abonnement Unibet Coolblue
pi_164662948
quote:
Braddieboy heeft nog niet door dat ie af en toe ook eens in de camera moet kijken.
pi_164663305
Hey Braddie misschien moet je anders ff niet meer zo liegen in het vervolg krijg je ook minder kut comments.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_164664414
quote:
10s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 20:35 schreef MissionPhailed het volgende:

Zo is dat Braadslee/BradgeTV/Braddie, het moet maar eens afgelopen zijn met dat infantiel gedoe qua reacties :7
Ik zie deze video nu pas, wel leuk om je eigen post zo exact voorgelezen te horen worden.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  donderdag 18 augustus 2016 @ 23:49:02 #279
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_164664952
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 22:50 schreef delano.888 het volgende:
Hey Braddie misschien moet je anders ff niet meer zo liegen in het vervolg krijg je ook minder kut comments.
Zou er een kans zijn dat Mister-Bradge een pathologisch leugenaar is?
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
pi_164677531
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 23:49 schreef Ingolstadt het volgende:

[..]

Zou er een kans zijn dat Mister-Bradge een pathologisch leugenaar is?
Dat die randdebiel zoveel aandacht krijgt in dit topic is mij een raadsel. Die filmpjes gaan helemaal nergens over. Zelfs voor leedvermaak vind ik het niet boeiend genoeg.
pi_164677606
quote:
15s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 13:55 schreef Sander166 het volgende:

[..]

Dat die randdebiel zoveel aandacht krijgt in dit topic is mij een raadsel. Die filmpjes gaan helemaal nergens over. Zelfs voor leedvermaak vind ik het niet boeiend genoeg.
Hij krijgt ook elke keer weer aandacht op de weblog, en indirect dus op de fp. Waarom? Dit helpt zo'n jongen toch niet, dit beloond alleen maar het feit dat hij de hele dag niet van zijn reet af komt. Door al die aandacht vind hij het leuk en gaat hij nooit werken.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  vrijdag 19 augustus 2016 @ 14:02:00 #282
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_164677664
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 13:59 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Hij krijgt ook elke keer weer aandacht op de weblog, en indirect dus op de fp. Waarom? Dit helpt zo'n jongen toch niet, dit beloond alleen maar het feit dat hij de hele dag niet van zijn reet af komt. Door al die aandacht vind hij het leuk en gaat hij nooit werken.
Maar hij vermaakt er nog wel een groepje mensen mee, anders zou hij ook geen aandacht krijgen op Fok!
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_164677834
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 13:59 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Hij krijgt ook elke keer weer aandacht op de weblog, en indirect dus op de fp. Waarom? Dit helpt zo'n jongen toch niet, dit beloond alleen maar het feit dat hij de hele dag niet van zijn reet af komt. Door al die aandacht vind hij het leuk en gaat hij nooit werken.
Ik had ooit een paar filmpjes van hem aangeklikt en nu verschijnt hij constant op m'n YouTube startpagina en bij aanbevelingen. :') Herinner me dat hij zo graag aan de bak wou gaan en wou gaan koerieren. Krijgt hij eindelijk iets aangeboden pakt ie het niet aan. Ik word overspoeld met koeriervacatures, zowel fulltime als paar dagen in de week, dus die luie hond zoekt gewoon niet.

Echt een fucking randdebiel is het. En al die filmpjes waar hij om 3 uur in de nacht rondloopt en denkt af te vallen daarmee, of overal en nergens naartoe rijdt om de 'toerist' uit te hangen, keyboards koopt als 'verzamelaar' of een fucking lens koopt onder rembours voor 18 euro extra. Wie wil die rotzooi zien? Ik word er in ieder geval agressief van. Als dat mijn zoon was had ik hem per direct verstoten. Waardeloos jong dat het is. Maar dat geldt eigenlijk voor heel veel vloggers.
pi_164679256
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_164679266
quote:
15s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 14:12 schreef Sander166 het volgende:

[..]

Ik had ooit een paar filmpjes van hem aangeklikt en nu verschijnt hij constant op m'n YouTube startpagina en bij aanbevelingen. :') Herinner me dat hij zo graag aan de bak wou gaan en wou gaan koerieren. Krijgt hij eindelijk iets aangeboden pakt ie het niet aan. Ik word overspoeld met koeriervacatures, zowel fulltime als paar dagen in de week, dus die luie hond zoekt gewoon niet.

Echt een fucking randdebiel is het. En al die filmpjes waar hij om 3 uur in de nacht rondloopt en denkt af te vallen daarmee, of overal en nergens naartoe rijdt om de 'toerist' uit te hangen, keyboards koopt als 'verzamelaar' of een fucking lens koopt onder rembours voor 18 euro extra. Wie wil die rotzooi zien? Ik word er in ieder geval agressief van. Als dat mijn zoon was had ik hem per direct verstoten. Waardeloos jong dat het is. Maar dat geldt eigenlijk voor heel veel vloggers.
Het fenomeen BradgeTV geeft precies de essentie van vloggen aan ; filmen terwijl er niks interesants is. Deze kunst beheerst hij als geen ander en geeft ons zo een inkijkje in zijn leven. Voordat ik met hem in aanraking kwam, kende ik dit soort figuren alleen uit verhalen.
Ik vind het wel vermakelijk om te zien.
pi_164679344
quote:
Terwijl ik mijn berichtje aan tikken was, verschijnt dit pareltje.
Bradgetv en Jetcars, daar zie ik wel mogelijkheden in.
pi_164679376
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 15:16 schreef DeBaba het volgende:

[..]

Het fenomeen BradgeTV geeft precies de essentie van vloggen aan ; filmen terwijl er niks interesants is. Deze kunst beheerst hij als geen ander en geeft ons zo een inkijkje in zijn leven. Voordat ik met hem in aanraking kwam, kende ik dit soort figuren alleen uit verhalen.
Ik vind het wel vermakelijk om te zien.
Het is ook zo'n narcist die denkt dat hij zo speciaal en interessant is dat hij geld kan verdienen met zijn vlogs. Kijk maar naar die berichten op FOK! over adsense en een brief van Google.
pi_164679437
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 15:20 schreef IDkaart het volgende:

[..]

Het is ook zo'n narcist die denkt dat hij zo speciaal en interessant is dat hij geld kan verdienen met zijn vlogs. Kijk maar naar die berichten op FOK! over adsense en een brief van Google.
Dat gelooft hij echt. Hij is er van overtuigd dat hij ons op een dag uit kan lachen als hij binnen loopt door youtube
pi_164679462
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 15:22 schreef DeBaba het volgende:

[..]

Dat gelooft hij echt. Hij is er van overtuigd dat hij ons op een dag uit kan lachen als hij binnen loopt door youtube
Hij heeft niet door dat mensen als Enzo Knol relatief veel verdienen, omdat ze samenwerken met externe bedrijven als Mediacraft. :')
pi_164679486
Was je bij Jetcars toen je met twee vrienden een Ferrari wilde kopen of was dat bij Kroymans?.
pi_164679733
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 15:23 schreef IDkaart het volgende:

[..]

Hij heeft niet door dat mensen als Enzo Knol relatief veel verdienen, omdat ze samenwerken met externe bedrijven als Mediacraft. :')
Kan jij hem niet begeleiden, klinkt alsof je er verstand van heb. Of las ik nou pas dat hij verliefd op je is.
pi_164679806
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 15:24 schreef Portomasso het volgende:
Was je bij Jetcars toen je met twee vrienden een Ferrari wilde kopen of was dat bij Kroymans?.
Die twingo is ook wel Jetcars waardig
  vrijdag 19 augustus 2016 @ 15:37:12 #293
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_164679821
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 15:34 schreef DeBaba het volgende:

[..]

Kan jij hem niet begeleiden, klinkt alsof je er verstand van heb. Of las ik nou pas dat hij verliefd op je is.
Moet je niet willen hebben. Voor je het weet krijgen we licht erotisch beeld materiaal te zien van de Bradge Meister en Mapima :{w
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_164679979
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 15:36 schreef DeBaba het volgende:

[..]

Die twingo is ook wel Jetcars waardig
Stiekem is die geile twingo gewoon door Jetcars gesponsord..
  vrijdag 19 augustus 2016 @ 15:55:27 #295
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_164680298
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
pi_164680821
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 15:34 schreef DeBaba het volgende:

[..]

Kan jij hem niet begeleiden, klinkt alsof je er verstand van heb. Of las ik nou pas dat hij verliefd op je is.
Ik volg een opleiding tot jurist, maar dat is iets anders dan psychologie of maatschappelijk werker. Helaas.
  vrijdag 19 augustus 2016 @ 16:15:49 #297
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_164680846
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 15:23 schreef IDkaart het volgende:

[..]

Hij heeft niet door dat mensen als Enzo Knol relatief veel verdienen, omdat ze samenwerken met externe bedrijven als Mediacraft. :')
Wat doen die externe bedrijven precies?
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
pi_164680852
quote:
99s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 15:37 schreef DerRabbit het volgende:

[..]

Moet je niet willen hebben. Voor je het weet krijgen we licht erotisch beeld materiaal te zien van de Bradge Meister en Mapima :{w
Ik hoef die loempia niet te zien in RL.
pi_164680863
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 16:15 schreef Ingolstadt het volgende:

[..]

Wat doen die externe bedrijven precies?
Geld betalen aan vloggers en verder idunno.
  vrijdag 19 augustus 2016 @ 16:27:03 #300
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_164681166
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 16:15 schreef Ingolstadt het volgende:

[..]

Wat doen die externe bedrijven precies?
Geld betalen en ze zorgen ervoor dat er bepaalde games gepromoot worden of bepaalde producten en/of diensten etc.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')