abonnement Unibet Coolblue
pi_164702357
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 08:41 schreef Radjan het volgende:

[..]

Destiny, dat was pas een aanfluiting.
Maar Destiny heeft zichzelf goed herpakt en is, 2 jaar na release, nog steeds druk gespeeld en met een nieuwe uitbreiding op komst. Kan alleen maar hopen dat NMS hetzelfde lukt.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_164702452
Een eerste druk maak je maar 1 keer. Activision heeft er aardig wat geld tegenaan gegooid (marketingwise) om te zorgen dat mensen het als een herstart gingen zien. En dan nog weten genoeg mensen niet dat Destiny echt aangepakt is om meer te worden wat spelers wilden.

Benieuwd of Sony dat ook voor Hello Games wil doen als ze straks de boel flink geüpdatet hebben met extra features.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 09:14:11 #53
442484 Radjan
Radjan, voorheen janrad
pi_164702496
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 08:56 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Maar Destiny heeft zichzelf goed herpakt en is, 2 jaar na release, nog steeds druk gespeeld en met een nieuwe uitbreiding op komst. Kan alleen maar hopen dat NMS hetzelfde lukt.
Ben overigens wel benieuwd hoe Destiny nu is, ik heb hem vanwege de teleurstelling misschien te snel verkocht. Als er meer afwisseling is, is het misschien een optie om hem nog eens op te pakken.
PSN: SneakyDutchDude
pi_164702544
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 09:14 schreef Radjan het volgende:

[..]

Ben overigens wel benieuwd hoe Destiny nu is, ik heb hem vanwege de teleurstelling misschien te snel verkocht. Als er meer afwisseling is, is het misschien een optie om hem nog eens op te pakken.
Bij de release van Rise of Iron kun je Destiny incl alle uitbreidingen t/m Rise of Iron komende maand voor $60 dollar kopen. Daar zitten behoorlijk wat uren speelplezier in :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_164702550
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 09:14 schreef Radjan het volgende:

[..]

Ben overigens wel benieuwd hoe Destiny nu is, ik heb hem vanwege de teleurstelling misschien te snel verkocht. Als er meer afwisseling is, is het misschien een optie om hem nog eens op te pakken.
Ik heb 2 maanden terug Destiny TTK Legendarische Edition gekocht (met alle uitbreidingen) en ik vind het erg tof.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_164702557
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 09:14 schreef Radjan het volgende:

[..]

Ben overigens wel benieuwd hoe Destiny nu is, ik heb hem vanwege de teleurstelling misschien te snel verkocht. Als er meer afwisseling is, is het misschien een optie om hem nog eens op te pakken.
Ligt eraan wat je verstaat onder afwisseling. Het is en blijft een shooter maar inmiddels is er genoeg te doen om je maanden bezig te houden, zelfs zonder dat je pvp speelt. Maar speel het vooral samen met anderen, dan is de ervaring en de lol toch een stuk groter.

quote:
7s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 09:08 schreef Pheno het volgende:
Een eerste druk maak je maar 1 keer. Activision heeft er aardig wat geld tegenaan gegooid (marketingwise) om te zorgen dat mensen het als een herstart gingen zien. En dan nog weten genoeg mensen niet dat Destiny echt aangepakt is om meer te worden wat spelers wilden.

Benieuwd of Sony dat ook voor Hello Games wil doen als ze straks de boel flink geüpdatet hebben met extra features.
Ik kan me niet goed meer herinneren hoe Destiny in de markt werd gezet voor de release, maar er staat mij niets bij dat ze ooit hebben gezegd dat het spel meer zou zijn dan dat het nu is. Alleen dat het een 10-jarig plan zou zijn en die 10 jaar haal je niet met alleen de basis game, dus wat dat betreft zijn ze goed bezig. Nieuwe content mag alleen wat vaker komen. :P

Maar dat is misschien wel het probleem met games van nu, waaronder ook bij NMS. Spelers willen veel en ondanks een aantal kritiek punten zoals de graphics en werelden die toch steeds op elkaar lijken, heeft NMS toch echt gegeven wat ze hebben gezegd. Dat de hele gamewereld het spel ontiegelijk gehyped heeft en het meer maakte dan wat het zou zijn kun je een dev. niet aanrekenen. Ik hoop alleen wel dat ze de game blijven ontwikkelen anders zijn de meeste mensen er wel snel klaar mee.
pi_164702977
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 09:22 schreef aeque het volgende:

Ik kan me niet goed meer herinneren hoe Destiny in de markt werd gezet voor de release, maar er staat mij niets bij dat ze ooit hebben gezegd dat het spel meer zou zijn dan dat het nu is. Alleen dat het een 10-jarig plan zou zijn en die 10 jaar haal je niet met alleen de basis game, dus wat dat betreft zijn ze goed bezig. Nieuwe content mag alleen wat vaker komen. :P

Vooral door te zeggen dat het drie delen zou krijgen in die tien jaar, niet dat ze het eerste deel gingen revampen met nieuwe gameplay, features. Iedereen dacht alleen nieuwe missies in die wachttijd op een tweede deel.
quote:
Maar dat is misschien wel het probleem met games van nu, waaronder ook bij NMS. Spelers willen veel en ondanks een aantal kritiek punten zoals de graphics en werelden die toch steeds op elkaar lijken, heeft NMS toch echt gegeven wat ze hebben gezegd. Dat de hele gamewereld het spel ontiegelijk gehyped heeft en het meer maakte dan wat het zou zijn kun je een dev. niet aanrekenen. Ik hoop alleen wel dat ze de game blijven ontwikkelen anders zijn de meeste mensen er wel snel klaar mee.
Nou, er is wel wat aan te rekenen: totale radiostilte. In de laatste twee weken kwamen er pas gameplayfilmpjes over de combat, exploration, trading etc. Ik heb afgelopen jaren me lam gemaild om bv op een E3 of gamescom een preview te mogen zien: noppes. Dus ja, iets kun je ze wel aanrekenen: de hype enigszins realistischer maken ipv iedereen maar in het wilde weg te laten fantaseren wat het dan wel is.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_164703112
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 09:57 schreef Pheno het volgende:

Nou, er is wel wat aan te rekenen: totale radiostilte. In de laatste twee weken kwamen er pas gameplayfilmpjes over de combat, exploration, trading etc. Ik heb afgelopen jaren me lam gemaild om bv op een E3 of gamescom een preview te mogen zien: noppes. Dus ja, iets kun je ze wel aanrekenen: de hype enigszins realistischer maken ipv iedereen maar in het wilde weg te laten fantaseren wat het dan wel is.
Ik heb mijn beeld van de game vooral gebaseerd op de IGN let's plays met Sean van de afgelopen maanden, het is niet alsof er echt helemaal niets naar buiten is gekomen. Sterker nog; dat is eigenlijk pas waar ik de game leerde kennen.
Probleem wat ik vooral zag is wat je voorheen ook bij Molyneux altijd zag; een developer die enthousiast praat over iets waar hij mee bezig is en alles wat hij in het spel wil hebben om er daarna achter te komen dat dat niet realistisch was maar geen grip meer krijgen op de hype die eromheen is opgebouwd. Elke scheet die je laat wordt uitvergroot, geanalyseerd en naast al je andere uitspraken van de afgelopen jaren gelegd en als dat niet meer 1:1 matched wordt je afgebrand. Je kunt beter de politiek in gaan dan als developer op social media communiceren.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_164703355
Exclusieve content is dodelijk. IGN is er blij mee, maar Hello Games nu vast niet. Als ze dan eens wat zeggen heeft het merendeel geen idee van die Let's Plays (ik heb ze niet gezien, ik wist niet eens dat ze er waren). Dus dan horen andere media met een interviewmogelijkheid het enthousiaste zonder die context en kunnen er dan flink naast zitten.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_164703402
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 10:30 schreef Pheno het volgende:
Exclusieve content is dodelijk. IGN is er blij mee, maar Hello Games nu vast niet. Als ze dan eens wat zeggen heeft het merendeel geen idee van die Let's Plays (ik heb ze niet gezien, ik wist niet eens dat ze er waren). Dus dan horen andere media met een interviewmogelijkheid het enthousiaste zonder die context en kunnen er dan flink naast zitten.
Exclusief? ze staan gewoon in het youtube kanaal van IGN.

"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_164703610
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 10:35 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Exclusief? ze staan gewoon in het youtube kanaal van IGN.

Wat betekent dat andere media het niet kan overnemen. Dat is namelijk not-done :) Niet iedereen struint alle websites af, dus als ze niet op IGN komen, zien ze het niet op een van hun eigen favoriete websites ;)
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_164703713
Voor mij is het een beetje een flop aan het worden.

Geen problemen sinds de launch, die 20mb patch van laatst maakte het eigenlijk helemaal perfect smooth en beter ogend op de een of andere manier.

Toen kwam de 66mb patch van gisteren, ik zit nu met de problemen waar iedereen over klaagde in het begin. :')
Rare fps drops bij het kijken naar water of bepaalde lichtcombinaties of de bloomeffecten daarvan.
Of tijdens langzaam vliegen.. hoewel dan weer geen problemen als je snel gaat.

Echt bizar dit, van perfect werkend vanaf dag 1, naar "onspeelbaar" (qua lol) na een paar patches.
Wat een amateurs bij Hello Games.
pi_164703810
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 11:05 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Voor mij is het een beetje een flop aan het worden.

Geen problemen sinds de launch, die 20mb patch van laatst maakte het eigenlijk helemaal perfect smooth en beter ogend op de een of andere manier.

Toen kwam de 66mb patch van gisteren, ik zit nu met de problemen waar iedereen over klaagde in het begin. :')
Rare fps drops bij het kijken naar water of bepaalde lichtcombinaties of de bloomeffecten daarvan.
Of tijdens langzaam vliegen.. hoewel dan weer geen problemen als je snel gaat.

Echt bizar dit, van perfect werkend vanaf dag 1, naar "onspeelbaar" (qua lol) na een paar patches.
Wat een amateurs bij Hello Games.
geen idee welk platform je speelt, maar als dat op de pc is, is het wel erg makkelijk om het dev team als amateurs af te schuiven :')
pi_164703819
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 11:11 schreef mschol het volgende:

[..]

geen idee welk platform je speelt, maar als dat op de pc is, is het wel erg makkelijk om het dev team als amateurs af te schuiven :')
Op de PC draait het als een trein
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
pi_164703840
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 11:12 schreef Lord Dreamer het volgende:

[..]

Op de PC draait het als een trein
gemiddeld genomen heb ik ook niet echt veel last van iets, alleen een rare spontane crash to desktop af en toe, en geen idee waarom (geen errors of wat dan ook)
pi_164703881
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 09:57 schreef Pheno het volgende:

[..]

Vooral door te zeggen dat het drie delen zou krijgen in die tien jaar, niet dat ze het eerste deel gingen revampen met nieuwe gameplay, features. Iedereen dacht alleen nieuwe missies in die wachttijd op een tweede deel.
Is er sprake van een revamp? Ik heb namelijk niet die mening. Er is alleen veel aangepast omdat dingen niet bleken te werken zoals origineel bedacht en daar kan ik alleen maar lof voor hebben. Verder is er geen enkele game die zonder toevoeging van nieuwe content ongeveer 3 jaar aan speeltijd kan bedekken. Wat dat betreft liggen ze juist door de dlc nog enigzins op koers. Het enige jammere aan dlc zijn de kosten die het met zich meebrengt, zowel voor de dev als voor de gamer.

[..]

quote:
Nou, er is wel wat aan te rekenen: totale radiostilte. In de laatste twee weken kwamen er pas gameplayfilmpjes over de combat, exploration, trading etc. Ik heb afgelopen jaren me lam gemaild om bv op een E3 of gamescom een preview te mogen zien: noppes. Dus ja, iets kun je ze wel aanrekenen: de hype enigszins realistischer maken ipv iedereen maar in het wilde weg te laten fantaseren wat het dan wel is.
En dat is precies het hele punt, gamers zijn verwend door alle informatie op voorhand te krijgen. Dat was bij nms niet het geval en is men zelf een hype gaan creëren. Dat ligt niet aan de devs, dat zijn de gamers zelf die het doen.
pi_164704100
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 10:57 schreef Pheno het volgende:

[..]

Wat betekent dat andere media het niet kan overnemen. Dat is namelijk not-done :) Niet iedereen struint alle websites af, dus als ze niet op IGN komen, zien ze het niet op een van hun eigen favoriete websites ;)
Dat snap ik, ik heb het zelf nml ook niet via IGN ik ben gewoon op youtube gaan zoeken naar gameplay van No Man's Sky en daar kwam ik het tegen.
Maar er wordt nu net gedaan alsof er geen info en geen bewegend beeld beschikbaar was wat niet ver voor de launch was gemaakt en dat is simpelweg niet het geval. Ik snap dat je als game-site aan restricties zit en dat het kut is als je geen info krijgt, maar voor de consument was er al behoorlijk wat beschikbaar aan info zonder dat het speculatie werd.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_164704497
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 11:26 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Dat snap ik, ik heb het zelf nml ook niet via IGN ik ben gewoon op youtube gaan zoeken naar gameplay van No Man's Sky en daar kwam ik het tegen.
Maar er wordt nu net gedaan alsof er geen info en geen bewegend beeld beschikbaar was wat niet ver voor de launch was gemaakt en dat is simpelweg niet het geval. Ik snap dat je als game-site aan restricties zit en dat het kut is als je geen info krijgt, maar voor de consument was er al behoorlijk wat beschikbaar aan info zonder dat het speculatie werd.
Ik ken genoeg mensen die echt niet buiten hun eigen poel van bookmakers kijkt. Dat is hun eigen schuld, dat weet ik, maar daarom zeg ik ook dat exclusiviteit gewoonweg dom is. Leuk voor de partij die het geld ontvangt (en de andere partij die de views en de daarbijbehorende ads binnen harkt). Maar niet voor de rest van de wereld.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_164706645
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 20:44 schreef mschol het volgende:
[ afbeelding ] _O-
I see your ship balancing and raise you:

"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_164706790
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 13:34 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

I see your ship balancing and raise you:

[ afbeelding ]
_O-
pi_164709103
Moet wel toegeven dat de moeilijkheidsgraad van de gevechten omhoog zou mogen.
Het is op mijn niveau :')
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 16:31:56 #72
442484 Radjan
Radjan, voorheen janrad
pi_164710099
PSN: SneakyDutchDude
pi_164711163
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 16:31 schreef Radjan het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Dit is nou een zeer vijandige maan maar wel erg mooi.
je kan de taal veranderen he? :P
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 17:28:22 #74
442484 Radjan
Radjan, voorheen janrad
pi_164711393
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 17:17 schreef mschol het volgende:

[..]

je kan de taal veranderen he? :P
Hoe bedoel je ?
PSN: SneakyDutchDude
  Moderator zaterdag 20 augustus 2016 @ 17:50:01 #75
1025 crew  Armani XL
Taggen heeft geen zin
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')