abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 7 september 2016 @ 23:41:44 #51
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_165164567
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2016 23:29 schreef Oversight het volgende:

[..]

:{w Die laser reflector zal er best zijn, maar die kan makkelijk met een onbemande raket zijn bezorgd.
Helemaal mee eens. Daarom gebruik ik het zelf ook niet als argument voor een bemande maanlanding.

quote:
:{ ik probeer een goed punt te vinden om "mijn punt" te maken, maar da's knap lastig, want ik ben geen expert of zo..

:? Had apollo 11 ook een rover, en weet je of er daarvan beelden zijn nadat apollo 11 al weer weg was, dus vanuit een orbit genomen, zodat je bijvoorbeeld de sporen van de rover op het oppervlak kan zien ?

:{w Bij het opstijgen van de LEM ( apollo 11) zijn er alleen beelden van een brandschoon maanoppervlak... geen rover, geen voetstappen, geen achtergebleven apperatuur?
Wat let je? :) Al deze vragen kan je vrij makkelijk beantwoorden met een simpele google zoektocht. De docu "when we left earth" kan ik ook erg aanraden, omdat het ook veel laat zien van de aanloop richting het Apollo programma, waar alles wat ze daarvoor nodig hadden ontwikkeld en getest is. Ignorance is in dit geval een keuze.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 7 september 2016 @ 23:44:22 #52
19194 Oversight
◢◤
pi_165164666
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2016 23:41 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Daarom gebruik ik het zelf ook niet als argument voor een bemande maanlanding.

[..]

Wat let je? :) Al deze vragen kan je vrij makkelijk beantwoorden met een simpele google zoektocht. De docu "when we left earth" kan ik ook erg aanraden, omdat het ook veel laat zien van de aanloop richting het Apollo programma, waar alles wat ze daarvoor nodig hadden ontwikkeld en getest is. Ignorance is in dit geval een keuze.
^O^ ik ben nog midden in je vorige links en video's maar ga er allemaal doorheen.
◢◤
  woensdag 7 september 2016 @ 23:46:44 #53
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_165164771
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2016 23:44 schreef Oversight het volgende:

[..]

^O^ ik ben nog midden in je vorige links en video's maar ga er allemaal doorheen.
Heel goed! ^O^
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 8 september 2016 @ 00:56:54 #54
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_165165838
[/quote]
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2016 13:13 schreef Tingo het volgende:
“The maneuver lowered LRO from its usual altitude of approximately 31 miles (50 kilometers) to an altitude that dipped as low as nearly 13 miles (21 kilometers) as it passed over the moon's surface. The spacecraft has remained in this orbit for 28 days, long enough for the moon to completely rotate. This allows full coverage of the surface by LROC's Wide Angle Camera.”
http://www.nasa.gov/mission_pages/LRO/news/apollo-sites.html

Noah Petro Explains New LRO Images of Apollo 12, 14, and 17 Sites

These lying, stinking fuckers should be ashamed of themselves.
hahahahaaa..!
de reacties ook... niemand gelooft die bullcrap van ze meer.
they better get their shit together soon
Huig
pi_165169292
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2016 00:56 schreef Orwell het volgende:


[..]


they better get their shit together soon
Leg dat eens uit...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_165173989
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2016 23:29 schreef Oversight het volgende:

[..]

:{w Die laser reflector zal er best zijn, maar die kan makkelijk met een onbemande raket zijn bezorgd.

Reflector op de maan is niet nodig.
Ik denk niet dat er 'n manmade reflector op de maan staat.

https://en.wikipedia.org/wiki/Project_Diana
Project Diana, named for the Roman moon goddess Diana, was an experimental project of the US Army Signal Corps in 1946 to bounce radar signals off the Moon and receive the reflected signals.

Moonbounce communication was abandoned by the military with the advent of communications satellites in the early 1960s. However it was used by amateur radio operators beginning in the 1960s and is still used by them today.

https://en.wikipedia.org/wiki/Lunar_Laser_Ranging_experiment

The first successful tests were carried out in 1962 when a team from the Massachusetts Institute of Technology succeeded in observing laser pulses reflected from moon's surface using a laser with a millisecond pulse length. Similar measurements were obtained later the same year by a Soviet team at the Crimean Astrophysical Observatory using a Q-switched ruby laser.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  donderdag 8 september 2016 @ 14:38:50 #57
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_165174242
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2016 14:27 schreef Tingo het volgende:

[..]

Reflector op de maan is niet nodig.
Ik denk niet dat er 'n manmade reflector op de maan staat.

https://en.wikipedia.org/wiki/Project_Diana
Project Diana, named for the Roman moon goddess Diana, was an experimental project of the US Army Signal Corps in 1946 to bounce radar signals off the Moon and receive the reflected signals.

Moonbounce communication was abandoned by the military with the advent of communications satellites in the early 1960s. However it was used by amateur radio operators beginning in the 1960s and is still used by them today.

https://en.wikipedia.org/wiki/Lunar_Laser_Ranging_experiment

The first successful tests were carried out in 1962 when a team from the Massachusetts Institute of Technology succeeded in observing laser pulses reflected from moon's surface using a laser with a millisecond pulse length. Similar measurements were obtained later the same year by a Soviet team at the Crimean Astrophysical Observatory using a Q-switched ruby laser.
Hoe verklaar je dan dat je van zeer selectieve locaties een veel sterkere reflectie krijgt, zo sterk dat het wel een retro-reflecterend materiaal moet zijn, dan van de rest van de maan?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 8 september 2016 @ 15:03:45 #58
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_165174762
Het is ook een geval van nauwkeurigheid, gekoppeld aan intensiteit. Zie deze grafiek van een laser experiment:


Op de x-as staat tijd, op de y-as staat travel time. De dikke lijn geeft aan dat een klein object voor een set gereflecteerde fotonen zorgt met zeer nauwkeurige travel times. De diffuse wolk datapunten eromheen zijn fotonen die van het oppervlakte zelf komen. Door diverse glooingen in het landschap is de verdeling van travel times van deze fotonen veel breder.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_165177163
National Geographic Magazine
December 1966 The Laser's Bright Magic
by Thomas Maloy, Howard Sochurek.Page 874-6

“Four years ago (1962), a ruby laser considerably smaller than those now available shot a series of pulses at the moon, 240,000 miles away. The beams illuminated a spot less than two miles in diameter and were reflected back to earth with enough strength to be measured by ultrasensitive electronic equipment.”

Feit : 54 jaren terug manmade reflectors niet nodig waren.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_165177253
Altijd leuk om te zien hoe dergelijke artikelen opeens betrouwbaar worden geschat op het moment dat het de agenda ondersteunt.
Conscience do cost.
  donderdag 8 september 2016 @ 17:42:58 #61
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_165178191
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2016 16:56 schreef Tingo het volgende:
National Geographic Magazine
December 1966 The Laser's Bright Magic
by Thomas Maloy, Howard Sochurek.Page 874-6

“Four years ago (1962), a ruby laser considerably smaller than those now available shot a series of pulses at the moon, 240,000 miles away. The beams illuminated a spot less than two miles in diameter and were reflected back to earth with enough strength to be measured by ultrasensitive electronic equipment.”

Feit : 54 jaren terug manmade reflectors niet nodig waren.
Lees je nou gewoon niet wat ik schrijf, of zit je maar wat te stangen? :? Kijk nou naar die grafiek. Hoe verklaar jij dat zonder reflector op de maan?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_165179235
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2016 17:42 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Lees je nou gewoon niet wat ik schrijf, of zit je maar wat te stangen? :? Kijk nou naar die grafiek. Hoe verklaar jij dat zonder reflector op de maan?
Verbetering en ontwikkeling van laser technologie en technieken.
Voor Apollo trollos, space fans enz waarschijnlijk het genoeg is als bewijs dat er manmade reflectors op de maan staan.
Voor mij niet.
De maan zelf reflecteerd licht. Laser is licht.
Ondanks hoe pijnlijk het zal voor je zijn, hopelijk ben je eerlijk genoeg om het netjes toe te geven als je ooit door krijgen dat de Apollo programma en NASA totaal BS zijn.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  donderdag 8 september 2016 @ 18:33:56 #63
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_165179260
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2016 18:32 schreef Tingo het volgende:

[..]

Verbetering en ontwikkeling van laser technologie en technieken.
Voor Apollo trollos, space fans enz waarschijnlijk het genoeg is als bewijs dat er manmade reflectors op de maan staan.
Voor mij niet.
De maan zelf reflecteerd licht. Laser is licht.
Ondanks hoe pijnlijk het zal voor je zijn, hopelijk ben je eerlijk genoeg om het netjes toe te geven als je ooit door krigen dat de Apollo programma en NASA totaal BS zijn.
Hoe verklaar je die dikke lijn in de grafiek zonder reflector?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_165179311
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2016 18:33 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Hoe verklaar je die dikke lijn in de grafiek zonder reflector?
Het kan iets anders zijn. Waarom zou ik de grafiek vertrouwen? Ik kan de messenger ook niet vertrouwen.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  donderdag 8 september 2016 @ 18:37:55 #65
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_165179341
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2016 18:36 schreef Tingo het volgende:

[..]

Het kan iets anders zijn. Waarom zou ik de grafiek vertrouwen? Ik kan de messenger ook niet vertrouwen.
Wat kan het zijn dan? Het is wat meerdere stations over de hele wereld meten, zonder dat die verder eigendom zijn van NASA.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 8 september 2016 @ 18:39:27 #66
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_165179375
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2016 18:32 schreef Tingo het volgende:

[..]

Verbetering en ontwikkeling van laser technologie en technieken.
Voor Apollo trollos, space fans enz waarschijnlijk het genoeg is als bewijs dat er manmade reflectors op de maan staan.
Voor mij niet.
De maan zelf reflecteerd licht. Laser is licht.

Jij hebt echt zo ontiegelijk veel te leren over optica. Je snapt dat een laserstraal op die afstand een diameter heeft van 100-den km toch? En dat bijna al het licht diffuus wordt gereflecteerd. En dat de reflector dus zorgt voor en return signaal dat vele malen sterker is dan als je een laserstraal richt op een regio zonder reflector?
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  donderdag 8 september 2016 @ 18:41:46 #67
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_165179422
quote:
1s.gif Op donderdag 8 september 2016 18:39 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Jij hebt echt zo ontiegelijk veel te leren over optica. Je snapt dat een laserstraal op die afstand een diameter heeft van 100-den km toch? En dat bijna al het licht diffuus wordt gereflecteerd. En dat de reflector dus zorgt voor en return signaal dat vele malen sterker is dan als je een laserstraal richt op een regio zonder reflector?
Wat misschien ook nog het vermelden waard is, is dat simpelweg een reflecterend materiaal niet genoeg is. Een spiegel kaatst het licht niet terug naar de bron. Dat maakt het al erg onwaarschijnlijk om een natuurlijke bron hiervoor te vinden.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_165179437
quote:
1s.gif Op donderdag 8 september 2016 18:39 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Jij hebt echt zo ontiegelijk veel te leren over optica. Je snapt dat een laserstraal op die afstand een diameter heeft van 100-den km toch? En dat bijna al het licht diffuus wordt gereflecteerd. En dat de reflector dus zorgt voor en return signaal dat vele malen sterker is dan als je een laserstraal richt op een regio zonder reflector?
Ik zie nog steeds geen bewijs dat er reflectors op de maan geplaatst zijn.
Jullie wel. Dat vind ik ook prima zo.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  donderdag 8 september 2016 @ 18:43:14 #69
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_165179455
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2016 18:42 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik zie nog steeds geen bewijs dat er reflectors op de maan geplaatst zijn.
Jullie wel. Dat vind ik ook prima zo.
Als dit niet voldoende is, wat is dat dan wel?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 8 september 2016 @ 18:45:38 #70
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_165179509
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2016 18:41 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Wat misschien ook nog het vermelden waard is, is dat simpelweg een reflecterend materiaal niet genoeg is. Een spiegel kaatst het licht niet terug naar de bron. Dat maakt het al erg onwaarschijnlijk om een natuurlijke bron hiervoor te vinden.
Precies. En aangezien de maan altijd een beetje wiebelt tov de aarde is de kans dat er iets reflecterends ligt wat toevallig naar ons gericht staat. Niet bestaand. Het moeten spiegels zijn in gekartelde vorm op de graad nauwkeurig haaks.

En dan liggen er nog eens meerderen van dat magische natuurlijke materiaal? Dat is pas fantastisch.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  donderdag 8 september 2016 @ 18:51:44 #71
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_165179668
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2016 18:42 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik zie nog steeds geen bewijs dat er reflectors op de maan geplaatst zijn.
Jullie wel. Dat vind ik ook prima zo.
Heb je een betere verklaring voor de data dan? Afgezien van "het zal wel iets zijn wat zich verdacht veel gedraagt als reflector maar dan iets natuurlijks is".

Grappig ook dat die reflector signalen terugkomen van de plekken waar NASA claimt te hebben geland. Grappig dat die Chinese lunar orbiter precies op die plekken materialen ziet liggen.

Of doet China mee aan de conspiracy?
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  donderdag 8 september 2016 @ 18:53:44 #72
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_165179719
quote:
1s.gif Op donderdag 8 september 2016 18:45 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Precies. En aangezien de maan altijd een beetje wiebelt tov de aarde is de kans dat er iets reflecterends ligt wat toevallig naar ons gericht staat. Niet bestaand. Het moeten spiegels zijn in gekartelde vorm op de graad nauwkeurig haaks.

En dan liggen er nog eens meerderen van dat magische natuurlijke materiaal? Dat is pas fantastisch.
En dat materiaal ligt ook op 1 of andere manier niet bedolven onder miljoenen jaren aan maanstof.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 8 september 2016 @ 18:55:52 #73
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_165179769
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2016 18:53 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

En dat materiaal ligt ook op 1 of andere manier niet bedolven onder miljoenen jaren aan maanstof.
Ahum... duizenden jaren bedoel je toch? :P
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  donderdag 8 september 2016 @ 18:56:59 #74
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_165179802
quote:
1s.gif Op donderdag 8 september 2016 18:55 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Ahum... duizenden jaren bedoel je toch? :P
Een stuk of 6? :p
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_165190414
quote:
1s.gif Op donderdag 8 september 2016 18:51 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Heb je een betere verklaring voor de data dan? Afgezien van "het zal wel iets zijn wat zich verdacht veel gedraagt als reflector maar dan iets natuurlijks is".

Grappig ook dat die reflector signalen terugkomen van de plekken waar NASA claimt te hebben geland. Grappig dat die Chinese lunar orbiter precies op die plekken materialen ziet liggen.

Of doet China mee aan de conspiracy?
Echt?
De Chinezen zeker 'in on it' zijn, zelfde als elke 'space' exploratie land is.
De Chinees maanlanding heeft geen bewijs van de Apollo missies gevonden.Misschien dat ze niks over de NASA reflectors hadden gehoord, dan kunnen ze wat beter navigeren.
Zou leuk zijn als ze kunnen allemaal wat interessants gaan doen.

The restoration of Neil Armstrongs 'space' suit. Pak ontwerpen om tegen zulke extreme omgevingen is enz en de ding gaat verrotten? Waarschijnlijk door al die maan radiatie . :)
Hele idee dat er crowdfunding campagne voor zo'n project belachelijk is.
De 700,000 USD is gehaald.....kunnen ze 'n wat betere nep 'space' pak maken natuurlijk.

Crowdfund: The Mission to bring back Apollo landing artefacts from the surface of the moon.

[ Bericht 31% gewijzigd door Tingo op 09-09-2016 00:21:13 ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')