topic :Y
Zo proberen we toch het gesprek een beetje op gang te krijgen :P
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_165794018
Lukt niet echt :P

Sowieso ook minder lullen en meer clicks sparen!!! *O*
  donderdag 6 oktober 2016 @ 19:26:23 #119
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_165794560
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 19:06 schreef Uncle het volgende:
Lukt niet echt :P

Sowieso ook minder lullen en meer clicks sparen!!! *O*
Heb 2 maand geleden mijn sluiter nog laten vervangen :{w
Hmz...
  FOK!fotograaf donderdag 6 oktober 2016 @ 19:32:37 #120
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_165794768
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 19:06 schreef Uncle het volgende:
Lukt niet echt :P

Sowieso ook minder lullen en meer clicks sparen!!! *O*
Klopt :')

Maar met de clicks zit het wel goed :D
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_165794833
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 19:26 schreef Koelkastje het volgende:

[..]

Heb 2 maand geleden mijn sluiter nog laten vervangen :{w
Kun je voorlopig weer even doorratelen :Y
pi_165806742
Achterstallige klussen afwerkendag *O*

-O-
pi_165806803
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 08:54 schreef Uncle het volgende:
Achterstallige klussen afwerkendag *O*

-O-
TGIF B-)
  FOK!fotograaf vrijdag 7 oktober 2016 @ 18:28:10 #125
364681 over_hedge
pi_165815107
Afrika <3
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_165818268
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 18:28 schreef over_hedge het volgende:
Afrika <3
Veel plezier, en een vuilniszak meenemen voor je camera B-) !
  FOK!fotograaf vrijdag 7 oktober 2016 @ 20:48:31 #127
364681 over_hedge
pi_165818568
quote:
6s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 20:40 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

Veel plezier, en een vuilniszak meenemen voor je camera B-) !
ik ben er al een week :D bu voor het eerst wifi
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  FOK!fotograaf vrijdag 7 oktober 2016 @ 20:53:17 #128
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_165818760
Gaan jullie hier nog wat fotografisch doen dit weekend?
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  Eindredactie Frontpage / Forummod vrijdag 7 oktober 2016 @ 21:22:06 #129
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_165819868
quote:
5s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 20:53 schreef Xilantof het volgende:
Gaan jullie hier nog wat fotografisch doen dit weekend?
Ik hoop nog wel even een paar uurtjes vogels te kunnen belagen.
Gotferdomme wat heb ik weer een last van een goed humeur
pi_165819949
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 21:22 schreef Ouwesok het volgende:

[..]

Ik hoop nog wel even een paar uurtjes vogels te kunnen belagen.
Dierentuin met de familie. Zal er ook wel een camera mee gaan denk :P
  FOK!fotograaf vrijdag 7 oktober 2016 @ 21:24:30 #131
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_165819962
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 21:22 schreef Ouwesok het volgende:

[..]

Ik hoop nog wel even een paar uurtjes vogels te kunnen belagen.
Waar ga je heen?
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  Eindredactie Frontpage / Forummod vrijdag 7 oktober 2016 @ 21:28:32 #132
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_165820104
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 21:24 schreef Xilantof het volgende:

[..]

Waar ga je heen?
Nog geen idee, zal in elk geval wel een rondje Oostvaardersveld worden waar altijd wel iets bruikbaars rondfladdert.
Voor gebieden als de Waterleidingduinen moeten er eerst nog wat dingen komen om mijn 150-600mm draagbaar en goed beschermd te houden, voor kortere eindjes als Oostvaardersveld is ie prima draagbaar. De tas waar onder andere mijn Novoflex 600mm in past is weer te smal voor de nieuweling.
't zal wel op een LowePro Flip500 uitdraaien
Gotferdomme wat heb ik weer een last van een goed humeur
  FOK!fotograaf vrijdag 7 oktober 2016 @ 21:40:11 #133
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_165820442
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 21:28 schreef Ouwesok het volgende:

[..]

Nog geen idee, zal in elk geval wel een rondje Oostvaardersveld worden waar altijd wel iets bruikbaars rondfladdert.
Voor gebieden als de Waterleidingduinen moeten er eerst nog wat dingen komen om mijn 150-600mm draagbaar en goed beschermd te houden, voor kortere eindjes als Oostvaardersveld is ie prima draagbaar. De tas waar onder andere mijn Novoflex 600mm in past is weer te smal voor de nieuweling.
't zal wel op een LowePro Flip500 uitdraaien
Was vandaag nog bij Lelystad voor m'n werk. Weinig vogels gezien, wel een vos :P

En naast veel apparatuur heb je ook vanzelf veel tassen om alles te vervoeren :')
herkenbaar
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_165820641
quote:
5s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 20:53 schreef Xilantof het volgende:
Gaan jullie hier nog wat fotografisch doen dit weekend?
Zondag ff thuis wat fotootjes schieten :)
  FOK!fotograaf vrijdag 7 oktober 2016 @ 22:06:15 #135
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_165821382
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 21:46 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

Zondag ff thuis wat fotootjes schieten :)
Thuis? Waarvan? :D
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_165821825
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 22:06 schreef Xilantof het volgende:

[..]

Thuis? Waarvan? :D
Beetje prutsen met wat licht :D !
  Eindredactie Frontpage / Forummod vrijdag 7 oktober 2016 @ 22:50:59 #137
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_165822660
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 21:40 schreef Xilantof het volgende:

[..]

Was vandaag nog bij Lelystad voor m'n werk. Weinig vogels gezien, wel een vos :P
's Ochtends zie je ter hoogte van de Oostvaardersplassen enorme formaties ganzen en aalscholvers het land in trekken op zoek naar eten. Dat zal de reden zijn dat het er overdag op een enkele vos na een wat uitgestorven indruk maakt.
Naar verluid zitten er zo'n zestig vossen in het gebied

quote:
En naast veel apparatuur heb je ook vanzelf veel tassen om alles te vervoeren :')
herkenbaar
Op zich valt de hoeveelheid tassen nog mee, ik slaag er echter steeds weer in om dingen in mijn collectie op te nemen die in geen van de aanwezige tassen passen 8)7
Gotferdomme wat heb ik weer een last van een goed humeur
pi_165827384
Weekend *O*
Uitslapen *O*

O wacht, een kind... -O-

quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 22:50 schreef Ouwesok het volgende:
Op zich valt de hoeveelheid tassen nog mee, ik slaag er echter steeds weer in om dingen in mijn collectie op te nemen die in geen van de aanwezige tassen passen 8)7
Ik heb inmiddels 5 thinktank tassen. En eigenlijk 'moet' ik nog een 6e met wieltjes maar die stel ik nog maar even uit vanwege de prijs :')
  FOK!fotograaf zaterdag 8 oktober 2016 @ 09:28:42 #139
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_165828049
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 22:19 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

Beetje prutsen met wat licht :D !
Welk licht? :+

quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 22:50 schreef Ouwesok het volgende:

[..]

's Ochtends zie je ter hoogte van de Oostvaardersplassen enorme formaties ganzen en aalscholvers het land in trekken op zoek naar eten. Dat zal de reden zijn dat het er overdag op een enkele vos na een wat uitgestorven indruk maakt.
Naar verluid zitten er zo'n zestig vossen in het gebied

[..]

Op zich valt de hoeveelheid tassen nog mee, ik slaag er echter steeds weer in om dingen in mijn collectie op te nemen die in geen van de aanwezige tassen passen 8)7
Heb zelf ook maar 2 foto-tassen, maar kan de noodzaak van 2-3 andere er zo bij redeneren :')
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_165828365
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 09:28 schreef Xilantof het volgende:

[..]

Welk licht? :+

[..]

Heb zelf ook maar 2 foto-tassen, maar kan de noodzaak van 2-3 andere er zo bij redeneren :')
Wellicht komt er nog iets in het pats-topic aan 8-). Ik hou de spanning er ff in :D
  FOK!fotograaf zaterdag 8 oktober 2016 @ 10:13:52 #141
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_165828445
quote:
6s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 10:05 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

Wellicht komt er nog iets in het pats-topic aan 8-). Ik hou de spanning er ff in :D
ja, tjongejonge... :N
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_165828760
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 10:13 schreef Xilantof het volgende:

[..]

ja, tjongejonge... :N
Nikon fanboys, altijd direct op hun teentjes getrapt :X
  FOK!fotograaf zaterdag 8 oktober 2016 @ 12:02:53 #143
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_165829681
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 10:53 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

Nikon fanboys, altijd direct op hun teentjes getrapt :X
Altijd snel verdrietig omdat de rest maar inferieur spul blijft kopen... ;(
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  FOK!fotograaf zaterdag 8 oktober 2016 @ 12:03:36 #144
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_165829690
Straks in elk geval wat van mijn Nikon-spul uitlaten op Hoek van Holland.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  Eindredactie Frontpage / Forummod zaterdag 8 oktober 2016 @ 12:37:55 #145
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_165830131
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 12:03 schreef Xilantof het volgende:
Straks in elk geval wat van mijn Nikon-spul uitlaten op Hoek van Holland.
Klinkt aantrekkelijk, het krioelt daar van de watervogels.
Gotferdomme wat heb ik weer een last van een goed humeur
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 8 oktober 2016 @ 13:29:16 #146
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_165830924
Sardinië 😍
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_165830950
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 13:29 schreef Dark_Angelus het volgende:
Sardinië 😍
Dacht even dat ik je gister zag rijden in een donker zilveren volwagens Golf :o maar dat kan dus niet
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 8 oktober 2016 @ 16:39:37 #148
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_165833362
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 13:31 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Dacht even dat ik je gister zag rijden in een donker zilveren volwagens Golf :o maar dat kan dus niet
Nope! Was in Italië dus ;)
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_165835860
quote:
6s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 16:39 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Nope! Was in Italië dus ;)
Italie O+
pi_165839200
quote:
12s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 12:02 schreef Xilantof het volgende:

[..]

Altijd snel verdrietig omdat de rest maar inferieur spul blijft kopen... ;(
_O-
  FOK!fotograaf zondag 9 oktober 2016 @ 16:50:53 #151
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_165854385
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 21:52 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

_O-
Hoe is het spelen met licht gegaan? :D
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_165856478
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2016 16:50 schreef Xilantof het volgende:

[..]

Hoe is het spelen met licht gegaan? :D
Leuk hoor :Y !


My first All Stars
by Leon, on Flickr
  FOK!fotograaf zondag 9 oktober 2016 @ 20:21:22 #153
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_165858341
quote:
6s.gif Op zondag 9 oktober 2016 18:55 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

Leuk hoor :Y !

[ link | afbeelding ]
My first All Stars
by Leon, on Flickr
Leuk!
En mooi lichtje in het pats-topic... wat kost zoiets?
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_165858595
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2016 20:21 schreef Xilantof het volgende:

[..]

Leuk!
En mooi lichtje in het pats-topic... wat kost zoiets?
898 Euro met de lood batterij. Voor mijn doeleinden meer dan voldoende. De ELB400 is ongeveer 2x zo duur, en heeft ook andere features zoals strobe effects. Mooi systeem :Y .
pi_165859674
quote:
1s.gif Op zondag 9 oktober 2016 20:28 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

898 Euro met de lood batterij. Voor mijn doeleinden meer dan voldoende. De ELB400 is ongeveer 2x zo duur, en heeft ook andere features zoals strobe effects. Mooi systeem :Y .
Valt me mee de prijs :)

Geen HSS heeft de elinchrom toch? Maat mooi setje. Genoeg vermogen, offcamera en een goede modifier erop en je gaat echt gelijk weer een paar stappen vooruit op flitsgebied. Had ik ook met mijn B2's :Y
  FOK!fotograaf zondag 9 oktober 2016 @ 21:00:08 #156
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_165859788
quote:
1s.gif Op zondag 9 oktober 2016 20:28 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

898 Euro met de lood batterij. Voor mijn doeleinden meer dan voldoende. De ELB400 is ongeveer 2x zo duur, en heeft ook andere features zoals strobe effects. Mooi systeem :Y .
Hmmm. Gaaf idd! :Y
Veel plezier ermee *O*
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_165860119
quote:
1s.gif Op zondag 9 oktober 2016 20:56 schreef Uncle het volgende:

[..]

Valt me mee de prijs :)

Geen HSS heeft de elinchrom toch? Maat mooi setje. Genoeg vermogen, offcamera en een goede modifier erop en je gaat echt gelijk weer een paar stappen vooruit op flitsgebied. Had ik ook met mijn B2's :Y
Jup, heeft Hi-sync icm een andere controller :Y. Hangt wel af van je kop die je gebruikt. Met mijn pro kop kan het wel, maar de HS kop is ervoor gemaakt.
pi_165860437
Hi-sync is iets anders dan High Speed Sync :P

Maar volgens mij is het eerste in sommige gevallen nog ene betere oplossing ook ;)
pi_165860493
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2016 21:14 schreef Uncle het volgende:
Hi-sync is iets anders dan High Speed Sync :P

Maar volgens mij is het eerste in sommige gevallen nog ene betere oplossing ook ;)
Leesvoer B-)

http://www.elinchrom.com/learn/hss-hs.html
pi_165861618
quote:
Ja ken ik. Maar een link op elinchrom.com is sowieso het meest positief over functionaliteit in hun eigen producten. Daar zal profoto.com vast heel anders over denken :')
pi_165861865
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2016 21:41 schreef Uncle het volgende:

[..]

Ja ken ik. Maar een link op elinchrom.com is sowieso het meest positief over functionaliteit in hun eigen producten. Daar zal profoto.com vast heel anders over denken :')
De Elinchrom website zal toch wel onafhankelijk zijn O-)
  FOK!fotograaf maandag 10 oktober 2016 @ 07:11:21 #162
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_165867087
Goedemorgen!
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 10 oktober 2016 @ 07:43:29 #163
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_165867159
quote:
7s.gif Op maandag 10 oktober 2016 07:11 schreef Xilantof het volgende:
Goedemorgen!
:W
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  maandag 10 oktober 2016 @ 10:04:58 #166
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_165868149
Een nieuwe mod om gek te maken _O_
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 10 oktober 2016 @ 10:28:41 #167
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_165868395
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 10:04 schreef kanovinnie het volgende:
Een nieuwe mod om gek te maken _O_
*O*
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_165869447
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 10:04 schreef kanovinnie het volgende:
Een nieuwe mod om gek te maken _O_
pi_165869459
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 10:04 schreef kanovinnie het volgende:
Een nieuwe mod om gek te maken _O_
Ghehehe :@

Groetjes, vanuit het Delta Psychiatrisch Centrum
pi_165870296
Valt er hier iets te modden dan? Ik zie alleen mods die op vakantie zijn of patsen met hun nieuwe objectieven B-) .

Maar euh....welkom *O*
pi_165870473
Patsen en Vakantie *O*
pi_165870481
en Goedemorgen topics!
pi_165871133
Wow, ik moet dus echt een ontgroening doorgaan :T
pi_165871675
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 12:56 schreef Unites het volgende:
Wow, ik moet dus echt een ontgroening doorgaan :T
Welkom! Canon of Nikon?
pi_165871902
quote:
10s.gif Op maandag 10 oktober 2016 13:22 schreef DonJames het volgende:

[..]

Welkom! Canon of Nikon?
Als ik moet kiezen tussen die twee, dan Canon. :)

Maar zelf ben ik een Panasonic-mannetje. :P
pi_165871960
quote:
1s.gif Op maandag 10 oktober 2016 13:32 schreef Unites het volgende:
Als ik moet kiezen tussen die twee, dan Canon. :)
Natuurlijk moet dat. Goeie keuze! ^O^ de rest van de post negeer ik gewoon lekker
pi_165872422
quote:
10s.gif Op maandag 10 oktober 2016 13:35 schreef DonJames het volgende:

[..]

Natuurlijk moet dat. Goeie keuze! ^O^ de rest van de post negeer ik gewoon lekker

Hahaha :P

:D

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 10-10-2016 13:57:43 ]
pi_165872594
Canon -O-

Next mod please!
pi_165873517
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 14:05 schreef Uncle het volgende:
Canon -O-

Next mod please!
Sh*t, ben ik nu al gezakt voor de toelatingstest? :'(
pi_165873763
-O- canon
I solemnly swear i'm up to no good
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 10 oktober 2016 @ 15:25:30 #181
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_165873981
Canon *O*
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_165874066
_O_ Canon _O_

Weet die nieuwe mod direct hoe de verhoudingen hier liggen :D !
  maandag 10 oktober 2016 @ 15:52:43 #183
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_165874300
Ik wil meedoen!

Canon *O*!
Hmz...
pi_165874804
Ohjee, een hele strijd :P
  FOK!fotograaf maandag 10 oktober 2016 @ 16:35:48 #185
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_165874851
Nikon O+
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  Eindredactie Frontpage / Forummod maandag 10 oktober 2016 @ 16:39:07 #186
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_165874890
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 16:32 schreef Unites het volgende:
Ohjee, een hele strijd :P
Nee hoor :')
Gotferdomme wat heb ik weer een last van een goed humeur
pi_165874939
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 16:39 schreef Ouwesok het volgende:

[..]

Nee hoor :')
Ouwesok heeft allemaal voor-oorlogs spul :D !
  maandag 10 oktober 2016 @ 16:45:28 #188
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_165874992
quote:
12s.gif Op maandag 10 oktober 2016 16:42 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

Ouwesok heeft allemaal voor-oorlogs spul :D !
Hij is toch vooroorlogs?
Hmz...
  Eindredactie Frontpage / Forummod maandag 10 oktober 2016 @ 16:47:03 #189
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_165875010
quote:
10s.gif Op maandag 10 oktober 2016 16:45 schreef Koelkastje het volgende:

[..]

Hij is toch vooroorlogs?
In zekere zin zijn we allemaal vooroorlogs.
en dat moeten we vooral zo houden
Gotferdomme wat heb ik weer een last van een goed humeur
  maandag 10 oktober 2016 @ 18:50:27 #190
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_165877074
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 16:47 schreef Ouwesok het volgende:

[..]

In zekere zin zijn we allemaal vooroorlogs.
en dat moeten we vooral zo houden
Hmz...
pi_165888454
Goedemorgen :Y
  FOK!fotograaf dinsdag 11 oktober 2016 @ 07:21:00 #192
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_165888460
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 07:18 schreef Uncle het volgende:
Goedemorgen :Y
Mogguh!
Drukke dag voor de boeg?
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_165888495
Goedemorgen :)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_165888513
Morguh! :)
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 11 oktober 2016 @ 08:33:51 #196
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_165888870
Hellleuuu!
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_165888886
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 07:21 schreef Xilantof het volgende:

[..]

Mogguh!
Drukke dag voor de boeg?
Sjit en zaakjes regelen en nog wat dingen afmaken :P
  FOK!fotograaf dinsdag 11 oktober 2016 @ 18:39:49 #198
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_165897789
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 08:36 schreef Uncle het volgende:

[..]

Sjit en zaakjes regelen en nog wat dingen afmaken :P
prachtige dagomschrijving :Y
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  FOK!fotograaf dinsdag 11 oktober 2016 @ 19:12:06 #199
364681 over_hedge
pi_165898205
Nieuwe mod? Voor de 5 post per week? :D ik ga wel foto's spammen als ik thuis ben
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  FOK!fotograaf dinsdag 11 oktober 2016 @ 21:19:04 #200
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_165901106
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 19:12 schreef over_hedge het volgende:
Nieuwe mod? Voor de 5 post per week? :D ik ga wel foto's spammen als ik thuis ben
heel goed, gaan wij er weer eens kritisch naar kijken :P
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_165901268
Canon fotos Sowieso -O-


:P
pi_165901546
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 21:24 schreef Uncle het volgende:
Canon fotos Sowieso -O-

:P
Waar is die nieuwe mod als je hem nodig hebt }:| ???
pi_165901714
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 21:34 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

Waar is die nieuwe mod als je hem nodig hebt }:| ???
Die is selfies aan het maken voor in het selfie topic :Y
pi_165901737
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 21:41 schreef Uncle het volgende:

[..]

Die is selfies aan het maken voor in het selfie topic :Y
Man, man, man.... -O-

Alvast goedemorgen voor morgen *O* !

[ Bericht 9% gewijzigd door Nalbandian op 11-10-2016 21:48:33 ]
  FOK!fotograaf dinsdag 11 oktober 2016 @ 22:04:01 #205
364681 over_hedge
pi_165902209
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 21:24 schreef Uncle het volgende:
Canon fotos Sowieso -O-


:P
heb ook wel telefoon foto's
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_165902396
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 19:12 schreef over_hedge het volgende:
Nieuwe mod? Voor de 5 post per week? :D ik ga wel foto's spammen als ik thuis ben
Mmhm, zal ik maar alvast een tipje van de sluier oplichten en vertellen dat we daar (hopelijk) verandering in gaan brengen? ;)

Eind van de week meer...
pi_165902485
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 21:41 schreef Uncle het volgende:

[..]

Die is selfies aan het maken voor in het selfie topic :Y
Psst.... spoiler-alert! :(

:T
pi_165905914
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 22:11 schreef Unites het volgende:

[..]

Mmhm, zal ik maar alvast een tipje van de sluier oplichten en vertellen dat we daar (hopelijk) verandering in gaan brengen? ;)

Eind van de week meer...
Voor elke post een eigen mod :Y
pi_165905922
quote:
1s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 06:42 schreef Uncle het volgende:

[..]

Voor elke post een eigen mod :Y
:P

Goedemorgen trouwens! :)
  woensdag 12 oktober 2016 @ 06:53:36 #210
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_165905938
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 21:24 schreef Uncle het volgende:
Canon fotos Sowieso -O-


:P
Canon heeft een veel warmere gloed dan Nikon. Vraag maar aan susteren
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_165905950
Susteren *O*

Hij wordt gemist -O-
pi_165905963
Susteren was wel erg behulpzaam en vriendelijk tegen mij :)

[ Bericht 45% gewijzigd door #ANONIEM op 12-10-2016 07:09:34 ]
  FOK!fotograaf woensdag 12 oktober 2016 @ 07:14:00 #213
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_165905971
Goedemorgen
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_165905978
quote:
1s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 07:09 schreef Unites het volgende:
Susteren was wel erg behulpzaam en vriendelijk tegen mij :)
Jij woont nu in een fototas? Vol dure gear en rijdt in een Jaguar?
pi_165906014
quote:
1s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 07:16 schreef Uncle het volgende:

[..]

Jij woont nu in een fototas? Vol dure gear en rijdt in een Jaguar?
Heb ik iets gemist? :@
  woensdag 12 oktober 2016 @ 07:52:09 #216
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_165906123
Haha, op facebook staat een Q&A met Niki Terpstra.

Reageert er iemand dat de fotografen altijd veel geld verdienen met de foto's en dat hij maar eens aan zijn portretrecht moet denken _O_
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_165906217
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 07:52 schreef kanovinnie het volgende:
Haha, op facebook staat een Q&A met Niki Terpstra.

Reageert er iemand dat de fotografen altijd veel geld verdienen met de foto's en dat hij maar eens aan zijn portretrecht moet denken _O_
Uncle is nu al aan het binnenlopen sinds ie pro is geworden B-) !
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 12 oktober 2016 @ 08:11:44 #218
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_165906228
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_165906275
quote:
7s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 08:09 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

Uncle is nu al aan het binnenlopen sinds ie pro is geworden B-) !
pi_165906903
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 08:19 schreef Uncle het volgende:
[ afbeelding ]
Walt Disney classic _O_ !
  woensdag 12 oktober 2016 @ 13:08:43 #222
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_165910384
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  FOK!fotograaf woensdag 12 oktober 2016 @ 18:32:16 #223
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_165917272


_O-
  FOK!fotograaf donderdag 13 oktober 2016 @ 07:03:46 #225
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_165924970
Mogguh c_/
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_165925441
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2016 07:53 schreef Uncle het volgende:
Hoi :)
Hoe bevalt die 105 trouwens? Mooi stukkie glas volgens mij :)
pi_165925603
quote:
1s.gif Op donderdag 13 oktober 2016 08:38 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

Hoe bevalt die 105 trouwens? Mooi stukkie glas volgens mij :)
Mijn advies: niet over praten. Dan moet jij hem ook hebben namelijk! :{w

Echt een mooi ding :P
pi_165925652
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2016 08:58 schreef Uncle het volgende:

[..]

Mijn advies: niet over praten. Dan moet jij hem ook hebben namelijk! :{w

Echt een mooi ding :P
Nee, dat is geen Canon Luxury glas, dus geen optie voor me :D !

Veel plezier ermee *O* !
  FOK!fotograaf donderdag 13 oktober 2016 @ 21:48:44 #230
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_165941764
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2016 08:58 schreef Uncle het volgende:

[..]

Mijn advies: niet over praten. Dan moet jij hem ook hebben namelijk! :{w

Echt een mooi ding :P
Oef, wat lijkt het me leuk speelgoed inderdaad :9~
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_165947240
Goedemorgen! :)
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 14 oktober 2016 @ 09:16:58 #232
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_165947306
Yay! *O*

Weer een long list nominatie voor de Pop Media Prijs *O*
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_165947376
quote:
6s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 09:16 schreef Dark_Angelus het volgende:
Yay! *O*

Weer een long list nominatie voor de Pop Media Prijs *O*
Congrats! :)
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 14 oktober 2016 @ 09:33:56 #234
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_165947492
quote:
6s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 09:16 schreef Dark_Angelus het volgende:
Yay! *O*

Weer een long list nominatie voor de Pop Media Prijs *O*
congrats!

maar op die lijst zie ik ook heeeel wat fossielen waarvan ik me afvraag waarom die aan de criteria die er boven staan voldoen....
Nothing lasts forever but the certainty of change
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 14 oktober 2016 @ 09:37:54 #235
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_165947526
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 09:23 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Congrats! :)
Dank je wel *O*
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 09:33 schreef Tokus het volgende:

[..]

congrats!

maar op die lijst zie ik ook heeeel wat fossielen waarvan ik me afvraag waarom die aan de criteria die er boven staan voldoen....
Haha ja helemaal mee eens, de vernieuwing is marginaal op die lijst. 101 Barz zal dit jaar wel winnen met hun jubileum en aangezien er vorig jaar een fotograaf won is de kans nihil natuurlijk. Desalniettemin wel leuk om als vrij nieuw persoon op die lijst te staan.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  FOK!fotograaf zondag 16 oktober 2016 @ 17:01:44 #236
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_165992961
Iedereen lekker van het weer aan het genieten?
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_166006512
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 22:11 schreef Unites het volgende:

[..]

Mmhm, zal ik maar alvast een tipje van de sluier oplichten en vertellen dat we daar (hopelijk) verandering in gaan brengen? ;)

Eind van de week meer...
Is de nieuwe mod ook al in slaap gesust :D ??
pi_166007088
quote:
6s.gif Op maandag 17 oktober 2016 08:54 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

Is de nieuwe mod ook al in slaap gesust :D ??
Hoezo ook... ;(
pi_166007128
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2016 09:42 schreef Uncle het volgende:

[..]

Hoezo ook... ;(
Onbewust getypt denk ik _O-
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 17 oktober 2016 @ 10:29:30 #240
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_166007691
Super wakker wij hoor.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_166008050
quote:
6s.gif Op maandag 17 oktober 2016 10:29 schreef Dark_Angelus het volgende:
Super wakker wij hoor.
:Y
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 17 oktober 2016 @ 10:54:02 #242
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_166008066
On top of their game.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 17 oktober 2016 @ 10:54:13 #243
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_166008067
* Dark_Angelus draait zich nog een keer om.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  maandag 17 oktober 2016 @ 11:19:05 #244
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_166008518
quote:
10s.gif Op maandag 17 oktober 2016 09:45 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

Onbewust getypt denk ik _O-
Niets aan gelogen toch
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  maandag 17 oktober 2016 @ 12:06:47 #245
296962 Alerion
geen praatjes maar plaatjes
pi_166009512
Middag alweer. Hoi!
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 17 oktober 2016 @ 12:34:16 #246
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_166010041
Hoooooi
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  maandag 17 oktober 2016 @ 12:38:08 #247
296962 Alerion
geen praatjes maar plaatjes
pi_166010111
Ben jij nog in vakantiemodus of zo, dat je tijd hebt om een potje te forummen? :P
pi_166011255
Festival seizoen is afgelopen dus die jongen kan fulltime fokken nu *O*
  maandag 17 oktober 2016 @ 13:48:24 #249
296962 Alerion
geen praatjes maar plaatjes
pi_166011341
Ik wil ook. :'( Maar mijn to do lijst begint me wel een beetje aan te staren nu.
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 17 oktober 2016 @ 13:54:12 #250
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_166011497
Alleen die beeldbewerker kostte me dit seizoen een fortuin. Dus moet dit najaar ook weer werken ;(
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  maandag 17 oktober 2016 @ 14:07:07 #251
296962 Alerion
geen praatjes maar plaatjes
pi_166011852
Hahahaha gofferdomme :')

* Alerion zit er warmpjes bij deze winter
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 17 oktober 2016 @ 14:35:51 #252
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_166012460
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2016 14:07 schreef Alerion het volgende:
Hahahaha gofferdomme :')

* Alerion zit er warmpjes bij deze winter
En dat zelfs na de aanschaf van je nieuwe 5D. Ik mag je wel eens minder gaan betalen :+
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_166030004
Goedemorgen! :)
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 18 oktober 2016 @ 08:03:19 #254
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_166030118
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 07:42 schreef Unites het volgende:
Goedemorgen! :)
:W
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  dinsdag 18 oktober 2016 @ 08:51:35 #256
296962 Alerion
geen praatjes maar plaatjes
pi_166030455
Morning. Over een uur gaat mijn verstandkies eruit. :'(
pi_166030539
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 08:51 schreef Alerion het volgende:
Morning. Over een uur gaat mijn verstandkies eruit. :'(
Sterkte ;( ! Ibuprofen FTW :Y) !
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 18 oktober 2016 @ 09:03:38 #258
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_166030560
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 08:51 schreef Alerion het volgende:
Morning. Over een uur gaat mijn verstandkies eruit. :'(
Ohno! Sterkte.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_166030574
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 08:51 schreef Alerion het volgende:
Morning. Over een uur gaat mijn verstandkies eruit. :'(
Oh gatsie. Hebben ze bij mij ook gedaan, dra-ma. De kies wilde er niet uit, dus hebben ze een groot gat geboord, van boven naar beneden. Vervolgens een metalen staaf in dat gat gestopt, en dan heel hard gaan wrikken. Zo van "KRIK KRAK KRIK KRAK", net zolang tot de kies in meerdere stukken brak. Nog dagen met een dikke wang rondgelopen, zag eruit alsof ik ruzie had gekregen met Badr Hari.

Maar misschien valt het bij jou mee.
  dinsdag 18 oktober 2016 @ 09:26:37 #260
296962 Alerion
geen praatjes maar plaatjes
pi_166030750
Thanks. Ik hoop dat het dit keer meevalt, aangezien het gewoon bij de tandarts kan en niet naar de kaakchirurg hoef. Maar de afgelopen twee keren waren geen feestje...
pi_166031155
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 08:51 schreef Alerion het volgende:
Morning. Over een uur gaat mijn verstandkies eruit. :'(
Bij jou ook al vandaag :P

Ben vanmiddag om half 3 aan de beurt :'(
  dinsdag 18 oktober 2016 @ 14:14:10 #262
296962 Alerion
geen praatjes maar plaatjes
pi_166035886
Ik duim voor je zometeen!! Bij mij viel het alles mee, hij lag er echt binnen 3 seconden uit. :D Vooralsnog ook geen zwelling. Hoera.
pi_166037260
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 14:14 schreef Alerion het volgende:
Ik duim voor je zometeen!! Bij mij viel het alles mee, hij lag er echt binnen 3 seconden uit. :D Vooralsnog ook geen zwelling. Hoera.
Mooi zo! :) Gelukkig dat het zo snel en goed is gegaan! :Y

Ik viel bijna flauw aan de balie :') Wat een verschrikking. :'(

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 18-10-2016 15:24:46 ]
  FOK!fotograaf dinsdag 18 oktober 2016 @ 16:15:58 #264
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_166038363
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 09:04 schreef DonJames het volgende:

[..]

Oh gatsie. Hebben ze bij mij ook gedaan, dra-ma. De kies wilde er niet uit, dus hebben ze een groot gat geboord, van boven naar beneden. Vervolgens een metalen staaf in dat gat gestopt, en dan heel hard gaan wrikken. Zo van "KRIK KRAK KRIK KRAK", net zolang tot de kies in meerdere stukken brak. Nog dagen met een dikke wang rondgelopen, zag eruit alsof ik ruzie had gekregen met Badr Hari.

Maar misschien valt het bij jou mee.
Zo ging het bij mij ook ongeveer :')
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  FOK!fotograaf donderdag 20 oktober 2016 @ 21:16:48 #265
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_166091601
Goedenavond! :P
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  donderdag 20 oktober 2016 @ 21:18:53 #266
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_166091685
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 21:16 schreef Xilantof het volgende:
Goedenavond! :P
Hey :W
Hmz...
  FOK!fotograaf zaterdag 22 oktober 2016 @ 13:16:00 #267
364681 over_hedge
pi_166123918
En weer thuis :(
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  zaterdag 22 oktober 2016 @ 14:52:03 #268
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_166125863
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2016 13:16 schreef over_hedge het volgende:
En weer thuis :(
Waar was je?
Hmz...
pi_166126109
Heeft er iemand ervaring met http://www.pixto-f.eu/ ?

Omdat ik nog altijd geen vervanger heb (kunnen kiezen) voor mijn huidige tele mis ik soms toch wel extra bereik.
Misschien ga ik nog wel weer eens een keer naar Schiphol en daar zou ik toch wel eens willen experimenteren met meer millimeters; bijvoorbeeld de Canon 100-400mm. (I of II).

Je kunt dat soort spul vrij goedkoop huren bij diverse aanbieders maar ze hebben allemaal hetzelfde nadeel; ze zitten ver weg. Als er een winkel op de route naar Schiphol ligt zouden we er nog langs kunnen rijden; maar als we 's avonds terugkeren zijn die winkels vaak gesloten en kunnen we de items dus niet terugbrengen.
Bezorgen doen ze ook niet aan (althans, niet naar hier).

Pixto is de enige die voor mij bruikbaar is; niet ver van Schiphol en ze doen aan een kluisjessysteem waarbij je t/m 23:00 uur spullen kunt inleveren. En prijzen zijn niet verkeerd.
  zaterdag 22 oktober 2016 @ 15:43:44 #270
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_166126768
quote:
5s.gif Op zaterdag 22 oktober 2016 15:05 schreef Iemand91 het volgende:
Heeft er iemand ervaring met http://www.pixto-f.eu/ ?

Omdat ik nog altijd geen vervanger heb (kunnen kiezen) voor mijn huidige tele mis ik soms toch wel extra bereik.
Misschien ga ik nog wel weer eens een keer naar Schiphol en daar zou ik toch wel eens willen experimenteren met meer millimeters; bijvoorbeeld de Canon 100-400mm. (I of II).

Je kunt dat soort spul vrij goedkoop huren bij diverse aanbieders maar ze hebben allemaal hetzelfde nadeel; ze zitten ver weg. Als er een winkel op de route naar Schiphol ligt zouden we er nog langs kunnen rijden; maar als we 's avonds terugkeren zijn die winkels vaak gesloten en kunnen we de items dus niet terugbrengen.
Bezorgen doen ze ook niet aan (althans, niet naar hier).

Pixto is de enige die voor mij bruikbaar is; niet ver van Schiphol en ze doen aan een kluisjessysteem waarbij je t/m 23:00 uur spullen kunt inleveren. En prijzen zijn niet verkeerd.
En waarom is Budgetcam geen optie?
Hmz...
pi_166126858
quote:
11s.gif Op zaterdag 22 oktober 2016 15:43 schreef Koelkastje het volgende:
En waarom is Budgetcam geen optie?
Om dezelfde redenen; bijzonder ver omrijden (kom zelf vanuit Overijssel) en openingstijden (t/m 18:00 uur).

Ben op Tweakers trouwens positieve reacties tegengekomen over Pixto.
In mijn geval zou ik 's morgens vroeg op de heenweg kunnen ophalen en 's avonds (t/m 23:00 uur) op de terugweg weer terug brengen.
  zaterdag 22 oktober 2016 @ 16:25:55 #272
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_166127364
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2016 15:51 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Om dezelfde redenen; bijzonder ver omrijden (kom zelf vanuit Overijssel) en openingstijden (t/m 18:00 uur).

Ben op Tweakers trouwens positieve reacties tegengekomen over Pixto.
In mijn geval zou ik 's morgens vroeg op de heenweg kunnen ophalen en 's avonds (t/m 23:00 uur) op de terugweg weer terug brengen.
Begrijpelijk :Y
Hmz...
pi_166129307
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 oktober 2016 16:25 schreef Koelkastje het volgende:
Begrijpelijk :Y
Direct de 5Ds erbij huren voor de shitload aan pixels. :7

Gaat m'n Lightroom-PC niet leuk vinden. :')

Plus doet de 190 extra millimeters ook weer wat teniet. 2x extender erbij. :P

[ Bericht 6% gewijzigd door Iemand91 op 22-10-2016 18:19:59 ]
  FOK!fotograaf zondag 23 oktober 2016 @ 09:12:00 #274
364681 over_hedge
pi_166141576
quote:
6s.gif Op zaterdag 22 oktober 2016 14:52 schreef Koelkastje het volgende:

[..]

Waar was je?
Afrika
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  FOK!fotograaf zondag 23 oktober 2016 @ 09:31:34 #275
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_166141712
quote:
1s.gif Op zondag 23 oktober 2016 09:12 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Afrika
Leuk geweest?
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  FOK!fotograaf zondag 23 oktober 2016 @ 09:40:12 #276
364681 over_hedge
pi_166141766
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 09:31 schreef Xilantof het volgende:

[..]

Leuk geweest?
Ja heel erg tof _O_ Zou er zo nog een paar weken heen kunnen. Gingen echt van hoogtepunt naar hoogtepunt.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  FOK!fotograaf zondag 23 oktober 2016 @ 13:40:26 #277
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_166145387
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 09:40 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Ja heel erg tof _O_ Zou er zo nog een paar weken heen kunnen. Gingen echt van hoogtepunt naar hoogtepunt.
Tof man!
Wanneer zien we de foto's?
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  FOK!fotograaf zondag 23 oktober 2016 @ 15:10:27 #278
364681 over_hedge
pi_166147144
quote:
10s.gif Op zondag 23 oktober 2016 13:40 schreef Xilantof het volgende:

[..]

Tof man!
Wanneer zien we de foto's?

Hier 1tje :P Maar de rest gaat nog wel ff duren.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  FOK!fotograaf zondag 23 oktober 2016 @ 15:23:06 #279
364681 over_hedge
pi_166147455
oke 2 dan.



de beste fotos zijn nu nog aan het kopiëren voordat ik er iets mee kan
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  FOK!fotograaf zondag 23 oktober 2016 @ 15:29:45 #280
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_166147594
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 15:10 schreef over_hedge het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Hier 1tje :P Maar de rest gaat nog wel ff duren.
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 15:23 schreef over_hedge het volgende:
oke 2 dan.

[ afbeelding ]

de beste fotos zijn nu nog aan het kopiëren voordat ik er iets mee kan
Leuk *O*
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_166147607
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 15:10 schreef over_hedge het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Hier 1tje :P Maar de rest gaat nog wel ff duren.
Zuid-Afrika *O*
  FOK!fotograaf zondag 23 oktober 2016 @ 15:31:39 #282
364681 over_hedge
pi_166147639
quote:
6s.gif Op zondag 23 oktober 2016 15:30 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

Zuid-Afrika *O*
Botswana *O* Deze 2 dan toevallig
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  FOK!fotograaf zondag 23 oktober 2016 @ 19:13:24 #283
364681 over_hedge
pi_166152583

Mijn favo tot nu toe O+
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  FOK!fotograaf zondag 23 oktober 2016 @ 20:03:56 #284
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_166154165
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:13 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn favo tot nu toe O+
snap ik!
Nice!
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_166154565
Mooie foto's. _O_ Was je in Chobe national park? ^O^
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
  zondag 23 oktober 2016 @ 21:22:11 #286
296962 Alerion
geen praatjes maar plaatjes
pi_166157441
Die gieren!! O+
pi_166159176
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 15:10 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]
Hier 1tje :P Maar de rest gaat nog wel ff duren.
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 15:23 schreef over_hedge het volgende:
oke 2 dan.

[ afbeelding ]

de beste fotos zijn nu nog aan het kopiëren voordat ik er iets mee kan
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:13 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn favo tot nu toe O+
Damn. :9
pi_166167956
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:13 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn favo tot nu toe O+
Nice
pi_166168190
Sabine Metz op fok :o
pi_166168479
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:13 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn favo tot nu toe O+
Wow! Serieus, adembenemend mooi zeg! :o
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 24 oktober 2016 @ 12:28:07 #292
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_166169082
Mooie foto's *O*

en goedemorgen.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_166176880
quote:
10s.gif Op maandag 24 oktober 2016 12:28 schreef Dark_Angelus het volgende:
Mooie foto's *O*

en goedemorgen.
Of goedenavond :P
  FOK!fotograaf maandag 24 oktober 2016 @ 19:42:33 #294
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_166177166
quote:
1s.gif Op maandag 24 oktober 2016 19:30 schreef Unites het volgende:

[..]

Of goedenavond :P
inmiddels avond ja :P
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  FOK!fotograaf dinsdag 25 oktober 2016 @ 06:44:42 #295
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_166186546
En de morgen is weer gekomen :D
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_166186721
Goedemorgen dan maar :Y
pi_166186833
Mogguh c_/ !

Wat te doen als een foto ongeoorloofd in een magazine en website staat zonder bronvermelding?
pi_166186992
Factuurtje sturen ;)
pi_166187077
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 08:37 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

Richtprijs?
Beetje afhankelijk van soort en oplage. Kunt ook de vriendelijke weg nemen en even bellen of een mailtje sturen. Dan lost het zich meestal vanzelf ook wel op ;)
pi_166187115
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 08:44 schreef Uncle het volgende:

[..]

Beetje afhankelijk van soort en oplage. Kunt ook de vriendelijke weg nemen en even bellen of een mailtje sturen. Dan lost het zich meestal vanzelf ook wel op ;)
Ok, Thanks!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')