abonnement Unibet Coolblue
pi_164385381
Ha, mijn eerste kennismaking met polygamie was ergens in 1989 en ik was zelfs nog maagd geloof ik en ik zag op Pink Pop een aardig goeduitziende man lopen van 28, hij was vrij alternatief en hij had in elk van zijn twee handen een ( knap en sexy ) meisje, wat dus betekende dat hij polygaam was en een soort ( mini ) harem bij zich had!

Zou alleen voor mij lastig zijn omdat ik graag in een van mijn twee handen een peuk heb haha..

Op mij maakte het een enorm romantische indruk en ben dat ene moment nooit meer vergeten! Lijkt me best leuk ( of iig had me leuk geleken toen ik jong was ) om ook een relatie te hebben met twee meisjes!

Maar natuurlijk ook de dames mogen reageren in dit topic want waarom zou je als vrouw geen twee mannen kunnen hebben ( mits die twee daar allenbij zich gelukkig bij voelen, dan is er geen sprake van misbruik )

Dus ok dan maar een poll haha :)

Poll: zou je aan een polygamische relatie willen ?
ja
nee
mischien
geen mening / anders
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

en een liedje dat niet over polygamie gaat :)



[ Bericht 0% gewijzigd door possetje op 10-08-2016 06:11:05 ]
pi_164385408
Sure, maar dan ben ik degene met een harem.
You know, you come from nothing
you're going back to nothing
what have you lost? Nothing!
pi_164385427
quote:
12s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 02:13 schreef Impressme het volgende:
Sure, maar dan ben ik degene met een harem.
owww, ja ok, je hebt trouwens ook mensen die niet zo erg bezitterig zijn en dus wel in staat zijn om te delen, maar iig ik wens je veel succes met de zoektocht naar een prive harem!
pi_164385461
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 02:16 schreef possetje het volgende:

[..]

owww, ja ok, je hebt trouwens ook mensen die niet zo erg bezitterig zijn en dus wel in staat zijn om te delen, maar iig ik wens je veel succes met de zoektocht naar een prive harem!
Wie zegt dat ik die al niet heb 8-)

En ik deel me de krampen, *bijkomt.
You know, you come from nothing
you're going back to nothing
what have you lost? Nothing!
pi_164385531
Nee, kan me er niets bij voorstellen, vind het maar raar.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_164385655
alleen twee keer beffen per dag ipv van 1 keer kan best wel vermoeiend zijn, nee dan toch maar liever 1 vrouw.,,,
pi_164386882
Denk dat er maar weinig mannen nee zouden zeggen tegen zo'n kans...
pi_164386884
Wij vinden het heerlijk om zo nu en dan te vrijen met nog een man erbij maar dat willen we niet als relatie.
pi_164387614
quote:
12s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 02:13 schreef Impressme het volgende:
Sure, maar dan ben ik degene met een harem.
Volgens mij is dat de reden dat de meeste mensen monogamie nastreven. Zelf willen ze altijd een partner erbij maar het is wel de bedoeling dat degene met wie je een relatie hebt exclusief voor jezelf blijft... :')
pi_164392580
Nee, ben ik waarschijnlijk veel te jaloers voor. En het zou hypocriet zijn om wel meerdere vrouwen te willen maar het dan niet toe te staan dat mijn vrouw/vriendin meerdere mannen heeft
pi_164392722
Nee. Seks buiten relatie, prima. Maar in een poly relatie zal er Altijd een primaire en secundaire relatie zijn en dat spreekt me niet aan. Daarnaast kan ik me niet voorstellen nog iemand zo leuk kunnen vinden als m'n vriend.
  woensdag 10 augustus 2016 @ 15:35:41 #12
398459 nofxtbr
punk in drublic
pi_164397302
Ik vond dit wel een interessante uitzending over het onderwerp: http://www.npo.nl/je-zal-het-maar-zijn/17-11-2015/BNN_101376172
...alleen als ie ijs- en ijskoud is
pi_164403363
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 02:08 schreef possetje het volgende:
Ha, mijn eerste kennismaking met polygamie was ergens in 1989 en ik was zelfs nog maagd geloof ik en ik zag op Pink Pop een aardig goeduitziende man lopen van 28, hij was vrij alternatief en hij had in elk van zijn twee handen een ( knap en sexy ) meisje, wat dus betekende dat hij polygaam was en een soort ( mini ) harem bij zich had!
Iemand met twee meiden bij zich heeft gelijk met beiden een relatie?
  woensdag 10 augustus 2016 @ 18:16:54 #14
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_164403436
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 18:14 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Iemand met twee meiden bij zich heeft gelijk met beiden een relatie?
Possetje is een troll, die kan je sws niet serieus nemen
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_164403683
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 18:14 schreef luxerobots het volgende:
Iemand met twee meiden bij zich heeft gelijk met beiden een relatie?
Hoi je ziet meestal wel of er wel of geen liefde in het spel is, tenzij je blind bent of uit Urk komt,,,
pi_164403788
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 18:25 schreef possetje het volgende:

[..]

Hoi je ziet meestal wel of er wel of geen liefde in het spel is, tenzij je blind bent of uit Urk komt,,,
Net zoals je precies weet dat die man 28 was?
pi_164403835
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 18:29 schreef luxerobots het volgende:
Net zoals je precies weet dat die man 28 was?
zoek een leven

28 was een gok,,, kan ook 33 zijn of een 23 jarige die zwaar leven heeft gehad,,
pi_164409310
Yes. Ik ben zelf onderdeel van een harem :)
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  woensdag 10 augustus 2016 @ 21:49:01 #19
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_164409743
Wellicht. Ik heb een tijdje een open relatie gehad en dat ging prima.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_164422805
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 13:44 schreef Koettie het volgende:
Nee. Seks buiten relatie, prima. Maar in een poly relatie zal er Altijd een primaire en secundaire relatie zijn en dat spreekt me niet aan. Daarnaast kan ik me niet voorstellen nog iemand zo leuk kunnen vinden als m'n vriend.
Dit dus. En vooral het dikgedrukte.

Daarnaast heb ik nog geen één poly relatie zonder drama gezien. Want degene die prioriteit moest hebben, kreeg geen prioriteit.
pi_164422873
Ik ben veels te bezitterig en jaloers voor polygamie.
  zaterdag 13 augustus 2016 @ 15:26:10 #22
53151 T42
Pinball Wizard
pi_164492440
Check v tot er 1 jaloers op de ander werd...
pi_164492972
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 11:38 schreef Opoefiets het volgende:

[..]

Dit dus. En vooral het dikgedrukte.

Daarnaast heb ik nog geen één poly relatie zonder drama gezien. Want degene die prioriteit moest hebben, kreeg geen prioriteit.
Oh, die ken ik gelukkig wel. Maar het evenwicht lijkt me ook het lastigst met zo'n relatie ja.
pi_164493254
Voor mezelf zou polygamie logischer zijn dan een open relatie (gek genoeg :P ). Ik ga meer voor het hele plaatje van een relatie dan alleen sex buiten de deur.
Daarbij ben ik regelmatig verliefd geweest op 2 jongens tegelijk (als puber ook vooral) maar vanuit de maatschappij wordt dat toch een beetje als vreemd gezien en voelde ik me toch wel gedwongen om er dan 1 uit te kiezen :')

Dus mijn stem gaat naar 'misschien'. Omdat ik er niet van overtuigd ben dat het zou kunnen werken; 2 relaties tegelijkertijd, en omdat men er nogal vreemd op kan reageren.
  zaterdag 13 augustus 2016 @ 16:49:33 #25
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_164494878
Neen, polygamie lijkt mij moeilijk. De vrouwen zullen op den duur gevoelens van jaloezie krijgen en om mijn "heerlijkheid" gaan (bek)vechten wie hem het eerst in de bek mag nemen, vrees ik. Daarom dus heb ik wel een "hoofdvrouw" en daarbij een reeks speeltjes maar daar heb ik absoluut geen relatie mee, hooguit eens een leuke middag of avond.

~O> oO/
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_164495139
Ik geloof er niet in. Hoe kan je op meerdere tegelijk vallen en willen?

Maar daarnaast werkt het niet denk ik. Hoe verdeel je aandacht en jaloezie is er ook vaak.
FOK! is net een groot tijdschrift
pi_164581824
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 02:59 schreef possetje het volgende:
alleen twee keer beffen per dag ipv van 1 keer kan best wel vermoeiend zijn, nee dan toch maar liever 1 vrouw.,,,
Volgens mij is de definitie van polygamie niet echt "lekker sex hebben met een paar wijven per dag yummie" maar heeft het naar mijn mening meer te doen met een (liefdes) relatie met 3 (of meer) personen(en dan denken de meeste voor jonge onvolwassen mannen altijd aan man/vrouw/vrouw.) waarvan de personen elkaar aanvullen op een vlak wat ze bij een ander in die relatie missen(zo kan en een bvb meer actief zijn op de seksuele vlak maar weer niet goed kunnen communiceren terwijl je dat juist wel wil en kan een andere partner dat gat opvullen.

Dus in mijn geval zou het zijn misschien.. En niet om een harem rond me te kweken om elke dag een orgy te hebben met mij als man als focuspunt tussen een zooi vrouwen...
pi_164581875
[quote]1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 12:48 schreef tntkiller het volgende:

Ugh quote mezelf ipv edit... Reageren met mobiel sux
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 13:34:50 #29
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_164582993
Klinkt leuk he! O+ Maar ik kan nauwelijks 1 vrouw handelen, dus hier hoeft het niet. :') Een goeie trio op z'n tijd is echter helemaal geen probleem. :9
Thinking about thinking of you.
pi_164632401
Voor mij is het een nee, zowel een van de twee vrouwen zijn, als het hebben van 2 mannen lijkt me niks. Ik ben te 'jaloers' om mijn vent met iemand te delen, het lijkt me echt arelaxed als je dagen moet gaan verdelen ofzo (of met z'n 3en in een huis wonen, net zo'n ramp). Denk dat er toch snel een soort 'voorkeursrelatie' ontstaat waarbij iemand jaloers wordt op de ander.. Kan me niet voorstellen dat het echt goed werkt.. maar als dat bij iemand wel zo is hoor ik het graag Haha :)
pi_164632671
Zijn er echt mensen die nog nooit verliefd zijn geweest op 2 mensen tegelijkertijd? :o
pi_164632742
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 22:04 schreef Elvi het volgende:
Zijn er echt mensen die nog nooit verliefd zijn geweest op 2 mensen tegelijkertijd? :o
Ik niet, jij wel dan?
FOK! is net een groot tijdschrift
pi_164632845
quote:
1s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 22:06 schreef Vimbavimba het volgende:

[..]

Ik niet, jij wel dan?
Regelmatig. Als puber al. Maar vriendinnen vonden dat gek dus moest ik kiezen (en uiteindelijk deed ik dus niks want ik kon niet kiezen :') ).
pi_164633165
quote:
1s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 22:08 schreef Elvi het volgende:

[..]

Regelmatig. Als puber al. Maar vriendinnen vonden dat gek dus moest ik kiezen (en uiteindelijk deed ik dus niks want ik kon niet kiezen :') ).
Oh, vind ik wel apart waar denk je dat het door komt?
Ben ik wel benieuwd naaen.
Ja, als ze allebei even leuk zijn allebei wilt dan kan je idd niet kiezen

[ Bericht 4% gewijzigd door Vimbavimba op 17-08-2016 22:49:50 ]
FOK! is net een groot tijdschrift
pi_164754763
Denk dat verliefd op 2 mensen nog wel normaal is, maar ook een relatie met twee. Zou dat zelf niet willen. Vraag me erg af hoe dat eerlijk blijft...
  maandag 22 augustus 2016 @ 08:14:33 #36
365714 Vansschoen
Beetje raar, maar wel lekker!
pi_164755830
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 22:04 schreef Elvi het volgende:
Zijn er echt mensen die nog nooit verliefd zijn geweest op 2 mensen tegelijkertijd? :o
Ik ben ook met regelmaat verliefd op 2 mensen tegelijk geweest. Een poly relatie zou ook best wat voor mij kunnen zijn... maar voor mijn vriend dan weer niet.
pi_164756015
Ik ga voor polygamie, maar alleen van mijn kant :D
pi_164756637
quote:
1s.gif Op maandag 22 augustus 2016 08:44 schreef Tos_ca het volgende:
Ik ga voor polygamie, maar alleen van mijn kant :D
Ja, en dat wordt dan weer hypocriet genoemd...
Zelfde als wel mvv willen, maar niet mvm...
pi_164791677
quote:
1s.gif Op maandag 22 augustus 2016 08:44 schreef Tos_ca het volgende:
Ik ga voor polygamie, maar alleen van mijn kant :D
Vind je het geen fijn idee als je vriend(in) met een ander het bed in duikt?
pi_164794402
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 18:15 schreef Opoefiets het volgende:

[..]

Vind je het geen fijn idee als je vriend(in) met een ander het bed in duikt?
Ik niet iig...
pi_164796030
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 18:15 schreef Opoefiets het volgende:

[..]

Vind je het geen fijn idee als je vriend(in) met een ander het bed in duikt?
Nee. Maar ik wil soms wel met anderen naar bed :D
pi_164815589
quote:
1s.gif Op maandag 22 augustus 2016 09:43 schreef MRVA het volgende:

[..]

Ja, en dat wordt dan weer hypocriet genoemd...
Zelfde als wel mvv willen, maar niet mvm...
Vind ik niet perse hypocriet. Als je hetero bent snap ik best dat je niet met hetzelfde geslacht in bed wil liggen, maar wel twee van het andere geslacht.
  woensdag 24 augustus 2016 @ 16:59:46 #43
446591 Norma_Jeane
Some like it hot!
pi_164816758
quote:
1s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 16:07 schreef Koettie het volgende:

[..]

Vind ik niet perse hypocriet. Als je hetero bent snap ik best dat je niet met hetzelfde geslacht in bed wil liggen, maar wel twee van het andere geslacht.
In hetzelfde bed ermee liggen wil toch niet zeggen dat je er ook wat mee moet doen?
It's great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people.
If someone shows you who they are, believe them the first time.
The best part of being blonde is forgivable momentary lapses of common sense.
pi_164817134
Ik bedoelde seks hebben met in bed liggen.
pi_164817233
quote:
1s.gif Op maandag 22 augustus 2016 09:43 schreef MRVA het volgende:

[..]

Ja, en dat wordt dan weer hypocriet genoemd...
Zelfde als wel mvv willen, maar niet mvm...
Waarom is dat hypocriet dan? Lijkt mij eerder een kwestie van voorkeur.

Mijn voorkeur is trouwens 1 coole chick. Als ik die heb zou een tweede alleen maar in de weg lopen.
Conscience do cost.
  woensdag 24 augustus 2016 @ 20:29:46 #46
446591 Norma_Jeane
Some like it hot!
pi_164821827
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 17:17 schreef Koettie het volgende:
Ik bedoelde seks hebben met in bed liggen.
En ik bedoel: 2 mannen kunnen toch ook 1 vrouw plezieren? Die hoeven toch niets met elkaar te doen?
It's great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people.
If someone shows you who they are, believe them the first time.
The best part of being blonde is forgivable momentary lapses of common sense.
pi_164822007
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 20:29 schreef Norma_Jeane het volgende:

[..]

En ik bedoel: 2 mannen kunnen toch ook 1 vrouw plezieren? Die hoeven toch niets met elkaar te doen?
De nabijheid van de zwaarden is al een riskante bezigheid an sich.
Conscience do cost.
pi_164822171
Het gaat mij ook niet om het hetro/homo deel. Het is vooral dat ik mijn vrouw niet met een andere man wil zien, maar mezelf wel met een andere vrouw erbij zou kunnen zien. Dat bedoel ik met hypocriet...
pi_164823288
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 20:34 schreef ems. het volgende:

[..]

De nabijheid van de zwaarden is al een riskante bezigheid an sich.
Ja want stel je voor dat je de pik van een andere man aanraakt. Dan krijg je het homovirus en dan ga je dood... |:(
pi_164823374
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 21:05 schreef jaha het volgende:

[..]

Ja want stel je voor dat je de pik van een andere man aanraakt. Dan krijg je het homovirus en dan ga je dood... |:(
Dat sowieso natuurlijk. Maar daar heeft het verder natuurlijk niets mee te maken.
Conscience do cost.
pi_164823517
Ik was gewoon sarcastisch ;)
Ik bedoel meer, dat voor een m-v-m trio je niet persé bisexuele gevoelens hoeft te hebben, zolang je maar niet "bang" bent voor het naakte lichaam van een andere man. Als je het verder hygienisch aanpakt is er geen risico, Objectief is er geen reden om de sekswens van het meisje of de vrouw niet in te willigen.
pi_164839783
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 21:10 schreef jaha het volgende:
Ik bedoel meer, dat voor een m-v-m trio je niet persé bisexuele gevoelens hoeft te hebben, zolang je maar niet "bang" bent voor het naakte lichaam van een andere man. Als je het verder hygienisch aanpakt is er geen risico,
Oh, dat zeker.
quote:
Objectief is er geen reden om de sekswens van het meisje of de vrouw niet in te willigen.
Je kan er niet seksueel opgewonden van raken of er een afkeer van hebben. Dat lijkt mij reden genoeg om het niet te doen.
Conscience do cost.
pi_164844123
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 20:29 schreef Norma_Jeane het volgende:

[..]

En ik bedoel: 2 mannen kunnen toch ook 1 vrouw plezieren? Die hoeven toch niets met elkaar te doen?
Nee. Maar ik kan me voorstellen dat je dat beeld/idee niet zo geil vindt als je een van de twee al niet aantrekkelijk/seksueel interessant vindt.
  donderdag 25 augustus 2016 @ 21:29:22 #54
446591 Norma_Jeane
Some like it hot!
pi_164851336
Nou niet alles wat ik doe hoeft een 100% match te zijn qua geilheid. Soms doe ik het gewoon voor mijn partner. Dan wordt ik vanzelf geil van zijn genot.
It's great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people.
If someone shows you who they are, believe them the first time.
The best part of being blonde is forgivable momentary lapses of common sense.
pi_164853476
Ik zou niet iets als een trio enkel voor mijn partner doen. Helemaal niet als ik iemand niet leuk/geil/aantrekkelijk vind.
pi_164856873
Zou geen relatie met 2 vrouwen kunnen hebben... moet er niet aan denken.. heb niet eens tijd om met een vrouw allerlei dingen te ondernemen, laat staan 2 hahaha.

Tevens ben ik ook hypocriet in een relatie.. ik zou best nog een vrouw erbij willen hebben voor een trio.. maar niet een man erbij voor haar (ik zou daarna walgen om haar nog als mijn vriendin te beschouwen als ze net is gebruikt door een andere gozer en dan denkt lekker op mijn borst te komen liggen DOEI!).

Daarbij moet ik wel zeggen dat als het niet mijn vriendin is ik er niet echt problemen mee heb want ze is gewoon een chick die dan wordt genomen... maar wat van mij is deel ik niet.
Waz met jou!
pi_164860415
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 00:05 schreef Just_some_random_dude het volgende:
Zou geen relatie met 2 vrouwen kunnen hebben... moet er niet aan denken.. heb niet eens tijd om met een vrouw allerlei dingen te ondernemen, laat staan 2 hahaha.

Tevens ben ik ook hypocriet in een relatie.. ik zou best nog een vrouw erbij willen hebben voor een trio.. maar niet een man erbij voor haar (ik zou daarna walgen om haar nog als mijn vriendin te beschouwen als ze net is gebruikt door een andere gozer en dan denkt lekker op mijn borst te komen liggen DOEI!).

Daarbij moet ik wel zeggen dat als het niet mijn vriendin is ik er niet echt problemen mee heb want ze is gewoon een chick die dan wordt genomen... maar wat van mij is deel ik niet.
Exact dit.... Bijzonder hoe dat soort dingen kunnen werken. Grappig ook hoe een polygamie topic verzand in het zoveelste trio verhaal haha
pi_164864238
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 22:26 schreef Koettie het volgende:
Ik zou niet iets als een trio enkel voor mijn partner doen. Helemaal niet als ik iemand niet leuk/geil/aantrekkelijk vind.
Dit. Ik zou me daar niet prettig bij voelen. Gelukkig is mijn partner er hetzelfde in en willen we wel eerst kennismaken met de persoon in kwestie. Geslacht maakt overigens niet zo uit. Met personen die zich gedragen als klootzakken/heksen hoeven we toch niet het bed te delen :P
pi_164865991
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 12:02 schreef Opoefiets het volgende:

[..]

Dit. Ik zou me daar niet prettig bij voelen. Gelukkig is mijn partner er hetzelfde in en willen we wel eerst kennismaken met de persoon in kwestie. Geslacht maakt overigens niet zo uit. Met personen die zich gedragen als klootzakken/heksen hoeven we toch niet het bed te delen :P
Precies hetzelfde hier.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')