abonnement Unibet Coolblue
  Forum Admin / PR dinsdag 13 september 2016 @ 13:46:43 #26
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_165291794
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 13:46 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Waarom post je een neger als je het hebt over de Wit?
Dat is lekker policor
pi_165291875
quote:
Ze praat af en toe wel een beetje als Johan _O-
Oh.
pi_165291920
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 12:27 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Vanavond in DWDD.
Huh stiefzoon? Hij is toch gewoon zijn biologische vader?
Edensnator over 'n out
pi_165293727
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 13:54 schreef Edensnator het volgende:

[..]

Huh stiefzoon? Hij is toch gewoon zijn biologische vader?
ik bedacht me later, die daniëlle had ook nog een volwassen zoon uit een eerdere relatie die nog in huis woonde, die heeft ook even bij gijp gewoond
maar dat is volgens mij niet degene die hier bedoeld wordt

tot zover deze rtl boulevard
pi_165300385
Boek vandaag in een ruk uitgelezen, ik vond m vooral boeiend en vermakelijker dan Gijp. Paar mooie anekdotes welke ik nog nooit had gehoord. Deze is imo wel wat zwaarder dan de vorige. Harry laat ook veel mensen aan het woord die goed bevriend waren of zijn van Gijp. Snel lezen dus;)
pi_165300685
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 19:51 schreef poiuytr het volgende:
Boek vandaag in een ruk uitgelezen, ik vond m vooral boeiend en vermakelijker dan Gijp. Paar mooie anekdotes welke ik nog nooit had gehoord. Deze is imo wel wat zwaarder dan de vorige. Harry laat ook veel mensen aan het woord die goed bevriend waren of zijn van Gijp. Snel lezen dus;)
harry?
pi_165300886
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 20:04 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

harry?
Michel van Egmond toch?

Ik vind VI enorm tegenvallen de laatste jaren en toch maar blijven kijken in de hoop op beterschap. Ongeveer dezelfde reden dus waarom ik elke dag in de spiegel kijk :D

Gisteren ook, mijn favoriete club is Heerenveen. Speelde zaterdag echt een fantastische eerste helft tegen twente. Maar niks over gehoord. Het is enkel PSV, Feyenoord en Ajax, en soms den Haag voor "rustag!", en dan nog die debiele Hans Kraaij jr (wel een zeer vermakelijk boek trouwens, te halen bij de bekende boekwinkels). VI begint steeds meer tv voor senielen en bejaarden te worden. Mensen met wel hun verstand op orde weten alles al.
Larsson speler van de week geworden, Genee (een cambuurder in hart en nieren nog wel) zet een filmpje van de tweede goal in en Gijp gaat op een heel andere tour. Alsof zijn pillen waren uitgewerkt of zo...

Maar goed, ontopic, ga morgen dat boek van Gijp eens halen. Eerste boek was te laagdrempelig, nu met de dood van zijn vriendin en moeder zal het wat zwaardere en dus leukere kost zijn.
pi_165301214
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 20:15 schreef Gerrits1986 het volgende:

[..]

Michel van Egmond toch?

Ik vind VI enorm tegenvallen de laatste jaren en toch maar blijven kijken in de hoop op beterschap. Ongeveer dezelfde reden dus waarom ik elke dag in de spiegel kijk :D

Gisteren ook, mijn favoriete club is Heerenveen. Speelde zaterdag echt een fantastische eerste helft tegen twente. Maar niks over gehoord. Het is enkel PSV, Feyenoord en Ajax, en soms den Haag voor "rustag!", en dan nog die debiele Hans Kraaij jr (wel een zeer vermakelijk boek trouwens, te halen bij de bekende boekwinkels). VI begint steeds meer tv voor senielen en bejaarden te worden. Mensen met wel hun verstand op orde weten alles al.
Larsson speler van de week geworden, Genee (een cambuurder in hart en nieren nog wel) zet een filmpje van de tweede goal in en Gijp gaat op een heel andere tour. Alsof zijn pillen waren uitgewerkt of zo...

Maar goed, ontopic, ga morgen dat boek van Gijp eens halen. Eerste boek was te laagdrempelig, nu met de dood van zijn vriendin en moeder zal het wat zwaardere en dus leukere kost zijn.
Heel dat Heereveen kan ons gesloten worden joh ouwe gek.
pi_165301220
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 20:32 schreef Nober het volgende:

[..]

Heel dat Heereveen kan ons gesloten worden joh ouwe gek.
Uit dat licht, weg die club
  dinsdag 13 september 2016 @ 20:40:22 #36
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_165301408
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 20:32 schreef Nober het volgende:

[..]

Heel dat Heereveen kan ons gesloten worden joh ouwe gek.
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 20:33 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Uit dat licht, weg die club
_O_
Bedankt Hans.
pi_165301711
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 20:15 schreef Gerrits1986 het volgende:

[..]

Michel van Egmond toch?

Ik vind VI enorm tegenvallen de laatste jaren en toch maar blijven kijken in de hoop op beterschap. Ongeveer dezelfde reden dus waarom ik elke dag in de spiegel kijk :D

Gisteren ook, mijn favoriete club is Heerenveen. Speelde zaterdag echt een fantastische eerste helft tegen twente. Maar niks over gehoord. Het is enkel PSV, Feyenoord en Ajax, en soms den Haag voor "rustag!", en dan nog die debiele Hans Kraaij jr (wel een zeer vermakelijk boek trouwens, te halen bij de bekende boekwinkels). VI begint steeds meer tv voor senielen en bejaarden te worden. Mensen met wel hun verstand op orde weten alles al.
Larsson speler van de week geworden, Genee (een cambuurder in hart en nieren nog wel) zet een filmpje van de tweede goal in en Gijp gaat op een heel andere tour. Alsof zijn pillen waren uitgewerkt of zo...

Maar goed, ontopic, ga morgen dat boek van Gijp eens halen. Eerste boek was te laagdrempelig, nu met de dood van zijn vriendin en moeder zal het wat zwaardere en dus leukere kost zijn.
Harry is een koosnaampje welke René voor Michel gebruikt. Boek is zeker het lezen waard iig. Ik vind het boek van hansie (achter de kleedkamerdeur) ook stuk leuker dan de 1e Gijp.
Als die later was uitgebracht en door vi was dat zeker een bestseller geworden.
pi_165302281
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2016 20:49 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Harry is een koosnaampje welke René voor Michel gebruikt. Boek is zeker het lezen waard iig. Ik vind het boek van hansie (achter de kleedkamerdeur) ook stuk leuker dan de 1e Gijp.
Als die later was uitgebracht en door vi was dat zeker een bestseller geworden.
Dat wist ik niet :D

Misschien dat van Egmond een boek gaat schrijven over DWDD hoor ik net, lijkt me ook wel grappig. Die man kan dingen zien die anderen ontgaan. Een schrijvende van der Gijp is hij :D

Ik vind vooral het verhaal van Kraaij en zijn eerste vrouw geweldig. Dat een speler van een Engelse eerste divisionist Kraaij had wijsgemaakt dat een meisje hem leuk vond, en een dag later had hij haar al ten huwelijk gevraagd. Bizar. Of die keer dat hij de directeur van zijn ploeg onder water had geduwd omdat hij nog wat centen moest vangen.
pi_165312758
http://www.mediacourant.n(...)s-op-voetbal-inside/

quote:
Tv-voetbalanalist Ronald de Boer is er niet boos over dat de mannen van Voetbal Inside zijn ijdelheid op de hak nemen. Dat heeft hij dinsdagavond gezegd in het tv-programma Sophie in de Kreukels. De Boer doet behoorlijk veel aan zijn uiterlijk en dat is ook de mannen van Voetbal Inside niet ontgaan. “Hij lijkt al niet meer op de broer van Frank de Boer, want hij lijkt meer op de zus van Marijke Helwegen met dat hele bolle voorhoofd en dat ACDC-haar erop“, gierde René van der Gijp.
De Boer ligt er niet wakker van. Het doet hem niets. “Niets, echt niets. Ik zeg altijd: ‘Als ze over je praten, dan betekent het dat je leeft en iets voorstelt, anders hebben ze het niet over je.’”

De oud-voetballer is wel gewend aan een beetje spot. “Net als met Evers Staat op dat ze ons nadoen. Het moet dan een compliment zijn.”

De Boer is naar eigen zeggen erg content met de veranderingen aan zijn uiterlijk. Hij vindt het belangrijk om er op televisie een beetje fris uit te zien.
pi_165313612
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_165313720
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 10:44 schreef superniger het volgende:

[..]

mediacourant _O_
ik wil wel eens weten wie de man is achter Mediacourant hij kan altijd zo lekker zuur schrijven
pi_165313772
quote:
2s.gif Op woensdag 14 september 2016 10:51 schreef Evertjan het volgende:

[..]

ik wil wel eens weten wie de man is achter Mediacourant hij kan altijd zo lekker zuur schrijven
Al die reacties zijn ook vermakelijk om te lezen.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_165313837
quote:
Yes! Dat betekent dat Johan straks ook boeken van Thijs Zonneveld gaat aanprijzen! Misschien komt het enigma zelfs wel even langs.
pi_165313867
Tevens: wat vinden jullie van haar?

Wie wordt de nieuwe suikerbuik?
  woensdag 14 september 2016 @ 11:07:57 #45
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_165313984
Iemand enig idee. Ik zoek een stukje uit Vi
Is volgens mij niet al te lang terug.
Hans kraay zit weer eens een verhaal te vertellen wat totaal niet boeiend is en als hij klaar is is iedereen stil en zegt zegt gijp heel rustig en serieus iets als "wat kunnen wij hier mee?" of "waarom is dit interessant" waarop kraay natuurlijk weer boos wordt.

iemand enig idee wanneer dat was of welke aflevering. Of misschien wel een linkje naar het fragment?

[ Bericht 5% gewijzigd door mokkiemok op 14-09-2016 12:04:17 ]
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_165314000
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2016 10:59 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Yes! Dat betekent dat Johan straks ook boeken van Thijs Zonneveld gaat aanprijzen! Misschien komt het enigma zelfs wel even langs.
een clash tussen Sunfields en Derksen zou wel episch genot zijn
pi_165314016
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 11:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Tevens: wat vinden jullie van haar?

Wie wordt de nieuwe suikerbuik?
je wilt toch niet de rest van je leven bekend staan als de schoonzoon van Johan Derksen??
pi_165314063
ADSportwereld twitterde op woensdag 14-09-2016 om 11:05:28 PSV weigert na duel met Atlético Madrid interviews aan Ziggo vanwege commentaar Sierd de Vos https://t.co/fYJ4tFNAMa reageer retweet
Thijsje Slegers heeft het niet zo op het commentaar van Sierd de Vos
pi_165316122
Kieft over de generatie 88 die allemaal gefaald hebben afgezien van Koeman en Rijkaard.

http://www.ziggosporttota(...)0129cc3fd63-mp4.html

Ronald Koeman over de KNVB

http://www.ziggosporttota(...)0129cc3fd61-mp4.html
pi_165322117
Straks een item over Gijp bij RTL Boulevard
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')