abonnement Unibet Coolblue
pi_164897740
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 20:56 schreef Droopie het volgende:

[..]

Je bent een keer wezen daten en appt wat uurtjes.

Zoveel krediet valt er nog niet te verdelen.

Het is niet netjes, maar de boodschap is er, doe er wat mee..
Toch altijd jammer van die tijd vooraf, dat waren geen uurtjes...
Vroeger ging je meteen op de block bij geen interesse, maar tegenwoordig voelen ze zich daar te goed voor ofzo?
pi_164897762
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 20:58 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Toch altijd jammer van die tijd vooraf, dat waren geen uurtjes...
Vroeger ging je meteen op de block bij geen interesse, maar tegenwoordig voelen ze zich daar te goed voor ofzo?
Heb je je aandacht weer nodig? Je bent weer nutteloze discussies aan het uitlokken.
pi_164897819
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 20:59 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Heb je je aandacht weer nodig? Je bent weer nutteloze discussies aan het uitlokken.
Nou nee, maar ik snap niet waarom ze me niet blockt dan. Dat heb ik zoals bij de Franse dame het geval was, liever.
pi_164897836
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 21:01 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Nou nee, maar ik snap niet waarom ze me niet blockt dan. Dat heb ik zoals bij de Franse dame het geval was, liever.
Zodat ze een puppy heeft om even mee te praten wanneer ze zich uitermate verveelt tijdens het poepen.
pi_164897849
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 20:58 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Toch altijd jammer van die tijd vooraf, dat waren geen uurtjes...
Vroeger ging je meteen op de block bij geen interesse, maar tegenwoordig voelen ze zich daar te goed voor ofzo?
_O- _O- _O-
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_164898105
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 21:01 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Nou nee, maar ik snap niet waarom ze me niet blockt dan. Dat heb ik zoals bij de Franse dame het geval was, liever.
waarom zou je iemand blokkeren, los van mensen die je lastig vallen?
Dat heb ik echt nog nooit gedaan
pi_164898147
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 21:01 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Nou nee, maar ik snap niet waarom ze me niet blockt dan. Dat heb ik zoals bij de Franse dame het geval was, liever.
Ik heb liever dat er geen duitse naamvallen bestonden.
Jij zou volgens mij de duitse regering aanspreken ipv goed de woordjes te leren.
Hell To The Liars
pi_164898178
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 21:10 schreef Allures het volgende:

[..]

waarom zou je iemand blokkeren, los van mensen die je lastig vallen?
Dat heb ik echt nog nooit gedaan
Omdat dan je punt duidelijk is en verder contant niet gewenst is. Nu ook redelijk duidelijk, maar in het echt negeer je iemand ook niet straal als diegene voor je staat en je wat vraagt.
pi_164898239
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 21:12 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Omdat dan je punt duidelijk is en verder contant niet gewenst is. Nu ook redelijk duidelijk, maar in het echt negeer je iemand ook niet straal als diegene voor je staat en je wat vraagt.
Dat punt is nu toch ook duidelijk? Ze heeft echter nog wel het voordeel dat ze af en toe wat aandacht van je kan krijgen wanneer ze het nodig heeft.
pi_164898266
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 21:12 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Omdat dan je punt duidelijk is en verder contant niet gewenst is. Nu ook redelijk duidelijk, maar in het echt negeer je iemand ook niet straal als diegene voor je staat en je wat vraagt.
Potentiele deurextraharddichtslaantype

Nou ja..volgende keer beter pik


Iemand anders die nog een leuke date in het vooruitzicht heeft
Hell To The Liars
pi_164898456
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 21:12 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Omdat dan je punt duidelijk is en verder contant niet gewenst is. Nu ook redelijk duidelijk, maar in het echt negeer je iemand ook niet straal als diegene voor je staat en je wat vraagt.
maar dat is niet het geval
pi_164898524
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 20:46 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Nee, ze werkt gewoon overdag doordeweeks. En ze had al ingestemd om deze week te daten, dus andere tijdsplanning weet ik niet, je zou zeggen dat ze er dan rekening mee houdt. Morgen is mijn laatste studenten-ov dag ooit dus daarna kost 't geld. Wat ik graag spendeer aan een date, maar dan moet ie wel doorgaan, en als ik dan elke keer niet verder kom dan een eerste date waar ik dan ook nog eens mag opdraaien voor de hapjes en drankjes, wordt 't een dure hobby ;) Straks wil ik sowieso nog enkel in de buurt daten, je kan niet verwachten dat je elk weekend 2,5 uur gaat reizen als 't nu al steeds zo stroef loopt.
Die praktische belemmeringen qua tijd en geld kan ik wel begrijpen. Maar als je haar negeergedrag als onbeschoft ziet, wat maakt haar verder dan nog aantrekkelijk om hier mee verder te gaan? Wat mij betreft zegt zo'n appgedrag ook wel deels iets over iemands karakter. Als iemand geen interesse toont, ben ik ook sneller geneigd om af te haken.

quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 20:51 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ze leest mijn berichten en is gewoon steeds online voor wat 't waard is. Negeren ten top dus.
Vraag je alleen wanneer ze wilt afspreken? Want misschien trek je haar eerder over de streep als je vertelt wát je wilt gaan doen... Nu lijkt het net alsof je het initiatief, om te bepalen wat je precies gaat of wil doen, bij haar neerlegt. Daten gaat er relatief traditioneel aan toe, ervaar ik zelf, waarbij vrouwen zich relatief afwachtend en passief opstellen.
pi_164898690
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 21:25 schreef zevenwonderen het volgende:

[..]

Die praktische belemmeringen qua tijd en geld kan ik wel begrijpen. Maar als je haar negeergedrag als onbeschoft ziet, wat maakt haar verder dan nog aantrekkelijk om hier mee verder te gaan? Wat mij betreft zegt zo'n appgedrag ook wel deels iets over iemands karakter. Als iemand geen interesse toont, ben ik ook sneller geneigd om af te haken.

[..]

Vraag je alleen wanneer ze wilt afspreken? Want misschien trek je haar eerder over de streep als je vertelt wát je wilt gaan doen... Nu lijkt het net alsof je het initiatief, om te bepalen wat je precies gaat of wil doen, bij haar neerlegt. Daten gaat er relatief traditioneel aan toe, ervaar ik zelf, waarbij vrouwen zich relatief afwachtend en passief opstellen.
We hadden al afgesproken wat we zouden doen, dus dat was het punt niet.
  zaterdag 27 augustus 2016 @ 21:33:35 #164
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_164898719
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 21:32 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

We hadden al afgesproken wat we zouden doen, dus dat was het punt niet.
Sja en nu wil ze niet meer. Kut. Maar laat het gaan. Je hoort mij toch ook niet constant doorzeveren over mijn date die opeens niet meer wilde?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_164898811
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 21:33 schreef Samzz het volgende:

[..]

Sja en nu wil ze niet meer. Kut. Maar laat het gaan. Je hoort mij toch ook niet constant doorzeveren over mijn date die opeens niet meer wilde?
Nee, maar da's het kutte... er zijn altijd twee personen bij betrokken. En als je er dan anders over denkt blijft er altijd een met een kutgevoel achter.
  zaterdag 27 augustus 2016 @ 21:38:40 #166
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_164898858
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 21:36 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Nee, maar da's het kutte... er zijn altijd twee personen bij betrokken. En als je er dan anders over denkt blijft er altijd een met een kutgevoel achter.
Daar kies je zelf voor.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_164898971
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 21:36 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Nee, maar da's het kutte... er zijn altijd twee personen bij betrokken. En als je er dan anders over denkt blijft er altijd een met een kutgevoel achter.
Daarom vroeg ik me dus dit af:
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 21:25 schreef zevenwonderen het volgende:
Maar als je haar negeergedrag als onbeschoft ziet, wat maakt haar verder dan nog aantrekkelijk om hier mee verder te gaan? Wat mij betreft zegt zo'n appgedrag ook wel deels iets over iemands karakter. Als iemand geen interesse toont, ben ik ook sneller geneigd om af te haken.
Waarom wil je nog op date als ze niet echt aardig is?
pi_164898991
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 21:42 schreef zevenwonderen het volgende:

[..]

Daarom vroeg ik me dus dit af:

[..]

Waarom wil je nog op date als ze niet echt aardig is?
Omdat ik verder niemand heb en ook niet echt zin meer heb in steeds weer opnieuw gesprekjes aanknopen, op gang houden etc.
pi_164899000
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 21:36 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Nee, maar da's het kutte... er zijn altijd twee personen bij betrokken. En als je er dan anders over denkt blijft er altijd een met een kutgevoel achter.
Je gaat gewoon totaal niet in op de post van Sam he :D
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
  zaterdag 27 augustus 2016 @ 21:45:19 #170
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_164899047
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 21:33 schreef Samzz het volgende:

[..]

Sja en nu wil ze niet meer. Kut. Maar laat het gaan. Je hoort mij toch ook niet constant doorzeveren over mijn date die opeens niet meer wilde?
wat die ene? Die jij zelfs al je relatie noemde??
pi_164899128
Kneus :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_164899161
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 21:43 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Omdat ik verder niemand heb en ook niet echt zin meer heb in steeds weer opnieuw gesprekjes aanknopen, op gang houden etc.
Dat je verder niemand hebt merkt zij ook wel als je zo doet na 1 date.

Heb geen dates gepland nu, wel weer wat nieuwe gesprekken op tinder, maar dat verveelt zo snel... nu had ik een geinig gesprek met iemand, hij begon met "hallo?" dus ik "met wie spreek ik?" en eindigde met dat hij na een paar uur niet reageren van mijn kant, zei: "geen gehoor..?" en ik mn nr gaf en zei dat hij maar een bericht moest inspreken na de piep.

als dat het spannendste is dat er nu op mijn tinder gebeurt dan denk ik dat het qua tinderdates wel even rustig blijft. het was wel tof geweest als hij echt een bericht had ingesproken op mn voicemail dan, dat soort dingen kan ik wel om lachen.
pi_164899205
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 21:43 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Omdat ik verder niemand heb en ook niet echt zin meer heb in steeds weer opnieuw gesprekjes aanknopen, op gang houden etc.
nogmaals, ik herken het van vroeger hoor en heel soms betrap ik mij er zelf op.
maar wederom jij zoekt de oplossing in een vriendin, terwijl jij aan de slag met je zelf..maar dat doe je al jaren niet en zo is het cirkeltje weer rond op de zaterdagavond.
Hell To The Liars
pi_164899245
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 20:27 schreef LuNaTiC het volgende:
Apart, als ze het niet chill vond dat je haar familie ontmoet hebt, waarom gaat ze dan thuis met je lunchen?
Hehe, goeie. Maar dat was haar moeder en zus. Das tot daar aan toe. Later ook nog andere zussen, ooms en tantes tegen komen is een beetje too much vond ze. Maakte mij niet uit, dat krijg je als je allemaal in dezelfde plaats woont en het plaatsje niet zo groot is hé. :+

Tegelijkertijd gaf ze wel per woning aan waar haar opa/oma wonen, ooms en tantes. Dus erover vertellen kan, maar ze meteen tegenkomen niet :D Ze wil wss geen verkeerde verwachtingen opwekken. Snap ik wel, maar spreek dan idd meteen bij de recreatieplas af en klaar ben je. :Y
mag het weten
pi_164899247
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 21:51 schreef Droopie het volgende:

[..]

nogmaals, ik herken het van vroeger hoor en heel soms betrap ik mij er zelf op.
maar wederom jij zoekt de oplossing in een vriendin, terwijl jij aan de slag met je zelf..maar dat doe je al jaren niet en zo is het cirkeltje weer rond op de zaterdagavond.
Ik ga gewoon heel langzaam. Op mezelf is in gang gezet maar duurt nog twee maanden. Werk/sociaal leven is de volgende stap, maar komt waarschijnlijk ook niet voordat ik op mezelf woon.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')