abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_174609158
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2017 17:41 schreef Mirel het volgende:
Zullen we hier verder jongens? Kunnen we gelijk ook over Taskmaster praten, daar is het nieuwe seizoen onderhand al bijna afgelopen maar nog niet besproken :)

TV / Britse panelshows #1 - Bringing the bantz
Ja, we kunnen in een levend actief topic praten, of in een topic waar het al maanden stil is...

En ik kijk geen Taskmaster, ik kijk QI. :P
  maandag 23 oktober 2017 @ 19:30:56 #77
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_174610953
quote:
1s.gif Op maandag 23 oktober 2017 18:02 schreef lunapuella het volgende:

[..]

Ja, we kunnen in een levend actief topic praten, of in een topic waar het al maanden stil is...

En ik kijk geen Taskmaster, ik kijk QI. :P
Beide topics waren dood. Maar logischerwijs is een verzamelijktopic levenderiger omdat er meer mensen in posten vanwege de meerdere shows erin. Dit QI topic werd eigenlijk al zoiets omdat hier ook over Cats werd gepraat bijv, of andere dingen waarin bepaalde bekende gezichten in zitten. En toen dacht ik dat een verzameltopic wel een idee zou zijn.
When all else fails, you always have delusion.
  maandag 30 oktober 2017 @ 21:28:30 #78
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_174766940
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2017 19:30 schreef Mirel het volgende:

[..]

Beide topics waren dood. Maar logischerwijs is een verzamelijktopic levenderiger omdat er meer mensen in posten vanwege de meerdere shows erin. Dit QI topic werd eigenlijk al zoiets omdat hier ook over Cats werd gepraat bijv, of andere dingen waarin bepaalde bekende gezichten in zitten. En toen dacht ik dat een verzameltopic wel een idee zou zijn.
Nouja, dood, er waren geen nieuwe afleveringen van QI. Nu wel.

Ben nu met de eerste bezig.
tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! - QotSA || Den Helder || AZ
  maandag 30 oktober 2017 @ 23:37:12 #79
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_174771019
quote:
6s.gif Op maandag 30 oktober 2017 21:28 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Nouja, dood, er waren geen nieuwe afleveringen van QI. Nu wel.

Ben nu met de eerste bezig.
Ik zou meteen de XL's pakken
It's Time To Shine
What would life be like without rhethorical questions?
  maandag 30 oktober 2017 @ 23:37:40 #80
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_174771032
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2017 23:37 schreef qu63 het volgende:

[..]

Ik zou meteen de XL's pakken
Ja, doe ik altijd.
tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! - QotSA || Den Helder || AZ
pi_174771579
Ik pak ze altijd allebei. Ik kijk altijd eerst de XLs, en dan op een (veel) later tijdstip nog eens de normale versies waar wat minder gegein en de wat meer interessante-feitjes-dingen inzitten :Y

Ik kan als podcast ook erg 'No Such Thing as A Fish' aanraden. Dat wordt gemaakt door een aantal van de QI Elves, en is gewoon een hele reeks feitjes achter elkaar (en ze doen het altijd met veel lol) ^O^ Ze hebben me heel wat uurtjes vermaakt bij het op en neer rijden naar Montenegro afgelopen vakantie.

En op een iets dieper vlak is er de radioshow The Museum of Curiosity, ook van John Lloyd en met research van de QI Elves.
pi_174797849
Ik kijk altijd de gewone versie en dan als alle O-afleveringen geweest zijn, de XL-versies. :P Extra lang Qi-seizoen zo. ^O^
  zondag 5 november 2017 @ 11:40:47 #83
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_174879809
WRONG

:D
It's Time To Shine
What would life be like without rhethorical questions?
  zondag 5 november 2017 @ 11:42:46 #84
61646 Copycat
It's all Gut, Mensch
pi_174879843
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2017 23:57 schreef Dingest het volgende:
Ik pak ze altijd allebei. Ik kijk altijd eerst de XLs, en dan op een (veel) later tijdstip nog eens de normale versies waar wat minder gegein en de wat meer interessante-feitjes-dingen inzitten :Y

Ik kan als podcast ook erg 'No Such Thing as A Fish' aanraden. Dat wordt gemaakt door een aantal van de QI Elves, en is gewoon een hele reeks feitjes achter elkaar (en ze doen het altijd met veel lol) ^O^ Ze hebben me heel wat uurtjes vermaakt bij het op en neer rijden naar Montenegro afgelopen vakantie.

En op een iets dieper vlak is er de radioshow The Museum of Curiosity, ook van John Lloyd en met research van de QI Elves.
Allebei die podcasts zijn mijn ‘inslapertjes’. Daarmee heb ik elke ochtend het idee over night slimmer te zijn geworden.
Curiosity cultured the cat
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 16 november 2017 @ 20:57:49 #85
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_175119378
Vond de laatste aflevering wat minder.
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')