abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 17 april 2018 @ 23:41:09 #241
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_178590109
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 23:33 schreef Teslynd het volgende:
Om half 11 dacht ik dat ze begonnen was, nadat ze eerst wel erg diep had liggen zuchten. Alleen is dit voor mij de eerste keer, dus ik hield er rekening mee dat het de voorfase zou zijn. Achteraf denk ik, dat toen de vliezen gebroken zijn. Ze lag eerst met de kop naar links, maar lag opeens de andere kant op. Na wat onrust leek het er even op alsof ze ze kittens er zelf uit zou trekken. Toen maakte ze de beweging van snel opstaan en omdraaien om de vruchtblaas uit de vagina te rukken. Het was niet goed te zien door een opstaande plooi in de deken, maar ze lag te likken. Dat bleek niet de eerste kitten de zijn, dus ik denk nu dat ze de vruchtwatersporen zo goed mogelijk wegwerkte.

Was twee vreemden er bovenop en aan de kittens zitten geen probleem?
Voor mij is dit ook de eerste keer, dus ik zit heel erg met gaat dit wel goed gaat dat wel goed.
Mijn grootste zorg op het moment is in ieder geval de melkproductie en of alle kittens de tet pakken.
Beide maak ik mij nog wat zorgen om, 1tje kruipt steeds naar mams haar hoofd toe, de andere 2 zijn aan het stoeien.

Ook denk ik dat er op het moment nr. 4 aankomt.....

Wat betreft het aan haar en de kittens zitten, dat vind ze tot op heden geen probleem in ieder geval
  dinsdag 17 april 2018 @ 23:55:03 #242
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_178590298
Tevens ook leuk, tot op heden toe is alles zwart.... :P

OH en nummer 4 is eruit.
  woensdag 18 april 2018 @ 00:01:09 #243
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_178590380
:o hopelijk komt alles goed
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  woensdag 18 april 2018 @ 00:07:00 #244
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_178590453
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2018 00:01 schreef PrisTheShiz het volgende:
:o hopelijk komt alles goed
Ik hoop het ook, vermoed dat er nog een 5e aankomt.
Ze is nog wat aan het persen......

En vreemd genoeg begin ik honger te krijgen.....
Ik ga morgen een zware dag hebben, gezien hoe kort dag dit was kan ik voor morgen geen vrij mee krijgen. Ik ga proberen om 's middags thuis te werken in ieder geval, maar in de ochtend zal ik hoe dan ook naar kantoor toe moeten ben ik bang.
  woensdag 18 april 2018 @ 00:21:58 #245
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_178590575
quote:
7s.gif Op woensdag 18 april 2018 00:07 schreef lipjes het volgende:

[..]

Ik hoop het ook, vermoed dat er nog een 5e aankomt.
Ze is nog wat aan het persen......

En vreemd genoeg begin ik honger te krijgen.....
Ik ga morgen een zware dag hebben, gezien hoe kort dag dit was kan ik voor morgen geen vrij mee krijgen. Ik ga proberen om 's middags thuis te werken in ieder geval, maar in de ochtend zal ik hoe dan ook naar kantoor toe moeten ben ik bang.
En is er dan niemand bij mams?
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  woensdag 18 april 2018 @ 00:29:51 #246
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_178590648
quote:
1s.gif Op woensdag 18 april 2018 00:21 schreef PrisTheShiz het volgende:

[..]

En is er dan niemand bij mams?
Sowieso de cam. Maar ik ben bang dat ik zo kort dag niks kan regelen.
Ik ga morgen wel m'n baas bellen met de vraag of ik de hele dag thuis kan werken, maar of 't lukt is een 2e.
  woensdag 18 april 2018 @ 00:30:35 #247
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_178590654
quote:
1s.gif Op woensdag 18 april 2018 00:29 schreef lipjes het volgende:

[..]

Sowieso de cam. Maar ik ben bang dat ik zo kort dag niks kan regelen.
Ik ga morgen wel m'n baas bellen met de vraag of ik de hele dag thuis kan werken, maar of 't lukt is een 2e.
Als je het uitlegt komt het vast goed O+
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  woensdag 18 april 2018 @ 00:31:54 #248
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_178590758
quote:
Ik hoop dat mams en de kittens het goed maken O+
  woensdag 18 april 2018 @ 00:45:39 #250
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_178590761
5 kittens nu.
Bij 1 had mams de navelstreng niet doorgeven. Dit heb ik dus even gedaan met de nagels.
Best apart gevoel.
  woensdag 18 april 2018 @ 01:09:17 #251
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_178590923
En zo snel als dat het gebeurd is, is het ook weer voorbij
Katie heeft 5 prachtige kittens ter wereld gebracht.

Wel twijfelgevalletje nu is het wegen, ze hangen allemaal aan een tet als ik het goed zie.
Ze zijn allemaal stil maar bewegen wel, dus ik vermoed dat ze allemaal aan het drinken zijn

Dus ik denk dat ik zo ook maar eens naar bed toe ga en morgenochtend de eerste keer weeg.
pi_178592791
O+

Dacht even kittens kijken op de camera maar die is helaas ergens gestopt vannacht! Benieuwd naar de foto’s! Hoop dat moeders en kittens het goed maken O+
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
  woensdag 18 april 2018 @ 07:41:40 #253
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_178592812
quote:
1s.gif Op woensdag 18 april 2018 07:35 schreef Californium het volgende:
O+

Dacht even kittens kijken op de camera maar die is helaas ergens gestopt vannacht! Benieuwd naar de foto’s! Hoop dat moeders en kittens het goed maken O+
Camera draait weer en ik ben weer wakker na 5 korte uurtjes slaap :O

Kittens doen het goed, zijn goed gewassen door mams.
Ze zijn lekker actief en hangen goed aan de tet.
Mams vind alles goed en ligt lekker te snorren in de doos (gelukkig)

2 even gewogen, en de gewichten waren 112 en 125 gram, aan de goeie kant dus!
Wel zijn ze dus echt bijna allemaal pikzwart, 1 of 2 hebben markeringen in het wit.

Dat gaat dus een uitdaging worden bij het wegen, normaal als ze wat ouder zijn zou ik de nageltjes lakken, maar nu heb ik even geen idee hoe ik ze ga markeren.

Ik zou ze een stukje kunnen scheren, maar dat durf ik eigenlijk niet te doen bij die kleintjes
pi_178592819
Kittens *O*

Dan zou je er het liefst de hele tijd bij blijven he? Maar probeer erop te vertrouwen dat het goed gaat. Bevallen is een spannende fase waarbij niet altijd alle kittens het redden en daar was je bij en is goed gegaan. Moeder klinkt ook ervaren, als ze zowat alle navelstrengetjes doorbeet. Die melkproductie komt wel op gang, snap niet goed dat het asiel daar zo op hamert, ik heb het bij aanstaande moedertjes ook zelden vooraf gezien. Kittenkaakjes zijn heel goed in melk ontfutselen aan mams ;) En nu scharrelen ze misschien nog wat onhandig maar ze liggen warm bij mams en weten de tet echt wel te vinden door de geur.
Zo te lezen zijn ze levendig: goed teken!

En mijn filosofie is: als het de eerste dagen mis gaat dan is er iets met het kitten niet goed en kun je er zelden wat aan doen. Of ik er dan bij zit of niet en ze vaker aanleg of met kunstvoeding aan het prullen ga, vaak redden ze het dan nog niet.

Kortom: gewoon gaan werken, niet teveel zorgen maken en accepteren wat je thuis aantreft, mocht het toch niet lekker gaan. Asiel weet ook dat je werkt, dat is een risico wat ze samen met jou zijn aangegaan.

En dikke kans dat het gewoon helemaal goed gaat. ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_178592834
quote:
7s.gif Op woensdag 18 april 2018 07:41 schreef lipjes het volgende:

[..]

Camera draait weer en ik ben weer wakker na 5 korte uurtjes slaap :O

Kittens doen het goed, zijn goed gewassen door mams.
Ze zijn lekker actief en hangen goed aan de tet.
Mams vind alles goed en ligt lekker te snorren in de doos (gelukkig)

2 even gewogen, en de gewichten waren 112 en 125 gram, aan de goeie kant dus!
Wel zijn ze dus echt bijna allemaal pikzwart, 1 of 2 hebben markeringen in het wit.

Dat gaat dus een uitdaging worden bij het wegen, normaal als ze wat ouder zijn zou ik de nageltjes lakken, maar nu heb ik even geen idee hoe ik ze ga markeren.

Ik zou ze een stukje kunnen scheren, maar dat durf ik eigenlijk niet te doen bij die kleintjes
Ik heb gelukkig nooit allemaal dezelfden gehad _O- Scheren zou ik echt niet doen, die kleintjes verliezen snel warmte, zeker als je huid kaal gaat maken.
Kun je niks met een drupje nagellak of tipp-ex op een nageltje of voetzooltje? Elk kitten een ander zooltje doen.

Als de gewichtjes zo mooi bij elkaar blijven liggen zou je het de eerste dagen ook even kunnen laten. Dan doen ze het allemaal goed en daar gaat het om.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 18 april 2018 @ 07:58:22 #256
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_178592892
quote:
1s.gif Op woensdag 18 april 2018 07:43 schreef Cat-astrophe het volgende:
Kittens *O*

Dan zou je er het liefst de hele tijd bij blijven he? Maar probeer erop te vertrouwen dat het goed gaat. Bevallen is een spannende fase waarbij niet altijd alle kittens het redden en daar was je bij en is goed gegaan. Moeder klinkt ook ervaren, als ze zowat alle navelstrengetjes doorbeet. Die melkproductie komt wel op gang, snap niet goed dat het asiel daar zo op hamert, ik heb het bij aanstaande moedertjes ook zelden vooraf gezien. Kittenkaakjes zijn heel goed in melk ontfutselen aan mams ;) En nu scharrelen ze misschien nog wat onhandig maar ze liggen warm bij mams en weten de tet echt wel te vinden door de geur.
Zo te lezen zijn ze levendig: goed teken!

En mijn filosofie is: als het de eerste dagen mis gaat dan is er iets met het kitten niet goed en kun je er zelden wat aan doen. Of ik er dan bij zit of niet en ze vaker aanleg of met kunstvoeding aan het prullen ga, vaak redden ze het dan nog niet.

Kortom: gewoon gaan werken, niet teveel zorgen maken en accepteren wat je thuis aantreft, mocht het toch niet lekker gaan. Asiel weet ook dat je werkt, dat is een risico wat ze samen met jou zijn aangegaan.

En dikke kans dat het gewoon helemaal goed gaat. ^O^
Fijn om te horen :)
Het accepteren als 1tje komt te overlijden, dat gaat wel lastig worden ook al weet ik dat het risico er is.
Maar dan gaan we het gewoon aankijken ^O^

Was aan de ene kant wel leuk om mee te maken en aan de andere kant...... ik heb best een sterke maag, maar de manier hoe mams het nest schoonmaakt, daar ging bij mij wel even de maag van omgekeerd staan

Tevens, foto van net:


En mocht hotlinken nog niet werken, bij deze de URL
https://imgur.com/kjEuEVh
pi_178592995
Ahhw, wat lief O+

Je kunt als je dat zou willen wel drupjes (verschillend gekleurde) nagellak op de staartpuntjes of aan een pootje doen om te markeren, dat doen ze ook vaak bij pups. Maar dat stinkt zo enorm, een kat (of hond) met veel beter reukvermogen dan een mens moet daar toch wel last van hebben denk ik altijd. Laat staan pups of kittens die volledig afhankelijk zijn van reuk, omdat ze nog niet eens kunnen horen of zien.

Schijnbaar is gesmolten Wasco/waskrijt ook een mogelijkheid om mee te markeren. Dat zou minder stinken en niet giftig zijn. Misschien kun je dat proberen als je ze toch uit elkaar wilt kunnen houden? Uiteraard niet gloeiend heet op een kitten druppelen, maar op lichaamstemperatuur een drupje ergens op een redelijk opvallend maar niet extreem snel schoongepoetst stukje. Misschien in een oksel ofzo?


Ik zou ze persoonlijk denk ik maar even niet markeren en het gewoon laten gaan. Iedereen wegen, proberen verschil te zien en zolang er maar een stijgende lijn is en bolle buikjes is het goed :)
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
pi_178593036
Wat een berg zwarte frummeltjes :+
  woensdag 18 april 2018 @ 09:50:13 #259
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_178594338
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2018 08:11 schreef Miss_Isis het volgende:
Ahhw, wat lief O+

Je kunt als je dat zou willen wel drupjes (verschillend gekleurde) nagellak op de staartpuntjes of aan een pootje doen om te markeren, dat doen ze ook vaak bij pups. Maar dat stinkt zo enorm, een kat (of hond) met veel beter reukvermogen dan een mens moet daar toch wel last van hebben denk ik altijd. Laat staan pups of kittens die volledig afhankelijk zijn van reuk, omdat ze nog niet eens kunnen horen of zien.

Schijnbaar is gesmolten Wasco/waskrijt ook een mogelijkheid om mee te markeren. Dat zou minder stinken en niet giftig zijn. Misschien kun je dat proberen als je ze toch uit elkaar wilt kunnen houden? Uiteraard niet gloeiend heet op een kitten druppelen, maar op lichaamstemperatuur een drupje ergens op een redelijk opvallend maar niet extreem snel schoongepoetst stukje. Misschien in een oksel ofzo?

Ik zou ze persoonlijk denk ik maar even niet markeren en het gewoon laten gaan. Iedereen wegen, proberen verschil te zien en zolang er maar een stijgende lijn is en bolle buikjes is het goed :)
We gaan nu denk ik ook nog even voor de optie aankijken en alles wegen. En zolang alles een stijgende lijn vertoond zal het wel goed zijn.
Ben trouwens ook gewoon op mijn werk, kan het natuurlijk via de cam in de gaten houden :+

Straks als ze een paar dagen zijn dan durf ik ze ook wat beter te hanteren, zit zijn nog van zulke kleine frummeltjes.

quote:
1s.gif Op woensdag 18 april 2018 08:15 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Wat een berg zwarte frummeltjes :+
Inderdaad :+
Had wel gehoopt op wat meer kleur maar helaas :+
  woensdag 18 april 2018 @ 12:59:46 #260
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_178597844
Oh zwarte frummeltjes O+
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  woensdag 18 april 2018 @ 17:55:47 #261
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_178604025
Zo. Mams had honger en dorst.
Een flinke dot kmr zo opgeschrokt en daarna nog wat mousse gekregen. Dat was ook zo weg.
Kleintjes doen het goed zo te zien.
pi_178604184
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2018 17:55 schreef lipjes het volgende:
Zo. Mams had honger en dorst.
Een flinke dot kmr zo opgeschrokt en daarna nog wat mousse gekregen. Dat was ook zo weg.
Kleintjes doen het goed zo te zien.
Had ik de livestream net wat eerder aan moeten zetten. :P Zit hier bij te komen van vrijwilligerswerk. Is best rustgevend vermaak om naar mn chromecast te streamen. _O-

Wat een spoedgevalling zeg! :o
  woensdag 18 april 2018 @ 21:28:24 #263
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_178608851
Zojuist alles kunnen wegen
En de gewichten zijn......
145
130
134
124
120

Er zij sowieso 2 compleet zwarte bij en 2 met wat wit.
Niet goed kunnen checken want mams houd er een goed oogje op ook al mocht ik ze pakken.
1tje kwam ze zelfs al zelf na het wegen halen.
  vrijdag 20 april 2018 @ 08:31:58 #264
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_178636067
Dagje verder en alles doet het nog.
Ook zijn het 3 compleet zwartjes en dan 2 zwart witjes.
Geslachten zijn nog onbekend.
Gewichten komen mooi bij.
pi_178636223
Tsssss, doe eens een foto :+
  vrijdag 20 april 2018 @ 09:09:48 #266
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_178636439
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 april 2018 08:48 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Tsssss, doe eens een foto :+
Oké :+




[ Bericht 6% gewijzigd door lipjes op 20-04-2018 09:15:08 ]
pi_178636670
Aaaaah die eerste O+
pi_178637215
Bawwww O+ En imgur heeft het slot er vanaf gehaald *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_178637226
Ooo wat schattig O+
  vrijdag 20 april 2018 @ 11:41:04 #270
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_178638617
Morgen ook de kraamdoos vervangen voor een schone. Ook gelijk de deken vervangen voor een schone.
Hopen dat mams de nieuwe doos ook accepteert.

Bonus foto:
pi_178638832
Een witte baard
  vrijdag 20 april 2018 @ 12:39:26 #272
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_178639524
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 11:41 schreef lipjes het volgende:
Morgen ook de kraamdoos vervangen voor een schone. Ook gelijk de deken vervangen voor een schone.
Hopen dat mams de nieuwe doos ook accepteert.

Bonus foto:
[ afbeelding ]
Awwww O+
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_178643472
Kittens O+
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_178661529
Ze is nu moedertje op comfortabele afstand.
  zaterdag 21 april 2018 @ 22:11:55 #275
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_178662520
:o zo leuk dit
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_178685117
Heel schattig, die parallelbewegende sokjes door uitrekkende pootjes van eentje vooraan.
pi_178685134
Lig je rustig in de kittenkluwen, krijgt je moeder opeens een aanval van waswoede.
  maandag 23 april 2018 @ 08:53:46 #278
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_178687301
Het gaat goed met de gewichtjes, het merendeel zit al over of bijna op de 200 gram
1tje is echter pas op 174 gram, en vannacht maar een paar gram aangekomen, vanavond als ik thuis kom gelijk weer even wegen en zal vragen aan mijn vriendin om het ook nog even te doen voor zij naar haar werk gaat.

Mams heeft wel af en toe wat rare trekjes, ze krijgt 3x daags KMR en ook nog wel eens wat mousse naast de brokken, echter als het op is wilt ze nog meer en wil ze dan wel eens je hand aanvallen.
Verder is het een heerlijk nestje, de kittens worden al iets actiever, van 1tje zat gisteren het navelstrengetje er nog een beetje aan dus die zal er vandaag ook wel afvallen.
  maandag 23 april 2018 @ 10:09:24 #279
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_178688246
zijn er nog leuke foto's? en lipjes, ik dacht dat je een vrouw was :@
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_178688570
Moederlijke hormonen en nieuwe omgeving doen soms rare dingen met een moederpoes :P
Maar als ik spiek op de stream ligt er vaak heel relaxed bij. O+

Nestje doet het super! Voor zo’n grote club nu al de 200 gram aantikken is prima. Dan lijkt die 174 gram opeens weinig. Wel iets om in de gaten te houden natuurlijk, maar niet om je grote zorgen over te maken. Eentje moet de kleinste zijn :+ En ik zie ook regelmatig dat ze een soort van regeldag hebben.
Dagje weinig bijgekomen, ga je extra wegen en op dat tweede weegmoment hebben ze er een hoop bij gevroten. Als je niet zo vaak woog had je die schommeling niet eens in de gaten gehad.

Moede heeft duidelijk al vaker kittens gehad, met haar grote nest, goede groei en goede zorgen. Voer die maar lekker bij, de energie heeft ze nodig, nu om te herstellen van de bevalling en straks als die grote lummels nog niet niet zelf eten en heel veel mammamelk vragen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 23 april 2018 @ 11:15:09 #281
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_178689191
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 10:09 schreef sararaats het volgende:
zijn er nog leuke foto's? en lipjes, ik dacht dat je een vrouw was :@
Foto's komen er vanavond weer aan, ben nu weer aan het werk :+
Maar nee, ik ben een man (met een groot hart voor dieren O+ Als ik ooit genoeg geld heb dat ik niet meer hoef te werken wordt ik permanent vrijwilliger bij het asiel)

quote:
1s.gif Op maandag 23 april 2018 10:28 schreef Cat-astrophe het volgende:
Moederlijke hormonen en nieuwe omgeving doen soms rare dingen met een moederpoes :P
Maar als ik spiek op de stream ligt er vaak heel relaxed bij. O+

Nestje doet het super! Voor zo’n grote club nu al de 200 gram aantikken is prima. Dan lijkt die 174 gram opeens weinig. Wel iets om in de gaten te houden natuurlijk, maar niet om je grote zorgen over te maken. Eentje moet de kleinste zijn :+ En ik zie ook regelmatig dat ze een soort van regeldag hebben.
Dagje weinig bijgekomen, ga je extra wegen en op dat tweede weegmoment hebben ze er een hoop bij gevroten. Als je niet zo vaak woog had je die schommeling niet eens in de gaten gehad.

Moede heeft duidelijk al vaker kittens gehad, met haar grote nest, goede groei en goede zorgen. Voer die maar lekker bij, de energie heeft ze nodig, nu om te herstellen van de bevalling en straks als die grote lummels nog niet niet zelf eten en heel veel mammamelk vragen.
Ja mams ligt er lekker goed bij, ze heeft een lekker plekje, eten en drinken met zicht op de kleintjes dus dat is goed.
Ondertussen heeft mijn vriendin weer even gewogen, lichtste is nu 181 gram, vanavond als ik thuis kom nog eens wegen en voor ik naar bed ga nog eens. Dan kunnen we op tijd ingrijpen mocht het toch niet goed gaan.

Probleem blijft echter nog wel dat het erg generiek wegen blijft, met 2 zwart-wit die wel uit elkaar te houden zijn en 3 compleet zwarte die niet uit elkaar te houden zijn is het erg lastig :+

Maar mams lijkt er wel op dat ze inderdaad vaker kittens heeft gehad, alleen zal dit wel de laatste keer zijn.
pi_178689574
Lol, bijna tijd voor de nagellak.

Zoalng iedereen levendig is zou ik nog niet met bijvoeren beginnen. Eerder kijken naar actief aanleggen als je erbij zit. Kunstvoeding samen met moedermelk kan darmprobleemjes veroorzaken en op een kitten met diarree zit je niet te wachten. Maar er moet natuurlijk wel vooruitgang blijven. 9 gram in 4? uur is natuurlijk prima.
Misschien dat deze vanmorgen net voor het wegen een dikke luier volgepoept. :+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 23 april 2018 @ 14:59:51 #283
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_178693268
Mams heeft zo te zien besloten om de kittens eens vanaf een afstandje te gaan bekijken.
Ze ligt nu naast de waterbak de doos in te kijken.

quote:
1s.gif Op maandag 23 april 2018 11:43 schreef Cat-astrophe het volgende:
Lol, bijna tijd voor de nagellak.

Zoalng iedereen levendig is zou ik nog niet met bijvoeren beginnen. Eerder kijken naar actief aanleggen als je erbij zit. Kunstvoeding samen met moedermelk kan darmprobleemjes veroorzaken en op een kitten met diarree zit je niet te wachten. Maar er moet natuurlijk wel vooruitgang blijven. 9 gram in 4? uur is natuurlijk prima.
Misschien dat deze vanmorgen net voor het wegen een dikke luier volgepoept. :+
Bijna wel ja, eens kijken of ik het nog heb of het bij het buurmeisje moet gaan lenen :+
Maar direct bijvoeren ga ik ook niet doen, sowieso niet zonder overleg met het asiel.
Verwacht ook dat die inderdaad net even een lozing heeft gedaan :+
Tot op heden toe komen ze allemaal netjes aan, dus verwacht wel dat alles goed is.
  maandag 23 april 2018 @ 23:31:35 #284
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_178704618
En de lichtste is op dit moment..... 185 gram
Wel aangekomen dus. Maar niet super veel. Maar ze zijn weer aan het eten.

De rest is nu 218, 210, 203 en 216 gram.

Foto's vergeten. Was een beetje druk bezig vandaag.

Tevens zijn de kleintjes aan het snorren en hangt er bij 1 nog de navelstreng aan.

[ Bericht 8% gewijzigd door lipjes op 23-04-2018 23:45:43 ]
pi_178718201
Zijn er geen krabpalen en -matjes? Het is wel handig als de kleintjes zo vroeg mogelijk het goede voorbeeld zien.
pi_178721223
Nog geen verse foto’s ;(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_178721427
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2018 21:17 schreef Cat-astrophe het volgende:
Nog geen verse foto’s ;(
maar wel live stream, moet jij ook doen bij de volgende :+
pi_178721636
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2018 21:22 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

maar wel live stream, moet jij ook doen bij de volgende :+
Op de een of andere manier loopt de stream telkens achter en krijg ik regelmatig geen bewegend beeld.

En voor mij is dat veel te ingewikkeld en technisch man _O-
Voorlopig sowieso geen nestjes ook, ik typ dit vanaf de andere kant van het land waar ik de komende maanden elke twee weken een paar dagen ben.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 25 april 2018 @ 08:42:23 #289
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_178728208
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 18:42 schreef Teslynd het volgende:
Zijn er geen krabpalen en -matjes? Het is wel handig als de kleintjes zo vroeg mogelijk het goede voorbeeld zien.
Helaas is de oude krabpaal zo slecht geworden dat ik die niet meer bij de kittens ga zetten, ik moet zaterdag nog even naar het asiel, dan vraag ik gelijk even of ze er toevallig 1 over hebben.
Er ligt wel een krab plankje

quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2018 21:17 schreef Cat-astrophe het volgende:
Nog geen verse foto’s ;(
Foto's zijn gisteren weer gemaakt :+ even kijken of ik ze er vandaag overdag bij kan krijgen.

quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2018 21:28 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Op de een of andere manier loopt de stream telkens achter en krijg ik regelmatig geen bewegend beeld.

En voor mij is dat veel te ingewikkeld en technisch man _O-
Voorlopig sowieso geen nestjes ook, ik typ dit vanaf de andere kant van het land waar ik de komende maanden elke twee weken een paar dagen ben.
De stream opzetten kostte ook wel redelijk wat moeite moet ik zeggen, en nog steeds is het niet 100% stabiel. Af en toe crasht die en mist die hele tijdstippen.
Maar voor dusver werkt het goed genoeg, en ik heb zelf altijd directe toegang tot de camera gelukkig.
  woensdag 25 april 2018 @ 12:42:28 #290
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_178731539
Bij deze wat foto's :P






[ Bericht 8% gewijzigd door lipjes op 25-04-2018 12:51:35 ]
pi_178731739
*kirt*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 25 april 2018 @ 13:05:25 #292
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_178731857
quote:
7s.gif Op woensdag 25 april 2018 12:42 schreef lipjes het volgende:
Bij deze wat foto's :P

[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
O+ :*
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_178734855
Babypoezenvoetjes
pi_178735335
Poezenvoetjes beste voetjes :Y
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_178735435
Die roze voetjes O+
pi_178736019
Je kan een ruwe mat tegen de kapotte muur schroeven. Moet groot genoeg zijn voor een rekkende Katie. En dat plankje voor de horizontale krabbers.

Die kittens zijn zo schattig. In het donker zie je dan ook wat sokjes bewegen.
  vrijdag 27 april 2018 @ 10:16:57 #297
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_178769398
En het grote ogen openen is begonnen. Bij 1 kitten is 1 van de oogjes al een klein beetje open. O+
Voor de rest gaat het goed. Alles is goed op gewicht. En is lekker actief.
pi_178830989
Hoe is het nu?

Ik pleit trouwens voor een lampje in de doos. Ik zie alleen maar zwart met witte voetjespuntjes. :P
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 30 april 2018 @ 14:31:22 #299
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_178835178
Ik zal vanavond even een volle update doen (en het topic volmaken + nieuwe aanmaken)
Maar de lichtste is nu 282 gram en 3 zijn er al 300+
pi_178839961
Volgens mij is Update in nieuw topic veel handiger :s)
pi_178841479
Denk ik ook.

Ik wens hier een slotje, TS mag de nieuwe openen. :+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')