abonnement Unibet Coolblue
pi_165266657
Onze badkamer is aan vervanging toe, we willen het laten doen, dus niet zelf gaan klussen.
Maar we vinden het lastig om een reeėl beeld te krijgen van de kosten.
We zijn bij een bedrijf geweest en hebben nu wel een idee hoe het zou moeten worden ongeveer.
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_165266679
Gaf dit bedrijf een indicatie van de kosten? Het ligt natuurlijk aan wat je wil voor de badkamer.
  maandag 12 september 2016 @ 10:38:48 #3
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_165266683
En wat wil je nu bereiken met dit topic?
De prijs is van zo veel dingen afhankelijk, wat er moet gebeuren, wat je wilt, hoe groot het is etc etc
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_165267091
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 10:37 schreef Nijna het volgende:
We zijn bij een bedrijf geweest en hebben nu wel een idee hoe het zou moeten worden ongeveer.
'Probleem' opgelost, toch?
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  PR/Manusje van alles maandag 12 september 2016 @ 11:22:39 #5
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_165267494
Wat laat je precies allemaal doen? Dan kunnen wij wel aangeven of de prijzen een beetje marktconform zijn. :)
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_165268496
Ga langs verschillende zaken. Laat verschillende offertes opmaken. En ga in zee met degene waar je een goed gevoel bij hebt.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_165268726
vaak is het voordeligst om een aannemer de werkzaamheden te laten uitvoeren.
zelf de tegels/kranen/meubels kopen.

En vraag dan bij minimaal 3 goede aannemers een offerte op.
En leg heel goed vast dat de werkzaamheden conform de richtlijnen worden uitgevoerd....
(als ze de eerste dag een doosje pur mee nemen dan is dat geen goed teken :+)
pi_165269152
Onze kleine badkamer (5m2) met bad en inloopdouche was met materiaal ongeveer 6000 euro. Dit was incl. wat zwartwerk en zelf meegeholpen.
pi_165270347
Ik zal straks even afmetingen e.d. posten, eerst nog wat anders doen. Sowieso zijn we nog van plan om ook bij anderen te kijken wat het eventuele prijsverschil is.
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_165271065
Hoe lang is een stuk touw?

Onze badkamer is HEEL klein (2 x1,80m). Kosten 4.000,-

We hadden wel zelf bijna al het materiaal geregeld
Mindwave
pi_165273644
Het is ook zo en je kan het natuurlijk zo gek maken als je zelf wilt...
Afmeting 3,0 bij 2,9 m.
Er komt een bad in en een douche, wasmeubel en een kast. De douche gaan ze verplaatsen, plafond verlagen, nieuw ventilatiesysteem. Tegels nieuw.
Alles gaat eruit en dan weer opbouwen.

Wij schrokken nogal van de prijs, 20.000. Ik heb het idee dat het vrij veel is, aan de andere kant is het wel helemaal inclusief, er komt ook niks meer bij. Ze verwachten een week of 4 bezig te zijn.
We hebben naar ons idee niet de duurste dingen uitgezocht...

Het blijft een flink bedrag, maar ik ben wel benieuwd of het hoog/gemiddeld/laag is naar jullie idee. Overigens gaan we nog wel verder vergelijken...
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_165273760
Wij hebben een kleine en een grote badkamer laten bouwen (kleine was een kleine kamer, nu badkamer, ongeveer 1.5 bij 2 meter, misschien iets meer), de grote was helemaal slopen en opbouwen (5 bij 2 meter?). Was ook rond de 27K denk ik

Maar ja, kosten hangen af van je wensen en materialen. Het kan voor 10.000, het kan voor 40.000, het zegt zo niets.
pi_165273906
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 16:35 schreef Nijna het volgende:
Het is ook zo en je kan het natuurlijk zo gek maken als je zelf wilt...
Afmeting 3,0 bij 2,9 m.
Er komt een bad in en een douche, wasmeubel en een kast. De douche gaan ze verplaatsen, plafond verlagen, nieuw ventilatiesysteem. Tegels nieuw.
Alles gaat eruit en dan weer opbouwen.

Wij schrokken nogal van de prijs, 20.000. Ik heb het idee dat het vrij veel is, aan de andere kant is het wel helemaal inclusief, er komt ook niks meer bij. Ze verwachten een week of 4 bezig te zijn.
We hebben naar ons idee niet de duurste dingen uitgezocht...

Het blijft een flink bedrag, maar ik ben wel benieuwd of het hoog/gemiddeld/laag is naar jullie idee. Overigens gaan we nog wel verder vergelijken...
Nja, het is niet goedkoop, maar voor deze oppervlakte en het verplaatsen van leidingen etc. Is het ook niet idioot veel.

Voor 15k moet je een volledige badkamer inclusief jacuzzi en luxe douche kunnen krijgen. (compleet met alles). Maar je snapt dat die bedrijven je eerst de hoofdprijs vragen. Ga met die lijst maar eens shoppen op internet en geef de materiaalprijzen maar terug aan die verkoper. Als je dit handig doet gaat er nog heel wat af van de materialen.

Daarnaast ga je met het nieuwe aanbod op basis van intrrnetprojzen langs een paar anderen en vraag ze goedkoper te leveren. Let wel op; er zijn ketens die verschillende namen hebben, maar wel van dezelfde club zijn. Die gaan niet onder de prijs zitten. Dus even goed zoeken.
Whatever...
  maandag 12 september 2016 @ 19:34:06 #14
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_165277372
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 10:37 schreef Nijna het volgende:
Onze badkamer is aan vervanging toe, we willen het laten doen, dus niet zelf gaan klussen.
Maar we vinden het lastig om een reeėl beeld te krijgen van de kosten.
We zijn bij een bedrijf geweest en hebben nu wel een idee hoe het zou moeten worden ongeveer.
Goed verhaal. Lekker kort.
  Moderator maandag 12 september 2016 @ 19:54:41 #15
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_165277858
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 10:37 schreef Nijna het volgende:
Onze badkamer is aan vervanging toe, we willen het laten doen, dus niet zelf gaan klussen.
Maar we vinden het lastig om een reeėl beeld te krijgen van de kosten.
We zijn bij een bedrijf geweest en hebben nu wel een idee hoe het zou moeten worden ongeveer.
Daar is op basis van de informatie die je geeft geen duidelijk antwoord op te geven; heb je misschien meer informatie voor ons ? Wat voor sanitair heb je gekozen ? Wat moet er allemaal gebeuren ? e.d. enz.

Een badkamer kan ¤ 5000,- kosten, maar het is ook niet moeilijk om er ¤ 50.000 euro aan uit te geven. ;)
pi_165279333
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 19:54 schreef Vonkenboer het volgende:

[..]

Daar is op basis van de informatie die je geeft geen duidelijk antwoord op te geven; heb je misschien meer informatie voor ons ? Wat voor sanitair heb je gekozen ? Wat moet er allemaal gebeuren ? e.d. enz.

Een badkamer kan ¤ 5000,- kosten, maar het is ook niet moeilijk om er ¤ 50.000 euro aan uit te geven. ;)
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 16:35 schreef Nijna het volgende:
Het is ook zo en je kan het natuurlijk zo gek maken als je zelf wilt...
Afmeting 3,0 bij 2,9 m.
Er komt een bad in en een douche, wasmeubel en een kast. De douche gaan ze verplaatsen, plafond verlagen, nieuw ventilatiesysteem. Tegels nieuw.
Alles gaat eruit en dan weer opbouwen.

Wij schrokken nogal van de prijs, 20.000. Ik heb het idee dat het vrij veel is, aan de andere kant is het wel helemaal inclusief, er komt ook niks meer bij. Ze verwachten een week of 4 bezig te zijn.
We hebben naar ons idee niet de duurste dingen uitgezocht...

Het blijft een flink bedrag, maar ik ben wel benieuwd of het hoog/gemiddeld/laag is naar jullie idee. Overigens gaan we nog wel verder vergelijken...
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_165279539
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 16:35 schreef Nijna het volgende:
Het is ook zo en je kan het natuurlijk zo gek maken als je zelf wilt...
Afmeting 3,0 bij 2,9 m.
Er komt een bad in en een douche, wasmeubel en een kast. De douche gaan ze verplaatsen, plafond verlagen, nieuw ventilatiesysteem. Tegels nieuw.
Alles gaat eruit en dan weer opbouwen.

Wij schrokken nogal van de prijs, 20.000. Ik heb het idee dat het vrij veel is, aan de andere kant is het wel helemaal inclusief, er komt ook niks meer bij. Ze verwachten een week of 4 bezig te zijn.
We hebben naar ons idee niet de duurste dingen uitgezocht...

Het blijft een flink bedrag, maar ik ben wel benieuwd of het hoog/gemiddeld/laag is naar jullie idee. Overigens gaan we nog wel verder vergelijken...
Kun je de offerte niet plaatsen. Dan is het veel makkelijker te beoordelen.

Veel hangt af van werkzaamheden.
Moet de hele vloer eruit voor leidingwerk en dan nieuw dekvloertje.
Kan men over de tegels heen of alles eraf.
Welke kranen en meubels komen er in?

Ik vind 20k en 4 weken werk echt veel.
Leidingwerk en plafond trap je er in een dag in mits je geen hele gekke dingen tegen komt.
Muurtjes zetten en tegelwerk kan in 2 a 3 dagen.

10 werkdagen moet zeker lukken en dan doe je heel rustig aan.
pi_165279688
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 10:37 schreef Nijna het volgende:
Onze badkamer is aan vervanging toe, we willen het laten doen, dus niet zelf gaan klussen.
Maar we vinden het lastig om een reeėl beeld te krijgen van de kosten.
We zijn bij een bedrijf geweest en hebben nu wel een idee hoe het zou moeten worden ongeveer.
Ligt aan jezelf!
Je kan het zo duur maken als je wil.
5 Ferrari's op videoband!
  PR/Manusje van alles maandag 12 september 2016 @ 21:03:41 #19
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_165279745
Voor dat bedrag zou ik nog 4 offertes opvragen.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  dinsdag 13 september 2016 @ 08:48:05 #20
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_165286641
Ik heb voor een badkamer van vergelijkbare omvang circa 10.000 euro betaald. Alleen dan geen bad.
Wel inclusief het uitbreken van de oude badkamer, nieuwe muurtjes etc. Ik was aan materiaal rond de ¤ 5.000,00 kwijt, dus de rest was arbeid.
pi_165288276
Ga toevallig binnenkort mijn badkamer doen. Heb een badkamer van +- 2 bij 2 en ben voor de totale badkamer met vloerverwarming en electrisch dakraam 3200 aan materiaal kwijt en doe het meeste zelf. Inhuur van mensen schat ik op zon 800 euro (stukadoor, tegelzetter)
pi_165288507
Zelf doen kunnen we niet. Vorige bewoners hebben het zelfde gedaan of laten doen door een of andere prutser.... (water loopt niet naar het doucheputje, stukje niet tegelen omdat het niet gelijk in het zicht zit, vreemde constructies bedenken voor het licht bijvoorbeeld).
Mama van 2 lieve meiden :)
  dinsdag 13 september 2016 @ 12:07:57 #23
3542 Gia
User under construction
pi_165290137
Wij hebben het bad, 2 waskommen en een hangtoilet tweedehands, gratis.
Tegels en inbouwreservoir was pakweg 650 euro.
Loodgieter en electricien weet ik nog niet, moet nog gebeuren.
Opbouw en afwerking: vloertje storten, badombouw maken, muurtje metselen, betegelen en stucen, komt totaal op een kleine 3000 euro, volgens offerte.

Denk dat het totaal op 6000, misschien iets meer komt.
En dan hebben we alles lįten doen.
pi_165296536
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 10:51 schreef Nijna het volgende:
Zelf doen kunnen we niet. Vorige bewoners hebben het zelfde gedaan of laten doen door een of andere prutser.... (water loopt niet naar het doucheputje, stukje niet tegelen omdat het niet gelijk in het zicht zit, vreemde constructies bedenken voor het licht bijvoorbeeld).
Dat kun je ook verwachten van een aannemer of badkamerboer helaas.
Niet direct gerelateerd maar Google eens
Prutser elektra telegraaf

Of hier recent nog iemand een aannemer met 100 jaar ervaring die blunders maakt.

Het kaal strippen cq breken kun je zelf wel. Vraag gewoon meerdere aannemers naar prijs en zeg dat je een offerte ronde doet. Maar kijk ook naar reviews van het werk.
pi_165296562
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 12:07 schreef Gia het volgende:
Wij hebben het bad, 2 waskommen en een hangtoilet tweedehands, gratis.
Tegels en inbouwreservoir was pakweg 650 euro.
Loodgieter en electricien weet ik nog niet, moet nog gebeuren.
Opbouw en afwerking: vloertje storten, badombouw maken, muurtje metselen, betegelen en stucen, komt totaal op een kleine 3000 euro, volgens offerte.

Denk dat het totaal op 6000, misschien iets meer komt.
En dan hebben we alles lįten doen.
Strakke prijs maar tegels en inbouw voor 650. Das wel heel goedkoop. Dat is inclusief lijm voeg en kimband?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')