abonnement Unibet Coolblue
  zondag 25 september 2016 @ 20:41:23 #226
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_165561321
Als HSV zou ik met een nieuwe trainer nog even wachten. Volgende week zet Borussia Weinzierl op straat, lijkt me prima move voor HSV
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  zondag 25 september 2016 @ 21:00:56 #227
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_165561961
Gaat lekker zeg met Schalke
  maandag 26 september 2016 @ 09:52:02 #228
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_165569662
Duitse Voetbalsupporters zijn echt Hypocriet

RB Leipzig doet het goed in Duitsland maar word wel flink gehaat omdat in deze club veel geld zit van een Energiedrankjes merk.

Terwijl er ook andere clubs er ook wat van kunnen.

Telecom München - Bayer Leverkusen - SAP Hoffenheim - Gazprom Schalke - Rewe Köln - VW Wolfsburg
  maandag 26 september 2016 @ 10:32:45 #229
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_165570355
Horen Telekom, Gazprom, Rewe echt in dit rijtje?
Dat zijn toch gewoon shirt sponsors?

Dan kun je alles wel commercie noemen. HSV hangt nog aan een infuus.



In ieder geval zijn de vele protesten tegen Leipzig ergens wel grappig

Dortmund: geen uitfans naar Leipzig... 1-0 verloren
Borussia: eerste 19 minuten stilte, 6de minuut in stilte: doelpunt Leipzig
Köln: bus blokkeren, vele spandoeken: 5de minuut: doelpunt Leipzig
Hamburg: Protestmars van de fans richting het eigen stadion, 4-0 op hun ballen (en laten we Kühne hier maar even helemaal niet noemen, hypocriete kutclub)

Het lijkt weinig indruk te maken op de spelers van Leipzig. Het is vooral zo treurig. Leipzig is zo slim en goed bezig. Echt een verrijking voor de Bundesliga, in tegenstelling tot saaie teams zoals Augsburg, Ingolstadt, Freiburg, Darmstadt.... gemismanagede kutclubs zoals HSV, Eintracht, Hertha...
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_165570436
:O
pi_165570448
Wanneer gooien ze bij Schalke de trainer eruit?
  maandag 26 september 2016 @ 10:41:51 #232
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_165570466
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 10:40 schreef MCH het volgende:
Wanneer gooien ze bij Schalke de trainer eruit?
zal niet lang meer duren
pi_165570494
quote:
99s.gif Op zondag 25 september 2016 20:41 schreef XL het volgende:
Als HSV zou ik met een nieuwe trainer nog even wachten. Volgende week zet Borussia Weinzierl op straat, lijkt me prima move voor HSV
Borussia Schalke 05?
pi_165570514
Ik snap dat nooit zo. Trainers die in Duitsland ergens onderin falen vinden altijd megasnel weer een baantje om opnieuw ergens te mogen falen.
  maandag 26 september 2016 @ 10:46:23 #235
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_165570525
Schalke moet voor Jos Luhukay gaan. Wel eerst de huidige trainer eruit trappen
pi_165570538
Schalke sinds 2002 18 trainerswisselingen. :')
  maandag 26 september 2016 @ 10:48:32 #237
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_165570549
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 10:47 schreef MCH het volgende:
Schalke sinds 2002 18 trainerswisselingen. :')
wtf die hebben daar totaal geen vertrouwen in trainers
pi_165570553
HSV in dezelfde periode 19 wisselingen. :') :') :')
  maandag 26 september 2016 @ 10:48:55 #239
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_165570557
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 10:44 schreef MCH het volgende:

[..]

Borussia Schalke 05?
Borussia mag in Gelsenkirchen volgende week 3 punten ophalen. Daarna is de chaos kompleet. Is de situatie onhoudbaar met 7 wedstrijden nul punten. Dan krijgt Weinzierl, waarvoor aflossing betaalt is, zijn ontslag. Ten onrechte.... maar dat zal HSV worst wezen. Het is natuurlijk wel zo dat zelfs Weinzierl de rotzooi bij HSV nooit alleen kan oplossen....
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_165570600
quote:
99s.gif Op maandag 26 september 2016 10:32 schreef XL het volgende:
Horen Telekom, Gazprom, Rewe echt in dit rijtje?
Dat zijn toch gewoon shirt sponsors?

Dan kun je alles wel commercie noemen. HSV hangt nog aan een infuus.

[ afbeelding ]

In ieder geval zijn de vele protesten tegen Leipzig ergens wel grappig

Dortmund: geen uitfans naar Leipzig... 1-0 verloren
Borussia: eerste 19 minuten stilte, 6de minuut in stilte: doelpunt Leipzig
Köln: bus blokkeren, vele spandoeken: 5de minuut: doelpunt Leipzig
Hamburg: Protestmars van de fans richting het eigen stadion, 4-0 op hun ballen (en laten we Kühne hier maar even helemaal niet noemen, hypocriete kutclub)

Het lijkt weinig indruk te maken op de spelers van Leipzig. Het is vooral zo treurig. Leipzig is zo slim en goed bezig. Echt een verrijking voor de Bundesliga, in tegenstelling tot saaie teams zoals Augsburg, Ingolstadt, Freiburg, Darmstadt.... gemismanagede kutclubs zoals HSV, Eintracht, Hertha...
Jij bent echt een mafkees. Kunt wel merken dat je nooit in een stadion komt en niks van het Duitse voetbal snapt. Al winnen ze alles daar niemand zal ze ooit mogen met je verijking.
pi_165570604
quote:
99s.gif Op maandag 26 september 2016 10:48 schreef XL het volgende:

[..]

Borussia mag in Gelsenkirchen volgende week 3 punten ophalen. Daarna is de chaos kompleet. Is de situatie onhoudbaar met 7 wedstrijden nul punten. Dan krijgt Weinzierl, waarvoor aflossing betaalt is, zijn ontslag. Ten onrechte.... maar dat zal HSV worst wezen. Het is natuurlijk wel zo dat zelfs Weinzierl de rotzooi bij HSV nooit alleen kan oplossen....
Is dat zo'n rising star dan? Komt toch van een behoorlijke saaie club heb ik wel eens gelezen. :D
pi_165570608
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 10:52 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Jij bent echt een mafkees. Kunt wel merken dat je nooit in een stadion komt en niks van het Duitse voetbal snapt. Al winnen ze alles daar niemand zal ze ooit mogen met je verijking.
:O
pi_165570647
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 10:52 schreef MCH het volgende:

[..]

:O
Gaan jij en XL jezelf maar afvragen waarom niemand een fuck geeft om de Bundesliga met zoveel kut clubs.
pi_165570670
quote:
99s.gif Op maandag 26 september 2016 10:32 schreef XL het volgende:
Horen Telekom, Gazprom, Rewe echt in dit rijtje?
Dat zijn toch gewoon shirt sponsors?

Dan kun je alles wel commercie noemen. HSV hangt nog aan een infuus.

[ afbeelding ]

In ieder geval zijn de vele protesten tegen Leipzig ergens wel grappig

Dortmund: geen uitfans naar Leipzig... 1-0 verloren
Borussia: eerste 19 minuten stilte, 6de minuut in stilte: doelpunt Leipzig
Köln: bus blokkeren, vele spandoeken: 5de minuut: doelpunt Leipzig
Hamburg: Protestmars van de fans richting het eigen stadion, 4-0 op hun ballen (en laten we Kühne hier maar even helemaal niet noemen, hypocriete kutclub)

Het lijkt weinig indruk te maken op de spelers van Leipzig. Het is vooral zo treurig. Leipzig is zo slim en goed bezig. Echt een verrijking voor de Bundesliga, in tegenstelling tot saaie teams zoals Augsburg, Ingolstadt, Freiburg, Darmstadt.... gemismanagede kutclubs zoals HSV, Eintracht, Hertha...
Ik heb nog niet iemand hier Rewe Koeln horten zeggen (vaak is het gewoon "den FC").

Wel ironisch dat deze protesten in het "RheinEnergiestadion" gebeuren.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_165570683
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 10:56 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Gaan jij en XL jezelf maar afvragen waarom niemand een fuck geeft om de Bundesliga met zoveel kut clubs.
Fok! als de waarheid nemen. :'(
  maandag 26 september 2016 @ 10:59:02 #246
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_165570685
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 10:45 schreef MCH het volgende:
Ik snap dat nooit zo. Trainers die in Duitsland ergens onderin falen vinden altijd megasnel weer een baantje om opnieuw ergens te mogen falen.
Ja, dit vind ik ook verbazingwekkend.

1. Skripnik
2. Labbadia
3. Frontzeck
4. Dutt
5. Slomka

Er zijn er ongetwijfeld nog veel meer waarvan ik niet weet waar hun krediet vandaan komt.
Labbadia is volgens mij wel bij ongeveer elke degradatie betrokken ;(
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_165570759
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 10:58 schreef MCH het volgende:

[..]

Fok! als de waarheid nemen. :'(
Duitsland is met afstand de minst bekeken competitie van de grote 4 wereldwijd. Maar ik bemoei niet.
pi_165570804
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 11:04 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Duitsland is met afstand de minst bekeken competitie van de grote 4 wereldwijd. Maar ik bemoei niet.
Dat is dan ook alleen gebaseerd op hopeloos verouderde imago's en statussen. Ik had van een tukkertje wel een wat betere inzicht verwacht in je naaste buren.
  maandag 26 september 2016 @ 12:14:08 #249
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_165572289
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2016 10:52 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Jij bent echt een mafkees. Kunt wel merken dat je nooit in een stadion komt en niks van het Duitse voetbal snapt. Al winnen ze alles daar niemand zal ze ooit mogen met je verijking.
Ach, ik ben niet anti commercie en direct verlies ik mijn krediet. Je stelt jezelf gelijk aan de domme aanhangers van traditionsvereine. Het verband tussen mijn voetbalkennis en niet in stadions komen is ook al zo'n toonbeeld van beperkte intelligentie. Ik ben bij de meeste Bundesliga clubs wel in het stadion geweest (ja tijdens wedstrijden) en kom met grote regelmaat bij Gladbach. Daar zijn mensen met minder en meer verstand van voetbal, als mijn belediging van Weigl je nog hoog zit: http://www.kicker.de/news(...)hrlicher-werden.html

Hij zou zelf ook wel eens wat anders dan tikkie breed, tikkie terug willen...
Kom eens met andere kritiek op Leipzig dan geld/traditie... er is niks op aan te merken
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  maandag 26 september 2016 @ 12:19:25 #250
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_165572462
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 10:52 schreef MCH het volgende:

[..]

Is dat zo'n rising star dan? Komt toch van een behoorlijke saaie club heb ik wel eens gelezen. :D
Ja, maar heeft wel veel te goed gepresteerd met Augsburg. Speelt ook modern voetbal (positie tov de bal ipv positie tov van het veld), het is niet het afbraakvoetbal van Köln of Darmstadt (dubbele viererkette)
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')