De LTE zit gewoon in het pakket en kost dus niets extra. Je krijgt een DSL-modem waarin de SIM-kaart ook gaat. Er zit geen dongel aan, maar er is een plekje voor in dat modem. Kosten zijn eerste jaar 19,95 (50 Mbit) of 24,95 (100 Mbit). Vanaf het 2e jaar 34,95 (50Mbit) of 39,95 (100 Mbit). Modem betaal je 10 euro huur per maand voor en je kunt 'm ook kopen. Uiteraard kun je ook nog dingen bijboeken als gratis bellen in het buitenland en dergelijke.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 09:05 schreef marcel.de het volgende:
[..]
Okay. Ik heb de check gedaan, zou mogelijk zijn. Maar ik zie het nergens in het bestelproces terugkomen. En wat zijn de kosten dan van dat extra LTE? En waar gaat die sim dan in? Of is dat met een soort usb-dongel in de router?
tijd dat er meer en meer glasvezel uitgerolt wordt, en dan niet alleen in drukbevolkte gebieden.....quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:28 schreef marcel.de het volgende:
Het is uiteindelijk Telekom geworden. Ik ga in zo'n buitengebied wonen, dat zelfs Hybrid met LTE mobiel internet daar niet voor handen is
Dank voor ieders hulp
Klopt...quote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:59 schreef gateway het volgende:
[..]
tijd dat er meer en meer glasvezel uitgerolt wordt, en dan niet alleen in drukbevolkte gebieden.....
bron: https://www.goch.de/de/ak(...)-baut-vdsl-netz-aus/quote:Der Ausbau des VDSL-Netzes wertet mit der für 2013 geplanten Investition nicht nur unsere Stadt, sondern jedes einzelne Grundstück im Ausbaugebiet auf. Dies ist ein weiteres wichtiges Kriterium für einen attraktiven Wohn- und Gewerbestandort", sagt Karl-Heinz Otto, Bürgermeister der Stadt Goch.
ja das het vage.... mijn oom woont in NL in het buitengebied, 500 meter van de grote weg waar een TV kabel gelegd werdt. De buurman van hem heeft een loonwerkersbedrijf, die wouden de sleuven wel maken zodat er alleen maar kabel gelegd en natuurlijk aangesloten moest worden per huis (evt gelijk een buisje meer voor glasvezel). maar dat wou men niet.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 21:50 schreef qltel het volgende:
[..]
Klopt...
[..]
bron: https://www.goch.de/de/ak(...)-baut-vdsl-netz-aus/
En om ons heen kan vrijwel iedereen het aan laten sluiten, en wij niet. Ze hebben hier de drukker bevolkte gebieden aangesloten en als je buiten de bebouwde kom woont heb je geluk als je erop aangesloten kan worden. De gemeente doet verder niets, alhoewel Telekom zich dus niet aan de afspraak houd. Gelukkig hebben we nu dus 100 Mbit dankzij LTE (alhoewel we dat meestal niet halen, maar het is in elk geval snel genoeg).
Ja, dat begrijp ik ook niet goed. Bij ons in het dorp hebben ze de glasvezelactie al met een half jaar verlengd en inmiddels zitten we op 29% of zo... Lijkt wel of ze er de voordelen helemaal niet van inzien.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:01 schreef gateway het volgende:
En nu voor glasvezel zijn ze acties gestart, maar dan moet minstens 50% ja zeggen.... jammer eigenlijk dat er voor een kabel met zoveel toekomst nu niet zoveel gedaan wordt....
Tel. 0721 96 00quote:Op dinsdag 17 januari 2017 21:23 schreef z80 het volgende:
wie helpt mij aan het telefoonnummer van 1&1 storingsdienst. de site is een ramp en ik heb slechts voormijn slaapkamerraam een heel klein beetje internet via hsdpa.
de dsl line ligt er vanaf gistermiddag uit. reset modem helpt niet.
Dat nummer had ik gevonden maar werkt niet. Dit nummer is niet in gebruik krijg ik te horen als ik deze bel vanaf een E-Plus verbinding.quote:Op dinsdag 17 januari 2017 21:30 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Tel. 0721 96 00
Wat een kutsite eer dat ik dit nummer gevonden had
Da's dan een fout bij E-plus of zoiets. Op de rekening van 1&1 staat het nummer ook en net geprobeerd vanaf mijn Telekom-aansluiting en dan werkt het.quote:Op woensdag 18 januari 2017 08:46 schreef z80 het volgende:
[..]
Dat nummer had ik gevonden maar werkt niet. Dit nummer is niet in gebruik krijg ik te horen als ik deze bel vanaf een E-Plus verbinding.
+49 er voor bleek te werken .quote:Op woensdag 18 januari 2017 09:57 schreef qltel het volgende:
[..]
Da's dan een fout bij E-plus of zoiets. Op de rekening van 1&1 staat het nummer ook en net geprobeerd vanaf mijn Telekom-aansluiting en dan werkt het.
Ik verwacht dat er een lompe boer om 19:50 voor de deur staat. De isra van de muur rukt en 2 draadjes omsteekt.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 19:51 schreef qltel het volgende:
Jeetje, wat een gedoe.
Ik zit me net te bedenken dat dat dan wel een voordeel is van dat hybrid (combinatie DSL/LTE) van Telekom wat wij sinds 2 maanden hebben. Doet de een het niet, dan doet de ander het wel. Maar tot nu toe doen ze het gelukkig beiden goed.
Succes maandag, ik hoop dat ze het snel oplossen. Dit is gewoon erg vervelend!
Je bent verplicht om er eentje te hebben. Als je de verzekering die de oude bewoners niet wilt overnemen moet je die binnen 1 maand opzeggen. Maar je moet dan al wel een andere hebben dus.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:27 schreef marcel.de het volgende:
Even iets anders; Verzekeringen.
Iemand vertelde mij dat je verplicht kunt worden om de woonhuisverzekering over te nemen bij de koop van een huis, voor de duur van een jaar.
Is dat juist / iemand dit eerder gehoord?
Ik heb volgende week namelijk een afspraak bij de RAIBA voor verzekeringen (hebben daar ook de hypotheek), maar ik wil straks niet dubbel verzekerd zijn (omdat verkopers elders verzekerd zijn).
Alle advies, ook over verzekeringen in algemene zin, zijn welkom
Reden om twitter te nemen en met #1&1 je ervaring te delen, je bij Heise.de registreren en daar in de fora hetzelfde te doen.quote:Op woensdag 25 januari 2017 15:18 schreef z80 het volgende:
En zoals verwacht weer geen monteur langs geweest en geen internet.
2x dat 1&1 een afspraak maakt en niet nakomt. En als ik zo op internet rond lees ben ik niet de enige waarbij 1&1 geen service bied.
Voor wie nog internet zoekt en een beetje service wil hebben neem GEEN 1&1.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |