abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_164785770


vervolg van: Topicreeks: Herenkleding voor fijnproevers

archief:
LIF / [Centraal] Herenkleding voor ware fijnproevers deel III
LIF / [Centraal] Herenkleding voor ware fijnproevers deel II
LIF / [Centraal] Herenkleding voor ware fijnproevers

labels/maatwerk:
a-labels.nl
barbanapoli.it
barbour.com
baroni.it
bottegaveneta.com
breuer.fr
brioni.it
bulgari.com
canali.it
cesareattolini.it
corneliani.com
etro.com
hackett.co.uk
interno8.net
kiton.it
liverano.com
loropiana.com
luigiborrelli.com
marinellanapoli.it
newandlingwood.com
pauwmannen.nl
roberttalbott.com
sirmax.nl
sovrano.de
stefanoricci.com
thebridge.it
turnbullandasser.com
zegna.com
zilli.fr

online shopping:
accessoires
albertthurston.com
antieke-manchetknopen.be
capsplaza.com
chesterjefferies.co.uk
hatshopping.com
leathershop.co.uk
mandarinaduck.com
martindingman.com
pickett.co.uk
pierotucci.com
quality-shop.nl
sagebrown.co.uk
simplycufflinks.com
tiedeals.com
algemeen
assem.nl
bivolino.com
brooksbrothers.com
ctshirts.co.uk
forzieri.com
francos.com
harrods.com
ilrosso.com
johnsmedley.com
longmire.co.uk
paulsmith.co.uk
robertold.co.uk
shirtbyhand.nl
shirtsco.nl
suitableshop.nl
suitsupply.com
theartofcamouflage.nl
thomaspink.co.uk
virtualclotheshorse.com
woodsofshropshire.co.uk
sieraden
juwelier.net
steinermaastricht.nl
verzorging
carterandbond.com
classicshaving.com
escentual.com
executive-shaving.co.uk
gentlemans-shop.com
gentlemenstonic.co.uk
groominglounge.com
headblade.nl
haarshop.nl
mankind.co.uk
mensbeautyshop.ch
shavershop.nl
styleandgrooming.com
theartofshaving.com
trumpers.com

schoenen:
allenedmonds.com
borgiolifratelli.it
crockettandjones.co.uk
edwardgreen.co.uk
gjcleverley.co.uk
johnlobbltd.co.uk
ilmaestro.nl
maatschoenen.nl
magnanni
moreschi.it
pantofoladoro.it
santonishoes.com
sirmax.nl
sutormantellassi.com
theroyaltreatment.nl
tods.com
vanbommel.nl
vanlier.nl
zintala.it

winkels:
harveylewis.com
harvie.nl
herenmode-vovw.nl
hoogenboommode.nl
nerofashion.nl
newtailor.nl
oger.nl
romeyn-mode.nl
rons-exclusive.nl
shoebaloo.nl
suitsupply.nl
tipdebruin.nl
vanita.nl
zwartjes.nl

wegwijzer:
askandyaboutclothes.com
icontinuativi.canclini.it
stijlforum.nl
styleforum.net
thelondonlounge.net
yvra.nl

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-08-2016 14:19:13 ]
pi_164798145
Kan iemand mij vertellen of ik dit vrijdag kan dragen op een bruiloft receptie ? Ik ben voor mijn vader zijn bruiloft uitgenodigd voor een receptie van 2 uurtjes (contact is al minimaal). Het wordt die dag behoorlijk warm en ik wil niet bepaald heel veel geld uitgeven voor een erg net pak. Op de bruiloft kaart staat ook geen dresscode.

Zo ver ik weet is een receptie een gelegenheid voor mensen die na hun werk/school nog willen feliciteren. Ik zie een gedeelte van de familie ook niet bepaald in pak verschijnen.

Kan ik hiermee wel aan komen zetten ?

pi_164813215
Kan prima! Zal ook een beetje afhangen van het soort mensen dat komt en hoe die zich kleden, maar dat kan je denk wel inschatten
pi_164814410
Ik denk dat het wel kan, hoe oud ben je?
pi_165813704
Even een goede kick.

Kunnen de fijnproevers hier tips geven voor wat de beste opties zijn voor overhemden bij een kleiner (zeg, onder de honderd euro) budget zijn? Ik zoek vooral goede basics, effen of subtiele streep. Heb wel een welvaartsbuikje, dus zoek geen (extra) slim fit shirts. Uiteraard geen prints in de boord of andere onzin.
pi_165832572
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 17:11 schreef kipknots het volgende:
Even een goede kick.

Kunnen de fijnproevers hier tips geven voor wat de beste opties zijn voor overhemden bij een kleiner (zeg, onder de honderd euro) budget zijn? Ik zoek vooral goede basics, effen of subtiele streep. Heb wel een welvaartsbuikje, dus zoek geen (extra) slim fit shirts. Uiteraard geen prints in de boord of andere onzin.
Suitsupply eigen merk, maar die kreuken wel snel.
Want ik heb destijds besloten, dat ik de harde weg ontwijk.
Dus blijf ik lopen door de sloten, het liefst in zeven tegelijk.
BZB - Zeven Sloten
pi_165832755
Onlangs kwam ik Real Men Real Style en Asley Weston tegen op Youtube. Hier heb ik wat algemene tips opgedaan qua kleding, maar zijn er ook vergelijkbare Nederlandse kanalen op Youtube (of ergens anders)? Ik kon ze zo snel niet vinden.
pi_165838430
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 15:32 schreef FrankRicard het volgende:

[..]

Suitsupply eigen merk, maar die kreuken wel snel.
Dat heb ik nu wat van, maar die zitten bij mij inderdaad na 5 minuten dragen vol met kreukels. Te doen als je een jasje draagt maar anders echt geen kijk. Daarom ben ik ook op zoek.
pi_165862874
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 21:24 schreef kipknots het volgende:

[..]

Dat heb ik nu wat van, maar die zitten bij mij inderdaad na 5 minuten dragen vol met kreukels. Te doen als je een jasje draagt maar anders echt geen kijk. Daarom ben ik ook op zoek.
Ik heb net een hoop Charles Tyrwhitt shirts besteld. 35 piek per stuk, zal als ze binnen zijn even laten weten hoe ze zijn.
Op dinsdag 23 november 2010 02:22 schreef Braddie het volgende:
Haal van internet af man.
pi_165941322
Ik zag vandaag iemand met een toffe jas maar ik heb geen idee welk merk het is. Het had een zeshoekig logo aan de buitenkant (bij de arm) die bruin was.

Iemand een idee? :)

edit: gevonden.

[ Bericht 4% gewijzigd door Berend. op 13-10-2016 21:43:47 ]
pi_165945388
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2016 21:38 schreef Berend. het volgende:
edit: gevonden.
Ja wat dan? }:|
pi_165948265
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 17:11 schreef kipknots het volgende:
Even een goede kick.

Kunnen de fijnproevers hier tips geven voor wat de beste opties zijn voor overhemden bij een kleiner (zeg, onder de honderd euro) budget zijn? Ik zoek vooral goede basics, effen of subtiele streep. Heb wel een welvaartsbuikje, dus zoek geen (extra) slim fit shirts. Uiteraard geen prints in de boord of andere onzin.
Ik vind Profuomo altijd wel fijn, hebben ook een aardige collectie non-iron die niet zo snel kreuken. Beginnen bij 6 tientjes.
May you never steal, lie or cheat. But if you have to steal, then steal away my sorrows. If you have to lie, then lie with me all the nights of our life. If you have to cheat, then cheat death because I don't want to live a day without you
pi_165949928
quote:
5s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 00:00 schreef k_man het volgende:

[..]

Ja wat dan? }:|
Ik vermoed http://rvlt.com/#main
pi_165950151
Iemand aanbevelingen voor (winter)jassen?
The road to success is always under construction.
pi_165950803
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 17:11 schreef kipknots het volgende:
Even een goede kick.

Kunnen de fijnproevers hier tips geven voor wat de beste opties zijn voor overhemden bij een kleiner (zeg, onder de honderd euro) budget zijn? Ik zoek vooral goede basics, effen of subtiele streep. Heb wel een welvaartsbuikje, dus zoek geen (extra) slim fit shirts. Uiteraard geen prints in de boord of andere onzin.
Profuomo (de sky blue lijn vooral).
pi_166224747
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 12:14 schreef Census het volgende:
Iemand aanbevelingen voor (winter)jassen?
Ik wilde voor deze winter eigenlijk voor de parka gaan, maar ik heb toch een beetje moeite gekregen met het imago..

Dan maar voor de standaard lange wollen overjas.
Nee.
pi_166224965
quote:
7s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 19:30 schreef Dimitri_ het volgende:

[..]

Ik wilde voor deze winter eigenlijk voor de parka gaan, maar ik heb toch een beetje moeite gekregen met het imago..

Dan maar voor de standaard lange wollen overjas.
Laat het me weten als je iets hebt gevonden :Y .
The road to success is always under construction.
pi_166225782
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 21:24 schreef kipknots het volgende:

[..]

Dat heb ik nu wat van, maar die zitten bij mij inderdaad na 5 minuten dragen vol met kreukels. Te doen als je een jasje draagt maar anders echt geen kijk. Daarom ben ik ook op zoek.
Probeer de traveller variant eens die doet het al iets beter.
Anders Oger RED overwegen.
pi_166226608
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 19:36 schreef Census het volgende:

[..]

Laat het me weten als je iets hebt gevonden :Y .
Ik heb enkele weken geleden deze gekocht om qua kleur wat meer af te wisselen: http://www.cavallaronapoli.com/nl/rovigo-65110
pi_166227274
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 12:54 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Profuomo (de sky blue lijn vooral).
Inderdaad!
pi_166227497
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 20:28 schreef rgras het volgende:

[..]

Ik heb enkele weken geleden deze gekocht om qua kleur wat meer af te wisselen: http://www.cavallaronapoli.com/nl/rovigo-65110
Erg mooi, met name de bruine.
Nee.
pi_166253469
Hee,

ik ben eindelijk eens op zoek gegaan naar een goed en mooi zittend pak. Wat ik uiteindelijk heb gevonden in de Sienna lijn van SS.

Echter, nu heb ik nog een probleem met een hemd. Mijn boord maat is 37 (smalle nek), waarbij is wel een lengte maat nodig heb. Dit was in heel de stad niet te vinden. Heeft iemand hier tips voor?
pi_166254573
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 20:28 schreef rgras het volgende:

[..]

Ik heb enkele weken geleden deze gekocht om qua kleur wat meer af te wisselen: http://www.cavallaronapoli.com/nl/rovigo-65110
Erg mooie jas. Krijg je het matchende pochet van de foto erbij?
The road to success is always under construction.
pi_166258209
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 00:49 schreef Census het volgende:

[..]

Erg mooie jas. Krijg je het matchende pochet van de foto erbij?
Nee, maar die kan je gewoon bijbestellen: http://www.cavallaronapoli.com/nl/dot-pochet-38463
pi_166261063
Ik ben op zoek naar een donkere overjas/mantel van wol (mag cashmere inzitten maar niet 100%, vind ik te snel slijten) met de bijzondere eis dat deze ook hoog gesloten moet kunnen worden, het liefst in het zwarte en helemaal ideaal zou zijn als die dan ook nog een blinde knoopsluiting zou hebben. Iemand een tip?
May you never steal, lie or cheat. But if you have to steal, then steal away my sorrows. If you have to lie, then lie with me all the nights of our life. If you have to cheat, then cheat death because I don't want to live a day without you
  vrijdag 28 oktober 2016 @ 14:22:59 #27
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_166262548
Morgen nieuwe bril kopen; denk dat het één van deze gaat wordenL

http://www.tagheuer.com/i(...)ame-glasses-0442-001

http://www.tagheuer.com/i(...)ame-glasses-0113-004
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_166265697
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 14:22 schreef static het volgende:
Morgen nieuwe bril kopen; denk dat het één van deze gaat wordenL

http://www.tagheuer.com/i(...)ame-glasses-0442-001

http://www.tagheuer.com/i(...)ame-glasses-0113-004
Niet mijn smaak, nogal "vlot". Hoezo ga je niet voor Oliver People bijvoorbeeld?
pi_166278030
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 23:38 schreef R-T-B het volgende:
Hee,

ik ben eindelijk eens op zoek gegaan naar een goed en mooi zittend pak. Wat ik uiteindelijk heb gevonden in de Sienna lijn van SS.

Echter, nu heb ik nog een probleem met een hemd. Mijn boord maat is 37 (smalle nek), waarbij is wel een lengte maat nodig heb. Dit was in heel de stad niet te vinden. Heeft iemand hier tips voor?
Suitsupply doet ook maatwerk in hemden geloof ik, misschien dat een optie?
pi_166278640
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 23:38 schreef R-T-B het volgende:
Hee,

ik ben eindelijk eens op zoek gegaan naar een goed en mooi zittend pak. Wat ik uiteindelijk heb gevonden in de Sienna lijn van SS.

Echter, nu heb ik nog een probleem met een hemd. Mijn boord maat is 37 (smalle nek), waarbij is wel een lengte maat nodig heb. Dit was in heel de stad niet te vinden. Heeft iemand hier tips voor?
Volgens mij heeft Profuomo wel maat 37 met extra lange mouwen, al eens bij een Bijenkorf gekeken?

quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 14:22 schreef static het volgende:
Morgen nieuwe bril kopen; denk dat het één van deze gaat wordenL

http://www.tagheuer.com/i(...)ame-glasses-0442-001

http://www.tagheuer.com/i(...)ame-glasses-0113-004
Ik heb ook zo'n rimless Tag Heuer, vind alleen persoonlijk dat leer wel erg lelijk.
May you never steal, lie or cheat. But if you have to steal, then steal away my sorrows. If you have to lie, then lie with me all the nights of our life. If you have to cheat, then cheat death because I don't want to live a day without you
pi_166279792
Bedankt voor de tips.

Ben inmiddels in wat winkels geweest, waaronder de Beijenkorf. Helaas zit maat 37 dan weer te strak/smal op de borstkas, waardoor het hemd alsnog niet past. Verder heb ik online gekeken naar bijv mouwlengte 7.

Ja, SuitSupply doet ook aan maatwerk en dat werd me ook aangeraden. Ik hoopte wat goedkopere opties te vinden van rond de 60-80 euro. Bovendien heeft maatwerk natuurlijk levertijd en ik verwacht het pak iets sneller nodig te hebben dan ze kunnen leveren. Denk dat maatwerk voor een echt goed zittend overhemd wel de beste optie is!
pi_166280341
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 14:22 schreef static het volgende:
Morgen nieuwe bril kopen; denk dat het één van deze gaat wordenL

http://www.tagheuer.com/i(...)ame-glasses-0442-001

http://www.tagheuer.com/i(...)ame-glasses-0113-004
Ik vind ze ook nogal lelijk. :@

Kijk eens naar Lindberg. :)
pi_166281631
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2016 11:55 schreef R-T-B het volgende:
Bedankt voor de tips.

Ben inmiddels in wat winkels geweest, waaronder de Beijenkorf. Helaas zit maat 37 dan weer te strak/smal op de borstkas, waardoor het hemd alsnog niet past. Verder heb ik online gekeken naar bijv mouwlengte 7.

Ja, SuitSupply doet ook aan maatwerk en dat werd me ook aangeraden. Ik hoopte wat goedkopere opties te vinden van rond de 60-80 euro. Bovendien heeft maatwerk natuurlijk levertijd en ik verwacht het pak iets sneller nodig te hebben dan ze kunnen leveren. Denk dat maatwerk voor een echt goed zittend overhemd wel de beste optie is!
Maat 37 maar dan misschien niet in (extra) slimfit?
  zaterdag 29 oktober 2016 @ 14:43:09 #34
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_166281764
quote:
7s.gif Op zaterdag 29 oktober 2016 12:40 schreef k_man het volgende:

[..]

Ik vind ze ook nogal lelijk. :@

Kijk eens naar Lindberg. :)
Heb de modellen gezien, zijn inderdaad niet fantastich mooi, buiten dat wordt de eyewear divisie van Tag Heuer binnenkort opgedoekt vanwege slechte resultaten en service. Dus mocht ik op dat ding gaan zitten is er geen enkele garantie.

Het is een stijlvolle Cartier geworden.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_166288744
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 17:11 schreef kipknots het volgende:
Even een goede kick.

Kunnen de fijnproevers hier tips geven voor wat de beste opties zijn voor overhemden bij een kleiner (zeg, onder de honderd euro) budget zijn? Ik zoek vooral goede basics, effen of subtiele streep. Heb wel een welvaartsbuikje, dus zoek geen (extra) slim fit shirts. Uiteraard geen prints in de boord of andere onzin.
quote:
14s.gif Op zondag 9 oktober 2016 22:23 schreef wimjongil het volgende:

[..]

Ik heb net een hoop Charles Tyrwhitt shirts besteld. 35 piek per stuk, zal als ze binnen zijn even laten weten hoe ze zijn.
Ik zou nog een update geven:

Had ze binnengekregen maar bleek dat ik de boordmaat veel te ruim had genomen. Teruggestuurd en opnieuw besteld, nu wat kleinere boordmaat en ook extra slim fit ipv slim fit (was erg ruim). De boordmaat is nu perfect, mouwlengte is ook prima. De extra slim fit is wel erg smal, kan nog net maar met een welvaartsbuikje kun je die gewone slim fit wel doen. Verder is de stof lekker dik, goeie kwaliteit en zijn de baleinen van messing wat ook erg premium aan voelt. Al met al een goede deal: 4 voor ¤145 inclusief verzenden.

Je kunt ze trouwens goedkoper halen als je ze in ponden bestelt en paypal de exchange rate laat afhandelen. Dan is het 4 voor £100 (excl verzenden en paypal marge).
Op dinsdag 23 november 2010 02:22 schreef Braddie het volgende:
Haal van internet af man.
pi_166289678
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2016 14:43 schreef static het volgende:

[..]

Heb de modellen gezien, zijn inderdaad niet fantastich mooi, buiten dat wordt de eyewear divisie van Tag Heuer binnenkort opgedoekt vanwege slechte resultaten en service. Dus mocht ik op dat ding gaan zitten is er geen enkele garantie.

Het is een stijlvolle Cartier geworden.
Welke dan? Want de meeste monturen van Cartier zijn ook een toonbeeld van wansmaak.
  zaterdag 29 oktober 2016 @ 21:54:16 #37
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_166290208
quote:
5s.gif Op zaterdag 29 oktober 2016 21:35 schreef k_man het volgende:

[..]

Welke dan? Want de meeste monturen van Cartier zijn ook een toonbeeld van wansmaak.
Vond ik ook van Cartier, deze toevallig niet, strak en simpel. Zal kijken of ik er een plaatje van kan vinden.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  zaterdag 29 oktober 2016 @ 22:13:11 #38
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_166290818
Kan alleen deze vinden; komt niet goed tot zijn recht op deze foto:

Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_166290905
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2016 22:13 schreef static het volgende:
Kan alleen deze vinden; komt niet goed tot zijn recht op deze foto:

[ afbeelding ]
Ah ja, dat lijkt best aardig. Geen idee of-ie staat bij jou, maar model an sich is best ok. ;)
  zaterdag 29 oktober 2016 @ 22:29:08 #40
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_166291218
quote:
7s.gif Op zaterdag 29 oktober 2016 22:16 schreef k_man het volgende:

[..]

Ah ja, dat lijkt best aardig. Geen idee of-ie staat bij jou, maar model an sich is best ok. ;)
Inderdaad niet van die wanstaltig lelijke tierelantijen, edelmetalen en glinsterjes. Hij is heel strak en voornamelijk van titanium - handig in mijn geval want ik heb nogal eens wat ongelukjes met brillen.

Daarbuiten past hij goed bij de vorm van mijn gezicht, is ook mooi meegenomen.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_166325040
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2016 22:29 schreef static het volgende:

[..]

Inderdaad niet van die wanstaltig lelijke tierelantijen, edelmetalen en glinsterjes. Hij is heel strak en voornamelijk van titanium - handig in mijn geval want ik heb nogal eens wat ongelukjes met brillen.

Daarbuiten past hij goed bij de vorm van mijn gezicht, is ook mooi meegenomen.
Persoonlijk ben ik meer van de wat opvallendere brillen. Maar ieder zijn smaak natuurlijk. Pas voor een nieuwe van Garrett Leight gegaan.



Had ook nog een bril van Andy Wolf op het oog alleen had een wat beter gevoel bij die van Garrett Leight en de mogelijkheid om echt heel mooie Zonnebril Clip-Ons erbij te kopen. Waar ik met veel plezier gebruik van maak.
pi_166327011
Clip-ons? Is dat niet een beetje jaren 90?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-10-2016 15:10:21 ]
pi_166573432
Aangezien ik in het verleden heb bewezen dat ik in staat ben om schoenen op zeer eenvoudige wijze te slopen heb ik mij voornamelijk op een legertje van Liers voortbewogen. Nu ben ik alweer enkele jaren afgestudeerd (met de daarbij behorende gewijzigde levensstijl) en vind ik dat het tijd wordt voor de volgende stap. Nu heb ik daarentegen niet meteen de neiging om ¤600 neer te leggen voor een paar Santoni's en van onze zure vrienden op Stijlforum word ik ook niet veel wijzer. Voor de hand liggende opties als Magnanni en Greve worden het ene moment gelauwerd om enkele momenten later volledig de grond ingeboord te worden. Wat is in jullie ogen een valide optie?
  donderdag 10 november 2016 @ 23:03:59 #44
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_166573621
Heb recent een cremekleurig linnen tropenpak laten maken op maat via itailor online. Zelf je maten opnemen. Deze week binnen gekregen, de afwerking is voorbeeldig, beter dan het gros van de duurdere confectie.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  donderdag 10 november 2016 @ 23:05:09 #45
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_166573659
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 22:58 schreef rgras het volgende:
Aangezien ik in het verleden heb bewezen dat ik in staat ben om schoenen op zeer eenvoudige wijze te slopen heb ik mij voornamelijk op een legertje van Liers voortbewogen. Nu ben ik alweer enkele jaren afgestudeerd (met de daarbij behorende gewijzigde levensstijl) en vind ik dat het tijd wordt voor de volgende stap. Nu heb ik daarentegen niet meteen de neiging om ¤600 neer te leggen voor een paar Santoni's en van onze zure vrienden op Stijlforum word ik ook niet veel wijzer. Voor de hand liggende opties als Magnanni en Greve worden het ene moment gelauwerd om enkele momenten later volledig de grond ingeboord te worden. Wat is in jullie ogen een valide optie?
Als ik wat anders draag dan van bommel heb ik na een paar uur meestal gillende pijn aan mijn voeten.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  donderdag 10 november 2016 @ 23:05:34 #46
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_166573678
Dat zou ik nooit durven. :o
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  donderdag 10 november 2016 @ 23:07:17 #47
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_166573731
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 23:05 schreef static het volgende:
Dat zou ik nooit durven. :o
Bommels dragen?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  donderdag 10 november 2016 @ 23:08:05 #48
165633 eriksd
The grand facade...
pi_166573764
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 22:58 schreef rgras het volgende:
Aangezien ik in het verleden heb bewezen dat ik in staat ben om schoenen op zeer eenvoudige wijze te slopen heb ik mij voornamelijk op een legertje van Liers voortbewogen. Nu ben ik alweer enkele jaren afgestudeerd (met de daarbij behorende gewijzigde levensstijl) en vind ik dat het tijd wordt voor de volgende stap. Nu heb ik daarentegen niet meteen de neiging om ¤600 neer te leggen voor een paar Santoni's en van onze zure vrienden op Stijlforum word ik ook niet veel wijzer. Voor de hand liggende opties als Magnanni en Greve worden het ene moment gelauwerd om enkele momenten later volledig de grond ingeboord te worden. Wat is in jullie ogen een valide optie?
Ik heb een paar Greve maar wel uit hun "betere" periode mijns inziens. Tegenwoordig is het allemaal wat ieler en hipper. Magnanni vind ik net niet, maar tot EUR 300 buiten de sale is het wel de beste prijs/kwaliteit. Eventueel kan je Cheaney nog proberen, maar die zijn de eerste weken wel stug.

Op kantoor ga ik nu Church dragen - weliswaar de instapcategorie maar je merkt het wel.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  donderdag 10 november 2016 @ 23:14:32 #49
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_166573962
www.itailor.com trouwens.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  donderdag 10 november 2016 @ 23:41:46 #50
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_166574865
quote:
1s.gif Op donderdag 10 november 2016 23:07 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Bommels dragen?
Zelf maten opnemen. Laat ik liever over aan de professionals.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')